İngilizce, A, YDS, 97,50000
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSE | - | 75. YIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ | 1999 |
LİSANS | YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI | ORTADOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2004 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ ANA BİLİMDALI/EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ BİLİM DALI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2010 |
DOKTORA | EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ | GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ | 2018 |
1. Okul Yöneticilerinin Kültürel Sermaye Yeterliklerinin ve Kültürel Liderlik Rollerini Yerine Getirme Düzeylerinin İncelenmesi Danışman: Dr. AYKAR TEKİN BOZKURT, Gaziantep Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, GAZİANTEP, Türkiye, 2018.
Theses_002.pdf
1. İlköğretim Müfettişlerinin Öğretmen Teftişlerindeki Denetim Görevlerini Yerine Getirme Derecelerine İlişkin İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarının İncelenmesi Danışman: Dr. YUSUF İNANDI, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, 2010.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2023-08-04 - Devam ediyor |
2018
4. TEKİN BOZKURT, A.; GÖKALP, S. The Primary School Teachers' Perceptions about Their Educational Background and Their Levels of Income. SCHOLARS JOURNAL OF ECONOMİCS, BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2018, 5, 262-269. 200 + 0 http://saspjournals.com/wp-content/uploads/2018/04/SJEBM-53-262-269-c.pdf Publications_002.pdf
3. TEKİN BOZKURT, A.; AVCI, Y.; GÖKALP, S. The Evaluation of Mobbing Cases Which Teachers Experience In Middle Schools (Sample of Mersin Province). SCHOLARS JOURNAL OF ARTS, HUMANİTİES AND SOCİAL SCİENCES, 2018, 6, 966-971. 200 + 0 http://saspjournals.com/wp-content/uploads/2018/05/SJAHSS-64-966-971-c.pdf Publications_008.pdf
2017
2. GÖKALP, S.; YAŞAR, M.; TEKİN BOZKURT, A. Inspection of School Managers’ Carrying Out Cultural Leadership Roles. SCHOLARS JOURNAL OF ARTS, HUMANİTİES AND SOCİAL SCİENCES, 2017, 5, 1043-1049. 200 + 0 http://saspjournals.com/wp-content/uploads/2017/09/SJAHSS-58D1043-1049.pdf Publications_001.pdf
2015
1. KARAKUŞ, M.; GÖKALP, S.; KAYA, O. Analysis of Middle School Teachers' Perceptions about the Degree at Which Middle School Principals Perform Their Duties Related to Supervising Teachers. MEVLANA INTERNATİONAL JOURNAL OF MORAL AND VALUES EDUCATİON, 2015, 2, 1-15. 200 + 0 Publications_005.pdf
2023
5. Üredi, P.; Gökalp, S. Undesirable Student Behaviours and the Proposed Solutions Within the Context of Discipline Model Based on Reality Therapy in Classroom Management: A Case Study in Turkey . EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCE, 2023, 10, 34-52. 100 + 0 https://ejes.eu/wp-content/uploads/2023/04/03-EJES-March-2023.pdf Publications_003.pdf
2022
4. GÖKALP, S. The Relationship Between School Principals' Cultural Intelligence Level and Teachers' Job Satisfaction and Intention to Leave the Job. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 11, 493-509. 100 + 0 https://pdf.eu-jer.com/EU-JER_11_1_493.pdf Publications_016.pdf
2021
3. GÖKALP, S. Communication Barriers in the Context of School-Parents Cooperation. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL MANAGEMENT , 2021, 4, 83-96. 100 + 0 https://www.eujem.com/EUJEM_4_2_83.pdf Publications_015.pdf
2. KÖSECE, P.; ÜREDİ, L.; AKBAŞLI, S.; GÖKALP, S. Investigation of Eba Digital Education Platform Used as the Medium of Distance Education in Turkey During Covid-19 Pandemic Process in Terms of Critical Thinking Skills. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2021, 8, 15-28. 65 + 0 http://ejes.eu/vol-8-no-2/ Publications_012.pdf
1. GÖKALP, S. Opinions of High School Principals on Their Cultural Intelligence. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL METHODOLOGY, 2021, 7, 669-682. 100 + 0 https://pdf.ijem.com/IJEM_7_4_669.pdf Publications_014.pdf
2015
1. ÇOBANOĞLU, N.; GÖKALP, S. Öğretmen Adaylarının Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2015, 12, 279-295. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/183401 Publications_009.pdf
1. GÖKALP, S.; KAYA, O.; ANGAY, A. Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürüne Güvenin İş Tatmini Üzerindeki Etkisinde Lider-Üye Etkileşiminin Aracı Rolü. BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 4, 45-70. 100 + 0 Publications_011.pdf
1. GÖKALP, S. Etkin Öğretmen Teftişi, ISBN: 978-625-7254-71-7, Berikan Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 133 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 500
http://www.berikanyayinevi.com.tr/yayinlar/kitap-1071-ETKIN_OGRETMEN_TEFTISI.html
2. GÖKALP, S. Okul Yönetiminde Kültürel Sermaye ve Liderlik, ISBN: 9786257354622, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 273 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 500
https://books.akademisyen.net/index.php/akya/catalog/book/3
1. GÖKALP, S. Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar 5, ISBN: 978-625-7254-74-8, Berikan Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 445 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 1000
https://ubaksymposium.org/Upload/editor/files/SOSYAL%20B%C4%B0L%C4%B0MLERDE%20YEN%C4%B0%20ARA%C5%9ETIRMALAR.pdf
1. GÖKALP, S. Eğitim Ekonomisi, Planlamasi ve Yönetiminde Güncel Akademik Çalışmalar, ISBN: 978-625-7451-14-7, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 202 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 500
https://www.akademisyen.com/tr/egitim-bilimleri/egitim-ekonomisi-planlamasi-ve-yonetiminde-guncel-akademik-calismalar.html?
1. GÖKALP, S.; YAŞAR, M.; TEKİN BOZKURT, A., Mersin İli Merkez İlçelerdeki Resmi Ortaokul Öğretmenlerinin Kültürel Zeka Düzeyinin İncelenmesi. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-8 (EYFOR-8), 2017-10-19, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, 2017. 200
Scientific_Meetings_001.pdf
14. GÖKALP, S., Students’ Parents’ Expectations Of The Stakeholders In The Schools About The Prevention Of Climate Change. 6th International New York Conference On Evolving Trends In Interdisciplinary Research & Practices, 2022-04-03, 2022-04-05, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2022. 100
http://www.nyconference.org/
13. GÖKALP, S., İlkokul Öğretmenlerinin Kullandıkları Çatışma Çözüm Stratejileri. . "Kaşgarlı Mahmut" 4. Uluslararasi Bilim Kültür Ve Eğitim Kongresi, 2022-03-25, 2022-03-27, Bakü, Azerbaycan, 2022. 100
https://www.scienceazerbaijan.org
12. GÖKALP, S., İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK ÖZYETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. ("Kaşgarlı Mahmut" 4. Uluslararası Bilim Kültür Ve Eğitim Kongresi, 2022-03-25, 2022-03-27, Bakü, Azerbaycan, 2022. 100
https://www.scienceazerbaijan.org
11. GÖKALP, S., İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık Ve Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Akdeniz Zirvesi 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , 2022-03-12, 2022-03-13, Mersin, Türkiye, 2022. 100
https://www.akdenizkongresi.org/
10. GÖKALP, S., İlkokul Öğretmenlerinin Sosyal Sermaye Ve Psikolojik Sermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Akdeniz Zirvesi 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , 2022-03-12, 2022-03-13, Mersin, Türkiye, 2022. 100
https://www.akdenizkongresi.org/
9. GÖKALP, S., Investigation Of The Relationship Between The Middle School Teachers’ Perceptions Of Organizational Trust And Their Innovative Behaviours. IESBSC 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 2022-02-26, 2022-02-27, İzmir, Türkiye, 2022. 100
https://www.ubsder.org/trmain
8. GÖKALP, S., Ortaokul Öğretmenlerinin Mesleki Dayanıklılık İnanç Düzeyleri İle Öznel İyi Oluşlari Arasindaki İlişkinin İncelenmesi. IESBSC 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 2022-02-26, 2022-02-27, İzmir, Türkiye, 2022. 100
https://www.ubsder.org/trmain
7. GÖKALP, S., Investigation of the Preschool Principals' Perceptions about Their Educational Background and Their Levels of Income. International Paris Conference On Social Sciences – VI (6. Paris Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi), 2021-07-09, 2021-07-11, Paris, Fransa, 2021. 100
https://www.iksadparis.org/
6. GÖKALP, S., Investigation of Preschool Principals’ Performing Cultural Leadership Roles. ISPEC 6. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, 2021-05-16, 2021-05-18, Siirt, Türkiye, 2021. 100
https://f6190cd2-9e5f-4edc-8750-76612352d015.filesusr.com/ugd/d0a9b7_61afb8ad9e76447ca72e33d6996b4570.pdf
5. GÖKALP, S., The Investigation of Mobbing Cases Which the Preschool Teachers Experience. International Iğdır Conference On Social Science (Iğdır Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi), 2021-04-14, 2021-04-15, IĞDIR, Türkiye, 2021. 100
https://d78ea76a-1faa-490b-96df-3833ce6eddb7.filesusr.com/ugd/614b1f_330d2c7bacc244ffb0283cae433aea03.pdf
4. GÖKALP, S., Investigation of the Preschool Teachers' Perceptions about Their Educational Background and Their Levels Of Income. 10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2021-04-11, 2021-04-12, ANKARA, Türkiye, 2021. 100
https://ubaksymposium.org/Upload/editor/files/10_%20ubak%20sosyal%20%C3%B6zet(15).pdf
3. GÖKALP, S., Anaokulu Müdürlerinin Kültürel Sermaye Yeterliklerinin İncelenmesi. 10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , 2021-04-11, 2021-04-12, ANKARA, Türkiye, 2021. 100
https://ubaksymposium.org/Upload/editor/files/10_%20ubak%20sosyal%20%C3%B6zet(15).pdf
2. GÖKALP, S.; KALAYCI, M.; TEKİN BOZKURT, A., Okul Yöneticilerinin Kültürel Sermaye Yeterliliklerinin İncelenmesi. 13. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 2018-05-10, 2018-05-12, SİVAS, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_003.pdf
1. YAŞAR, M.; GÖKALP, S., Mersin İli Merkez İlçelerindeki Resmi Ortaokul Müdürlerinin Kültürel Zeka Düzeyinin İncelenmesi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20-23 Nisan 2017, 2017-04-20, 2017-04-23, ANTALYA, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_002.pdf
1. Be European Saviours Of Treasures, AB, Proje No: 2012-1-RO1-COM06-22413 4, 0 TL, Yürütücü, 2014,Tamamlandı. 0
Projects_002.pdf
4. TUBİTAK 4006 Bilim Fuarı , TÜBİTAK, Proje No: F19B424, 0 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2019,Tamamlandı. 0
Projects_004.pdf
3. TUBİTAK 4006 Bilim Fuarı , TÜBİTAK, Proje No: G18B642 , 0 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2018,Tamamlandı. 0
2. TUBİTAK 4006 Bilim Fuarı , TÜBİTAK, Proje No: 117B898 , 0 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2017,Tamamlandı. 0
1. TUBİTAK 4006 Bilim Fuarı , TÜBİTAK, Proje No: 1, 0 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2012,Tamamlandı. 0
1. Bir Tam Altın Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü, 2002-06-07, ANKARA, Türkiye. 0
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |
|
||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||
|
||
TÜBİTAK 1002 | ||
|
||
H2020 Projesi | ||
|
||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |
|
||
Yurtiçi Araştırma | ||
|
||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |
|
||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Patent | Uluslararası patent | |
|
||
Ulusal patent | ||
|
||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |
|
||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |
|
||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||
|
||
TÜBA Akademi Ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||
|
||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||
|