Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | MATEMATİK | KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
YÜKSEK LİSANS | ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLİĞİ | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 2014 |
DOKTORA | ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLİĞİ | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 2020 |
1. Kafede garson olarak çalışan zihin yetersizliği olan bireylerin mesleğe ilişkin matematik becerilerinin iyileştirilmesi Danışman: Dr. Atilla Cavkaytar, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, .
1. Şemaya Dayalı Öğretim Stratejisinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Matematikte Sözel Problem Çözme Becerilerine Etkililiği Danışman: Dr. Oğuz Gürsel, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ | 2011-02-01 - 2014-09-27 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 2014-09-25 - 2020-11-11 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ | 2020-11-12 - 2021-10-25 |
2021
1. UÇAR, K.; UÇAR, A.; KARABULUT, H.; YILMAZ, Y. Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları. TURKİSH STUDİES- EDUCATİONAL SCİENCES, 2021, 16, 1709-1726. 0 + 0
1. YILMAZ, Y.; Karabulut, H.; Uçar, A.; Uçar, K. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN YETERLİLİKLERİ ÖLÇEĞİNİN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNDE GEÇERLİK VE GÜVENİRLİĞİ. SOCİAL SCİENCES STUDİES JOURNAL, 2021, 7, 2382-2393. 130 + 0http://dx.doi.org/10.26449/sssj.3205
Publications_006.pdf
1. YILMAZ, Y.; KARABULUT, H.; UÇAR, A.; UÇAR, K. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilere Yönelik Öğretmen Yeterlikleri Ölçeğinin Özel Eğitim Öğretmenlerinde Geçerlik ve Güvenirliği. DOİ: 10.26449/SSSJ.3205, 2021, 7, 2382-2393. 65 + 0
2. UÇAR, A.; YILMAZ, Y.; UÇAR, K.; BEKAR, R. Examination of opinions of teachers of the hearing-impaired children about serving as a special education teacher. EUROPEAN JOURNAL OF SPECİAL EDUCATİON RESEARCH, 2021, 7, 84-96. 75 + 010.46827/ejse.v7i2.3758
1. YILMAZ, Y.; KARABULUT, H.; UÇAR, A.; UÇAR, K. Determination of the Education Technology Competencies of Special Education Teachers. EUROPEAN JOURNAL OF SPECİAL EDUCATİON RESEARCH, 2021, 7, 71-83. 65 + 010.46827/ejse.v7i2.3734
3. Uçar, K.; Karabulut, H.; Yılmaz, Y.; Uçar, A. The Effect of Sex Education Program on the Attitudes of the Families of Adults with Intellectual Disabilities. ASİAN INSTİTUTE OF RESEARCH, 2021, 4, 66-78. 95 + 0http://dx.doi.org/10.31014/aior.1993.04.04.371
Publications_001.pdf
2. Yılmaz, Y.; Karabulut, H.; Uçar, A.; Uçar, K. DETERMINATION OF THE EDUCATION TECHNOLOGY COMPETENCIES OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS. EUROPEAN JOURNAL OF SPECİAL EDUCATİON RESEARCH, 2021, 7, 71-83. 65 + 0http://dx.doi.org/10.46827/ejse.v7i2.3734
Publications_003.pdf
1. Uçar, A.; Yılmaz, Y.; Uçar, K.; Bekar, R. INVESTIGATION OF OPINIONS OF TEACHERS OF THE HEARING-IMPAIRED CHILDREN ABOUT SERVING AS A SPECIAL EDUCATION TEACHER. EUROPEAN JOURNAL OF SPECİAL EDUCATİON RESEARCH, 2021, 7, 96-109. 75 + 0http://dx.doi.org/10.46827/ejse.v7i2.3764
Publications_002.pdf
2. Karabulut, H.; Uçar, A.; Yılmaz, Y.; Uçar, K. Öğretmenlerin Kaynaştırma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları. JOURNAL OF ECONOMİCS AND SOCİAL RESEARCH, 2021, 8, 71-83. 65 + 0Publications_007.pdf
1. KARABULUT, H.; UÇAR, A.; YILMAZ, Y.; UÇAR, K. Öğretmenlerin Kaynaştırma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları. JOURNAL OF ECONOMİC AND SOCİAL RESEARCHES, 2021, 8, 1-17. 65 + 0
2021
3. Karabulut, H.; Uçar, A.; Uçar, K. Türkiye’de özel gereksinimli öğrencilerle Fen Bilimleri öğretimine ilişkin yapılan araştırmaların gözden geçirilmesi. KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM DERGİSİ, 2021, 4, 62-85. 200 + 0Publications_004.pdf
2. KARABULUT, H.; UÇAR, A.; UÇAR, K. Türkiye’de özel gereksinimli öğrencilerle Fen Bilimleri öğretimine ilişkin yapılan araştırmaların gözden geçirilmesi. KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM DERGİSİ, 2021, 4, 62-85. 200 + 010.33400/kuje.895279
1. Uçar, K.; Uçar, A.; Karabulut, H.; Yılmaz, Y. Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları. TURKİSH STUDİES - EDUCATİON, 2021, 16, 1709-1726. 190 + 0Publications_005.pdf
1. Uçar, K. Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Beceri ve Kavramlarının Öğretimini Planlama ve Uygulama, ISBN: 978-605-7989-31-4, Vize Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 3, 28 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
1. Diken, İ. Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu Alanlarında Lisansüstü Tez Bibliyografyası, ISBN: 9786059254342, Eğiten Kitap, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 102 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 500
1. UÇAR, K. Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Beceri ve Kavramlarının Öğretimini Planlama ve Uygulama, ISBN: 978-605-7989-31-4, Vize Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2017. 0
1. DİKEN, İ.; GÖRGÜN, B.; UÇAR, K.; Öğütülmüş, K.; KURNAZ, E. Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu Alanlarında Lisansüstü Tez Bibliyografyası, ISBN: 9786059254342, Eğiten Kitap, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2014. 0
26. UÇAR, K., Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin İstihdamı. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI, 2021-07-05, , , Türkiye, . 100
25. UÇAR, K., Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin Mesleki Eğitimleri. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI, 2021-07-05, , , Türkiye, . 100
24. UÇAR, K., Özel Gereksinimli Bireylerde Geçişlerin Planlanması. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI, 2021-07-05, , , Türkiye, . 100
23. UÇAR, K., Special Needs Individuals and Assistive Technolojies. 6th International Zeugma Conference on Scientific Researches, 2021-06-19, , Gaziantep, Türkiye, . 100
22. UÇAR, K., Teaching Mathematics to Students with Learning Disabilities. 6th International Zeugma Conference on Scientific Researches, 2021-06-19, , Gaziantep, Türkiye, . 100
21. UÇAR, K., Education for Children at Risk. 6th International Zeugma Conference on Scientific Researches, 2021-06-19, , Gaziantep, Türkiye, . 100
20. UÇAR, A.; UÇAR, K.; KARABULUT, H., Özel Gereksinimli Bir Çocuğa Sahip Olmak. 7 th International Management and Social Research Conference, 2021-05-19, , İSTANBUL, Türkiye, . 100
19. CÜRE, G.; UÇAR, A.; UÇAR, K., Özel Gereksinimli Bireylerin Okuldan Yetişkinliğe Geçiş Süreçlerinin Planlanması. 7 th International Management and Social Research Conference, 2021-05-19, , İSTANBUL, Türkiye, . 100
18. CÜRE, G.; UÇAR, A.; UÇAR, K., Araştırma Görevlilerinin Özel Eğitim Bölümü Staj Uygulamasına İlişkin Görüşleri. SADAB 8th International Online Conference on Social Researches and Behavioral Sciences, 2021-04-22, , TUZLA, Bosna Hersek, . 100
17. UÇAR, A.; KARABULUT, H.; UÇAR, K., Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Bilimleri Öğretiminde Eğilimler. EJSER 7th International Symposium on Social Sciences, 2021-04-10, , ANTALYA, Türkiye, . 100
16. UÇAR, A.; UÇAR, K.; KARABULUT, H., Türkiye'de İşitme Yetersizliğine Yönelik Ölçme Araçlarının İncelenmesi. EJSER 7th International Symposium on Social Sciences, 2021-04-10, , ANTALYA, Türkiye, . 100
15. UÇAR, A.; UÇAR, K.; KARABULUT, H., Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin Mesleki Eğitimi ve İstihdamında Güncel Durum, Sorunlar ve Öneriler. EJSER 7th International Symposium on Social Sciences, 2021-04-10, , ANTALYA, Türkiye, . 100
14. UÇAR, A.; UÇAR, K.; YILMAZ, Y., Eğitim Araştırmalarında Alternatif Bir Veri Toplama Aracı: Vignette. INSAC International Congress on Scientific Developments for Social and Education Sciences, 2021-03-24, , KONYA, Türkiye, . 100
13. Uçar, K., ZİHİN YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN MESLEKİ EĞİTİMLERİ. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararsı Sosyal Bilimler Konferansı, 2021-07-05, 2021-07-06, Çanakkale, Türkiye, 2021. 100
12. Uçar, K., ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERDE GEÇİŞLERİN PLANLANMASI. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararsı Sosyal Bilimler Konferansı, 2021-07-05, 2021-07-06, Çanakkale, Türkiye, 2021. 100
11. Uçar, K., ZİHİN YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN İSTİHDAMI. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararsı Sosyal Bilimler Konferansı, 2021-07-05, 2021-07-06, Çanakkale, Türkiye, 2021. 100
10. Uçar, K., ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ. 6. Uluslararası Zeugma Bilimsel Araştırmalar Konferansı, 2021-06-19, 2021-06-20, Gaziantep, Türkiye, 2021. 100
9. Uçar, K., ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER VE YARDIMCI TEKNOLOJİLER. 6. Uluslararası Zeugma Bilimsel Araştırmalar Konferansı, 2021-06-19, 2021-06-20, Gaziantep, Türkiye, 2021. 100
8. Uçar, K., RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMLERİ. 6. Uluslararası Zeugma Bilimsel Araştırmalar Konferansı, 2021-06-19, 2021-06-20, Gaziantep, Türkiye, 2021. 100
7. Uçar, A.; Uçar, K.; Karabulut, H., Özel Gereksinimli Bir Çocuğa Sahip Olmak. 7. Uluslararası Yönetim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2021-05-19, 2021-05-21, İstanbul, Türkiye, 2021. 100
6. Cüre, G.; Uçar, A.; Uçar, K., Özel Gereksinimli Bireylerin Okuldan Yetişkinliğe Geçiş Süreçlerinin Planlanması. 7. Uluslararası Yönetim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2021-05-19, 2021-05-21, İstanbul, Türkiye, 2021. 100
5. Cüre, G.; Uçar, A.; Uçar, K., Araştırma Görevlilerinin Özel Eğitim Bölümü Staj Uygulamasına İlişkin Görüşleri. 8. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu, 2021-04-22, 2021-04-24, Tuzla, Bosna Hersek, 2021. 100
4. Karabulut, H.; Uçar, A.; Uçar, K., Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Bilimleri Öğretiminde Eğilimler. ASEAD 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2021-04-10, 2021-04-12, Antalya, Türkiye, 2021. 100
3. Uçar, A.; Uçar, K.; Karabulut, H., Türkiye'de İşitme Yetersizliğine Yönelik Ölçme Araçlarının İncelenmesi. ASEAD 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2021-04-10, 2021-04-12, Antalya, Türkiye, 2021. 100
2. Uçar, A.; Karabulut, H.; Uçar, K., Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin Mesleki Eğitimi ve İstihdamında Güncel Durum, Sorunlar ve Öneriler. ASEAD 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2021-04-10, 2021-05-12, Antalya, Türkiye, 2021. 100
1. Uçar, A.; Uçar, K.; Yılmaz, Y., Eğitim Araştırmalarında Alternatif Bir Veri Toplama Aracı: Vignette. INSAC Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri için Bilimsel Gelişmeler Kongresi, 2021-03-27, 2021-03-28, Konya, Türkiye, 2021. 100
1. Uçar, A.; Uçar, K.; Yılmaz, Y., Türkiye ve Dünya’da Duygu ve Davranış Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Uygulama Örnekleri. X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2018-04-27, 2018-04-30, Nevşehir, Türkiye, 2018. 50
3. ERGENEKON, Y.; UÇAR, K.; KASAP, C.; ULUYOL, M., Kendini yönetme ve kişiler arası ilişkiler.. 6. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, 2016-05-07, , ANKARA, Türkiye, . 42
2. UÇAR, K., Şemaya dayalı öğretim stratejisinin zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin matematikte sözel problem çözme becerilerine etkililiği.. 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2014-09-25, , Edirne, Türkiye, . 50
1. Uçar, K.; , O., Şemaya Dayalı Öğretim Stratejisinin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Matematikte Sözel Problem Çözme Becerilerine Etkililiği. 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2014-09-25, 2014-09-27, Edirne, Türkiye, 2014. 50
2. DİKEN, İ.; GÖRGÜN, B.; UÇAR, K.; ÖĞÜTÜLMÜŞ, K.; KURNAZ, E., Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu Alanlarında Lisansüstü Tez Bibliyografyası.. 25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2015-12-02, , İSTANBUL, Türkiye, . 17
1. Diken, İ.; Görgün, B.; Öğülmüş, K.; Baki, K.; Kurnaz, E., ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU ALANLARINDA LİSANSÜSTÜ TEZ BİBLİYOGRAFYASI (2008-2015). 25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2015-12-02, 2015-12-04, İstanbul, Türkiye, 2015. 15
1. Ergenekon, Y.; Uçar, K.; Kasap, C.; Uluyol, M., Bağımsız Yaşama Hazırlanmak: Kendini Yönetme ve Kişilerarası İlişkiler. 6. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, 2016-05-07, 2016-05-08, Ankara, Türkiye, 2016. 0
2. Bağımsızım Çünkü Çalışıyorum 2 Down Sendromu Derneği Sabancı Vakfı Hibe Programları Projesi, BAP, Proje No: , 137000 TL, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 50
1. Bağımsızım Çünkü Çalışıyorum 2 Down Sendromu Derneği Sabancı Vakfı Hibe Programları Projesi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: -, 137000 TL, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 0
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|