İngilizce, , KPDS, 78,75
İngilizce, , KPDS, 57.50
İngilizce, , ÜDS, 82.50000
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2011 |
YÜKSEK LİSANS | TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2014 |
DOKTORA | TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2018 |
1. Grafik Simgelerin Standartlara Uygunluğu, Anlaşılabilme Düzeyi ve Öğretimi Danışman: Dr. Kemalettin DENİZ, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2018.
https://tez.yok.gov.tr">https://tez.yok.gov.tr
1. Görsel Okuma Kapsamında Grafik Simgeler Danışman: Dr. Kemalettin DENİZ, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
https://tez.yok.gov.tr">https://tez.yok.gov.tr
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-03-06 - 2014-01-30 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2014-02-06 - 2017-12-01 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2017-12-04 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
DR. ÖĞR. Ü. | MÜDÜR YARDIMCISI | ÖĞRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2022-01-28 - Devam ediyor |
DR. ÖĞR. Ü. | EĞİTİM FAKÜLTESİ KALİTE TEMSİLCİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2021-03-15 - Devam ediyor |
DR. ÖĞR. Ü. | BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ | 2020-03-21 - 2020-06-21 |
2022
4. Öztürk, İ. Görsel bir kodlama sistemi olarak grafik simge kavramı. R U M E L İ D E D İ L V E E D E B İ Y A T A R A Ş T I R M A L A R I D E R G İ S İ, 2022, 26, 24-38. 200 + 0Publications_008.pdf
2021
3. ÖZTÜRK, İ.; KIRMIZI, Ö. Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Millî Kültür Teması Metinlerinde Deyim ve Atasözü Varlığı. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021, 40, 317-356. 200 + 0https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1610662
Publications_006.pdf
2018
2. Deniz, K. Effect of Using Video on the Ability of Eighth Grade Students to Understand Graphical Symbols. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2018, 9, 1642-1658. 0 + 0Publications_004.pdf
2015
1. Deniz, K.; Öztürk, İ. İlkokul ve Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Grafik Simge Öğretimi. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 6, 150-171. 200 + 0Publications_001.pdf
2021
2. ÖZTÜRK, İ. Using Infographics in Teaching Turkish as a Foreign Language. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2021, 2021, 131-143. 100 + 0
1. ÖZTÜRK, İ. Examination of the Opinions of Turkish Teacher Candidates on Listening Education Course Conducted through Emergency Distance Education. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2021, 2021, 43-63. 100 + 0
2022
6. DENİZ, K.; ÖZTÜRK, İ. Görsel Bir Kodlama Sistemi Olarak Grafik Simge Kavramı. RUMELİDE DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2022, 2022, 24-38. 200 + 010.29000/rumelide.1073837
2021
5. ÖZTÜRK, İ.; KIRMIZI, Ö. Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Millî Kültür Teması Metinlerinde Deyim ve Atasözü Varlığı. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021, 40, 317-356. 200 + 010.7822/omuefd.889155
4. DENİZ, K.; ÖZTÜRK, İ.; ÇEKİCİ, Y. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kapsamında Avrupa Ortak Öneriler Çerçevesi'nde Aracılık. RUMELİDE DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 2021, 347-357. 200 + 010.29000/rumelide.xxxx
2018
3. DENİZ, K.; ÖZTÜRK, İ. Effect of Using Video on the Ability of Eighth Graduate Students to Understand Graphical Symbols. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2018, 9, 1642-1658. 200 + 0
2016
2. Deniz, K.; Öztürk, İ. Yeni Bir Kod Sistemi Olarak Grafik Simgelere Dayalı Söz Varlığının Geliştirilmesi. MİLLî EĞİTİM, 2016, 210, 179-199. 200 + 0Publications_002.pdf
1. DENİZ, K.; ÖZTÜRK, İ. Yeni Bir Kod Sistemi Olarak Grafik Simgelere Dayalı Söz Varlığının Geliştirilmesi. MİLLî EĞİTİM, 2016, 45, 179-199. 200 + 0
2021
5. ÖZTÜRK, İ. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eski Türk Edebiyatı Eğitimi Açısından Nef’î’nin “Derler” Redifli Gazeline Dayalı Bir Ders Süreci Tasarımı. KURAM VE UYGULAMADA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2021, 5, 248-262. 100 + 010.48066/kusob.1024478
4. ÖZTÜRK, İ. Anlam Bilimi ve Sözcük Öğretimi Açısından "Sıkma" Sözcüğünün Kavram Alanının Belirlenmesi. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2021, 5, 472-492. 100 + 010.38015/sbyy.1022301
2019
3. ÖZTÜRK, İ.; KAVAS, M. Görsel Okuma ve Görsel Sunu Becerileri Bağlamında 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının İncelenmesi. EĞİTİM VE YENİ YAKLAŞIMLAR, 2019, 2, 23-39. 100 + 0Publications_005.pdf
2015
2. DENİZ, K.; ÖZTÜRK, İ. İlkokul ve Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Grafik Simge Öğretimi. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 6, 150-171. 100 + 0
2012
1. Öztürk, İ. İlköğretim İkinci Kademe Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarında Noktalama İşaretlerine Uyma Düzeyleri: Erdemli İlçesi Örneklemi. GAZİ ÜNİVERSİTESİ TÜRKÇE ARAŞTIRMALARI AKADEMİK ÖĞRENCİ DERGİSİ, 2012, 2, 65-72. 100 + 0Publications_003.pdf
1. ÖZTÜRK, İ. İlköğretim İkinci Kademe Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarında Noktalama Kurallarına Uyma Düzeyleri Erdemli İlçesi Örneklemi. GAZİ ÜNİVERSİTESİ TÜRKÇE ARAŞTIRMALARI AKADEMİK ÖĞRENCİ DERGİSİ (TURKAD), 2012, , 65-72. 100 + 0
1. ÖZTÜRK, İ. Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, ISBN: 9786257676922, Pegem Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 250, 426 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 250
2. Öztürk, İ. Türkçe Dersi Öğretim Programları, ISBN: 978-605-80089-1-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 650, 239 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 2750
1. ÖZTÜRK, İ.; SAY, F. Medya Okuryazarlığı Eğitimi, ISBN: 978-625-427-698-9, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
2. ÖZTÜRK, İ.; MEMİŞ, M. Yazma Eğitimi, ISBN: 978-625-417-761-3, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
3. ÖZTÜRK, İ. Açıklamalı Grafik Simge Sözlüğü, ISBN: 978-625-417-772-9, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
1. ÖZTÜRK, İ. Konuşma Eğitimi, ISBN: 978-625-417-765-1, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 344 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2022. 0
2. ÖZTÜRK, İ. Grafik Simge Sözlüğü-İlkokul ve Okul Öncesi Düzeyleri, ISBN: 978-625-417-770-5, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 131 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2022. 0
3. ÖZTÜRK, İ. Grafik Simge Sözlüğü-İlkokul ve Okul Öncesi Düzeyleri, ISBN: 978-625-417-770-5, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 131 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2022. 0
4. DUMANLI KADIZADE, E.; ÖZTÜRK, İ. Türkçe Dersi Öğretim Programları, ISBN: ISBN 978-605-80089-1-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: , 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
5. ÖZTÜRK, İ. Açıklamalı Grafik Simge Sözlüğü, ISBN: 978-625-417-772-9, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 310 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2022. 0
6. ÖZTÜRK, İ. Yazma Eğitimi, ISBN: 978-625-417-761-3, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 480 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2022. 0
7. ÖZTÜRK, İ. Açıklamalı Grafik Simge Sözlüğü, ISBN: 978-625-417-772-9, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 310 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2022. 0
8. ÖZTÜRK, İ. Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, ISBN: 9786257676922, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 426 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2021. 0
9. ÖZTÜRK, İ. İlkokulda Eğitim ve Öğretim, ISBN: 9786257582773, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 632 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2021. 0
1. Öztürk, İ.; Tarakçı, R.; Bay, G. Ortaokul 7-8 (2017) İletisim ve Sunum Becerileri Dersi Ögretim Materyali, ISBN: 978-975-11-4262-7, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 43602, 114 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 333
1. DENİZ, K.; ÖZTÜRK, İ. Ortaokul 7-8 (2017) İletişim ve Sunum Becerileri Dersi Öğretim Materyali, ISBN: 978-975-11-4262-7, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Nu: 6363, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2017. 0
1. Öztürk, İ.; Tarakçı, R.; Bay, G. Ortaokul 7-8 (2017) İletisim ve Sunum Becerileri Dersi Ögretim Materyali, ISBN: 978-975-11-4262-7, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 43602, 114 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 83
1. ÖZTÜRK, İ.; TARAKÇI, R.; BAY, G. Ortaokul 7-8 (2017) İletişim ve Sunum Becerileri Dersi Öğretim Materyali, ISBN: 978-975-11-4262-7, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Nu:6363, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 114 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
11. DENİZ, K.; ÖZTÜRK, İ., Anadolu Ajansı Tarafından Yayımlanan Bilgilendirme Grafiklerinin (İnfografik) Metin-Görsel İlişkisi Bağlamında İncelenmesi. XII. Uluslar Arası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 2020-10-21, , Ankara, Türkiye, . 100
10. ÖZTÜRK, İ.; KIRMIZI, Ö., Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Milli Kültür Teması Metinlerinde Deyim ve Atasözlerine Yer Verilme Durumu. II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019-09-12, 2019-09-14, Denizli, Türkiye, . 100
9. Deniz, K.; Öztürk, İ., Görsel Okuma ve Görsel Sunu Becerileri Kapsamında 2005 ve 2017 Türkçe Dersi Öğretim Programları. 1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2018-09-13, 2018-09-15, Mersin, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_010.pdf
8. Öztürk, İ., Anlam Bilimi Işığında “Sıkma” Kavramına Bir Bakış. Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Erdemli, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_008.pdf
7. Öztürk, İ., Afyon Ağzındaki Eylem Bildiren Sözcüklere Anlambilimsel Bir Bakış. VIII. Uluslararası Afyonkarahisar Araştırmaları Sempozyumu, 2018-04-05, 2018-04-07, Afyonkarahisar, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_007.pdf
6. Öztürk, İ.; Çangal, Ö., Yabancılara Türkçe Ögretiminde Emoji ve Kaligramların Kullanımı. 2. ULUSLARARASI AFRO-AVRASYA ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 2017-04-17, 2017-04-20, Malaga, İspanya, 2017. 100
Scientific_Meetings_001.pdf
5. Deniz, K.; Öztürk, İ., 21. Yüzyıl Becerilerini Karşılayabilme Yönünden Türkçe Dersi (1-8. Sınıflar) Öğretim Programı’ndaki (2015) Okuma Öğrenme Alanı Kazanımlarının İncelenmesi. 9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 2016-10-06, 2016-10-08, Burdur, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_005.pdf
4. Deniz, K.; Öztürk, İ., Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Grafik Simgelerin Öğretimi. 2. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Kongresi, 2016-05-19, 2016-05-21, Münih, Almanya, 2016. 100
Scientific_Meetings_004.pdf
3. ÖZTÜRK, İ.; DAŞÖZ, T., Aytül Akal ın Hikâyelerinin İlettiği Değerler. VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 2015-10-01, 2015-10-03, İstanbul, Türkiye, . 100
2. Deniz, K.; Öztürk, İ., Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Açısından “Tutor” Kavramı. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu: “Teknoloji Tabanlı Öğretim”, 2014-12-22, 2014-12-23, Ankara, Türkiye, 2014. 100
Scientific_Meetings_003.pdf
1. Öztürk, İ., Müyessiretü'l-Ulûm ve Dil Bilgisi Öğretimine Katkıları. 1. Uluslararası Türkçe Eğitimi Öğrenci Kongresi, 2011-09-29, 2011-09-30, Ankara, Türkiye, 2011. 100
Scientific_Meetings_002.pdf
2. ÖZTÜRK, İ., Türkçe Öğretmenliği Lisans Programında Türk Dili Derslerinin Durumu. Kuruluşunun 30. Yılında Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dallarının Dünü, Bugünü, Yarını Çalıştayı, 2019-11-28, , Ankara, Türkiye, . 50
1. DENİZ, K.; ÖZTÜRK, İ., Grafik Simgelerin Öğretimine Yönelik Videoya Dayalı Bir Etkinlik Denemesi. Öğrenci Merkezli Etkinlik Sempozyumu, 2018-04-02, 2018-04-04, , Türkiye, . 50
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | TEA301 | Dinleme Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | TEB109 | Osmanlı Türkçesi I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | TEA105 | Osmanlı Türkçesi I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | RPD105 | Türkçe I: Yazılı Anlatım | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | FEN107 | Türkçe I: Yazılı Anlatım | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | TES007 | Medya Okuryazarlığı | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | TEB405 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | GKZ008 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | TEB303 | Anlama Teknikleri Iı: Dinleme | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | YDT 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğre | 4-0-4 |
Güz | TÜE 532 | Cumhuriyet Dönemi İkinci Kadem | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans | 2-1-3 |
Güz | GKZ005 | Türk Dili - I | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ005 | Türk Dili - I | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ005 | Türk Dili - I | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | TES007 | Medya Okuryazarlığı | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | TEB304 | Anlatma Teknikleri Iı: Yazma E | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | TEA106 | Osmanlı Türkçesi II | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | TEB110 | Osmanlı Türkçesi II | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | TEB406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | TEB308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SNF112 | Türkçe Iı: Sözlü Anlatım | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | RPD104 | Türkçe II Sözlü Anlatım | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | MÖP106 | Türkçe Iı: Sözlü Anlatım | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | FEN108 | Türkçe Iı: Sözlü Anlatım | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | FEN107 | Türkçe I: Yazılı Anlatım | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | TEA105 | Osmanlı Türkçesi I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | TEB109 | Osmanlı Türkçesi I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | RPD105 | Türkçe I: Yazılı Anlatım | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | SNF107 | Türkçe I: Yazılı Anlatım | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | MÖP103 | Türkçe - I: Yazılı Anlatım | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | TÜE 503 | Türkçe Eğtim Programı ve Öğret | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Türkçe Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | GKZ005 | Türk Dili - I | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ005 | Türk Dili - I | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ005 | Türk Dili - I | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ005 | Türk Dili - I | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ005 | Türk Dili - I | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ005 | Türk Dili - I | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP106 | Türkçe Iı: Sözlü Anlatım | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | TEB406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | ||||||
|
|||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK 1002 | |||||||
|
|||||||
H2020 Projesi | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||||||
|
|||||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||||||
|
|||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||
|
|||||||
Yurtiçi Araştırma | |||||||
|
|||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||
|
|||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||
|
|||||||
Ulusal patent | |||||||
|
|||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
|||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||
|
|||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||
|
|||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |||||||
|
|||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||
|