İngilizce, , YDS, 91,25000
İngilizce, A, KPDS, 96,25
İngilizce, A, YDS, 91,25
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1996 |
YÜKSEK LİSANS | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1999 |
DOKTORA | EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2017 |
1. İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB-DESTEKLİ DURUMLU ÖĞRENME ORTAMINDA KELİME MATERYALİ OLUŞTURMALARININ KELİME ÖĞRENMELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ Danışman: Dr. Prof. Dr. Tuğba YANPAR YELKEN, Mersin Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, 2017.
Theses_002.pdf
1. The Use of Cognitive Skills In Reading And Reading Tests Danışman: Dr. Erdoğan BADA, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 1999.
http://sbeski.cu.edu.tr/tez/737/">http://sbeski.cu.edu.tr/tez/737/
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
MÜDÜR YARDIMCISI | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | 2022-03-08 - 2025-02-19 | |
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | 2022-03-08 - 2025-02-19 | |
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | 2022-03-08 - 2025-02-19 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | EĞİTİM FAKÜLTESİ / İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2020-01-21 - 2021-06-04 |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
MÜDÜR YARDIMCISI | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | 2009-05-29 - 2011-01-24 |
BİRİM KALİTE TEMSİLCİSİ | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | 2009-04-06 - 2012-02-27 |
AKADEMİK DEĞERLENDİRME VE KALİTE GELİŞTİRME KOMİSYONU ÜYESİ | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | 2009-02-21 - 2012-02-27 |
2022
4. TÜTÜNİŞ, B.; ÜNAL, K.; BABANOĞLU, M. ICT (WEB TOOLS) FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN PRIMARY SCHOOLS: TPACK FRAMEWORK AND USAGE. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON, TECHNOLOGY AND SCİENCE, 2022, 2, 95-107. 0 + 0
2018
3. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S.; ERSOY, G. Suriyeli Göçmenlerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenirken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİS, 2018, 4, 134-149. 0 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/aeusbed/issue/42007/472814 Publications_008.pdf
2. ÜNAL, K. Ortaokul Öğrencilerini Yabancı Dil Öğrenme Süreçlerinde De-motive Eden Faktörler ve Bu Faktörlerle Baş Etme Yolları.. TURKİSH JOURNAL OF PRİMARY EDUCATİON, 2018, 3, 18-31. 0 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/tujped/issue/42070/501325 Publications_007.pdf
2016
1. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S.; ÖZDEMİR, S. Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Dil Öğretiminde Kullandıkları Yöntemlerin İncelenmesi. TURKİSH JOURNAL OF PRİMARY EDUCATİON, 2016, 1, 26-41. 0 + 0
1. ÜNAL, K.; YELKEN, T. Turkish Students Demotivation to Study English A Scale Development. CROATİAN JOURNAL OF EDUCATİON - HRVATSKİ čASOPİS ZA ODGOJ İ OBRAZOVANJE, 2016, 18, 755-777. 1000 + 0 10.15516/cje.v18i3.1661
2020
1. ÜNAL, K.; YELKEN, T. The Effects of Pre-service English Language Teachers’ Making Vocabulary Learning Materials in Web-Supported Situated Learning Environment on Their Vocabulary Learning. ENGLİSH LANGUAGE TEACHİNG, 2020, 13, 52-. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.5539/elt.v13n4p52
2022
2. KOÇAK, E.; ÜNAL, K. Adaptation of Academic Human Scale to Turkish: Validity and Reliability Study. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES, 2022, 7, 1840-1874. 100 + 0 10.35826/ijetsar.518
2021
1. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S. COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2006 AND 2018 UNDERGRADUATE CURRICULA OF PRIMARY SCHOOL TEACHING. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2021, 6, 2016-2060. 100 + 0 10.35826/ijoecc.468
2017
4. ÜNAL, K.; AKAY, C. Öğretmenlik Mesleği ve Yaşam Boyu Öğrenme: Öğretmen Adayları Penceresinden. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 821-838. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.17860/mersinefd.339943
2015
3. KANADLI, S.; ÜNAL, K.; KARAKUŞ, F. KUANTUM ÖĞRENME MODELİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ BİR META ANALİZ ÇALIŞMASI1. MUSTAFA KEMAL ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI, 2015, 12, 136-157. 200 + 0
2013
2. ÜNAL, K.; Dilbaz Alkan, G.; Özdemir, F.; ÇAKIR, Ö. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stil veStratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Mersin Üniversitesi Örneği. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 56-76. 190 + 0
2012
1. YELKEN, T.; ÜNAL, K.; ÖZONUR, M.; KAMIŞLI, H. THE PROBLEMS OF THE INTERNATIONAL STUDENTS COMPARISON OF TURKEY AND BELGIUM ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN PROBLEMLERİ TÜRKİYE VE BELÇİKA KARŞILAŞTIRMASI. BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 1, 41-57. 170 + 0 10.14686/201212000
1. ÜNAL, K. Eğitimde Araştırma ve Değerlendirmeler, ISBN: 978-625-430-462-0, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 381 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
2. ÜNAL, K. İlkokul Programlarına Yönelik Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenmiş Etkinlik Örnekleri, ISBN: 978-625-439-982-4, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 384 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
5. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S., Sınıf Öğretmeni Adaylarının “İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi” Dersine İlişkin Görüşler. I. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, MERSİN, Türkiye, . 200
4. YILMAZ BOLAT, E.; ÜNAL, K., Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 60-66 Ay Arası Çocukların Resimlerinde Yer Verdikleri Aile İle İlgili Kavramların Değerlendirilmesi. 1. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, . 200
3. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S.; DEMİRALEV, Ö., Sınıf Öğretmenliği I. Sınıf Öğrencilerinin Kompozisyon Yazma Becerilerinin İncelenmesi (Mersin Ünversitesi Örneği). Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 200
2. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S.; DEMİRALEV, Ö., Sınıf Öğretmenliği I. Sınıf Öğrencilerinin Kompozisyon Yazma Becerilerinin İncelenmesi (Mersin Ünversitesi Örneği). 1. Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, , , . 200
1. TAŞKAYA, S.; ÜNAL, K., Yabancı Dil Öğretiminde Konuşma Becerisinin Geliştirilmesinde Tartışma Tekniklerinin Kullanımı. TURKCESS II Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-05-05, 2016-05-07, Nizip / Gaziantep, Türkiye, 2016. 200
http://www.turkcess.org/index.php
21. Tütüniş, B.; ÜNAL, K., TPACK FRAMEWORK INTEGRATED ICT TOOLS IN PRIMARY SCHOOL ENGLISH LESSONS. 8th International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language., 2022-04-03, 2022-04-06, Kyrenia, KKTC, 2022. 100
20. ÜNAL, K., İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZYETERLİK İNANÇLARI VE WEB 2.0 ARAÇLARININ DERSTE KULLANIMINAYÖNELİK GÖRÜŞLERİ. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMUINTERNATIONAL SYMPOSIUM OF ACADEMIC STUDIES ON EDUCATION AND CULTURE l-SASEC 2019, 2019-09-12, 2019-09-14, Denizli, Türkiye, . 100
19. ÜNAL, K., WEB 2.0 UYGULAMALARI: YABANCI DİL ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DEMOTİVEOLMUŞ ÖĞRENCİLERİ YENİDEN MOTİVE ETME YOLU / WEB 2.0 APPS: A WAY TO RE-MOTIVATE THE STUDENTS DEMOTIVATED IN THEIR FOREIGN LANGUAGE LEARNING PROCESS. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMUINTERNATIONAL SYMPOSIUM OF ACADEMIC STUDIES ON EDUCATION AND CULTURE l-SASEC 2019, 2019-09-12, 2019-09-14, Denizli, Türkiye, . 100
18. ÜNAL, K., HAZIRLIK EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERDE İNGİLİZCE KELİME ÖĞRENİMİ İÇİN ÖZ-DÜZENLEME KAPASİTESİ. 1. Uluslararası Eğitimde Ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2018-09-13, 2018-09-15, MERSİN, Türkiye, . 100
17. ÜNAL, K., Ortaokul Öğrencilerini Yabancı Dil Öğrenme Süreçlerinde De-motive Eden Faktörler ve Bu Faktörlerle Baş Etme Yolları. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2018-05-04, 2018-05-05, ADANA, Türkiye, . 100
16. ÜNAL, K., İngilizce Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Kariyerlerinde Web 2.0 Teknolojilerinin Kullanma Niyetleri. II. Uluslararası Multidisiplinler Çalışmaları Kongresi, 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, 2018. 100
http://www.multicongress.net/2018Multicongress/
15. ÜNAL, K., Ortaokul Öğrencilerini Yabancı Dil Öğrenme Süreçlerinde Demotive Eden Faktörler ve Bu Faktörlerle Baş Etme Yolları. II. Ulurlararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, 2018. 100
http://www.multicongress.net/2018Multicongress/
14. ÜNAL, K., İngilizce Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Kariyerlerinde Web 2.0 Teknolojilerini Kullanma Niyetleri. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, . 100
13. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S.; ERSOY, G., Suriyeli Mültecilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenirken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri. II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu, 2017-10-20, 2017-10-22, Adıyaman, Türkiye, 2017. 100
http://refugeesymposium.adiyaman.edu.tr/TR
12. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S.; Ersoy, G., SURİYELİ MÜLTECİLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİRKENKARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ. II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu, 2017-10-20, 2017-10-22, Adıyaman, Türkiye, . 100
11. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S., Yabancı Dil Bilgisini ve Becerilerini Geliştirme Yöntemleri: Öğrenci Penceresinden. 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, Nevşehir, Türkiye, 2017. 100
http://www.issas.net/
10. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S., İlköğretim Kademesinde Yabancı Dil Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Teknikler. I.Uluslararası İpekyolu akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, Nevşehir, Türkiye, . 100
9. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S., Yabancı Dil Bilgisini ve Becerilerini Geliştirme Yöntemleri: Öğrenci Penceresinden. I.Uluslararası İpekyolu akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, Nevşehir, Türkiye, . 100
8. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S., Öğretmen Adaylarının Gözünden: Yabancı Dil Öğretiminde Oyunlar. I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, Nevşehir, Türkiye, 2017. 100
http://www.issas.net/
7. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S., Öğretmen Adaylarının Gözünden Yabancı Dil Öğretiminde Oyunlar. I.Uluslararası İpekyolu akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, Nevşehir, Türkiye, . 100
6. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S., İlköğretim Kademesinde Yabancı Dil Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Teknikler. 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, Nevşehir, Türkiye, 2017. 100
http://www.issas.net/
5. ÜNAL, K.; YANPAR YELKEN, T., Öğretmen Adaylarının Durumlu Öğrenme Ortamları Oluşturmaya Yönelik Öz-Yeterlik İnançları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması. XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 2016-05-30, 2016-06-02, Eskişehir, Türkiye, 2016. 100
http://www.amseconference.org/tr
4. ÜNAL, K.; TAŞKAYA, S.; ÖZDEMİR, S., Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Dil Öğretiminde Kullandıkları Yöntemlerin İncelenmesi. XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 2016-05-30, 2016-06-02, Eskişehir, Türkiye, 2016. 100
http://www.amseconference.org/tr
3. TAŞKAYA, S.; ÖZDEMİR, S.; ÜNAL, K., Öğretmen Nitelikleri: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden. TURKCESS II Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-05-05, 2016-05-07, Nizip / Gaziantep, Türkiye, 2016. 100
http://www.turkcess.org/indexi.php
2. KANADLI, S.; ÜNAL, K.; KARAKUŞ, F., Kuantum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. VII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2015-05-28, 2015-05-31, Muğla, Türkiye, 2015. 100
http://congress.eab.org.tr/2015/media/program.pdf
1. TÜM, G.; ÜNAL, K., e Portfolio A toolproviding the integrationof language use andprofessional development. Malta InternationAL Conference on ICT and Education, 2004-09-02, 2004-09-04, Medina, Malta, . 100
2. İngilizce Dİl Günüm, , Proje No: , EUR, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 0
1. İngilizce Dil Günüm, , Proje No: , EUR, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 0
5. Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimlerini Desteklemenin Aracı Olarak Eylem Araştırması ve Ders Çalışma Yöntemlerinin Uygulanması, BAP, Proje No: , 10500 TL, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 50
4. Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimlerini Desteklemenin Aracı Olarak Eylem Araştırması ve Ders Çalışması Yöntemlerinin Uygulanması, BAP, Proje No: , 10500 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
3. Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimlerini Desteklemenin Aracı Olarak Eylem Araştırması ve Ders Çalışması Yöntemlerinin Uygulanması, BAP, Proje No: 2017-1-AP2-2276, 10500 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
2. Öğrendikçe Paylaşıyoruz Paylaştıkça Öğreniyoruz, , Proje No: , 1000 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 0
1. Öğrendikçe Paylaşıyoruz, Paylaştıkça Öğreniyoruz, , Proje No: , 1000 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 0
3. 11. Toplum Liderleri Geliyor Projesi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: , TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2017,Tamamlandı. 0
2. 9 Toplum Liderleri Geliyor Projesi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: , TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2015,Tamamlandı. 0
1. 8 Toplum Liderleri Geliyor Projesi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: , TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2015,Tamamlandı. 0
1. 10. Toplum Liderleri Geliyor Projesi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: , TL, Yönetici, 2016,Tamamlandı. 0
1. İlköğretim İngilizce Derslerinde TPAB Çerçevesi Entegrasyonu ile ICT Kullanımı, TÜBİTAK, Proje No: , TL, Eğitmen, 2021,Tamamlandı. 0
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , [ 2020 : 5 ] . 20
2. INTERNETIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY AND SCIENTIFIC RESEARCHES , [ 2019 : 1 ] . 4
3. TURKISH JOURNAL OF PRIMARY EDUCATION , [ 2018 : 2 ] . 8
4. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , [ 2019 : 1 ] . 4
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 2 ] . 2
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2018 : 3 ] . 3
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 2 ] . 2
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | ||
|
|||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||
|
|||
TÜBİTAK 1002 | |||
|
|||
H2020 Projesi | |||
|
|||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||
|
|||
Yurtiçi Araştırma | |||
|
|||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||
|
|||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
|||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Patent | Uluslararası patent | ||
|
|||
Ulusal patent | |||
|
|||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
|||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||
|
|||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||
|
|||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||
|
|||
TÜBA Akademi Ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |||
|
|||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||
|