Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | TARİH EĞİTİMİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2000 |
YÜKSEK LİSANS | TARİH ÖĞRETMENLİĞİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
DOKTORA | ORTAÖĞRETİM SOSYAL ALANLAR EĞİTİMİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
YRD. DOÇ. DR. | ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ | 2007-10-02 - 2010-01-15 |
YRD. DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2010-01-18 - 2012-06-27 |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2012-06-27 - 2017-09-17 |
PROF.DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2017-09-17 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ANA BİLİM DALI BAŞKANI | ANA BİLİM DALI BAŞKANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2012-09-06 - 2015-09-06 |
DEKAN YARDIMCISI | DEKAN YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2010-07-19 - 2012-08-01 |
ANA BİLİM DALI BAŞKANI | ANA BİLİM DALI BAŞKANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2010-01-25 - 2011-08-01 |
ENSTİTÜ MÜDÜR YARDIMCISI | ENSTİTÜ MÜDÜR YARDIMCISI | ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2008-05-20 - 2010-01-15 |
ANA BİLİM DALI BAŞKANI | ANA BİLİM DALI BAŞKANI | ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2008-03-25 - 2010-01-15 |
2019
4. ULUSOY, K.; TOPÇUBAŞI, T. Değerler Eğitiminde Hizmet Ederek Öğrenme Yaklaşımı: Hayat Bilgisi Dersinde Örnek Bir Uygulama. KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 20, 1509-1544. 0 + 010.29299/kefad.2019.20.03.01
2017
3. ULUSOY, K. Tarih Öğretmenlerinin Türkiye’deki Tarihçilik ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 18, 679-700. 0 + 0
2. ULUSOY, K. Tarih Öğretmenlerinin Madde Bağımlılığı ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, 25, 385-400. 0 + 0
2009
1. ULUSOY, K.; YELKEN, T. İLKÖĞRETİM 4. VE 5.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ATATÜRKÇÜLÜK İLE İLGİLİ KAVRAMLARI ALGILAMALARI. MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES, 2009, 11, 213-223. 0 + 0
2011
3. ULUSOY, K. Türk Toplum Hayatında Yaşatılan Kahve ve Kahvehane Kültürü, (Bir Sözlü Kültür ve Sosyal Çevre Eğitimi Çalışması), . MİLLİ FOLKLOR, 2011, 12, 159-169. 1000 + 0
2. ULUSOY, K. Türk Toplum Hayatında YaşatılanKahve ve Kahvehane Kültürü (Bir SözlüKültür ve Sosyal Çevre Eğitimi Çalışması). MİLLİ FOLKLOR, 2011, , 159-169. 1000 + 0
1. Ulusoy, K. The Effect of animation film application upon students' success and attitude in the process of history lesson. ENERGY EDUC. SCİ. TECHNOL. PART B, 2011, 3, 701-712. 1000 + 0
2017
8. Ulusoy, K. Target Values in the History Course Curricula during the Republican Period. JOURNAL OF EDUCATİON AND LEARNİNG, 2017, 6, 283-293. 200 + 0http://http://www.ccsenet.org/journal/index.php/jel
2016
7. ULUSOY, K. Student Views Related to the Science Fest Actualized in High School History Lessons (The Case of Turkey). JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2016, 4, 79-86. 200 + 0http://http://redfame.com/journal/index.php/jets/article/view/1898/1952
Publications_003.pdf
2011
6. Ulusoy, K. Effects of multimedia usage in students’ attitude towards Turkish Republic Revolution History and Kemalism Lesson. EDUCATİON RESEARCH AND REVİEWS , 2011, 6, 358-366. 200 + 0
5. Ulusoy, K. Turkish high school students’ perceptions of leaders and characteristics of leadership. EDUCATİON RESEARCH AND REVİEWS , 2011, 6, 94-101. 200 + 0
2010
4. Ulusoy, K. Open Education Students’ Perspectives on Using Virtual Museums Application in Teaching History Subjects. TOJDE, 2010, 11, ---. 200 + 0http://tojde.anadolu.edu.tr/makale_goster.php?id=619
2009
3. ULUSOY, K. SOSYAL BİLGİLER DERSİ KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANININ İŞLENİŞİNİN 4. VE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ . AKADEMİK BAKIŞ, 2009, 5, 1-26. 200 + 0http://www.akademikbakis.org/eskisite/18/11sosyal.pdf
Publications_004.pdf
2. Ulusoy, K. Open Education Students’ Perspectives of Distance Teaching of The Principles of Ataturk and the History of Revolution. DİSTANCE LEARNİNG, 2009, 6, 37-46. 200 + 0
1. Ulusoy, K. İlköğretim 4. ve 5.Sınıf Öğrencilerinin Atatürkçülük İle İlgili Kavramları Algılamaları. KIRGIZİSTAN MANAS ÜNV. SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,, 2009, 11, 213-223. 200 + 0
