Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | BİYOLOJİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1994 |
YÜKSEK LİSANS | BİYOLOJİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1997 |
DOKTORA | BİYOLOJİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2000 |
1. Doğal maya suşlarının mevcut fermantasyon yeteneklerinin mutasyonla geliştirilmesi ve bacillus sp. amilaz geninin maya hücrelerine transferi Danışman: Dr. Prof.Dr. Burhan ARIKAN, Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 2000.
1. Mikroorganizmalarda faja dirençlilik mekanizmalarının araştırılması ve faj dirençliliği taşıyan suş üretimi Danışman: Dr. Prof.Dr. Burhan ARIKAN, Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 1997.
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1995-07-14 - 2000-11-15 |
YARDIMCI DOÇENT | MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ | 2001-01-03 - 2004-09-06 |
YARDIMCI DOÇENT | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2004-09-08 - 2006-04-04 |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2006-04-04 - 2012-12-26 |
PROF.DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2012-12-26 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
KOMİSYON ÜYESİ | EĞİTİM KOMİSYONU | 2021-08-31 - Devam ediyor | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | ANABİLİM DALI BAŞKANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ | 2020-01-24 - Devam ediyor |
KOMİSYON ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME TEMEL ALANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-07-26 - Devam ediyor |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2022-08-19 - 2025-08-19 | |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2022-08-19 - 2025-08-19 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2022-08-19 - 2025-08-19 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2022-08-19 - 2025-08-19 | |
KOMİSYON ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME TEMEL ALANI | 2021-07-09 - 2023-07-09 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-21 - 2022-09-21 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-01-24 - 2023-01-24 | |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-03-09 - 2021-01-21 | |
KOMİSYON ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME TEMEL ALANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2017-05-04 - 2019-05-04 |
KOMİSYON ÜYESİ | ÜAK BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ KOMİSYONU | YÜKSEKÖĞRETİM KURULU | 2017-01-09 - 2020-01-09 |
ETİK KURUL ÜYESİ | ETİK ÜST KURULU | 2016-11-02 - 2019-11-02 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2015-06-08 - 2018-06-08 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2015-06-08 - 2018-06-08 | |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ | 2015-06-08 - 2018-06-08 |
DEKAN | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-04-20 - 2019-05-28 |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-04-20 - 2019-05-28 |
ÜNİVERSİTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-04-20 - 2019-05-28 |
KOMİSYON ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER KOMİSYONU | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-01-20 - 2017-04-05 |
SENATO ÜYESİ | SENATO ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2014-10-17 - 2019-05-28 |
ETİK KURUL ÜYESİ | ÇEVRE ETİK KURULU | 2013-10-11 - 2016-10-11 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-07-13 - 2019-05-28 |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-07-11 - 2015-04-20 |
MERKEZ DANIŞMA KURULU ÜYESİ | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-05-02 - 2016-05-02 |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-01-03 - 2016-01-03 |
MÜDÜR YARDIMCISI | MÜDÜR YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2011-09-20 - 2015-03-19 |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2010-01-03 - 2013-01-11 |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2010-01-03 - 2013-01-11 |
DEKAN YARDIMCISI | DEKAN YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2008-06-20 - 2010-07-08 |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | FAKÜLTE KURULU ÜYELİĞİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2007-06-01 - 2010-06-02 |
DEKAN YARDIMCISI | DEKAN YARDIMCISI | MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ | 2002-06-24 - 2004-09-08 |
2011
15. Coral, M. INCIDENCE OF INDUCIBLE BACTERIOPHAGE IN BACILLUS SP. AND PSEUDOMONAS SP. STRAINS ISOLATED FROM CONTAMINATED SOIL IN MERSIN. FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 2011, 20, 983-988. 0 + 0
2009
14. Coral, M.; Ucman, S.; Yildiz, H.; Oztas, H.; Dalkilic, S. Potential neoplastic effects of parathion-methyl on rat liver. JOURNAL OF ENVIRONMENTAL SCIENCES-CHINA, 2009, 21, 696-699. 0 + 15https://dx.doi.org/10.1016/S1001-0742(08)62326-8
Alıntılanma Sayısı: 3
2008
13. Coral, G.; Coral, M. Detection of polycyclic aromatic hydrocarbon (PAH) degradation genes in polluted soil by DNA extraction and colony hybridization. FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 2008, 17, 478-485. 0 + 10
Alıntılanma Sayısı: 2
2006
12. Coral, G.; Arikan, B.; Coral, M. A preliminary study on tellurite resistance in Pseudomonas spp. isolated from hospital sewage. POLISH JOURNAL OF ENVIRONMENTAL STUDIES, 2006, 15, 517-520. 0 + 15
Alıntılanma Sayısı: 3
2005
11. Coral, M.; Korkmaz, H.; Arikan, B.; Coral, G. Plasmid mediated heavy metal resistances in Enterobacter spp. isolated from Sofulu landfill, in Adana, Turkey. ANNALS OF MICROBIOLOGY, 2005, 55, 175-179. 0 + 60
Alıntılanma Sayısı: 12
10. ÜNALDI CORAL, M.; GÜVENMEZ, H.; ARIKAN, B.; ÇORAL, G. Plasmid mediated Heavy Metal Resistances In Enterobacter spp isolated from Sofulu Landfill in Adana. ANNALS OF MİCROBİOLOGY, 2005, 55, 175-179. 950 + 0
2003
9. ÜNALDI ÇORAL, M.; GÜVENMEZ, H.; ARIKAN, B.; ÇORAL, G. Plasmid encoded heavy metal resistances in Pseudomonas sp. BULLETİN ENVİRONMENTAL CONTAMİNATİON AND TOXİCOLOGY, 2003, 71, 1145-1150. 950 + 0
8. Unaldi, M.; Korkmaz, H.; Ankan, B.; Coral, G. Plasmid-encoded heavy metal resistance in Pseudomonas sp.. BULLETIN OF ENVIRONMENTAL CONTAMINATION AND TOXICOLOGY, 2003, 71, 1145-1150. 950 + 45https://dx.doi.org/10.1007/s00128-003-8575-9
Alıntılanma Sayısı: 9
7. ÜNALDI ÇORAL, M.; ARIKAN, B.; ÇORAL, G.; ÇOLAK, Ö.; GÜLNAZ, O.; AYGAN, A. Enzymatic properties of a novel thermostable thermophilic alkaline and chelator resistant amylase from an alkaliphilic Bacillus sp isolate ANT 6. PROCESS BİOCHEMİSTRY, 2003, 38, 1397-1403. 850 + 0
6. Coral, G.; Arikan, B.; Unaldi, M.; Guvenmez, H. Thermostable alkaline protease produced by an Aspergillus niger strain. ANNALS OF MICROBIOLOGY, 2003, 53, 491-498. 750 + 30
Alıntılanma Sayısı: 6
5. Burhan, A.; Nisa, U.; Gokhan, C.; Omer, C.; Ashabil, A.; Osman, G. Enzymatic properties of a novel thermostable, thermophilic, alkaline and chelator resistant amylase from an alkaliphilic Bacillus sp isolate ANT-6. PROCESS BIOCHEMISTRY, 2003, 38, 1397-1403. 0 + 435https://dx.doi.org/10.1016/S0032-9592(03)00037-2
Alıntılanma Sayısı: 87
4. Korkmaz, H.; Unaldi, M.; Aslan, B.; Coral, G.; Arikan, B.; Dincer, S.; Colak, O. Keratinolytic activity of Streptomyces strain BA(7), a new isolate from Turkey. ANNALS OF MICROBIOLOGY, 2003, 53, 85-93. 700 + 35
Alıntılanma Sayısı: 7
2002
3. Coral, G.; Arikan, B.; Unaldi, M.; Guvenmez, H. Some properties of thermostable xylanase from an Aspergillus niger strain. ANNALS OF MICROBIOLOGY, 2002, 52, 299-306. 750 + 45
Alıntılanma Sayısı: 9
2. Coral, G.; Colak, O.; Unaldi, M. Separation of megabased-sized DNA molecules of Aspergillus niger using pulsed field gel electrophoresis. FOLIA BIOLOGICA-KRAKOW, 2002, 50, 49-52. 1000 + 0
1. ÇORAL, G.; ÇOLAK, Ö.; ÜNALDI ÇORAL, M. Separation of megabased sized DNA molecules of Aspergillus niger by using Pulsed Field Gel Electrophoresis. FOLİA BİOLOGİCA, 2002, 50, 49-52. 1000 + 0
2022
5. KOÇ, A.; UZUN, N.; ÜNALDI CORAL, M. Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Özyeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2022, 8, 8798-98. 200 + 0https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2110161
2017
4. Tungaç, A. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN OKULDIŞI (DOĞA DENEYİMİNE DAYALI) EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ . INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİASOCİAL SCİENCES, 2017, 8, 24-42. 0 + 0http://www.ijoess.com/Makaleler/880080039_2.%2024-42asl%C4%B1%20sar%C4%B1%C5%9Fan%20tunga%C3%A7.pdf
Publications_001.pdf
2016
3. Tungaç, A. “DOĞA DENEYİMİNE DAYALI ÇEVRE EĞİTİMİ”NE YÖNELİK ÖZYETERLİK ALGISI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI* . TURKİSH STUDİES, 2016, 11, 693-708. 0 + 0http://www.turkishstudies.net/Makaleler/1665858565_39Sar%C4%B1%C5%9FanTunga%C3%A7Asl%C4%B1-vd-egt-693-708.pdf
Publications_002.pdf
2014
2. Ünaldı Coral, M. Effect of Domoic Acid on Growth and Heavy Metal Tolerance of Some Marine Bacteria Isolated from Samandag Shore and Iskenderun Bay. JOURNAL OF PURE AND APPLİED MİCROBİOLOGY , 2014, 8, 1597-1602. 200 + 0http://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=UA&search_mode=GeneralSearch&qid=2&SID=U23BfgI4XipkfVoziyw&page=1&doc=4
2002
1. Ünaldı Coral, M.; Arıkan, B.; Coral, G. Isolation of Alcohol Tolerant, Osmotolerant and Thermotolerant Yeast Strains and Improvement of Their Alcohol Tolerance by UV Mutagenesis. ACTA MİCROBİOLOGİCA POLONİCA, 2002, 51, 115-120. 200 + 0
2022
3. KOÇ, A.; UZUN, N.; ÜNALDI CORAL, M. Çevrimiçi ölçme ve değerlendirmeye yönelik özyeterlik ölçeğinin geliştirilmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2022, 8, 87-98. 100 + 010.24289/ijsser.1031155
2003
2. Coral, G.; Çolak, Ö.; Ünaldı, M. Electrofusion of Saccharomyces cerevisiae Auxotrophic Mutants of Identical Mating Type by Using a Laboratory-made System. TURKİSH JOURNAL OF BİOLOGY, 2003, 27, 1-5. 100 + 0
2002
1. Coral, G.; Arıkan, B.; Ünaldı Çoral, M.; Güvenmez, H. Some Properties of Crude Carboxymethyl Cellulase of Aspergillus niger Z10 Wild-Type Strain. TURKİSH JOURNAL OF BİOLOGY, 2002, 26, 209-213. 75 + 0
2000
2. Ünaldı, M. Yaban Tip Maya Suşlarında Termotoleranslığın Araştırılması ve Heat-Shock Proteinlerinin İzolasyonu. FEN VE MÜHENDİSLİK DERGİSİ, 2000, 11, 164-172. 100 + 0
1996
1. Ünaldı, M. Mikroorganizmalarda Faja Dirençlilik Mekanizmasının Araştırılması ve Faj Dirençliliği Taşıyan Suş Üretimi. FEN VE MÜHENDİSLİK DERGİSİ, 1996, 7, 25-38. 100 + 0
1. CORAL, G.; ÜNALDI CORAL, M. Gen Klonlama, ISBN: 975-6900-16-4, Mersin Üniversitesi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 350, 322 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2005. 50
1. ÜNALDI CORAL, M.; ZARARSIZ, İ. İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, ISBN: 978-605-9498-08-1, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
1. ÜNALDI CORAL, M.; ZARARSIZ, İ. İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, ISBN: 978-605-274-5044-04, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 900, 317 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2013. 125
http://lisansyayincilik.com.tr/?page=urundetay&id=451
2. ÜNALDI CORAL, M.; ZARARSIZ, İ. İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, ISBN: 978-605-274-5044-04, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 900, 327 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2017. 125
http://lisansyayincilik.com.tr/?page=urundetay&id=451
1. ÜNALDI CORAL, M.; CORAL, G. Gen Klonlama, ISBN: 975-6900-16-4, Mersin Üniversitesi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 322 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2005. 0
2. ÜNALDI CORAL, M.; EMSAL AYDIN, Ö., Minik Tema Eğitim Programı Uygulanan Ve Uygulanmayan Okul Öncesi Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları. II. Interneational Mersin Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, 2019. 200
1. ÜNALDI CORAL, M.; AYDIN, A., Çoklu Yazma Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarısına Ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi. II. Interneational Mersin Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, 2019. 200
2. ÜSTÜNDAĞ, M.; ÜNALDI CORAL, M.; CORAL, G.; YILMAZ, Ş., Isolation and characterization of baceriophage of bacterial cold water disease Flavobacterium psychrophilum. 10th International Congress on Applied Sciences, 2022-08-07, , ANKARA, Türkiye, . 85
1. ÜSTÜNDAĞ, M.; ÜNALDI CORAL, M.; CORAL, G.; YILMAZ, Ş., Isolation and characterization of baceriophage of bacterial cold water disease Flavobacterium psychrophilum. 10th International Congress on Applied Sciences, 2022-08-07, 2022-08-09, ANKARA, Türkiye, 2022. 85
2. Gizem, T.; Gökhan, C.; Mutlunisa, Ü.; Pınar, K.; Nejat, Y., Isolation and characterization of somefish pathogen Vibrio bacteriphages. VI. International Conference on Environmental, Industrial and Applied Microbiology, 2015-10-28, 2015-10-30, Barcelona, İspanya, 2015. 0
1. ÜNALDI CORAL, M.; KORKMAZ, H.; ARIKAN, B.; CORAL, G., A Comparison of Heavy Metal Resistance Profiles of Pseudomonas sp. and Enterobacter sp. II. International Enviromental Protection Symposium, 2005-09-08, 2005-09-10, Kütahya, Türkiye, 2005. 47
3. DOSTBİL, N.; ÇOLAK, Ö.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; KOKMAZ GÜVENMEZ, H.; CORAL, G.; ÜNALDI, M., Ç.Ü. Balcalı Hastanesi Kanalizasyon Suyundan İzole Edilen Escherichia coli ve Enterobacter sp. Suşlarında UV Tamir Yeteneği ve Bunlar Arasında Rekombinasyon Olanaklarının Araştırılması,. XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 1996-09-17, 1996-09-20, İstanbul, Türkiye, 1996. 10
2. CORAL, G.; ÇOLAK, Ö.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; KOKMAZ GÜVENMEZ, H.; ÜNALDI, M., Bazı Gram (-) ve Gram (+) Bakteriler Arasında Elektroporasyon Tekniği Kullanılarak Rekombinant Bakteri Üretimi Olasılığının Araştırılması. XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 1996-09-17, 1996-09-20, iSTANBUL, Türkiye, 1996. 40
1. EREN, Ö.; ÇOLAK, Ö.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; KOKMAZ GÜVENMEZ, H.; CORAL, G.; DOSTBİL, N., Bacillus sp.’de Amylase, Cellulase Enzimleri ve Antibiyotik Prodüksiyonundan Sorumlu Genlerin Elektroporasyon Metodu Kullanılarak Transferinin Araştırılması. XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 1996-09-17, 1996-09-20, İstanbul, Türkiye, 1996. 10
6. ÜNALDI CORAL, M., Fen Bilgisi öğretmen adaylarında DNA replikasyonu ve Protein Sentezi ile ilgili kavram yanılgılarının belirlenmesi ve Giderilmesine yönelik etkinlikler. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50
5. ŞAHİN, T.; ÜNALDI CORAL, M., Fen Bilgisi öğretmen adaylarında DNA replikasyonu ve Protein Sentezi ile ilgili kavram yanılgılarının belirlenmesi ve Giderilmesine yönelik etkinlikler. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, 2018. 50
4. ÜNALDI CORAL, M.; DURAN, N.; UÇMAN, S.; YILDIZ, H.; ÖZTAŞ, H., Parathion Methyl’in Karaciğer ve Pankreas Hücreleri Üzerindeki Neoplastik Etkisinin Araştırılması. XII. Türk Klinik Mikrobiyoloji ve İnfeksiyon Hastalıkları Kongresi, 2005-11-16, 2005-11-20, Antalya, Türkiye, 2005. 45
3. ARIKAN, B.; AYGAN, A.; KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; DİNÇER, S.; ÜNALDI, M.; CORAL, G.; ÇOLAK, Ö., Alkalin Halofil Bacillus sp. Suşlarından Xylanase Enzimi İzolasyonu ve Karakterizasyonu. XVII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2004-06-21, 2004-06-24, Adana, Türkiye, 2004. 20
2. KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; ÜNALDI, M.; ARSLAN, B.; CORAL, G.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; ÇOLAK, Ö., Çukurova Üniversitesi Toprak Örneğinden İzole Edilen Streptomyces sp.BA7’nin Keratinolitik Aktivitesi. XVI. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2002-09-04, 2002-09-07, Malatya, Türkiye, 2002. 35
1. KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; ÇOLAK, Ö.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; DOSTBİL, N.; CORAL, G.; EREN, Ö., Doğal Ortamlarda Enterobacteriaceae Üyeleri ve Pseudomonas sp. Fajlarının İzolasyonu ve Genetik Madde Transferinde Vektör Olarak Kullanımı. XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 1996-09-17, 1996-09-20, İstanbul, Türkiye, 1996. 5
6. ÜNALDI CORAL, M.; CORAL, G., Kontamine Topraklarda Temperent Faj İnsidansı ve Faj İndüksiyonu. 20. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2010-06-21, 2010-06-25, Denizli, Türkiye, 2010. 25
5. CORAL, G.; ÜNALDI CORAL, M., Ham Petrolle Kirlenmiş Topraklarda Polisiklik Aromatik Hidrokarbon (PAH) Degradasyon Genlerinin Araştırılması. 19. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2008-06-23, 2008-07-27, Trabzon, Türkiye, 2008. 25
4. ÜNALDI CORAL, M.; ARIKAN, B.; CORAL, G., Faj Mutantlarının İzolasyonu ve Kısmi Karakterizasyonu. 18. Ulusal biyoloji Kongresi, 2006-06-26, 2006-06-30, Aydın, Türkiye, 2006. 25
3. ÜNALDI CORAL, M.; ARIKAN, B.; KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; CORAL, G.; AYGAN, A.; DİNÇER, S.; ÇOLAK, Ö., Bacillus sp., A3-15 suşundan üretilen Termostabil-Alkalin, Termofilik ve Şelatör Dirençli Amilaz. 18. Ulusal biyoloji Kongresi, 2006-06-26, 2006-06-30, Aydın, Türkiye, 2006. 20
2. YILDIRIM, A.; ÜNALDI CORAL, M., Domoik Asidin Bazı deniz Bakterileri Üzerine Etkisi. 17. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2004-06-21, 2004-06-24, Adana, Türkiye, 2004. 25
1. DİNÇER, S.; MATYAR, F.; KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; ÜNALDI, M.; KAYA, A., Seyhan Nehri ve Baraj Gölünden İzole Edilen Enterobacteriaceae Üyelerinin Ağır Metal ve Antibiyotik Dirençliliğinin Karşılaştırılması. XIII. Biyoteknoloji Kongresi, 2003-08-25, 2003-08-29, Çanakkale, Türkiye, 2003. 15
9. Çevresel örneklerden pigment üreten bakterilerin izolasyonu, karakterizasyonu ve pigmentlerin potansiyel uygulama alanlarının araştırılması, BAP, Proje No: 2022-1-TP2-4664, 14956 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
8. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: 2019-1-AP5-3413, 200000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
7. Sanal Ortamda Üç Boyutlu Tasarımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Gelişimine Etkisi , BAP, Proje No: 2021-1-AP2-4365, 9973 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
6. Bakteriyel Soğuk Su Hastalığı Etkeni Flavobacterium psychrophilum Bakteriyofajının İzolasyonu ve Karakterizasyonu, BAP, Proje No: 2020-1-TP3-3954, 17000 TL, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 100
5. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Okul Dışı (Doğa Deneyimine Bağlı) Çevre Eğitimine Yönelik Özyeterlik Algıları, Çevresel Tutumları ve Çevre Bilgilerinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği, BAP, Proje No: BAP-EBE FBEB (AS) 2014-4 YL, 7500 TL, Yürütücü, 2015,Tamamlandı. 100
4. Prokaryotik virüslerin Mersin körfezindeki dağılımlarının ve mevsimsel değişimlerinin araştırılması, BAP, Proje No: BAP-EF BEB (MÜÇ) 2012-7 A, 10000 TL, Yürütücü, 2015,Tamamlandı. 100
3. Bacillus, Pseudomonas sp ve Enterobacter sp. suşlarının ağır metal dirençlilik seviyelerinin belirlenmesi ve transformasyon olanaklarının araştırılması, BAP, Proje No: BAP-EF OFMAE (MÜÇ) 2012-8 HD , 1000 TL, Yürütücü, 2014,Tamamlandı. 100
2. Pseudomonas sp., Bacillus sp., ve Corynebacterium sp. Fajlarının Karakterizasyonu, Dağılımlarının Belirlenmesi ve Faj Direnç Mekanizmalarının Araştırılması, BAP, Proje No: BAP-EF OBE (MNÜC) 2005-1, 10000 TL, Yürütücü, 2007,Tamamlandı. 100
1. Domoic asidin deniz bakterileri üzerine etkisi; morfolojik, inhibitör, stimülatör etki , BAP, Proje No: 03 M 0304, 1500 TL, Yürütücü, 2004,Tamamlandı. 100
5. Polisiklik Aromatik Hidrokarbon (PAH) degradasyonundan sorumlu bazı bakteriyel genlerin PCR ile belirlenmesi, BAP, Proje No: BAP-FEF BB (GC) 2005-1, 10000 TL, Araştırmacı, 2007,Tamamlandı. 50
4. Doğal Termofil Bacillus sp. suşlarından Amilaz ve Selülaz Genlerinin Doğal Maya Suşlarına Klonlanması, Yüksek ısı ve Alkole Dayanıklı Maya Üreterek Endüstriyel Kullanılabilirliğinin Araştırılması , BAP, Proje No: FBE 98 D 30, 2000 TL, Araştırmacı, 2000,Tamamlandı. 50
3. Enterobacteriaceae sp. ve Pseudomonas sp. Bakterilerinde, Bakır, Kadmiyum, Krom ve Nikel Dirençlilik Mekanizmalarının Araştırılması , BAP, Proje No: FEF 2000 BAP5, 1000 TL, Araştırmacı, 2000,Tamamlandı. 50
2. Streptomyces sp. Suşları Arasında Keratinolitik Aktivitenin Belirlenmesi ve Üretilen Enzimin Karakterizasyonu , BAP, Proje No: FEF 2000-27, 1000 TL, Araştırmacı, 2000,Tamamlandı. 50
1. Mikroorganizmalarda Faja Dirençlilik Mekanizmalarının Araştırılması ve Faj Dirençliliği Taşıyan Suş Üretimi , BAP, Proje No: FBE 96/168, 1000 TL, Araştırmacı, 1997,Tamamlandı. 50
1. Bilgisayar Destekli Ölçme Değerlendirme Araçlarının Mersin Üniversitesi'nde Farklı Alanlara Entegrasyonu, BAP, Proje No: 2017-2-AP5-2338, 110000 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2018,Tamamlandı. 0
2. Teoriden Uygulamaya Sınıf Dışı Eğitim II, TÜBİTAK, Proje No: TÜBİTAK 2237-A 1129B372100379, 50000 TL, Eğitmen, 2022,Tamamlandı. 0
1. Öğretmen Adayları İçin Teoriden Uygulamaya Sınıf Dışı Eğitim, TÜBİTAK, Proje No: TÜBİTAK 2237-A 1129B372100379, 50000 TL, Eğitmen, 2021,Tamamlandı. 0
http://sinifdisiegitim.weebly.com/
10. Aslı SARIŞAN TUNGAÇ, Fen Bilgisi öğretmenlerinin okul dışı (Doğa deneyimine bağlı) çevre eğitimine yönelik özyeterlik algıları, çevresel tutumları ve çevre bilgilerinin incelenmesi: Mersin ili örneği , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
9. Aydil YILDIRIM, Domoic asidin bazı deniz bakterileri üzerine etkisi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mustafa Kemal Üniversitesi, Tamamlandı. 200
8. Emrullah GÜNAŞAN, Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Sahip Oldukları Görüş ve Düşüncelerin İncelenmesi: Mersin İli Örneği, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
7. Sonay UÇMAN, Antakya'da yaygın olarak kullanılan parathion-methyl pestisitinin karaciğer hücreleri üzerine olan muhtemel neoplastik etkileri üzerine bir araştırma, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mustafa Kemal Üniversitesi, Tamamlandı. 150
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp/
6. Şuayip ŞAHİN, Escherichia coli fajlarının Mersin-Mezitli sahilinden izolasyonu ve mevsimsel değişimlerinin araştırılması, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Özlem KÜTÜK, Çevresel Örneklerden Pigment Üreten Bakterilerin İzolasyonu, Karakterizasyonu ve Pigmentlerin Potansiyel Uygulama Alanlarının Araştırılması, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Tuğba ŞAHİN, Fen bilgisi öğretmen adaylarında DNA replikasyonu ve protein sentezi ile ilgili kavram yanılgılarının belirlenmesi ve giderilmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
3. Ahmet AYDIN, Çoklu yazma etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin akademik başarısına ve fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/
2. Burhan ŞAHİN, Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Öğretimi Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2022, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/
1. Öznur EMSAL AYDIN, Minik tema eğitim programı uygulanan ve uygulanmayan okul öncesi öğrencilerinin çevreye yönelik tutumları, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2018, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
4. Çağdaş ÇETİNKAYA, İklim Değişikliği Hakkında Bilgi Aşılamasının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çeşitli Becerileri Üzerine Etkisi Ve Eğitimde Oyunlaştırma Hakkında Katılımcı Görüşlerinin İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
3. Mustafa ÜSTÜNDAĞ, Bakteriyel Soğuk Su Hastalığı Etkeni Flavobacterium psychrophilum Bakteriyofajının İzolasyonu ve Karakterizasyonu, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
2. Ahmet YALKIN, ALMANYA, İRLANDA VE TÜRKİYE’DEKİ FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI ve STEM EĞİTİMİ POLİTİKALARININ KARŞILAŞTIRILMASI, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
1. Adem KOÇ, Üretken Öğrenme Stratejileriyle Desteklenen Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Akademik Başarı, Bilişsel Yük ve Üstbilişsel Öğrenme Üzerine Etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
1. Biyoteknoloji Derneği , Üye No: 1, Türkiye, 2000-09-01-Devam ediyor.
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | FEN311 | Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FBS006 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN401 | Biyoljide Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FBA303 | Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM DR | Seminer ( Dr ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BYT 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Güz | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Güz | Bilimsel Etik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | BYT 513 | Faj Ekolojisi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 3-0-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Fen Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FBA204 | Biyoloji III | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisive Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FBS006 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | BYT 512 | Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 3-0-3 |
Bahar | BYT 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | Bilimsel Etik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN311 | Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | FEN401 | Biyoljide Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | Bilimsel Etik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN311 | Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | FEN401 | Biyoljide Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM DR | Seminer ( Dr ) | Fen Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Fen Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisive Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SEM DR | Seminer ( Dr ) | Fen Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BYT 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisive Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | BYT 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Bahar | BYT 521 | Antibiyotikler ve Etki Mekaniz | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 3-0-3 |
Bahar | FEN 505 | Fen Öğretim Materyalleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | BYT 512 | Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN 581 | Seminer | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 1-0-1 |
Güz | BYT-520 | Endüstride Faj Uygulamaları | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji | 3-0-3 |
Güz | FEN 505 | Fen Öğretim Materyalleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | BYT-512 | Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisive Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisive Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN202 | Genel Biyoloji II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | UEF 510 | Öğretim Materyali Geliştirme | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | OAÖ-515 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-6-5 |
Bahar | OAÖ-540 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-2-3 |
Bahar | BYT-513 | Faj Ekolojisi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji | 3-0-3 |
Bahar | FEN 505 | Fen Öğretim Materyalleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | BYT-512 | Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji | 3-0-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN401 | Biyoljide Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN201 | Genel Biyoloji I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | FEN 505 | Fen Öğretim Materyalleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-559 | Okul Deneyimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 1-4-3 |
Güz | BYT-512 | Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN202 | Genel Biyoloji II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisive Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | UEF 510 | Öğretim Materyali Geliştirme | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | FEN 581 | Seminer | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 1-0-1 |
Bahar | FEN 505 | Fen Öğretim Materyalleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN201 | Genel Biyoloji I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | FEN401 | Biyoljide Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | BYT-512 | Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji | 3-0-3 |
Güz | FEN 505 | Fen Öğretim Materyalleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN312 | Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisive Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | SNF312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 1-2-2 |
Bahar | FEN 506 | Genel Mikrobiyoloji | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | BYT-513 | Faj Ekolojisi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji | 3-0-3 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN401 | Biyoljide Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | FEN201 | Genel Biyoloji I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 0-2-1 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OAÖ-559 | Okul Deneyimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 1-4-3 |
Güz | FEN 505 | Fen Öğretim Materyalleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-557 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 3-2-4 |
Güz | BYT-512 | Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP306 | Materyal Geliştime | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisive Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN312 | Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN202 | Genel Biyoloji II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | OAÖ-515 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-6-5 |
Bahar | OAÖ-528 | Bilim Tarihi (Genel Kültür) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-0-2 |
Bahar | OAÖ-536 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-6-5 |
Bahar | OAÖ-538 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-2-3 |
Bahar | OAÖ-540 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-2-3 |
Bahar | OAÖ-534 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN401 | Biyoljide Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN201 | Genel Biyoloji I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 0-2-1 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN312 | Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN302 | Genetik ve Biyoteknoloji | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF218 | İnsan Anatomisive Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF211 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 0-2-1 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | FEN401 | Biyoljide Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF211 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | FEN301 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP201 | Anne - Çocuk Beslenmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |
|
||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||
|
||
TÜBİTAK 1002 | ||
|
||
H2020 Projesi | ||
|
||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |
|
||
Yurtiçi Araştırma | ||
|
||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |
|
||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Patent | Uluslararası patent | |
|
||
Ulusal patent | ||
|
||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |
|
||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |
|
||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||
|
||
TÜBA Akademi Ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||
|
||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||
|