Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1987 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ(EĞİTİM TEKNOLOJİSİ) | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 1990 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ(EĞİTİM TEKNOLOJİSİ) | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 1997 |
1. Eğitim Fakültelerinde Öğretmen Adaylarının Bilgisayara ve Bilgisayarı Eğitimde Kullanmaya Yönelik Nitelikleri Danışman: Dr. Bekir Özer, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi Eğitimi Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, 1997.
1. Fen Bilgisi Öğretiminde Gösteri ve Radyo ile Öğretim Yönteminin Öğrenci Başarısına Etkisi Danışman: Dr. Şefik Yaşar, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi Eğitimi Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, 1990.
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ | 1992-07-07 - 1998-11-20 |
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 1998-11-23 - 2001-02-15 |
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR | YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2001-03-15 - 2002-04-12 |
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2004-04-07 - 2016-05-10 |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-06-21 - 2016-06-21 |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-06-21 - 2016-06-21 |
MERKEZ DANIŞMA KURULU ÜYESİ | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-05-02 - 2016-05-02 |
MERKEZ DANIŞMA KURULU ÜYESİ | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2009-07-14 - 2012-07-14 |
2019
1. Doğusoy, B. Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Yerlilik Özellikleri Değerlendirmelerinin İncelenmesi: Mersin ili örneği. ELEMANTARY EDUCATİON ONLİNE, 2019, 18, 1766-1778. 0 + 0hhttp://ilkogretim-online.org.tr/index.php/io/article/view/3504ttp://
2020
6. Kaya, M. Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Vatandaşlık ve Dijital Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . INTERNATİONAL JOURNAL OF SCİENTİFİC AND TECHNOLOGİCAL RESEARCH, 2020, 6, 9-19. 0 + 0hthttps://www.iiste.org/tp://
5. İmer, G. Literature Review on Digital Citizenship in Turkey . INTERNATİONAL EDUCATİON STUDİES; , 2020, 13, 6-15. 200 + 0hthttp://www.ccsenet.org/journal/index.php/ies/article/view/0/43324tp://
2011
4. Yaman, Ş.; İmer, G. THE USE OF 2ND LIFE IN LANGUAGE TEACHING. TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON, 2011, 12, 125-131. 200 + 0http://tojde.anadolu.edu.tr/yonetim/icerik/makaleler/1090-published.pdf
2009
3. İMER, G.; ÖZKILIÇ, R. Self-Efficacy Of Teacher Trainees Toward Educational Software Developmen. E- JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2009, 4, 422-434. 200 + 0http://www.newwsa.com/makale_detay.asp?d=1&makale_detay_id=219&dergi_id=2&sayi_id=49
2. IMER, G.; YUREKLI, A. TEACHER CANDIDATES' COMPUTER SELF EFFICACY LEVELS FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT. E- JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2009, 4, 185-196. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/nwsaedu/article/view/5000063626
2002
1. AGAOGLU, E.; IMER, G.; KARABACAK, G. A Case Study of Organizing Distance Education: Anadolu University. TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON-, 2002, 3, 45-51. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/tojde/article/view/5000103007/5000096102
1. İmer, G. Çağdaş Eğitimde Yeni Teknolojiler, ISBN: 975-492-770-7, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Baskı Sayısı: 1000, Baskı Adet Sayısı: 1000, 15 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 1998. 250
http://www.anadolu.edu.tr
2. İmer, G. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, ISBN: 975-8792-07-5, Pegem A Yayıncılık, Baskı Sayısı: 500, Baskı Adet Sayısı: 500, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2003. 250
http://www.pegem.net
3. İmer, G. Sınıf Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar, ISBN: 975-591-138-3, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 500, Baskı Adet Sayısı: 500, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2000. 250
http://www.nobelkitap.com
1. İmer, G. Eğitim Fakültelerinde Öğretmen Adaylarının Bilgisayara ve Bilgisayarı Eğitimde Kullanmaya Yönelik Nitelikleri, ISBN: 975-492-964-5, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Baskı Sayısı: 150, Baskı Adet Sayısı: 150, 191 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 2000. 500
3. Imer, G.; Yaman, Ş., Computer Anxiety Level Of School Administrators. International Educational Technology Conference, 2010-04-26, 2010-04-28, İstanbul, Türkiye, 2010. 200
2. İmer, G., Teacher Traineres’ Self-Efficiency in Developing Educational Software. International Conference on Educational Science ICES’08, 2008-06-23, 2008-06-25, Famagusta, KKTC, 2008. 200
http://www.eua.be/activities-services/news/newsitem/07-12-12/International_Conference_on_Educational_Sciences_23-25_June_2008_Famagusta_Cyprus.aspx
1. Imer, G.; Özkılıç, R., Teacher Traineres’ Self-Effıcacy In Developıng Educatıonal Software In Terms Of Sustaınable Development. The 6th International Conference Sustainable Development, Culture anad Education, 2007-06-04, 2007-06-07, Eskişehir, Türkiye, 2008. 200
http://ise-lv.eu/conference.php?show=49&pub=10
9. İmer, G., Online Information Search Strategy Levels of Teacher Candidates. ATEE Spring Conference, 2017-05-12, 2017-05-13, Riga, Litvanya, 2017. 100
https://atee.education/conferences/spring-conference/
8. İmer, G., Teacher Candidates' Level of Web 2.0 Tools Use. International Conference on Education, Psychology, and Learning-Fall Session, 2016-11-07, 2016-11-09, Seoul, Güney Kore, 2016. 100
http://iainst.org/icepl2016/
7. İmer, G.; Ağaoğlu, E., Teacher Candidates’ use of Web 2.0 Technologies. The 6th Pacific Rim Conference on Education, 2015-11-17, 2015-11-18, Chonburi, Tayland, 2015. 100
http://www.pacificrimeducationconference.org/past-conferences.html
6. İMER, G., 'The Perceptions of Candidate Teachers' Self-efficacy Related to Using Instructional Technologies'. ATEE 2015 Annual Conference, 2015-08-24, 2015-08-26, Glasgow, İrlanda, 2015. 100
http://www.atee1.org/home
5. İmer, G.; Ağaoğlu, E., The Reflections of Teacher Educators Related to Teachers' Professional Learning Needs. ATEE 40. Annual Conference, 2015-08-24, 2015-08-26, Glasgow, İrlanda, 2015. 100
http://www.atee1.org/conferences_and_seminars/30/2015_atee_annual_conference_teacher_education_through_partnerships_and_collaborative_learning_communities#algemeen
4. Imer, G.; Ağaoğlu, E., Competences of Supervisiors Related to Using Educational Technologies. Competences of Supervisiors Related to Using Educational Technologies, 2013-12-24, 2013-12-25, Hong Kong, Çin, 2013. 100
http://www.conferencealerts.com/show-event?id=106802
3. Ağaoğlu, E.; İmer, G., The opinions of directors about using ICT in Pre-School and Primary Education. ATEE Winter Conference , 2010-02-26, 2010-02-28, Prague, Çek Cumhuriyeti, 2010. 100
http://www.atee1.org/conferences_and_seminars/15/atee_winter_conference_2010_early_years_primary_education_and_ict#algemeen
2. İmer, G.; Yıldız Duban, N., The Relation Between Learning Styles, Computer Self-Efficacy and Attitudes Towards Technology of Teacher Candidates. The 16th International Conference on Learning, 2009-07-01, 2009-07-04, Barselona, İspanya, 2009. 100
http://p4c.com/events/16th-international-conference-learning-barcelona-spain
1. Ağaoğlu, E.; İmer, G.; Kurubacak, G., Distance Education: A Profile of Preparednes. ECOO 2000 , 2000-05-04, 2000-05-06, Toronto, Kanada, 2000. 100
http://ecoo.org/conference2014/
5. Imer, G., Web Based E-Learning Environtmets. Computer-based Cognitive Tools Teacher Education Conference , 2001-06-08, 2001-06-10, İzmir, Türkiye, 2001. 100
4. Imer, G., Okul Yöneticilerinin Okul Yönetim ve Hizmetlerinde Bilgisayar Kullanımına İlişkin Görüşleri. II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 2000-05-10, 2000-05-12, Çanakkale, Türkiye, 2000. 100
3. Ağaoğlu, E.; Bayrak, C.; İmer, G., Öğretmenlerin Çoklu Değerlendirme Modeli’ne İlişkin Görüşleri. Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, 1999-03-18, 1999-03-20, İzmir, Türkiye, 1999. 100
2. Imer, G., Öğretmen Adaylarının Bilgisayara ve Bilgisayarı Eğitimde Kullanmaya Yönelik Nitelikleri. IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 1997-09-10, 1997-09-12, Eskişehir, Türkiye, 1997. 100
1. Imer, G., Uzaktan Öğretimde Video ile Eğitim (AÖF Örneği). Eğitim Teknolojisi ve Bilgisayar Destekli Eğitim 1. Sempozyumu , 1991-09-25, 1991-09-27, Eskişehir, Türkiye, 1991. 100
1. Imer, G., Eğitim Fakülteleri İçin Bilgisayar Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Öğretim Derslerine İlişkin Program Modeli. Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, 1999-03-18, 1999-03-20, İzmir, Türkiye, 1999. 50
2. İmer, G.; Yürekli, A., Teacher Candidates' Computer Self EfficacyLevels For Sustainable Development. 5. International JTET Conference, 2007-05-01, 2007-05-03, Debrecen, Macaristan, 2007. 50
1. Imer, G., Öğretmen Adaylarının Programlarda Yer Alan Temel Bilgi Teknolojileri Dersine İlişkin Görüşleri. VIII Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 1999-09-01, 1999-09-03, Trabzon, Türkiye, 1999. 50
1. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar ve Eğitim Yazılımı Geliştirme’ye İlişkin Öz Yetkinlik Algıları , BAP, Proje No: 1, 4000 TL, Yürütücü, 2007,Tamamlandı. 100
http://www.mersin.edu.tr
1. Havva Feray Bal (Güdül), Öğretmenlerin Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları İle Bilgisayar Kaygıları Arasındaki İlişki , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Association for Teacher Education in Europe -ATEE , Üye No: 78, Belçika, 2002-01-01-2016-05-10.
2. Türk Bilişim Derneği , Üye No: 125, Türkiye, 2000-01-01-2016-05-10.
1. Baltic and Black Sea Circle Consortium, Institute of Sustainable Education , Üye No: 123, Letonya, 1999-01-01-2016-05-10.
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | BOTE-401 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-4-3 |
Güz | BOTE-307 | Technology Applıcatıons In Spe | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE011 | Özel Eğitim ve Teknoloji | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 511 | Eğitim Teknolojilerinde Güncel | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-2-2 |
Bahar | BOTE-208 | Bilgisayar Destekli Eğitim | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE-402 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-6-5 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE-307 | Technology Applıcatıons In Spe | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE-213 | Desıgn and Use of Instructıona | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE011 | Özel Eğitim ve Teknoloji | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE-401 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-4-3 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BOTE 511 | Eğitim Teknolojilerinde Güncel | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-402 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-6-5 |
Bahar | BOTE-310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-2-2 |
Bahar | BOTE-208 | Bilgisayar Destekli Eğitim | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BOTE 511 | Eğitim Teknolojilerinde Güncel | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE-213 | Desıgn and Use of Instructıona | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-401 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-4-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 511 | Eğitim Teknolojilerinde Güncel | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-402 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-6-5 |
Bahar | BOTE-208 | Bilgisayar Destekli Eğitim | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 511 | Eğitim Teknolojilerinde Güncel | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE-307 | Özel Eğitimde Teknoloji Uygula | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE-213 | Eğitimde Materyal Tasarımı ve | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-213 | Desıgn and Use of Instructıona | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-401 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-4-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 511 | Eğitim Teknolojilerinde Güncel | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-2-2 |
Bahar | BOTE 511 | Eğitim Teknolojilerinde Güncel | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | BOTE-213 | Eğitimde Materyal Tasarımı ve | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-307 | Özel Eğitimde Teknoloji Uygula | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | BOTE-213 | Eğitimde Materyal Tasarımı ve | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | EBD323 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | EBD323 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | EBD323 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | EBD323 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD222 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | EBD323 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | EBD323 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD222 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | EBD323 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | EBD323 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | EPÖ 617 | Bilişim Teknolojileri ve Eğiti | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|