Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | YABANCI DİLLER EĞİTİMİ | DİCLE ÜNİVERSİTESİ | 1985 |
YÜKSEK LİSANS | ALMAN DİLİ EĞİTİMİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1993 |
DOKTORA | ALMAN DİLİ EĞİTİMİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1998 |
DOÇENTLİK | DİLBİLİM | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2008 |
1. Dibilimsel gerekçelenmdirme çözümlemesi -Almanca ve Türkçe boşanma metinleri bağlamında gerekçelendirme ve belirleyenleri- Danışman: Dr. Onur Bilge Kula, Diğer, Diğer, Diğer Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .
1. Die Deutsch-Türkischen Internationalismen in linguistischen wortschatz Danışman: Dr. Onur Bilge Kula, Diğer, Diğer, Diğer Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
KOMİSYON ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME TEMEL ALANI | 2019-07-09 - 2021-07-09 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYON BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYON BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-03-09 - 2021-01-21 | |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-03-09 - 2021-01-21 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-06-12 - 2020-06-12 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-06-12 - 2020-06-12 | |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-03-21 - 2020-03-21 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-04-20 - 2018-04-20 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-04-20 - 2018-04-20 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | TARSUS TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ | 2015-04-10 - 2018-04-10 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | TARSUS TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ | 2015-04-10 - 2018-04-10 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2014-06-04 - 2017-06-04 | |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2014-03-21 - 2017-03-21 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2014-03-21 - 2017-03-21 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2013-07-15 - 2016-07-15 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2011-01-11 - 2017-01-11 |
2002
1. KANATLI, F. Politische Argumentation. JAHRBUCH FÜR INTERNATİONALE GERMANİSTİK REİHE A BAND, 2002, 1, 367-373. 1000 + 0
2019
6. KIRBAŞ, A.; KANATLI, F. Türkçe Öğretmen Adaylarının Hazırlıksız Konuşma Sürecinde Kullandıkları Gerekçelendirme Rollerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi. İLERİ EĞİTİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2019, 1, 140-151. 100 + 0
2015
5. ÇEKİCİ, Y.; KANATLI, F. Rıfat Ilgaz’ın çocuk kitaplarına yönelik eleştirel okuma etkinliklerinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGES’ EDUCAİTON AND TEACHİNG, 2015, , 2843-2879. 100 + 0
2014
4. KANATLI, F.; ÇEKİCİ, Y. Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Millî Kültür Temalı Okuma Metinlerinde Öz ve Öteki İmgesi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2014, 2, 305-314. 100 + 0
2013
3. KANATLI, F. Temel Söz Varlığı Bağlamında Türkçe ve Almancada En Sık Kullanılan Elli Eylemin Söz Eylem Kuramı Çerçevesinde Dil Yapısal ve Kültürel Açıdan Karşılaştırılması. TURKİSH STUDİES, 2013, 8, 733-744. 100 + 0
2003
2. KANATLI, F. Doğuştanlık ya da Çevre Kuramlarının Saltlaştırılmasına Eleştirel Bir Yaklaşım. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2003, 2, 56-58. 100 + 0
2000
1. KANATLI, F.; ÇEKİCİ, Y. Türkçenin Gelişme Eğilimleri Önekimsilerle Eylem Türetimi. DİL DERGİSİ, 2000, 1, 65-74. 100 + 0
2018
8. KANATLI, F.; ÇEKİCİ, Y. Okuma Eğitimi Alanındaki Kuramsal Kitaplarda Okumanın Kavram Alanına Yönelik Eleştirel Bir Değerlendirme. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 303-316. 100 + 0 10.17860/mersinefd.344672
7. Kanatlı, F.; Çekici, Y. Okuma Eğitimi Alanındaki Kuramsal Kitaplarda Okumanın Kavram Alanına Yönelik Eleştirel Bir Değerlendirme. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 303-316. 200 + 0
6. KANATLI, F.; ÇEKİCİ, Y. Okuma Eğitimi Alanındaki Kuramsal Kitaplarda Okumanın Kavram Alanına Yönelik Eleştirel Bir Değerlendirme. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 303-316. 200 + 0 10.17860/mersinefd.344672
2015
5. Çekici, Y.; Kanatlı, F. Rıfat Ilgaz'ın Çocuk Kitaplarına Yönelik Eleştirel Okuma Etkinliklerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGES’ EDUCAİTON AND TEACHİNG, 2015, UDES, 2843-2879. 200 + 0
2013
4. Kanatlı, F.; Çekici, Y. Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Milli Kültür Temalı Okuma Metinlerinde Öz Ve Öteki İmgesi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2013, 22, 305-314. 200 + 0
3. Kanatlı, F. TEMEL SÖZ VARLIĞI BAĞLAMINDA TÜRKÇE VE ALMANCADA EN SIK KULLANILAN ELLİ EYLEMİN SÖZ-EYLEM KURAMI ÇERÇEVESİNDE DİL-YAPISAL VE KÜLTÜREL AÇIDAN KARŞILAŞTIRILMASI. TURKİSH STUDİES, 2013, 8, 733-744. 200 + 0
2. KANATLI, F.; ÇEKİCİ, Y. Türkçe öğretiminde disiplinler arası olanaklar. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 221-234. 100 + 0
1. Kanatlı, F.; Çekici, Y. Türkçe Öğretiminde Disiplinler Arası Olanaklar. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 223-234. 200 + 0
2020
2. KANATLI, F.; ÇEKİCİ, Y. Alımlama Estetiği Bağlamında Edebiyat Eğitimine Farklı Bir Bakış Denemesi. ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI VE İNCELEMELERİ DERGİSİ, 2020, 5, 54-63. 100 + 0
2013
1. KANATLI, F.; ÇEKİCİ, Y. Türkçe Öğretiminde Disiplinlerarası Olanaklar. MERSİN ÜNV.EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 2, 223-234. 100 + 0
1. Kanatlı, F. Düşünsel Yolculuklarım, ISBN: 9786052581933, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 138 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 500
1. KANATLI, F. Düşünsel Yolculuklarım, ISBN: 978-605-258-, Akademisyen Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 132 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2018. 0
1. KANATLI, F. Orhan Özdemir’e Armağan, ISBN: 978-605-81550-6-0, Akademisyen Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 200 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2018. 1000
1. KANATLI, F. Eğitim Bilimlerine Giriş, ISBN: 978-605-4454-40-2, Karahan kitapevi, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: , 14 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2017. 0
1. KANATLI, F. FelsefeLogos, ISBN: 975-286-219-5, Bulut Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 16 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2006. 0
2. KANATLI, F. FelsefeLogos, ISBN: 975-286-173-3, Bulut Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 11 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2005. 0
3. KANATLI, F. Uluğ Nutku ya Armağan, ISBN: 9789751024350, İnkılap Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 10 Sayfa, Türkçe, , , 2006. 0
6. Kanatlı, F.; Çekici, Y., Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Metinlerinde Okumanın Kavram Alanı . 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017-09-28, 2017-11-01, Muğla, Türkiye, 2017. 200
5. Çekici, Y.; Kanatlı, F., Rıfat Ilgaz ın Çocuk Kitaplarında Karşıt Söylem. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016-09-29, 2016-10-02, Muğla, Türkiye, 2016. 200
4. Çocuk, H.; Kanatlı, F., Yazılı Anlatım Ürünlerinde Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerinin Metinsellik Ölçütlerini Kullanabilme Durumları Mersin Üniversitesi Örneği. V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 2012-07-05, 2012-07-07, Mersin, Türkiye, 2012. 200
3. Kanatlı, F.; Çocuk, H., İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Mektup Türü Yazılı Anlatım Ürünlerinde Bir Söz Varlığı Çözümlemesi Mersin Örneği. I. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, 2011-12-15, 2011-12-17, Ankara, Türkiye, 2011. 200
2. KANATLI, F.; Çocuk, H., Siyasi Partilerin 12 Haziran Seçim Bildirgelerinin Söz eylem Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi. XI. Uluslararası Dil-Yazın-Deyişbilim Sempozyumu (13-14 Ekim 2011), 2011-10-13, 2011-10-14, SAKARYA, Türkiye, . 200
1. KANATLI, F.; ÇEKİCİ, Y., Nermi Uygur Penceresinden Okuma Sorunsalına Felsefi Bir Yaklaşım. XI. Uluslar arası Dil-Yazın-Deyişbilim Sempozyumu (13-14 Ekim 2011), 2011-10-13, 2011-10-14, , , . 200
1. Kanatlı, F.; Çekici, Y., Fatih Erdoğan ın Hamburgere Dönüşen Anne ve Kanepeye Dönüşen Baba Adlı Kitaplarında Yabancılaşma. 7. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyum Dizisi Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Fatih Erdoğan Sempozyumu, 2016-05-11, 2016-05-13, Adana, Türkiye, 2018. 100
16. Mesut Özipek, Ortaokul öğrencilerinin yazılı metinlerinde insan felsefesinin izleri , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
15. Aslı Kırbaş, Türkçe öğretmen adaylarının hazırlıksız konuşmada gerekçelendirme düzeyleri , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
14. Şeyda Kılavuz, Türkçe öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının eleştirel okuma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
13. Muharrem Harmandar, Haldun Taner öykülerinin temel dil becerileri bağlamında B1 düzeyine ilişkin değerlendirilmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
12. Songül Başdoğan, Türkçe eğitiminde dil sosyalleşmesinin yeri, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
11. Özlem Boyacı, Aslı Tohumcu'nun yapıtlarındaki kadın imgesinin 6. sınıf öğrencilerinin kadına yönelik bakışına olası etkileri , Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
10. HASSAN MOHAMED, Yabancılara Türkçe öğretimi ders kitaplarının kültüremler açısından değerlendirilmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
9. Elif İrem Bülbül, Türkçe öğretmeni yetiştirme sürecinin dil sosyalleşmesi bağlamında incelenmesi (Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği), Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_001.pdf
8. Halil Erdem Çocuk, İlköğretim ikinci kademe Türkçe ders kitapları bağlamında sıfat öğretiminde aşamalılık sorunu, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
7. Erdost Özkan, İlköğretim 8. sınıf Türkçe ders kitaplarında öğrencilere kazandırılması hedeflenen sözcüklerin öğretimi ve iç sözlük ilişkisi , Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
6. Nigar Köçer, Metin çözümlemesi Milli Eğitim Bakanlığı'nca önerilen 6. sınıf Türkçe ders kitabındaki metinlerin metinsellik ölçütleri bağlamında çözümlenmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
5. Yunus Emre Çekici, Rıfat Ilgaz'ın çocuk kitaplarında karşıt söylem bağlamında eleştirel okuma etkinlik önerileri, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
4. Şerif Karakoç, Değer ikilemi bağlamında üretilen öğrenci metinlerinin gerekçelendirme tarzları ve sorunları açısından incelenmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
3. Nurullah Karaoğulları, Okuma türlerinin anlamlandırma süreci bağlamında karşılaştırılması, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
2. Nurten Kaya, Ortaokul öğrencilerinin yazılı metinlerinde ahlaki gerekçelendirmenin Kohlberg ahlak kuramına göre incelenmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
1. Gözde Duran Aymış, 6. sınıf Türkçe dersi metinlerinin eleştirel düşünme bağlamında incelenmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
1. DIYALOG DERGISI , [ 2019 : 2 ] . 0
2. TURKISH STUDIES , [ 2019 : 1 ] . 0
1. BATMAN YAŞAM BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 1
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|