Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İLKÖÄžRETİM | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2006 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2011 |
1. ÇeÅŸitli boyutluluk özelliklerine sahip yapılarda, madde parametrelerinin deÄŸiÅŸmezliÄŸinin klasik test teorisi, tek boyutlu madde tepki kuramı ve çok boyutlu madde tepki kuramı çerçevesinde incelenmesi Danışman: Dr. Adnan ErkuÅŸ, Mersin Üniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirme Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .
1. Alt testlerin farklı ÅŸekilde ağırlıklandırılmasının birey sıralaması açısından incelenmesi üzerine bir çalışma Danışman: Dr. Adnan ErkuÅŸ, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirme Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
KOMİSYON ÜYESİ | YURT DIÅžI ÖÄžRENCİ KABUL VE DEÄžERLENDİRME KOMİSYONU | 2017-02-27 - Devam ediyor | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2018-10-23 - 2022-10-23 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2018-10-23 - 2022-10-23 | |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
KALİTE KOMİSYONU ÜYESİ | KALİTE KOMİSYONU | 2016-05-12 - 2018-05-12 | |
KALİTE KOMİSYONU ÜYESİ | KALİTE KOMİSYONU | 2016-05-12 - 2018-05-12 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÖÄžRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2016-01-19 - 2018-10-21 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2015-10-21 - 2018-10-21 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2015-10-21 - 2018-10-21 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2013-05-02 - 2016-05-02 |
2017
2. Yormaz, S.; SÜNBÜL, Ö. Determination of Type I Error Rates and Power of Answer Copying Indices under Various Conditions. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY PRACTİCE, 2017, 17, 5-26. 1000 + 010.12738/estp.2017.1.0105
1. Yormaz, S.; Sünbül, Ö. Determination of Type I Error Rates and Power of Answer Copying Indices under Various Conditions. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ, 2017, 17, 5-26. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.12738/estp.2017.1.0105
2016
2. Sünbül, Ö.; Ömür Sünbül, S. Değişen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesinde Kullanılan Yöntemlerde I. Tip Hata ve Güç Çalışması. ILKOGRETİM ONLİNE, 2016, 15, 882-897. 200 + 0http://dx.doi.org/10.17051/io.2016.10640
2010
1. Akbaşlı, S.; Yelken, T.; Sünbül, Ö. ÖĞRETMEN ADAYI DEMOKRATİK EĞİLİM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2010, 1, 94-108. 200 + 0Publications_006.pdf
2018
2. SÜNBÜL, Ö.; Yormaz, S. Investigating the Performance of Omega Index According to ItemParameters and Ability Levels. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2018, 2018, 207-226. 100 + 010.14689/ejer.2018.74.11
1. SÜNBÜL, Ö.; Yormaz, S. Effects of Test Level Discrimination and Difficulty onAnswer-Copying Indices. INTERNATİONAL JOURNAL OF EVALUATİON AND RESEARCH İN EDUCATİON, 2018, 7, 32-38. 100 + 010.11591/ijere.v1i1.11488
2022
13. KARAKUŞ, İ.; SÜNBÜL, Ö.; KILIÇ, F. Öğretmen Adayı Dijital Yeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2022, 17, -. 100 + 010.35675/befdergi.883974
2017
12. Bulut, O.; Sünbül, Ö. R Programlama Dili ile Madde Tepki Kuramında Monte Carlo Simülasyon Çalışmaları . EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ, 2017, 8, 266-287. 200 + 0http://dergipark.gov.tr/epod/issue/31276/305821
Publications_008.pdf
11. BULUT, O.; SÜNBÜL, Ö. R Programlama Dili ile Madde Tepki Kuramında Monte Carlo Simülasyon Çalışmaları. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ, 2017, 8, 266-287. 200 + 010.21031/epod.305821
2016
10. Ergin, A.; SÜNBÜL, Ö. Monitoring the Mathematics Cognitive Development with the Latent Growth Modeling. ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 16, 20-40. 200 + 010.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182909
9. Ergin Aydemir, S.; Sünbül, Ö. Matematik Bilişsel Gelişiminin Örtük Büyüme Modeli ile İzlenmesi. ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 16, 20-40. 200 + 010.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182909
Publications_007.pdf
8. SÜNBÜL, Ö.; ÖMÜR SÜNBÜL, S. Değişen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesinde Kullanılan Yöntemlerde I Tip Hata ve Güç Çalışması. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2016, 15, 882-897. 200 + 010.17051/io.2016.10640
2013
7. Kan, A.; Sünbül, Ö.; Ömür, S. 6. - 8. Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin Çeşitli Yöntemlere Göre Değişen Madde Fonksiyonlarının İncelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,, 2013, 9, 207-222. 200 + 0Publications_002.pdf
6. SÜNBÜL, Ö.; ERKUŞ, A. Madde Parametrelerininin Değişmezliğinin Çeşitli Boyutluluk Özelliği Gösteren Yapılarda Madde Tepki Kuramınana Göre İncelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 378-398. 200 + 0
5. KAN, A.; SÜNBÜL, Ö.; ÖMÜR SÜNBÜL, S. 6 8 Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin Çeşitli Yöntemlere Göre Değişen Madde Fonksiyonlarının İncelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 207-222. 200 + 0
4. Sünbül, Ö.; Erkuş, A. Madde Parametrelerininin Değişmezliğinin Çeşitli Boyutluluk Özelliği Gösteren Yapılarda Madde Tepki Kuramınana Göre İncelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 378-398. 200 + 0Publications_001.pdf
2008
3. Çelik, C.; Sünbül, Ö. LİDERLİK ALGILAMALARINDA EĞİTİM VE CİNSİYET FAKTÖRÜ: MERSİN İLİNDE BİR ALAN ARAŞTIRMASI . SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 13, 49-66. 200 + 0Publications_003.pdf
2006
2. Çakır, Ö.; Kan, A.; Sünbül, Ö. Öğretmenlik Meslek Bilgisi ve Tezsiz Yüksek Lisans Programlarının Tutum ve Özyeterlik Açısından Değerlendirilmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2006, 12, 36-47. 200 + 117Publications_004.pdf
2005
1. Sünbül, Ö.; İnandı, Y. İlköğretim ve Lise Öğretmenlerinin, İlköğretim ve Bakanlık Müfettişlerine İlişkin Tutumlarını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 214-226. 200 + 12Publications_005.pdf
2022
1. AKTAŞ, M.; KILIÇ, F.; SÜNBÜL, Ö. Automated test design using swarm and evolutionary intelligence algorithms. EXPERT SYSTEMS, 2022, 39, -. 0 + 010.1111/exsy.12918
2018
1. SÜNBÜL, Ö.; Yormaz, S. Investigating the Performance of Omega Index According to Item Parameters and Ability Levels. EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 2018, , -226. 100 + 010.14689/ejer.2018.74.11
2010
4. AKBAŞLI, S.; YELKEN, T.; SÜNBÜL, Ö. ÖĞRETMEN ADAYI DEMOKRATİK EĞİLİM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2010, 1, 94-108. 100 + 0
2008
3. ÇELİK, C.; SÜNBÜL, Ö. LİDERLİK ALGILAMALARINDA EĞİTİM VE CİNSİYET FAKTÖRÜ MERSİN İLİNDE BİR ALAN ARAŞTIRMASI. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 13, 49-66. 100 + 0
2006
2. Çakır, Ö.; KAN, A.; SÜNBÜL, Ö. Öğretmenlik Meslek Bilgisi ve Tezsiz Yüksek Lisans Programlarının Tutum ve Özyeterlik Açısından Değerlendirilmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2006, 2, 36-47. 100 + 0
2005
1. SÜNBÜL, Ö.; İNANDI, Y. İlköğretim ve Lise Öğretmenlerinin İlköğretim ve Bakanlık Müfettişlerine İlişkin Tutumlarını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 214-226. 100 + 0
1. Zekioğlu, A.; Tekingündüz, S.; Sünbül, Ö. Contemporary Issues in Health Management, ISBN: 978-606-8552-67-5, CIP a Bibliotecii Nationale a Romaniei, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 11 Sayfa, İngilizce, Ratipo, Romanya, 2016. 83
1. Erkuş, A.; Sünbül, Ö.; Ömür SÜNBÜL, S.; Yormaz, S.; Aşiret, S. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme II Ölçme Araçlarının Psikometrik Nitelikleri ve Ölçme Kuramları, ISBN: 978-605-318-818-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 246 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 50
1. Bars, M.; Çobanoğlu Aktan, D.; Çepni, Z.; Taşdelen Teker, G.; Kaya, G.; Güler, N.; Şahin, M.; Ömür Sünbül, S.; Sünbül, Ö.; İmamoğlu, Y. Psikoloji İçin İstatistiksel Metotlar, ISBN: 9786053185697, PEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 810 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 10
http://www.pegem.net/kitabevi/212393-Psikoloji-Icin-Istatiksel-Metotlar-kitabi.aspx
1. SÜNBÜL, Ö. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme – II Ölçme Araçlarının Psikometrik Nitelikleri ve Ölçme Kuramları, ISBN: 978-605-318-818-6, PEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 248 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
2. SÜNBÜL, Ö. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme-II Ölçme Araçlarının Psikometrik Nitelikleri ve Ölçme Kuramları, ISBN: 978-605-318-818-6, PEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 248 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
3. SÜNBÜL, Ö. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme – II Ölçme Araçlarının Psikometrik Nitelikleri ve Ölçme Kuramları, ISBN: 978-605-318-818-6, PEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 248 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
1. Sünbül, Ö., A Study on Examining Different Weightings of Subtests According to Individual Rankings. International Conference on Educational Sciences, 2008-06-23, 2008-06-25, Famagusta, Kıbrıs Rum Kesimi, 2008. 200
10. SÜNBÜL, Ö.; UÇAR, A., ÇeÅŸitli Faktörler Altında Alt Testlerin Artı DeÄŸer ÖzeliÄŸine Sahip Olma Durumlarının İncelenmesi. V th International EurasianEducationalResearch Congress, 2018-05-02, 2018-05-05, ANTALYA, Türkiye, . 100
9. KÖSE, İ.; SÜNBÜL, Ö.; USTA, H.; YANDI, A.; OÄžUL, V., FARKLI ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİ İNCELEME YÖNTEMİ SONUÇLARININÖÄžRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMU VERİLERİ ÜZERİNDE KARÅžILAÅžTIRILMASI. Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, 2017-09-21, 2017-09-23, NEVÅžEHİR, Türkiye, . 80
8. Köse, İ.; Sünbül, Ö.; Usta, H.; Yandı, A.; OÄŸul, G., Farklı Ölçme DeÄŸiÅŸmezliÄŸi İnceleme Yöntemi Sonuçlarının ÖÄŸretmen Öz Yeterlik ÖlçeÄŸi Kısa Formu Verileri Üzerinde KarşılaÅŸtırılması . I. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIÅžMALAR SEMPOZYUMU, 2017-09-21, 2017-09-23, NevÅŸehir, Türkiye, 2017. 80
http://www.issas.net/
7. Sünbül, Ö.; Yormaz, S., Investigating the Performance of ω Index in Detecting Answer Copying. Conference on Test Security, 2017-09-06, 2017-09-08, Madison, Amerika BirleÅŸik Devletleri, 2017. 100
https://cete.ku.edu/sites/cete.ku.edu/files/docs/Conference_on_test_security/2017_COTS_Program.pdf
6. Göktürk, Ö.; Binzet, G.; Sünbül, Ö., 9. Sınıf “Kimyasal Türler Arasındaki EtkileÅŸimler” Ünitesinin "Kimyasal ve Fiziksel DeÄŸiÅŸimler" Bölümünün Laboratuvar Yöntemiyle ve Geleneksel ÖÄŸretim Yöntemiyle İşlenmesinin ÖÄŸrenci BaÅŸarısına ve Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkilerinin İncelenmesi. IV. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2017-05-11, 2017-05-14, Denizli, Türkiye, 2017. 100
http://ejercongress.org/2017/
5. Sünbül, Ö., Artı DeÄŸer ÖzelliÄŸine Sahip Olan Ve Sahip Olmayan Alt Testlerde EÅŸitleme Yöntemlerinin KarşılaÅŸtırılması. 26. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://2017.ices-uebk.org/?s=0&dil=tr
4. Kurtuldu, A.; Tekingündüz, S.; Sünbül, Ö., The Validity and Reliability Study of Turkish Version of Work-Related Flow Inventory (Wolf). 2. International Journal of Health Administration and Education Congress, 2016-03-26, 2016-03-27, KOCAELİ, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_007.pdf
3. SÜNBÜL, Ö.; ÖMÜR SÜNBÜL, S., Evaluating Performance of Differential Item Functioning Detection Methods for DINA Model Data. International Meeting of the Psychometric Society 2015 (IMPS 2015), 2015-07-11, 2015-07-16, Pekin, Çin, 2015. 100
https://www.psychometricsociety.org/content/imps-2015
2. Sünbül, Ö.; Yormaz, S., Type I Error Rates and Powers Study of K Indices for Detecting Answer Copying. International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), 2015-05-13, 2015-05-15, Ankara, Türkiye, 2015. 100
http://www.icefic.com/
1. Seo, M.; Sünbül, Ö., Performance of Test Statistics for Verifying Unidimensionality. National Council on Measurement in Education 2012 Annual Meeting, 2012-04-12, 2012-04-16, Vancouver, Kanada, 2012. 100
Scientific_Meetings_001.pdf
1. Sünbül, Ö., Psychometrics in Turkey. International Meeting of the Psychometric Society (IMPS) 2016 , 2016-07-11, 2016-07-15, Ashville, Amerika Birleşik Devletleri, 2016. 0
https://www.psychometricsociety.org/content/imps-2016
4. Sünbül, Ö., Kopya Belirleme İndekslerinin Madde Ayırt Edicilik ve Güçlük Düzeylerine Göre Performanslarının İncelenmesi. V. EÄŸitimde ve Psikolojide Ölçme ve DeÄŸerlendirme Kongresi, 2016-09-01, 2016-09-03, Antalya, Türkiye, 2016. 50
http://epod2016.akdeniz.edu.tr/tr#i
3. Sünbül, Ö.; Ömür Sünbül, S., DeÄŸiÅŸen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesinde Kullanılan Yöntemlerde 1. Tip Hata ve Güç Çalışması. IV. EÄŸitimde ve Psikolojide Ölçme ve DeÄŸerlendirme Kongresi, 2014-06-09, 2014-06-13, Ankara, Türkiye, 2014. 50
2. Kan, A.; Sünbül, Ö.; Ömür, S., 2009–6. Sınıf, 2010–7. Sınıf ve 2011–8. Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin ÇeÅŸitli Yöntemlere Göre Madde Yanlılığının İncelenmesi. II. Ulusal EÄŸitimde ve Psikolojide Ölçme ve DeÄŸerlendirme Kongresi, 2012-09-19, 2012-09-21, Bolu, Türkiye, 2012. 50
Scientific_Meetings_003.pdf
1. Sünbül, Ö.; ErkuÅŸ, A., Ölçüt Bağıntılı Geçerlik ile Sınıflama GeçerliÄŸi Katsayılarının Diploma Notları, BeÅŸ Deneme Sınavı Testleri ve OKS testleri Üzerinde Zincirleme İncelenmesi. I. Ulusal EÄŸitimde ve Psikolojide Ölçme ve DeÄŸerlendirme Kongresi, 2008-05-14, 2008-05-16, Ankara, Türkiye, 2008. 50
2. PROJECT ON SOCIAL AND FINANCIAL EDUCATION INTEGRATED TO VISUAL ARTS CURRICULUM, UNICEF, Proje No: Bilinmiyor, 0 TL, Araştırmacı, 2014,Tamamlandı. 0
1. European Union Natural Painting Project (AIPP), European Union, Proje No: Bilinmiyor, 0 TL, Araştırmacı, 2006,Tamamlandı. 0
4. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: 2019-1-AP5-3413, 200000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
3. Bilgisayar Destekli Ölçme Değerlendirme Araçlarının Mersin Üniversitesi'nde Farklı Alanlara Entegrasyonu, BAP, Proje No: 2017-2-AP5-2338, 110000 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100
2. MATEMATİK BİLİŞSEL GELİŞİMİNİN ÖRTÜK BÜYÜME MODELİ İLE İZLENMESİ, BAP, Proje No: BAP-EBE EÖDB (SEA) 2014-2 YL, 5500 TL, Yürütücü, 2014,Tamamlandı. 100
1. Kopya Belirleme İndekslerinin Çeşitli Koşullar Altında I. Tip Hata Oranlarının ve Güçlerinin Belirlenmesi, BAP, Proje No: BAP-EBE EÖDB (SY) 2014-2 YL, 6000 TL, Yürütücü, 2014,Tamamlandı. 100
6. Öğretmen Öz-yeterlilik Ölçeği Kısa Formunun Ölçme Değişmezliğinin Madde Tepki Kuramı ve Klasik Test Kuramı Yöntemleri ile İncelenmesi, BAP, Proje No: Bilinmiyor, 1298 TL, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 50
Projects_001.pdf
5. Hatıralarla Bilim , TÜBİTAK, Proje No: Bilinmiyor, 0 TL, Araştırmacı, 2014,Tamamlandı. 50
4. Mutfakta Bilim ve Sağlık II , TÜBİTAK, Proje No: Bilinmiyor, 0 TL, Araştırmacı, 2013,Tamamlandı. 50
3. Mutfakta Bilim ve Sağlık , TÜBİTAK, Proje No: Bilinmiyor, 0 TL, Araştırmacı, 2012,Tamamlandı. 50
2. Üniversite - Kent İşbirliği Eylem Planı , , Proje No: Bilinmiyor, 85284 TL, Araştırmacı, 2012,Tamamlandı. 0
1. Yetişkinler İçin Sorumluluk Ölçeği Geliştirme Çalışması, BAP, Proje No: BAPEF EB (AE) 2006-2, 0 TL, Araştırmacı, 2006,Tamamlandı. 50
5. Arzu UÇAR, ARTI DEÄžER ÖZELLİĞİNE SAHİP ALT TESTLERDE EŞİTLEME YÖNTEMLERİNİN KARÅžILAÅžTIRILMASI, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Ece Türker, KLASİK TEST KURAMINA VE FAKTÖR ANALİTİK YAKLAÅžIMA GÖRE ELDE EDİLEN FARKLI GÜVENİRLİK KATSAYILARININ KARÅžILAÅžTIRILMASI, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Seha Yormaz, KOPYA BELİRLEME İNDEKSLERİNİN ÇEŞİTLİ KOÅžULLAR ALTINDA I. TİP HATA ORANLARININ VE GÜÇLERİNİN BELİRLENMESİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Seyran Ergin Aydemir, MATEMATİK BİLİŞSEL GELİŞİMİNİN ÖRTÜK BÜYÜME MODELİ İLE İZLENMESİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Fatma Altuner, Madde İstatistikleri ve Madde Tepki Süresi Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi, DiÄŸer, DiÄŸer, Devam ediyor. 200
1. University of North Carolina at Greensboro School of Education Educational Research and Methodology , 2009-10-07 - 2010-07-15, Greensboro, Amerika BirleÅŸik Devletleri.
1. Psychometric Society , Üye No: 1881, Amerika Birleşik Devletleri, 2015-01-01-2015-12-25.
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | |
|
||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||
|
||
TÜBİTAK 1002 | ||
|
||
H2020 Projesi | ||
|
||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||
|
||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||
|
||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |
|
||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||
|
||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||
|
||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |
|
||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Patent | Uluslararası patent | |
|
||
Ulusal patent | ||
|
||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |
|
||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |
|
||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||
|
||
TÜBA Akademi Ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||
|
||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||
|