Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2011 |
YÜKSEK LİSANS | İNGİLİZ DİLİ VE EĞİTİMİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2014 |
DOKTORA | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ | 2018 |
1. 21ST CENTURY LEARNING: INTEGRATION OF WEB 2. 0 TOOLS IN TURKISH ADULT LANGUAGE CLASSROOMS Danışman: Dr. Prof. Dr. Hasan Bedir, Çağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Mersin , Türkiye, .
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=MzP7PYssFqdb3WIjlroAkf7IIJvWvTizhX_3mD2IeTxbqjIWhLZo8KIcC1tgJcbL">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=MzP7PYssFqdb3WIjlroAkf7IIJvWvTizhX_3mD2IeTxbqjIWhLZo8KIcC1tgJcbL
1. İLKOKUL DÜZEYİNDE İNGİLİZCE VE TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA EYLEM ADACIKLARININ İNCELENMESİ Danışman: Dr. Prof. Dr. Hatice Sofu, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=48XPj7KKQhKUgntkUiKO3D3gUiqHPxvDwFuv3S96qnqJPgy2Jf_q5XfdqBDBM6Yp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=48XPj7KKQhKUgntkUiKO3D3gUiqHPxvDwFuv3S96qnqJPgy2Jf_q5XfdqBDBM6Yp
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | 2022-07-07 - Devam ediyor |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYON BAŞKANI | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | 2020-12-31 - 2022-12-31 |
2013
3. Kutlu, O. Using Technology for Developing Writing in an ESP Class. ELSEVİER BV, 2013, 70, 267-271. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.01.064
2. Çubukçu, H.; Kutlu, O. Computer Mediated Communication: An Observation on Gender in Chat Rooms. ELSEVİER BV, 2013, 70, 724-730. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.01.116
1. İlin, G.; Kutlu, O.; Kutluay, A. An Action Research: Using Videos for Teaching Grammar in an ESP Class. ELSEVİER BV, 2013, 70, 272-281. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.01.065
2017
3. Kutlu Demir, O. BİR EYLEM ARAŞTIRMASI: ÖZGÜN BİR WEB 2.0 ARACININ SESLETİM PROBLEMLERİNİ AŞMAK İÇİN KULLANIMI . INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2017, 20, 99-106. 200 + 0Publications_002.pdf
2. KUTLU DEMİR, O. Bağlamsal Dilbilgisi Dersinde Öğretim Elemanları ile Öğretmen Adayları Arasındaki Soruların ve Etkileşimin Analizi . INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2017, 5, 215-221. 200 + 0http://http://www.ijla.net/Makaleler/1253255043_16.pdf
Publications_001.pdf
2013
1. Dönük, D.; Kutlu, O. Effects of cartoon software on developing reading skills. JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES [JSS], 2013, 12, 367-373. 200 + 0
1. Kutlu, O. An Action Research: Instruction Videos for Developing Writing Skills of Prep Students . 3RD EDİTİON OF INTERNATİONAL CONFERENCE : THE FUTURE OF EDUCATİON, 2013, 1, 1-4. 100 + 0http://http://conference.pixel-online.net/FOE/conferences/foe2013/common/download/Paper_pdf/317-ENT29-FP-Kutlu-FOE2013.pdf
2017
2. KUTLU DEMİR, Ö. Bağlamsal Dilbilgisi Dersinde Öğretim Elemanları ile Öğretmen Adayları Arasındaki Soruların ve Etkileşimin Analizi. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2017, , -. 100 + 0
1. KUTLU DEMİR, Ö. BİR EYLEM ARAŞTIRMASI: ÖZGÜN BİR WEB 2.0 ARACININ SESLETİM PROBLEMLERİNİ AŞMAK İÇİN KULLANIMI. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2017, , -. 100 + 0
2012
1. Esra, E.; Kutlu, O. A case study: Attitudes of ESP students towards CALL. . PROCEEDİNGS OF THE 3RD BLACK SEA ELT CONFERENCE “TECHNOLOGY: A BRİDGE TO LANGUAGE LEARNİNG”, 2012, 1, 69-74. 100 + 0
1. KUTLU DEMİR, O.; BEDİR, H. Current Researches in Educational Sciences II ( AYBAK 2020 Eylül ), ISBN: 9786257795456, Akademisyen, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 176 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2020. 125
1. Kutlu Demir, Ö. 9th International METU Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching, ISBN: 978-605-344-388-9, Gazi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 200, 280 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
2. Kutlu, O. 7th and 8th International Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching : Selected Papers, ISBN: 978-605-344-056-7, Gazi Yayınevi, Baskı Sayısı: 100, Baskı Adet Sayısı: 100, 106 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2013. 0
1. KUTLU DEMİR, Ö.; BEDİR, H. Current Researches in Educational Sciences II, ISBN: 9786257795456, Akademisyen, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 176 Sayfa, İngilizce, , Türkiye, 2020. 0
4. Kutlu Demir, Ö., A case study: discovering the self concepts of pre-service English teachers for teaching vocabulary. Self in Language Learning (SiLL) Conference, 2015-09-17, 2015-09-19, Mersin, Türkiye, 2016. 200
3. Kutlu, O., The Effects of a Task Based Instruction (TBI) Software for Teaching Vocabulary to Young Learners. Conference Proceedings: The Future of Education, 2015-06-11, 2015-06-12, Floransa, İtalya, 2015. 200
2. Dönük, D.; Kutlu, O., An e-learning tool to teach lexico grammatical words to young learners. 15th INGED Conference at Hacettepe University., 2011-10-20, 2011-10-22, Ankara, Türkiye, 2011. 200
1. Dönük, D.; Kutlu, O.; Özölmez, S., A breakthrough in language teaching: ICT animation heroes. 6th English Research Teaching Conference, 2010-05-14, 2010-05-16, İzmir, Türkiye, 2010. 200
5. Kutlu Demir, Ö., Instructional Videos to Develop Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) of Instructors. CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-04-07, Adana, Türkiye, 2018. 100
4. Bedir, H.; Kutlu Demir, Ö., Four Cs in Turkish Adult Language Classrooms. CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-04-07, Adana, Türkiye, 2018. 100
3. Demir, Ö., A Case Study: Putting Another Brick On the Wallpaper to Teach Vocabulary . 3rd ÇUELT, 2017-04-20, 2017-05-21, Adana, Türkiye, 2017. 0
2. Demir, Ö., An Action Research: The Use of an Authentic Web 2.0 Tool to Overcome Pronunciation Problems. 3rd ÇUELT, 2017-04-20, 2017-04-21, Adana, Türkiye, 2017. 0
1. Kutlu, O., A case study: discovering the self-concepts of pre-service English teachers for teaching vocabulary. SILL Conference, 2015-09-17, 2015-09-19, Mersin, Türkiye, 2015. 100
1. Türkiye Türkçesi Çevrim İçi Haber Metinlerinde Yeni Sözlerin Neolojizm Otomatik Çıkarımı, TÜBİTAK, Proje No: , EUR, projects.gorevler., 2014,Tamamlandı. 0
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM (IJES) , [ 2019 : 1 ] . 0
2. MEDITERRANEAN FISHERIES AND AQUACULTURE RESEARCH (MEDFAR) , [ 2018 : 1 ] [ 2018 : 2 ] . 0
3. ULUSLARASı EğITIM VE DIL DERGISI , [ 2019 : 1 ] . 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | İDE303 | Elt Methodology I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE405 | School Experıence | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | İÖA105 | Dinleme ve Sesletim I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İÖA105 | Dinleme ve Sesletim I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İÖA107 | Sözlü İletişim Becerileri I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Yıl | YHİ 103 | Okuma ve Yazma | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 5-0-5 |
Yıl | YHİ 104 | Dinleme ve Konuşma | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 5-0-5 |
Yıl | YHİ 102 | Dil Bilgisi | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 6-0-6 |
Yıl | YHİ 101 | Sözcük Varlığını Geliştirme | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İÖA110 | İngilizcenin Yapısı | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İÖA107 | Sözlü İletişim Becerileri I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE405 | School Experıence | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-4-3 |
Yıl | YHİ 103 | Okuma ve Yazma | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 5-0-5 |
Yıl | YHİ 102 | Dil Bilgisi | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 6-0-6 |
Yıl | YHİ 104 | Dinleme ve Konuşma | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 5-0-5 |
Yıl | YHİ 101 | Sözcük Varlığını Geliştirme | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İDE104 | Advanced Readıng and Wrıtıng I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İÖA110 | İngilizcenin Yapısı | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | İÖA110 | İngilizcenin Yapısı | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE209 | Oral Expressıon and Publıc Spe | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE209 | Oral Expressıon and Publıc Spe | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Yıl | YHİ 102 | Dil Bilgisi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 6-0-6 |
Yıl | YHİ 103 | Okuma ve Yazma | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 5-0-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Yıl | YHİ 102 | Dil Bilgisi | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 6-0-6 |
Yıl | YHİ 101 | Sözcük Varlığını Geliştirme | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 4-0-4 |
Yıl | YHİ 104 | Dinleme ve Konuşma | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 5-0-5 |
Yıl | YHİ 103 | Okuma ve Yazma | Yabancı Diller Yüksekokulu | Yabancı Dil Hazırlık - İngiliz | 5-0-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | TPD 210 | Mesleki Yabancı Dil | Tarsus Meslek Yüksekokulu | Pazarlama ( İkmep ) | 2-0-2 |
Bahar | TBY 210 | Mesleki Yabancı Dil - II | Tarsus Meslek Yüksekokulu | Büro Yönetimi ve Yönetici Asis | 3-1-4 |
Bahar | YD 102 | Yabancı Dil II | Tarsus Meslek Yüksekokulu | Giyim Üretim Teknolojisi ( İkm | 3-0-3 |
Bahar | TPD 210 | Mesleki Yabancı Dil | Tarsus Meslek Yüksekokulu | Pazarlama ( İkmep ) ( 2. Öğret | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|