Prof.Dr. FAİK KANATLI

Birim
:
Eğitim Fakültesi / Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
1747
URL
:
VCARD
:
/v-card
OLUŞTURMA
:
2015-10-27 08:25:47
DÜZENLEME
:
2018-12-25 14:27:43
PUAN
:
11852
YABANCI DİL
:
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS YABANCI DİLLER EĞİTİMİ DİCLE ÜNİVERSİTESİ 1985
YÜKSEK LİSANS ALMAN DİLİ EĞİTİMİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 1993
DOKTORA ALMAN DİLİ EĞİTİMİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 1998
DOÇENTLİK DİLBİLİM MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2008
Doktora Tezi

1. Dibilimsel gerekçelenmdirme çözümlemesi -Almanca ve Türkçe boşanma metinleri bağlamında gerekçelendirme ve belirleyenleri- Danışman: Dr. Onur Bilge Kula, Diğer, Diğer, Diğer Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .

Yüksek Lisans Tezi

1. Die Deutsch-Türkischen Internationalismen in linguistischen wortschatz Danışman: Dr. Onur Bilge Kula, Diğer, Diğer, Diğer Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .

Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYON BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2018-09-18 - 2020-09-18
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2018-03-09 - 2021-01-21
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2017-06-12 - 2020-06-12
BÖLÜM BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2017-03-21 - 2020-03-21
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2017-03-21 - 2020-03-21
ANABİLİM DALI BAŞKANI EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2017-03-21 - 2020-03-21
ANABİLİM DALI BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2017-03-21 - 2020-03-21
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2017-03-21 - 2020-03-21
MERKEZ MÜDÜRÜ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2015-04-20 - 2018-04-20
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2015-04-20 - 2018-04-20
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ TARSUS TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ 2015-04-10 - 2018-04-10
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ TARSUS TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ 2015-04-10 - 2018-04-10
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2014-06-04 - 2017-06-04
BÖLÜM BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2014-03-21 - 2017-03-21
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2014-03-21 - 2017-03-21
ANABİLİM DALI BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2013-07-15 - 2016-07-15
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2011-01-11 - 2017-01-11
Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 1000
2018
5. Kanatlı, F.; çekici, Y. Okuma Eğitimi Alanındaki Kuramsal Kitaplarda Okumanın Kavram Alanına Yönelik Eleştirel Bir Değerlendirme. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 303-316. 200 + 0
2015
4. çekici, Y.; Kanatlı, F. Rıfat Ilgaz'ın Çocuk Kitaplarına Yönelik Eleştirel Okuma Etkinliklerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGES’ EDUCAİTON AND TEACHİNG, 2015, UDES, 2843-2879. 200 + 0
2013
3. Kanatlı, F.; çekici, Y. Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Milli Kültür Temalı Okuma Metinlerinde Öz Ve Öteki İmgesi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2013, 22, 305-314. 200 + 0
2. Kanatlı, F.; çekici, Y. Türkçe Öğretiminde Disiplinler Arası Olanaklar. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 223-234. 200 + 0
1. Kanatlı, F. TEMEL SÖZ VARLIĞI BAĞLAMINDA TÜRKÇE VE ALMANCADA EN SIK KULLANILAN ELLİ EYLEMİN SÖZ-EYLEM KURAMI ÇERÇEVESİNDE DİL-YAPISAL VE KÜLTÜREL AÇIDAN KARŞILAŞTIRILMASI. TURKİSH STUDİES, 2013, 8, 733-744. 200 + 0
Uluslararası - Araştırma Kitabı Yazma (Tez Hariç) 500
1. Kanatlı, F. Düşünsel Yolculuklarım, ISBN: 9786052581933, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 138 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 500
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 800

4. Kanatlı, F.; Çekici, Y., Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Metinlerinde Okumanın Kavram Alanı . 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017-09-28, 2017-11-01, Muğla, Türkiye, 2017. 200

3. Çekici, Y.; Kanatlı, F., Rıfat Ilgaz ın Çocuk Kitaplarında Karşıt Söylem. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016-09-29, 2016-10-02, Muğla, Türkiye, 2016. 200

2. Çocuk, H.; Kanatlı, F., Yazılı Anlatım Ürünlerinde Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerinin Metinsellik Ölçütlerini Kullanabilme Durumları Mersin Üniversitesi Örneği. V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 2012-07-05, 2012-07-07, Mersin, Türkiye, 2012. 200

1. Kanatlı, F.; Çocuk, H., İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Mektup Türü Yazılı Anlatım Ürünlerinde Bir Söz Varlığı Çözümlemesi Mersin Örneği. I. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, 2011-12-15, 2011-12-17, Ankara, Türkiye, 2011. 200

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 100

1. Kanatlı, F.; Çekici, Y., Fatih Erdoğan ın Hamburgere Dönüşen Anne ve Kanepeye Dönüşen Baba Adlı Kitaplarında Yabancılaşma. 7. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyum Dizisi Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Fatih Erdoğan Sempozyumu, 2016-05-11, 2016-05-13, Adana, Türkiye, 2018. 100

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1600

8. Halil Erdem Çocuk, İlköğretim ikinci kademe Türkçe ders kitapları bağlamında sıfat öğretiminde aşamalılık sorunu, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200

7. Erdost Özkan, İlköğretim 8. sınıf Türkçe ders kitaplarında öğrencilere kazandırılması hedeflenen sözcüklerin öğretimi ve iç sözlük ilişkisi , Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200

6. Nigar Köçer, Metin çözümlemesi Milli Eğitim Bakanlığı'nca önerilen 6. sınıf Türkçe ders kitabındaki metinlerin metinsellik ölçütleri bağlamında çözümlenmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200

5. Yunus Emre Çekici, Rıfat Ilgaz'ın çocuk kitaplarında karşıt söylem bağlamında eleştirel okuma etkinlik önerileri, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200

4. Şerif Karakoç, Değer ikilemi bağlamında üretilen öğrenci metinlerinin gerekçelendirme tarzları ve sorunları açısından incelenmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200

3. Nurullah Karaoğulları, Okuma türlerinin anlamlandırma süreci bağlamında karşılaştırılması, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200

2. Nurten Kaya, Ortaokul öğrencilerinin yazılı metinlerinde ahlaki gerekçelendirmenin Kohlberg ahlak kuramına göre incelenmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200

1. Gözde Duran Aymış, 6. sınıf Türkçe dersi metinlerinin eleştirel düşünme bağlamında incelenmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200

Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 2
1. BATMAN YAŞAM BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 1
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-6-5
Bahar FEN108 Türkçe Iı: Sözlü Anlatım Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEA104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TRE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar TRE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar YDT 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğre 4-0-4
Bahar YDT 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğre 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar TÜE 514 Edim Dilbilim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans 3-0-3
Bahar YTÖ 510 Dil Bilim Uygulamaları Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğre 2-0-2
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz TEA103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TÜE 509 Dil ve Toplum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans 3-0-3
Güz YTÖ 512 Yabancı Dil Öğretiminde Yazıns Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğre 3-0-3
Güz YDT 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğre 4-0-4
Güz TRE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TRE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar TRE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar TÜE 514 Edim Dilbilim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz TÜE 509 Dil ve Toplum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans 3-0-3
Güz TRE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz TRE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TRE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar TÜE 514 Edim Dilbilim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans 3-0-3
Bahar TRE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TRE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz TÜE 509 Dil ve Toplum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans 3-0-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB210 Genel Dilbilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TRE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar TÜE 514 Edim Dilbilim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans 3-0-3
Bahar TÜE 509 Dil ve Toplum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz TÜE 512 Metin Dilbilimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Güz TÜE 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 1-0-1
Güz TÜE 509 Dil ve Toplum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Bahar TEB210 Genel Dil Bilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar TEB308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 1-2-2
Bahar TEB308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 1-2-2
Bahar OÖP108 Türkçe Iı: Sözlü Anlatım Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖP108 Türkçe Iı: Sözlü Anlatım Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TEB210 Genel Dilbilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-6-5
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar TÜE 512 Metin Dilbilimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB405 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 1-4-3
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TÜE 509 Dil ve Toplum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Güz TÜE 512 Metin Dilbilimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Bahar TEB210 Genel Dil Bilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar TEB406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-6-5
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB210 Genel Dilbilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 1-2-2
Bahar TÜE 514 Edim Dilbilim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Bahar TÜE 512 Metin Dilbilimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Bahar TÜE 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 1-0-1
Bahar TÜE 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 1-0-1
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB405 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 1-4-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz TÜE 509 Dil ve Toplum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Güz TÜE 514 Edim Dilbilim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-6-5
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TEB308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 1-2-2
Bahar TEB210 Genel Dilbilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB210 Genel Dil Bilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar TÜE 512 Metin Dilbilimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Bahar TÜE 514 Edim Dilbilim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Güz SNF107 Türkçe I: Yazılı Anlatım Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF107 Türkçe I: Yazılı Anlatım Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB405 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 1-4-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Güz TÜE 509 Dil ve Toplum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Bahar TEB210 Genel Dil Bilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar TEB210 Genel Dilbilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF112 Türkçe Iı: Sözlü Anlatım Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TÖB408 Dilbilim ve Dil Öğretimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TEB308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 1-2-2
Bahar SNF112 Türkçe I: Sözlü Anlatım Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar TEB406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-6-5
Bahar TÜE 514 Edim Dilbilim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Bahar TÜE 512 Metin Dilbilimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Güz SNF107 Türkçe I: Yazılı Anlatım Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Güz SNF107 Türkçe I: Yazılı Anlatım Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB405 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 1-4-3
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Güz TÜE 509 Dil ve Toplum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar TÖB408 Dilbilim ve Dil Öğretimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Bahar TEB216 Metin Dilbilim ( Seçmeli II Al Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-6-5
Bahar TEB210 Genel Dilbilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Bahar TEB308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 1-2-2
Bahar TEB104 Edebiyat Bilgi ve Kuramları II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Bahar TEB302 Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Bahar TEB210 Genel Dil Bilimi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz TEB301 Anlama Teknikleri I: Okuma Eği Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-0-2
Güz TEB103 Edebiyat Bilgi ve Kuramları Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-0-2
Güz TEB209 Söylem Çözümlemesi ( Seçmeli I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Yaz PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
Detay
Kanatlı, F.; çekici, Y. Okuma Eğitimi Alanındaki Kuramsal Kitaplarda Okumanın Kavram Alanına Yönelik Eleştirel Bir Değerlendirme. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 303-316.
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarlık temel alanındaki diğer yarışmalarda derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)