İngilizce, , YÖKDİL, 67.5
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | MATEMATİK | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1997 |
YÜKSEK LİSANS | MATEMATİK | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2001 |
DOKTORA | MATEMATİK | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2005 |
1. KARMA DENEMELERDE VE MODELLERDE ROBUST İSTATİSTİKSEL ANALİZLER Danışman: Dr. Prof.Dr. Olcay ARSLAN, Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 2005.
1. KARMA DENEMELERDE, TASARIMLARDA VE MODELLERDE KÖTÜ KOŞULLULUK PROBLEMİ Danışman: Dr. Doç.Dr. Hamza EROL, Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 2001.
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
İL TEMSİLCİSİ | TÜBİTAK BİLGİ VE TOPLUM BAŞKANLIĞI | 2018-07-26 - Devam ediyor | |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2020-01-11 - 2023-01-11 |
2020
2. KURT, G.; COŞKUNTUNCEL, O. Assessment of Elementary Mathematics Teachers’ Probability Content Knowledge in terms of Different Meanings of Probability. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, 2020, 11, 706-732. 0 + 0 https://doi.org/10.16949/turkbilmat.728122
2014
1. AVCI, E.; SU ÖZENİR, Ö.; COŞKUNTUNCEL, O.; GÜL ÖZCİHAN, H.; SU, G. Ortaöğretim Öğrencilerinin Geometri Dersine Yönelik Tutumları. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, 2014, 5, 304-317. 0 + 0
2013
2. Coskuntuncel, O. The Use of Alternative Regression Methods in Social Sciences and the Comparison of Least Squares and M Estimation Methods in Terms of the Determination of Coefficient. KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, 2013, 13, 2151-2158. 1000 + 0
1. COŞKUNTUNCEL, O. Sosyal Bilimlerde Alternatif Regresyon Yöntemi Kullanımı ve En Ku çu k Kareler ile M Tahmin Yöntemlerinin Belirleyicilik Katsayısı Açısından Karşılaştırılması. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ, 2013, 13, 2139-2158. 1000 + 0 10.12738/estp.2013.4.1867
2005
1. COŞKUNTUNCEL, O. KARMA DENEMELERDE KÖTÜ KOŞULLULUK PROBLEMİ VE ROBUST M-TAHMİN EDİCİLERİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF PURE AND APPLİED MATHEMATİCS , 2005, 24, 459-469. 200 + 0
1. COŞKUNTUNCEL, O. Robust estimators for regression parameters of experiment with mixtures models. INTERNATİONAL J. OF PURE AND APP. MATH., 2005, 24, 459-469. 100 + 0
2023
2. COŞKUNTUNCEL, O.; KESER, M.; YURTALANOĞLU, O.; ARISOY, P.; SU ÖZENİR, Ö. INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' SKILLS IN USING NATURE-RELATED LEARNING MATERIALS. İ-MANAGER'S JOURNAL ON SCHOOL EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2023, 18, 17-29. 90 + 0
2018
1. AVCI, E.; COŞKUNTUNCEL, O. Middle school teachers’ opinions about using Vustat and Tinkerplots in the data processing in middle school mathematics. PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ, 2018, 9, 1-36. 100 + 0 10.14527/pegegog.2019.001
2023
1. COŞKUNTUNCEL, O.; KALE, F. EXAMINATION OF MATHEMATICS TEACHERS BELIEFS AND ATTITUDES REGARDING TEACHING STATISTICS. JOURNAL OF ADVANCED EDUCATİON STUDİES, 2023, 5, 178-203. 100 + 0 10.48166/ejaes.1354640
2020
8. SARI, E.; COŞKUNTUNCEL, O. Investigation of Middle School Mathematics Teachers’ Opinions About FATİH Project. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 49, 842-894. 200 + 0 10.14812/cufej.674680
2019
7. ÖZATA, M.; COŞKUNTUNCEL, O. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Eğitsel Matematik Oyunlarının Kullanımına İlişkin Görüşleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 15, 662-683. 200 + 0
2018
6. COŞKUNTUNCEL, O. Bounded-Influence Regression Estimation for Mixture Experiments. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 1020-1037. 200 + 0 10.17860/mersinefd.443584
2014
5. AVCI, E.; SU ÖZENİR, Ö.; COŞKUNTUNCEL, O.; ÖZCİHAN, H.; SU, G. Ortaöğretim Öğrencilerinin Geometri Dersine Yönelik Tutumları. TURKİSH JOURNAL OF COMPUTER AND MATHEMATİCS EDUCATİON, 2014, 5, 304-317. 140 + 0 http://www.dergipark.ulakbim.gov.tr/turkbilmat/article/view/5000067806/5000077342
2011
4. AVCI, E.; COŞKUNTUNCEL, O.; İNANDI, Y. Ortaöğretim on ikinci sınıf öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,, 2011, 7, 50-58. 200 + 0 http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000222/1002000135
3. AVCI, E.; COŞKUNTUNCEL, O.; İNANDI, Y. Ortaöğretim on ikinci sınıf öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2011, 7, 50-58. 200 + 0
2009
2. COŞKUNTUNCEL, O. Eğitimle İlgili Sapan Değer İçeren Veri Kümelerinde En Küçük Kareler ve Robust M Tahmin Edicilerin Karşılaştırılması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 5, 251-262. 200 + 0
1. COŞKUNTUNCEL, O. Eğitimle İlgili Sapan Değer İçeren Veri Kümelerinde En Küçük Kareler ve Robust M- Tahmin Edicilerin Karşılaştırılması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 5, 251-262. 200 + 0
2018
1. ÖZENİR, Ö.; AVCI, E.; COŞKUNTUNCEL, O. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ETKİNLİKLERİ HAZIRLAMA YETERLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. IHLARA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 3, 155-165. 100 + 0
2010
1. COŞKUNTUNCEL, O. Sosyal Bilimlerde Yanlı Regresyon Tahmin Edicilerinin Kullanılması. EĞİTİM VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ, 2010, 1, 100-108. 100 + 0
1. KİMSESİZ, M.; COŞKUNTUNCEL, O. Fen ve Matematik Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, ISBN: 978-9940-46-020-4, IVPE, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 184 Sayfa, Türkçe, Çetine, Karadağ, 2020. 0
2. POLAT, E.; COŞKUNTUNCEL, O. Eğitim Bilimleri Alanınada Akademik Çalışmalar Cilt 1, ISBN: 978-625-7884-65-5, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 464 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
3. COŞKUNTUNCEL, O. Farklı Disiplinlerden Seçkin Araştırmalar, ISBN: 978-625-7502-86-3, Duvar Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 253 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
3. COŞKUNTUNCEL, O.; KALE, F.; YURTALANOĞLU, O., Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Yaşam Deneyimlerinin Farklılıklarının Matematiksel Modelleme Sürecine Etkisinin İncelenmesi. 11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), 2023-07-25, , , Türkiye, . 200
2. Başkaya, A.; COŞKUNTUNCEL, O., Teachers’ Opinions About Mathematic Program Revised with 4+4+4 Education System . 3rd International Intuitionistic Fuzzy Sets and Contemporary Mathematics Conference, 2016-08-29, 2016-09-01, Mersin, Türkiye, 2016. 200
Scientific_Meetings_001.pdf
1. BAŞKAYA, A.; COŞKUNTUNCEL, O., Teachers’ Opinions About Mathematic Program Revised with 444 Education System. 3rd International Intuitionistic Fuzzy Sets and Contemporary Mathemathics Conference, 2016-08-29, 2016-09-01, MERSİN, Türkiye, . 200
3. KESER, M.; YURTALANOĞLU, O.; ARISOY, P.; COŞKUNTUNCEL, O., Ekosistemin Matematiğine Dijital Yaklaşımlar. 11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), 2023-07-25, , , Türkiye, . 65
2. ÖNEL, F.; KURT BİREL, G.; COŞKUNTUNCEL, O., Ortaokul Öğrencilerinin Temel Geometrik İnşa Süreçlerinin Dinamik Geometri Ortamında İncelenmesi: Yunus’un Durumu. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 2021-10-28, 2021-10-30, Antalya, Türkiye, . 100
1. SU, G.; COŞKUNTUNCEL, O., BİLSEM’DE ÇALIŞAN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNDE YAŞADIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ. VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 2020-09-10, 2020-09-13, Eskişehir, Türkiye, . 100
3. COŞKUNTUNCEL, O.; ARSLAN, O., Karma Denemelerde Parametre Tahminleri İçin Yüksek Kırılma (Bozulma) Noktasına Sahip Robust Tahmin Ediciler. 5. İstatistik Günleri Sempozyumu, 2006-05-24, 2006-05-27, Antalya, Türkiye, 2006. 100
2. COŞKUNTUNCEL, O.; ARSLAN, O., Karma denemelerde ve modellerde robust istatistiksel tahminler. 4. İstatistik Günleri Sempozyumu, 2004-05-20, 2004-05-21, İzmir, Türkiye, 2004. 100
1. COŞKUNTUNCEL, O.; ARSLAN, O., Karma denemelerde ve modellerde robust istatistiksel tahminler. 4. İstatistik Günleri Sempozyumu, 2004-05-20, 2004-05-21, Antalya, Türkiye, . 100
18. KURT BİREL, G.; COŞKUNTUNCEL, O., Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Olasılık Alan Bilgilerinin Değerlendirilmesi. 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2017-05-17, 2017-05-19, Afyon, Türkiye, . 50
17. AVCI, E.; ÖZENİR, Ö.; COŞKUNTUNCEL, O., Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Özyeterlik Algılarının Bazı Değişkenlere Göre Karşılaştırılması. 29. Ulusal Matematik Sempozyumu, 2016-08-28, 2016-08-31, , Türkiye, . 50
16. SARI, E.; COŞKUNTUNCEL, O., FATİH Projesi Kapsamında Getirilen Yeniliklerin Matematik Öğretiminde Kullanılması Hakkında Öğretmen Görüşleri. 29. Ulusal Matematik Sempozyumu, 2016-08-28, 2016-08-31, , Türkiye, . 50
15. SU, G.; ÖZENİR, Ö.; AVCI, E.; COŞKUNTUNCEL, O., Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Üstün Yetenekliler/Zekâlılar ile ilgili Yaplan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından incelenmesi. 29. Ulusal Matematik Sempozyumu, 2016-08-28, 2016-08-31, , Türkiye, . 32
14. ÖZENİR, Ö.; AVCI, E.; COŞKUNTUNCEL, O., Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Karşılaştrılması. 29. Ulusal Matematik Sempozyumu, 2016-08-28, 2016-08-31, , Türkiye, . 50
13. SARI, E.; COŞKUNTUNCEL, O., FATİH Projesi Kapsamında Getirilen Yeniliklerin Matematik Öğretiminde Kullanılması Hakkında Öğretmen Görüşleri. Ulusal Metematik Sempozyumu, 2016-08-28, 2016-08-31, Mersin, Türkiye, 2016. 50
12. AVCI, E.; ÖZENİR, Ö.; COŞKUNTUNCEL, O., Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Özyeterlik Alglarının Bazı Değişkenlere Göre Karşılaştırılması . Ulusal Matematik Sempozyumu, 2016-08-28, 2016-08-31, Mersin, Türkiye, 2016. 50
11. SU, G.; ÖZENİR, Ö.; AVCI, E.; COŞKUNTUNCEL, O., Türkiye'de Matematik Eğitimi Alanında Üstün Yetenekliler/Zekâlılar ile İlgili Yapılan Çalışmaların Çeşitli Değişkenler Açısından incelenmesi . Ulusal Matematik Sempozyumu, 2016-08-28, 2016-08-31, Mersin, Türkiye, 2016. 32
10. DUMAN, A.; COŞKUNTUNCEL, O., Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Analoji Kullanımı Hakkındaki Görüşleri. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, Adana, Türkiye, 2014. 50
9. AVCI, E.; COŞKUNTUNCEL, O.; SU ÖZENİR, Ö., Orta Öğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretim Programına Yönelik Görüşleri. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, Adana, Türkiye, 2014. 50
8. AVCI, E.; COŞKUNTUNCEL, O.; ÖZENİR, Ö., Orta Öğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretim Programına Yönelik Görüşleri. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, , Türkiye, . 50
7. BAŞKAYA, A.; COŞKUNTUNCEL, O., 4+4+4 Eğitim Sistemi Ve Yenilenen Ortaokul Matematik Programı Hakkında Öğretmen Görüşleri. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, Adana, Türkiye, 2014. 50
6. ÖZCİHAN, H.; COŞKUNTUNCEL, O., Ortaokul Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, Adana, Türkiye, 2014. 50
5. DUMAN, A.; COŞKUNTUNCEL, O., Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Analoji Kullanımı Hakkındaki Görüşleri. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, , Türkiye, . 50
4. GÜL ÖZCİHAN, H.; COŞKUNTUNCEL, O., Ortaokul Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, , Türkiye, . 50
3. COŞKUNTUNCEL, O.; ARSLAN, O., Karma denemelerde yüksek kırılma (bozulma) noktasına sahip robust tahmin edicilir. 5. İstatistik Günleri Sempozyumu, 2006-05-24, 2006-05-27, Antalya, Türkiye, . 50
2. COŞKUNTUNCEL, O.; ARSLAN, O., Karma denemelerde parametre tahminleri için genelleştirilmişM tahmin edicileri. 4. İstatistik Kongresi, 2005-05-08, 2005-05-12, ANTALYA, Türkiye, . 50
1. COŞKUNTUNCEL, O.; ARSLAN, O., Karma denemelerde Genelleştirilmiş M Tahmin Edicileri. 4. İstatistik Kongresi, 2005-05-08, 2005-05-12, Antalya, Türkiye, 2005. 50
1. AVCI, E.; UYSAL, Ş.; ULUTAŞ, P.; SU ÖZENİR, Ö.; ÇELEBİYILMAZ, K.; COŞKUNTUNCEL, O., Teknoloji ve Drama Temelli Bir Matematik Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Bakışına Etkisi. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, Adana, Türkiye, 2014. 10
2. Robust Regresyon Tahmin Yöntemlerinin Eğitim Araştırmalarında Karşılaşılan Problemlerin Çözümünde Kullanılması, BAP, Proje No: , 12500 TL, Yürütücü, 2007,Tamamlandı. 100
1. Robust regresyon tahmin yöntemlerinin eğitim araştırmalarında karşılaşılan problemlerin çözümünde kullanılması, BAP, Proje No: BAP-EF İM (OC) 2006-1, 0 TL, Yürütücü, 2007,Tamamlandı. 100
1. Ekosistemin Matematiğine Dijital Yaklaşımlar, TÜBİTAK, Proje No: , TL, Uzman, 2023,Tamamlandı. 0
1. FeTeMM İle Bilim Her Yerde, , Proje No: , EUR, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2016,Tamamlandı. 0
4. Esat AVCI, Ortaokul matematik öğretmenlerinin Vustat ve TinkerPlots yazılımlarının veri işleme öğrenme alanında kullanılabilirliği ile ilgili görüşleri , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Esengül POLAT, EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARINDA ROBUST REGRESYON YÖNTEMLERİ ETKİNLİĞİNİN İNCELENMESİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
2. Hasibe ÖZCİHAN, İlköğretim 6. Sınıf Matematik Dersinde Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
1. Adem BAŞKAYA, 4+4+4 EĞİTİM SİSTEMİ İLE YENİDEN DÜZENLENEN ORTAOKUL MATEMATİK PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2016, Tamamlandı. 200
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , EDİTÖR, E-ISSN : 1306-7850, 2017-12-28 - 2017-12-29. 0
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , EDİTÖR, E-ISSN : 1306-7850, 2017-08-30 - 2017-08-31. 0
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , EDİTÖR, E-ISSN : 1306-7850, 2017-04-28 - 2017-04-29. 0
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | ||
|
|||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||
|
|||
TÜBİTAK 1002 | |||
|
|||
H2020 Projesi | |||
|
|||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||
|
|||
Yurtiçi Araştırma | |||
|
|||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||
|
|||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
|||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Patent | Uluslararası patent | ||
|
|||
Ulusal patent | |||
|
|||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
|||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||
|
|||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||
|
|||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||
|
|||
TÜBA Akademi Ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |||
|
|||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||
|