Prof.Dr. HATİCE SANCAR TOKMAK
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3412816
Dahili
:
42050
Faks
:
+90--
E-MAIL
:
hsancartokmak@mersin.edu.tr
DİĞER E-MAIL
:
hsancartokmak@mersin.edu.tr
OLUŞTURMA
:
2015-06-09 10:21:59
DÜZENLEME
:
2021-02-10 11:11:09
PUAN
:
44569
YABANCI DİL
:
İngilizce, B, YDS, 83.75


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2003
DOKTORA BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2010
DOÇENTLİK BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ÜAK 2014
Doktora Tezi

1. Öğretimsel Simülatörler için Bir Geçerleme Modeli Önerisi Danışman: Dr. Kürşat Çağıltay, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğit Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Theses_001.pdf

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
DOÇ. DR. HATİCE SANCAR TOKMAK MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2014-10-16 - 2021-01-26
PROF. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2021-01-26 - Devam ediyor
Görev Türü Sirket Yıl
ŞİRKET ORTAĞI TOKMAK TEKNOLOJİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. 2020-05-29 - 2021-05-01
ŞİRKET ORTAĞI TOKMAK TEKNOLOJİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. 2019-05-03 - 2020-04-01
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
BÖLÜM BAŞKANI BÖTE BÖLÜM BAŞKANI MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-09-03 - 2018-02-01
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 4000
2021
15. Dagli, Z.; Sancar Tokmak, H. Exploring high school computer science course teachers’ instructional design processes for improving students’ “computational thinking” skills. JOURNAL OF RESEARCH ON TECHNOLOGY İN EDUCATİON, 2021, onlinefirst, 1-26. 1000 + 0
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/15391523.2021.1881844

2020
14. Sancar-Tokmak, H.; Dogusoy, B. Novices’ instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment. INTERACTİVE LEARNİNG ENVİRONMENTS, 2020, 2020, 1-14. 0 + 0
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10494820.2020.1799025

2018
13. Özonur, M.; Yanpar Yelken, T.; Sancar Tokmak, H. SOCIAL PRESENCE AND MOTIVATION IN ONLINE ENVIRONMENTS: SECOND LIFE VERSUS THE ENOCTA LEARNING MANAGEMENT SYSTEM/ADOBE CONNECT. AUSTRALASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2018, 34, 1-14. 1000 + 0
http://ajet.org.au/index.php/AJET/article/view/3128

2015
12. Sancar-Tokmak, H.; Yanpar-Yelken, T. Effects of creating digital stories on foreign language education pre-service teachers’ TPACK self-confidence. INFORMA UK LİMİTED, 2015, 41, 444-461. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/03055698.2015.1043978

Publications_002.pdf

11. Sancar Tokmak, H. Pre-service teachers’ perceptions on TPACK development after designing educational games. INFORMA UK LİMİTED, 2015, 43, 392-410. 1000 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/1359866X.2014.939611

Publications_001.pdf

10. Sancar-Tokmak, H. The effect of curriculum-generated play instruction on the mathematics teaching efficacies of early childhood education pre-service teachers. EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL, 2015, 23, 5-20. 0 + 0
https://dx.doi.org/10.1080/1350293X.2013.788315

2014
9. Eryilmaz, U.; Tokmak, H.; Cagiltay, K.; Isler, V.; Eryilmaz, N. A novel classification method for driving simulators based on existing flight simulator classification standards. TRANSPORTATION RESEARCH PART C-EMERGING TECHNOLOGIES, 2014, 42, 132-146. 0 + 5
https://dx.doi.org/10.1016/j.trc.2014.02.011


Alıntılanma Sayısı: 1
2013
8. Sancar-Tokmak, H. Effects of Video-Supported Expertise-Based Training (XBT) on Preservice Science Teachers' Self-Efficacy Beliefs. EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 2013, 9, 131-141. 0 + 10
https://dx.doi.org/10.12973/eurasia.2013.924a


Alıntılanma Sayısı: 2
7. Tokmak, H. Changing preschool teacher candidates' perceptions about technology integration in a TPACK-based material design course. EDUCATION AS CHANGE, 2013, 17, 115-129. 0 + 0
https://dx.doi.org/10.1080/16823206.2013.773927

6. Tokmak, H.; Incikabi, L.; Ozgelen, S. An Investigation of Change in Mathematics, Science, and Literacy Education Pre-service Teachers' TPACK. ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 2013, 22, 407-415. 0 + 0
https://dx.doi.org/10.1007/s40299-012-0040-2

5. Tokmak, H.; Baturay, H.; Fadde, P. Applying the Context, Input, Process, Product Evaluation Model for Evaluation, Research, and Redesign of an Online Master's Program. INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING, 2013, 14, 273-293. 0 + 0
4. Sancar Tokmak, H.; Ozgelen, S. The ECE Pre-service Teachers' Perception on Factors Affecting the Integration of Educational Computer Games in Two Conditions: Selecting versus Redesigning. KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, 2013, 13, 1345-1356. 1000 + 0
3. Tokmak, H.; Yelken, T.; Konokman, G. Pre-service Teachers' Perceptions on Development of Their IMD Competencies through TPACK-based Activities. EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY, 2013, 16, 243-256. 0 + 5

Alıntılanma Sayısı: 1
2012
2. Tokmak, H.; Incikabi, L.; Yelken, T. Differences in the educational software evaluation process for experts and novice students. AUSTRALASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 2012, 28, 1283-1297. 0 + 0
2011
1. Baturay, M.; Tokmak, H.; Dogusoy, B.; Daloglu, A. THE IMPACT OF TASK TYPE ON ORAL PERFORMANCE OF ENGLISH LANGUAGE PREPARATORY SCHOOL STUDENTS. HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2011, 60-69. 0 + 0
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 400
2. SANCAR TOKMAK, H.; KARAKUŞ, T. A Case Study on Contribution of Initial Teacher Training to Teaching Practice. CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY JOURNAL, 2011, 2, 319-332. 200 + 0
1. SANCAR TOKMAK, H. Experienced K-12 School Teachers’ Perceptions on Barriers to Successful Applications of Constructivist Curriculum. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2011, 2, 1-10. 200 + 0
Uluslararası - Diğer 0
2017
1. İNCİKABI, L. EFFECTS OF PLAY-GENERATED CURRICULUM VERSUS CURRICULUM-GENERATED PLAY INSTRUCTION ON EARLY CHILDHOOD PRESERVICE TEACHERS’ MATHEMATICS TEACHING EFFICACY. NATURAL SCIENCE EDUCATION, 2017, 14, 8-24. 0 + 0
htthttp://oaji.net/journal-archive-stats.html?number=514&year=2017&issue=10667p://

Publications_004.pdf

Uluslararası - ESCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan tam makale 300
2019
2. Tokmak, H.; Yakin, I.; Dogusoy, B. Prospective English Teachers' Digital Storytelling Experiences Through a Flipped Classroom Approach. IGI GLOBAL, 2019, 17, 78-99. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.4018/IJDET.2019010106

2017
1. Kılıç, Ç.; Sancar Tokmak, H. Digital Story-Based Problem Solving Applications: Preservice Primary Teachers’ Experiences and Future Integration Plans. AUSTRALASİAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATİON, 2017, 42, 20-41. 300 + 0
http://ro.ecu.edu.au/cgi/viewcontent.cgi?article=3393&context=ajte

Publications_005.pdf

Uluslararası - Journals Indexed in Eric 200
2016
4. Yuksekyalcin, G.; Tanriseven, I.; Sancar-Tokmak, H. Mathematics and science teachers’ perceptions about using drama during the digital story creation process. INFORMA UK LİMİTED, 2016, 53, 216-227. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/09523987.2016.1236970

Publications_003.pdf

2014
3. SANCAR TOKMAK, H.; SÜRMELİ, H.; ÖZGELEN, S. Pre-service science teachers’ perceptions of their TPACK development after creating digital stories. INTERNATİONAL JOURNAL OF ENVİRONMENTAL AND SCİENCE EDUCATİON, 2014, 9, 247-264. 100 + 0
2013
2. Sancar-Tokmak, H.; Incikabi, L. The effect of expertise-based training on the quality of digital stories created to teach mathematics to young children. INFORMA UK LİMİTED, 2013, 50, 325-340. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/09523987.2013.863469

2012
1. Incikabi, L.; Sancar Tokmak, H. Understanding expertise-based training effects on the software evaluation process of Mathematics Education teachers. INFORMA UK LİMİTED, 2012, 49, 277-288. 100 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/09523987.2012.741198

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 1130
2020
6. SANCAR TOKMAK, H.; DOĞUSOY, B.; BİLGİÇ, K. Yılları Arasında Türkiye’de Kullanılabilirlik Üzerine Yayımlanan Araştırma Makalelerinin İncelenmesi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ: KURAM VE UYGULAMA, 2020, 10, 280-302. 200 + 0
2019
5. Özonur, M.; Kamışlı, H.; Yanpar Yelken, T.; Sancar Tokmak, H. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Enocta Öğrenme Yönetim Sistemi Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 2019, 283-302. 130 + 0
https://dergipark.org.tr/maeuefd/issue/44789/407470

2013
4. Sancar Tokmak, H. Okul öncesi öğretmen adaylarının ders planlarında eğitsel bilgisayar oyunlarını öğrenme-öğretme süreciyle bütünleştirmeleri üzerine bir durum çalışması. ADIYAMAN SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 6, 229-254. 200 + 0
3. Yavuz Konokman, G.; Yanpar Yelken, T.; Sancar Tokmak, H. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TPAB’LERİNE İLİŞKİN ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 21, 665-684. 200 + 0
2. SANCAR TOKMAK, H.; Yavuz Konokman, G.; Yanpar Yelken, T. Mersin Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Özgüven Algılarının İncelenmesi. KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 14, 35-51. 200 + 0
2012
1. İNCİKABI, L.; SANCAR TOKMAK, H. UZMAN BAKIŞIYLA ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMSEL YAZILIM DEĞERLENDİRME SÜRECİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 20, 939-954. 200 + 0
Ulusal - Diğer 200
2019
2. Sancar Tokmak, H. Investigation of Math and Psychology teacher candidates’ opinions  about the social media use for instructional purposes.. JOURNAL OF ADVANCED EDUCATİON STUDİES, 2019, 1, 68-78. 100 + 0
2011
1. Sancar Tokmak, H.; Yüksel, P. ANAOKULLARINDA HİKAYE ANLATIMI ÜZERİNE UZMAN TEMELLİ EĞİTİM GELİŞTİRME İLK ADIM. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2011, 32, 117-130. 100 + 0
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 10250
1. SANCAR TOKMAK, H.; INCIKABI, L. Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, ISBN: 978-1-4666-2988-2, IGI Global Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 358 Sayfa, İngilizce, Hersley, PA, Amerika Birleşik Devletleri, 2013. 1250
2. YANPAR YELKEN, T.; SANCAR TOKMAK, H.; YAVUZ KONOKMAN, G. New Directions in Technological and Pedagogical Content Knowledge Research: Multiple Perspectives, ISBN: 978-1-68123-105-1, Information Age Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 390 Sayfa, İngilizce, Charlotte, Amerika Birleşik Devletleri, 2015. 1250
3. INCIKABI, L.; SANCAR TOKMAK, H. Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, ISBN: 978-1-4666-2988-2, IGI global Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 358 Sayfa, Türkçe, Hersey, PA, Amerika Birleşik Devletleri, 2013. 1875
4. SANCAR TOKMAK, H.; INCIKABI, L. Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, ISBN: 978-1-4666-8363-1, IGI Global Pulishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 468 Sayfa, İngilizce, Harrisburg, PA, Amerika Birleşik Devletleri, 2015. 2375
5. Sancar Tokmak, H. Integrating Video into Pre-Service and In-Service Teacher Training, ISBN: 9781522507116, IGI GLOBAL, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 200, 290 Sayfa, İngilizce, Hershey, Amerika Birleşik Devletleri, 2016. 3500
Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 16375
1. ÖZONUR, M.; SANCAR TOKMAK, H. Açık ve Uzaktan Öğrenme, ISBN: 978-605-241-241-1, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 400, 311 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 1500
2. SANCAR TOKMAK, H. Öğretim Teknolojisinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, ISBN: 978-605-364-457-6, Pegem A, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 600, 719 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 8250
3. SANCAR TOKMAK, H. Fen ve matematik eğitiminde teknolojik, pedagojik alan bilgisi (TPAB) temelli öğretim tasarımları, ISBN: 978-605-5213-17-6, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 265 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 3250
http://www.aniyayincilik.com.tr/main/
4. YANPAR YELKEN, T.; SANCAR TOKMAK, H.; ÖZGELEN, S.; INCIKABI, L. Fen ve matematik eğitiminde teknolojik, pedagojik alan bilgisi (TPAB) temelli öğretim tasarımları, ISBN: 978-605-5213-17-6, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 265 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 63
http://www.aniyayincilik.com.tr/main/
5. SANCAR TOKMAK, H. ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ - Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 300, 502 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 750
6. SANCAR TOKMAK, H. ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ - Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 300, 502 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 2500
Ulusal - Kitap Editörlüğü 16375
1. YANPAR YELKEN, T.; SANCAR TOKMAK, H.; ÖZGELEN, S.; İNCİKABI, L. Fen ve matematik eğitiminde teknolojik, pedagojik alan bilgisi (TPAB) temelli öğretim tasarımları, ISBN: 978-605-5213-17-6, Ani Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 200, 258 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 63
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 3400

17. AKÇAER, V.; SANCAR TOKMAK, H., Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerisinin Ölçülmesi/Değerlendirilmesi İle İlgili Görüşleri. 13. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2019-05-02, 2019-05-04, Kırşehir, Türkiye, 2019. 200

16. SANCAR TOKMAK, H., Sayısal ve Sözel Öğretmen Adayları Tarafından Geliştirilen Dijital Öykülerinin Karşılaştırılması Çalışması. II. Uluslararası Eği̇ti̇m Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (ERTE), 2018-09-13, 2018-09-15, Aydın, Türkiye, 2018. 200

15. BAL, U.; SANCAR TOKMAK, H., İngilizce Öğretmeni Adaylarının TPAB (Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi)-Temelli Web 2.0 Araç Uygulamaları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi. Uluslararası Eği̇ti̇m Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (ERTE, 2018-09-13, 2018-09-15, Aydın, Türkiye, 2018. 200

14. Sancar Tokmak, H., Mathematics Education Pre-Service Teachers’ Educational Computer Game Design Experiences. ICITS 2016, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, 2016. 200

13. ÖZONUR, M.; YANPAR YELKEN, T.; SANCAR TOKMAK, H., Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Second Life Deneyimleri ile İlgili Görüşleri. ICITS 2016, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, 2016. 200

12. Sancar Tokmak, H.; Doğusoy, B.; Yakın, İ., Reconsidering The Digital Storytelling Development in Flipped Classroom: Effectiveness of Videos and Self-Evaluation of the Process. ICITS 2016, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, 2016. 200

11. Sancar Tokmak, H.; Boz, N., Students’ Perception on Individual and Group Working Experience in a Math Problem Solving Activity. SITE, 2011-03-07, 2011-03-11, Nashville, Amerika Birleşik Devletleri, 2011. 200

10. Karakus, T.; Sancar Tokmak, H., Pre-service Teachers’ Perceptions about Effects of the Educational Courses on Their Teaching Practice. SITE, 2011-03-07, 2011-03-11, Nashville, Amerika Birleşik Devletleri, 2011. 200

9. Karakus, T.; Sancar, H.; Cagiltay, K., An Eye Tracking Study: The Effects of the Individual Differences on Navigation Patterns and Recall Performance on Hypertexts Environments. ED-MEDIA 2008, World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, 2008-06-29, 2008-07-04, Viyana, Avusturya, 2008. 200

8. Sancar, H.; Sancar, H., Effective Use of LMS: Pedagogy through the Technology. ED-MEDIA, 2008-06-29, 2008-07-04, Viyana, Avusturya, 2008. 200

7. Sancar, H.; Cagıltay, K., A Model to Evaluate Online Certificate Program in terms of Transfer of Knowledge. Future e-learning 2nd conference , 2008-03-27, 2008-03-29, İstanbul, Türkiye, 2008. 200

6. Sancar, H.; Karakus, T.; Karaca, F.; , P., Exploring the Effects of the Implementation of the Heuristic Professional Learning Modelling Principles on an In-Service Training. SITE, 2008-03-03, 2008-03-07, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2008. 200

5. Sancar, H.; Karakus, T.; Cagiltay, K., Learning a New Game: Usability, Gender and Education. 3rd Technology-Enhanced Learning Enlargement Workshop: Young Researchers for the European Future of the Technology-Enhanced Learning, 2007-09-27, 2007-09-29, Sofya, Bulgaristan, 2007. 200

4. Sancar, H.; Yıldız, I., The Effects of Advanced organizers and Post Organizers on Science Achievement of Primary-Grade Students. ED-MEDIA World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, 2007-06-25, 2007-06-29, Vancouver, Kanada, 2007. 200

3. Inal, Y.; Sancar, H.; Cagiltay, K., Children’s Avatar Preferences and Their Personalities. SITE, 2006-03-20, 2006-03-24, Orlondo, Amerika Birleşik Devletleri, 2006. 200

2. İnal, Y.; Sancar, H.; Cagiltay, K., Why Educational Games Are Not Preferable among the Children: Children’s Game Preferences. 5th Int. Educational Technologies Conference, 2005-09-21, 2005-09-23, Sakarya, Türkiye, 2005. 200

1. İnal, Y.; Sancar, H.; Cagiltay, K., Relationship Between Parents’ Attitudes Toward the Computer Games and Their Children’s Computer Game Playing Habits. 5th Int. Educational Technologies Conference, 2005-09-21, 2005-09-23, Sakarya, Türkiye, 2005. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 2410

25. KARADAŞ, S.; BOSTANCI, S.; SANCAR TOKMAK, H., Investigation Of The Reflections Of The Characteristics Of The New Generation Using Active Technology To The Classroom Environment From The View Of K-12 Teachers. ITTES, 2019-10-30, 2019-12-01, Antalya, Türkiye, 2019. 100

24. SANCAR TOKMAK, H.; AKÇAER, V.; KILIÇ, Ç.; BİLGİÇ, K.; DURMAZ, Ö.; BAL, U., 2-6 Yaş Arası Çocuğu Olan Velilere göre Mobil Teknoloji Kullanımının Çocukların Öğrenmelerine Etkilerinin İncelenmesi. 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2019-05-02, 2019-05-04, Kırşehir, Türkiye, 2019. 85

23. DAĞLI, Z.; SANCAR TOKMAK, H.; ÖZTÜRK, B.; SOLMAZ, M., Instructional Technology Teachers’ Experiences of Developing Students’ “Computational Thinking. 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2018-05-02, 2018-05-04, İzmir, Türkiye, 2018. 85

22. SANCAR TOKMAK, H.; DAĞLI, Z., Investigation of Math and Psychology Teacher Candidates’ Opinions About the Social Media Use for Instructional Purposes. 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2018-05-02, 2018-05-04, İzmir, Türkiye, 2018. 100

21. Sancar Tokmak, H.; ÇAğıltay, K., Usability Study of Head Tracking System. ITTES 2017, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100

20. Sancar Tokmak, H., Science Education Teacher Candidates’ Decision Of Educational Simulations Integration To Instruction. ITTES 2017, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100

19. Doğusoy, B.; Sancar Tokmak, H., Investigation Of The Early Childhood Education Pre-Service Teachers’ Collaborative LearningExperiences During The Digital Storytelling Creation Process. ITTES 2017, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100

18. SANCAR TOKMAK, H.; DOĞUSOY, B., Novice Instructional Technologists’ ID Development Process on Second Life Environment: A Problem Based Context. ITTES, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100

http://www.ittes2017.org/ITTES2017

17. Özonur, M.; Yanpar Yelken, T.; Sancar Tokmak, H., Öğrenme Ortamlarının Uzaktan Öğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, 2017. 100

16. Özonur, M.; Kamışlı, H.; Yanpar YElken, T.; Sancar Tokmak, H., Öğrenme Yönetim Sistemleri Hakkında Öğrenci Görüşleri: Adana MEslek yüksek Okulu Örneği. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, 2017. 65

15. Özonur, M.; Sancar Tokmak, H.; Yanpar Yelken, T., Uzaktan Öğretim Öğrencilerinin sosyal Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017-05-24, 2017-05-26, Malatya, Türkiye, 2017. 100

14. Yıldırım, M.; Sancar Tokmak, H.; Yanpar Yelken, T., YEni NEslin Teknoloji Kullanımının Okul Ortamına Etkileri HAkkında Lise Öğretmenlerinin Görüşleri. EPOK ICCI, 2016-10-27, 2016-10-30, Antalya, Türkiye, 2016. 100

13. Kılıç, Ç.; Sancar Tokmak, H., Determining Pre-service Early Childhood Teachers’ Experiences with Digital Story- Based Mathematics Activities. ICITS 2016, 2016-08-30, 2016-09-01, Savonlinna, Finlandiya, 2016. 100

12. Sancar Tokmak, H., Instructors’ Opinions about Best Practices in Distance Education. ICITS 2016, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, 2016. 100

11. OZGELEN, S.; SANCAR TOKMAK, H.; INCIKABI, L., Developing Pre-Service Science Teachers’ NOS Views: Using Blogs as A Platform for Reflection. NARST, 2015-04-11, 2015-04-14, Şikago, Amerika Birleşik Devletleri, 2015. 100

10. SANCAR TOKMAK, H.; ÖZGELEN, S., The Impact of Nature of Science Course Supported with Blogs on Preservice Science Teachers’ Educational Internet Use Self-Efficacy Belief. ICITS, 2013-06-06, 2013-06-08, Erzurum, Türkiye, 2013. 100

9. KACAR, A.; INCIKABI, L.; SANCAR TOKMAK, H., Mathematics Teacher Candidates’ Views on Criteria Required During the Educational Software Evaluation Process. ICITS, 2013-06-06, 2013-06-08, Erzurum, Türkiye, 2013. 100

8. SANCAR TOKMAK, H.; INCIKABI, L.; PEKTAŞ, M., Early Childhood Education Pre-Service Teachers’ Perceptions about the Use of Computer Games for Teaching Mathematics and Science to Young Children. ICITS, 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 100

7. SANCAR TOKMAK, H.; INCIKABI, L.; OZGELEN, S., The Matematics, Science, and Turkish Education Pre-Service Teachers’ Perceptions about The Changes in Their TPACK after Attending a TPACK-Based Course. ICITS, 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 100

6. INCIKABI, L.; SANCAR TOKMAK, H., The Mathematics Education Teacher Candidates’ Integration of Digital Storytelling into Their Instruction. Applied Education Congress, 2012-09-13, 2012-09-13, Ankar, Türkiye, 2012. 100

5. SANCAR TOKMAK, H.; YANPAR YELKEN, T.; ELMAS, N.; HAZIR, A.; YAĞMUR, P.; ALTUNEL, F.; EKER, S., An Investigation about the Integration of Technology to Early Childhood Teacher Education Department Courses at the Mersin University. Applied Education Congress, 2012-09-12, 2012-09-15, Ankara, Türkiye, 2012. 80

4. SANCAR TOKMAK, H., Formative Research with Blending Methods: Developing A Theory by Applying Quantitative and Qualitative Methods in An Integrative Manner in Line With Formative Research. AECT, 2011-11-08, 2011-11-12, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 2011. 100

3. SANCAR, H.; CAGILTAY, K.; ISLER, V., Design and Development of a Model to Validate Driving Simulators: A Truck Simulator Case. AECT, 2009-10-27, 2009-10-31, Kentucy, Amerika Birleşik Devletleri, 2009. 100

2. DOĞUSOY, B.; SANCAR, H.; KAŞIKCI, D., The Factors Affects the Formation of the Collaborative Group and Their Satisfaction in a Web Design Project. AECT, 2008-11-04, 2008-11-08, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 2008. 100

