Prof.Dr. KADİR ULUSOY
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı
DOĞUM TARİHİ
:
07 Eylül 1979
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
1743
Faks
:
+90--
E-MAIL
:
kadirulusoy@mersin.edu.tr
OLUŞTURMA
:
2017-01-12 15:14:25
DÜZENLEME
:
2020-12-24 22:39:09
PUAN
:
40073
YABANCI DİL
:


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS TARİH EĞİTİMİ GAZİ ÜNİVERSİTESİ 2000
YÜKSEK LİSANS TARİH ÖĞRETMENLİĞİ GAZİ ÜNİVERSİTESİ 2003
DOKTORA ORTAÖĞRETİM SOSYAL ALANLAR EĞİTİMİ GAZİ ÜNİVERSİTESİ 2007
Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
YRD. DOÇ. DR. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ 2007-10-02 - 2010-01-15
YRD. DOÇ. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2010-01-18 - 2012-06-27
DOÇ. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2012-06-27 - 2017-09-17
PROF.DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2017-09-17 - Devam ediyor
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
ANA BİLİM DALI BAŞKANI ANA BİLİM DALI BAŞKANI MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2012-09-06 - 2015-09-06
DEKAN YARDIMCISI DEKAN YARDIMCISI MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2010-07-19 - 2012-08-01
ANA BİLİM DALI BAŞKANI ANA BİLİM DALI BAŞKANI MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2010-01-25 - 2011-08-01
ENSTİTÜ MÜDÜR YARDIMCISI ENSTİTÜ MÜDÜR YARDIMCISI ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 2008-05-20 - 2010-01-15
ANA BİLİM DALI BAŞKANI ANA BİLİM DALI BAŞKANI ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2008-03-25 - 2010-01-15
Uluslararası - ULAKBİM Tarafından Taranan 0
2017
2. ULUSOY, K. Tarih Öğretmenlerinin Türkiye’deki Tarihçilik ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 18, 679-700. 0 + 0
1. ULUSOY, K. Tarih Öğretmenlerinin Madde Bağımlılığı ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, 25, 385-400. 0 + 0
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 3000
2011
3. ULUSOY, K. Türk Toplum Hayatında Yaşatılan Kahve ve Kahvehane Kültürü, (Bir Sözlü Kültür ve Sosyal Çevre Eğitimi Çalışması), . MİLLİ FOLKLOR, 2011, 12, 159-169. 1000 + 0
2. ULUSOY, K. Türk Toplum Hayatında YaşatılanKahve ve Kahvehane Kültürü (Bir SözlüKültür ve Sosyal Çevre Eğitimi Çalışması). MİLLİ FOLKLOR, 2011, , 159-169. 1000 + 0
1. Ulusoy, K. The Effect of animation film application upon students' success and attitude in the process of history lesson. ENERGY EDUC. SCİ. TECHNOL. PART B, 2011, 3, 701-712. 1000 + 0
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 1600
2017
8. Ulusoy, K. Target Values in the History Course Curricula during the Republican Period. JOURNAL OF EDUCATİON AND LEARNİNG, 2017, 6, 283-293. 200 + 0
http://http://www.ccsenet.org/journal/index.php/jel

2016
7. ULUSOY, K. Student Views Related to the Science Fest Actualized in High School History Lessons (The Case of Turkey). JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2016, 4, 79-86. 200 + 0
http://http://redfame.com/journal/index.php/jets/article/view/1898/1952

Publications_003.pdf

2011
6. Ulusoy, K. Turkish high school students’ perceptions of leaders and characteristics of leadership. EDUCATİON RESEARCH AND REVİEWS , 2011, 6, 94-101. 200 + 0
5. Ulusoy, K. Effects of multimedia usage in students’ attitude towards Turkish Republic Revolution History and Kemalism Lesson. EDUCATİON RESEARCH AND REVİEWS , 2011, 6, 358-366. 200 + 0
2010
4. Ulusoy, K. Open Education Students’ Perspectives on Using Virtual Museums Application in Teaching History Subjects. TOJDE, 2010, 11, ---. 200 + 0
http://tojde.anadolu.edu.tr/makale_goster.php?id=619

2009
3. Ulusoy, K. İlköğretim 4. ve 5.Sınıf Öğrencilerinin Atatürkçülük İle İlgili Kavramları Algılamaları. KIRGIZİSTAN MANAS ÜNV. SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,, 2009, 11, 213-223. 200 + 0
2. ULUSOY, K. SOSYAL BİLGİLER DERSİ KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANININ İŞLENİŞİNİN 4. VE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ . AKADEMİK BAKIŞ, 2009, 5, 1-26. 200 + 0
http://www.akademikbakis.org/eskisite/18/11sosyal.pdf

Publications_004.pdf

1. Ulusoy, K. Open Education Students’ Perspectives of Distance Teaching of The Principles of Ataturk and the History of Revolution. DİSTANCE LEARNİNG, 2009, 6, 37-46. 200 + 0
Uluslararası - Journals Indexed in Eric 100
2017
1. ULUSOY, K. Target Values in the History Course Curricula during the Republican Period. JOURNAL OF EDUCATİON AND LEARNİNG, 2017, 6, 283-293. 100 + 0
Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 4800
2017
24. ULUSOY, K.; ERKUŞ, B. Türk Eğitim Tarihinin Mihenk Taşlarından Meslek Liselerine Karşı Öğrencilerin İlkokuldan İtibaren Yönelimleri ve Okula Aidiyet Duyguları. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017, 16, 676-685. 200 + 0
23. Ulusoy, K. Tarih Öğretmenlerinin Türkiye'deki Tarihçilik ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2017, 18, 679-700. 200 + 0
22. Ulusoy, K.; Erkuş, B. Türk Eğitim Tarihinin Mihenk Taşlarından Meslek Liselerine Karşı Öğrencilerin İlkokuldan İtibaren Yönelimleri ve Okula Aidiyet Duyguları. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017, 16, 676-685. 200 + 0
21. Ulusoy, K. Tarih Öğretmenlerinin Madde Bağımlılığı ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, 25, 385-400. 200 + 0
2016
20. ULUSOY, K. Sosyal bilgiler öğretiminde değer aktarımı ve e-okuma “ekran okuma”. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2016, 17, 401-418. 200 + 0
http://http://kefad.ahievran.edu.tr/archieve/pdfler/Cilt17Sayi1/JKEF_17_1_2016_401-418.pdf

Publications_001.pdf

19. Ulusoy, K. Tarih Öğretmenlerine Göre Türkiye’de Birlik Beraberliğin Güçlenmesi ve Uzlaşı Kültürünün Geliştirilmesi Sürecinde Gerekli Ortak Değerler. DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 2016, 14, 103-126. 200 + 0
18. ULUSOY, K.; ERKUŞ, B. İLKOKUL 4. SINIFTA “İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ” DERSİNİN OKUTULMASINA İLİŞKİN SINIF VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 8, 1143-1172. 200 + 0
http://http://dergipark.ulakbim.gov.tr/adyusbd/article/view/5000196724/5000179103

Publications_002.pdf

2010
17. Ulusoy, K. Hermeneutik Yaklaşımın Tarih Dersinde Kullanılmasına Yönelik Bir Çalışma. ÇUKUROVA ÜNİV. EĞİT. FAK. DERGİSİ, 2010, 28-45. 200 + 0
16. Ulusoy, K. İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Laiklik Kavramının Öğretimi İle İlgili Görüşleri. MİLLİ EĞİTİM, 2010, 39, 300-313. 200 + 0
15. ULUSOY, K. DEĞER EĞİTİMİ: DAVRANIŞÇI VE YAPILANDIRMACIYAKLAŞIMA GÖRE HAZIRLANAN TARİH PROGRAMLARINDADEĞER AKTARIMI. TRAKYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2010, 12, 32-51. 200 + 0
14. Ulusoy, K. Değer Eğitimi: Davranışçı ve Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Hazırlanan Tarih Programlarında Değer Aktarımı. TRAKYA ÜNİV. SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2010, 12, 32-51. 200 + 0
2009
13. Ulusoy, K. Öğretmen Adaylarının, Okul Deneyimindeki Uygulama Öğretmenlerinin Tarih Konularını İşleyişleri İle İlgili Görüşleri. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2009, 8, 1-17. 200 + 0
12. Ulusoy, K.; Demirtaş, B. Cumhuriyetin İlk Yıllarında İki Önemli Kültür Politikası: Halkevleri ve Millet Mektepleri. GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 1190-1208. 200 + 0
11. Ulusoy, K. İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Türk Dünyası ve Türk Cumhuriyetlerine Yönelik Tutum ve Düşünceleri. SELÇUK ÜNİV. TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2009, 357-377. 200 + 0
10. ULUSOY, K. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN TARİH DERSİNİN İŞLENİŞİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ (ANKARA ÖRNEĞİ) . Ç.Ü. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, 18, 417-434. 200 + 0
Publications_006.pdf

9. Ulusoy, K. Using The Text Relating To The Exquisite Subjects In History Teaching By Means Of The Hermeneutic Method (Armenian Matter As An Example). TURKİSH STUDİES , 2009, 4, 2244-2282. 200 + 0
8. Ulusoy, K. Tarih Eğitiminde Hermeneutik Yaklaşım. TRAKYA ÜNİV. SOSYAL BİL. DERGİSİ, 2009, 11, 51-68. 200 + 0
7. ULUSOY, K.; DİLMAÇ, B. Ağır Düzeyde Zihinsel Öğrenme Yetersizliği (Öğretilebilir Düzeyde) Olan Çocukların Tarih Konularından Milli Değerleri Öğrenme Süreci İle İlgili Bir Çalışma. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, 2, 120-135. 200 + 0
6. ULUSOY, K.; GÜLÜM, K. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE TARİH VE COĞRAFYA KONULARI İŞLENİRKEN ÖĞRETMENLERİN MATERYAL KULLANMA DURUMLARI . AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 10, 85-99. 200 + 0
http://kefad.ahievran.edu.tr/archieve/pdfler/Cilt10Sayi2/JKEF_10_2_2009_85_99.pdf

Publications_008.pdf

5. Gülüm, K.; Ulusoy, K. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Öğrencilerinin Tarih Ve Coğrafya Derslerine Yönelik Tutumları (Adıyaman Örneği). DUMLUPINAR ÜNİV. SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,, 2009, 149-160. 200 + 0
2008
4. GÜLÜM, K.; ULUSOY, K. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE GÖÇ KONUSUNUN İŞLENİŞİNDE HALK TÜRKÜLERİNİN KULLANILMASI (ÖRNEK BİR ÇALIŞMA). ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2008, 7, 112-127. 200 + 0
Publications_005.pdf

2007
3. ULUSOY, K. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarih ve Ahlâk Eğitimi İlişkisi Üzerine Görüşleri (Sakarya İl Örneği). DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 2007, 5, 155-177. 200 + 0
2005
2. ULUSOY, K. Tarih dersinde ahlaki değerlerin aktarımı, bir okuma parçası örneği. MİLLİ EĞİTİM, 2005, 33, 126-133. 200 + 0
1. Ulusoy, K. Tarih Dersinde Ahlaki Değerlerin Aktarımı (Bir Okuma Parçası Örneği). MİLLİ EĞİTİM , 2005, 126-133. 200 + 0
Ulusal - Diğer 1125
2015
12. Arslan, D.; Arslan, G.; SÖZER, Z.; BAŞTÜRK, S.; Ulusoy, K. Çok Partili Dönem Türk Siyasal Hayatında Antalya Milletvekilleri. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES SOCİAL SCİENCES JOURNAL , 2015, 3, 33-62. 50 + 0
11. Ulusoy, K. Sosyal Bilgiler Dördüncü Sınıf Ders Programındaki Tarih Konuları İle İlgili Kavramlara İlişkin Öğrenci Algıları. ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2015, 147-158. 100 + 0
2014
10. Arslan, A.; BAŞTÜRK, S.; Ulusoy, K.; ARSLAN, G. SİYASET SOSYOLOJİSİ PERSPEKTİFİNDEN 2009 ve 2014 YEREL SEÇİMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELEMESİ . AKADEMİK BAKIŞ, 2014, ---. 75 + 0
9. Ulusoy, K. Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümünden Mezun Formasyon Öğrencilerinin Bakış Açısından “Ermeni Meselesi”, . YENİ TÜRKİYE, 2014, 20, 3360-3383. 100 + 0
2010
8. Ulusoy, K. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Atatürkçülük Konularının Öğretimi İle İlgili Öz Yeterlik İnançları. E-J. NEW WORLD SCİ. ACADEMY, 2010, 5, 332-347. 100 + 0
2009
7. Ulusoy, K.; YANPAR YELKEN, T.; Üredi, L. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarih Konularının İşlenişinde Hypertext Kullanımı İle İlgili Görüşleri. ADIYAMAN ÜNİV. SOSYAL BİL.ENST.DERGİSİ, 2009, 2, 198-208. 100 + 0
6. Ulusoy, K.; Dilmaç, B. Ağır Düzeyde Zihinsel Öğrenme Yetersizliği (Öğretilebilir Düzeyde) Olan Çocukların Tarih Konularından Milli Değerleri Öğrenme Süreci ile ilgili Bir Çalışma,. ADIYAMAN ÜNİV. SOSYAL BİL. ENST. DERGİSİ, 2009, 2, 120-135. 100 + 0
5. Ulusoy, K. Lise Öğrencilerinin Tarih Dersi Sayesinde Elde Ettiği Bazı Kazanımlar. SELÇUK ÜNİV. AHMET KELEŞOĞLU EĞİT. FAK. DERGİSİ, 2009, 115-134. 100 + 0
2008
4. Ulusoy, K.; Demirtaş, B. Osmanlı’nın Son Döneminden Günümüze Mersin’de Eğitim. ADIYAMAN ÜNİV. SOSYAL BİL. ENST. DERGİSİ, 2008, 1, 107-137. 100 + 0
3. ORUÇ, Ş.; ULUSOY, K. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZ ÇALIŞMALARI . SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 26, 121-132. 100 + 0
Publications_007.pdf