2021
2. ULUSOY, K. History Teachers' Opinions about the Treatment of Values Education. JOURNAL OF EDUCATİON AND LEARNİNG, 2021, 10, 139-151. 100 + 010.5539/jel.v10n2p139
2017
1. ULUSOY, K. Target Values in the History Course Curricula during the Republican Period. JOURNAL OF EDUCATİON AND LEARNİNG, 2017, 6, 283-293. 100 + 0
2017
26. Ulusoy, K.; Erkuş, B. Türk Eğitim Tarihinin Mihenk Taşlarından Meslek Liselerine Karşı Öğrencilerin İlkokuldan İtibaren Yönelimleri ve Okula Aidiyet Duyguları. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017, 16, 676-685. 200 + 0
25. Ulusoy, K. Tarih Öğretmenlerinin Türkiye'deki Tarihçilik ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2017, 18, 679-700. 200 + 0
24. ULUSOY, K.; ERKUŞ, B. Türk Eğitim Tarihinin Mihenk Taşlarından Meslek Liselerine Karşı Öğrencilerin İlkokuldan İtibaren Yönelimleri ve Okula Aidiyet Duyguları. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017, 16, 676-685. 200 + 0
23. Ulusoy, K. Tarih Öğretmenlerinin Madde Bağımlılığı ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, 25, 385-400. 200 + 0
2016
22. ULUSOY, K. Sosyal bilgiler öğretiminde değer aktarımı ve e-okuma “ekran okuma”. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2016, 17, 401-418. 200 + 0http://http://kefad.ahievran.edu.tr/archieve/pdfler/Cilt17Sayi1/JKEF_17_1_2016_401-418.pdf
Publications_001.pdf
21. ULUSOY, K.; ERKUŞ, B. İLKOKUL 4. SINIFTA “İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ” DERSİNİN OKUTULMASINA İLİŞKİN SINIF VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 8, 1143-1172. 200 + 0http://http://dergipark.ulakbim.gov.tr/adyusbd/article/view/5000196724/5000179103
Publications_002.pdf
20. Ulusoy, K. Tarih Öğretmenlerine Göre Türkiye’de Birlik Beraberliğin Güçlenmesi ve Uzlaşı Kültürünün Geliştirilmesi Sürecinde Gerekli Ortak Değerler. DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 2016, 14, 103-126. 200 + 0
2010
19. Ulusoy, K. Hermeneutik Yaklaşımın Tarih Dersinde Kullanılmasına Yönelik Bir Çalışma. ÇUKUROVA ÜNİV. EĞİT. FAK. DERGİSİ, 2010, 28-45. 200 + 0
18. ULUSOY, K. DEĞER EĞİTİMİ: DAVRANIŞÇI VE YAPILANDIRMACIYAKLAŞIMA GÖRE HAZIRLANAN TARİH PROGRAMLARINDADEĞER AKTARIMI. TRAKYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2010, 12, 32-51. 200 + 0
17. Ulusoy, K. İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Laiklik Kavramının Öğretimi İle İlgili Görüşleri. MİLLİ EĞİTİM, 2010, 39, 300-313. 200 + 0
16. Ulusoy, K. Değer Eğitimi: Davranışçı ve Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Hazırlanan Tarih Programlarında Değer Aktarımı. TRAKYA ÜNİV. SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2010, 12, 32-51. 200 + 0
2009
15. Ulusoy, K. Using The Text Relating To The Exquisite Subjects In History Teaching By Means Of The Hermeneutic Method (Armenian Matter As An Example). TURKİSH STUDİES , 2009, 4, 2244-2282. 200 + 0
14. ULUSOY, K. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN TARİH DERSİNİN İŞLENİŞİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ (ANKARA ÖRNEĞİ) . Ç.Ü. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, 18, 417-434. 200 + 0Publications_006.pdf
13. Gülüm, K.; Ulusoy, K. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Öğrencilerinin Tarih Ve Coğrafya Derslerine Yönelik Tutumları (Adıyaman Örneği). DUMLUPINAR ÜNİV. SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,, 2009, 149-160. 200 + 0
12. Ulusoy, K. Tarih Eğitiminde Hermeneutik Yaklaşım. TRAKYA ÜNİV. SOSYAL BİL. DERGİSİ, 2009, 11, 51-68. 200 + 0
11. ULUSOY, K.; DİLMAÇ, B. Ağır Düzeyde Zihinsel Öğrenme Yetersizliği (Öğretilebilir Düzeyde) Olan Çocukların Tarih Konularından Milli Değerleri Öğrenme Süreci İle İlgili Bir Çalışma. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, 2, 120-135. 200 + 0
10. ULUSOY, K.; GÜLÜM, K. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE TARİH VE COĞRAFYA KONULARI İŞLENİRKEN ÖĞRETMENLERİN MATERYAL KULLANMA DURUMLARI . AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 10, 85-99. 200 + 0http://kefad.ahievran.edu.tr/archieve/pdfler/Cilt10Sayi2/JKEF_10_2_2009_85_99.pdf
Publications_008.pdf
9. ULUSOY, K. TARİH EĞİTİMİNDE HERMENEUTİK YAKLAŞIM. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2009, 11, 51-68. 200 + 0
8. Ulusoy, K.; Demirtaş, B. Cumhuriyetin İlk Yıllarında İki Önemli Kültür Politikası: Halkevleri ve Millet Mektepleri. GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 1190-1208. 200 + 0
7. Ulusoy, K. İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Türk Dünyası ve Türk Cumhuriyetlerine Yönelik Tutum ve Düşünceleri. SELÇUK ÜNİV. TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2009, 357-377. 200 + 0
6. Ulusoy, K. Öğretmen Adaylarının, Okul Deneyimindeki Uygulama Öğretmenlerinin Tarih Konularını İşleyişleri İle İlgili Görüşleri. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2009, 8, 1-17. 200 + 0
5. ULUSOY, K.; GÜLÜM, K. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TARİH VE COĞRAFYA DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI (ADIYAMAN ÖRNEĞİ). DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2009, 11, 149-160. 200 + 0
2008
4. GÜLÜM, K.; ULUSOY, K. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE GÖÇ KONUSUNUN İŞLENİŞİNDE HALK TÜRKÜLERİNİN KULLANILMASI (ÖRNEK BİR ÇALIŞMA). ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2008, 7, 112-127. 200 + 0Publications_005.pdf
2007
3. ULUSOY, K. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarih ve Ahlâk Eğitimi İlişkisi Üzerine Görüşleri (Sakarya İl Örneği). DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 2007, 5, 155-177. 200 + 0
2005
2. Ulusoy, K. Tarih Dersinde Ahlaki Değerlerin Aktarımı (Bir Okuma Parçası Örneği). MİLLİ EĞİTİM , 2005, 126-133. 200 + 0
1. ULUSOY, K. Tarih dersinde ahlaki değerlerin aktarımı, bir okuma parçası örneği. MİLLİ EĞİTİM, 2005, 33, 126-133. 200 + 0
2015
12. Ulusoy, K. Sosyal Bilgiler Dördüncü Sınıf Ders Programındaki Tarih Konuları İle İlgili Kavramlara İlişkin Öğrenci Algıları. ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2015, 147-158. 100 + 0
11. Arslan, D.; Arslan, G.; SÖZER, Z.; BAŞTÜRK, S.; Ulusoy, K. Çok Partili Dönem Türk Siyasal Hayatında Antalya Milletvekilleri. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES SOCİAL SCİENCES JOURNAL , 2015, 3, 33-62. 50 + 0
2014
10. Arslan, A.; BAŞTÜRK, S.; Ulusoy, K.; ARSLAN, G. SİYASET SOSYOLOJİSİ PERSPEKTİFİNDEN 2009 ve 2014 YEREL SEÇİMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELEMESİ . AKADEMİK BAKIŞ, 2014, ---. 75 + 0
9. Ulusoy, K. Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümünden Mezun Formasyon Öğrencilerinin Bakış Açısından “Ermeni Meselesi”, . YENİ TÜRKİYE, 2014, 20, 3360-3383. 100 + 0
2010
8. Ulusoy, K. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Atatürkçülük Konularının Öğretimi İle İlgili Öz Yeterlik İnançları. E-J. NEW WORLD SCİ. ACADEMY, 2010, 5, 332-347. 100 + 0
2009
7. Ulusoy, K.; YANPAR YELKEN, T.; Üredi, L. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarih Konularının İşlenişinde Hypertext Kullanımı İle İlgili Görüşleri. ADIYAMAN ÜNİV. SOSYAL BİL.ENST.DERGİSİ, 2009, 2, 198-208. 100 + 0
6. Ulusoy, K.; Dilmaç, B. Ağır Düzeyde Zihinsel Öğrenme Yetersizliği (Öğretilebilir Düzeyde) Olan Çocukların Tarih Konularından Milli Değerleri Öğrenme Süreci ile ilgili Bir Çalışma,. ADIYAMAN ÜNİV. SOSYAL BİL. ENST. DERGİSİ, 2009, 2, 120-135. 100 + 0
5. Ulusoy, K. Lise Öğrencilerinin Tarih Dersi Sayesinde Elde Ettiği Bazı Kazanımlar. SELÇUK ÜNİV. AHMET KELEŞOĞLU EĞİT. FAK. DERGİSİ, 2009, 115-134. 100 + 0
2008
4. Ulusoy, K.; Demirtaş, B. Osmanlı’nın Son Döneminden Günümüze Mersin’de Eğitim. ADIYAMAN ÜNİV. SOSYAL BİL. ENST. DERGİSİ, 2008, 1, 107-137. 100 + 0
3. ORUÇ, Ş.; ULUSOY, K. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZ ÇALIŞMALARI . SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 26, 121-132. 100 + 0Publications_007.pdf
2007
2. Ulusoy, K. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarih ve Ahlâk Eğitimi İlişkisi Üzerine Görüşleri (Sakarya il Örneği), . DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ , 2007, 5, 155-177. 100 + 0
2006
1. Ulusoy, K. Bir Devrin En Önemli Kaynağı “Nutuk”. BİLİM VE AKLIN AYDINLIĞINDA EĞİTİM DERGİSİ , 2006, 7, 97-100. 100 + 0
1. ULUSOY, K.; ARSLAN, D. FARKLI YÖNLERİ İLE DEĞERLER EĞİTİMİ, ISBN: 9786053648222, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 408 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 125
http://www.pegem.net/kitabevi/172722-Farkli-Yonleriyle-Degerler-Egitimi-kitabi.aspx
2. ULUSOY, K. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, ISBN: 9786055885731, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 22 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2009. 0
3. ULUSOY, K. Özel Öğretim Yöntemleri ile Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 9786055885144, Pegem Akademi., Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 25 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2008. 0
1. ULUSOY, K.; YAZICI, K. 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA) E-KİTAP, ISBN: 978-605-68062-4-7, ULUSOY EĞİTİM DANIŞMANLIK YAYINCILIK VE ORGANİZASYON, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
2. ULUSOY, K. 2. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- E-KİTAP, ISBN: 978-605-68062-5-4, ULUSOY EĞİTİM DANIŞMANLIK YAYINCILIK VE ORGANİZASYON, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
1. ULUSOY, K. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 9786053642220, Pegem Akademi., Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 440 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2011. 250
2. TURAN, R.; ULUSOY, K. FARKLI YÖNLERİ İLE DEĞERLER EĞİTİMİ, ISBN: 9786053648222, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 408 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 125
http://www.pegem.net/kitabevi/172722-Farkli-Yonleriyle-Degerler-Egitimi-kitabi.aspx
1. ULUSOY, K. Sosyal Bilgiler Öğretimi İlkeler ve Uygulamalar, ISBN: 978-605-170-104-2, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 328 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 0
http://www.aniyayincilik.com.tr/urun/detay/330
1. ULUSOY, K. Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi ile Atatürkçülük(Özel Öğretim Yöntemleri ile), ISBN: 9786053649045, Pegem Akademi., Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 216 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2014. 500
1. ULUSOY, K. SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, ISBN: 978-605-364-222-0, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: 1100, 424 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2018. 9000
https://www.pegem.net/kitabevi/126279-Sosyal-Bilgilerin-Temelleri-kitabi.aspx
1. ULUSOY, K. Karakter eğerler ve Ahlak Eğitimi, ISBN: 978-605-241-610-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 280 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 500
2. ULUSOY, K.; DİLMAÇ, B. DEĞERLER EĞİTİMİ, ISBN: 9786053643401, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 500, 152 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 250
3. ULUSOY, K. Yaşanmış Gerçek Hikayelerden Evlilik Serüvenleri, ISBN: 9786052415603, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 192 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
4. ULUSOY, K.; DİLMAÇ, B. Değerler Eğitimi, ISBN: 978-605-364-340-1, PEGEM, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: , 152 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 0
5. ULUSOY, K.; DİLMAÇ, B. DEĞERLER EĞİTİMİ, ISBN: 978-605-364-340-1, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: , 152 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 0
1. ULUSOY, K. Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 978-605-5885-14-4, Pegem, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 550 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2008. 0
2. ULUSOY, K. Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, ISBN: 9786052410912, PEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 552 Sayfa, İngilizce, ANKARA, , 2017. 0
3. ULUSOY, K. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 978-605-364-222-0, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: , 424 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2018. 0
4. ULUSOY, K. Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II, ISBN: 9786258044041, Pegem, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 356 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
5. ULUSOY, K. Türkiye’de Tarih Eğitimi, ISBN: 9786052411421, PEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 438 Sayfa, İngilizce, ANKARA, , 2017. 0
6. ULUSOY, K.; TAY, B. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar II, ISBN: 9786053641254, pegem akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 376 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2011. 0
7. ULUSOY, K.; TURAN, R. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 9786053642220, Pegem, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 440 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2011. 0
1. ULUSOY, K. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 9786055985707, Maya akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 21 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2010. 0
1. ULUSOY, K. Neden Boşanıyoruz?, ISBN: 9786052861288, İSEM YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1100, 176 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2018. 500
https://www.isemkitap.com/kitap/aile-anne-baba-ve-cocuk-385/neden-bosaniyoruz
2. ULUSOY, K. Balat'taki Ceset, ISBN: 9786057390103, Korint, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 206 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
1. ULUSOY, K. Türkiye’de Tarih Eğitimi, ISBN: 9786052411421, pegem, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 438 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 3000
2. Ulusoy, K. Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, ISBN: 9786052410912, pegem, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 552 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 5500
1. ULUSOY, K., Tarih Eğitimi ve Değerler Eğitimi. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 2017-10-05, 2017-10-08, MUĞLA, Türkiye, . 0
3. ULUSOY, K.; TOPCUBAŞI, T.; ERKUŞ, B., SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARINAİLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 2018-10-17, 2018-10-20, ANTALYA, Türkiye, . 200
2. ULUSOY, K.; TOPÇUBAŞI, T.; ERKUŞ, B., SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 2018-10-17, 2018-10-20, ANTALYA, Türkiye, 2018. 200
http://www.isoeva.com/Pages/1063/1150/B%C4%B0LD%C4%B0R%C4%B0-TAM-MET%C4%B0NLER%C4%B0-K%C4%B0TABI
1. ARSLAN, D.; BAŞTÜRK, S.; ULUSOY, K.; ARSLAN, G., Yerel Seçim Sonuçları Temelinde, Dünden Bugüne Sarayönü. Tarih, Kültür, Sanat, Turizm ve Tarım Açısından Uluslararası Sarayönü Sempozyumu, 2014-10-24, 2014-10-26, KONYA, Türkiye, 2014. 150
2. ULUSOY, K., Tarih Öğretmenlerinin Türkiye'deki Tarihçilik ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri. Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyum, 2017-04-10, 2017-04-13, mersin, Türkiye, 2017. 0
http://mersin.edu.tr
1. ULUSOY, K., LİSE TARİH ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISINDAN TARİH PROGRAMLARI İLE DERS KİTAPLARINDA I. DÜNYA SAVAŞINDA İNGİLİZLER VE KUTÜ'L AMARE. ULUSLARARASI I. DÜNYA SAVAŞI SEMPOZYUMU , 2016-12-07, 2016-12-10, ANTALYA, Türkiye, 2016. 0
11. MEYDAN, A.; ULUSOY, K., SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN TEOG SINAVININ ZAMANLAMASI İLE İLGİLİ DEĞERLENDİRMELERİ. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 2017-10-05, 2017-10-08, MUĞLA, Türkiye, . 100
10. Meydan, A.; Ulusoy, K., Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Teog Sınavının Zamanlaması İle İlgili Değerlendirmeleri. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 2017-10-05, 2017-10-08, Muğla, Türkiye, 2017. 100
9. ULUSOY, K.; Erkuş, B., Okul Öncesi Öğrencilerinin Değer Algılarının Scamper Testi İle İncelenmesi. Internatonal Congress Of Eurasian Social Sciences, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100
8. ULUSOY, K.; TOPCUBAŞI, T.; GÖKÇEDAĞ, O., Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı Ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri. INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2017-04-06, 2017-04-08, ANTALYA, Türkiye, . 100
7. ULUSOY, K.; ERKUŞ, B., Okul Öncesi Öğrencilerinin Değer Algılarının Scamper Testi İle İncelenmesi. International Journal of Eurasia Social Sciences, 2017-04-06, 2017-04-08, ANTALYA, Türkiye, . 100
6. Ulusoy, K.; Topçubaşı, T.; Gökçedağ, O., Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı Ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri. Internatonal Congress Of Eurasian Social Sciences, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.icoess.com
5. ULUSOY, K., Lise Tarih Derslerinde Sözlü Tarih Çalışması Sürecine Yönelik Öğretmen Görüşlerini Tespit Etmek İçin Nitel Bir Çalışma. 4. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (UTES 2016), 2016-09-01, 2016-09-03, MUĞLA, Türkiye, 2016. 100
4. Ulusoy, K.; Erkuş, B., İlkokul Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Programları ile Ders Kitaplarındaki Tarih Konuları ile İlgili Kavramlara İlişkin Öğrenci Algıları. 2. International Congress on Research in Education ULEAD , 2014-04-25, 2014-04-27, İzmir, Türkiye, 2014. 100
3. Ulusoy, K., The Effect of Animation Film Application Upon the Students’ Success And Attitude In The Process Of History Lesson. IETC 2010 International Educational Technology Conference, 2010-04-26, 2010-04-26, İstanbul, Türkiye, 2010. 100
2. Ulusoy, K.; Gülüm, K., Sosyal Bilgiler 6 ve 7. Sınıf Ders Programında Tarih Konuları İçinde Yer Alan Kavramları Öğrencilerin Algılamaları. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 2008-05-14, 2008-05-16, Çanakkale, Türkiye, 2008. 100
1. Ulusoy, K.; YANPAR YELKEN, T., Values in The History Curricula of Turkish Republician Era. - History Educators International Research Network, 2007-09-10, 2007-09-12, İstanbul, Türkiye, 2007. 100
2. Ulusoy, K., Tarih Eğitimi ve Değerler Eğitimi. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 2017-10-05, 2017-10-08, Muğla, Türkiye, 2017. 0
1. ULUSOY, K., Tarih Öğretmenlerinin Türkiye’deki Tarihçilik ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri. Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu, 2017-04-10, 2017-04-13, ANKARA, Türkiye, . 0
1. ULUSOY, K., Yeni İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersi (4 ve 5. sınıflar) Programında Demokratik Değerlerin İşlenişi. II. Sosyal Bilimler Kongresi, 2005-05-26, 2005-05-28, Van, Türkiye, 2005. 100
2. ULUSOY, K., 2005 Sosyal Bilgiler Programında Çevre Anlayışı, . Ulusal Çevre Sempozyumu, 2007-04-18, 2007-04-21, Mersin, Türkiye, 2007. 50
1. ULUSOY, K., 2005 Programına Göre Hazırlanmış Sosyal Bilgiler Programında ve Bu Programa Göre Hazırlanmış 4 – 5. Sınıf Ders Kitaplarındaki Atatürkçülükle İlgili Konularının Tespiti. 15. Eğitim Bilimleri Kongresi, 2006-09-13, 2006-09-15, Muğla, Türkiye, 2006. 50
1. Demokratik Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi, Avrupa Konseyi, Proje No: 391515, 9100000 EUR, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2014,Tamamlandı. 0
2. Alakır Çayı Vadisi ve Çevresi Doğa ve Bilim Kampı, TÜBİTAK, Proje No: 213B538, 65 TL, Yürütücü, 2014,Tamamlandı. 100
1. Alakır Çayı Vadisi ve Çevresi Doğa ve Bilim Kampı , TÜBİTAK, Proje No: 112B269, 57788 TL, Yürütücü, 2012,Tamamlandı. 100
1. SEMBOLIC VOILENCE IN TERMS OF GENDER, Araştırma Projesi, Proje No: , 101000 EUR, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), Devam ediyor... 0
1. Sefa Salih AYDEMİR, 1960-1980 Arası Türkiye Üniversitelerindeki Öğrenci Olayları İçin Bir Kaynak Olarak Türk Basını (Cumhuriyet-Milliyet ve Tercüman Gazeteleri Örneği), Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION TECHNOLOGY AND SCIENTIFIC RESEARCHES , EDITOR, ISSN : 2587-0238, E-ISSN : 2587-0238, 2016-12-30 - Devam ediyor. 2000
2. AYSE BURCU ULUSOY, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , EDITOR, E-ISSN : 2602-4047, 2016-12-01 - Devam ediyor. 0
3. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , EDITOR, ISSN : 2602-4047, E-ISSN : 2602-4047, 2016-10-01 - Devam ediyor. 0
4. AYSE BURCU ULUSOY, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , EDITOR, E-ISSN : 2602-4047, 2016-10-01 - Devam ediyor. 0
5. KORINT YAYINCILIK, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , EDITOR, E-ISSN : 2602-4047, 2016-01-01 - Devam ediyor. 0
6. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES , EDITOR, ISSN : 2146-1961, E-ISSN : 2146-1961, 2010-12-15 - Devam ediyor. 2000
7. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION TECHNOLOGY AND SCIENTIFIC RESEARCHES , EDITOR, E-ISSN : 2587-0238, 2019-08-01 - 2019-08-31. 0
8. ULUSOY EGITIM DANUSMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BILIMLER DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2146-1961, 2018-12-01 - 2018-12-31. 0
9. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , EDITOR, E-ISSN : 2602-4047, 2018-10-01 - 2018-10-31. 0
10. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION TECHNOLOGY AND SCIENTIFIC RESEARCHES , EDITOR, E-ISSN : 2587-0238, 2018-08-01 - 2018-08-31. 0
11. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , EDITOR, E-ISSN : 2602-4047, 2018-04-01 - 2019-04-30. 0
12. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES , EDITOR, E-ISSN : 2146-1961, 2017-01-01 - 2017-12-31. 0
1. ULUSOY EĞİTİM DANIŞMANLIK YAYINCILIK VE ORGANİZASYON, ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , EDİTÖR, E-ISSN : 2146-1961, 2019-04-01 - 2019-04-30. 1000
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , [ 2020 : 4 ] . 16
2. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION TECHNOLOGY AND SCIENTIFIC RESEARCHES , [ 2020 : 5 ] . 20
3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2016 : 2 ] . 8
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES , [ 2020 : 4 ] . 4
1. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Uluslararası Sergiler, Muğla, Türk Tarih Kurumu, Mersin Üniversitesi, Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü, 2017-10-05-2017-10-08, 4 gün, Muğla, Türkiye
2. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), SERGİLER/Sanat Sempozyumları /Sempozyum düzenleme /, , , 2017-10-05-2017-10-08, , muğla, Türkiye
1. Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü, 2017-10-08, Muğla, Türkiye. 0
1. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, , , Türkiye. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SBE-516 | Değerler Eğitimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Güz | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | SOB 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | MBD006 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD009 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD009 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Bahar | SOB 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Bahar | SBE-514 | Ahlak ve Karakter Eğitimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Bahar | MBD006 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD006 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SOB 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | SBE-516 | Değerler Eğitimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Bahar | SBE-514 | Ahlak ve Karakter Eğitimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-2-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | OSD | Değerler Eğitimi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OSD | Değerler Eğitimi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Günümüz Dünya Sorunları | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | AİİT101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | AİİT101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | FEN309 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | PF 13 | Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 13 | Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 13 | Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | AİİT102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF106 | Türk Tarihi ve Uygarlığı | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF406 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP212 | Türk Eğitim Tarihi * | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP212 | Türk Eğit. Tarihi * | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF420 | Değerler Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | OÖP414 | Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | SNF316 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF420 | Değerler Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF316 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | AİİT102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF106 | Türk Tarihi ve Uygarlığı | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP414 | Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF106 | Türk Tarih ve Uygarlığı | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Değerler Eğitimi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 08 | Özel Öğretim Yöntemleri* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 3-2-4 |
Güz | FEN309 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-6-5 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | AİİT101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Güz | AİİT101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OSD | Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Değerler Eğitimi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF106 | Türk Tarihi ve Uygarlığı | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | SNF316 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP212 | Türk Eğit. Tarihi * | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF316 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | SNF106 | Türk Tarihi ve Uygarlığı | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | AİİT102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | AİİT102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP212 | Türk Eğitim Tarihi * | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | PF 08 | Özel Öğretim Yöntemleri* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 3-2-4 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Güz | AİİT101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | AİİT101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | FEN309 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF406 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | AİİT102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF316 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | AİİT102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | SNF316 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | OÖP212 | Türk Eğit. Tarihi * | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SNF406 | Türk Eğitim Tarihi * | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | AİİT102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | AİİT102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 08 | Özel Öğretim Yöntemleri* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 3-2-4 |
Bahar | OSD | Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Günümüz Dünya Sorunları | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Günümüz Dünya Sorunları | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | FEN309 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | AİİT101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Güz | AİİT101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OSD | Günümüz Dünya Sorunları | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Günümüz Dünya Sorunları | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Yaz | PF 08 | Özel Öğretim Yöntemleri* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 3-2-4 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||||||
|
||||||||||
H2020 Projesi | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||||||
|
||||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||||||
|
||||||||||
Yurtiçi Araştırma | ||||||||||
|
||||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||||||
|
||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||||||
|
||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||||||||||
|
||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||||||
|
||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||||||
|
||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||||
|
||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||||
|
||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||
|
||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||
|
||||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||
|
||||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||||||
|
||||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
||||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
||||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
||||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
||||||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||||||
|
||||||||||
Ulusal patent | ||||||||||
|
||||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
||||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
||||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||
|
||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||
|
||||||||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||||||
|
||||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||
|
||||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||
|
||||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||||||
|