Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LÄ°SANS | ELEKTRONÄ°K VE BÄ°LGÄ°SAYAR EĞİTÄ°MÄ° | SÜLEYMAN DEMÄ°REL ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2003 |
DOKTORA | BÄ°LGÄ°SAYAR VE ÖÄžRETÄ°M TEKNOLOJÄ°LERÄ° EĞİTÄ°MÄ° | ORTA DOÄžU TEKNÄ°K ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2012 |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° | ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2017-02-24 - Devam ediyor |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2017-02-24 - Devam ediyor |
FAKÜLTE YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2015-04-15 - Devam ediyor |
2023
1. Durmaz, Ö.; GÖK, A.; UZUN, E. Turkish Adaptation Study of Digital Addiction Scale for Children . VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2023, 20, 1320-1336. 0 + 0 10.33711/yyuefd.1371486
2016
4. Uzun, Ö.; Yıldırım, V.; Uzun, E. Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu olan Ergenlerde Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Sosyal Medya Bağımlılığı, Benlik Saygısı ve Algılanan Sosyal Destek İlişkisi. TURKİSH JOURNAL OF FAMİLY MEDİCİNE AND PRİMARY CARE, 2016, 10, 142-147. 200 + 0 http://www.tjfmpc.gen.tr/tjfmpc_022016/tjfmpc_022016_0001040_doc_pdf_other_files/articles_pdf/2016_9_10_3_5.pdf Publications_006.pdf
2015
3. Uzun, E. Students’ Attitude Towards Edmodo as a Supplementary Tool for Higher Education. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH (PER), 2015, spi15, 78-83. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.17275/per.15.spi.2.10 Publications_003.pdf
2012
2. Uzun, E.; Çağıltay, K. Çevrimiçi El Yazisi Tanima Sistemi Olan Graffiti’nin Kullanilabilirlik Açisindan Değerlendirilmesi. SDU INTERNATİONAL JOURNAL OF TECHNOLOGİCAL SCİENCE, 2012, 4, 46-57. 200 + 0 http://edergi.sdu.edu.tr/index.php/utbd/article/viewFile/3188/2835 Publications_001.pdf
1. Uzun, E.; Ozden, M. Determining New Instructional Strategies for Web Design Course in Vocational Education with Respect to Instructional Technology Perspective. ELSEVÄ°ER BV, 2012, 47, 426-432. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.06.675
2022
1. ÖZKAN, N.; ÖZGELDİ, M.; UZUN, E. 8th Graders’ Interpretation of Equal Sign in Scratch: Pan Balance Activities. EDUCATİON QUARTERLY REVİEWS, 2022, 5, 79-97. 100 + 0 10.31014/aior.1993.05.04.607
2023
1. Akman, N.; UZUN, E. An Investigation of Digital Literacy Levels of Middle School Students in Terms of Various Variables: The Case of Mersin Province. JOURNAL OF COMPUTER EDUCATÄ°ON, 2023, 2, 50-60. 100 + 0
2016
2. Uzun, Ö.; YILDIRIM, V.; UZUN, E. Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu olan Ergenlerde Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Sosyal Medya Bağımlılığı Benlik Saygısı ve Algılanan Sosyal Destek İlişkisi. TURKİSH JOURNAL OF FAMİLY MEDİCİNE AND PRİMARY CARE, 2016, 10, 142-147. 200 + 0 0.21763/tjfmpc.16425
2013
1. Uzun, E.; Yıldırım, A.; Özden, M. ’Students’ Perceptions about Learning Environment of a Distance Course Based on Technology Acceptance Model: A Descriptive Study. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 210-222. 200 + 0 http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000378 Publications_002.pdf
1. Uzun, E. Eğitimde Üretim Tabanlı Çalışmalar İçin Nitel Araştırma Yöntemleri, ISBN: 978-605-170-109-7, Anı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 198 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 750
2. Uzun, E.; Özden, M.; Yıldırım, A. Web Design and Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, ISBN: 9781466681194, IGI Global, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 999, 354 Sayfa, Türkçe, Hershey, Amerika Birleşik Devletleri, 2016. 2667
http://www.igi-global.com/chapter/an-action-research-on-design-delivery-and-evaluation-of-a-distance-course-in-a-vocational-higher-education-institution/125411
1. Aşkun, C.; Baran, B.; Karakuş, T.; Kurşun, E.; Uzun, E.; Adıyaman, Z.; Bayır, G.; Demirel, F.; Uzun, S.; Yalçınalp, S. Eğitimin Değişen Yüzü: e-öğrenme, ISBN: 978-975-6085-01-1, ODTÜ Mezunlar Derneği , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 900, 99 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2006. 50
8. Odacı, M.; Uzun, E., Okul Öncesinde Kodlama EÄŸitimi ve Kullanılabilecek Araçlar Hakkında BiliÅŸim Teknolojileri ÖÄŸretmenlerinin GörüÅŸleri: Bir Durum Çalışması. 11. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, 2017. 200
http://icits2017.inonu.edu.tr/
7. Odacı, M.; UZUN, E., Okul Öncesinde Kodlama EÄŸitimi ve Kullanılabilecek Araçlar Hakkında BiliÅŸim Teknolojileri ÖÄŸretmenlerinin GörüÅŸleri: Bir Durum Çalışması. International Computer and Instructional Technology Symposium, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, . 200
6. Uzun, E.; Özden, M.; Yıldırım, A., Strengths and Weaknesses of a New Distance Course Design in Vocational Higher Education. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, 2014-03-17, 2014-03-21, Chesapeake, Amerika Birleşik Devletleri, 2014. 200
http://www.editlib.org/p/130792/
5. Karakuş, T.; Arı, İ.; Uzun, E.; Çağıltay, K.; Yıldırım, S., An Investigation and Comparison of Students? and Instructors? Perspectives of ICT Use in Higher Education. Association for Educational Communications and Technology, 2009-11-03, 2009-11-07, Louisville, Amerika Birleşik Devletleri, 2009. 140
http://www.aect.org/publications/proceedings/2009.asp?id=2
4. Arı, İ.; Gök, A.; Uzun, E.; Yıldız, İ.; Çağıltay, K.; Yıldırım, S., Students' 99Suggestions about Technology Integration in Higher Education. World Conference on Educational Media and Technology, 2008-06-30, 2008-07-03, Vienna, Avusturya, 2008. 130
Scientific_Meetings_003.pdf
3. Uzun, E.; Kara, A., Why Turkey Needs to Integrate Virtual and Remote Laboratory Technology to Technical Vocational School of Higher Education System: A Situation Analysis. 18th Annual IEEE International Symposium on Personal, Indoor and Mobile Radio Communications, 2007-09-03, 2007-09-07, Atina, Yunanistan, 2007. 200
Scientific_Meetings_005.pdf
2. Yıldız, İ.; Karakuş, T.; Kurşun, E.; Uzun, E.; Karaaslan, H., Random Assigned Collaborative Working in A Distance Education Course: Experience and Recommendations of Students. World Conference on Educational Multimedia, 2007-06-25, 2007-06-29, Vancouver, Kanada, 2007. 120
Scientific_Meetings_004.pdf
1. KarakuÅŸ, T.; Adıyaman, Z.; AÅŸkun, C.; Baran, B.; Demirel, F.; KurÅŸun, E.; Uzun, E., What people in Turkey think about e-Learning? Their awarness and preferences. International Open and Distance Learning (IODL) Syposium, 2006-09-13, 2006-09-15, EskiÅŸehir, Türkiye, 2006. 32
Scientific_Meetings_001.pdf
9. Odacı, M.; Uzun, E., BÄ°LGÄ°SAYAR DESTEKLÄ° ÖLÇME PLATFORMUNUN ÖLÇME ARACI OLARAK KULLANIMA YÖNELÄ°K Ä°NGÄ°LÄ°ZCE ÖÄžRETMEN ADAYLARININ GÖRÜÅžLERÄ°NÄ°N ORTAYA ÇIKARILMASI VE BÄ°LÄ°ÅžSEL YÜKLERÄ°NÄ°N FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN Ä°NCELENMESÄ°. 7th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education (ITTES 2019), 2019-10-30, 2019-11-01, Antalya, Türkiye, 2019. 100
https://www.ittes.org.tr/?dil=tr#duyuru17
8. GÖK, A.; DoÄŸusoy, B.; UZUN, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik EÄŸitici Videoların Hazırlanması. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, Türkiye, . 100
7. Uzun, E.; Odacı, M., Enablers And Barriers of Using a Blended Learning Environment In a Material Design Course. 5. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, Türkiye, 2017. 100
http://www.ittes2017.org/ITTES2017
6. UZUN, E.; Odacı, M., Enablers And Barriers of Using a Blended Learning Environment In a Material Design Course. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, Türkiye, . 100
5. Gök, A.; DoÄŸusoy, B.; Uzun, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik EÄŸitici Videoların Hazırlanması. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, Türkiye, 2017. 100
http://www.ittes2017.org/ITTES2017
4. Uzun, E., ÖÄŸretmen Adaylarının Materyal Tasarımı Dersinde Kullanılan Web Destekli ÖÄŸrenme Ortamına Yönelik Tutumları. 11. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, 2017. 100
http://icits2017.inonu.edu.tr/
3. UZUN, E., ÖÄŸretmen Adaylarının Materyal Tasarımı Dersinde Kullanılan Web Destekli ÖÄŸrenme Ortamına Yönelik Tutumları. International Computer and Instructional Technology Symposium, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, . 100
2. Uzun, E., Design and use of a blended learning environment: enablers and barriers of preservice students. 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, 2016. 100
https://goo.gl/Lf7VaQ
1. Uzun, E., Students’ Attitude Towards Edmodo as a Supplementary Tool for Higher Education. II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, 2015-11-05, 2015-11-07, Amasya, Türkiye, 2015. 100
http://ideal-konferans.net/2015/
3. Uzun, E.; Özden, M.; Yıldırım, A., Mesleki Yüksek ÖÄŸretimde ÖÄŸrencilerin Web Tabanlı ÖÄŸrenmeye Karşı Tutumları. Akademik BiliÅŸim 2013, 2013-01-23, 2013-01-25, Antalya, Türkiye, 2013. 100
http://ab.org.tr/ab13/
2. Çağıltay, K.; Yıldırım, S.; Arslan, Ä°.; Gök, A.; Gürel, G.; KarakuÅŸ, T.; Saltan, F., ÖÄŸretim Teknolojilerinin Üniversitede Kullanımına Yönelik Alışkanlıklar ve Beklentiler: Betimleyici Bir Çalışma. Akademik BiliÅŸim 2007, 2007-01-31, 2007-02-02, Kütahya, Türkiye, 2007. 10
http://ab.org.tr/ab07/
1. Uzun, E.; KarakuÅŸ, T.; KurÅŸun, E.; Karaaslan, H., ÖÄŸrenci Gözüyle Aşırma (Ä°ntihal): Neden ve Çözüm Önerileri. Akademik BiliÅŸim 2007 , 2007-01-31, 2007-02-02, Kütahya, Türkiye, 2007. 95
http://ab.org.tr/ab07/
1. UZUN, E.; Akman, N., Ortaokul ÖÄŸrencilerinin Dijital Okur Yazarlık Düzeylerinin ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenler Açısından Ä°ncelenmesi. 16th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, 2023-10-26, , EskiÅŸehir, Türkiye, . 50
2. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: 2019-1-AP5-3413, 200000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
1. TAO Bilgisayar Destekli Sınav Platformunda Öğretmen Adaylarının Bilişsel Yüklerinin Ölçülmesi, BAP, Proje No: 2019-2-TP2-3524, 3624 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
1. Bilgisayar Destekli Ölçme Değerlendirme Araçlarının Mersin Üniversitesi'nde Farklı Alanlara Entegrasyonu, BAP, Proje No: 2017-2-AP5-2338, 110000 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
1. Mehmet Mevlüt Odacı, BÄ°LGÄ°SAYAR DESTEKLÄ° ÖLÇME PLATFORMUNUN ÖLÇME ARACI OLARAK KULLANIMA YÖNELÄ°K Ä°NGÄ°LÄ°ZCE ÖÄžRETMEN ADAYLARININ GÖRÜÅžLERÄ°NÄ°N ORTAYA ÇIKARILMASI VE BÄ°LÄ°ÅžSEL YÜKLERÄ°NÄ°N FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN Ä°NCELENMESÄ°, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_001.pdf
1. MERSIN UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI, MERSIN UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 1306-7850, 2013-10-23 - Devam ediyor. 0
2. MERSIN UNIVERSITESI - EGITIM FAKULTESI DERGISI , YARDIMCI EDITOR, ISSN : 1306-7850, 2013-11-05 - 2015-05-04. 1000
3. JOURNAL OF VIRTUAL AND PERSONAL LEARNING ENVIRONMENTS , YAYIN KURULU UYELIGI, ISSN : 1947-8526, E-ISSN : 1947-8518, 2017-02-14 - Devam ediyor. 250
1. MERSIN ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2015 : 1 ] . 4
2. MERSIN ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2016 : 2 ] . 8
3. MERSIN ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2017 : 2 ] . 8
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||
Proje | TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları | ||
|
|||
TÜBÄ°TAK 1005, 3001 | |||
|
|||
TÜBÄ°TAK 1002 | |||
|
|||
H2020 Projesi | |||
|
|||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||
|
|||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||
|
|||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||
|
|||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||
|
|||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||
|
|||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
|||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Patent | Uluslararası patent | ||
|
|||
Ulusal patent | |||
|
|||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
|||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||
|
|||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||
|
|||
TÜBÄ°TAK bilim ödülü | |||
|
|||
TÜBA Akademi Ödülü | |||
|
|||
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||
|
|||
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||
|
|||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||
|