Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LÄ°SANS | Ä°LKÖÄžRETÄ°M SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMENLİĞİ | SELÇUK ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2001 |
YÜKSEK LÄ°SANS | Ä°LKÖÄžRETÄ°M SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMENLİĞİ | SELÇUK ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2005 |
DOKTORA | Ä°LKÖÄžRETÄ°M SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMENLİĞİ | GAZÄ° ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2008 |
1. Ä°LKÖÄžRETÄ°M 6. VE 7. SINIF SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETÄ°M PROGRAMININ ÖGRETMEN VE ÖGRENCÄ° AÇISINDAN UYGULAMA DÖNÜTLERÄ° (KONYA Ä°LÄ° ÖRNEĞİ) Danışman: Dr. Refik TURAN, Gazi Ãœniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Ä°lköğretim Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
Theses_002.pdf
1. Ä°LKÖÄžRETÄ°M II. KADEME 6. VE 7. SINIF SOSYAL BÄ°LGÄ°LER DERSÄ°NDE, ÖÄžRENCÄ°LERÄ°N, BÄ°LÄ°ÅžSEL VE DUYUÅžSAL GÄ°RÄ°Åž DAVRANIÅž ÖZELLÄ°KLERÄ°NÄ°N BAÅžARI VE TUTUMLARINA ETKÄ°SÄ° Danışman: Dr. DurmuÅŸ YILMAZ, Selçuk Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, DiÄŸer Anabilim Dalı, Konya, Türkiye, 2005.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAÅžTIRMA GÖREVLÄ°SÄ° | SELÇUK ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2001-11-28 - 2005-08-22 |
ARAÅžTIRMA GÖREVLÄ°SÄ° | GAZÄ° ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2005-08-23 - 2009-02-09 |
YRD. DOÇ. DR. | GAZÄ°ANTEP ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2010-07-07 - 2014-10-13 |
DOÇ. DR. | GAZÄ°ANTEP ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2014-10-14 - 2017-01-15 |
DOÇ. DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2017-01-17 - 2020-05-29 |
PROF. DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2020-05-29 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
KOMÄ°SYON ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M KOMÄ°SYONU | 2023-03-17 - Devam ediyor | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2024-02-06 - 2027-02-06 | |
MERKEZ YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° | YÖRÜK KÜLTÜRÜ UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2023-04-14 - 2026-04-07 | |
KOMÄ°SYON ÜYESÄ° | SOSYAL, BEÅžERÄ° VE Ä°DARÄ° BÄ°LÄ°MLER TEMEL ALANI | 2023-04-03 - 2025-04-03 | |
BÄ°RÄ°M KALÄ°TE TEMSÄ°LCÄ°SÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2023-02-13 - 2026-02-13 | |
BÄ°RÄ°M KALÄ°TE KOMÄ°SYONU BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2023-02-13 - 2026-02-13 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2023-02-03 - 2026-02-03 | |
ENSTÄ°TÜ MÜDÜRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2023-02-03 - 2026-02-03 | |
SENATO ÜYESÄ° | 2023-02-03 - 2026-02-03 | ||
ENSTÄ°TÜ YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2023-02-03 - 2026-02-03 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
DOÇ. DR. | DEKAN YARDIMCISI | NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2014-09-16 - 2015-10-17 |
DOÇ. DR. | FAKÜLTE KURULU ÜYELİĞİ | NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2014-09-02 - 2016-09-13 |
YRD. DOÇ. DR. | FAKÜLTE KURULU ÜYELİĞİ | NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2013-02-02 - 2014-09-02 |
YRD. DOÇ. DR. | ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANLIÄžI | NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2012-05-02 - 2016-10-05 |
YRD. DOÇ. DR. | BÖLÜM BAÅžKANLIÄžI | NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2011-10-05 - 2014-09-15 |
2013
1. AKDAĞ, H. Finansal Okuryazarlık Sosyal Bilgilerde Nasıl Ele Alınıyor?. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2013, 5, 401-406. 200 + 0 10.7813/2075-4124.2013
2021
8. ÇİYDEM, E.; AKDAĞ, H. Türkiye’deki İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018). ULUSLARARASI TARİH ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 6, 52-81. 100 + 0
7. GÜNAL, İ.; AKDAĞ, H. İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yansımasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi*. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2021, 5, 493-517. 100 + 0
2019
6. AKDAĞ, H. Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’nin Sosyal Bilgiler Öğretimine Yansıması. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2019, 3, 76-89. 100 + 0
2016
5. TOPKAYA, Y.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Suriyeli Sığınmacılar Hakkındaki Görüşleri Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği. ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 7, 767-786. 100 + 0
2014
4. AKDAĞ, H.; Oğuz, R.; Tatar, O.; Subaşı, Y. Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Güncel Olaylar Bağlamında Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2014, 2, 49-65. 95 + 0
2013
3. AKDAĞ, H.; KAYMAKCI, S. Sosyal Bilgiler Laboratuarlarının Sınıflarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, , -. 100 + 0
2012
2. PINAR, A.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İklim, Rüzgâr, Sıcaklık, Yağış, Erozyon, Ekoloji ve Harita Kavramlarını Anlama Düzeyi. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2012, 11, 530-542. 100 + 0
2009
1. AKDAĞ, H.; ÇOKLAR, A. İlköğretim 6. ve 7. sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Proje ve Performans Görevlerini Hazırlarken Yararlandıkları Kaynaklar, İnternetin Yeri ve Karşılaşılan Güçlükler. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, 2, 1-16. 100 + 0
2019
3. DEMİR, A.; KAYMAKCI, S.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğrenci Çalışma Kitaplarının Kaldırılmasına İlişkin Bir Olgubilim Araştırması. JOURNAL OF HİSTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 2019, 8, 445-463. 100 + 0 10.7596/taksad.v8i4.2290
2. YOKUÅž, G.; AKDAÄž, H. IDENTIFYING QUALITY CRITERIA OF A SCIENTIFIC RESEARCH ADOPTED BY ACADEMIC COMMUNITY: A CASE STUDY. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF EURASÄ°A SOCÄ°AL SCÄ°ENCES, 2019, 10, 516-527. 100 + 0
2013
1. AKDAÄž, H. DOES THE SOCIAL STUDIES RESPONSIBLE FOR FINANCIAL LITERACY?. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF ACADEMÄ°C RESEARCH, 2013, , -. 100 + 0
2011
1. AKDAĞ, H.; KAYMAKCI, S. Türkiye'de Sosyal Bilgiler Eğitiminin Gelişimine Kronolojik Bir Yaklaşım. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2011, 6, 854-863. 100 + 0
2013
1. Akdağ, H.; Kaymakcı, S. Sosyal Bilgiler Laboratuarlarının (Sınıflarının) Sosyal Bilgiler Öğretiminde Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 12, 164-177. 200 + 0 http://jss.gantep.edu.tr
8. AKDAĞ, H.; SUBAŞI, Y. Bana Bırakılan Miras. ARAŞTIRMA TEMELLİ ETKİNLİK DERGİSİ, 2013, 3, 50-58. 100 + 0
2012
7. AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 2005 Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Bazı Kavramları Anlama Düzeyleri. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2012, 7, 208-229. 100 + 0
2009
6. TURAN, R.; AKDAĞ, H. İlköğretim 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretmenleri Açısından Uygulama Dönütleri (Konya İli Örneği). SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 28, 273-292. 100 + 0
5. AKDAĞ, H. İlköğretim 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Konya İli Örneği). SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, 21, 1-14. 100 + 0
4. AKDAĞ, H. İlköğretim 6 ve 7 sınıf sosyal bilgiler öğretim programının öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi Konya İli Örneği. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, , -. 100 + 0
2008
3. AKDAĞ, H. İlköğretim II. Kademe 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin, Bilişsel ve Duyuşsal Giriş Davranış Özelliklerinin Başarı ve Tutumlarına Etkisi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2008, 25, 53-68. 100 + 0
2007
2. SARI, İ.; AKDAĞ, H. Sözlü Tarih Etkinliklerinin Kazandırdığı Beceriler. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2007, 23, 79-98. 100 + 0
2004
1. AKDAĞ, H.; ÇOKLAR, A. Türkiye’de Meslekî ve Teknik Eğitimin Tarihsel Gelişimi ve Günümüzdeki Yeri. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2004, 16-17-18, 93-109. 100 + 0
2013
3. AKDAĞ, H. Bana Bırakılan Miras. ARAŞTIRMA TEMELLİ ETKİNLİK DERGİSİ (ATED), 2013, , -. 100 + 0
2012
2. AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 2005 Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Bazı Kavramları Anlama Düzeyleri. GAZİ OSMAN PAŞA ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2012, , -. 100 + 0
2008
1. AKDAĞ, H. İlköğretim II Kademe 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Bilişsel ve Duyuşsal Giriş Davranış Özelliklerinin Başarı ve Tutumlarına Etkisi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, , -. 100 + 0
1. AKDAĞ, H.; TAŞKAYA, S. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 9786053642220, Pegem Akademi , Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 450 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2011. 2250
https://www.pegem.net/kitabevi/126279-Sosyal-Bilgilerin-Temelleri-kitabi.aspx
2. AKDAĞ, H. Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 9786053182689, Pegem Akademi , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 450 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 5000
https://www.pegem.net/kitabevi/186297-Okul-Disi-Sosyal-Bilgiler-Ogretimi-kitabi.aspx
3. Akdağ, H.; Sarı, İ. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 9786053642220, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: 500, 424 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 2250
https://www.pegem.net/kitabevi/126279-Sosyal-Bilgilerin-Temelleri-kitabi.aspx
4. BAY, E.; DEMİR, S.; AKDAĞ, H.; SOĞUKÖMEROĞULLARI, M. Türk Dünyası Vatandaşlığı Projesi, Türksav Türk Dünyası 25 Yıllığı, Tahliller, Değerlendirmeler, Öngörüler, Özeleştiriler, ISBN: 9786053422822, Akçağ Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 300 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 2063
http://www.akcag.com.tr/kitap/turksav-turk-dunyasi-25-yilligi.html
5. AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I, ISBN: 9786055885731, Pegem Akademi , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 450 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 4500
https://www.pegem.net/kitabevi/46914-Sosyal-Bilgiler-Ogretiminde-Yeni-Yaklasimlar-1-kitabi.aspx
1. BOZKURT, İ.; AKDAĞ, H.; ELCAN, A. İSTİKLÂLİNİN 100. YILINDA MERSİN, ISBN: 978-625-8468-17-5, EĞİTİM YAYINEVİ, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2021. 0
2. AKDAĞ, H.; ELCAN, A.; BOZKURT, İ. CUMHURIYET’İN 100. YILINDA MERSİN, ISBN: 978-625-6613-02-7, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2023. 0
3. POLAT, Ü.; AYDIN, Ş.; AKDAĞ, H. III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, ISBN: 978-605-82174-0-9, Tebad, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2017. 0
4. TURAN, R.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, ISBN: 978-605-241-007-3, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2017. 0
5. TURAN, R.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar IV, ISBN: 978-625-7228-72-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2020. 0
6. HACIGÖKMEN, M.; AKDAĞ, H. Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar, ISBN: 978-605-5447-91-5, Tablet Kitabevi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
1. POLAT, Ü.; AYDIN, Ş.; AKDAĞ, H. III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (Makedonya/Üsküp, ISBN: 978-605-82174-0-9, Eğitim Bilimleri Araştırmaları Derneği, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 545 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 83
http://2018.turkcess.net/iii-turkcess/
2. Turan, R.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, ISBN: 9786052410073, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 250, 448 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 250
https://www.pegem.net/kitabevi/212513-Sosyal-Bilgiler-Ogretiminde-Yeni-Yaklasimlar-III-kitabi.aspx
3. Turan, R.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - I, ISBN: 9786055885731, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 250, 448 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 125
https://www.pegem.net/kitabevi/46914-Sosyal-Bilgiler-Ogretiminde-Yeni-Yaklasimlar-1-kitabi.aspx
4. Turan, R.; Akdağ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - II, ISBN: 9786053641254, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 376 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2011. 125
https://www.pegem.net/kitabevi/120448-Sosyal-Bilgiler-Ogretiminde-Yeni-Yaklasimlar-II-kitabi.aspx
1. AKDAĞ, H. Günümüzde Eğitim –John Dewey, ISBN: 9786053641100, Pegem Akademi , Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 248 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 4500
https://www.pegem.net/kitabevi/119347-Gunumuzde-Egitim-John-Dewey-kitabi.aspx
1. AKDAĞ, H. Eğitime Yön Verenler I- II, ISBN: 978-975-11-4865-0, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 3000, 817 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
https://www.kultureserleri.meb.gov.tr/egitim-yayinlari/prd-dunya-egitimine-yon-verenler-i-ii
2. AKDAĞ, H. Eğitim Araştırmaları (Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar) 4. Baskıdan Çeviri, ISBN: 9786054757459, Eğiten Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 612 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 950
https://www.egitenkitap.com/EDUCATIONAL-RESEARCH-Egitim-Arastirmalari-Burke-Johnson-Larry-Christensen,PR-13.html
3. AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Başarının Sırları, ISBN: 978-605-4757-31-2, Eğiten Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 216 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 0
https://www.egitenkitap.com/SOSYAL-BILGILER-OGRETIMINDE-BASARININ-SIRLARI-d-Selcuk-Besir-Demir,PR-53.html
1. AKDAĞ, H. SOSYAL BİLGİLERDE SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYAT İNCELEMELERİ, ISBN: 978-605-318-378-5, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 460 Sayfa, İngilizce, ANKARA, , 2016. 10000
https://www.pegem.net/kitabevi/190673-Sosyal-Bilgilerde-Sozlu-ve-Yazili-Edebiyat-Incelemeleri-kitabi.aspx
1. YILAR, M.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, ISBN: 978-605-241-007-3, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 350, 44 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 4000
http://pegem.net/dosyalar/dokuman/3082017164550pdf.pdf
2. AKDAĞ, H.; AKDAĞ, H. CUMHURIYET’IN 100. YILINDA MERSIN, ISBN: 978-625-6613-02-7, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 377 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2023. 0
3. SAYGIN, M.; AKDAĞ, H. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - IV, ISBN: 978-625-7228-72-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 11 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
4. AKDAĞ, H.; SAYGIN, M. Kent Stratejisi Silifke, ISBN: 978-605-9831-93-2, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 500, 372 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2018. 2500
https://www.egitimyayinevi.com/kitap/silifke-kent-stratejisi-muhammet-saygin-9786059831932
5. AKDAĞ, H.; ŞİRAZ, F. İlkokulda Eğitim ve Öğretim, ISBN: 978-625-7582-77-3, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 631 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 0
6. AKDAĞ, H.; TOKCAN, H. FARKLI DİSİPLİNLER AÇISINDAN KAVRAM ÖĞRETİMİ, ISBN: 978-625-397-772-6, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 230 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2023. 0
7. AKDAĞ, H.; ŞİRAZ, F. Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, ISBN: 978-625-8325-98-0, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 460 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2022. 0
8. AKDAĞ, H. İSTİKLÂLİNİN 100. YILINDA MERSİN, ISBN: 978-625-8468-17-5, EĞİTİM YAYINEVİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 544 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2021. 0
9. AKDAĞ, H. BİR ÖMÜR TARİHLE YAŞAMAK: PROF. DR. REFİK TURAN, ISBN: 978-625-8365-86-3, BERİKAN YAYINEVİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 800 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2022. 0
10. AKDAĞ, H.; KILIÇ, H. Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar, ISBN: 978-605-5447-91-5, Tablet Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 430 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2022. 0
1. AKDAĞ, H.; SAY, F. II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU TAM METİN KİTABI, ISBN: 978-605-7989-44-4, VİZE AKADEMİK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 727 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
http://www.i-sasec.org/2019/Tam%20Metin%20Kitap%2028.01.2019.pdf
1. AKDAĞ, H.; TAŞKAYA, S. Hayat Bilgisi Öğretimi, ISBN: 978-605-318-546-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 526 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 0
https://www.pegem.net/kitabevi/202568-Hayat-Bilgisi-Ogretimi-kitabi.aspx
2. MEYDAN, A.; AKDAĞ, H. Özel Öğretim Yöntemleri İle Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 978-605-5885-14-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 500, 550 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 0
https://www.pegem.net/kitabevi/10200-Ozel-Ogretim-Yontemleriyle-Sosyal-Bilgiler-Ogretimi-kitabi.aspx
3. BAY, E.; AKDAĞ, H.; SOĞUKÖMEROĞULLARI, M. TÜRKSAV TÜRK DÜNYASI 25 YILLIĞI TAHLİLLER DEĞERLENDİRMELER ÖNGÖRÜLER ÖZELEŞTİRİLER, ISBN: 978-605-342-282-2, AKÇAĞ YAYINLARI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 300 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 0
6. AKDAÄž, H.; Kılıç, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretiminde Ä°pek Yolu. VI. ULUSLARARASI SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ARAÅžTIRMALARI KONGRESÄ°, 2023-11-02, , ANKARA, Türkiye, . 200
5. AKDAÄž, H.; SARI, Ä°., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETÄ°MÄ° BAÄžLAMINDA CUMHURBAÅžKANLIÄžI HÜKÜMET SÄ°STEMÄ°’NÄ°N DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°. II. ULUSLARARASI EĞİTÄ°MDE VE KÜLTÜRDE AKADEMÄ°KÇALIÅžMALAR SEMPOZYUMU, 2019-09-12, 2019-09-14, DENÄ°ZLÄ°, Türkiye, . 200
4. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMENLERÄ°NÄ°N MADDE BAÄžIMLILIÄžI Ä°LE Ä°LGÄ°LÄ° GÖRÜÅžLERÄ°NÄ°N Ä°NCELENMESÄ°. II. ULUSLARARASI EĞİTÄ°MDE VE KÜLTÜRDE AKADEMÄ°KÇALIÅžMALAR SEMPOZYUMU, 2019-09-12, 2019-09-14, DENÄ°ZLÄ°, Türkiye, . 200
3. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMEN ADAYLARININ CUMHURBAÅžKANLIÄžI HÜKÜMET SÄ°STEMÄ° Ä°LE Ä°LGÄ°LÄ° GÖRÜÅžLERÄ°NÄ°N Ä°NCELENMESÄ°. ULUSLARARASI EÄž Ä°TÄ°M VE SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2019-06-27, 2019-06-29, Ä°STANBUL, Türkiye, . 200
2. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETMEN ADAYLARININ MADDE BAÄžIMLILIÄžI Ä°LE Ä°LGÄ°LÄ° GÖRÜÅžLERÄ°NÄ°N DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°. ULUSLARARASI EĞİTÄ°M VESOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2019-06-27, 2019-06-29, Ä°STANBUL, Türkiye, . 200
1. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmen Adaylarının Sosyal Bilgilerin Temelleri Dersi Ä°le Ä°lgili GörüÅŸleri. Uluslararası Ä°nsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, 2018-04-07, 2018-04-09, ANTALYA, Türkiye, . 200
46. SAYGIN, M.; SAY, F.; AKDAÄž, H., ÖÄŸretmen Adaylarının GiriÅŸimcilik Düzeylerinin Ä°ncelenmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2019), 2019-04-18, 2019-04-21, MuÄŸla, Türkiye, . 100
45. SAYGIN, M.; YILDIRIM, M.; AKDAÄž, H., Kosgeb GiriÅŸimciliÄŸi GeliÅŸtirme Destek Programı Üzerine Bir DeÄŸerlendirme. 2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° VE SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2018-12-07, 2018-12-08, ANTALYA, Türkiye, . 100
44. SAYGIN, M.; YILDIRIM, M.; AKDAÄž, H., KOSGEB GÄ°RİŞİMCÄ°LİĞİ GELÄ°ÅžTÄ°RME DESTEK PROGRAMI ÜZERÄ°NE BÄ°R DEÄžERLENDÄ°RME. 2. Uluslararası Türk Dünyası EÄŸitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2018-12-07, 2018-12-08, Antalya, Türkiye, . 100
43. DEMÄ°R, A.; KAYMAKCI, S.; AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin ÖÄŸrenci Çalışma Kitaplarının Kaldırılmasına Yönelik GörüÅŸleri. 7.Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2018-10-11, 2018-10-13, , , . 100
42. DEMÄ°R, A.; KAYMAKCI, S.; AKDAÄž, H., Sosyal bilgiler öÄŸretmenlerinin öÄŸrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüÅŸleri. VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2018-10-11, 2018-10-13, , , . 100
41. YOKUÅž, G.; AKDAÄž, H., Portfolyo Yönteminin Mesleki GeliÅŸim Amaçlı Kullanılmasına Ä°liÅŸkin ÖÄŸretmen Adaylarının GörüÅŸlerinin Ä°ncelenmesi: Durum Çalışması. ULUSLARARASI IV. TURKCESS EĞİTÄ°M VE SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2018-06-28, 2018-06-30, BAKÜ, Azerbaycan, . 100
40. AKDAÄž, H., Liseye GeçiÅŸ Sınavı Sistemi Üzerine Ortaokul ÖÄŸretmenlerinin GörüÅŸlerinin Ä°ncelenmesi. ULUSLARARASI IV. TURKCESS EĞİTÄ°M VE SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2018-06-28, 2018-06-30, BAKÜ, Azerbaycan, . 100
39. AKDAÄž, H., 8. Sınıf ÖÄŸrencilerinin Liselere GeçiÅŸ Sınavına Göre T.C. Ä°nkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersine BakışAçılarının DeÄŸerlendirilmesi. V. Uluslararası Tarih EÄŸitimi Sempozyumu, 2018-05-10, 2018-05-12, Ä°STANBUL, Türkiye, . 100
38. AKDAÄž, H.; SAY, F.; BOYRAZ, G., ÖÄžRETMEN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE ÖÄžRETÄ°MDE KARÅžILAÅžILAN SORUNLAR. ULUSLARARASI ERDEMLÄ° SEMPOZYUMU 2018, 2018-04-19, 2018-04-21, MERSÄ°N, Türkiye, . 100
37. BOYRAZ, G.; SAY, F.; AKDAÄž, H., ORTAOKUL ÖÄžRENCÄ°LERÄ°NÄ°N KAYNAÅžTIRMA ÖÄžRENCÄ°LERÄ°NE Ä°LÄ°ÅžKÄ°N TUTUMLARININ METAFORÄ°K ANALÄ°ZÄ°. ULUSLARARASI ERDEMLÄ° SEMPOZYUMU 2018, 2018-04-19, 2018-04-21, MERSÄ°N, Türkiye, . 100
36. SAY, F.; AKDAÄž, H.; BOYRAZ, G., OKUL AÄ°LE Ä°ÅžBÄ°RLİĞİNÄ°N ETKÄ°LÄ°LİĞİ ÜZERÄ°NE BÄ°R ÇALIÅžMA(ERDEMLÄ° ÖRNEĞİ). ULUSLARARASI ERDEMLÄ° SEMPOZYUMU 2018, 2018-04-19, 2018-04-21, MERSÄ°N, Türkiye, . 100
35. AKDAÄž, H.; SAY, F.; BOYRAZ, G., ÖÄŸretmen GörüÅŸlerine Göre ÖÄŸretimde Karşılaşılan Sorunlar (Erdemli ÖrneÄŸi). Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100
34. BOYRAZ, G.; SAY, F.; AKDAÄž, H., Ortaokul ÖÄŸrencilerinin KaynaÅŸtırma ÖÄŸrencilerine Ä°liÅŸkin Tutumlarının Metaforik Analizi. Uluslararası Ermdeli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100
33. SAY, F.; AKDAÄž, H.; BOYRAZ, G., Okul Aile Ä°ÅŸbirliÄŸi EtkililiÄŸi Üzerine Bir Çalşıma (Erdemli ÖrneÄŸi). Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100
32. AKDAÄž, H.; YOKUÅž, G., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin Zaman Yönetimi Hakkındaki GörüÅŸlerinin DeÄŸerlendirilmesi. 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 2018-04-04, 2018-07-04, ANTALYA, Türkiye, . 100
31. PAN, V.; AKDAÄž, H., PEDAGOJÄ°K FORMASYON ÖÄžRENCÄ°LERÄ°NÄ°N ÖÄžRENME – ÖÄžRETME ORTAMI ALGILARININ Ä°NCELENMESÄ°. 2. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ°, 2018-04-04, 2018-04-07, ANTALYA, Türkiye, . 100
30. AKDAÄž, H.; PAN, V., ÖÄžRETMEN ADAYLARININ ÖÄžRETMENLÄ°K MESLEĞİNE YÖNELÄ°K KAVRAMLAR ÜZERÄ°NE GELÄ°ÅžTÄ°RDÄ°KLERÄ° METAFORLAR. II. ULUSLARARASI AKADEMÄ°K ARAÅžTIRMALAR KONGRESÄ°, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.inescongress.com
29. AKDAÄž, H.; PAN, V., ÖÄžRETMEN ADAYLARININ ÖÄžRETMENLÄ°K MESLEĞİNE YÖNELÄ°K KAVRAMLAR ÜZERÄ°NEGELÄ°ÅžTÄ°RDÄ°KLERÄ° METAFORLAR. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 2017-10-18, 2017-10-21, , , . 100
28. KAYMAKCI, S.; AKDAÄž, H., 2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi ÖÄŸretim Programlarının Tarih Konuları Açısından KarşılaÅŸtırılması. 1. Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017),, 2017-09-21, 2017-09-23, NEVÅžEHÄ°R, Türkiye, . 100
27. KahleoÄŸulları, Y.; AKDAÄž, H., 1926 Ä°lk Mektep Programı Ä°le 2017 Sosyal Bilgiler ÖÄŸretim Programının Farklı DeÄŸiÅŸkenler Açısından KarşılaÅŸtırmalı Ä°ncelenmesi. 1. Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017), 2017-09-21, 2017-09-23, NEVÅžEHÄ°R, Türkiye, . 100
26. KAYMAKÇI, S.; AKDAÄž, H., 2005 VE 2017 SOSYAL BÄ°LGÄ°LER DERSÄ° ÖÄžRETÄ°M PROGRAMLARININ TARÄ°H KONULARI AÇISINDAN KARÅžILAÅžTIRILMASI . I. Uluslararası Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, NevÅŸehir, Türkiye, 2017. 100
http://www.issas.net/
25. AKDAÄž, H.; KAHLEOÄžULLARI, Y., TÜRKÇE ÖÄžRETÄ°CÄ°LERÄ°NÄ°N KARÅžILAÅžTIKLARI GÜÇLÜKLER . I. Uluslararası Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, NevÅŸehir, Türkiye, 2017. 100
http://www.issas.net/
24. KAHLEOÄžULLARI, Y.; AKDAÄž, H., 1926 Ä°LK MEKTEP PROGRAMI Ä°LE 2017 SOSYAL BÄ°LGÄ°LER ÖÄžRETÄ°M PROGRAMININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN KARÅžILAÅžTIRMALI Ä°NCELENMESÄ° . I. Uluslararası Ä°pekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu , 2017-09-21, 2017-09-23, NevÅŸehir, Türkiye, 2017. 100
http://www.issas.net/
23. AKDAÄž, H., HARMANLANMIÅž ÖÄžRENME YAKLAÅžIMININ SOSYAL BÄ°LGÄ°LER DERSÄ° BAÄžLAMINDA ÖÄžRETMEN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ° . III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COÄžRAFYASINDA EĞİTÄ°M VE SOSYAL , 2017-06-27, 2017-06-30, Üsküp, Makedonya, 2017. 100
http://turkcess.net/2017-turkcess-ozet-bildiriler/
22. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER Ä°LE HALKLA Ä°LÄ°ÅžKÄ°LER OLGUSUNUN ÖÄžRETMEN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ° . III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COÄžRAFYASINDA EĞİTÄ°M VE SOSYAL , 2017-06-27, 2017-06-30, Üsküp, Makedonya, 2017. 100
http://turkcess.net/2017-turkcess-ozet-bildiriler/
21. KAYMAKCI, S.; AKDAÄž, H., Temel EÄŸitimde Sosyal Bilgiler Dersinin GerekliliÄŸi Üzerine Bir AraÅŸtırma. 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- International Sempozium on Social Science II (ASOS 2017), 2017-05-18, 2017-05-20, ALANYA, Türkiye, . 100
20. KAYMAKÇI, S.; AKDAÄž, H., Temel EÄŸitimde Sosyal Bilgiler Dersinin GerekliliÄŸi Üzerine Bir AraÅŸtırma. 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu II (ASOS 2017), 2017-05-18, 2017-05-20, Antalya, Türkiye, 2017. 100
https://asoscongress.com/2017alanya/
19. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° LÄ°SANS PROGRAMI AÇISINDAN GEZÄ°-GÖZLEM YÖNTEMÄ°NE BÄ°R ÖRNEK: NÄ°ZÄ°P EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° ÖRNEĞİ. ULUSLARARASI SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° SEMPOZYUMU (USBES 2017), 2017-05-04, 2017-05-06, EskiÅŸehir, Türkiye, 2017. 100
http://www.usbes6@anadolu.edu.tr
18. AKDAÄž, H., 2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Programlarının Mukayeseli Incelenmesi. ULUSLARARASI SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° SEMPOZYUMU (USBES 2017) , 2017-05-04, 2017-05-06, EskiÅŸehir, Türkiye, 2017. 100
http://www.usbes6@anadolu.edu.tr
17. AKDAÄž, H., ÜNÄ°VERSÄ°TELERDE SOSYAL SORUMLULUK PROJELERÄ° KAPSAMINDA VERÄ°LEN DERSLER ÜZERÄ°NE BÄ°R Ä°NCELEME . ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ° 2017, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100
https://www.dropbox.com/s/pcxjv5hs5hgcwob/icoess%20%C3%B6zet%20kitab%C4%B1.pdf?dl=0
16. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° LÄ°SANS PROGRAMINDAKÄ° ALAN BÄ°LGÄ°SÄ° DERSLERÄ°NÄ°N UZMAN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ° 2017, 2017-04-06, 2017-04-08, , , . 100
15. AKDAÄž, H., SOSYAL BÄ°LGÄ°LER EĞİTÄ°MÄ° LÄ°SANS PROGRAMINDAKÄ° ALAN BÄ°LGÄ°SÄ° DERSLERÄ°NÄ°N UZMAN GÖRÜÅžLERÄ°NE GÖRE DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BÄ°LÄ°MLER KONGRESÄ° 2017 , 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.icoess.com/p://
14. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi ÖÄŸretmen Adaylarının Özel Alan YeterliÄŸi Açısından DeÄŸerlendirilmesi. Uluslararası EÄŸitim ve Bilimde AraÅŸtırmalar Konferansı 2016 , 2016-05-19, 2016-05-22, Bodrum, Türkiye, 2016. 100
13. AKDAÄž, H., Kamplarda Kalan Suriyeli Misafirlere Verilen EÄŸitim ve Suriyeli Misafirlerin Buna Yönelik GörüÅŸleri (Nizip ÖrneÄŸi). II. Uluslararası Türk Kültür CoÄŸrafyasında EÄŸitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-05-05, 2016-05-07, Nizip, Türkiye, 2016. 100
12. AKDAÄž, H.; KOCA, M., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenliÄŸi Lisans Programının Özel Alan YeterliÄŸi Açısından DeÄŸerlendirilmesi. IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu , 2016-04-28, 2016-04-30, Denizli, Türkiye, 2016. 100
11. AKDAÄž, H., Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin Ä°nsan Hakları ve Demokrasi Olgusuna Yönelik GörüÅŸleri. IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2016-04-28, 2016-04-30, Denizli , Türkiye, 2016. 100
10. Akman, Ö.; AKDAÄž, H., 8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti Tarihi dersinde geçen Devrim ve Kemalizm Kavramlarının Ä°nteraktif Ortamda Kullanımı: ÖÄŸretmen ve ÖÄŸrenci GörüÅŸlerine Göre DeÄŸerlendirilmesi . Uluslararası EÄŸitim ve Bilim AraÅŸtırmaları Konferansı, 2015-04-23, 2015-04-26, Antalya, Türkiye, 2015. 100
9. AKMAN, Ö.; AKDAÄž, H., Fatih Projesi ile ilgili olarak Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmen Adaylarının Tekno-Pedagojik Yeterlilikleri. Uluslararası EÄŸitim ve Bilimde AraÅŸtırmalar Konferansı 2016 , 2015-04-23, 2015-04-26, Antalya , Türkiye, 2015. 100
8. AKDAÄž, H.; Kaymakcı, S., Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Dersi ÖÄŸretim Programlarında Finansal Okuryazarlığın Yeri. IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2015-04-23, 2015-04-26, Bolu, Türkiye, 2015. 100
7. AKDAÄž, H., ÖÄŸretmen GörüÅŸlerine Göre BirleÅŸtirilmiÅŸ Sınıflarda Hayat Bilgisi ÖÄŸretimi. Uluslararası EÄŸitim ve Bilim AraÅŸtırmaları Konferansı, 2015-04-23, 2015-04-26, Antalya , Türkiye, 2015. 100
6. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin E-Okul Sistemi Hakkındaki GörüÅŸleri. II. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2013-04-26, 2013-04-28, Aksaray, Türkiye, 2013. 100
5. AKDAÄž, H.; OÄŸuz, R.; Tatar, O.; Subaşı, Y., Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Güncel Olaylar BaÄŸlamında ÖÄŸretmen GörüÅŸlerine Göre DeÄŸerlendirilmesi. II. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2013-04-26, 2013-04-28, Aksaray, Türkiye, 2013. 95
4. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmenlerinin Yerellik konusundaki Algıları. II. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2013-04-26, 2013-04-28, Aksaray, Türkiye, 2013. 100
3. TANGÃœLÃœ, Z.; AKDAÄž, H., Tek Parti Döneminde Ortak VatandaÅŸ YetiÅŸtirme Çabaları, Ä°lkokul Programlarında VatandaÅŸlık EÄŸitimi. I. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2012-04-20, 2012-04-22, Ä°stanbul , Türkiye, 2012. 100
2. AKDAÄž, H.; TANGÃœLÃœ, Z., Ä°lköÄŸretim 8. Sınıf VatandaÅŸlık ve Demokrasi EÄŸitimi Ders Kitabının DeÄŸerler EÄŸitimi BaÄŸlamında Terör Kavramı Açısından DeÄŸerlendirilmesi. I. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2012-04-20, 2012-04-22, Ä°stanbul , Türkiye, 2012. 100
1. AKDAÄž, H.; Kaymakcı, S., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmen Adaylarının Terör Kavramına Yönelik GörüÅŸleri. I. Uluslararası Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Sempozyumu, 2012-04-20, 2012-04-22, Ä°stanbul , Türkiye, 2012. 100
3. AKDAÄž, H.; Kaymakcı, S., Sosyal Bilgiler Laboratuarlarının (Sınıflarının) Sosyal Bilgiler ÖÄŸretiminde EtkililiÄŸi Üzerine Bir Çalışma. IV. Sosyal Bilimler EÄŸitimi Kongresi, 2009-10-07, 2009-10-09, Ä°stanbul , Türkiye, 2009. 50
2. AKDAÄž, H., Sosyal Bilgiler ÖÄŸretmen Adaylarının 2005 Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Bazı Kavramları Anlama Düzeyi. IV. Sosyal Bilimler EÄŸitimi Kongresi, 2009-10-07, 2009-10-09, Ä°stanbul , Türkiye, 2009. 50
1. AKDAÄž, H., Ä°lköÄŸretim II. Kademe 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde ÖÄŸrencilerin, BiliÅŸsel ve DuyuÅŸsal GiriÅŸ Davranış Özelliklerinin BaÅŸarı ve Tutumlarına Etkisi . 15. Ulusal EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2006-09-13, 2006-09-15, MuÄŸla, Türkiye, 2006. 50
1. Sarıkamış Harekatının 103. Yıldönümünde Sarıkamış’ın Mersinli Şehit Torunlarını Sarıkamış’ta Dedeleriyle Buluşturma Projesi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: , 100000 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2018,Tamamlandı. 0
1. NIGDE OMER HALISDEMIR UNIVERSITESI, ULUSLARARASI TURK KULTUR COGRAFYASINDA SOSYAL BILIMLER DERGISI , EDITOR, - Devam ediyor. 0
2. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2023-11-30 - Devam ediyor. 0
3. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2023-06-30 - Devam ediyor. 0
4. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2021-12-30 - Devam ediyor. 0
5. TUBITAK - DERGI PARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2019-12-31 - Devam ediyor. 0
6. DERGIPARK, INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SOCIAL STUDIES , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2018-12-30 - Devam ediyor. 0
7. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI - IJONASS , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2018-06-30 - Devam ediyor. 0
8. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI – IJONASS , EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2017-12-01 - Devam ediyor. 0
9. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2019-07-01 - 2019-11-30. 0
10. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2019-01-01 - 2019-05-31. 0
11. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2018-07-01 - 2018-11-30. 0
12. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2018-01-01 - 2018-06-03. 0
13. ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , EDITOR, ISSN : 2618-5725, E-ISSN : 2618-5725, 2017-09-03 - 2017-12-31. 0
14. HTTPS://DERGIPARK.ORG.TR/TR/PUB/SBYY, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , YARDIMCI EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2020-12-01 - 2020-12-30. 0
15. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , YARDIMCI EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2020-07-01 - 2020-12-31. 0
16. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI – IJONASS , YAYIN KURULU UYELIGI, E-ISSN : 2618-5725, 2019-12-01 - 2019-12-31. 0
1. Eğitim Kültür ve Birliktelik Derneği , Üye No: 1, Türkiye, 2017-12-27-Devam ediyor.
2. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Derneği , Üye No: 50, Türkiye, 2016-06-15-Devam ediyor.
3. Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği , Üye No: 60, Türkiye, 2016-01-13-Devam ediyor.
4. Sosyal Bilgiler Eğitimcileri Birliği Derneği , Üye No: 39, Türkiye, 2013-04-26-Devam ediyor.
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||||
Proje | TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları | |||||||
|
||||||||
TÜBÄ°TAK 1005, 3001 | ||||||||
|
||||||||
TÜBÄ°TAK 1002 | ||||||||
|
||||||||
H2020 Projesi | ||||||||
|
||||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||||
|
||||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||||
|
||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||||
|
||||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||||||||
|
||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||||
|
||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||||
|
||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||||||||
|
||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||||
|
||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||||
|
||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||||
|
||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||
|
||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||
|
||||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||
|
||||||||
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||||
|
||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||
|
||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||
|
||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||
|
||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||||
|
||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
||||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||||
|
||||||||
Ulusal patent | ||||||||
|
||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||
|
||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||
|
||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||
|
||||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||||
|
||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||||
|
||||||||
TÜBÄ°TAK bilim ödülü | ||||||||
|
||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||||
|
||||||||
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||||||||
|
||||||||
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||||||||
|
||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||
|
||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||
|
||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||
|
||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||
|
||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||||
|