2007
2. Ulusoy, K. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarih ve Ahlâk Eğitimi İlişkisi Üzerine Görüşleri (Sakarya il Örneği), . DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ , 2007, 5, 155-177. 100 + 0
2006
1. Ulusoy, K. Bir Devrin En Önemli Kaynağı “Nutuk”. BİLİM VE AKLIN AYDINLIĞINDA EĞİTİM DERGİSİ , 2006, 7, 97-100. 100 + 0
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 10750
1. ULUSOY, K.; ARSLAN, D. FARKLI YÖNLERİ İLE DEĞERLER EĞİTİMİ, ISBN: 9786053648222, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 408 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 125
http://www.pegem.net/kitabevi/172722-Farkli-Yonleriyle-Degerler-Egitimi-kitabi.aspx
2. ULUSOY, K. Özel Öğretim Yöntemleri ile Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 9786055885144, Pegem Akademi., Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 25 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2008. 0
3. ULUSOY, K. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, ISBN: 9786055885731, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 22 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2009. 0
Uluslararası - Kitap Editörlüğü 10750
1. ULUSOY, K. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 9786053642220, Pegem Akademi., Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 440 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2011. 250
2. ULUSOY, K. 2. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- E-KİTAP, ISBN: 978-605-68062-5-4, ULUSOY EĞİTİM DANIŞMANLIK YAYINCILIK VE ORGANİZASYON, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
3. TURAN, R.; ULUSOY, K. FARKLI YÖNLERİ İLE DEĞERLER EĞİTİMİ, ISBN: 9786053648222, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 408 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 125
http://www.pegem.net/kitabevi/172722-Farkli-Yonleriyle-Degerler-Egitimi-kitabi.aspx
4. ULUSOY, K.; YAZICI, K. 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA) E-KİTAP, ISBN: 978-605-68062-4-7, ULUSOY EĞİTİM DANIŞMANLIK YAYINCILIK VE ORGANİZASYON, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
Uluslararası - Kitapta Bölüm Çevirme 10750
1. ULUSOY, K. Sosyal Bilgiler Öğretimi İlkeler ve Uygulamalar, ISBN: 978-605-170-104-2, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 328 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 0
http://www.aniyayincilik.com.tr/urun/detay/330
Uluslararası - Araştırma Kitabı Yazma (Tez Hariç) 10750
1. ULUSOY, K. Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi ile Atatürkçülük(Özel Öğretim Yöntemleri ile), ISBN: 9786053649045, Pegem Akademi., Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 216 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2014. 500
2. ULUSOY, K. SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, ISBN: 978-605-364-222-0, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: 1100, 424 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2018. 9000
https://www.pegem.net/kitabevi/126279-Sosyal-Bilgilerin-Temelleri-kitabi.aspx
Uluslararası - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 10750
1. ULUSOY, K. Yaşanmış Gerçek Hikayelerden Evlilik Serüvenleri, ISBN: 9786052415603, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 192 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
2. ULUSOY, K. Karakter Değerler ve Ahlak Eğitimi, ISBN: 978-605-241-610-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 280 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 500
3. ULUSOY, K.; DİLMAÇ, B. DEĞERLER EĞİTİMİ, ISBN: 978-605-364-340-1, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: , 152 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 0
4. ULUSOY, K. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 978-605-364-222-0, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: , 424 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2018. 0
5. ULUSOY, K. Türkiye’de Tarih Eğitimi, ISBN: 9786052411421, PEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 438 Sayfa, İngilizce, ANKARA, , 2017. 0
6. ULUSOY, K. Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, ISBN: 9786052410912, PEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 552 Sayfa, İngilizce, ANKARA, , 2017. 0
7. ULUSOY, K.; TAY, B. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I, ISBN: 9786053641254, pegem akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 376 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2011. 0
8. ULUSOY, K.; DİLMAÇ, B. DEĞERLER EĞİTİMİ, ISBN: 9786053643401, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 500, 152 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 250
Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 9000
1. ULUSOY, K. Sosyal Bilgilerin Temelleri, ISBN: 9786055985707, Maya akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 21 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2010. 0
Ulusal - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 9000
1. ULUSOY, K. Neden Boşanıyoruz?, ISBN: 9786052861288, İSEM YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1100, 176 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2018. 500
https://www.isemkitap.com/kitap/aile-anne-baba-ve-cocuk-385/neden-bosaniyoruz
2. Ulusoy, K. Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, ISBN: 9786052410912, pegem, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 552 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 5500
3. ULUSOY, K. Türkiye’de Tarih Eğitimi, ISBN: 9786052411421, pegem, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 438 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 3000
Uluslararası - bilimsel-toplantilar.icerikTurleri. - Davetli 0

1. ULUSOY, K., Tarih Eğitimi ve Değerler Eğitimi. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 2017-10-05, 2017-10-08, MUĞLA, Türkiye, . 0

Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 550

3. ULUSOY, K.; TOPCUBAŞI, T.; ERKUŞ, B., SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARINAİLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 2018-10-17, 2018-10-20, ANTALYA, Türkiye, . 200

2. ULUSOY, K.; TOPÇUBAŞI, T.; ERKUŞ, B., SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 2018-10-17, 2018-10-20, ANTALYA, Türkiye, 2018. 200

http://www.isoeva.com/Pages/1063/1150/B%C4%B0LD%C4%B0R%C4%B0-TAM-MET%C4%B0NLER%C4%B0-K%C4%B0TABI

1. ARSLAN, D.; BAŞTÜRK, S.; ULUSOY, K.; ARSLAN, G., Yerel Seçim Sonuçları Temelinde, Dünden Bugüne Sarayönü. Tarih, Kültür, Sanat, Turizm ve Tarım Açısından Uluslararası Sarayönü Sempozyumu, 2014-10-24, 2014-10-26, KONYA, Türkiye, 2014. 150

Uluslararası - Tam Metin - Davetli 0

2. ULUSOY, K., Tarih Öğretmenlerinin Türkiye'deki Tarihçilik ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri. Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyum, 2017-04-10, 2017-04-13, mersin, Türkiye, 2017. 0

http://mersin.edu.tr

1. ULUSOY, K., LİSE TARİH ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISINDAN TARİH PROGRAMLARI İLE DERS KİTAPLARINDA I. DÜNYA SAVAŞINDA İNGİLİZLER VE KUTÜ'L AMARE. ULUSLARARASI I. DÜNYA SAVAŞI SEMPOZYUMU , 2016-12-07, 2016-12-10, ANTALYA, Türkiye, 2016. 0

Uluslararası - Özet - Sözlü 1100

11. MEYDAN, A.; ULUSOY, K., SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN TEOG SINAVININ ZAMANLAMASI İLE İLGİLİ DEĞERLENDİRMELERİ. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 2017-10-05, 2017-10-08, MUĞLA, Türkiye, . 100

10. Meydan, A.; Ulusoy, K., Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Teog Sınavının Zamanlaması İle İlgili Değerlendirmeleri. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 2017-10-05, 2017-10-08, Muğla, Türkiye, 2017. 100

9. ULUSOY, K.; Erkuş, B., Okul Öncesi Öğrencilerinin Değer Algılarının Scamper Testi İle İncelenmesi. Internatonal Congress Of Eurasian Social Sciences, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100

8. ULUSOY, K.; TOPCUBAŞI, T.; GÖKÇEDAĞ, O., Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı Ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri. INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2017-04-06, 2017-04-08, ANTALYA, Türkiye, . 100

7. ULUSOY, K.; ERKUŞ, B., Okul Öncesi Öğrencilerinin Değer Algılarının Scamper Testi İle İncelenmesi. International Journal of Eurasia Social Sciences, 2017-04-06, 2017-04-08, ANTALYA, Türkiye, . 100

6. Ulusoy, K.; Topçubaşı, T.; Gökçedağ, O., Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı Ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri. Internatonal Congress Of Eurasian Social Sciences, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100

http://www.icoess.com

5. ULUSOY, K., Lise Tarih Derslerinde Sözlü Tarih Çalışması Sürecine Yönelik Öğretmen Görüşlerini Tespit Etmek İçin Nitel Bir Çalışma. 4. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (UTES 2016), 2016-09-01, 2016-09-03, MUĞLA, Türkiye, 2016. 100

4. Ulusoy, K.; Erkuş, B., İlkokul Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Programları ile Ders Kitaplarındaki Tarih Konuları ile İlgili Kavramlara İlişkin Öğrenci Algıları. 2. International Congress on Research in Education ULEAD , 2014-04-25, 2014-04-27, İzmir, Türkiye, 2014. 100

3. Ulusoy, K., The Effect of Animation Film Application Upon the Students’ Success And Attitude In The Process Of History Lesson. IETC 2010 International Educational Technology Conference, 2010-04-26, 2010-04-26, İstanbul, Türkiye, 2010. 100

2. Ulusoy, K.; Gülüm, K., Sosyal Bilgiler 6 ve 7. Sınıf Ders Programında Tarih Konuları İçinde Yer Alan Kavramları Öğrencilerin Algılamaları. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 2008-05-14, 2008-05-16, Çanakkale, Türkiye, 2008. 100

1. Ulusoy, K.; YANPAR YELKEN, T., Values in The History Curricula of Turkish Republician Era. - History Educators International Research Network, 2007-09-10, 2007-09-12, İstanbul, Türkiye, 2007. 100

Uluslararası - Özet - Davetli 0

2. Ulusoy, K., Tarih Eğitimi ve Değerler Eğitimi. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 2017-10-05, 2017-10-08, Muğla, Türkiye, 2017. 0

1. ULUSOY, K., Tarih Öğretmenlerinin Türkiye’deki Tarihçilik ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri. Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu, 2017-04-10, 2017-04-13, ANKARA, Türkiye, . 0

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 100

1. ULUSOY, K., Yeni İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersi (4 ve 5. sınıflar) Programında Demokratik Değerlerin İşlenişi. II. Sosyal Bilimler Kongresi, 2005-05-26, 2005-05-28, Van, Türkiye, 2005. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 100

2. ULUSOY, K., 2005 Sosyal Bilgiler Programında Çevre Anlayışı, . Ulusal Çevre Sempozyumu, 2007-04-18, 2007-04-21, Mersin, Türkiye, 2007. 50

1. ULUSOY, K., 2005 Programına Göre Hazırlanmış Sosyal Bilgiler Programında ve Bu Programa Göre Hazırlanmış 4 – 5. Sınıf Ders Kitaplarındaki Atatürkçülükle İlgili Konularının Tespiti. 15. Eğitim Bilimleri Kongresi, 2006-09-13, 2006-09-15, Muğla, Türkiye, 2006. 50

Uluslararası - Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi) 0

1. Demokratik Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi, Avrupa Konseyi, Proje No: 391515, 9100000 EUR, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2014,Tamamlandı. 0

Ulusal - Yürütücü 200

2. Alakır Çayı Vadisi ve Çevresi Doğa ve Bilim Kampı, TÜBİTAK, Proje No: 213B538, 65 TL, Yürütücü, 2014,Tamamlandı. 100

1. Alakır Çayı Vadisi ve Çevresi Doğa ve Bilim Kampı , TÜBİTAK, Proje No: 112B269, 57788 TL, Yürütücü, 2012,Tamamlandı. 100

Yönetilen Doktora Tezleri 400

1. Sefa Salih AYDEMİR, 1960-1980 Arası Türkiye Üniversitelerindeki Öğrenci Olayları İçin Bir Kaynak Olarak Türk Basını (Cumhuriyet-Milliyet ve Tercüman Gazeteleri Örneği), Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400

