Ä°ngilizce, , ÜDS, 66.250
Ä°ngilizce, , YÖKDÄ°L, 73.75
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LÄ°SANS | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° | ABANT Ä°ZZET BAYSAL ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2006 |
YÜKSEK LÄ°SANS | EĞİTÄ°MDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME | ABANT IZZET BAYSAL ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2009 |
DOKTORA | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° (EĞİTÄ°MDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2013 |
1. Klasik test ve madde tepki kuramlarına dayalı deÄŸiÅŸen madde fonksiyonu belirleme tekniklerinin farklı puanlama durumlarında incelenmesi Danışman: Dr. Devrim ÖZDEMÄ°R ALICI, Mersin Ãœniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirme Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .
1. Stufflebeam'in program deÄŸerlendirme modeli ile Milli EÄŸitim Bakanlığı sürücü kurslarında kullanılan sürücü eÄŸitim programının deÄŸerlendirilmesi Danışman: Dr. Bayram BIÇAK, Abant Ä°zzet Baysal Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirme Anabilim Dalı, Bolu, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
YRD. DOÇ. DR. | MERSÄ°N UNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2014-02-04 - Devam ediyor |
DOÇ. DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2014-07-08 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
KURUL ÜYESÄ° | TIP FAKÜLTESÄ° YAYIN VE DOKÜMANTASYON KURULU | 2016-04-27 - 2019-04-27 |
2022
2. Özkan, A.; SELVİ, H. Examining University Students’ Eating Attitudes and Related Variables. MERSİN UNİVERSİTESİ TİP FAKULTESİ LOKMAN HEKİM TİP TARİHİ VE FOLKLORİK TİP DERGİSİ, 2022, , 600-609. 0 + 0 10.31020/mutftd.1120239
2020
1. SELVİ, H.; DERİCİ YILDIRIM, D. Örtük Sınıf Analizinin Farklı Puanlama Durumlarında İncelenmesi. ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 20, 754-766. 0 + 0 https://doi.org/10.17240/aibuefd.2020..-621529
2023
6. ÖZDEMİR, A.; BAŞHAN, İ.; SELVİ, H. Evaluation of physician candidates attitudes towards phytotherapy practices with a new scale. ELSEVİER BV, 2023, 40, 1-8. 1000 + 0 10.1016/j.hermed.2023.100671
2022
5. SELVİ, H.; TOROS, T.; ÖZDEMİR, A.; BAŞHAN, İ. Physician Burnout Scale: A Reliability and Validity Study. PROGRESS İN NUTRİTİON, 2022, 24, 1-10. 950 + 0 10.23751/pn.v24iS1.12985
2018
4. HALLIOĞLU KILINÇ, O.; KEÇELİ, M.; BOZLU, G.; DELİBAŞ, A.; KARPUZ, D.; SELVİ, H. Evaluation of T-wave alternans in pediatric patients with chronic renal failure. JOURNAL OF ELECTROCARDIOLOGY, 2018, 51, 622-627. 400 + 0 10.1016/j.jelectrocard.2018.04.013
2017
3. ERDOĞAN, S.; OREKİCİ TEMEL, G.; SELVİ, H.; ERSÖZ KAYA, İ. An Alternative Method Used in Evaluating Agreement among Repeat Measurements by Two Raters in Education. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY PRACTİCE, 2017, 17, 217-236. 750 + 0 10.12738/estp.2017.1.0357
2016
2. OREKİCİ TEMEL, G.; ERDOĞAN, S.; SELVİ, H.; ERSÖZ KAYA, İ. Investigation of Coefficient of Individual Agreement in Terms of Sample Size Random and Monotone Missing Ratio and Number of Repeated Measures. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY PRACTİCE, 2016, 16, 1381-1395. 750 + 0 10.12738/estp.2016.4.0080
2014
1. ÖGENLER, O.; SELVİ, H. Variables Affecting Medical Faculty Students Achievement A Mersin University Sample. IRANİAN RED CRESCENT MEDİCAL JOURNAL, 2014, 16, 1-7. 1000 + 0 10.5812/ircmj.14648
2021
3. MENGİ, T.; SELVİ, H. Tıp Fakültelerinin Sınav Sistemlerinin İyileştirilmesine Yönelik Alınabilecek Tedbirler ve Yürütülebilecek Faaliyetle. SAĞLIK BİLİMLERİNDE EĞİTİM DERGİSİ, 2021, 1, 60-64. 100 + 0
2. SELVİ, H. Bireylerin Akılcı İlaç Kullanımına Yönelik Farkındalıkları. SAĞLIK BİLİMLERİNDE EĞİTİM DERGİSİ, 2021, 1, 50-54. 100 + 0
2018
1. Hallıoğlu, O.; KEÇELİ, M.; BOZLU, G.; DELİBAŞ, A.; KARPUZ, D.; SELVİ, H. Evaluation of T-wave alternans in pediatric patients with chronic renal failure. JOURNAL OF ELECTROCARDİOLOGY, 2018, 51, 622-627. 40 + 0 10.1016/j.jelectrocard.2018.04.013
2023
3. PAMUK, S.; ALICI, D.; AKTAÅž, M.; SELVÄ°, H.; UZUN, N. An Investigation of Variables Predicting the Reading Literacy in Pisa 2018. BÄ°RUNÄ° UNÄ°VERSÄ°TY, FACULTY OF EDUCATÄ°ON, 2023, 12, 338-349. 60 + 0 10.52963/PERR_Biruni_V12.N1.21
2022
2. TOPRAK, N.; SELVİ, H. İnvestigation of the Effect of University Students Participation in Dance Activities on Their Communication Skills. EĞİTİM VE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2022, 5, 158-167. 100 + 0 10.52974/jena.1129990
1. BAŞHAN, İ.; SELVİ, H.; ÖZDEMİR, A. Behavioral Patterns Inventory: A reliability and validity study. JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2022, 19, 56-68. 100 + 0 10.14687/jhs.v19i1.6274
2021
4. SELVÄ°, H. Investigation of Measurement Invariance of State Test Anxiety Scale. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS Ä°N EDUCATÄ°ON, 2021, , 570-582. 100 + 0 10.21449/ijate.827105
2020
3. SELVÄ°, H. Should Items and Answer Keys of Small Scale Exams Be Published?. HÄ°GHER EDUCATÄ°ON STUDÄ°ES, 2020, 10, 107-113. 100 + 0 doi:10.5539/hes.v10n2p 1 0 7
2. SELVÄ°, H.; ALICI, D.; UZUN, N. Investigating Measurement Invariance under Different Missing Value Reduction Methods. ASÄ°AN JOURNAL OF EDUCATÄ°ON AND TRAÄ°NÄ°NG, 2020, 6, 237-245. 100 + 0 10.20448/journal.522.2020.62.237.245
2018
1. SELVÄ°, H.; ALICI, D. Investigating the Impact of Missing Data Handling Methods on the Detection of Differential Item Functioning. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS Ä°N EDUCATÄ°ON, 2018, 5, 1-14. 100 + 0 10.21449/ijate.330885
2023
12. BAHAR, L.; Bahar, M.; SELVİ, H. FAZLA KİLOLU BİREYLERDE UYKU KALİTESİ VE YAŞAM DOYUMUNUN FİZYOLOJİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. INONU UNİVERSİTY, 2023, 11, 1744-1756. 200 + 0 10.33715/inonusaglik.1170621
11. Kara, M.; SELVİ, H. Spor Bilimleri Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Öğrenme Tercihlerinin İncelenmesi. ABANT IZZET BAYSAL UNİVERSİTESİ EGİTİM FAKULTESİ DERGİSİ, 2023, 23, 1072-1091. 200 + 0 10.17240/aibuefd.2023..-1137741
10. Yılmaz, B.; Kara, M.; SELVİ, H. Aktif Spor Yapan Spor Bilimleri Öğrencilerinin Sporda Tükenmişlik ve Sporcu Öz Şefkat Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. GUMUSHANE UNİVERSİTY, 2023, 12, 1346-1357. 200 + 0 10.37989/gumussagbil.1275781
2022
9. SELVİ, H.; BAŞHAN, İ.; ÖZDEMİR, A. Hekim adaylarının tıp eğitimine yönelik tutumları ve ilişkili değişkenler. MERSİN UNİVERSİTESİ SAGLİK BİLİMLERİ DERGİSİ, 2022, 15, 531-537. 200 + 0 10.26559/mersinsbd.1109706
2020
8. SELVİ, H.; TÜRKEGÜN ŞENGÜL, M. Üniversite Öğrencilerinin Sınav Başarısına Yönelik Psikostimülan Kullanımına İlişkin Tutumları. TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 10, 477-487. 200 + 0 10.24315/tred.602430
2019
7. AKTAŞ, H.; SELVİ, H. Erişkinlerde akılcı ilaç kullanımı farkındalık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ DERGİSİ, 2019, 12, 439-447. 200 + 0 doi:10.26559/mersinsbd.543459
6. SELVİ, H.; BAŞHAN, İ. Bir Ölçek Geliştirme Çalışması, Tıp Eğitimine Yönelik Tutum Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 15, 803-814. 200 + 0 10.17860/mersinefd.550687
2018
5. ÖNCÜ, E.; SELVİ, H.; KÖKSOY VAYISOĞLU, S.; CEYHAN, H. Hemşirelik öğrencilerinde Beyin Göçüne Yönelik Tutum Ölçeği geliştirilmesi: güvenirlik ve geçerlik çalışması. CUKUROVA MEDİCAL JOURNAL, 2018, 43, 207-215. 170 + 0 10.17826/cumj.427962
2017
4. SELVÄ°, H.; ALICI, D. Investigating Different Theory-Based Differential Item Functioning Methods Under Different Scoring Situations. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS Ä°N EDUCATÄ°ON, 2017, 4, 223-239. 200 + 0 10.21449/ijate.334584
2016
3. SELVİ, H. Hekim adaylarının akademik başarılarını etkileyen değişkenlerin ikili karşılaştırmalar yöntemiyle ölçeklenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ DERGİSİ, 2016, 9, 32-52. 200 + 0
2014
2. SELVÄ°, H.; BAÅžHAN, Ä°.; ASLAN, G. Investigation of Theoretical Exams Given in Medical Faculties in Terms of Differential Item Functioning DIF Sample of Mersin University Medical Faculty. CUKUROVA MEDÄ°CAL JOURNAL, 2014, 39, 240-247. 200 + 0 https://doi.org/10.17826/cutf.37945
2013
1. SELVİ, H.; BIÇAK, B. Milli Eğitim Bakanlığı Sürücü Kurslarında Kullanılan Sürücü Eğitim Programının Değerlendirilmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 315-325. 200 + 0
2015
1. SELVİ, H. Tıp Fakültesi Dönem I II III de Uygulanan Testlerin Betimsel Açıdan Incelenmesi Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Örneği. MERSİN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ DERGİSİ, 2015, 8, 79-89. 100 + 0
2023
1. Çiy, D.; SELVİ, H.; ADA, E. Ortaokul Öğrencilerinin Beden Eğitimi Dersine Yönelik Sınav Kaygıları ile Durumsal Güdülenme Düzeyleri. MERSİN UNİVERSİTESİ BEDEN EGİTİMİ VE SPOR YUKSEKOKULU, 2023, 7, 59-71. 100 + 0 10.32706/tusbid.1234083
2022
3. ALKAN, İ.; SELVİ, H. Görme Engelliler Eğitsel Oyununa Katılan Öğrencilerin Empatik Eğilimlerinin İncelenmesi. BEDEN EĞİTİMİ SPOR SAĞLIK VE EFOR DERGİSİ, 2022, 2, 1-9. 100 + 0
2019
2. KULAK, A.; SELVÄ°, H. Scaling The Psychological Variables That Affect Performance of Athletes By Means of Pairwise Comparison Method. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF RECREATÄ°ON AND SPORT SCÄ°ENCE, 2019, 3, 16-24. 100 + 0
2010
1. ÖMÜR SÜNBÜL, S.; SELVİ, H. Angoff Ebel ve Nedelsky Yöntemleriyle Belirlenen Kesme Puanlarının Sınıflama Tutarlılıklarının Karşılaştırılması. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ, 2010, 1, 109-113. 100 + 0
1. ERKUŞ, A.; SELVİ, H. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme III: Ölçek Uyarlama ve ’Norm’ Geliştirme, ISBN: 978-605-241-659-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 150 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
2. SELVİ, H. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme III: Ölçek Uyarlama ve ’Norm’ Geliştirme, ISBN: 978-605-241-659-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 150 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
3. ERKUŞ, A.; SELVİ, H. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme III- Ölçek Uyarlama ve ’Norm’ Geliştirme, ISBN: 978-605-241-659-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 150 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
4. SELVİ, H. New Trends İn Educational Sciences, ISBN: 978-625-8261-99-8, Duvar Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 389 Sayfa, İngilizce, İzmir, Türkiye, 2022. 0
5. SELVİ, H. Sosyal, Beşeri ve İdari Bililer Alanında Yeni Trendler II, ISBN: 978-625-8261-66-0, Duvar Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 844 Sayfa, Türkçe, İzmir, Türkiye, 2022. 0
6. SELVİ, H. Farklı Yönleriyle Çalışan Enerjisi, ISBN: 978-975-2475-59-5, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 160 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2018. 0
7. SELVİ, H. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme III: Ölçek Uyarlama ve ’Norm’ Geliştirme, ISBN: 978-605-241-659-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 150 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
4. KÖKSOY VAYISOÄžLU, S.; ZÄ°NCÄ°R, H.; SELVÄ°, H., SaÄŸlık Eylemi Süreç Yaklaşımı Temelli Gripten Korunma Envanteri’nin Geçerlik Güvenirlik Çalışması. 2.Uluslararası - 20.Ulusal Halk SaÄŸlığı Kongresi 13-17 Kasım 2018 Antalya, 2018-11-13, 2018-11-17, , , . 200
3. SELVİ, H.; GÜMÜŞ, H., A Different Alternative in Sport Tourism: ParaglidingErdemli Example. Ulusararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, , , . 200
2. SELVİ, H., Consciousnes Towards Rational Drug Use: Erdemli Sample. Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, , , . 200
1. SELVÄ°, H.; ALICI, D.; BAÅžUSTA, N., It Is Very Important But I Can T Do It Medical Students Selfefficacy Beliefs And Importance Perceptions Related To General Occupational Competencies. MAC-ETL 2016, 2016-12-09, 2016-12-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, . 200
3. MENGÄ°, T.; SELVÄ°, H., Sınav Sistemlerinin Ä°yileÅŸtirilmesine Yönelik Alınabilecek Tedbirler Ve Yürütülebilecek Faaliyetler. Uluslararası Bilimsel AraÅŸtırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, 2021-02-22, 2021-02-25, Bandırma, Türkiye, 2021. 100
https://www.issris.org/
2. SELVÄ°, H., EÄŸitim Bilimleri Ve ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme Alanında GeliÅŸtirilen/Uyarlanan Ölçeklerin Ölçme DeÄŸiÅŸmezliÄŸi Açısından Ä°ncelenmesi. 3. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, 2019-10-31, 2019-11-01, Mersin, Türkiye, . 100
1. SELVÄ°, H.; OREKÄ°CÄ° TEMEL, G., Angoff, Ebel ve Nedelsky Yöntemleriyle Belirlenen Kesme Puanlarının Sınıflama ve Regresyon AÄŸaçları Yöntemiyle Sınıflama BaÅŸarılarının Ä°ncelenmesi. 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2017-10-26, 2017-10-28, KahramanmaraÅŸ, Türkiye, . 100
1. SELVÄ°, H., Tıp Fakültelerinde Uygulanan Sınavların Güvenirlik ve GeçerliÄŸinin SaÄŸlanmasına Yönelik Yapılan Çalışmalar: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. Tıp EÄŸitiminde Ä°yi Uygulamalar Sempozyumu, 2015-10-23, 2015-10-24, , Türkiye, . 100
3. SELVÄ°, H.; ALICI, D., Kayıp veri giderme yöntemlerinin DeÄŸisen Madde Fonksiyonu saptama teknikleri uzerindeki isleyisinin incelenmesi. 5. Egitimde ve Psikolojide Ölçme ve DeÄŸerlendirme Kongresi, 2016-09-01, 2016-09-03, Antalya, Türkiye, . 50
2. SELVÄ°, H., Hekim Adaylarının Akademik BaÅŸarılarını Etkileyen DeÄŸiÅŸkenlerin Ä°kili KarşılaÅŸtırmalar Yöntemiyle Ölçeklenmesi. UTEK 2016: IX. ULUSAL TIP EĞİTÄ°MÄ° KONGRESÄ°, 2016-03-21, 2016-03-23, , Türkiye, . 50
1. ÖMÃœR SÃœNBÃœL, S.; SELVÄ°, H., Angoff, Ebel ve Nedelsky Yöntemleriyle Belirlenen Kesme Puanlarının Sınıflama Tutarlılıklarının KarşılaÅŸtırılması. EÄŸitimde Ve Psikolojide Ölçme ve DeÄŸerlendirme II. Ulusal Kongresi, 2010-05-05, 2010-05-07, , Türkiye, . 50
1. SELVÄ°, H., Tıp EÄŸitiminde Kopya Belirleme Ä°ndekslerinin KullanılabilirliÄŸi. UTES 2017 Ulusal Tıp EÄŸitimi Sempozyumu, 2017-03-15, 2017-03-17, , Türkiye, . 25
1. International Mersin Science Night (MERSCIN), H2020, Proje No: , 28031 EUR, Araştırmacı, 2020,Tamamlandı. 0
3. Tıp Fakültesi Sınav Sisteminin İyileştirilmesi, BAP, Proje No: 2020-1-AP5-3981, 261873 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
2. Sağlık Bilimlerinde Ölçek Geliştirme, TÜBİTAK, Proje No: , 7920 TL, Yürütücü, 2021,Tamamlandı. 100
1. Tıp Fakültesi Sınav Sisteminin İyileştirilmesi, BAP, Proje No: , 311873 TL, Yürütücü, 2021,Tamamlandı. 100
1. Web Tabanlı Soru Bankası Modülü Geliştirilmesi, , Proje No: , 143000 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2015,Tamamlandı. 0
1. DERGIPARK, JOURNAL OF EDUCATION IN HEALTH SCIENCES , EDITOR, - Devam ediyor. 1000
2. TUBITAK, JOURNAL OF EDUCATION IN HEALTH SCIENCES , EDITOR, E-ISSN : 2687-4393, 2022-12-15 - Devam ediyor. 0
3. TUBITAK, JOURNAL OF EDUCATION IN HEALTH SCIENCES , EDITOR, E-ISSN : 2687-4393, 2018-04-03 - Devam ediyor. 0
4. SAGLIK BILIMLERINDE EGITIM DERGISI, JOURNAL OF EDUCATION IN HEALTH SCIENCES , EDITOR, E-ISSN : 2687-4393, 2018-01-01 - Devam ediyor. 0
5. TUBITAK, JOURNAL OF EDUCATION IN HEALTH SCIENCES , BILIMSELGOREVLER.GOREVLER., E-ISSN : 2687-4393, 2018-01-01 - Devam ediyor. 0
1. DERGÄ°PARK, JOURNAL OF EDUCATÄ°ON Ä°N HEALTH SCÄ°ENCES , EDÄ°TÖR, E-ISSN : 2687-4393, - Devam ediyor. 0
1. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , [ 2016 : 5 ] . 5
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||
Proje | TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları | ||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK 1005, 3001 | |||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK 1002 | |||||||
|
|||||||
H2020 Projesi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||
|
|||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||||
|
|||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||
|
|||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||
|
|||||||
Ulusal patent | |||||||
|
|||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
|||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||
|
|||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK bilim ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||||
|
|||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||
|