Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR EĞİTİMİ | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
DOKTORA | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2012 |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2017-02-24 - Devam ediyor |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2017-02-24 - Devam ediyor |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-04-15 - Devam ediyor |
2016
4. Uzun, Ö.; Yıldırım, V.; Uzun, E. Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu olan Ergenlerde Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Sosyal Medya Bağımlılığı, Benlik Saygısı ve Algılanan Sosyal Destek İlişkisi. TURKİSH JOURNAL OF FAMİLY MEDİCİNE AND PRİMARY CARE, 2016, 10, 142-147. 200 + 0http://www.tjfmpc.gen.tr/tjfmpc_022016/tjfmpc_022016_0001040_doc_pdf_other_files/articles_pdf/2016_9_10_3_5.pdf
Publications_006.pdf
2015
3. Uzun, E. Students’ Attitude Towards Edmodo as a Supplementary Tool for Higher Education. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH (PER), 2015, spi15, 78-83. 200 + 0http://dx.doi.org/10.17275/per.15.spi.2.10
Publications_003.pdf
2012
2. Uzun, E.; Ozden, M. Determining New Instructional Strategies for Web Design Course in Vocational Education with Respect to Instructional Technology Perspective. ELSEVİER BV, 2012, 47, 426-432. 200 + 0http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.06.675
1. Uzun, E.; Çağıltay, K. Çevrimiçi El Yazisi Tanima Sistemi Olan Graffiti’nin Kullanilabilirlik Açisindan Değerlendirilmesi. SDU INTERNATİONAL JOURNAL OF TECHNOLOGİCAL SCİENCE, 2012, 4, 46-57. 200 + 0http://edergi.sdu.edu.tr/index.php/utbd/article/viewFile/3188/2835
Publications_001.pdf
2013
1. Uzun, E.; Yıldırım, A.; Özden, M. ’Students’ Perceptions about Learning Environment of a Distance Course Based on Technology Acceptance Model: A Descriptive Study. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 210-222. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000378
Publications_002.pdf
1. Uzun, E. Eğitimde Üretim Tabanlı Çalışmalar İçin Nitel Araştırma Yöntemleri, ISBN: 978-605-170-109-7, Anı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 198 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 750
2. Uzun, E.; Özden, M.; Yıldırım, A. Web Design and Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, ISBN: 9781466681194, IGI Global, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 999, 354 Sayfa, Türkçe, Hershey, Amerika Birleşik Devletleri, 2016. 2667
http://www.igi-global.com/chapter/an-action-research-on-design-delivery-and-evaluation-of-a-distance-course-in-a-vocational-higher-education-institution/125411
1. Aşkun, C.; Baran, B.; Karakuş, T.; Kurşun, E.; Uzun, E.; Adıyaman, Z.; Bayır, G.; Demirel, F.; Uzun, S.; Yalçınalp, S. Eğitimin Değişen Yüzü: e-öğrenme, ISBN: 978-975-6085-01-1, ODTÜ Mezunlar Derneği , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 900, 99 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2006. 50
8. Odacı, M.; Uzun, E., Okul Öncesinde Kodlama Eğitimi ve Kullanılabilecek Araçlar Hakkında Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görüşleri: Bir Durum Çalışması. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, 2017. 200
http://icits2017.inonu.edu.tr/
7. Odacı, M.; UZUN, E., Okul Öncesinde Kodlama Eğitimi ve Kullanılabilecek Araçlar Hakkında Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görüşleri: Bir Durum Çalışması. International Computer and Instructional Technology Symposium, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, . 200
6. Uzun, E.; Özden, M.; Yıldırım, A., Strengths and Weaknesses of a New Distance Course Design in Vocational Higher Education. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, 2014-03-17, 2014-03-21, Chesapeake, Amerika Birleşik Devletleri, 2014. 200
http://www.editlib.org/p/130792/
5. Karakuş, T.; Arı, İ.; Uzun, E.; Çağıltay, K.; Yıldırım, S., An Investigation and Comparison of Students? and Instructors? Perspectives of ICT Use in Higher Education. Association for Educational Communications and Technology, 2009-11-03, 2009-11-07, Louisville, Amerika Birleşik Devletleri, 2009. 140
http://www.aect.org/publications/proceedings/2009.asp?id=2
4. Arı, İ.; Gök, A.; Uzun, E.; Yıldız, İ.; Çağıltay, K.; Yıldırım, S., Students' 99Suggestions about Technology Integration in Higher Education. World Conference on Educational Media and Technology, 2008-06-30, 2008-07-03, Vienna, Avusturya, 2008. 130
Scientific_Meetings_003.pdf
3. Uzun, E.; Kara, A., Why Turkey Needs to Integrate Virtual and Remote Laboratory Technology to Technical Vocational School of Higher Education System: A Situation Analysis. 18th Annual IEEE International Symposium on Personal, Indoor and Mobile Radio Communications, 2007-09-03, 2007-09-07, Atina, Yunanistan, 2007. 200
Scientific_Meetings_005.pdf
2. Yıldız, İ.; Karakuş, T.; Kurşun, E.; Uzun, E.; Karaaslan, H., Random Assigned Collaborative Working in A Distance Education Course: Experience and Recommendations of Students. World Conference on Educational Multimedia, 2007-06-25, 2007-06-29, Vancouver, Kanada, 2007. 120
Scientific_Meetings_004.pdf
1. Karakuş, T.; Adıyaman, Z.; Aşkun, C.; Baran, B.; Demirel, F.; Kurşun, E.; Uzun, E., What people in Turkey think about e-Learning? Their awarness and preferences. International Open and Distance Learning (IODL) Syposium, 2006-09-13, 2006-09-15, Eskişehir, Türkiye, 2006. 32
Scientific_Meetings_001.pdf
9. Odacı, M.; Uzun, E., BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖLÇME PLATFORMUNUN ÖLÇME ARACI OLARAK KULLANIMA YÖNELİK İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN ORTAYA ÇIKARILMASI VE BİLİŞSEL YÜKLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. 7th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education (ITTES 2019), 2019-10-30, 2019-11-01, Antalya, Türkiye, 2019. 100
https://www.ittes.org.tr/?dil=tr#duyuru17
8. GÖK, A.; Doğusoy, B.; UZUN, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, . 100
7. Gök, A.; Doğusoy, B.; Uzun, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100
http://www.ittes2017.org/ITTES2017
6. UZUN, E.; Odacı, M., Enablers And Barriers of Using a Blended Learning Environment In a Material Design Course. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, . 100
5. Uzun, E.; Odacı, M., Enablers And Barriers of Using a Blended Learning Environment In a Material Design Course. 5. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100
http://www.ittes2017.org/ITTES2017
4. Uzun, E., Öğretmen Adaylarının Materyal Tasarımı Dersinde Kullanılan Web Destekli Öğrenme Ortamına Yönelik Tutumları. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, 2017. 100
http://icits2017.inonu.edu.tr/
3. UZUN, E., Öğretmen Adaylarının Materyal Tasarımı Dersinde Kullanılan Web Destekli Öğrenme Ortamına Yönelik Tutumları. International Computer and Instructional Technology Symposium, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, . 100
2. Uzun, E., Design and use of a blended learning environment: enablers and barriers of preservice students. 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, 2016. 100
https://goo.gl/Lf7VaQ
1. Uzun, E., Students’ Attitude Towards Edmodo as a Supplementary Tool for Higher Education. II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, 2015-11-05, 2015-11-07, Amasya, Türkiye, 2015. 100
http://ideal-konferans.net/2015/
3. Uzun, E.; Özden, M.; Yıldırım, A., Mesleki Yüksek Öğretimde Öğrencilerin Web Tabanlı Öğrenmeye Karşı Tutumları. Akademik Bilişim 2013, 2013-01-23, 2013-01-25, Antalya, Türkiye, 2013. 100
http://ab.org.tr/ab13/
2. Uzun, E.; Karakuş, T.; Kurşun, E.; Karaaslan, H., Öğrenci Gözüyle Aşırma (İntihal): Neden ve Çözüm Önerileri. Akademik Bilişim 2007 , 2007-01-31, 2007-02-02, Kütahya, Türkiye, 2007. 95
http://ab.org.tr/ab07/
1. Çağıltay, K.; Yıldırım, S.; Arslan, İ.; Gök, A.; Gürel, G.; Karakuş, T.; Saltan, F., Öğretim Teknolojilerinin Üniversitede Kullanımına Yönelik Alışkanlıklar ve Beklentiler: Betimleyici Bir Çalışma. Akademik Bilişim 2007, 2007-01-31, 2007-02-02, Kütahya, Türkiye, 2007. 10
http://ab.org.tr/ab07/
2. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: 2019-1-AP5-3413, 200000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
1. TAO Bilgisayar Destekli Sınav Platformunda Öğretmen Adaylarının Bilişsel Yüklerinin Ölçülmesi, BAP, Proje No: 2019-2-TP2-3524, 3624 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
1. Bilgisayar Destekli Ölçme Değerlendirme Araçlarının Mersin Üniversitesi'nde Farklı Alanlara Entegrasyonu, BAP, Proje No: 2017-2-AP5-2338, 110000 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
1. Mehmet Mevlüt Odacı, BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖLÇME PLATFORMUNUN ÖLÇME ARACI OLARAK KULLANIMA YÖNELİK İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN ORTAYA ÇIKARILMASI VE BİLİŞSEL YÜKLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_001.pdf
1. MERSIN UNIVERSITESI - EGITIM FAKULTESI DERGISI , YARDIMCI EDITOR, ISSN : 1306-7850, 2013-11-05 - 2015-05-04. 1000
2. JOURNAL OF VIRTUAL AND PERSONAL LEARNING ENVIRONMENTS , YAYIN KURULU UYELIGI, ISSN : 1947-8526, E-ISSN : 1947-8518, 2017-02-14 - Devam ediyor. 250
1. MERSIN ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2015 : 1 ] . 4
2. MERSIN ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2016 : 2 ] . 8
3. MERSIN ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2017 : 2 ] . 8
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | BOTE-407 | Project Development and Manage | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BTA303 | Web Based Programmıng | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-413 | Web Desıgn | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-315 | Internet Based Programmıng | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE 101 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 513 | Bilgisayarca Düşünmeye Giriş | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 514 | Eğitim Teknolojilerinde Proje | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BTA104 | Elektronik Devre Elemanları | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE-402 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-6-5 |
Bahar | BOTE 102 | Bilgisayar - II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-408 | Project Development and Manage | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 514 | Eğitim Teknolojilerinde Proje | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | GKS019 | Eğitimde Robotik Kodlama Uygul | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Seçmeli ) | 2-0-2 |
Güz | BOTE-413 | Web Desıgn | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE 101 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE-315 | Internet Based Programmıng | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE-407 | Project Development and Manage | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE 514 | Eğitim Teknolojilerinde Proje | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE212 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Temel Bilgi ve İletişim Teknol | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BTA104 | Elektronik Devre Elemanları | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE-408 | Proje Geliştirme ve Yönetimi - | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Bahar | BOTE 513 | Bilgisayarca Düşünmeye Giriş | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | BOTE-315 | İnternet Tabanlı Programlama | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE-315 | Internet Based Programmıng | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE-407 | Proje Geliştirme ve Yönetimi - | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-413 | Web Tasarımı | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | BOTE 513 | Bilgisayarca Düşünmeye Giriş | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 514 | Eğitim Teknolojilerinde Proje | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-408 | Proje Geliştirme ve Yönetimi - | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 514 | Eğitim Teknolojilerinde Proje | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | BOTE-401 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-4-3 |
Güz | BOTE-315 | İnternet Tabanlı Programlama | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE-407 | Proje Geliştirme ve Yönetimi - | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-413 | Web Tasarımı | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BOTE 514 | Eğitim Teknolojilerinde Proje | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-204 | Programlama Dilleri II | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | BOTE-315 | İnternet Tabanlı Programlama | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE-215 | Bilgisayar Donanımı | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Yaz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-204 | Programlama Dilleri II | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Bahar | BOTE-104 | Informatıon Technologıes In Ed | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Bahar | BOTE-104 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | BOTE-215 | Bilgisayar Donanımı | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SOS106 | Bilgi İşlem | Fen - Edebiyat Fakültesi | Sosyoloji | 3-0-3 |
Bahar | BOTE-104 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-2-4 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-0-1 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE112 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | İDE112 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | RPD106 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | TEB211 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 2-2-3 |
Güz | TEB211 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|