Uluslararası 4000
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION TECHNOLOGY AND SCIENTIFIC RESEARCHES , EDITOR, ISSN : 2587-0238, E-ISSN : 2587-0238, 2016-12-30 - Devam ediyor. 2000
2. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , EDITOR, ISSN : 2602-4047, E-ISSN : 2602-4047, 2016-10-01 - Devam ediyor. 0
3. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES , EDITOR, ISSN : 2146-1961, E-ISSN : 2146-1961, 2010-12-15 - Devam ediyor. 2000
4. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION TECHNOLOGY AND SCIENTIFIC RESEARCHES , EDITOR, E-ISSN : 2587-0238, 2019-08-01 - 2019-08-31. 0
5. ULUSOY EGITIM DANUSMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BILIMLER DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2146-1961, 2018-12-01 - 2018-12-31. 0
6. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , EDITOR, E-ISSN : 2602-4047, 2018-10-01 - 2018-10-31. 0
7. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION TECHNOLOGY AND SCIENTIFIC RESEARCHES , EDITOR, E-ISSN : 2587-0238, 2018-08-01 - 2018-08-31. 0
8. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , EDITOR, E-ISSN : 2602-4047, 2018-04-01 - 2019-04-30. 0
9. ULUSOY EGITIM DANISMANLIK YAYINCILIK VE ORGANIZASYON, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES , EDITOR, E-ISSN : 2146-1961, 2017-01-01 - 2017-12-31. 0
Ulusal 1000
1. ULUSOY EĞİTİM DANIŞMANLIK YAYINCILIK VE ORGANİZASYON, ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , EDİTÖR, E-ISSN : 2146-1961, 2019-04-01 - 2019-04-30. 1000
Uluslararası
1. International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Uluslararası Sergiler, Muğla, Türk Tarih Kurumu, Mersin Üniversitesi, Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü, 2017-10-05-2017-10-08, 4 gün, Muğla, Türkiye
Uluslararası 0
1. Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü, 2017-10-08, Muğla, Türkiye. 0
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz SBE-516 Değerler Eğitimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks 3-0-3
Güz SOB 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim 4-0-4
Güz SOB 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim 4-0-4
Güz MBD006 Türk Eğitim Tarihi Eğitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Güz MBD009 Eğitimde Ahlak ve Etik Eğitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Güz MBD009 Eğitimde Ahlak ve Etik Eğitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar SOB 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim 4-0-4
Bahar SOB 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim 4-0-4
Bahar SBE-514 Ahlak ve Karakter Eğitimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks 3-0-3
Bahar MBD006 Türk Eğitim Tarihi Eğitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Bahar MBD006 Türk Eğitim Tarihi Eğitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz SOB 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim 4-0-4
Güz SOB 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim 4-0-4
Güz SBE-516 Değerler Eğitimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks 3-0-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SOB 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim 4-0-4
Bahar SBE-514 Ahlak ve Karakter Eğitimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks 3-0-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF312 Toplum Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 1-2-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz OSD Değerler Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar OSD Değerler Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Günümüz Dünya Sorunları Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OÖP403 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-6-5
Güz OÖP311 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-4-3
Güz OÖP403 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-6-5
Güz AİİT101 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Güz AİİT101 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP311 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-4-3
Güz SNF305 Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz FEN309 Türk Eğitim Tarihi* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz PF 13 Eğitimde Araştırma Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 13 Eğitimde Araştırma Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 13 Eğitimde Araştırma Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar AİİT102 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Bahar SNF306 Sosyal Bilgiler Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar SNF306 Sosyal Bilgiler Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF106 Türk Tarihi ve Uygarlığı Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF406 Türk Eğitim Tarihi* Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖP212 Türk Eğitim Tarihi * Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Bahar OÖP212 Türk Eğit. Tarihi * Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF420 Değerler Eğitimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar OÖP414 Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Bahar SNF316 Türk Eğitim Tarihi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF420 Değerler Eğitimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF316 Türk Eğitim Tarihi* Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar AİİT102 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF106 Türk Tarihi ve Uygarlığı Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖP414 Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF106 Türk Tarih ve Uygarlığı Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar OSD Değerler Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Güz FEN309 Türk Eğitim Tarihi* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF409 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-6-5
Güz SNF409 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-6-5
Güz SNF305 Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz AİİT101 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF305 Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Güz AİİT101 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Güz OSD Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Değerler Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF306 Sosyal Bilgiler Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF106 Türk Tarihi ve Uygarlığı Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenl 1-2-2
Bahar SNF306 Sosyal Bilgiler Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar SNF316 Türk Eğitim Tarihi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖP212 Türk Eğit. Tarihi * Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF316 Türk Eğitim Tarihi* Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar SNF106 Türk Tarihi ve Uygarlığı Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar AİİT102 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Bahar AİİT102 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖP212 Türk Eğitim Tarihi * Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Güz SNF305 Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz SNF305 Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Güz SNF305 Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Güz AİİT101 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Güz AİİT101 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF305 Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz FEN309 Türk Eğitim Tarihi* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF406 Türk Eğitim Tarihi* Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar AİİT102 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF316 Türk Eğitim Tarihi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar AİİT102 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Bahar SNF306 Sosyal Bilgiler Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar SNF316 Türk Eğitim Tarihi* Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar OÖP212 Türk Eğit. Tarihi * Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF312 Toplum Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 1-2-2
Bahar SNF406 Türk Eğitim Tarihi * Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar AİİT102 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar SNF306 Sosyal Bilgiler Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar AİİT102 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Bahar OSD Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Günümüz Dünya Sorunları Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Günümüz Dünya Sorunları Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OÖP305 Özel Öğretim Yöntemleri I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-2-3
Güz FEN309 Türk Eğitim Tarihi* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz AİİT101 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Güz OÖP311 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-4-3
Güz OÖP311 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-4-3
Güz SNF305 Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP305 Özel Öğretim Yöntemleri I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz SNF305 Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Güz AİİT101 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Ta Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz OSD Günümüz Dünya Sorunları Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Türkiye ve Türk Dünyasının Jeo Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Günümüz Dünya Sorunları Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Yaz PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl