Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSE | ABDULKERİM BENGİ ANADOLU LİSESİ | 2000 | |
LİSANS | İLKÖĞRETİM | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2004 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ (ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013 |
1. Bilişsel Tanı Modellerinde Parametre Kestirimini ve Sınıflama Tutarlılığını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Danışman: Dr. Adnan KAN, Mersin Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .
1. Dereceli Puanlama Anahtarıyla, Genel İzlenimle ve İkili Karşılaştırmalar Yöntemiyle Yapılan Değerlendirmelerin Karşılaştırılması Danışman: Dr. Adnan ERKUŞ, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
DR. ÖĞRT. GÖR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2014-02-14 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-11-22 - 2018-10-21 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-11-22 - 2018-10-21 |
2016
2. AŞİRET, S.; ÖMÜR SÜNBÜL, S. Investigating Test Equating Methods in Small Samples Through Various Factors. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY PRACTİCE, 2016, 16, 647-668. 1000 + 010.12738/estp.2016.2.2762
2013
1. ÖMÜR, S.; ERKUŞ, A. Dereceli Puanlama Anahtarıyla Genel İzlenimle ve İkili Karşılaştırmalar Yöntemiyle Yapılan Değerlendirmelerin Karşılaştırılması. HACETTEPE UNİVERSİTESİ EGİTİM FAKULTESİ DERGİSİ-HACETTEPE UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON, 2013, 28, 308-320. 1000 + 0
2020
1. Tekingündüz, S.; Karabel, E.; Zekioğlu, A.; Ömür Sünbül, S. Modeling the Relationship Between Organizational Trust, Job Performance, Identity and Organizational Identification. JOURNAL OF BUSİNESS RESEARCH - TURK, 2020, 12, 1192-1206. 130 + 0http://dx.doi.org/10.20491/isarder.2020.905
1. TEKİNGÜNDÜZ, S.; KARABEL, E.; ZEKİOĞLU, A.; ÖMÜR SÜNBÜL, S. Modeling the Relationship Between Organizational Trust, Job Performance, Identity and Organizational Identification. JOURNAL OF BUSİNESS RESEARCH - TURK, 2020, 12, 1192-1206. 65 + 0
2019
5. ÖMÜR SÜNBÜL, S. Investigating Differential Item Functioning in DINA Model. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON (IJPE), 2019, 15, 174-186. 100 + 010.29329/ijpe.2019.203.13
2018
4. ÖMÜR SÜNBÜL, S. The Impact of Different Missing Data Handling Methods on DINA Model. INTERNATİONAL JOURNAL OF EVALUATİON AND RESEARCH İN EDUCATİON (IJERE), 2018, 7, 77-86. 100 + 010.11591/ijere.v7.i1.11682
3. ÖMÜR SÜNBÜL, S.; AŞİRET, S. The Effects of Q Matrıx Misspecification on Item and Model Fit. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2018, 14, 144-154. 100 + 010.29329/ijpe.2018.157.12
2017
2. BALTA, E.; ÖMÜR SÜNBÜL, S. An Investigation of Ordering Test Items Differently Depending on Their Difficulty Level by Differential Item Functioning. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 17, 23-42. 100 + 010.14689/ejer.2017.72.2
2016
1. ÖMÜR SÜNBÜL, S.; KAN, A. Bilişsel Tanı Modellerinde Parametre Kestirimini ve Sınıflama Tutarlılığını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi. HACETTEPE UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON, 2016, 31, 778-795. 100 + 010.16986/HUJE.2015014663
2020
5. TEKİNGÜNDÜZ, S.; KARABEL, E.; ZEKİOĞLU, A.; ÖMÜR SÜNBÜL, S. Modeling the Relationship Between Organizational Trust, Job Performance, Identity and Organizational Identification. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 12, 1192-1206. 130 + 0https://doi.org/10.20491/isarder.2020.905
2017
4. ÖMÜR SÜNBÜL, S.; AŞİRET, S. Madde Tepki Kuramı’na Dayalı Madde-Uyum İndekslerinin I.Tip Hata ve Güç Oranlarının İncelenmesi. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ, 2017, 8, 79-97. 200 + 010.21031/epod.301529
2016
3. SÜNBÜL, Ö.; ÖMÜR SÜNBÜL, S. Değişen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesinde Kullanılan Yöntemlerde I Tip Hata ve Güç Çalışması. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2016, 15, 882-897. 200 + 010.17051/io.2016.10640
2013
2. KAN, A.; SÜNBÜL, Ö.; ÖMÜR, S. 6 8 Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin Çeşitli Yöntemlere Göre Değişen Madde Fonksiyonlarının İncelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 207-222. 200 + 0
2010
1. ÖMÜR, S.; SELVİ, H. Angoff Ebel ve Nedelsky Yöntemleriyle Belirlenen Kesme Puanlarının Sınıflama Tutarlılıklarının Karşılaştırılması. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ, 2010, 1, 109-113. 200 + 0
1. Ömür Sünbül, S. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme – II Ölçme Araçlarının Psikometrik Nitelikleri ve Ölçme Kuramları, ISBN: 9786053188186, Pegem Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 272 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 250
1. Ömür Sünbül, S. Herkes Için Istatistiksel Programlama Ve Analiz: R, ISBN: 9786053185727, Pegem Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 456 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2020. 300
2. Ömür Sünbül, S. Psikoloji İçin İstatistiksel Metotlar, ISBN: 9786053185697, Pegem Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 810 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 100
1. ÖMÜR SÜNBÜL, S. Psikolojide Ölçme ve Ölçek Geliştirme-II Ölçme Araçlarının Psikometrik Nitelikleri ve Ölçme Kuramları, ISBN: 978-605-318-818-6, PEGEM Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2019. 0
7. ÖMÜR SÜNBÜL, S.; AŞİRET, S., Karma Testlerde Madde Tepki Kuramı’na Dayalı Test Eşitleme Yöntemlerinin Performanslarının İncelenmesi. VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019-06-19, 2019-06-22, ANKARA, Türkiye, . 100
6. SÜNBÜL, Ö.; ÖMÜR SÜNBÜL, S.; BAKAN KALAYCIOĞLU, D., DAĞILIM ÇARPIKLIĞININ OMEGA İNDEKSİNİN PERFORMANSIÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ÇEŞİTLİ KOŞULLAR ALTINDAİNCELENMESİ. 6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT ANDEVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, 2018-09-05, 2018-09-08, PRIZREN, Kosova, . 100
5. AŞİRET, S.; ÖMÜR SÜNBÜL, S., Neat Desene Dayalı Test Eşitleme Yöntemlerine Kayıp Verinin Etkisi. Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2018-05-02, 2018-05-05, ANTALYA, Türkiye, . 100
4. BALTA, E.; ÖMÜR SÜNBÜL, S., Güçlüklerine Göre Farklı Sıralanan Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonlarının Cinsiyet Açısından İncelenmesi. Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2018-05-02, 2018-05-05, ANTALYA, Türkiye, . 100
3. KÖSE, İ.; ÖMÜR SÜNBÜL, S.; USTA, H.; YANDI, A.; OĞUL, V., ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ DEĞİŞEN MADDEFONKSİYONLARININ MADDE TEPKİ KURAMI YÖNTEMLERİ İLE İNCELENMESİ. Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, 2017-09-21, 2017-09-23, NEVŞEHİR, Türkiye, . 80
2. BALTA, E.; ÖMÜR SÜNBÜL, S., An Investigation Of Effect Of Ordering Items Differently Depending On Their Difficulty Level Upon Individuals’xx Response By Using Differential Item Functioning. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, . 100
1. ÖMÜR SÜNBÜL, S.; Aşiret, S., Accuracy of Random Group Test Equating Methods. International Congress on Education for the Future:Issues and Challenges, 2015-05-13, 2015-05-15, ANKARA, Türkiye, . 100
1. ÖMÜR, S.; SELVİ, H., Angoff Ebel ve Nedelsky Yöntemleriyle Belirlenen Kesme Puanlarının Sınıflama Tutarlılıklarının Karşılaştırılması. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME II. ULUSAL KONGRESİ, 2010-05-05, 2010-05-07, , Türkiye, . 100
3. ÖMÜR SÜNBÜL, S.; Aşiret, S., Madde Tepki Kuramı na Dayalı Madde Uyum ndekslerinin I Tip Hata ve Güç Oranlarının Çe itli Deği kenler Açısından ncelenmesi. V. ULUSAL EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDĠRME KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMLI), 2016-09-01, 2016-09-03, , Türkiye, . 50
2. SÜNBÜL, Ö.; ÖMÜR SÜNBÜL, S., Değişen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesinde Kullanılan Yöntemlerde 1 Tip Hata ve Güç Çalışması. IV. ULUSAL EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇMEVE DEĞERLENDİRME KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMLI), 2014-06-09, 2014-06-13, , Türkiye, . 50
1. KAN, A.; SÜNBÜL, Ö.; ÖMÜR SÜNBÜL, S., 2009 6 Sınıf 2010 7 Sınıf ve 2011 8 Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin Çeşitli Yöntemlere Göre Madde Yanlılığının İncelenmesi. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME III. ULUSAL KONGRESİ, 2012-09-19, 2012-09-21, , Türkiye, . 50
1. İYEP İzleme ve Değerlendirme Araştırması, Diğer (Uluslararası), Proje No: , EUR, Araştırmacı, Devam ediyor... 0
2. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: 2019-1-AP5-3413, 200000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
1. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: , EUR, Yürütücü, Devam ediyor... 100
4. Bilgisayar Destekli Ölçme Değerlendirme Araçlarının Mersin Üniversitesi’xxnde Farklı Alanlara Entegrasyonu, BAP, Proje No: , 110000 TL, Araştırmacı, Devam ediyor... 50
3. Bilgisayar Destekli Ölçme Değerlendirme Araçlarının Mersin Üniversitesi'nde Farklı Alanlara Entegrasyonu, BAP, Proje No: 2017-2-AP5-2338, 110000 TL, Araştırmacı, Devam ediyor... 50
2. Öğretmen Öz-yeterlik Algısı Ölçeği Kısa Formunun Ölçme Değişmezliğinin Madde Tepki Kuramı ve Klasik Test Kuramı Yöntemleri İle İncelenmesi, BAP, Proje No: , 1298 TL, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 50
1. Öğretmen Öz Yeterlik Algısı Ölçeği Kısa Formunun Ölçme Değişmezliğinin Madde Tepki Kuramı ve Klasik Test Kuramı Yöntemleriyle İncelenmesi, BAP, Proje No: 2735632, 1298 TL, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 50
3. Songül Güneş, Açık uçlu matematik sorularının değerlendirilmesinde puanlayıcı güvenirliğinin genellenebilirlik kuramına göre incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Semih Aşiret, Küçük örneklemlerde test eşitleme yöntemlerinin çeşitli faktörlere göre incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_002.pdf
1. Ebru Balta, MADDELERİ GÜÇLÜKLERİNE GÖRE FARKLI SIRALAMANIN BİREY TEPKİLERİNE ETKİSİNİN DEĞİŞEN MADDE FONKSİYONUYLA İNCELENMESİ , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_001.pdf
1. İLKöğRETIM ONLINE , [ 2016 : 2 ] . 8
1. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
2. İLKÖĞRETİM ONLİNE , [ 2017 : 2 ] . 2
3. İNÖNÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
4. İNÖNÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | EBD213 | İstatistik I | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RHA209 | Temel İstatistik | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | İDE311 | İstatistik | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | TAED 523 | İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis | 3-0-3 |
Güz | RPD 523 | İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 524 | Temel İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Programları ve Öğretim | 3-0-3 |
Güz | MBS010 | Eğitimde Proje Hazırlama | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Güz | MBD007 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD010 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD-212 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EPÖ 517 | Ölçme Aracı Geliştirme | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Programları ve Öğretim | 2-2-3 |
Bahar | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EÖD 478 | İstatistik II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 2-2-3 |
Bahar | MBD007 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD007 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBS010 | Eğitimde Proje Hazırlama | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | İDE311 | İstatistik | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | TAED 523 | İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 524 | Temel İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Programları ve Öğretim | 3-0-3 |
Güz | RPD 555 | İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 477 | İstatistik I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | MBS020 | Öğretimi Bireyselleştirme ve U | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD-212 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 478 | İstatistik II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 2-2-3 |
Bahar | EÖD 512 | Ölçme Aracı Geliştirme II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 2-2-3 |
Bahar | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EPÖ 517 | Ölçme Aracı Geliştirme | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Programları ve Öğretim | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | İDE311 | İstatistik | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 524 | Temel İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Programları ve Öğretim | 3-0-3 |
Güz | EÖD 477 | İstatistik I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 2-2-3 |
Güz | RPD 555 | İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD-212 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EÖD 478 | İstatistik II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 2-2-3 |
Bahar | RPD 523 | İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD 555 | İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | İDE311 | İstatistik | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | RPD 523 | İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EÖD 477 | İstatistik I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 2-2-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD-212 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EÖD 512 | Ölçme Aracı Geliştirme II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 2-2-3 |
Bahar | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | İDE311 | İstatistik | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | SEM DR | Seminer ( Dr ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | EÖD 623 | Bilişsel Tanı Modelleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EÖD 615 | Değişen Madde Fonksiyonu | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 617 | Test Eşitleme | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 3-0-3 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | SEM DR | Seminer ( Dr ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 524 | Temel İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 623 | Eğitim Araştırmalarında Istati | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD110 | Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RPD110 | Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | BES-502 | Spor Bilimlerinde Uygulamalı İ | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Beden Eğitimi ve Spor | 2-1-3 |
Bahar | EPÖ 623 | Eğitim Araştırmalarında İstati | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 512 | Ölçme Aracı Geliştirme II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Bahar | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | EBD311 | İstatistik* ( Seçmeli ) | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-0-2 |
Güz | EBD411 | Bilimsel Araş. Yön. | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-0-2 |
Güz | EBD311 | İstatistik | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EBD411 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | BES-503 | Spor Bilimlerinde İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Beden Eğitimi ve Spor | 2-1-3 |
Güz | EPÖ 623 | Eğitim Araştırmalarında İstati | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-561 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-0-2 |
Güz | OAÖ-561 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-0-2 |
Güz | BES-502 | Spor Bilimlerinde Uygulamalı İ | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Beden Eğitimi ve Spor | 2-1-3 |
Güz | TÜE 517 | Temel İstatistik | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Türkçe Eğitimi | 3-0-3 |
Güz | PF 13 | Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 13 | Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | EBD412 | Öğrt. Sür. İzl. ve Deger. ( Se | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | EBD412 | Öğr. Sürec. İzl. ve Değer. ( S | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | EBD412 | Öğr. Süreci İzl. ve Değ. ( Seç | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 507 | Ölçme Teknikleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 05 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirm | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |
|
||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||
|
||
TÜBİTAK 1002 | ||
|
||
H2020 Projesi | ||
|
||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |
|
||
Yurtiçi Araştırma | ||
|
||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |
|
||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Patent | Uluslararası patent | |
|
||
Ulusal patent | ||
|
||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |
|
||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |
|
||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||
|
||
TÜBA Akademi Ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||
|
||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||
|