Prof.Dr. HAKAN AKDAÄž
Birim
:
EÄŸitim Fakültesi / Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Anabilim Dalı
Ä°Åž Adresi
: Mersin Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi
Telefon
:
+90--
Dahili
:
Faks
:
+90--
E-MAIL
:
hakanakdag@mersin.edu.tr
OLUÅžTURMA
:
2016-10-12 09:38:47
DÜZENLEME
:
2024-03-28 08:39:06
PUAN
:
49635
YABANCI DÄ°L
:
Researcher ID
Scopus ID
Publons ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LÄ°SANS Ä°LKÖÄžRETÄ°M SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMENLİĞİ SELÇUK ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2001
YÜKSEK LÄ°SANS Ä°LKÖÄžRETÄ°M SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMENLİĞİ SELÇUK ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2005
DOKTORA Ä°LKÖÄžRETÄ°M SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMENLİĞİ GAZÄ° ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2008
Doktora Tezi

1. Ä°LKÖÄžRETÄ°M 6. VE 7. SINIF SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETÄ°M PROGRAMININ ÖGRETMEN VE ÖGRENCÄ° AÇISINDAN UYGULAMA DÖNÜTLERÄ° (KONYA Ä°LÄ° ÖRNEĞİ) Danışman: Dr. Refik TURAN, Gazi Ãœniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Ä°lköğretim Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Theses_002.pdf

Yüksek Lisans Tezi

1. Ä°LKÖÄžRETÄ°M II. KADEME 6. VE 7. SINIF SOSYAL BÄ°LGÄ°LER DERSÄ°NDE, ÖÄžRENCÄ°LERÄ°N, BÄ°LÄ°ÅžSEL VE DUYUÅžSAL GÄ°RÄ°Åž DAVRANIÅž ÖZELLÄ°KLERÄ°NÄ°N BAÅžARI VE TUTUMLARINA ETKÄ°SÄ° Danışman: Dr. DurmuÅŸ YILMAZ, Selçuk Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, DiÄŸer Anabilim Dalı, Konya, Türkiye, 2005.

Theses_001.pdf

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAÅžTIRMA GÖREVLÄ°SÄ° SELÇUK ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2001-11-28 - 2005-08-22
ARAÅžTIRMA GÖREVLÄ°SÄ° GAZÄ° ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2005-08-23 - 2009-02-09
YRD. DOÇ. DR. GAZÄ°ANTEP ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2010-07-07 - 2014-10-13
DOÇ. DR. GAZÄ°ANTEP ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2014-10-14 - 2017-01-15
DOÇ. DR. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2017-01-17 - 2020-05-29
PROF. DR. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2020-05-29 - Devam ediyor
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
KOMÄ°SYON ÜYESÄ° EĞİTÄ°M KOMÄ°SYONU 2023-03-17 - Devam ediyor
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2024-02-06 - 2027-02-06
MERKEZ YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° YÖRÜK KÜLTÜRÜ UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° 2023-04-14 - 2026-04-07
KOMÄ°SYON ÜYESÄ° SOSYAL, BEÅžERÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER TEMEL ALANI 2023-04-03 - 2025-04-03
BÄ°RÄ°M KALÄ°TE TEMSÄ°LCÄ°SÄ° EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ 2023-02-13 - 2026-02-13
BÄ°RÄ°M KALÄ°TE KOMÄ°SYONU BAÅžKANI EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ 2023-02-13 - 2026-02-13
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ 2023-02-03 - 2026-02-03
ENSTÄ°TÜ MÜDÜRÜ EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ 2023-02-03 - 2026-02-03
SENATO ÜYESÄ° 2023-02-03 - 2026-02-03
ENSTÄ°TÜ YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ 2023-02-03 - 2026-02-03
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2020-09-18 - 2022-09-18
DOÇ. DR. DEKAN YARDIMCISI NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2014-09-16 - 2015-10-17
DOÇ. DR. FAKÜLTE KURULU ÜYELİĞİ NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2014-09-02 - 2016-09-13
YRD. DOÇ. DR. FAKÜLTE KURULU ÜYELİĞİ NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2013-02-02 - 2014-09-02
YRD. DOÇ. DR. ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANLIÄžI NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2012-05-02 - 2016-10-05
YRD. DOÇ. DR. BÖLÜM BAÅžKANLIÄžI NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2011-10-05 - 2014-09-15
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 200
2013
1. AKDAĞ, H. Finansal Okuryazarlık Sosyal Bilgilerde Nasıl Ele Alınıyor?. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2013, 5, 401-406. 200 + 0
10.7813/2075-4124.2013

Uluslararası - Diğer 795
2021
8. ÇİYDEM, E.; AKDAĞ, H. Türkiye’deki İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018). ULUSLARARASI TARİH ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 6, 52-81. 100 + 0
7. GÜNAL, İ.; AKDAĞ, H. İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yansımasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi*. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2021, 5, 493-517. 100 + 0
2019
6. AKDAĞ, H. Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’nin Sosyal Bilgiler Öğretimine Yansıması. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2019, 3, 76-89. 100 + 0
2016
5. TOPKAYA, Y.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Suriyeli Sığınmacılar Hakkındaki Görüşleri Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği. ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 7, 767-786. 100 + 0
2014
4. AKDAĞ, H.; Oğuz, R.; Tatar, O.; Subaşı, Y. Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Güncel Olaylar Bağlamında Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2014, 2, 49-65. 95 + 0
2013
3. AKDAĞ, H.; KAYMAKCI, S. Sosyal Bilgiler Laboratuarlarının Sınıflarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, , -. 100 + 0
2012
2. PINAR, A.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İklim, Rüzgâr, Sıcaklık, Yağış, Erozyon, Ekoloji ve Harita Kavramlarını Anlama Düzeyi. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2012, 11, 530-542. 100 + 0
2009
1. AKDAĞ, H.; ÇOKLAR, A. İlköğretim 6. ve 7. sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Proje ve Performans Görevlerini Hazırlarken Yararlandıkları Kaynaklar, İnternetin Yeri ve Karşılaşılan Güçlükler. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, 2, 1-16. 100 + 0
Uluslararası - Alan endexleri 300
2019
3. DEMİR, A.; KAYMAKCI, S.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğrenci Çalışma Kitaplarının Kaldırılmasına İlişkin Bir Olgubilim Araştırması. JOURNAL OF HİSTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 2019, 8, 445-463. 100 + 0
10.7596/taksad.v8i4.2290

2. YOKUÅž, G.; AKDAÄž, H. IDENTIFYING QUALITY CRITERIA OF A SCIENTIFIC RESEARCH ADOPTED BY ACADEMIC COMMUNITY: A CASE STUDY. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF EURASÄ°A SOCÄ°AL SCÄ°ENCES, 2019, 10, 516-527. 100 + 0
2013
1. AKDAÄž, H. DOES THE SOCIAL STUDIES RESPONSIBLE FOR FINANCIAL LITERACY?. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF ACADEMÄ°C RESEARCH, 2013, , -. 100 + 0
Uluslararası - Journals Indexed in Eric 100
2011
1. AKDAĞ, H.; KAYMAKCI, S. Türkiye'de Sosyal Bilgiler Eğitiminin Gelişimine Kronolojik Bir Yaklaşım. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2011, 6, 854-863. 100 + 0
Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 200
2013
1. Akdağ, H.; Kaymakcı, S. Sosyal Bilgiler Laboratuarlarının (Sınıflarının) Sosyal Bilgiler Öğretiminde Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 12, 164-177. 200 + 0
http://jss.gantep.edu.tr

Ulusal - DiÄŸer 800
8. AKDAĞ, H.; SUBAŞI, Y. Bana Bırakılan Miras. ARAŞTIRMA TEMELLİ ETKİNLİK DERGİSİ, 2013, 3, 50-58. 100 + 0
2012
7. AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 2005 Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Bazı Kavramları Anlama Düzeyleri. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2012, 7, 208-229. 100 + 0
2009
6. TURAN, R.; AKDAĞ, H. İlköğretim 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretmenleri Açısından Uygulama Dönütleri (Konya İli Örneği). SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 28, 273-292. 100 + 0
5. AKDAĞ, H. İlköğretim 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Konya İli Örneği). SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, 21, 1-14. 100 + 0
4. AKDAĞ, H. İlköğretim 6 ve 7 sınıf sosyal bilgiler öğretim programının öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi Konya İli Örneği. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, , -. 100 + 0
2008
3. AKDAĞ, H. İlköğretim II. Kademe 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin, Bilişsel ve Duyuşsal Giriş Davranış Özelliklerinin Başarı ve Tutumlarına Etkisi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2008, 25, 53-68. 100 + 0
2007
2. SARI, İ.; AKDAĞ, H. Sözlü Tarih Etkinliklerinin Kazandırdığı Beceriler. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2007, 23, 79-98. 100 + 0
2004
1. AKDAĞ, H.; ÇOKLAR, A. Türkiye’de Meslekî ve Teknik Eğitimin Tarihsel Gelişimi ve Günümüzdeki Yeri. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2004, 16-17-18, 93-109. 100 + 0
Ulusal - Endekste taranmıyor 300
2013
3. AKDAĞ, H. Bana Bırakılan Miras. ARAŞTIRMA TEMELLİ ETKİNLİK DERGİSİ (ATED), 2013, , -. 100 + 0
2012
2. AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 2005 Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Bazı Kavramları Anlama Düzeyleri. GAZİ OSMAN PAŞA ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2012, , -. 100 + 0
2008
1. AKDAĞ, H. İlköğretim II Kademe 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Bilişsel ve Duyuşsal Giriş Davranış Özelliklerinin Başarı ve Tutumlarına Etkisi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, , -. 100 + 0
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 38595
1. AKDAĞ, H.; TAŞKAYA, S. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 9786053642220, Pegem Akademi , Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 450 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2011. 2250
https://www.pegem.net/kitabevi/126279-Sosyal-Bilgilerin-Temelleri-kitabi.aspx
2. AKDAĞ, H. Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 9786053182689, Pegem Akademi , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 450 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 5000
https://www.pegem.net/kitabevi/186297-Okul-Disi-Sosyal-Bilgiler-Ogretimi-kitabi.aspx
3. Akdağ, H.; Sarı, İ. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 9786053642220, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: 500, 424 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 2250
https://www.pegem.net/kitabevi/126279-Sosyal-Bilgilerin-Temelleri-kitabi.aspx
4. BAY, E.; DEMİR, S.; AKDAĞ, H.; SOĞUKÖMEROĞULLARI, M. Türk Dünyası Vatandaşlığı Projesi, Türksav Türk Dünyası 25 Yıllığı, Tahliller, Değerlendirmeler, Öngörüler, Özeleştiriler, ISBN: 9786053422822, Akçağ Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 300 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 2063
http://www.akcag.com.tr/kitap/turksav-turk-dunyasi-25-yilligi.html
5. AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I, ISBN: 9786055885731, Pegem Akademi , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 450 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 4500
https://www.pegem.net/kitabevi/46914-Sosyal-Bilgiler-Ogretiminde-Yeni-Yaklasimlar-1-kitabi.aspx
Uluslararası - Kitap Editörlüğü 38595
1. BOZKURT, İ.; AKDAĞ, H.; ELCAN, A. İSTİKLÂLİNİN 100. YILINDA MERSİN, ISBN: 978-625-8468-17-5, EĞİTİM YAYINEVİ, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2021. 0
2. AKDAĞ, H.; ELCAN, A.; BOZKURT, İ. CUMHURIYET’İN 100. YILINDA MERSİN, ISBN: 978-625-6613-02-7, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2023. 0
3. POLAT, Ü.; AYDIN, Ş.; AKDAĞ, H. III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, ISBN: 978-605-82174-0-9, Tebad, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2017. 0
4. TURAN, R.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, ISBN: 978-605-241-007-3, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2017. 0
5. TURAN, R.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar IV, ISBN: 978-625-7228-72-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2020. 0
6. HACIGÖKMEN, M.; AKDAĞ, H. Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar, ISBN: 978-605-5447-91-5, Tablet Kitabevi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
1. POLAT, Ü.; AYDIN, Ş.; AKDAĞ, H. III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (Makedonya/Üsküp, ISBN: 978-605-82174-0-9, Eğitim Bilimleri Araştırmaları Derneği, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 545 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 83
http://2018.turkcess.net/iii-turkcess/
2. Turan, R.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, ISBN: 9786052410073, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 250, 448 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 250
https://www.pegem.net/kitabevi/212513-Sosyal-Bilgiler-Ogretiminde-Yeni-Yaklasimlar-III-kitabi.aspx
3. Turan, R.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - I, ISBN: 9786055885731, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 250, 448 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 125
https://www.pegem.net/kitabevi/46914-Sosyal-Bilgiler-Ogretiminde-Yeni-Yaklasimlar-1-kitabi.aspx
4. Turan, R.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - II, ISBN: 9786053641254, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 376 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2011. 125
https://www.pegem.net/kitabevi/120448-Sosyal-Bilgiler-Ogretiminde-Yeni-Yaklasimlar-II-kitabi.aspx
Uluslararası - Kitap Çevirme 38595
1. AKDAĞ, H. Günümüzde Eğitim –John Dewey, ISBN: 9786053641100, Pegem Akademi , Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 248 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 4500
https://www.pegem.net/kitabevi/119347-Gunumuzde-Egitim-John-Dewey-kitabi.aspx
Uluslararası - Kitapta Bölüm Çevirme 38595
1. AKDAĞ, H. Eğitime Yön Verenler I- II, ISBN: 978-975-11-4865-0, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 3000, 817 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
https://www.kultureserleri.meb.gov.tr/egitim-yayinlari/prd-dunya-egitimine-yon-verenler-i-ii
2. AKDAĞ, H. Eğitim Araştırmaları (Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar) 4. Baskıdan Çeviri, ISBN: 9786054757459, Eğiten Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 612 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 950
https://www.egitenkitap.com/EDUCATIONAL-RESEARCH-Egitim-Arastirmalari-Burke-Johnson-Larry-Christensen,PR-13.html
3. AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Başarının Sırları, ISBN: 978-605-4757-31-2, Eğiten Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 216 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 0
https://www.egitenkitap.com/SOSYAL-BILGILER-OGRETIMINDE-BASARININ-SIRLARI-d-Selcuk-Besir-Demir,PR-53.html
Uluslararası - Ders Kitabı Yazma 38595
1. AKDAĞ, H. SOSYAL BİLGİLERDE SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYAT İNCELEMELERİ, ISBN: 978-605-318-378-5, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 460 Sayfa, İngilizce, ANKARA, , 2016. 10000
https://www.pegem.net/kitabevi/190673-Sosyal-Bilgilerde-Sozlu-ve-Yazili-Edebiyat-Incelemeleri-kitabi.aspx
Uluslararası - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 38595
1. YILAR, M.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, ISBN: 978-605-241-007-3, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 350, 44 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 4000
http://pegem.net/dosyalar/dokuman/3082017164550pdf.pdf
2. AKDAĞ, H.; AKDAĞ, H. CUMHURIYET’IN 100. YILINDA MERSIN, ISBN: 978-625-6613-02-7, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 377 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2023. 0
3. SAYGIN, M.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - IV, ISBN: 978-625-7228-72-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 11 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
4. AKDAĞ, H.; SAYGIN, M. Kent Stratejisi Silifke, ISBN: 978-605-9831-93-2, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 500, 372 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2018. 2500
https://www.egitimyayinevi.com/kitap/silifke-kent-stratejisi-muhammet-saygin-9786059831932
5. AKDAĞ, H.; ŞİRAZ, F. İlkokulda Eğitim ve Öğretim, ISBN: 978-625-7582-77-3, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 631 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 0
6. AKDAĞ, H.; TOKCAN, H. FARKLI DİSİPLİNLER AÇISINDAN KAVRAM ÖĞRETİMİ, ISBN: 978-625-397-772-6, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 230 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2023. 0
7. AKDAĞ, H.; ŞİRAZ, F. Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, ISBN: 978-625-8325-98-0, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 460 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2022. 0
8. AKDAĞ, H. İSTİKLÂLİNİN 100. YILINDA MERSİN, ISBN: 978-625-8468-17-5, EĞİTİM YAYINEVİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 544 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2021. 0
9. AKDAĞ, H. BİR ÖMÜR TARİHLE YAŞAMAK: PROF. DR. REFİK TURAN, ISBN: 978-625-8365-86-3, BERİKAN YAYINEVİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 800 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2022. 0
10. AKDAĞ, H.; KILIÇ, H. Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar, ISBN: 978-605-5447-91-5, Tablet Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 430 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2022. 0
Ulusal - Kitap Editörlüğü 0
1. AKDAĞ, H.; SAY, F. II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU TAM METİN KİTABI, ISBN: 978-605-7989-44-4, VİZE AKADEMİK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 727 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
http://www.i-sasec.org/2019/Tam%20Metin%20Kitap%2028.01.2019.pdf
Ulusal - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 0
1. AKDAĞ, H.; TAŞKAYA, S. Hayat Bilgisi Öğretimi, ISBN: 978-605-318-546-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 526 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 0
https://www.pegem.net/kitabevi/202568-Hayat-Bilgisi-Ogretimi-kitabi.aspx
2. MEYDAN, A.; AKDAĞ, H. Özel Öğretim Yöntemleri İle Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 978-605-5885-14-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 500, 550 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 0
https://www.pegem.net/kitabevi/10200-Ozel-Ogretim-Yontemleriyle-Sosyal-Bilgiler-Ogretimi-kitabi.aspx
3. BAY, E.; AKDAĞ, H.; SOĞUKÖMEROĞULLARI, M. TÜRKSAV TÜRK DÜNYASI 25 YILLIĞI TAHLİLLER DEĞERLENDİRMELER ÖNGÖRÜLER ÖZELEŞTİRİLER, ISBN: 978-605-342-282-2, AKÇAĞ YAYINLARI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 300 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 0
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 1200

6. AKDAÄž, H.; Kılıç, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretiminde Ä°pek Yolu. VI. ULUSLARARASI SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ARAÅžTIRMALARI KONGRESÄ°, 2023-11-02, , ANKARA, Türkiye, . 200

5. AKDAÄž, H.; SARI, Ä°., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETÄ°MÄ° BAÄžLAMINDA CUMHURBAÅžKANLIÄžI HÜKÜMET SÄ°STEMÄ°’NÄ°N DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°. II. ULUSLARARASI EĞİTÄ°MDE VE KÜLTÜRDE AKADEMÄ°KÇALIÅžMALAR SEMPOZYUMU, 2019-09-12, 2019-09-14, DENÄ°ZLÄ°, Türkiye, . 200

4. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMENLERÄ°NÄ°N MADDE BAÄžIMLILIÄžI Ä°LE Ä°LGÄ°LÄ° GÖRÜÅžLERÄ°NÄ°N Ä°NCELENMESÄ°. II. ULUSLARARASI EĞİTÄ°MDE VE KÜLTÜRDE AKADEMÄ°KÇALIÅžMALAR SEMPOZYUMU, 2019-09-12, 2019-09-14, DENÄ°ZLÄ°, Türkiye, . 200

3. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMEN ADAYLARININ CUMHURBAÅžKANLIÄžI HÜKÜMET SÄ°STEMÄ° Ä°LE Ä°LGÄ°LÄ° GÖRÜÅžLERÄ°NÄ°N Ä°NCELENMESÄ°. ULUSLARARASI EÄž Ä°TÄ°M VE SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2019-06-27, 2019-06-29, Ä°STANBUL, Türkiye, . 200

2. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMEN ADAYLARININ MADDE BAÄžIMLILIÄžI Ä°LE Ä°LGÄ°LÄ° GÖRÜÅžLERÄ°NÄ°N DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°. ULUSLARARASI EĞİTÄ°M VESOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2019-06-27, 2019-06-29, Ä°STANBUL, Türkiye, . 200

1. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmen Adaylarının Sosyal Bilgilerin Temelleri Dersi Ä°le Ä°lgili GörüÅŸleri. Uluslararası Ä°nsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, 2018-04-07, 2018-04-09, ANTALYA, Türkiye, . 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 4595

46. SAYGIN, M.; SAY, F.; AKDAÄž, H., ÖÄŸretmen Adaylarının GiriÅŸimcilik Düzeylerinin Ä°ncelenmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2019), 2019-04-18, 2019-04-21, MuÄŸla, Türkiye, . 100

45. SAYGIN, M.; YILDIRIM, M.; AKDAÄž, H., Kosgeb GiriÅŸimciliÄŸi GeliÅŸtirme Destek Programı Üzerine Bir DeÄŸerlendirme. 2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° VE SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2018-12-07, 2018-12-08, ANTALYA, Türkiye, . 100

44. SAYGIN, M.; YILDIRIM, M.; AKDAÄž, H., KOSGEB GÄ°RİŞİMCÄ°LİĞİ GELÄ°ÅžTÄ°RME DESTEK PROGRAMI ÜZERÄ°NE BÄ°R DEÄžERLENDÄ°RME. 2. Uluslararası Türk Dünyası EÄŸitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2018-12-07, 2018-12-08, Antalya, Türkiye, . 100

43. DEMÄ°R, A.; KAYMAKCI, S.; AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin ÖÄŸrenci Çalışma Kitaplarının Kaldırılmasına Yönelik GörüÅŸleri. 7.Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2018-10-11, 2018-10-13, , , . 100

42. DEMÄ°R, A.; KAYMAKCI, S.; AKDAÄž, H., Sosyal bilgiler öÄŸretmenlerinin öÄŸrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüÅŸleri. VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2018-10-11, 2018-10-13, , , . 100

41. YOKUÅž, G.; AKDAÄž, H., Portfolyo Yönteminin Mesleki GeliÅŸim Amaçlı Kullanılmasına Ä°liÅŸkin ÖÄŸretmen Adaylarının GörüÅŸlerinin Ä°ncelenmesi: Durum Çalışması. ULUSLARARASI IV. TURKCESS EĞİTÄ°M VE SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2018-06-28, 2018-06-30, BAKÜ, Azerbaycan, . 100

40. AKDAÄž, H., Liseye GeçiÅŸ Sınavı Sistemi Üzerine Ortaokul ÖÄŸretmenlerinin GörüÅŸlerinin Ä°ncelenmesi. ULUSLARARASI IV. TURKCESS EĞİTÄ°M VE SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2018-06-28, 2018-06-30, BAKÜ, Azerbaycan, . 100

39. AKDAÄž, H., 8. Sınıf ÖÄŸrencilerinin Liselere GeçiÅŸ Sınavına Göre T.C. Ä°nkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersine BakışAçılarının DeÄŸerlendirilmesi. V. Uluslararası Tarih EÄŸitimi Sempozyumu, 2018-05-10, 2018-05-12, Ä°STANBUL, Türkiye, . 100

38. AKDAÄž, H.; SAY, F.; BOYRAZ, G., ÖÄžRETMEN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE ÖÄžRETÄ°MDE KARÅžILAÅžILAN SORUNLAR. ULUSLARARASI ERDEMLÄ° SEMPOZYUMU 2018, 2018-04-19, 2018-04-21, MERSÄ°N, Türkiye, . 100

37. BOYRAZ, G.; SAY, F.; AKDAÄž, H., ORTAOKUL ÖÄžRENCÄ°LERÄ°NÄ°N KAYNAÅžTIRMA ÖÄžRENCÄ°LERÄ°NE Ä°LÄ°ÅžKÄ°N TUTUMLARININ METAFORÄ°K ANALÄ°ZÄ°. ULUSLARARASI ERDEMLÄ° SEMPOZYUMU 2018, 2018-04-19, 2018-04-21, MERSÄ°N, Türkiye, . 100

36. SAY, F.; AKDAÄž, H.; BOYRAZ, G., OKUL AÄ°LE Ä°ÅžBÄ°RLİĞİNÄ°N ETKÄ°LÄ°LİĞİ ÜZERÄ°NE BÄ°R ÇALIÅžMA(ERDEMLÄ° ÖRNEĞİ). ULUSLARARASI ERDEMLÄ° SEMPOZYUMU 2018, 2018-04-19, 2018-04-21, MERSÄ°N, Türkiye, . 100

35. AKDAÄž, H.; SAY, F.; BOYRAZ, G., ÖÄŸretmen GörüÅŸlerine Göre ÖÄŸretimde Karşılaşılan Sorunlar (Erdemli ÖrneÄŸi). Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100

34. BOYRAZ, G.; SAY, F.; AKDAÄž, H., Ortaokul ÖÄŸrencilerinin KaynaÅŸtırma ÖÄŸrencilerine Ä°liÅŸkin Tutumlarının Metaforik Analizi. Uluslararası Ermdeli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100

33. SAY, F.; AKDAÄž, H.; BOYRAZ, G., Okul Aile Ä°ÅŸbirliÄŸi EtkililiÄŸi Üzerine Bir Çalşıma (Erdemli ÖrneÄŸi). Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100

32. AKDAÄž, H.; YOKUÅž, G., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin Zaman Yönetimi Hakkındaki GörüÅŸlerinin DeÄŸerlendirilmesi. 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 2018-04-04, 2018-07-04, ANTALYA, Türkiye, . 100

31. PAN, V.; AKDAÄž, H., PEDAGOJÄ°K FORMASYON ÖÄžRENCÄ°LERÄ°NÄ°N ÖÄžRENME – ÖÄžRETME ORTAMI ALGILARININ Ä°NCELENMESÄ°. 2. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2018-04-04, 2018-04-07, ANTALYA, Türkiye, . 100

30. AKDAÄž, H.; PAN, V., ÖÄžRETMEN ADAYLARININ ÖÄžRETMENLÄ°K MESLEĞİNE YÖNELÄ°K KAVRAMLAR ÜZERÄ°NE GELÄ°ÅžTÄ°RDÄ°KLERÄ° METAFORLAR. II. ULUSLARARASI AKADEMÄ°K ARAÅžTIRMALAR KONGRESÄ°, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, 2017. 100

http://www.inescongress.com

29. AKDAÄž, H.; PAN, V., ÖÄžRETMEN ADAYLARININ ÖÄžRETMENLÄ°K MESLEĞİNE YÖNELÄ°K KAVRAMLAR ÜZERÄ°NEGELÄ°ÅžTÄ°RDÄ°KLERÄ° METAFORLAR. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 2017-10-18, 2017-10-21, , , . 100

28. KAYMAKCI, S.; AKDAÄž, H., 2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi ÖÄŸretim Programlarının Tarih Konuları Açısından KarşılaÅŸtırılması. 1. Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017),, 2017-09-21, 2017-09-23, NEVÅžEHÄ°R, Türkiye, . 100

27. KahleoÄŸulları, Y.; AKDAÄž, H., 1926 Ä°lk Mektep Programı Ä°le 2017 Sosyal Bilgiler ÖÄŸretim Programının Farklı DeÄŸiÅŸkenler Açısından KarşılaÅŸtırmalı Ä°ncelenmesi. 1. Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017), 2017-09-21, 2017-09-23, NEVÅžEHÄ°R, Türkiye, . 100

26. KAYMAKÇI, S.; AKDAÄž, H., 2005 VE 2017 SOSYAL BÄ°LGÄ°LER DERSÄ° ÖÄžRETÄ°M PROGRAMLARININ TARÄ°H KONULARI AÇISINDAN KARÅžILAÅžTIRILMASI . I. Uluslararası Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, NevÅŸehir, Türkiye, 2017. 100

http://www.issas.net/

25. AKDAÄž, H.; KAHLEOÄžULLARI, Y., TÜRKÇE ÖÄžRETÄ°CÄ°LERÄ°NÄ°N KARÅžILAÅžTIKLARI GÜÇLÜKLER . I. Uluslararası Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, NevÅŸehir, Türkiye, 2017. 100

http://www.issas.net/

24. KAHLEOÄžULLARI, Y.; AKDAÄž, H., 1926 Ä°LK MEKTEP PROGRAMI Ä°LE 2017 SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETÄ°M PROGRAMININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN KARÅžILAÅžTIRMALI Ä°NCELENMESÄ° . I. Uluslararası Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu , 2017-09-21, 2017-09-23, NevÅŸehir, Türkiye, 2017. 100

http://www.issas.net/

23. AKDAÄž, H., HARMANLANMIÅž ÖÄžRENME YAKLAÅžIMININ SOSYAL BÄ°LGÄ°LER DERSÄ° BAÄžLAMINDA ÖÄžRETMEN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ° . III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COÄžRAFYASINDA EĞİTÄ°M VE SOSYAL , 2017-06-27, 2017-06-30, Üsküp, Makedonya, 2017. 100

http://turkcess.net/2017-turkcess-ozet-bildiriler/

22. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER Ä°LE HALKLA Ä°LÄ°ÅžKÄ°LER OLGUSUNUN ÖÄžRETMEN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ° . III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COÄžRAFYASINDA EĞİTÄ°M VE SOSYAL , 2017-06-27, 2017-06-30, Üsküp, Makedonya, 2017. 100

http://turkcess.net/2017-turkcess-ozet-bildiriler/

21. KAYMAKCI, S.; AKDAÄž, H., Temel EÄŸitimde Sosyal Bilgiler Dersinin GerekliliÄŸi Üzerine Bir AraÅŸtırma. 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- International Sempozium on Social Science II (ASOS 2017), 2017-05-18, 2017-05-20, ALANYA, Türkiye, . 100

20. KAYMAKÇI, S.; AKDAÄž, H., Temel EÄŸitimde Sosyal Bilgiler Dersinin GerekliliÄŸi Üzerine Bir AraÅŸtırma. 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu II (ASOS 2017), 2017-05-18, 2017-05-20, Antalya, Türkiye, 2017. 100

https://asoscongress.com/2017alanya/

19. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° LÄ°SANS PROGRAMI AÇISINDAN GEZÄ°-GÖZLEM YÖNTEMÄ°NE BÄ°R ÖRNEK: NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° ÖRNEĞİ. ULUSLARARASI SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° SEMPOZYUMU (USBES 2017), 2017-05-04, 2017-05-06, EskiÅŸehir, Türkiye, 2017. 100

http://www.usbes6@anadolu.edu.tr

18. AKDAÄž, H., 2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Programlarının Mukayeseli Incelenmesi. ULUSLARARASI SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° SEMPOZYUMU (USBES 2017) , 2017-05-04, 2017-05-06, EskiÅŸehir, Türkiye, 2017. 100

http://www.usbes6@anadolu.edu.tr

17. AKDAÄž, H., ÜNÄ°VERSÄ°TELERDE SOSYAL SORUMLULUK PROJELERÄ° KAPSAMINDA VERÄ°LEN DERSLER ÜZERÄ°NE BÄ°R Ä°NCELEME . ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ° 2017, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100

https://www.dropbox.com/s/pcxjv5hs5hgcwob/icoess%20%C3%B6zet%20kitab%C4%B1.pdf?dl=0

16. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° LÄ°SANS PROGRAMINDAKÄ° ALAN BÄ°LGÄ°SÄ° DERSLERÄ°NÄ°N UZMAN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ° 2017, 2017-04-06, 2017-04-08, , , . 100

15. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° LÄ°SANS PROGRAMINDAKÄ° ALAN BÄ°LGÄ°SÄ° DERSLERÄ°NÄ°N UZMAN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ° 2017 , 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100

http://www.icoess.com/p://

14. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi ÖÄŸretmen Adaylarının Özel Alan YeterliÄŸi Açısından DeÄŸerlendirilmesi. Uluslararası EÄŸitim ve Bilimde AraÅŸtırmalar Konferansı 2016 , 2016-05-19, 2016-05-22, Bodrum, Türkiye, 2016. 100

13. AKDAÄž, H., Kamplarda Kalan Suriyeli Misafirlere Verilen EÄŸitim ve Suriyeli Misafirlerin Buna Yönelik GörüÅŸleri (Nizip ÖrneÄŸi). II. Uluslararası Türk Kültür CoÄŸrafyasında EÄŸitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-05-05, 2016-05-07, Nizip, Türkiye, 2016. 100

12. AKDAÄž, H.; KOCA, M., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenliÄŸi Lisans Programının Özel Alan YeterliÄŸi Açısından DeÄŸerlendirilmesi. IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu , 2016-04-28, 2016-04-30, Denizli, Türkiye, 2016. 100

11. AKDAÄž, H., Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin Ä°nsan Hakları ve Demokrasi Olgusuna Yönelik GörüÅŸleri. IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2016-04-28, 2016-04-30, Denizli , Türkiye, 2016. 100

10. Akman, Ö.; AKDAÄž, H., 8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti Tarihi dersinde geçen Devrim ve Kemalizm Kavramlarının Ä°nteraktif Ortamda Kullanımı: ÖÄŸretmen ve ÖÄŸrenci GörüÅŸlerine Göre DeÄŸerlendirilmesi . Uluslararası EÄŸitim ve Bilim AraÅŸtırmaları Konferansı, 2015-04-23, 2015-04-26, Antalya, Türkiye, 2015. 100

9. AKMAN, Ö.; AKDAÄž, H., Fatih Projesi ile ilgili olarak Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmen Adaylarının Tekno-Pedagojik Yeterlilikleri. Uluslararası EÄŸitim ve Bilimde AraÅŸtırmalar Konferansı 2016 , 2015-04-23, 2015-04-26, Antalya , Türkiye, 2015. 100

8. AKDAÄž, H.; Kaymakcı, S., Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Dersi ÖÄŸretim Programlarında Finansal Okuryazarlığın Yeri. IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2015-04-23, 2015-04-26, Bolu, Türkiye, 2015. 100

7. AKDAÄž, H., ÖÄŸretmen GörüÅŸlerine Göre BirleÅŸtirilmiÅŸ Sınıflarda Hayat Bilgisi ÖÄŸretimi. Uluslararası EÄŸitim ve Bilim AraÅŸtırmaları Konferansı, 2015-04-23, 2015-04-26, Antalya , Türkiye, 2015. 100

6. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin E-Okul Sistemi Hakkındaki GörüÅŸleri. II. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2013-04-26, 2013-04-28, Aksaray, Türkiye, 2013. 100

5. AKDAÄž, H.; OÄŸuz, R.; Tatar, O.; Subaşı, Y., Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Güncel Olaylar BaÄŸlamında ÖÄŸretmen GörüÅŸlerine Göre DeÄŸerlendirilmesi. II. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2013-04-26, 2013-04-28, Aksaray, Türkiye, 2013. 95

4. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin Yerellik konusundaki Algıları. II. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2013-04-26, 2013-04-28, Aksaray, Türkiye, 2013. 100

3. TANGÃœLÃœ, Z.; AKDAÄž, H., Tek Parti Döneminde Ortak VatandaÅŸ YetiÅŸtirme Çabaları, Ä°lkokul Programlarında VatandaÅŸlık EÄŸitimi. I. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2012-04-20, 2012-04-22, Ä°stanbul , Türkiye, 2012. 100

2. AKDAÄž, H.; TANGÃœLÃœ, Z., Ä°lköÄŸretim 8. Sınıf VatandaÅŸlık ve Demokrasi EÄŸitimi Ders Kitabının DeÄŸerler EÄŸitimi BaÄŸlamında Terör Kavramı Açısından DeÄŸerlendirilmesi. I. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2012-04-20, 2012-04-22, Ä°stanbul , Türkiye, 2012. 100

1. AKDAÄž, H.; Kaymakcı, S., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmen Adaylarının Terör Kavramına Yönelik GörüÅŸleri. I. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2012-04-20, 2012-04-22, Ä°stanbul , Türkiye, 2012. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 150

3. AKDAÄž, H.; Kaymakcı, S., Sosyal Bilgiler Laboratuarlarının (Sınıflarının) Sosyal Bilgiler ÖÄŸretiminde EtkililiÄŸi Üzerine Bir Çalışma. IV. Sosyal Bilimler EÄŸitimi Kongresi, 2009-10-07, 2009-10-09, Ä°stanbul , Türkiye, 2009. 50

2. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmen Adaylarının 2005 Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Bazı Kavramları Anlama Düzeyi. IV. Sosyal Bilimler EÄŸitimi Kongresi, 2009-10-07, 2009-10-09, Ä°stanbul , Türkiye, 2009. 50

1. AKDAÄž, H., Ä°lköÄŸretim II. Kademe 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde ÖÄŸrencilerin, BiliÅŸsel ve DuyuÅŸsal GiriÅŸ Davranış Özelliklerinin BaÅŸarı ve Tutumlarına Etkisi . 15. Ulusal EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2006-09-13, 2006-09-15, MuÄŸla, Türkiye, 2006. 50

Ulusal - Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi) 0

1. Sarıkamış Harekatının 103. Yıldönümünde Sarıkamış’ın Mersinli Şehit Torunlarını Sarıkamış’ta Dedeleriyle Buluşturma Projesi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: , 100000 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2018,Tamamlandı. 0

Uluslararası 0
1. NIGDE OMER HALISDEMIR UNIVERSITESI, ULUSLARARASI TURK KULTUR COGRAFYASINDA SOSYAL BILIMLER DERGISI , EDITOR, - Devam ediyor. 0
2. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2023-11-30 - Devam ediyor. 0
3. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2023-06-30 - Devam ediyor. 0
4. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2021-12-30 - Devam ediyor. 0
5. TUBITAK - DERGI PARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2019-12-31 - Devam ediyor. 0
6. DERGIPARK, INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SOCIAL STUDIES , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2018-12-30 - Devam ediyor. 0
7. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI - IJONASS , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2018-06-30 - Devam ediyor. 0
8. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI – IJONASS , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2017-12-01 - Devam ediyor. 0
9. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2019-07-01 - 2019-11-30. 0
10. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2019-01-01 - 2019-05-31. 0
11. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2018-07-01 - 2018-11-30. 0
12. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2018-01-01 - 2018-06-03. 0
13. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2017-09-03 - 2017-12-31. 0
14. HTTPS://DERGIPARK.ORG.TR/TR/PUB/SBYY, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , YARDIMCI EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2020-12-01 - 2020-12-30. 0
15. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , YARDIMCI EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2020-07-01 - 2020-12-31. 0
16. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI – IJONASS , YAYIN KURULU UYELIGI, E-ISSN : 2618-5725, 2019-12-01 - 2019-12-31. 0
1. Eğitim Kültür ve Birliktelik Derneği , Üye No: 1, Türkiye, 2017-12-27-Devam ediyor.
2. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Derneği , Üye No: 50, Türkiye, 2016-06-15-Devam ediyor.
3. Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği , Üye No: 60, Türkiye, 2016-01-13-Devam ediyor.
4. Sosyal Bilgiler Eğitimcileri Birliği Derneği , Üye No: 39, Türkiye, 2013-04-26-Devam ediyor.
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları
TÜBÄ°TAK 1005, 3001
TÜBÄ°TAK 1002
H2020 Projesi
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi AraÅŸtırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Detay
Akdağ, H.; Akdağ, H. CUMHURIYET’IN 100. YILINDA MERSIN, ISBN: 978-625-6613-02-7, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 377 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2023.
Akdağ, H.; Tokcan, H. FARKLI DİSİPLİNLER AÇISINDAN KAVRAM ÖĞRETİMİ, ISBN: 978-625-397-772-6, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 230 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2023.
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü
Detay
AkdaÄŸ, H.; Elcan, A.; Bozkurt, Ä. CUMHURIYET’İN 100. YILINDA MERSÄ°N, ISBN: 978-625-6613-02-7, EÄŸitim Yayınevi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2023.
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Detay
Akdağ, H.; Akdağ, H. CUMHURIYET’IN 100. YILINDA MERSIN, ISBN: 978-625-6613-02-7, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 377 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2023.
Akdağ, H.; Tokcan, H. FARKLI DİSİPLİNLER AÇISINDAN KAVRAM ÖĞRETİMİ, ISBN: 978-625-397-772-6, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 230 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2023.
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Topkaya, Y.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Suriyeli Sığınmacılar Hakkındaki Görüşleri Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği. ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 7, 767-786,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Akdağ, H.; Oğuz, R.; Tatar, O.; Subaşı, Y. Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Güncel Olaylar Bağlamında Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2014, 2, 49-65,
Yazar Sayısı: 4, Atıf Sayısı: 1
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Topkaya, Y.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Suriyeli Sığınmacılar Hakkındaki Görüşleri Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği. ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 7, 767-786,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Akdağ, H. İlköğretim 6 ve 7 sınıf sosyal bilgiler öğretim programının öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi Konya İli Örneği. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, , -,
Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
çiydem, E.; Akdağ, H. Türkiye’deki İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018). ULUSLARARASI TARİH ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 6, 52-81,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Günal, Ä.; AkdaÄŸ, H. Ä°lkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yansımasının Öğretmen Görüşlerine Göre DeÄŸerlendirilmesi*. ULUSLARARASI SOSYAL BÄ°LGÄ°LERDE YENÄ° YAKLAÅžIMLAR DERGÄ°SÄ°, 2021, 5, 493-517,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Topkaya, Y.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Suriyeli Sığınmacılar Hakkındaki Görüşleri Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği. ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 7, 767-786,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Meydan, A.; Akdağ, H. Özel Öğretim Yöntemleri İle Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 978-605-5885-14-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 500, 550 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015.

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Topkaya, Y.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Suriyeli Sığınmacılar Hakkındaki Görüşleri Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği. ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 7, 767-786,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Akdağ, H.; Oğuz, R.; Tatar, O.; Subaşı, Y. Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Güncel Olaylar Bağlamında Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2014, 2, 49-65,
Yazar Sayısı: 4, Atıf Sayısı: 1
çiydem, E.; Akdağ, H. Türkiye’deki İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018). ULUSLARARASI TARİH ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 6, 52-81,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Akdağ, H. İlköğretim II Kademe 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Bilişsel ve Duyuşsal Giriş Davranış Özelliklerinin Başarı ve Tutumlarına Etkisi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, , -,
Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
Günal, Ä.; AkdaÄŸ, H. Ä°lkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yansımasının Öğretmen Görüşlerine Göre DeÄŸerlendirilmesi*. ULUSLARARASI SOSYAL BÄ°LGÄ°LERDE YENÄ° YAKLAÅžIMLAR DERGÄ°SÄ°, 2021, 5, 493-517,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Yılar, M.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, ISBN: 978-605-241-007-3, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 350, 44 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017.

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Meydan, A.; Akdağ, H. Özel Öğretim Yöntemleri İle Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 978-605-5885-14-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 500, 550 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015.

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Detay
Akdağ, H.; şiraz, F. Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, ISBN: 978-625-8325-98-0, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 460 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2022.
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Meydan, A.; Akdağ, H. Özel Öğretim Yöntemleri İle Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 978-605-5885-14-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 500, 550 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015.

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Akdağ, H. SOSYAL BİLGİLERDE SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYAT İNCELEMELERİ, ISBN: 978-605-318-378-5, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 460 Sayfa, İngilizce, ANKARA, , 2016.

Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 2
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Detay
Yılar, M.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, ISBN: 978-605-241-007-3, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 350, 44 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017.

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
TebliÄŸ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBÄ°TAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl