Dr. Öğr. Üyesi Özge Kutlu Demir

Birim
:
Eğitim Fakültesi / İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
DOĞUM TARİHİ
:
01 Ocak 1989
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Çiftlikköy Kampüsü Yabancı Diller Yüksekokulu Kat:4 No: 414 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3610001
Dahili
:
E-MAIL
:
ozgekutlu@mersin.edu.tr
OLUŞTURMA
:
2015-05-27 07:43:16
DÜZENLEME
:
2020-07-03 00:43:44
PUAN
:
6925
YABANCI DİL
:
İngilizce, A, YDS, 97,5
Researcher ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2011
YÜKSEK LİSANS İNGİLİZ DİLİ VE EĞİTİMİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2014
DOKTORA İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ 2018
Doktora Tezi

1. 21ST CENTURY LEARNING: INTEGRATION OF WEB 2. 0 TOOLS IN TURKISH ADULT LANGUAGE CLASSROOMS Danışman: Dr. Prof. Dr. Hasan Bedir, Çağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Mersin , Türkiye, .

https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=MzP7PYssFqdb3WIjlroAkf7IIJvWvTizhX_3mD2IeTxbqjIWhLZo8KIcC1tgJcbL">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=MzP7PYssFqdb3WIjlroAkf7IIJvWvTizhX_3mD2IeTxbqjIWhLZo8KIcC1tgJcbL

Yüksek Lisans Tezi

1. İLKOKUL DÜZEYİNDE İNGİLİZCE VE TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA EYLEM ADACIKLARININ İNCELENMESİ Danışman: Dr. Prof. Dr. Hatice Sofu, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .

https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=48XPj7KKQhKUgntkUiKO3D3gUiqHPxvDwFuv3S96qnqJPgy2Jf_q5XfdqBDBM6Yp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=48XPj7KKQhKUgntkUiKO3D3gUiqHPxvDwFuv3S96qnqJPgy2Jf_q5XfdqBDBM6Yp

Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 3000
2013
3. Kutlu, O. Using Technology for Developing Writing in an ESP Class. ELSEVİER BV, 2013, 70, 267-271. 1000 + 0
http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.01.064

2. İlin, G.; Kutlu, O.; Kutluay, A. An Action Research: Using Videos for Teaching Grammar in an ESP Class. ELSEVİER BV, 2013, 70, 272-281. 1000 + 0
http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.01.065

1. Çubukçu, H.; Kutlu, O. Computer Mediated Communication: An Observation on Gender in Chat Rooms. ELSEVİER BV, 2013, 70, 724-730. 1000 + 0
http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.01.116

Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 600
2017
3. Kutlu Demir, O. BİR EYLEM ARAŞTIRMASI: ÖZGÜN BİR WEB 2.0 ARACININ SESLETİM PROBLEMLERİNİ AŞMAK İÇİN KULLANIMI . INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2017, 20, 99-106. 200 + 0
Publications_002.pdf

2. KUTLU DEMİR, O. Bağlamsal Dilbilgisi Dersinde Öğretim Elemanları ile Öğretmen Adayları Arasındaki Soruların ve Etkileşimin Analizi . INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2017, 5, 215-221. 200 + 0
http://http://www.ijla.net/Makaleler/1253255043_16.pdf

Publications_001.pdf

2013
1. Dönük, D.; Kutlu, O. Effects of cartoon software on developing reading skills. JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES [JSS], 2013, 12, 367-373. 200 + 0
Uluslararası - Diğer 100
1. Kutlu, O. An Action Research: Instruction Videos for Developing Writing Skills of Prep Students . 3RD EDİTİON OF INTERNATİONAL CONFERENCE : THE FUTURE OF EDUCATİON, 2013, 1, 1-4. 100 + 0
http://http://conference.pixel-online.net/FOE/conferences/foe2013/common/download/Paper_pdf/317-ENT29-FP-Kutlu-FOE2013.pdf

Ulusal - Diğer 100
2012
1. Esra, E.; Kutlu, O. A case study: Attitudes of ESP students towards CALL. . PROCEEDİNGS OF THE 3RD BLACK SEA ELT CONFERENCE “TECHNOLOGY: A BRİDGE TO LANGUAGE LEARNİNG”, 2012, 1, 69-74. 100 + 0
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 375
1. KUTLU DEMİR, O.; BEDİR, H. Current Researches in Educational Sciences II ( AYBAK 2020 Eylül ), ISBN: 9786257795456, Akademisyen, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 176 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2020. 125
2. Kutlu Demir, Ö. 9th International METU Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching, ISBN: 978-605-344-388-9, Gazi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 200, 280 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
3. Kutlu, O. 7th and 8th International Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching : Selected Papers, ISBN: 978-605-344-056-7, Gazi Yayınevi, Baskı Sayısı: 100, Baskı Adet Sayısı: 100, 106 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2013. 0
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 800

4. Kutlu Demir, Ö., A case study: discovering the self concepts of pre-service English teachers for teaching vocabulary. Self in Language Learning (SiLL) Conference, 2015-09-17, 2015-09-19, Mersin, Türkiye, 2016. 200

3. Kutlu, O., The Effects of a Task Based Instruction (TBI) Software for Teaching Vocabulary to Young Learners. Conference Proceedings: The Future of Education, 2015-06-11, 2015-06-12, Floransa, İtalya, 2015. 200

2. Dönük, D.; Kutlu, O., An e-learning tool to teach lexico grammatical words to young learners. 15th INGED Conference at Hacettepe University., 2011-10-20, 2011-10-22, Ankara, Türkiye, 2011. 200

1. Dönük, D.; Kutlu, O.; Özölmez, S., A breakthrough in language teaching: ICT animation heroes. 6th English Research Teaching Conference, 2010-05-14, 2010-05-16, İzmir, Türkiye, 2010. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 400

5. Kutlu Demir, Ö., Instructional Videos to Develop Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) of Instructors. CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-04-07, Adana, Türkiye, 2018. 100

4. Bedir, H.; Kutlu Demir, Ö., Four Cs in Turkish Adult Language Classrooms. CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-04-07, Adana, Türkiye, 2018. 100

3. Demir, Ö., A Case Study: Putting Another Brick On the Wallpaper to Teach Vocabulary . 3rd ÇUELT, 2017-04-20, 2017-05-21, Adana, Türkiye, 2017. 0

2. Demir, Ö., An Action Research: The Use of an Authentic Web 2.0 Tool to Overcome Pronunciation Problems. 3rd ÇUELT, 2017-04-20, 2017-04-21, Adana, Türkiye, 2017. 0

1. Kutlu, O., A case study: discovering the self-concepts of pre-service English teachers for teaching vocabulary. SILL Conference, 2015-09-17, 2015-09-19, Mersin, Türkiye, 2015. 100

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 0
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM (IJES) , [ 2019 : 1 ] . 0
2. MEDITERRANEAN FISHERIES AND AQUACULTURE RESEARCH (MEDFAR) , [ 2018 : 1 ] [ 2018 : 2 ] . 0
3. ULUSLARASı EğITIM VE DIL DERGISI , [ 2019 : 1 ] . 0
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz İDE303 Elt Methodology I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Güz İDE405 School Experıence Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 1-4-3
Güz İÖA105 Dinleme ve Sesletim I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Güz İÖA105 Dinleme ve Sesletim I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Güz İÖA107 Sözlü İletişim Becerileri I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Yıl YHİ 103 Okuma ve Yazma Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 5-0-5
Yıl YHİ 104 Dinleme ve Konuşma Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 5-0-5
Yıl YHİ 102 Dil Bilgisi Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 6-0-6
Yıl YHİ 101 Sözcük Varlığını Geliştirme Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar İDE404 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-6-5
Bahar İÖA110 İngilizcenin Yapısı Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Güz İÖA107 Sözlü İletişim Becerileri I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Güz İDE405 School Experıence Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 1-4-3
Yıl YHİ 103 Okuma ve Yazma Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 5-0-5
Yıl YHİ 102 Dil Bilgisi Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 6-0-6
Yıl YHİ 104 Dinleme ve Konuşma Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 5-0-5
Yıl YHİ 101 Sözcük Varlığını Geliştirme Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar İDE404 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-6-5
Bahar İDE104 Advanced Readıng and Wrıtıng I Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Bahar İÖA110 İngilizcenin Yapısı Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Bahar İÖA110 İngilizcenin Yapısı Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Güz İDE209 Oral Expressıon and Publıc Spe Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz İDE209 Oral Expressıon and Publıc Spe Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Yıl YHİ 102 Dil Bilgisi Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 6-0-6
Yıl YHİ 103 Okuma ve Yazma Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 5-0-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Yıl YHİ 102 Dil Bilgisi Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 6-0-6
Yıl YHİ 101 Sözcük Varlığını Geliştirme Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 4-0-4
Yıl YHİ 104 Dinleme ve Konuşma Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 5-0-5
Yıl YHİ 103 Okuma ve Yazma Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz 5-0-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TPD 210 Mesleki Yabancı Dil Tarsus Meslek Yüksekokulu Pazarlama ( İkmep ) 2-0-2
Bahar TBY 210 Mesleki Yabancı Dil - II Tarsus Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asis 3-1-4
Bahar YD 102 Yabancı Dil II Tarsus Meslek Yüksekokulu Giyim Üretim Teknolojisi ( İkm 3-0-3
Bahar TPD 210 Mesleki Yabancı Dil Tarsus Meslek Yüksekokulu Pazarlama ( İkmep ) ( 2. Öğret 2-0-2
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl