Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
YÜKSEK LİSANS | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ | KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2011 |
DOKTORA | İLKÖĞRETİM | PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ | 2016 |
1. Yedinci Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tasarlanan Bilgisayar Oyununun Öğrencilerin Fene Yönelik Özyeterliklerine, Motivasyonlarına ve Saldırganlıklarına Etkisi Danışman: Dr. Hüseyin BAĞ, Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Denizli, Türkiye, 2016.
Theses_002.pdf
1. Kavram Karikatürlerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin “Maddenin Yapısı ve Özellikleri” Konusunu Öğrenmelerine Etkisi Danışman: Dr. Haluk ÖZMEN, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı, Trabzon, Türkiye, 2011.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ | 2012-02-13 - 2016-06-17 |
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016-08-17 - 2020-12-16 |
DOÇENT DOKTOR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2020-12-16 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-01-22 - 2021-01-21 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-01-22 - 2021-01-21 | |
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-10-09 - 2020-09-27 |
2022
2. SAY, F.; GÜNEŞ, G.; BATI, K. Forest schools in Turkey in times of COVID-19. THE JOURNAL OF ENVİRONMENTAL EDUCATİON, 2022, , 1-15. 1000 + 010.1080/00958964.2022.2132463
2017
1. SAY, F.; BAĞ, H. The Evaluation of the Effect of a Newly Designed Computer Game on 7th Grade Students’ Motivation Towards Science and Agression. EURASIA JOURNAL OF MATHEMATİCS, SCİENCE AND TECHNOLOGY EDUCATİON, 2017, 13, 5379-5393. 1000 + 010.12973/eurasia.2017.00831a
2022
4. ESEN, M.; SAY, F. Zekâ Oyunlarının, 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye İlişkin Karar Verme Becerisine, Sabırlı Davranış Göstermesine ve Okul Doyumuna Etkisinin İncelenmesi. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ (IJONASS), 2022, 6, 71-87. 100 + 010.38015/sbyy.1031058
2021
3. LEYLAK, D.; SAY, F. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Kişilik Özellikleri ile Yaratıcılığı Destekleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ (IJONASS), 2021, 5, 177-190. 100 + 010.38015/sbyy.911805
2020
2. YILDIRIM, F.; SAY, F. Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Fen Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2020, 4, 151-164. 100 + 010.38015/sbyy.750758
2018
1. AKBULUT, S.; EROL, A.; SAY, F. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. JOURNAL OF EDUCATİON AND NEW APPROACHES, 2018, 1, 1-11. 100 + 0
2021
13. SAY, F.; AKBULUT, S. Investigation of Primary-School Teachers' Attitudes towards Educational Game According to Different Variables. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2021, 2021, 79-84. 100 + 0
12. LEYLAK, D.; ÇATAL, E.; SAY, F. Examining the Primary-School Teachers’ Motivation Levels during the Covid-19 Pandemic. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2021, 2021, 64-72. 100 + 0
2020
11. SAY, F.; YILDIRIM, F. Analysis of the Effect of Web 2.0 Tools on Pre-Service Classroom Teachers’ Science Teaching Self-Efficacy Beliefs and Attitudes Towards Science Teaching. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2020, 5, 962-977. 100 + 0
10. SAY, F.; YILDIRIM, F. Investigation of Pre-service teachers’ Web 2.0 Rapid Content Development Self-Efficacy Belief Levels and their Views on Web 2.0 Tools. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL METHODOLOGY, 2020, 6, 345-354. 100 + 010.12973/ijem.6.2.345
9. SAY, F.; YILDIRIM, F. Flipped Classroom Implementation in Science Teaching. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİON AND TEACHİNG - IOJET, 2020, 7, 606-620. 100 + 0
2019
8. UÇAK, E.; SAY, F. Analyzing the Secondary School Students’ Anxiety towards Science Course in Terms of a Number of Variables. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2019, 8, 63-71. 100 + 010.12973/eu-jer.8.1.63
7. UÇAK, E.; SAY, F. Analyzing the Secondary School Students’ Anxiety towards Science Course in Terms of a Number of Variables. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2019, 8, 63-71. 100 + 0http://dergipark.gov.tr/eujer
Publications_011.pdf
2017
6. PAN, V.; SAY, F. Investigation of The Factors Influencing Teaching Profession Choices of Pedagogical Formation Trainees. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2017, , 311-317. 100 + 0
5. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; SAY, F. The Effect of Education Thematıc Films on Classroom Teacher Candidates’ Motivation to Teach and Attitudes Towards Teaching Profession. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2017, , 276-281. 100 + 0
4. SAY, F.; PAN, V. The Effect of Instruction With Augmented Reality Astronomy Cards On 7th Students’ Attitudes Towards Astronomy and Academic Achievement. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2017, , 295-301. 100 + 0
2015
3. SAY, F.; UÇAK, E.; ALDAN KARADEMİR, Ç.; ÇEKBAŞ, Y. From The Perspective Of Preservice Teachers The Accomplishment Levels Of Primary School Teachers Effective Teacher Attitudes In Science Lessons. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2015, , 251-257. 95 + 0
2. SAY, F.; UÇAK, E.; ALDAN KARADEMİR, Ç.; ÇEKBAŞ, Y. A Computer Game Implementation Individually or in a Group. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2015, , 8-13. 95 + 0
1. SAY, F.; UÇAK, E.; ALDAN KARADEMİR, Ç.; ÇEKBAŞ, Y. The Effect Of The Computer Game Developed For The 7th Grade Science Lesson On Student s Self Efficacy Toward Science. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2015, , 594-600. 95 + 0
2020
5. DÖNMEZLER, E.; SAY, F. Examination of Illustrated Children’s Books Published in Turkey For Ages 5-8 in Terms Of Format, Illustrations And Content. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİA SOCİAL SCİENCES, 2020, 11, 746-772. 200 + 0
2019
4. UÇAK, E.; SAY, F. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN DERSİNE YÖNELİK KAYGI NEDENLERİNİN İNCELENMESİ. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, , 71-89. 200 + 010.21764/maeuefd.393854
2018
3. SAY, F.; ÖZMEN, H. Effectiveness of Concept Cartoons on 7th Grade Students’ Understanding of “the Structure and Properties of Matter”. JOURNAL OF TURKİSH SCİENCE EDUCATİON (TUSED), 2018, 15, 1-24. 200 + 010.12973/tused.10218a
2013
2. SAY, F.; ÇEKBAŞ, Y. The Effect of Teaching Materials Determined according to the Model 5e in Resolving the Misconceptions Frictional Electricity. MEDİTERRANEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2013, 7, 214-220. 200 + 0
1. ÇEKBAŞ, Y.; SAY, F. The Effects of Class Attendance on Academic Achievement and the Views of Preservice Teachers about Attendance and Absenteeism. MEDİTERRANEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2013, 7, 665-672. 200 + 0
1. SAY, F.; YILDIRIM, F. Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar 2, ISBN: 978-625-7676-80-9, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2021. 0
2. ÖZTÜRK, İ.; SAY, F. Medya Okuryazarlığı Eğitimi, ISBN: 978-625-427-698-9, Noebl, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
3. BAĞ, H.; SAY, F. Fen Öğretiminde Yeni yaklaşımlar 1, ISBN: 978-605-241-835-2, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
1. KASAP, B.; SAY, F. Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar I, ISBN: 978-605-5447-91-5, Tablet Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 447 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2022. 0
2. SAY, F.; YILDIRIM, F. İlkokulda Eğitim ve Öğretim, ISBN: 978-625-7582-77-3, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 633 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
3. DÖNMEZLER, E.; SAY, F. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - IV, ISBN: 978-625-7228-72-5, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 420 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
4. ÇATAL, E.; SAY, F. Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar 2, ISBN: 978-625-7676-80-9, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 392 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
5. LEYLAK, D.; SAY, F. Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar I, ISBN: 978-605-5447-91-5, Tablet Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 447 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2022. 0
1. AKDAĞ, H.; SAY, F. II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU TAM METİN KİTABI, ISBN: 978-605-7989-44-4, VİZE AKADEMİK, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
6. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; SAY, F., The Effect of Education Thematic Films on Classroom Teacher Candidates’ Motivation to Teach and Attitudes Towards Teaching Profession. International Conference on New Horizons in Education (I-NTE 2017), 2017-07-17, 2017-07-19, Berlin, Almanya, . 200
5. PAN, V.; SAY, F., Investigation of The Factors Influencing Teaching Profession Choices of Pedagogical Formation Trainees. International Conference on New Horizons in Education (I-NTE 2017), 2017-07-17, 2017-07-19, Berlin, Almanya, . 200
4. SAY, F.; PAN, V., The Effect of Instruction with Augmented Reality Astronomy Cards on 7th Grade Students’ Attitudes Towards Astronomy and Academic Achievement. International Conference on New Horizons in Education (I-NTE 2017), 2017-07-17, 2017-07-19, Berlin, Almanya, . 200
3. SAY, F.; BAĞ, H., The Effect of the Computer Game Developed for the 7th Grade Science Lesson, on Student’s Self-efficacy toward Science.. International Conference on New Horizons in Education (I-NTE 2015), 2015-06-12, 2015-06-14, Barselona, İspanya, . 200
2. SAY, F.; UÇAK, E.; ALDAN KARADEMİR, Ç.; ÇEKBAŞ, Y., A Computer Game Implementatıon Indıvıdually Or In A Group. International Conference on New Horizons in Education (I-NTE 2015), 2015-06-12, 2015-06-14, Barselona, İspanya, . 190
1. UÇAK, E.; SAY, F.; YURDAKAL, İ., From The Perspective Of Preservice Teachers, The Accomplishment Levels Of Primary School Teachers’xx Effective Teacher Attitudes In Science Lessons. International Conference on New Horizons in Education (I-NTE 2015), 2015-06-12, 2015-06-14, Barselona, İspanya, . 200
28. LEYLAK, D.; SAY, F., Sınıf Öğretmenlerinin Eğitici Çizgi Romanlar İle İlgili Görüşleri. VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2022-07-20, , Hatay, Türkiye, . 100
27. KASAP, B.; SAY, F., Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile İşsizlik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. III. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2022-05-19, , Konya, Türkiye, . 100
26. SAY, F.; GÜNEŞ, G., Yaşam Boyu Öğrenmenin Temel Eğitim Üzerine Yansımalarının Lisansüstü Tezler Bağlamında İncelenmesi. III. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2022-05-19, , Konya, Türkiye, . 100
25. LEYLAK, D.; SAY, F., Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri ile Öğretmenliğe Hazır Olma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. III. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2022-05-19, , Konya, Türkiye, . 100
24. KASAP, B.; SAY, F., Fen Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımı. VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2022-07-20, 2022-07-23, Hatay, Türkiye, . 100
23. LEYLAK, D.; SAY, F.; UÇAK, E., Sınıf Öğretmeni Adaylarının Soru Sorma Stratejileri Farkındalık Düzeyleri ile Yaratıcı Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 5th International Symposium of Education and Values 2021, 2021-10-18, 2021-10-20, Muğla, Türkiye, . 100
22. KASAP, B.; SAY, F.; UÇAK, E., Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Öğretmen Özyeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 5th International Symposium of Education and Values 2021, 2021-10-18, 2021-10-20, Muğla, Türkiye, . 100
21. SAY, F.; AKBULUT, S., Investigation Of Primary School Teachers` Attitudes Towards Educatıonal Game According To Different Variables. International Conference on New Horizons in Education 2021, 2021-09-02, 2021-09-04, Lefkoşe, KKTC, . 100
20. LEYLAK, D.; ÇATAL, E.; SAY, F., Examining Of The Primary School Teachers’ Motivation Levels During The Covid-19 Pandemic. International Conference on New Horizons in Education 2021, 2021-09-02, 2021-09-04, Lefkoşe, KKTC, . 100
19. AKDAĞ, H.; SAY, F., Küresel Salgın Döneminde Ortaokullarda Okul-Aile İş Birliğinin Değerlendirilmesi. 5th International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2021), 2021-05-21, 2021-05-23, Sivas, Türkiye, . 100
18. SAY, F.; AKDAĞ, H., Sınıf Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumları ile Çevre Eğitimi Öz-yeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 5th International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2021), 2021-05-21, 2021-05-23, Sivas, Türkiye, . 100
17. ESEN, M.; SAY, F., Zeka Oyunlarının 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye İlişkin Karar Verme Becerilerine, Sabırlı Davranış Göstermlerine ve Oul Doyumlarına Etkisinin İncelenmesi. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (TURKCESS-2019), 2019-06-27, 2019-06-29, İstanbul, Türkiye, . 100
16. SAYGIN, M.; SAY, F.; AKDAĞ, H., Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Düzeylerinin İncelenmesi: Mersin Üniversitesi Örneği. International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2019), 2019-04-18, 2019-04-21, Muğla, Türkiye, . 100
15. SAY, F.; ESEN, M., Zeka Oyunlarının 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme ve Temel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi. International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2019), 2019-04-18, 2019-04-21, Muğla, Türkiye, . 100
14. PAN, V.; SAY, F.; KALE, A., Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterliklerine İlişkin Algıları. 4. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (TURKCESS), 2018-06-27, 2018-06-30, Baku, Azerbaycan, . 100
13. SAY, F.; PAN, V.; KALE, A., Temel Eğitim Bölümü Öğrencilerinin Girişimcilik Düzeyleri İle Meslek Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (TURKCESS), 2018-06-27, 2018-06-30, Baku, Azerbaycan, . 100
12. SAY, F.; AKDAĞ, H.; BOYRAZ, G., Okul Aile İşbirliği Etkililiği Üzerine Bir Çalşıma (Erdemli Örneği). Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100
11. BOYRAZ, G.; SAY, F.; AKDAĞ, H., Ortaokul Öğrencilerinin Kaynaştırma Öğrencilerine İlişkin Tutumlarının Metaforik Analizi. Uluslararası Ermdeli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100
10. AKDAĞ, H.; SAY, F.; BOYRAZ, G., Öğretmen Görüşlerine Göre Öğretimde Karşılaşılan Sorunlar (Erdemli Örneği). Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100
9. PAN, V.; SAY, F., Sınıf Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi. 27th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100
8. SAY, F.; YOKUŞ, G., Investigation Of Pre-service Classroom Teachers Learning Approaches For Science Courses. 27th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100
7. SAY, F.; PAN, V., Sınıf Öğretmen Adaylarının Fizik Odaklı Epistemolojik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi. International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, . 100
6. YOKUŞ, G.; SAY, F., Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi Kapsamında Öğretmen Adaylarının Kişisel-Mesleki Yetkinliklerinin İncelenmesi. 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, . 100
5. PAN, V.; SAY, F., Fen Eğitimi Dersini Alan Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Etkinliklerine İlişkin Yeterlikleri Ve Fen Etkinliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS), 2017-09-21, 2017-09-23, Nevşehir, Türkiye, . 100
4. KARAKAŞ, A.; ÇEKBAŞ, Y.; SAY, F., Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Özel Öğretim Yöntemleri” Derslerinde Kazandıkları Yeterliklerin Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Kullanımı Açısından Değerlendirilmesi. 4. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2017-05-11, 2017-05-14, DENİZLİ, Türkiye, . 100
3. ÇEKBAŞ, Y.; SAY, F.; KARAKAŞ, A., Fen Bilgisi Öğretmenliği Programındaki Alan Derslerinin Mesleki Yeterliliğe Katkısına Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri. 4. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2017-05-11, 2017-05-14, DENİZLİ, Türkiye, . 100
2. AKBULUT, S.; EROL, A.; SAY, F., Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), 2017-04-24, 2017-04-26, Alanya / ANTALYA, Türkiye, . 100
1. KARAKAŞ, A.; SAY, F.; AYTEKİN, S., Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvar Çalışmalarına Yönelik Yeterliklerinin İncelenmesi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu (USOS-2016), 2016-05-11, 2016-05-14, MUĞLA, Türkiye, . 100
1. SAY, F.; PAN, V.; ÇEKBAŞ, Y., Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulama Derslerinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvar Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK-2018), 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50
3. Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimlerini Desteklemenin Aracı Olarak Eylem Araştırması ve Ders Çalışma Yöntemlerinin Uygulanması, BAP, Proje No: , 10500 TL, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 50
2. Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimlerini Desteklemenin Aracı Olarak Eylem Araştırması ve Ders Çalışması Yöntemlerinin Uygulanması, BAP, Proje No: 2017-1-AP2-2276, 10500 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
1. 7. Sınıf Fen Dersine Yönelik Hazırlanmış Bilgisayar Oyununun Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine, Öz Düzenlemelerine ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi, BAP, Proje No: 2014EBE012, 23000 TL, Araştırmacı, 2016,Tamamlandı. 50
3. Beren KIŞOĞLU, 3. ve 4. sınıf fen bilimleri ders kitaplarındaki soruların yenilenmiş bloom taksonomisi bilişsel süreç boyutuna göre incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_003.pdf
2. Esin DÖNMEZLER, Türkiye'de yayınlanmış 5-8 yaş resimli çocuk kitaplarının biçim, resim ve içerik açısından incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/
1. Mehmet ESEN, Zekâ oyunlarının, 4. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye ilişkin karar verme becerisine, sabırlı davranış göstermesine ve okul doyumuna etkisinin incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/
1. DERGIPARK, EGITIM VE YENI YAKLASIMLAR DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2667-5560, 2022-12-30 - Devam ediyor. 0
2. DERGIPARK, THE JOURNAL OF EDUCATION AND NEW APPROACHES (JENA) , EDITOR, E-ISSN : 2667-5560, 2018-07-01 - Devam ediyor. 0
3. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI - IJONASS , YARDIMCI EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2021-12-30 - Devam ediyor. 0
4. DERGI PARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI , YARDIMCI EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2017-11-01 - Devam ediyor. 0
5. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , YARDIMCI EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2020-07-01 - 2020-12-31. 0
6. DERGIPARK, ULUSLARARASI SOSYAL BILGILERDE YENI YAKLASIMLAR DERGISI (IJONASS) , YARDIMCI EDITOR, E-ISSN : 2618-5725, 2020-05-06 - 2020-06-26. 0
7. DERGIPARK, TURKISH JOURNAL OF PRIMARY EDUCATION , YARDIMCI EDITOR, 2016-08-10 - 2018-06-01. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | SEP203 | Fen Bilimleri ve Laboratuvar U | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF301 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SES007 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerle | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SEP305 | Fen Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SBE-519 | Kavram Öğretimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Güz | SNF 540 | Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşıml | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SES007 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerle | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | GKZ008 | Toplum Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SEP104 | İlkokulda Temel Fen Bilimleri | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SEP104 | İlkokulda Temel Fen Bilimleri | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF302 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-4-3 |
Bahar | EBD422 | Kavram Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | EBD422 | Kavram Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SNF 519 | Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Bahar | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF301 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SEP203 | Fen Bilimleri ve Laboratuvar U | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SES007 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerle | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 532 | Eğitim İstatistiği | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SNF302 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF302 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-4-3 |
Bahar | SEP104 | İlkokulda Temel Fen Bilimleri | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SEP104 | İlkokulda Temel Fen Bilimleri | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF210 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | SNF210 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SNF 519 | Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SNF203 | Genel Fizik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF301 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF203 | Genel Fizik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF 532 | Eğitim İstatistiği | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SNF408 | İlköğretimde Kaynaştırma | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-4-3 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ210 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ106 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ106 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF302 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF210 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | SNF216 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF104 | Genel Kimya | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF104 | Genel Kimya | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP406 | Eğitimde Kaynaştırma ( Seçmeli | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | SNF 532 | Eğitim İstatistiği | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | SNF203 | Genel Fizik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF203 | Genel Fizik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF301 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF210 | Fen ve Tek. Lab. Uyg. II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-2 |
Bahar | SNF302 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 1-4-3 |
Bahar | SNF410 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | SNF301 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF301 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |||||||
|
||||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||||
|
||||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||||
|
||||||||
H2020 Projesi | ||||||||
|
||||||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||||
|
||||||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||||
|
||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||||
|
||||||||
Yurtiçi Araştırma | ||||||||
|
||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||||
|
||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||||
|
||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||||||||
|
||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||||
|
||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||||
|
||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||||
|
||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||
|
||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||||||||
|
||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||
|
||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||||
|
||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||
|
||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||
|
||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||
|
||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||||
|
||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
||||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||||
|
||||||||
Ulusal patent | ||||||||
|
||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||
|
||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||
|
||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||
|
||||||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||||
|
||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||||
|
||||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||||
|
||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||||
|
||||||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||||||||
|
||||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||||||||
|
||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||
|
||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||
|
||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||
|
||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||
|
||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||||
|