Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | MATEMATİK | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | 1984 |
YÜKSEK LİSANS | FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ (MATEMATİK | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | 1987 |
DOKTORA | CEBİR VE SAYILAR TEORİSİ | UNİVERSİTY OF BATH | 1992 |
1. Applications of Computer Algebra to the Study of Recurrence in p-groups Danışman: Dr. Geoff C Smith, Diğer, Diğer, Matematik Anabilim Dalı, Bath, İngiltere / Birleşik Krallık, .
1. Sınır Değer Problemleri Danışman: Dr. Rahim Ocak, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Anabilim Dalı, Erzurum, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | 1985-02-20 - 1993-06-15 |
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | 1993-06-15 - 1998-10-20 |
DOÇENT DOKTOR | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | 1998-11-20 - 2004-03-16 |
PROFESÖR DOKTOR | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | 2004-03-16 - 2013-08-16 |
PROFESÖR DOKTOR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-08-18 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ENSTİTÜ MÜDÜRÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2015-03-19 - 2018-03-19 | |
SENATO ÜYESİ | 2015-03-19 - 2018-03-19 | ||
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2015-03-19 - 2018-03-19 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2015-03-19 - 2018-03-19 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2014-04-28 - 2017-04-28 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2013-08-16 - 2016-08-16 |
2004
4. Dikici, R. General recurrences in finite p-groups. ELSEVİER BV, 2004, 158, 445-458. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1016/j.amc.2003.08.096
2003
3. Özkan, E.; Aydın, H.; Dikici, R. 3-Step Fibonacci series modulo m. ELSEVİER BV, 2003, 143, 165-172. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1016/S0096-3003(02)00360-0
2. Özkan, E.; Aydın, H.; Dikici, R. Applications of Fibonacci sequences in a finite nilpotent group. ELSEVİER BV, 2003, 141, 565-578. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1016/S0096-3003(02)00276-X
1. Dikici, R.; Özkan, E. An application of Fibonacci sequences in groups. ELSEVİER BV, 2003, 136, 323-331. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1016/S0096-3003(02)00044-9
2021
19. Topçu, H.; Dikici, R. Örüntülerin 8. Sınıf Öğrencilerine Öğretiminde İlgi Tabanlı Örneklerle Öğretim Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. THE JOURNAL OF INTERNATİONAL EDUCATİON SCİENCE, 2021, 8, 187-200. 200 + 0http://dx.doi.org/10.29228/INESJOURNAL.54235
2020
18. ÇETİN, A.; DİKİCİ, R. Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İspat Yapabilme Durumlarının İncelenmesi. ONLİNE JOURNAL OF MATHEMATİCS, SCİENCE AND TECHNOLOGY EDUCATİON , 2020, 1, 75-85. 200 + 0http://ojomste.com/index.php/1
2015
17. Özdemir, E.; Dikici, R.; Kültür, N. Öğrencilerin Örüntüleri Genelleme Süreçleri: 7.Sınıf Örneği. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, 23, 523-548. 200 + 0http://79.123.169.199/ojs/index.php/Kefdergi/article/view/566
2014
16. Çetin, A.; Dikici, R. Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Dersinin Etkililiği. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2014, 22, 981-994. 200 + 0http://79.123.169.199/ojs/index.php/Kefdergi/article/view/353/121
2013
15. Güler, G.; Dikici, R. Examining prospective mathematics teachers’ proof processes for algebraic concepts. INFORMA UK LİMİTED, 2013, 45, 475-497. 200 + 0http://dx.doi.org/10.1080/0020739X.2013.837528
2012
14. Güler, G.; Dikici, R. Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2012, 20, 571-590. 200 + 0
13. Güler, G.; Özdemir, E.; Dikici, R. Öğretmen Adaylarının Matematiksel Tümevarım Yoluyla İspat Becerileri ve Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2012, 20, 219-236. 200 + 0http://www.kefdergi.com/pdf/20_1/20_1_15.pdf
12. Özdemir, E.; Güler, G.; Dikici, R. Evaluation of Turkish Students Selection Examination Questions for Mathematics 2/Algebra . JOURNAL OF QUALİTY MEASUREMENT & ANALYSİS, 2012, 8, 73-84. 200 + 0http://www.ukm.my/jqma/v8_1/jqma-8-1-06-abstractrefs.pdf
2009
11. Tatar, E.; Dikici, R. The effect of the 4MAT method (learning styles and brain hemispheres) of instruction on achievement in mathematics. INFORMA UK LİMİTED, 2009, 40, 1027-1036. 200 + 0http://dx.doi.org/10.1080/00207390903121750
2006
10. Okur, M.; Dikici, R. Evaluation of The Success of Mathematics Teacher Candidates in 2001-2004 University Entrance Examination in Turkey. JOURNAL OF QUALİTY MEASUREMENT & ANALYSİS, 2006, 2, 131-142. 200 + 0http://www.ukm.my/jqma/v2_1/JQMA-2-1-13-abstractrefs.pdf
9. Tatar, E.; Dikici, R. Diagnosing Students Difficulties in Learning Mathematics: The Case of Binary Operation. JOURNAL OF QUALİTY MEASUREMENT & ANALYSİS, 2006, 2, 91-102. 200 + 0http://www.ukm.my/jqma/v2_1/JQMA-2-1-09-abstractrefs.pdf
2004
8. Dikici, R.; İşleyen, T. Bağıntı ve Fonksiyon Konusundaki Öğrenme Güçlüklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. GAZİ ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2004, 12, 105-116. 200 + 0http://www.kefdergi.com/12_1.pdf
7. Okur, M.; Dikici, R. Özel Dershaneler ile Devlet Okullarının Kartezyen Çarpım-Analitik Düzlem ve Bağıntı Konularındaki Bilgi ve Becerileri Kazandırma Düzeylerinin Değerlendirilmesi. GAZİ ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2004, 12, 417-426. 200 + 0http://www.kefdergi.com/12_2.pdf
2001
6. Dikici, R.; Işık, C. Özel Dershanelerin Matematik Öğretimindeki Yeri. GAZİ ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2001, 9, 157-164. 200 + 0http://www.kefdergi.com/9_1.pdf
1999
5. Dikici, R. 2-Step General Recurrences in Finite p-Groups. HACETTEPE BULLETİN OF NATUREL SCİENCES AND ENGİNEERİNG, 1999, 28, 9-14. 200 + 0
1998
4. Aydın, H.; Dikici, R. General Fibonacci Sequences in Groups. THE FİBONACCİ QUARTERLY, 1998, 36, 216-221. 200 + 0http://www.fq.math.ca/Scanned/36-3/aydin.pdf
1997
3. Dikici, R.; Smith, G. Fibonacci Sequences in Finite Nilpotent Groups. TURKİSH JOURNAL OF MATHEMATİCS, 1997, 21, 133-142. 200 + 0http://journals.tubitak.gov.tr/math/issues/mat-97-21-2/mat-21-2-1-e2102-01.pdf
2. Dikici, R. A Technique Concerning Sums Arising From Fibonacci Sequences in Groups. HACETTEPE BULLETİN OF NATUREL SCİENCES AND ENGİNEERİNG, 1997, 18, 13-30. 200 + 0
1995
1. Dikici, R.; Smith, G. Recurrences in Finite Groups. TURKİSH JOURNAL OF MATHEMATİCS, 1995, 19, 321-329. 200 + 0http://journals.tubitak.gov.tr/math/issues/mat-95-19-3/pp-321-330.pdf
2017
11. KARAKUŞ, D.; DİKİCİ, R. ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPAT YÖNTEMLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ. THE JOURNAL OF INTERNATİONAL EDUCATİONAL SCİENCES, 2017, 4, 194-206. 100 + 010.16991/INESJOURNAL.1507
2013
10. Kırmacı, U.; Dikici, R. On Some Hermite-Hadamard Type Inequalities for Twice Differentiable Mappings and Applications. TAMKANG JORUNAL OF MATHEMATİCS, 2013, 44, 41-51. 100 + 0http://journals.math.tku.edu.tw/index.php/TKJM/article/view/964/786
2011
9. Okur, M.; Dikici, R.; Sanalan, V.; Tatar, E. Computer Applications in Teaching Abstract Algebra. INTERNATİONAL JOURNAL OF APPLİED SCİENCE AND TECHNOLOGY, 2011, 1, 20-27. 85 + 0http://www.ijastnet.com/journals/Vol.1_No.1;_March_2011/3.pdf
8. OKUR, M.; DİKİCİ, R.; SANALAN, V.; TATAR, E. Computer Applications in Teaching Abstract Algebra. INTERNATİONAL JOURNAL OF APPLİED SCİENCE AND TECHNOLOGY, 2011, 1, 20-27. 85 + 0
2006
7. OKUR, M.; DİKİCİ, R. Evaluation of The Success of Mathematics Teacher Candidates in 2001 2004 University Entrance Examination in Turkey. JOURNAL OF QUALİTY MEASUREMENT & ANALYSİS, 2006, 2, 131-142. 100 + 0
1998
6. AYDIN, H.; DİKİCİ, R. General Fibonacci Sequences in Finite Groups. THE FİBONACCİ QUARTERLY, 1998, 36, 216-221. 100 + 0
1997
5. Kültür, N.; Dikici, R. Formation of an Equation Involving Squares of Theta Functions. FAR EAST JOURNAL OF MATHEMATİCAL SCİENCES, 1997, 6, 221-227. 100 + 0
4. Işık, A.; Dikici, R. The Jacobi Forms. JOURNAL OF INSTİTUTE OF MATHEMATİCS & COMPUTER SCİENCES. MATHEMATİCS SERİES., 1997, 10, 181-186. 100 + 0
3. Dikici, R.; Işık, A. Fibonacci Sequences in Modular Groups. JOURNAL OF INSTİTUTE OF MATHEMATİCS & COMPUTER SCİENCES. MATHEMATİCS SERİES., 1997, 10, 187-189. 100 + 0
1993
2. Aydın, H.; Dikici, R. Wall and Vinson Revisited. APPLİCATİONS OF FİBONACCİ NUMBERS, 1993, 5, 61-68. 100 + 0
1992
1. Dikici, R.; Smith, G. Remaks on Fibonacci Sequences in Groups II. BATH MATHEMATİCS AND COMPUTER SCİENCE TECHNİCAL REPORT, 1992, 92, 1-20. 100 + 0
2023
1. YEŞİLYURT ÇETİN, A.; DİKİCİ, R. Investigation of Prospective Mathematics Teachers’ Proof Completion Processes Supported By Key Ideas. JOURNAL OF QUALİTATİVE RESEARCH İN EDUCATİON, 2023, 34, 341-361. 300 + 0https://enadonline.com/index.php/enad/article/view/1741
2021
1. Yeşilyurt Çetin, A.; Dikici, R. Organizing the mathematical proof process with the help of basic components in teaching proof: Abstract algebra example. LUMAT : INTERNATİONAL JOURNAL ON MATH, SCİENCE AND TECHNOLOGY EDUCATİON, 2021, 9, 235-255. 100 + 0http://dx.doi.org/10.31129/LUMAT.9.1.1497
2020
9. Topçu, H.; Dikici, R. Örgün ve Yaygın Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri. İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 6, 1-28. 200 + 0http://https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1136203
2012
8. Güler, G.; Özdemir, E.; Dikici, R. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sınav Soruları ile SBS Matematik Sorularının Bloom Taksonomisi’ne Göre Karşılaştırmalı Analizi. ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 14, 39-56. 200 + 0http://eefdergi.erzincan.edu.tr/article/view/1006000901/1006000675
2011
7. Coşkun, O.; Güler, G.; Dikici, R. Modüler Aritmetik Kavramı ile İlgili Öğrenme Güçlüklerinin Belirlenmesi. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2011, 1, 91-108. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/trkefd/article/view/5000081096/5000075432
6. Özdemir, E.; Güler, G.; Dikici, R. Yükseköğretime Geçiş Sınavı(YGS) ve Lisans Yerleştirme Sınavı(LYS) Matematik Soruları ile Ortaöğretim Matematik Dersi Yazılı Sınav Sorularının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisi’ne Göre Değerlendirilmesi. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2011, 23, 27-48. 200 + 0
2008
5. Tatar, E.; Dikici, R. Matematik Eğitiminde Öğrenme Güçlükleri. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2008, 5, 183-193. 200 + 0http://sbed.mku.edu.tr/article/view/1038000520/1038000309
4. Tatar, E.; Dikici, R. İkili İşlem Kavramı İle İlgili Orta Öğretim Öğrencilerinin Öğrenme Güçlüklerinin Belirlenmesi. BAYBURT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 3, 48-62. 200 + 0
2003
3. Konyalıoğlu, S.; Dikici, R. Normal Altgrup ve Bölüm Grubu Kavramlarının Öğretiminde ISETL Programlama Dilinin Rolü . SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2003, 16-17-18, 249-254. 200 + 0
2. Okur, M.; Dikici, R. 2001-2002 ÖSS Geometri Sorularının Düzey ve İçerik Yönünden Değerlendirilmesi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2003, 16-17-18, 293-298. 200 + 0
1998
1. Dikici, R.; Özkan, E. General Recurrences in Modular Groups. JOURNAL OF FACULTY OF SCİENCE EGE UNİVERSİTY, 1998, 21, 93-101. 200 + 0
4. YEŞİLYURT ÇETİN, A.; DİKİCİ, R., Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İspat Yapabilme Durumlarının İncelenmesi. 27 th International Conference on Educational Sciences, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100
3. Çetin, A.; Dikici, R., Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İspat Yapabilme Durumlarının İncelenmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, 2018. 100
2. ÇETİN, A.; DİKİCİ, R., Matematiksel ispat yapma ve problem çözmede sesli düşünmenin rolü. 8. International Congress of Educational Research, 2016-05-05, 2016-05-08, ÇANAKKALE, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_001.pdf
1. ÇETİN, A.; DİKİCİ, R., Matematiksel ispat yapma ve problem çözmede sesli düşünmenin rolü. 8. International Congress of Educational Research, 2016-05-05, 2016-05-08, ÇANAKKALE, Türkiye, . 100
2. ÖZDEMİR, E.; DİKİCİ, R., Öğrencilerin Örüntüleri Genelleme Süreçleri 7 Sınıf Örneği. XII.Matematik Sempozyumu(Toplumda Matematik), 2013-05-23, 2013-05-25, , Türkiye, . 100
1. Dikici, R.; Özkan, E., General Recurrences in Modular Groups. Atatürk Üniversitesi 40.Kuruluş Yılı Matematik Sempozyumu, 1998-05-20, 1998-05-22, Erzurum, Türkiye, 1998. 100
5. Özdemir, E.; Dikici, R., Öğrencilerin Örüntüleri Genelleme Süreçleri: 7.Sınıf Örneği. XII.Matematik Sempozyumu(Toplumda Matematik), 2013-05-23, 2013-05-25, Ankara, Türkiye, 2013. 50
http://matder.org.tr/index.php?option=com_content&view=article&id=227&Itemid=303
4. Yeşilyurt, A.; Dikici, R., Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Dersinin Etkililiği. X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2012-06-27, 2012-06-30, Niğde, Türkiye, 2012. 50
http://kongre.nigde.edu.tr/xufbmek/
3. ÇETİN, A.; DİKİCİ, R., Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Dersinin Etkililiği. X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2012-06-27, 2012-01-30, , Türkiye, . 50
2. Dikici, R.; Özkan, E., 3-step General Fibonacci Sequences in Groups. Sakarya Matematik Sempozyumu, 1997-09-11, 1997-09-13, Sakarya, Türkiye, 1997. 50
1. Dikici, R., A work on 2-step General Recurrences in Groups. Matematik Sempozyumu(Altınoluk’ta Matematik Günleri), 1996-05-23, 1996-05-26, Balıkesir, Türkiye, 1996. 50
https://books.google.com.tr/books/about/Matematik_sempozyumu.html?id=unrpnQEACAAJ&redir_esc=y
12. Muzaffer Okur, Özel Dershanelerin Ortaöğretim Düzeyinde Cebir Öğretimindeki Yeri ve Önemi(Bilişsel Alan Öğrenmeleri Açısından) , Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 200
11. Ebru Kopuzlu, Topolojik Gruplar, Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 200
10. Enver Tatar, Çözülebilir Gruplar ve Çözülebilir Grupların Alt Grupları, Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 200
9. Engin Özkan, Nilpotent Gruplar, Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 200
8. Işılay Kurt Güner, Modüler Aritmetik Öğretimine Alternatif Bir Yaklaşım, Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 200
7. Elif Berre Özer Kottaş, 6. Sınıf Öğrencilerine Doğal Sayılarla İşlemler Öğrenme Alanının İlgi Tabanlı Örneklerle Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
6. Hatice Yardımcı, Matematik Öğretmen Adaylarının Sözel Kümeleri Matematiksel Dile Çevirebilme Düzeyleri, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Hasan Topçu, 8.Sınıf Öğrencilerine Örüntüler Öğrenme Alanının İlgi-Tabanlı Örneklerle Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Derya Miral, Ortaöğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Matematiksel İspat Yöntemleri Hakkındaki Görüşleri, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Onur Coşkun, Modüler Aritmetik Kavramı ile İlgili Öğrenme Güçlüklerinin Belirlenmesi , Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Remziye Şenol, Matematik Öğretiminde Yapılan Son Çalışmalar , Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Ayşe Yıldız, 9. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel İspatla İlgili Öğrenme Güçlüklerinin Belirlenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200
5. Muzaffer Okur, Bilgisayar Paket Programları Kullanılarak İzomorfizm Kavramının Öğretimi , Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 400
4. Enver Tatar, İkili İşlem Kavramı ile İlgili Öğrenme Güçlüklerinin Belirlenmesi ve 4Mat Yönteminin Başarıya Etkisi , Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 400
3. Serpil Konyalıoğlu, Bazı Sonlu Doğurulmuş Grupların Öğretimine Geometrik ve Bilgisayar Destekli Yaklaşım , Fen Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 400
2. Aysun Yeşilyurt Çetin, Matematik ögretmeni adaylarının matematiksel ispatta önceden belirlenen anahtar fikirleri yazabilme süreçleri, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 400
1. Gürsel Güler, Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanındaki İspat Süreçlerinin İncelenmesi , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Atatürk Üniversitesi, Tamamlandı. 400
1. KASTAMONU EGITIM DERGISI , EDITOR KURULU UYELIGI, ISSN : 2147-9844, 2010-01-03 - Devam ediyor. 0
1. HACETTEPE ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2011 : 1 ] . 5
2. DISCRETE DYNAMICS IN NATURE AND SOCIETY , [ 2012 : 1 ] . 5
3. JOURNAL OF ALGEBRA AND ITS APPLICATIONS , [ 2020 : 1 ] . 5
1. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2014 : 1 ] . 1
2. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2011 : 2 ] . 2
3. BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2003 : 1 ] . 1
4. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2008 : 1 ] [ 2004 : 1 ] . 2
5. DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2010 : 1 ] . 1
6. ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2011 : 1 ] [ 2009 : 2 ] . 3
7. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2010 : 1 ] . 1
8. FIRAT ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN VE MÜHENDİSLİK BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2001 : 1 ] [ 2000 : 1 ] . 2
9. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , [ 2013 : 1 ] [ 2011 : 1 ] [ 2010 : 1 ] [ 2009 : 3 ] [ 2008 : 2 ] [ 2007 : 4 ] [ 2006 : 3 ] [ 2005 : 3 ] [ 2004 : 1 ] [ 2003 : 1 ] [ 2002 : 1 ] [ 2000 : 1 ] [ 2015 : 1 ] . 23
10. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
11. MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ , [ 2012 : 1 ] . 1
12. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2019 : 1 ] . 1
13. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2006 : 1 ] [ 2003 : 1 ] . 2
14. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2009 : 1 ] [ 2004 : 2 ] . 3
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | İMA301 | Cebir | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMA301 | Cebir | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMA203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMA203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 502 | Matematiksel Düşünme ve Modell | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Güz | MÖP 523 | Cebir Öğretimi I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | İMA106 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | İMA204 | Lineer Cebir II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP402 | Matematik Felsefesi * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP204 | Lineer Cebir II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP102 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | GKZ008 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | MÖP 502 | Matematiksel Düşünme ve Modell | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | İMA203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 523 | Cebir Öğretimi I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP102 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | İMA106 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP204 | Lineer Cebir II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP402 | Matematik Felsefesi * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP102 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP204 | Lineer Cebir II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP402 | Matematik Felsefesi * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 524 | Cebir Öğretimi II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | MÖP203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP 523 | Cebir Öğretimi I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 502 | Matematiksel Düşünme ve Modell | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP102 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP402 | Matematik Felsefesi * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP204 | Lineer Cebir II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 523 | Cebir Öğretimi I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | MÖP 502 | Matematiksel Düşünme ve Modell | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP402 | Matematik Felsefesi * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP102 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP204 | Lineer Cebir II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 524 | Cebir Öğretimi II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP-502 | Matematiksel Düşünme ve Modell | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | MÖP 523 | Cebir Öğretimi I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | MÖP 581 | Seminer | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 1-0-1 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP204 | Lineer Cebir II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP102 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP402 | Matematik Felsefesi * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP204 | Lineer Cebir II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP102 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP-502 | Matematiksel Düşünme ve Modell | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP101 | Genel Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 13 | Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Yaz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Yaz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP402 | Matematik Felsefesi * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP102 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | MÖP102 | Soyut Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP101 | Genel Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | ||
|
|||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||
|
|||
TÜBİTAK 1002 | |||
|
|||
H2020 Projesi | |||
|
|||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||
|
|||
Yurtiçi Araştırma | |||
|
|||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||
|
|||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
|||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Patent | Uluslararası patent | ||
|
|||
Ulusal patent | |||
|
|||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
|||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||
|
|||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||
|
|||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||
|
|||
TÜBA Akademi Ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |||
|
|||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||
|