Prof.Dr. MUTLUNİSA ÜNALDI CORAL
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Çiftlikköy Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
2039
Faks
:
+90-324-3412823
E-MAIL
:
mutlunisa@mersin.edu.tr
DİĞER E-MAIL
:
mutlunisa@gmail.com
OLUŞTURMA
:
2015-07-03 08:00:50
DÜZENLEME
:
2020-01-15 15:00:13
PUAN
:
17087
YABANCI DİL
:
İngilizce, C, KPDS, 79
Researcher ID
h-index
6
Scholar ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS BİYOLOJİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 1994
YÜKSEK LİSANS BİYOLOJİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 1997
DOKTORA BİYOLOJİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2000
Doktora Tezi

1. Doğal maya suşlarının mevcut fermantasyon yeteneklerinin mutasyonla geliştirilmesi ve bacillus sp. amilaz geninin maya hücrelerine transferi Danışman: Dr. Prof.Dr. Burhan ARIKAN, Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 2000.

Yüksek Lisans Tezi

1. Mikroorganizmalarda faja dirençlilik mekanizmalarının araştırılması ve faj dirençliliği taşıyan suş üretimi Danışman: Dr. Prof.Dr. Burhan ARIKAN, Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 1997.

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 1995-07-14 - 2000-11-15
YARDIMCI DOÇENT MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ 2001-01-03 - 2004-09-06
YARDIMCI DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2004-09-08 - 2006-04-04
DOÇ. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2006-04-04 - 2012-12-26
PROF.DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2012-12-26 - Devam ediyor
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2018-03-09 - 2021-01-21
KOMİSYON ÜYESİ EĞİTİM BİLİMLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME TEMEL ALANI MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2017-05-04 - 2019-05-04
ETİK KURUL ÜYESİ ETİK ÜST KURULU 2016-11-02 - 2019-11-02
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2015-06-08 - 2018-06-08
BÖLÜM BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ 2015-06-08 - 2018-06-08
ANABİLİM DALI BAŞKANI EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2015-06-08 - 2018-06-08
ÜNİVERSİTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ YÖNETİM KURULU ÜYESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-04-20 - 2019-05-28
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-04-20 - 2019-05-28
DEKAN EĞİTİM FAKÜLTESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-04-20 - 2019-05-28
KOMİSYON ÜYESİ SOSYAL BİLİMLER KOMİSYONU MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-01-20 - 2017-04-05
SENATO ÜYESİ SENATO ÜYESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2014-10-17 - 2019-05-28
ETİK KURUL ÜYESİ ÇEVRE ETİK KURULU 2013-10-11 - 2016-10-11
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2013-07-13 - 2019-05-28
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2013-07-11 - 2015-04-20
MERKEZ DANIŞMA KURULU ÜYESİ SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2013-05-02 - 2016-05-02
ANABİLİM DALI BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2013-01-03 - 2016-01-03
MÜDÜR YARDIMCISI MÜDÜR YARDIMCISI MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2011-09-20 - 2015-03-19
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ 2010-01-03 - 2013-01-11
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ 2010-01-03 - 2013-01-11
DEKAN YARDIMCISI DEKAN YARDIMCISI MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2008-06-20 - 2010-07-08
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ FAKÜLTE KURULU ÜYELİĞİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2007-06-01 - 2010-06-02
DEKAN YARDIMCISI DEKAN YARDIMCISI MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ 2002-06-24 - 2004-09-08
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 4150
2011
11. Coral, M. INCIDENCE OF INDUCIBLE BACTERIOPHAGE IN BACILLUS SP. AND PSEUDOMONAS SP. STRAINS ISOLATED FROM CONTAMINATED SOIL IN MERSIN. FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 2011, 20, 983-988. 0 + 0
2009
10. Coral, M.; Ucman, S.; Yildiz, H.; Oztas, H.; Dalkilic, S. Potential neoplastic effects of parathion-methyl on rat liver. JOURNAL OF ENVIRONMENTAL SCIENCES-CHINA, 2009, 21, 696-699. 0 + 15
https://dx.doi.org/10.1016/S1001-0742(08)62326-8


Alıntılanma Sayısı: 3
2008
9. Coral, G.; Coral, M. Detection of polycyclic aromatic hydrocarbon (PAH) degradation genes in polluted soil by DNA extraction and colony hybridization. FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 2008, 17, 478-485. 0 + 10

Alıntılanma Sayısı: 2
2006
8. Coral, G.; Arikan, B.; Coral, M. A preliminary study on tellurite resistance in Pseudomonas spp. isolated from hospital sewage. POLISH JOURNAL OF ENVIRONMENTAL STUDIES, 2006, 15, 517-520. 0 + 15

Alıntılanma Sayısı: 3
2005
7. Coral, M.; Korkmaz, H.; Arikan, B.; Coral, G. Plasmid mediated heavy metal resistances in Enterobacter spp. isolated from Sofulu landfill, in Adana, Turkey. ANNALS OF MICROBIOLOGY, 2005, 55, 175-179. 0 + 60

Alıntılanma Sayısı: 12
2003
6. Unaldi, M.; Korkmaz, H.; Ankan, B.; Coral, G. Plasmid-encoded heavy metal resistance in Pseudomonas sp.. BULLETIN OF ENVIRONMENTAL CONTAMINATION AND TOXICOLOGY, 2003, 71, 1145-1150. 950 + 45
https://dx.doi.org/10.1007/s00128-003-8575-9


Alıntılanma Sayısı: 9
5. Korkmaz, H.; Unaldi, M.; Aslan, B.; Coral, G.; Arikan, B.; Dincer, S.; Colak, O. Keratinolytic activity of Streptomyces strain BA(7), a new isolate from Turkey. ANNALS OF MICROBIOLOGY, 2003, 53, 85-93. 700 + 35

Alıntılanma Sayısı: 7
4. Coral, G.; Arikan, B.; Unaldi, M.; Guvenmez, H. Thermostable alkaline protease produced by an Aspergillus niger strain. ANNALS OF MICROBIOLOGY, 2003, 53, 491-498. 750 + 30

Alıntılanma Sayısı: 6
3. Burhan, A.; Nisa, U.; Gokhan, C.; Omer, C.; Ashabil, A.; Osman, G. Enzymatic properties of a novel thermostable, thermophilic, alkaline and chelator resistant amylase from an alkaliphilic Bacillus sp isolate ANT-6. PROCESS BIOCHEMISTRY, 2003, 38, 1397-1403. 0 + 435
https://dx.doi.org/10.1016/S0032-9592(03)00037-2


Alıntılanma Sayısı: 87
2002
2. Coral, G.; Colak, O.; Unaldi, M. Separation of megabased-sized DNA molecules of Aspergillus niger using pulsed field gel electrophoresis. FOLIA BIOLOGICA-KRAKOW, 2002, 50, 49-52. 1000 + 0
1. Coral, G.; Arikan, B.; Unaldi, M.; Guvenmez, H. Some properties of thermostable xylanase from an Aspergillus niger strain. ANNALS OF MICROBIOLOGY, 2002, 52, 299-306. 750 + 45

Alıntılanma Sayısı: 9
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 400
2017
4. Tungaç, A. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN OKULDIŞI (DOĞA DENEYİMİNE DAYALI) EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ . INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİASOCİAL SCİENCES, 2017, 8, 24-42. 0 + 0
http://www.ijoess.com/Makaleler/880080039_2.%2024-42asl%C4%B1%20sar%C4%B1%C5%9Fan%20tunga%C3%A7.pdf

Publications_001.pdf

2016
3. Tungaç, A. “DOĞA DENEYİMİNE DAYALI ÇEVRE EĞİTİMİ”NE YÖNELİK ÖZYETERLİK ALGISI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI* . TURKİSH STUDİES, 2016, 11, 693-708. 0 + 0
http://www.turkishstudies.net/Makaleler/1665858565_39Sar%C4%B1%C5%9FanTunga%C3%A7Asl%C4%B1-vd-egt-693-708.pdf

Publications_002.pdf

2014
2. ünaldı coral, M. Effect of Domoic Acid on Growth and Heavy Metal Tolerance of Some Marine Bacteria Isolated from Samandag Shore and Iskenderun Bay. JOURNAL OF PURE AND APPLİED MİCROBİOLOGY , 2014, 8, 1597-1602. 200 + 0
http://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=UA&search_mode=GeneralSearch&qid=2&SID=U23BfgI4XipkfVoziyw&page=1&doc=4

2002
1. ünaldı coral, M.; Arıkan, B.; Coral, G. Isolation of Alcohol Tolerant, Osmotolerant and Thermotolerant Yeast Strains and Improvement of Their Alcohol Tolerance by UV Mutagenesis. ACTA MİCROBİOLOGİCA POLONİCA, 2002, 51, 115-120. 200 + 0
Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 150
2003
2. Coral, G. Electrofusion of Saccharomyces cerevisiae Auxotrophic Mutants of Identical Mating Type by Using a Laboratory-made System. TURKİSH JOURNAL OF BİOLOGY, 2003, 27, 1-5. 0 + 0
2002
1. Coral, G.; Arıkan, B.; ünaldı çoral, M.; Güvenmez, H. Some Properties of Crude Carboxymethyl Cellulase of Aspergillus niger Z10 Wild-Type Strain. TURKİSH JOURNAL OF BİOLOGY, 2002, 26, 209-213. 150 + 0
Ulusal - Diğer 200
2000
2. ünaldı, M. Yaban Tip Maya Suşlarında Termotoleranslığın Araştırılması ve Heat-Shock Proteinlerinin İzolasyonu. FEN VE MÜHENDİSLİK DERGİSİ, 2000, 11, 164-172. 100 + 0
1996
1. ünaldı, M. Mikroorganizmalarda Faja Dirençlilik Mekanizmasının Araştırılması ve Faj Dirençliliği Taşıyan Suş Üretimi. FEN VE MÜHENDİSLİK DERGİSİ, 1996, 7, 25-38. 100 + 0
Ulusal - Kitap Editörlüğü 300
1. ünaldı coral, M.; Zararsız, . İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, ISBN: 978-605-274-5044-04, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 900, 317 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2013. 125
http://lisansyayincilik.com.tr/?page=urundetay&id=451
2. ünaldı coral, M.; Zararsız, . İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, ISBN: 978-605-274-5044-04, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 900, 327 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2017. 125
http://lisansyayincilik.com.tr/?page=urundetay&id=451
Ulusal - Kitap Çevirme 300
1. Coral, G.; ünaldı coral, M. Gen Klonlama, ISBN: 975-6900-16-4, Mersin Üniversitesi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 350, 322 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2005. 50
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 400

2. ÜNALDI CORAL, M.; EMSAL AYDIN, Ö., Minik Tema Eğitim Programı Uygulanan Ve Uygulanmayan Okul Öncesi Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları. II. Interneational Mersin Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, 2019. 200

1. ÜNALDI CORAL, M.; AYDIN, A., Çoklu Yazma Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarısına Ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi. II. Interneational Mersin Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, 2019. 200

Uluslararası - Özet - Poster 47

2. Gizem, T.; Gökhan, C.; Mutlunisa, Ü.; Pınar, K.; Nejat, Y., Isolation and characterization of somefish pathogen Vibrio bacteriphages. VI. International Conference on Environmental, Industrial and Applied Microbiology, 2015-10-28, 2015-10-30, Barcelona, İspanya, 2015. 0

1. ÜNALDI CORAL, M.; KORKMAZ, H.; ARIKAN, B.; CORAL, G., A Comparison of Heavy Metal Resistance Profiles of Pseudomonas sp. and Enterobacter sp. II. International Enviromental Protection Symposium, 2005-09-08, 2005-09-10, Kütahya, Türkiye, 2005. 47

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 60

3. DOSTBİL, N.; ÇOLAK, Ö.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; KOKMAZ GÜVENMEZ, H.; CORAL, G.; ÜNALDI, M., Ç.Ü. Balcalı Hastanesi Kanalizasyon Suyundan İzole Edilen Escherichia coli ve Enterobacter sp. Suşlarında UV Tamir Yeteneği ve Bunlar Arasında Rekombinasyon Olanaklarının Araştırılması,. XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 1996-09-17, 1996-09-20, İstanbul, Türkiye, 1996. 10

2. EREN, Ö.; ÇOLAK, Ö.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; KOKMAZ GÜVENMEZ, H.; CORAL, G.; DOSTBİL, N., Bacillus sp.’de Amylase, Cellulase Enzimleri ve Antibiyotik Prodüksiyonundan Sorumlu Genlerin Elektroporasyon Metodu Kullanılarak Transferinin Araştırılması. XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 1996-09-17, 1996-09-20, İstanbul, Türkiye, 1996. 10

1. CORAL, G.; ÇOLAK, Ö.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; KOKMAZ GÜVENMEZ, H.; ÜNALDI, M., Bazı Gram (-) ve Gram (+) Bakteriler Arasında Elektroporasyon Tekniği Kullanılarak Rekombinant Bakteri Üretimi Olasılığının Araştırılması. XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 1996-09-17, 1996-09-20, iSTANBUL, Türkiye, 1996. 40

Ulusal - Özet - Sözlü 155

5. ŞAHİN, T.; ÜNALDI CORAL, M., Fen Bilgisi öğretmen adaylarında DNA replikasyonu ve Protein Sentezi ile ilgili kavram yanılgılarının belirlenmesi ve Giderilmesine yönelik etkinlikler. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, 2018. 50

4. ÜNALDI CORAL, M.; DURAN, N.; UÇMAN, S.; YILDIZ, H.; ÖZTAŞ, H., Parathion Methyl’in Karaciğer ve Pankreas Hücreleri Üzerindeki Neoplastik Etkisinin Araştırılması. XII. Türk Klinik Mikrobiyoloji ve İnfeksiyon Hastalıkları Kongresi, 2005-11-16, 2005-11-20, Antalya, Türkiye, 2005. 45

3. ARIKAN, B.; AYGAN, A.; KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; DİNÇER, S.; ÜNALDI, M.; CORAL, G.; ÇOLAK, Ö., Alkalin Halofil Bacillus sp. Suşlarından Xylanase Enzimi İzolasyonu ve Karakterizasyonu. XVII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2004-06-21, 2004-06-24, Adana, Türkiye, 2004. 20

2. KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; ÜNALDI, M.; ARSLAN, B.; CORAL, G.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; ÇOLAK, Ö., Çukurova Üniversitesi Toprak Örneğinden İzole Edilen Streptomyces sp.BA7’nin Keratinolitik Aktivitesi. XVI. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2002-09-04, 2002-09-07, Malatya, Türkiye, 2002. 35

1. KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; ÇOLAK, Ö.; ARIKAN, B.; DİNÇER, S.; DOSTBİL, N.; CORAL, G.; EREN, Ö., Doğal Ortamlarda Enterobacteriaceae Üyeleri ve Pseudomonas sp. Fajlarının İzolasyonu ve Genetik Madde Transferinde Vektör Olarak Kullanımı. XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 1996-09-17, 1996-09-20, İstanbul, Türkiye, 1996. 5

Ulusal - Özet - Poster 135

6. ÜNALDI CORAL, M.; CORAL, G., Kontamine Topraklarda Temperent Faj İnsidansı ve Faj İndüksiyonu. 20. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2010-06-21, 2010-06-25, Denizli, Türkiye, 2010. 25

5. CORAL, G.; ÜNALDI CORAL, M., Ham Petrolle Kirlenmiş Topraklarda Polisiklik Aromatik Hidrokarbon (PAH) Degradasyon Genlerinin Araştırılması. 19. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2008-06-23, 2008-07-27, Trabzon, Türkiye, 2008. 25

4. ÜNALDI CORAL, M.; ARIKAN, B.; KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; CORAL, G.; AYGAN, A.; DİNÇER, S.; ÇOLAK, Ö., Bacillus sp., A3-15 suşundan üretilen Termostabil-Alkalin, Termofilik ve Şelatör Dirençli Amilaz. 18. Ulusal biyoloji Kongresi, 2006-06-26, 2006-06-30, Aydın, Türkiye, 2006. 20

3. ÜNALDI CORAL, M.; ARIKAN, B.; CORAL, G., Faj Mutantlarının İzolasyonu ve Kısmi Karakterizasyonu. 18. Ulusal biyoloji Kongresi, 2006-06-26, 2006-06-30, Aydın, Türkiye, 2006. 25

2. YILDIRIM, A.; ÜNALDI CORAL, M., Domoik Asidin Bazı deniz Bakterileri Üzerine Etkisi. 17. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2004-06-21, 2004-06-24, Adana, Türkiye, 2004. 25

1. DİNÇER, S.; MATYAR, F.; KORKMAZ GÜVENMEZ, H.; ÜNALDI, M.; KAYA, A., Seyhan Nehri ve Baraj Gölünden İzole Edilen Enterobacteriaceae Üyelerinin Ağır Metal ve Antibiyotik Dirençliliğinin Karşılaştırılması. XIII. Biyoteknoloji Kongresi, 2003-08-25, 2003-08-29, Çanakkale, Türkiye, 2003. 15

Ulusal - Yürütücü 600

6. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: 2019-1-AP5-3413, 200000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100

5. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Okul Dışı (Doğa Deneyimine Bağlı) Çevre Eğitimine Yönelik Özyeterlik Algıları, Çevresel Tutumları ve Çevre Bilgilerinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği, BAP, Proje No: BAP-EBE FBEB (AS) 2014-4 YL, 7500 TL, Yürütücü, 2015,Tamamlandı. 100

4. Prokaryotik virüslerin Mersin körfezindeki dağılımlarının ve mevsimsel değişimlerinin araştırılması, BAP, Proje No: BAP-EF BEB (MÜÇ) 2012-7 A, 10000 TL, Yürütücü, 2015,Tamamlandı. 100

3. Bacillus, Pseudomonas sp ve Enterobacter sp. suşlarının ağır metal dirençlilik seviyelerinin belirlenmesi ve transformasyon olanaklarının araştırılması, BAP, Proje No: BAP-EF OFMAE (MÜÇ) 2012-8 HD , 1000 TL, Yürütücü, 2014,Tamamlandı. 100

2. Pseudomonas sp., Bacillus sp., ve Corynebacterium sp. Fajlarının Karakterizasyonu, Dağılımlarının Belirlenmesi ve Faj Direnç Mekanizmalarının Araştırılması, BAP, Proje No: BAP-EF OBE (MNÜC) 2005-1, 10000 TL, Yürütücü, 2007,Tamamlandı. 100

1. Domoic asidin deniz bakterileri üzerine etkisi; morfolojik, inhibitör, stimülatör etki , BAP, Proje No: 03 M 0304, 1500 TL, Yürütücü, 2004,Tamamlandı. 100

Ulusal - Araştırmacı 250

5. Polisiklik Aromatik Hidrokarbon (PAH) degradasyonundan sorumlu bazı bakteriyel genlerin PCR ile belirlenmesi, BAP, Proje No: BAP-FEF BB (GC) 2005-1, 10000 TL, Araştırmacı, 2007,Tamamlandı. 50

4. Doğal Termofil Bacillus sp. suşlarından Amilaz ve Selülaz Genlerinin Doğal Maya Suşlarına Klonlanması, Yüksek ısı ve Alkole Dayanıklı Maya Üreterek Endüstriyel Kullanılabilirliğinin Araştırılması , BAP, Proje No: FBE 98 D 30, 2000 TL, Araştırmacı, 2000,Tamamlandı. 50

3. Enterobacteriaceae sp. ve Pseudomonas sp. Bakterilerinde, Bakır, Kadmiyum, Krom ve Nikel Dirençlilik Mekanizmalarının Araştırılması , BAP, Proje No: FEF 2000 BAP5, 1000 TL, Araştırmacı, 2000,Tamamlandı. 50

2. Streptomyces sp. Suşları Arasında Keratinolitik Aktivitenin Belirlenmesi ve Üretilen Enzimin Karakterizasyonu , BAP, Proje No: FEF 2000-27, 1000 TL, Araştırmacı, 2000,Tamamlandı. 50

1. Mikroorganizmalarda Faja Dirençlilik Mekanizmalarının Araştırılması ve Faj Dirençliliği Taşıyan Suş Üretimi , BAP, Proje No: FBE 96/168, 1000 TL, Araştırmacı, 1997,Tamamlandı. 50

Ulusal - Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi) 0

1. Bilgisayar Destekli Ölçme Değerlendirme Araçlarının Mersin Üniversitesi'nde Farklı Alanlara Entegrasyonu, BAP, Proje No: 2017-2-AP5-2338, 110000 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2018,Tamamlandı. 0

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1350

7. Şuayip ŞAHİN, Escherichia coli fajlarının Mersin-Mezitli sahilinden izolasyonu ve mevsimsel değişimlerinin araştırılması, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

6. Tuğba ŞAHİN, Fen bilgisi öğretmen adaylarında DNA replikasyonu ve protein sentezi ile ilgili kavram yanılgılarının belirlenmesi ve giderilmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

5. Ahmet AYDIN, Çoklu yazma etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin akademik başarısına ve fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/

4. Aslı SARIŞAN TUNGAÇ, Fen Bilgisi öğretmenlerinin okul dışı (Doğa deneyimine bağlı) çevre eğitimine yönelik özyeterlik algıları, çevresel tutumları ve çevre bilgilerinin incelenmesi: Mersin ili örneği , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

3. Aydil YILDIRIM, Domoic asidin bazı deniz bakterileri üzerine etkisi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mustafa Kemal Üniversitesi, Tamamlandı. 200

2. Sonay UÇMAN, Antakya'da yaygın olarak kullanılan parathion-methyl pestisitinin karaciğer hücreleri üzerine olan muhtemel neoplastik etkileri üzerine bir araştırma, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mustafa Kemal Üniversitesi, Tamamlandı. 150
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp/

1. Öznur EMSAL AYDIN, Minik tema eğitim programı uygulanan ve uygulanmayan okul öncesi öğrencilerinin çevreye yönelik tutumları, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2018, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

Yönetilen Doktora Tezleri 400

1. Mustafa ÜSTÜNDAĞ, Bakteriyel Soğuk Su Hastalığı Etkeni Flavobacterium psychrophilum Bakteriyofajının İzolasyonu ve Karakterizasyonu, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400

1. Biyoteknoloji Derneği , Üye No: 1, Türkiye, 2000-09-01-Devam ediyor.
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN311 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz Bilimsel Etik Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Güz BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN302 Genetik ve Biyoteknoloji Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz FEN311 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz SEM DR Seminer ( Dr ) Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN302 Genetik ve Biyoteknoloji Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN302 Genetik ve Biyoteknoloji Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF218 İnsan Anatomisive Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz SEM DR Seminer ( Dr ) Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN302 Genetik ve Biyoteknoloji Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF218 İnsan Anatomisive Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar BYT 512 Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 505 Fen Öğretim Materyalleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Bahar BYT 521 Antibiyotikler ve Etki Mekaniz Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 3-0-3
Bahar BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 1-0-1
Güz BYT-520 Endüstride Faj Uygulamaları Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Güz FEN 505 Fen Öğretim Materyalleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz BYT-512 Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF218 İnsan Anatomisive Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar SNF218 İnsan Anatomisive Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN302 Genetik ve Biyoteknoloji Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF218 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar OAÖ-540 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-2-3
Bahar UEF 510 Öğretim Materyali Geliştirme Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar BYT-513 Faj Ekolojisi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Bahar FEN 505 Fen Öğretim Materyalleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar BYT-512 Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Bahar OAÖ-515 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN201 Genel Biyoloji I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN 505 Fen Öğretim Materyalleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz OAÖ-559 Okul Deneyimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 1-4-3
Güz BYT-512 Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar SNF218 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar FEN302 Genetik ve Biyoteknoloji Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF218 İnsan Anatomisive Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar UEF 510 Öğretim Materyali Geliştirme Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar FEN 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 1-0-1
Bahar FEN 505 Fen Öğretim Materyalleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Güz OÖP403 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-6-5
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN201 Genel Biyoloji I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Güz OÖP311 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-4-3
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz BYT-512 Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Güz FEN 505 Fen Öğretim Materyalleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN302 Genetik ve Biyoteknoloji Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF218 İnsan Anatomisive Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar SNF312 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 1-2-2
Bahar FEN312 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar SNF218 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar FEN 506 Genel Mikrobiyoloji Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar BYT-513 Faj Ekolojisi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Güz FEN201 Genel Biyoloji I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Güz SNF217 Fen ve Teknolojileri Laboratuv Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 0-2-1
Güz SNF217 Fen ve Teknolojileri Laboratuv Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 0-2-1
Güz FEN407 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-4-3
Güz OAÖ-557 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 3-2-4
Güz BYT-512 Bakteriyofajlar ve İzolasyon Y Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Güz OAÖ-559 Okul Deneyimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 1-4-3
Güz FEN 505 Fen Öğretim Materyalleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF218 İnsan Anatomisive Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN312 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar FEN302 Genetik ve Biyoteknoloji Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar OÖP306 Materyal Geliştime Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-2-3
Bahar SNF218 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar OAÖ-515 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-6-5
Bahar OAÖ-528 Bilim Tarihi (Genel Kültür) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-0-2
Bahar OAÖ-536 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-6-5
Bahar OAÖ-538 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-2-3
Bahar OAÖ-540 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-2-3
Bahar OAÖ-534 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-2-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN407 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-4-3
Güz FEN201 Genel Biyoloji I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Güz OÖP403 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-6-5
Güz SNF217 Fen ve Teknolojileri Laboratuv Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 0-2-1
Güz SNF217 Fen ve Teknolojileri Laboratuv Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 0-2-1
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar SNF218 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar SNF218 İnsan Anatomisive Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN312 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar FEN310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar FEN302 Genetik ve Biyoteknoloji Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP403 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-6-5
Güz SNF217 Fen ve Teknolojileri Laboratuv Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 0-2-1
Güz SNF211 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF217 Fen ve Teknolojileri Laboratuv Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 0-2-1
Güz FEN301 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP201 Anne - Çocuk Beslenmesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-0-2
Güz SNF211 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Detay
ÜNALDI CORAL, M.; EMSAL AYDIN, Ö., Minik Tema Eğitim Programı Uygulanan Ve Uygulanmayan Okul Öncesi Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları. II. Interneational Mersin Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, 2019.
ÜNALDI CORAL, M.; AYDIN, A., Çoklu Yazma Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarısına Ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi. II. Interneational Mersin Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, 2019.
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl