Dr. Öğr. Üyesi GÜLRİZ İMER

Birim
:
Eğitim Fakültesi / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
DOĞUM TARİHİ
:
03 Şubat 1965
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
1749
Faks
:
+90--
E-MAIL
:
gulrizimer@mersin.edu.tr
DİĞER E-MAIL
:
gulrizimer@mersin.edu.tr
OLUŞTURMA
:
2015-07-27 10:41:26
DÜZENLEME
:
2020-12-18 13:47:01
PUAN
:
8450
YABANCI DİL
:


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 1987
YÜKSEK LİSANS EĞİTİM BİLİMLERİ(EĞİTİM TEKNOLOJİSİ) ANADOLU ÜNİVERSİTESİ 1990
DOKTORA EĞİTİM BİLİMLERİ(EĞİTİM TEKNOLOJİSİ) ANADOLU ÜNİVERSİTESİ 1997
Doktora Tezi

1. Eğitim Fakültelerinde Öğretmen Adaylarının Bilgisayara ve Bilgisayarı Eğitimde Kullanmaya Yönelik Nitelikleri Danışman: Dr. Bekir Özer, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi Eğitimi Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, 1997.

Yüksek Lisans Tezi

1. Fen Bilgisi Öğretiminde Gösteri ve Radyo ile Öğretim Yönteminin Öğrenci Başarısına Etkisi Danışman: Dr. Şefik Yaşar, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi Eğitimi Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, 1990.

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ 1992-07-07 - 1998-11-20
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ 1998-11-23 - 2001-02-15
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2001-03-15 - 2002-04-12
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2004-04-07 - 2016-05-10
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2013-06-21 - 2016-06-21
BÖLÜM BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2013-06-21 - 2016-06-21
MERKEZ DANIŞMA KURULU ÜYESİ SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2013-05-02 - 2016-05-02
MERKEZ DANIŞMA KURULU ÜYESİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2009-07-14 - 2012-07-14
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 0
2019
1. Doğusoy, B. Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Yerlilik Özellikleri Değerlendirmelerinin İncelenmesi: Mersin ili örneği. ELEMANTARY EDUCATİON ONLİNE, 2019, 18, 1766-1778. 0 + 0
hhttp://ilkogretim-online.org.tr/index.php/io/article/view/3504ttp://

Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 1000
2020
6. Kaya, M. Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Vatandaşlık ve Dijital Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . INTERNATİONAL JOURNAL OF SCİENTİFİC AND TECHNOLOGİCAL RESEARCH, 2020, 6, 9-19. 0 + 0
hthttps://www.iiste.org/tp://

5. İmer, G. Literature Review on Digital Citizenship in Turkey . INTERNATİONAL EDUCATİON STUDİES; , 2020, 13, 6-15. 200 + 0
hthttp://www.ccsenet.org/journal/index.php/ies/article/view/0/43324tp://

2011
4. Yaman, Ş.; İmer, G. THE USE OF 2ND LIFE IN LANGUAGE TEACHING. TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON, 2011, 12, 125-131. 200 + 0
http://tojde.anadolu.edu.tr/yonetim/icerik/makaleler/1090-published.pdf

2009
3. İMER, G.; ÖZKILIÇ, R. Self-Efficacy Of Teacher Trainees Toward Educational Software Developmen. E- JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2009, 4, 422-434. 200 + 0
http://www.newwsa.com/makale_detay.asp?d=1&makale_detay_id=219&dergi_id=2&sayi_id=49

2. IMER, G.; YUREKLI, A. TEACHER CANDIDATES' COMPUTER SELF EFFICACY LEVELS FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT. E- JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2009, 4, 185-196. 200 + 0
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/nwsaedu/article/view/5000063626

2002
1. AGAOGLU, E.; IMER, G.; KARABACAK, G. A Case Study of Organizing Distance Education: Anadolu University. TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON-, 2002, 3, 45-51. 200 + 0
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/tojde/article/view/5000103007/5000096102

Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 1250
1. İmer, G. Çağdaş Eğitimde Yeni Teknolojiler, ISBN: 975-492-770-7, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Baskı Sayısı: 1000, Baskı Adet Sayısı: 1000, 15 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 1998. 250
http://www.anadolu.edu.tr
2. İmer, G. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, ISBN: 975-8792-07-5, Pegem A Yayıncılık, Baskı Sayısı: 500, Baskı Adet Sayısı: 500, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2003. 250
http://www.pegem.net
3. İmer, G. Sınıf Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar, ISBN: 975-591-138-3, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 500, Baskı Adet Sayısı: 500, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2000. 250
http://www.nobelkitap.com
Ulusal - Ders Kitabı Yazma 1250
1. İmer, G. Eğitim Fakültelerinde Öğretmen Adaylarının Bilgisayara ve Bilgisayarı Eğitimde Kullanmaya Yönelik Nitelikleri, ISBN: 975-492-964-5, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Baskı Sayısı: 150, Baskı Adet Sayısı: 150, 191 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 2000. 500
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 600

3. Imer, G.; Yaman, Ş., Computer Anxiety Level Of School Administrators. International Educational Technology Conference, 2010-04-26, 2010-04-28, İstanbul, Türkiye, 2010. 200

2. İmer, G., Teacher Traineres’ Self-Efficiency in Developing Educational Software. International Conference on Educational Science ICES’08, 2008-06-23, 2008-06-25, Famagusta, KKTC, 2008. 200

http://www.eua.be/activities-services/news/newsitem/07-12-12/International_Conference_on_Educational_Sciences_23-25_June_2008_Famagusta_Cyprus.aspx

1. Imer, G.; Özkılıç, R., Teacher Traineres’ Self-Effıcacy In Developıng Educatıonal Software In Terms Of Sustaınable Development. The 6th International Conference Sustainable Development, Culture anad Education, 2007-06-04, 2007-06-07, Eskişehir, Türkiye, 2008. 200

http://ise-lv.eu/conference.php?show=49&pub=10

Uluslararası - Özet - Sözlü 900

9. İmer, G., Online Information Search Strategy Levels of Teacher Candidates. ATEE Spring Conference, 2017-05-12, 2017-05-13, Riga, Litvanya, 2017. 100

https://atee.education/conferences/spring-conference/

8. İmer, G., Teacher Candidates' Level of Web 2.0 Tools Use. International Conference on Education, Psychology, and Learning-Fall Session, 2016-11-07, 2016-11-09, Seoul, Güney Kore, 2016. 100

http://iainst.org/icepl2016/

7. İmer, G.; Ağaoğlu, E., Teacher Candidates’ use of Web 2.0 Technologies. The 6th Pacific Rim Conference on Education, 2015-11-17, 2015-11-18, Chonburi, Tayland, 2015. 100

http://www.pacificrimeducationconference.org/past-conferences.html

6. İMER, G., 'The Perceptions of Candidate Teachers' Self-efficacy Related to Using Instructional Technologies'. ATEE 2015 Annual Conference, 2015-08-24, 2015-08-26, Glasgow, İrlanda, 2015. 100

http://www.atee1.org/home

5. İmer, G.; Ağaoğlu, E., The Reflections of Teacher Educators Related to Teachers' Professional Learning Needs. ATEE 40. Annual Conference, 2015-08-24, 2015-08-26, Glasgow, İrlanda, 2015. 100

http://www.atee1.org/conferences_and_seminars/30/2015_atee_annual_conference_teacher_education_through_partnerships_and_collaborative_learning_communities#algemeen

4. Imer, G.; Ağaoğlu, E., Competences of Supervisiors Related to Using Educational Technologies. Competences of Supervisiors Related to Using Educational Technologies, 2013-12-24, 2013-12-25, Hong Kong, Çin, 2013. 100

http://www.conferencealerts.com/show-event?id=106802

3. Ağaoğlu, E.; İmer, G., The opinions of directors about using ICT in Pre-School and Primary Education. ATEE Winter Conference , 2010-02-26, 2010-02-28, Prague, Çek Cumhuriyeti, 2010. 100

http://www.atee1.org/conferences_and_seminars/15/atee_winter_conference_2010_early_years_primary_education_and_ict#algemeen

2. İmer, G.; Yıldız Duban, N., The Relation Between Learning Styles, Computer Self-Efficacy and Attitudes Towards Technology of Teacher Candidates. The 16th International Conference on Learning, 2009-07-01, 2009-07-04, Barselona, İspanya, 2009. 100

http://p4c.com/events/16th-international-conference-learning-barcelona-spain

1. Ağaoğlu, E.; İmer, G.; Kurubacak, G., Distance Education: A Profile of Preparednes. ECOO 2000 , 2000-05-04, 2000-05-06, Toronto, Kanada, 2000. 100

http://ecoo.org/conference2014/

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 500

5. Imer, G., Web Based E-Learning Environtmets. Computer-based Cognitive Tools Teacher Education Conference , 2001-06-08, 2001-06-10, İzmir, Türkiye, 2001. 100

4. Imer, G., Okul Yöneticilerinin Okul Yönetim ve Hizmetlerinde Bilgisayar Kullanımına İlişkin Görüşleri. II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 2000-05-10, 2000-05-12, Çanakkale, Türkiye, 2000. 100

3. Ağaoğlu, E.; Bayrak, C.; İmer, G., Öğretmenlerin Çoklu Değerlendirme Modeli’ne İlişkin Görüşleri. Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, 1999-03-18, 1999-03-20, İzmir, Türkiye, 1999. 100

2. Imer, G., Öğretmen Adaylarının Bilgisayara ve Bilgisayarı Eğitimde Kullanmaya Yönelik Nitelikleri. IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 1997-09-10, 1997-09-12, Eskişehir, Türkiye, 1997. 100

1. Imer, G., Uzaktan Öğretimde Video ile Eğitim (AÖF Örneği). Eğitim Teknolojisi ve Bilgisayar Destekli Eğitim 1. Sempozyumu , 1991-09-25, 1991-09-27, Eskişehir, Türkiye, 1991. 100

Ulusal - Tam Metin - Poster 50

1. Imer, G., Eğitim Fakülteleri İçin Bilgisayar Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Öğretim Derslerine İlişkin Program Modeli. Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, 1999-03-18, 1999-03-20, İzmir, Türkiye, 1999. 50

Ulusal - Özet - Sözlü 100

2. İmer, G.; Yürekli, A., Teacher Candidates' Computer Self EfficacyLevels For Sustainable Development. 5. International JTET Conference, 2007-05-01, 2007-05-03, Debrecen, Macaristan, 2007. 50

1. Imer, G., Öğretmen Adaylarının Programlarda Yer Alan Temel Bilgi Teknolojileri Dersine İlişkin Görüşleri. VIII Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 1999-09-01, 1999-09-03, Trabzon, Türkiye, 1999. 50

Ulusal - Yürütücü 100

1. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar ve Eğitim Yazılımı Geliştirme’ye İlişkin Öz Yetkinlik Algıları , BAP, Proje No: 1, 4000 TL, Yürütücü, 2007,Tamamlandı. 100
http://www.mersin.edu.tr

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 200

1. Havva Feray Bal (Güdül), Öğretmenlerin Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları İle Bilgisayar Kaygıları Arasındaki İlişki , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

3. Association for Teacher Education in Europe -ATEE , Üye No: 78, Belçika, 2002-01-01-2016-05-10.
2. Türk Bilişim Derneği , Üye No: 125, Türkiye, 2000-01-01-2016-05-10.
1. Baltic and Black Sea Circle Consortium, Institute of Sustainable Education , Üye No: 123, Letonya, 1999-01-01-2016-05-10.
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz BOTE-401 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-4-3
Güz BOTE-307 Technology Applıcatıons In Spe Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE011 Özel Eğitim ve Teknoloji Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 511 Eğitim Teknolojilerinde Güncel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-2-2
Bahar BOTE-208 Bilgisayar Destekli Eğitim Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE-402 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-6-5
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE-307 Technology Applıcatıons In Spe Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE-213 Desıgn and Use of Instructıona Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE011 Özel Eğitim ve Teknoloji Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE-401 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-4-3
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz BOTE 511 Eğitim Teknolojilerinde Güncel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-402 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-6-5
Bahar BOTE-310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-2-2
Bahar BOTE-208 Bilgisayar Destekli Eğitim Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar BOTE 511 Eğitim Teknolojilerinde Güncel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE-213 Desıgn and Use of Instructıona Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-401 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-4-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 511 Eğitim Teknolojilerinde Güncel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-402 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-6-5
Bahar BOTE-208 Bilgisayar Destekli Eğitim Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 511 Eğitim Teknolojilerinde Güncel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE-307 Özel Eğitimde Teknoloji Uygula Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE-213 Eğitimde Materyal Tasarımı ve Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-213 Desıgn and Use of Instructıona Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-401 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-4-3
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 511 Eğitim Teknolojilerinde Güncel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-2-2
Bahar BOTE 511 Eğitim Teknolojilerinde Güncel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz BOTE-213 Eğitimde Materyal Tasarımı ve Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-307 Özel Eğitimde Teknoloji Uygula Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz BOTE-213 Eğitimde Materyal Tasarımı ve Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ 2-2-3
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz EPÖ 617 Bilişim Teknolojileri ve Eğiti Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl