Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ | KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1989 |
YÜKSEK LİSANS | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK | KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1992 |
DOKTORA | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK | KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1997 |
1. ÇEŞİTLİ DERECELERDEKİ DEPRESYONUN GİDERİLMESİNDE BECK' İN BİLİŞSEL TERAPİSİNİN ETKİNLİĞİNİN İNCELENMESİ Danışman: Dr. Prof. Dr. İsmail ÖZÇELİK, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Trabzon, Türkiye, 1997.
Theses_002.pdf
1. KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN KENDİNİ KABUL DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ Danışman: Dr. Doç.Dr. İsmail ÖZÇELİK, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Trabzon, Türkiye, 1992.
Theses_001.pdf
2016
3. Kıran Esen, B.; Bozkur, B.; Çiçek, N.; Baykal, F. Ortaokul öğrencilerinin sürekli öfke ve öfke kontrolüne psiko-eğitim programının etkisi. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2016, 2, 1352-1361. 150 + 0http://dergipark.gov.tr/ijsser/issue/26511/279010
Publications_008.pdf
2. Çiçek, N.; Gökçakan, K. Renklerin Özellikleri, İç Mekân Kullanımı, Psikolojik Ve Fizyolojik Etkileri. THE TURKİSH JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2016, Kasım Özel Sayı, 425-430. 200 + 0http://www.tojet.net/special/2016_11_1.pdf
Publications_009.pdf
2014
1. Gökçakan, Y. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinin Depresyon Düzeyinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. YILDIZ INTERNATİONAL CONFERENCE ON EDUCATİONAL RESEARCH AND SOCİAL SCİENCES PROCEEDİNGS BOOK, 2014, 23. Baskı: Eylül 2014, Ankara, 15-21. 0 + 0Publications_004.pdf
2016
2. ÇİÇEK, N.; Gökçakan, K. Characteristics of Colours, Interior Design and Their Psychological and Physiological Effects. THE TURKİSH JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2016, , 425-430. 100 + 0
1. ÇİÇEK, N.; KIRAN ESEN, B.; BOZKUR, B. Ortaokul öğrencilerinin sürekli öfke ve öfke kontrolüne psiko-eğitim programının etkisi. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2016, 2, 1352-1361. 100 + 010.24289/ijsser.279010
2014
1. ÇİÇEK, N. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinin Depresyon Düzeyinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. YILDIZ INTERNATİONAL CONFERENCE ON EDUCATİONAL RESEARCH AND SOCİAL SCİENCES PROCEEDİNGS BOOK, 2014, 23, 15-21. 100 + 0
2013
8. ÇİÇEK, N.; DUBAN, N. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterlik inançları Ve Fen Öğretimine Yönelik Tutumları. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2013, 21, 267-280. 200 + 0
7. Yıldız Duban, N.; Çiçek, N. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterlik inançları Ve Fen Öğretimine Yönelik Tutumları. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2013, 27, 267-280. 200 + 0http://dergipark.gov.tr/cusosbil/issue/4389/60344
Publications_007.pdf
2010
6. ÇİÇEK, N. Mersin İlinde 2005-2009 Yılları Arasında ÇocukSuçları Oranının İncelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 52-59. 200 + 0https://doi.org/10.17860/efd.30173
2005
5. ÇİÇEK, N.; GÖKÇAKAN, A. Depresyonda Bilişsel Terapi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 91-101. 200 + 0
4. ÇİÇEK, N.; ÇELİKKALELİ, Ö.; ÇAPRİ, B. Lise Öğrencilerinin Bazı Psikolojik İhtiyaçlarının Cinsiyet, Okul Türü, Anne ve Baba Eğitim Düzeyine Göre İncelenmesi. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 18, 245-268. 200 + 0
3. ÇİÇEK, N. Bir Obsesif-Kompulsif Bozukluk Vakasnda Bilisel-Davranç Terapi Uygulaması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 81-90. 200 + 0
2. Çiçek, N.; Çelikkaleli, Ö.; Çapri, B. Lise Öğrencilerinin Bazı Psikolojik İhtiyaçlarının Cinsiyet, Okul Türü, Anne ve Baba Eğitim Düzeyine Göre İncelenmesi. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 18, 245-268. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/uefad/article/view/5000152320/5000138129
Publications_006.pdf
1. Çiçek, N. Bir Obsesif-Kompulsif Bozukluk Vakasnda Bilisel-Davranç Terapi Uygulaması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 81-90. 100 + 0http://http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000003027
Publications_005.pdf
2009
4. Gökçakan, Y.; Büyükşahin, G.; Tunç, A. Mersin İlinde 2005-2009 Yılları Arasında Çocuk Suçları Oranının İncelenmesi1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 1, 52-59. 0 + 0Publications_003.pdf
2007
3. ÇİÇEK, N.; ERKAN, Z.; GÜNDÜZ, B. Polislerde Tükenmişlik ve Görülen Psikolojik Belirtiler. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2007, 16, 283-298. 100 + 0
2. Gündüz, Y.; Erkan, Y.; Gökçakan, Y. POLİSLERDE TÜKENMİŞLİK VE GÖRÜLEN PSİKOLOJİK BELİRTİLER. Ç.Ü. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, CİLT 16, SAYI 2, 2007, S.283-298, 2007, 2, 283-298. 0 + 0Publications_001.pdf
2005
1. Gökçakan, A.; Çiçek, N. Depresyonda Bilişsel Terapi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 91-101. 50 + 0
1. Çiçek, N. Sosyal Psikoloji, ISBN: 978-605-4350-70-4, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 19 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2012. 250
2. Çiçek, N. Etkili İletişim, ISBN: 978-605-364-626-6, Pegem Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 9 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 250
1. GÖKÇAKAN, N. Sosyal Psikoloji, ISBN: 978-605-4350-70-4, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 400 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2012. 0
2. GÖKÇAKAN, N. Etkili İletişim, ISBN: 978-605-364-626-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 0
4. Kıran Esen, B.; Bozkur, B.; Çiçek, N., ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SÜREKLİ ÖFKE VE ÖFKE KONTROLÜNE PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ ETKİSİ. International Journal of Social Sciences and Education Research, 2016-09-10, 2016-09-12, İstanbul, Türkiye, 2016. 200
http://dergipark.gov.tr/ijsser/issue/26511/279010
3. Çiçek, N.; Gökçakan, K., CHARACTERISTICS OF COLOURS, INTERIOR DESIGN AND THEIR PSYCHOLOGICAL AND PHYSIOLOGICAL EFFECTS . International Conference on New Horizons in Education, 2016-07-13, 2016-07-15, Viyana, Avusturya, 2016. 200
2. Çiçek, N., Analyzing the Depression Level of Psychologial Counseling and Guidance Students According to Various Variables. YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies, 2014-10-01, 2014-10-03, İstanbul, Türkiye, 2014. 200
1. Çiçek, N., Sustainable Development And Education:Depression in Teacher Candidates. 5th International JTET Conference, 2007-06-30, 2007-07-02, Debrecen, Macaristan, 2007. 200
4. Çiçek, N., Bir Depresyon Vakasında Bilişsel – Davranışçı Oryantasyonlu Psikolojik Danışma Uygulaması. International Congress Of Eurasian Social Sciences, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, 2018. 100
3. Kıran Esen, B.; Çiçek, N., Suça Bulaşmış Erkeklerin Stresle Başa Çıkma Tarzları Ve Bazı Ruhsal Belirtiler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. International Congress Of Eurasian Social Sciences, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, 2018. 100
2. Çiçek, N.; Büyükşahin Çevik, G.; Tunç, A., Mersin İlinde 2005-2009 Yılları Arasında Çocuk Suçları Oranının İncelenmesi. Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, 2009-10-07, 2009-10-09, Ankara, Türkiye, 2009. 100
1. Çiçek, N., Sustainable Development and Education: Life Orientations of Candidate Teachers. 6th International JTET Conference, 2008-06-04, 2008-06-07, Eskişehir, Türkiye, 2008. 100
1. Çiçek, N., Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okullarda Şiddete Bakış Açısı. 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2009-05-21, 2009-05-23, Eskişehir, Türkiye, 2009. 100
8. Çiçek, N., Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Aile içi Şiddetle İlgili Düşünceleri ve Yaşantıları. 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2009-10-01, 2009-10-03, İzmir, Türkiye, 2009. 50
7. Çiçek, N., Bir Depresyon Vakasında Bilişsel-Davranışçı Oryantasyonlu Psikolojik Danışma Uygulaması. IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2007-10-17, 2007-10-19, İzmir, Türkiye, 2007. 50
6. Çiçek, N., Obsesif-Kompulsif Davranış Bozukluğunda Bilişsel-Davranışçı Yaklaşım: Vaka Çalışması. I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi, 2006-09-21, 2006-09-23, Mersin, Türkiye, 2006. 50
5. Çiçek, N.; Karataş, Z., Lİse Öğrencilerinin Umutsuzluk Duygularının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. VIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2005-09-21, 2005-09-23, İstanbul, Türkiye, 2005. 50
4. Çapri, B.; Çiçek, N.; Çelikkaleli, Ö.; Gündoğdu, M., 7-11 Yaş Grubu Çocukların Korunum Gelişim Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. VIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2005-09-21, 2005-09-23, İstanbul, Türkiye, 2005. 42
3. Çapri, B.; Çiçek, N.; Çelikkaleli, Ö., Lise Öğrencilerinin Başarma, Uyarlık, Düzen, Gösteriş ve Özerklik Psikolojik İhtiyaçlarının İncelenmesi. VIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2005-09-21, 2005-09-23, İstanbul, Türkiye, 2005. 50
2. Gökçakan, A.; Erkan, Z.; Erkuş, A.; Çiçek, N.; Gündüz, B., Yol güvenliği bilincinin geliştirilmesinde psiko-eğitsel bir programın kullanılması. VII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2003-07-09, 2003-07-11, Malatya, Türkiye, 2003. 30
1. Gökçakan, A.; Çiçek, N., Öğretmen Adaylarında ve Öğretmenlerde Kendini Gerçekleştirmenin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 1999-09-01, 1999-09-03, Trabzon, Türkiye, 1999. 50
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCE , [ 2016 : 1 ] . 0
2. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCE , [ 2017 : 1 ] . 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | RPD201 | Rehb. ve Psiko. Danışma | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RHA207 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | RHS003 | Aile İçi İlişkiler ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RHA203 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | MBS002 | Çocuk Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Güz | MBS002 | Çocuk Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD404 | Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | GKZ008 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RHA102 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | EBD-142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RHA106 | Okullarda Rehberlik ve Psikolo | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RHA208 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Sorunl | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | PSİ242 | Sosyal Psikoloji | Fen - Edebiyat Fakültesi | Felsefe ( 2. Öğretim ) | 3-0-3 |
Bahar | PSI242 | Sosyal Psikoloji | Fen - Edebiyat Fakültesi | Felsefe | 3-0-3 |
Bahar | MBS002 | Çocuk Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Bahar | MBD015 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RHA207 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | RPD201 | Rehb. ve Psiko. Danışma | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | RHA203 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | RHS003 | Aile İçi İlişkiler ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | MBS002 | Çocuk Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RHA102 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RHA106 | Okullarda Rehberlik ve Psikolo | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RPD408 | Kurum Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | MBD015 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD015 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD015 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD015 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | RPD201 | Rehb. ve Psiko. Danışma | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD213 | Okullarda Gözlem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Yaz | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD202 | Test Dışı Teknikler | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD404 | Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD408 | Kurum Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | PSI449 | Psikolojik Danışma ve Rehberli | Fen - Edebiyat Fakültesi | Psikoloji | 3-0-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD207 | Özel Eğitim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD404 | Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | PDR 613 | Depresyonda Bilişsel Terapi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-0-1 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD213 | Okullarda Gözlem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | PSİ242 | Sosyal Psikoloji | Fen - Edebiyat Fakültesi | Felsefe ( 2. Öğretim ) | 3-0-3 |
Bahar | PSİ320 | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | Fen - Edebiyat Fakültesi | Sosyoloji | 4-0-4 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD404 | Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD 545 | Bireysel Psikolojik Danışma Uy | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Bahar | PDR 613 | Depresyonda Bilişsel Terapi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 30 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD341 | Erken Çocukluk Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Güz | PSI217 | Sosyal Psikoloji | Fen - Edebiyat Fakültesi | Sosyoloji | 3-0-3 |
Güz | OÖP203 | Erken Çocukluk Dön. Gelişim I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | EBD341 | Erken Çocukluk Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD213 | Okullarda Gözlem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | PSİ241 | Psikolojiye Giriş | Fen - Edebiyat Fakültesi | Felsefe ( 2. Öğretim ) | 3-0-3 |
Güz | PSI241 | Psikolojiye Giriş | Fen - Edebiyat Fakültesi | Felsefe | 3-0-3 |
Güz | RPD 545 | Bireysel Psikolojik Danışma Uy | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | OAÖ-553 | Gelişim Psikolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-0-2 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 29 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 29 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD302 | Mesleki Rehberlik ve Danışma U | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | PSİ320 | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | Fen - Edebiyat Fakültesi | Sosyoloji | 4-0-4 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD404 | Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | PDR 613 | Depresyonda Bilişsel Terapi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 02 | Gelişim Psikolojisi* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 03 | Öğrenme, Öğretme Kuram ve Yakl | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 03 | Öğrenme, Öğretme Kuram ve Yakl | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD213 | Okullarda Gözlem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | EBD341 | Erken Çocukluk Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | EBD341 | Erken Çocukluk Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | RPD302 | Mesleki Rehberlik ve Danışma U | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 3-0-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF216 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | RPD404 | Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | RPD207 | Özel Eğitim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | EB217 | Ebelikte Kişilerarası İlişkile | İçel Sağlık Yüksekokulu | Ebelik | 1-0-1 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EB213 | Ebelikte Kişilerarası İlişkile | İçel Sağlık Yüksekokulu | Ebelik | 1-0-1 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-553 | Gelişim Psikolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-0-2 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF216 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | OÖP208 | Çocuk Ruh Sağlığı | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 3-0-3 |
Bahar | RPD404 | Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | PSİ320 | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | Fen - Edebiyat Fakültesi | Sosyoloji | 4-0-4 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | OAÖ-510 | Seçmeli I :İletişim ve Sosyal | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 3-0-3 |
Bahar | OAÖ-510 | İletişim ve Sosyal Etkileşim B | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 3-0-3 |
Bahar | OAÖ-546 | Rehberlik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 3-0-3 |
Bahar | OAÖ-546 | Rehberlik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-0-2 |
Bahar | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD213 | Okullarda Gözlem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-0-1 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-553 | Gelişim Psikolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-0-2 |
Güz | OAÖ-513 | Rehberlik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-503 | Gelişim ve Öğrenme | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-513 | Rehberlik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 3-0-3 |
Güz | PF 03 | Öğrenme, Öğretme Kuram ve Yakl | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | PF 02 | Gelişim Psikolojisi* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikilojisi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | Eğitim Psikolojisi | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | PDR314 | Çocuklarda Görülen Dav. Boz. | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | EBD242 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RPD404 | Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD214 | Yetişkinlik ve Yaşlılık Psikol | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Bahar | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | RPD211 | Gelişim Psikolojisi II | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD215 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-0-1 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Güz | RPD303 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Proble | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD143 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | PF 03 | Öğrenme, Öğretme Kuram ve Yakl | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | OSD | İletişim ve Etkili İnsan İlişk | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | PF 02 | Gelişim Psikolojisi* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 03 | Öğrenme, Öğretme Kuram ve Yakl | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | RPD208 | Sosyal Psikoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Yaz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 3-0-3 |
Yaz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Yaz | RPD108 | Gelişim Psikolojisi I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Yaz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Yaz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Yaz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Yaz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Yaz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Yaz | EBD441 | Rehberlik | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Yaz | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|