İngilizce, C, YDS, 71,25
1. Sınıf öğretmeni adaylarının insan haklarına ilişkin tutumlarını etkileyen faktörler / Factors affecting the attitude of primary school teacher candidates towards human rights Danışman: Dr. Kemal KÖKSAL, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2013.
1. Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki Danışman: Dr. Mehmet Akif SÖZER, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Çanakkale, Türkiye, 2006.
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
DR. ÖĞRT. ÜYESİ | KALİTE BİRİM TEMSİLCİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2021-11-30 - Devam ediyor |
DR.ÖĞRT.ÜYESİ | DEKAN YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-06-01 - 2022-05-29 |
2020
1. SARI, M.; DAĞ, N.; TAŞĞIN, Ö. Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma. NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ SBE DERGİSİ, 2020, 10, 378-396. 0 + 0https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.849836
4. DAĞ, N. Seçenek Bolluğu Karar Verme Davranışını Nasıl Etkiler?. ULUSLARARASI EĞİTİM SPEKTRUMU DERGİSİ, 2020, 2, 63-70. 100 + 0
2019
3. DAĞ, N. Üniversite Üzerine Bir Tahlil Denemesi. EĞİTİM VE TEKNOLOJİ DERGİSİ, 2019, 1, 100-110. 100 + 0
2017
2. DAĞ, N. Gardner’ın Zihin Tasnifi Işığında Sınıf Öğretmenlerine İlişkin Bir Tahlil Denemesi. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 2017, 3, 51-60. 100 + 0
2015
1. DAĞ, N.; ARSLANTAŞ, H. Reasons preventing teachers from acting within the framework of ethical principles. INTERNATİONAL JOURNAL OF INSTRUCTİON, 2015, 8, 33-44. 100 + 010.12973/iji.2015.823a
2021
4. DAĞ, N.; AKSOY, B.; ARSLANTAŞ, H. Awareness of Primary Teachers about Teaching Location and Direction Concepts. REVİEW OF INTERNATİONAL GEOGRAPHİCAL EDUCATİON, 2021, 11, 42-61. 100 + 010.33403/rigeo.844720
2017
3. DAĞ, N. The Reading Profile of Turkish Primary School Students. INTERNATİONAL JOURNAL OF INSTRUCTİON, 2017, 10, 293-306. 100 + 0https://doi.org/10.12973/iji.2017.10417a
2. DAĞ, N.; SARI, M. Areas of mentoring needs of novice andpreservice teachers. INTERNATİONAL ELECTRONİC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATİON, 2017, 10, 115-129. 100 + 010.26822/iejee.2017131892
2015
1. DAĞ, N.; SÖZER, M.; SEL, B. Political Education in School. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2015, 10, 1181-1187. 100 + 010.5897/ERR2015.2330
2019
5. DAĞ, N.; KÖÇER, M. Türkiye’de Politik Okuryazarlık. OPUS, 2019, 13, 2150-2175. 200 + 0DOI: 10.26466/opus.567352
2016
4. DAĞ, N. Consideration on Class Communication and State of Togetherness in Class Within The Framework of Constructivism. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 17, 315-328. 200 + 0
2012
3. DAĞ, N. Vatandaşlığın Niteliksel Dönüşümü ve Vatandaşlık Eğitimi Üzerine Bir Betimleme Çalışması. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2012, 13, 1-15. 200 + 0
2. DAĞ, N. Yapılandırmacılık Bağlamında Otorite Olgusuna İlişkin Tespitler. ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 45, 1-14. 200 + 0
2011
1. DAĞ, N. Beynin ve Nöronun Yapısı ve Fonksiyonu ile Beyin Araştırmaları Tarihine Kısa Bir Bakış. EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 2011, 15, 1-18. 200 + 0
2020
2. DAĞ, N.; PAMUK, D.; ÖZDEMİR, S. Okul Müdürlerinin Öğretmenleri, Öğrencileri ve Velileri İkna Etmede Zorlandıkları Konular. GAZİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2020, 6, 277-299. 100 + 010.30855/gjes.2020.06.03.002
1. DAĞ, N. Prekarizasyon Bağlamında Öğretmenlik. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ(AUJEF), 2020, 4, 365-379. 100 + 0
2010
1. DAĞ, N. Okuma Güçlüklerinin Giderilmesinde 3P Metodu ile Boşluk Tamamlama Cloze Tekniğinin Kullanımı Üzerine Bir Çalışma. ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM DERGİSİ, 2010, 11, 63-74. 100 + 0
1. DAĞ, N. Farklılaştırılmış Öğretim Stratejileri: Tek Beden Herkese Uymaz, ISBN: 978-605-037-006-5, PegemA Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 40 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
2. DAĞ, N. Farklılaştırılmış Öğretim Stratejileri: Tek Beden Herkese Uymaz, ISBN: 978-605-037-006-5, PegemA Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 8 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
1. DAĞ, N.; TÜRKSEVER, Ö.; AKSOY, B. The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, ISBN: 978-625-7148-23-8, SRA Academic Publishing (Strategic Researches Academy), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 336 Sayfa, İngilizce, Klaipeda, Litvanya, 2021. 0
2. DAĞ, N. Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi, ISBN: 978-625-7880-76-3, PegemA Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 24 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
3. DAĞ, N.; BAŞAR, M. Contemporary Approaches in Education and Communication, ISBN: 978-3-631-68106-0, PL Academic Research, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 14 Sayfa, İngilizce, Frankfurt, Almanya, 2016. 0
1. DAĞ, N. Değerlerin Düşündürdükleri, ISBN: 9786257404983, İlahiyat Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 107 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
1. DAĞ, N.; AKTEPE, V.; ASLAN, A. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-84815-0-3, Başar Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 21 Sayfa, Türkçe, Çanakkale, Türkiye, 2014. 0
2. SÖZER, M.; DAĞ, N. Eğitim Felsefesi, ISBN: 978-605-7895-44-8, Nobel Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 23 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
3. DAĞ, N.; SÖZER, M. Eğitim Sosyolojisi, ISBN: 978-605-241-982-3, PegemA Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 10 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
4. DAĞ, N.; SÖZER, M. Eğitim Felsefesi, ISBN: 978-605-7895-44-8, Nobel Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
5. DAĞ, N.; ÜNAY, E.; ERDEM, R.; ÇELENK, G. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-84815-0-3, Başar Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 32 Sayfa, Türkçe, Çanakkale, Türkiye, 2014. 0
6. DAĞ, N. Sosyal Bilgiler Öğretimi, ISBN: 978-605-320-984-0, Nobel Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 14 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 0
7. DAĞ, N.; ÖZDEMİR, S. Eğitimde Ahlâk ve Etik, ISBN: 978-605-241-620-4, PegemA Akademi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 21 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
8. DAĞ, N.; ALADAĞ, A. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-84815-0-3, Başar Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 25 Sayfa, Türkçe, Çanakkale, Türkiye, 2014. 0
6. DAĞ, N.; AKSOY, B., Konargöçer Kültürün Bireysel ve Toplumsal Psikolojimizde Bıraktığı İzler. Uluslararası Yaylacılık ve Yayla Kültürü Sempozyumu, 2019-09-26, 2019-09-28, Giresun, Türkiye, . 200
5. DAĞ, N.; Demirbüken, S.; ATATEKİN, E., Neoliberal Eğitim Politikalarının Üniversitelerin İtibarı Açısından Doğurabileceği Riskler. Uluslar arası Yükseköğretim Kongresi (Cilt: 1, Bölüm VI, s. 303-308), 2011-05-27, 2011-05-29, İstanbul, Türkiye, . 200
4. DAĞ, N., An Application Regarding the Use of the Cloze Method in order to Correct the Oral Reading Miscaes. III. International Congress of Educational Research, 2011-05-04, 2011-05-07, Girne, KKTC, . 200
3. DAĞ, N.; KISAÇ, B.; AYDIN, M.; DEMİRBÜKEN, S., Symbolic Interaction Theory. World Conference on Educational Sciences - 2009, 2009-02-03, 2009-02-06, Girne, KKTC, . 190
2. DAĞ, N., A Descriptive Study: Epistemological Beliefs and Self Regulated Learning. World Conference on Educational Sciences - 2009, 2009-02-03, 2009-02-06, Girne, KKTC, . 200
1. DAĞ, N.; KISAÇ, B., A Descriptive Study: Reading Comprehension and CognitiveAwareness Skills. World Conference on Educational Sciences 2009, 2009-02-03, 2009-02-06, Girne, KKTC, . 200
4. SARI, M.; DAĞ, N.; TAŞĞIN, Ö., Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-Menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma. I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, Nevşehir, Türkiye, . 100
3. DAĞ, N., Öğretmen Eğitiminde Kalite Düşüklüğüne Yol Açan Nedenler. II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-05-05, 2016-05-07, Nizip/Gaziantep, Türkiye, . 100
2. DAĞ, N.; ÇİFTÇİ, B.; AYÖRDÜ, H., İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Politik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. VII. International Congress of Social Sciences Education, 2015-05-08, 2015-05-10, Nevşehir, Türkiye, . 100
1. DAĞ, N.; TAŞKAYA, S., Öğretmenliğin Meslek Etiği Üzerine Betimsel Bir Çalışma. Uluslar arası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, 2012-10-01, 2012-10-03, Sinop, Türkiye, . 100
1. SÖZER, M.; DAĞ, N., İlköğretim 5 Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Hikâye Edici Metinlerin Bağdaşıklık ve Tutarlılık Açısından İncelenmesi. VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 2008-05-02, 2008-05-04, Çanakkale, Türkiye, . 100
2. Mustafa Aksoy, Sınıf öğretmenlerinin "sorumluluk" değerinin öğretimine ilişkin bakış açılarının incelenmesi / Examination of primary school teachers perspectives on teaching the value of "responsibility", Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2022, Tamamlandı. 200
1. Muhammed Hüseyin Özer, Sınıf öğretmenlerinin 'tasarruf' kavramına yönelik metaforik algılarının incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2022, Tamamlandı. 200
1. ULAKBIM DERGIPARK, TURKISH JOURNAL OF PRIMARY EDUCATION , EDITOR KURULU UYELIGI, - Devam ediyor. 0
2. ULAKBIM DERGIPARK, TURKISH JOURNAL OF PRIMARY EDUCATION , EDITOR KURULU UYELIGI, - Devam ediyor. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | SEP301 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SES003 | İlkokul Ders Kitapları İncelem | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SES008 | Sosyal Beceri Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF219 | Felsefe | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SEP301 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 543 | Sosyal Bilgiler Dersinde Becer | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | MBD009 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-4-3 |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SNF220 | Milli Pedagoji ve Çocukluk | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SNF 534 | Vatandaşlık Eğitimi ve Politik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF219 | Felsefe | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 535 | Yapılandırmacılığın Felsefi Te | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF220 | Milli Pedagoji ve Çocukluk | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF418 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-4-3 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SNF 534 | Vatandaşlık Eğitimi ve Politik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF219 | Felsefe | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF219 | Felsefe | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 535 | Yapılandırmacılığın Felsefi Te | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SNF402 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğre | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-4-3 |
Bahar | SNF402 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğre | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF418 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SNF 534 | Vatandaşlık Eğitimi ve Politik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF219 | Felsefe | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF219 | Felsefe | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 535 | Yapılandırmacılığın Felsefi Te | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF402 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğre | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-4-3 |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SNF402 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğre | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|