1. SANCAR, H.; DOĞUSOY, B.; CAĞILTAY, K.; ÇAKIROĞLU, J., Exploring Cognitive Process of Concept Map Construction: An Eye-Tracking Study. AECT, 2008-11-04, 2008-11-08, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 2008. 95

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 200

2. INAL, Y.; CAGİLTAY, K.; SANCAR, H., Factors Effecting on Game Preferences of Children. TBD Bilişim Kurultayı, 2005-11-09, 2005-11-11, Ankara, Türkiye, 2005. 100

1. INAL, Y.; CAGİLTAY, K.; SANCAR, H., Elektronik Oyunlardaki Dönüşümlü Oynama Özelliğinin Öğrenci Motivasyonuna Etkisi: The Incredible Machine Örneği. TBD Bilişim Kurultayı, 2005-11-09, 2005-11-11, Ankara, Türkiye, 2005. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 200

4. ÖZGELEN, S.; SANCAR TOKMAK, H., Bilimin Doğası Öğretiminde Web Günlükleri (Bloglar). UFMEK, 2014-09-11, 2014-09-13, Adana, Türkiye, 2014. 50

3. KILIÇ, Ç.; SANCAR TOKMAK, H., Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Öykü Temelli Problem Çözme Uygulamaları ile ilgili Düşünceleri. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, Adana, Türkiye, 2014. 50

2. ÖZGELDİ, M.; KILIÇ, Ç.; SANCAR TOKMAK, H., Dijital öyküler yoluyla Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Geometri Konusundaki Kavram Yanılgılarının Ortaya Çıkarılması. 1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2013-06-20, 2013-06-20, Trabzon, Türkiye, 2013. 50

1. İNCİKABI, L.; SANCAR TOKMAK, H., A Comparison Study: Understanding Expertise-Based Training Effects on the Software Evaluation Process of Mathematics Education Pre-Service Teachers. UFMEK, 2012-06-27, 2012-06-30, Niğde, Türkiye, 2012. 50

Ulusal - Yürütücü 200

3. Optik Baş Takip Sistemi, TÜBİTAK, Proje No: 7130149, 0 TL, Yürütücü, 2015,Tamamlandı. 100

2. Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) Dijital Öykü Hazırlama Yoluyla Geliştirilmesi, TÜBİTAK, Proje No: 113B268, 0 TL, Yürütücü, 2013,Tamamlandı. 100

1. Portatif Sanal Gerçeklik Sistemi, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Teknogirişim Sermayesi Desteği, Proje No: 0616.TGSD.2011, 0 TL, Yürütücü, 2012,Tamamlandı. 0

Ulusal - Araştırmacı 0

1. Üniversite-Kent İşbirliği Eylem Planı, Çukurova Kalkınma Ajansı, Proje No: TR62-12DFD.004, 0 TL, Araştırmacı, 2013,Tamamlandı. 0

Ulusal - Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi) 50

1. BİLGE, TÜBİTAK, Proje No: 7141402, 400000 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2017,Tamamlandı. 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 350

2. Zerrin DAĞLI, Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin bilgisayar bilimi dersi "Problem çözme ve algoritmalar" ünitesinde öğrencilerin bilgi-işlemsel düşünme becerilerini geliştirmek için tasarladıkları öğretim tasarımı sürecinin incelenmesi , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

1. Fatma Betül ÖZDEMİR, İlkokul 4. sınıf öğrenci, veli ve öğretmenlerinin internet/bilgisayar ortamlı yardımcı eğitim malzemeleri (İBOYEM) hakkındaki görüşleri, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 150

Yönetilen Doktora Tezleri 300

1. Mesut ÖZONUR, Sanal Gerçeklik Ortamı Olarak İkincil Yaşam (Second Life) Uygulamalarının Tasarlanması ve Bu Uygulamaların İnternet Tabanlı Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 300

Ulusal 500
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YARDIMCI EDİTÖR, ISSN : 1306-7850, 2010-06-02 - 2013-04-02. 500
Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 76
1. AFRICA EDUCATION REVIEW , [ 2016 : 1 ] . 4
2. JOURNAL OF RESEARCH IN EARLY CHILDHOOD , [ 2016 : 1 ] . 5
3. JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING (JCAL , [ 2017 : 1 ] . 5
4. JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING (JCAL , [ 2018 : 1 ] . 5
5. JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING (JCAL , [ 2020 : 1 ] . 5
6. JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING (JCAL) , [ 2013 : 1 ] . 5
7. JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING (JCAL) , [ 2012 : 1 ] . 5
8. JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING(JCAL) , [ 2015 : 2 ] . 10
9. KASTAMONU EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2016 : 3 ] . 12
10. MERSIN ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2016 : 1 ] . 0
11. SCIENCE EDUCATION JOURNAL , [ 2016 : 1 ] . 5
12. THE INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING , [ 2017 : 1 ] . 5
13. THE INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING , [ 2016 : 1 ] . 5
14. THE INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING , [ 2015 : 1 ] . 5
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 8
1. ADIYAMAN SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2016 : 3 ] . 3
2. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , [ 2018 : 1 ] . 1
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
4. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 1
5. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2019 : 1 ] . 1
6. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
Ulusal
1. Odtü , 2014-03-11 - 2015-08-31, Ankara, Türkiye.
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz BTA305 Bilişim Öğretim Programları Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BÖTE101 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz BOTE-303 Dıstance Educatıon Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-413 Etkili Öğrenme Stratejileri Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE-401 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-4-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 501 Eğitim Teknolojilerinin Temell Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 507 Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BTA106 Programmıng Teachıng Approache Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Bahar BTA204 Bilişim Etiği ve Güvenliği Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 501 Eğitim Teknolojilerinin Temell Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 507 Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz BOTE-401 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-4-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE-303 Dıstance Educatıon Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-413 Etkili Öğrenme Stratejileri Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BTA205 Graphıcs and Anımatıon In Educ Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 507 Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 501 Eğitim Teknolojilerinin Temell Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz GKZ007 Bilişim Teknolojileri Eğitim Fakültesi E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) 3-0-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-104 Informatıon Technologıes In Ed Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-2-4
Bahar BTA106 Programmıng Teachıng Approache Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Bahar BÖTE102 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar BOTE 501 Eğitim Teknolojilerinin Temell Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 507 Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz GKZ007 Bilişim Teknolojileri Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Güz GKZ007 Bilişim Teknolojileri Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz BOTE-303 Dıstance Educatıon Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-413 Etkili Öğrenme Stratejileri Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz GKZ007 Bilişim Teknolojileri Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Güz GKZ007 Bilişim Teknolojileri Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 501 Eğitim Teknolojilerinin Temell Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 507 Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE212 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE 102 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE 102 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE-104 Informatıon Technologıes In Ed Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-2-4
Bahar BOTE-402 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-6-5
Bahar BOTE 501 Eğitim Teknolojilerinin Temell Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz BOTE211 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE-303 Uzaktan Eğitim Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-413 Etkili Öğrenme Stratejileri Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE 101 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE 101 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE 501 Eğitim Teknolojilerinin Temell Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE102 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE-104 Informatıon Technologıes In Ed Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-2-4
Bahar BOTE102 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 501 Eğitim Teknolojilerinin Temell Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz BOTE-303 Uzaktan Eğitim Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Yaz PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE102 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE102 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenl 2-2-3
Bahar BOTE102 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenl 2-2-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz BOTE 101 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenl 2-2-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenl 2-2-3
Güz BOTE 101 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz FEN209 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz OSD Sosyal Medyanın Topluma ve Eği Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar İDE112 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ 2-2-3
Bahar FEN208 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar İDE112 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz SNF109 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Güz İDE109 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ 2-2-3
Güz FEN209 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz İDE109 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 2-2-3
Bahar İDE312 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ 1-2-2
Bahar EBD222 Öğr. Tekn. ve Mater. Tasr. Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenl 2-2-3
Bahar TEB212 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
Detay
Dagli, Z.; Sancar tokmak, H. Exploring high school computer science course teachers’ instructional design processes for improving students’ “computational thinking” skills. JOURNAL OF RESEARCH ON TECHNOLOGY İN EDUCATİON, 2021, onlinefirst, 1-26.
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/15391523.2021.1881844
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl