Prof.Dr. Serkan ÅžENDAÄž
Birim
:
EÄŸitim Fakültesi / Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri EÄŸitimi Anabilim Dalı
Ä°Åž Adresi
: Mersin Üniversitesi EÄŸitm F. Bilgisayar Ve ÖÄŸrt. Tek. EÄŸt. Böl. Gmk Bulv. YeniÅŸehir Kampüsü 33000 YeniÅŸehir, Mersin
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
Faks
:
+90-324-3412823
E-MAIL
:
serkansendag@mersin.edu.tr
OLUÅžTURMA
:
2015-07-03 13:56:20
DÜZENLEME
:
2024-01-26 08:08:37
PUAN
:
39156
YABANCI DÄ°L
:
Ä°ngilizce, , YDS, 80.00000
Researcher ID
Scopus ID
h-index
16
Scholar ID
Publons ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LÄ°SANS ELEKTRONÄ°K VE BÄ°LGÄ°SAYAR EĞİTÄ°MÄ°/ BÄ°LGÄ°SAYAR SÄ°STEMLERÄ° ÖÄžRETMENLİĞİ GAZÄ° ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° TEKNÄ°K EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 1998
YÜKSEK LÄ°SANS PROGRAM GELÄ°ÅžTÄ°RME VE ÖÄžRETÄ°M SÜLEYMAN DEMÄ°REL ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÜSÜ 2004
DOKTORA BÄ°LGÄ°SAYAR VE ÖÄžRETÄ°M TEKNOLOJÄ°LERÄ° EĞİTÄ°MÄ° ANADOLU ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ 2008
Doktora Tezi

1. ÇEVRİMİÇİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ Danışman: Dr. Hatice Ferhan Odabaşı, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğit Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, .

Yüksek Lisans Tezi

1. HÄ°ZMET ÖNCESÄ° ÖÄžRETMENLERÄ°N WEB TABANLI ÖÄžRENME MATERYALÄ°NÄ°N KULLANILABÄ°LÄ°RLİĞİ VE ETKÄ°LÄ°LİĞİ HAKKINDAKÄ° GÖRÜÅžLERÄ° Danışman: Dr. Soner Yıldırım, Süleyman Demirel Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, Isparta, Türkiye, .

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAÅžTIRMA GÖREVLÄ°SÄ° SÜLEYMAN DEMÄ°REL ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° BURDUR EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 1999-09-30 - 2004-12-25
ARAÅžTIRMA GÖREVLÄ°SÄ° ANADOLU ÜNVERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÄ°ÜSÜ 2004-12-30 - 2008-11-20
ARAÅž. GÖR. DR. MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2008-11-15 - 2009-08-30
ARAÅž. GÖR. DR. MÄ°CHÄ°GAN DEARBORN ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2009-09-01 - 2010-08-31
YARD. DOÇ. DR. MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2010-09-01 - 2013-06-12
YARD. DOÇ. DR. AKDENÄ°Z ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2013-06-27 - 2015-12-15
DOÇ. DR. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2015-12-16 - 2019-10-15
PROF. DR. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2019-10-15 - Devam ediyor
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
Ä°TÄ°RAZ DÄ°SÄ°PLÄ°N KURULU ÜYESÄ° 2020-02-26 - Devam ediyor
KALÄ°TE KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° KALÄ°TE KOMÄ°SYONU 2020-10-08 - 2023-10-08
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2020-09-18 - 2022-09-18
BÄ°RÄ°M KALÄ°TE KOMÄ°SYONU BAÅžKANI UZAKTAN EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜÄžÜ 2020-07-24 - 2023-07-24
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ 2020-06-18 - 2023-06-18
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ 2020-06-18 - 2023-06-18
FAKÜLTE KURULU ÜYESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2020-06-18 - 2023-06-18
BÖLÜM BAÅžKANI EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2020-06-18 - 2023-06-18
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° 2020-03-16 - 2023-03-16
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° 2020-03-16 - 2023-03-16
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESÄ° MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU 2020-02-14 - 2023-02-14
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2020-01-23 - 2022-01-23
MERKEZ MÜDÜRÜ UZAKTAN EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜÄžÜ 2019-08-01 - 2022-08-01
MERKEZ YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° UZAKTAN EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜÄžÜ 2019-08-01 - 2022-08-01
YÜKSEKOKUL YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU 2019-07-12 - 2022-07-12
MÜDÜR MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU 2019-07-12 - 2022-07-12
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESÄ° MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU 2019-07-12 - 2022-07-12
MÜDÜR MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU 2019-07-12 - 2022-07-12
SENATO ÜYESÄ° 2019-07-12 - 2022-07-12
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2018-09-18 - 2020-09-18
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2018-09-18 - 2020-09-18
YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° E-READ AKSÄ°YONU AB-COST 2014-12-24 - 2018-12-31
YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° ÇOCUK EĞİTÄ°MÄ° UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2012-09-10 - 2013-06-12
KURUL ÜYESÄ° ETÄ°K KURUL MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° ETÄ°K KURULU 2012-04-03 - 2013-06-12
BÖLÜM BAÅžKANI BÖTE BÖLÜMÜ MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° BÄ°LGÄ°SAYAR VE ÖÄžRETÄ°M TEKNOLOJÄ°LERÄ° EĞİTÄ°MÄ° BÖLÜMÜ 2011-06-20 - 2013-06-12
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 7700
2023
8. ÅžENDAÄž, S.; YAKIN, Ä°.; GEDÄ°K, N. Fostering creative thinking skills through computer programming: Explicit or integrated teaching?. EDUCATÄ°ON AND INFORMATÄ°ON TECHNOLOGÄ°ES, 2023, , -. 1000 + 0
10.1007/s10639-023-11629-4

2022
7. ŞENDAĞ, S.; TOKER, S.; ÜREDİ, L.; İSLİM, Ö. Predictors of e-democracy applicability in Turkish K-12 schools. EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 2022, , -. 950 + 0
10.1007/s10639-021-10748-0

2021
6. Efecan, C.; ÅžENDAÄž, S.; GEDÄ°K, N. Pioneers on the Case for Promoting Motivation to Teach Text-Based Programming. JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH, 2021, 59, 453-469. 1000 + 0
10.1177/0735633120966048

2018
5. ÅžENDAÄž, S.; GEDÄ°K, N.; TOKER, S. Impact of repetitive listening, listening-aid and podcast length on EFL podcast listening. COMPUTERS EDUCATÄ°ON, 2018, 125, 273-283. 1000 + 0
10.1016/j.compedu.2018.06.019

2012
4. Şendağ, S.; Duran, M.; Robert Fraser, M. Surveying the extent of involvement in online academic dishonesty (e-dishonesty) related practices among university students and the rationale students provide: One university’s experience. ELSEVİER BV, 2012, 28, 849-860. 1000 + 33
http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2011.12.004


Alıntılanma Sayısı: 3
2010
3. Şendağ, S. Pre-service teachers’ perceptions about e-democracy: A case in Turkey. ELSEVİER BV, 2010, 55, 1684-1693. 1000 + 17
http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2010.07.012


Alıntılanma Sayısı: 1
2009
2. Şendağ, S.; Ferhan Odabaşı, H. Effects of an online problem based learning course on content knowledge acquisition and critical thinking skills. ELSEVİER BV, 2009, 53, 132-141. 1000 + 292
http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2009.01.008


Alıntılanma Sayısı: 32
2008
1. Akbulut, Y.; Şendağ, S.; Birinci, G.; Kılıçer, K.; Şahin, M.; Odabaşı, H. Exploring the types and reasons of Internet-triggered academic dishonesty among Turkish undergraduate students: Development of Internet-Triggered Academic Dishonesty Scale (ITADS). ELSEVİER BV, 2008, 51, 463-473. 750 + 118
http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2007.06.003


Alıntılanma Sayısı: 14
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 1520
2016
8. Şendağ, S.; Toker, S. Factors affectıng partıcıpatıon of preservıce teachers in e-democracy. İ-MANAGER’S JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2016, 13, 30-46. 200 + 0
2015
7. Şendağ, S.; Erol, O. Okul öncesi dönemde yaratıcılığı desteklemede 3d çizim yazılımlarının kullanılması. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ, 2015, 8, 316-336. 200 + 0
hhttp://www.keg.aku.edu.tr/arsiv/c8s3/c8s3m2.pdfttp://

6. Şendağ, S.; Gedik, N. Yükseköğretim Dönüşümünün Eşiğinde Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Sorunları: Bir Model Önerisi. EDUCATİON TECHNOLOGY THEORY AND PRACTİCE, 2015, 5, 72-91. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.17943/etku.35232

5. Şendağ, S.; Erol, O.; Sezgin, S.; Dulkadir, N. Preservice Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Web 2.0 Competencies. CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2015, 6, 172-187. 190 + 0
http://www.cedtech.net/articles/63/631.pdf

2014
4. Şendağ, S. Fen bilgisi öğretmen adaylarının derslerinde BİT kullanmaya hazır-bulunma durumları: Akdeniz bölgesi örneği. EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA, 2014, 10, 1156-1176. 200 + 0
3. ÅžendaÄŸ, S. An E-democracy Application: Do Not Let My Dreams of an Ideal University Stay Only in My Dreams. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL ON NEW TRENDS Ä°N EDUCATÄ°ON AND THEÄ°R IMPLÄ°CATÄ°ONS , 2014, 5, 53-63. 200 + 0
http://www.ijonte.org/FileUpload/ks63207/File/06a.sendag.pdf

2012
2. Duran, M.; Sendag, S. A Preliminary Investigation into Critical Thinking Skills of Urban High School Students: Role of an IT/STEM Program. SCÄ°ENTÄ°FÄ°C RESEARCH PUBLÄ°SHÄ°NG, INC,, 2012, 03, 241-250. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.4236/ce.2012.32038

2011
1. Duran, M.; Brunvand, S.; Ellsworth, J.; ÅžendaÄŸ, S. Impact of Research-Based Professional Development. INFORMA UK LÄ°MÄ°TED, 2011, 44, 313-334. 130 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/15391523.2012.10782593

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 470
2017
3. ŞENDAĞ, S.; GEDİK, N.; CANER, M.; TOKER, S. Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA, 2017, 7, 94-122. 190 + 0
2007
2. Odabaşı, H.; Birinci, G.; Kılıçer, K.; Şahin, M.; Akbulut, Y.; Şendağ, S. Bilgi İletişim Teknolojileri ve İnternet’le Kolaylaşan Akademik Usulsüzlük. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,, 2007, 7, 503-518. 80 + 0
1. Şendağ, S.; Şemseddin, G. Öğretmen Adaylarının Web Tabanlı Öğrenme Materyalinin Kullanılabilirliği ve Etkililiği Hakkındaki Görüşleri. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2007, 8, 137-149. 200 + 0
Ulusal - Alan endexleri 195
2019
2. ŞENDAĞ, S.; CANER, M.; TOKER, S. İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİLDE DİNLEME STRATEJİLERİ İLE OKUMADA MEDYA TECİHLERİ VE OKUMA SIKLIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 2019, 185-211. 100 + 0
10.21764/maeuefd.594487

1. ŞENDAĞ, S.; GEDİK, N.; CANER, M.; TOKER, S. Mobil Destekli Dil Öğrenmede Podcast Kullanımı: Öğretici Merkezli Yoğun Dinleme ve Mobil Kapsamlı Dinleme. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 15, 1-27. 95 + 0
10.17860/mersinefd.455649

Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 125
1. Karakullukçu, S.; Şendağ, S. Bridging the XR Technology-to-Practice Gap: Methods and Strategies for Blending Extended Realities into Classroom Instruction, ISBN: 978-1-939797-67-4, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 12 Sayfa, İngilizce, Waynesville, Amerika Birleşik Devletleri, 2023. 125
https://www.learntechlib.org/primary/p/222242/
Uluslararası - Kitap Editörlüğü 125
1. ŞENDAĞ, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: , Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
Uluslararası - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 125
1. BATURAY, M.; TOKER, S.; ŞENDAĞ, S.; AKBULUT, Y. Learning to read in a digital world, ISBN: 9789027201225, John Benjamins Publishing Company, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 242 Sayfa, İngilizce, Amsterdam, Hollanda, 2018. 0
2. YAKIN, İ.; ŞENDAĞ, S. Teoriden Uygulamaya Bilgisayar Bilimi Eğitimi, ISBN: 978-625-397-668-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 365 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2023. 0
3. Karakullukcu, S.; ŞENDAĞ, S. Bridging the XR Technology-to-Practice Gap: Methods and Strategies for Blending Extended Realities into Classroom Instruction, ISBN: 978-1-939797-67-4, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 243 Sayfa, Türkçe, Waynesville, Amerika Birleşik Devletleri, 2023. 0
4. ŞENDAĞ, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 32 Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
5. GEDİK, N.; ŞENDAĞ, S. Bilişim Etiği ve Güvenliği, ISBN: 978-605-033-058-8, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 14000
1. Şendağ, S. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitim Bölümleri için Özel Öğretim Yöntemleri I-II, ISBN: 978-605-4282-19-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 15000, 51 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
http://pegem.net/dosyalar/dokuman/1102015175759Bilgisayar%20%C3%96%C4%9Fretim%20Tek%20Eralp%20altun.pdf
2. Şendağ, S.; Başer, V. Öğretim Teorileri ve Öğretim Teknolojileri, ISBN: 9786053644576, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 15000, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 125
3. Şendağ, S. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümleri için Özel Öğretim Yöntemleri I-II, ISBN: 978-605-4282-19-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 10000, 40 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 250
4. Sendag, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 508 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
5. Sendag, S.; Yakın, İ. Öğretim Teknolojileri, ISBN: 978-605-7602-13-8, ASOS, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 493 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 125
6. Şendağ, S.; Uysal, Ö. Bilgi ve İletişim Teknolojileri Işığında Dönüşümler, ISBN: 978-605-395-337-1, Nobel , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 10000, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 250
7. Şendağ, S. Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, ISBN: 978-605-364-457-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 880 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 12500
Ulusal - Kitap Editörlüğü 14000
1. ŞENDAĞ, S.; SOMYÜREK, S.; AYDOĞDU, Ş.; GÜYER, T. Bilim ve Sanat Merkezleri Yapay Zeka Uygulamaları Atölye Programı, ISBN: , Milli Eğitim Bakanlığı, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2023. 0
1. Sendag, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 508 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
Ulusal - Ders Kitabı Yazma 14000
1. Şendağ, S. Web Tabanlı Kodlama, ISBN: 978-975-06-2127-7, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 220 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 2017. 0
Ulusal - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 14000
1. ŞENDAĞ, S.; YAKIN, İ. Öğretim Teknolojileri, ISBN: 978-605-7602-10-7, Asos Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 493 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
Uluslararası - SCI/SCI-Exp. indexed - Sözlü 500

1. ÅžendaÄŸ, S.; Duran, M., Comparing preservice teachers` perceptions of online problem based learning and online instructor-led learning. World Conference on Learning, Teaching & Educational Leadership, 2011-10-28, 2011-10-30, Ä°stanbul, Türkiye, 2012. 500

Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 2730

14. Yorulmaz, M.; ÅžENDAÄž, S., Üstün Yeteneklilerin BiliÅŸim Teknolojileri EÄŸitimi. 13. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2019-05-02, 2019-05-04, , , . 200

13. AktaÅŸ, V.; ÅžendaÄŸ, S., Görev tabanlı mesleki geliÅŸim: ÖÄŸretmenlerin FETEMM’E (STEM) yönelik algılarının incelenmesi. 5. Uluslararası ÖÄŸretim Teknolojileri ve ÖÄŸretmen EÄŸitimi Sempozyumu , 2017-10-11, 2017-10-13, izmir, Türkiye, 2017. 200

12. ÅžendaÄŸ, S.; Caner, M.; Kafes, H., Mobile purposive-extensive-podcast-listening versus mobile self-regulated-podcast-development: A critical framework for designing foreign language listening. 2014 EUROCALL Conference, 2014-08-20, 2014-08-23, Groningen, Hollanda, 2014. 200

11. ÅžendaÄŸ, S.; Erol, O., Ä°lköÄŸretim ikinci kademe Alice 3 boyutlu animasyon yazılımının biliÅŸsel araç olarak kullanımına yönelik bir durum çalışması. 6. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 200

10. ÅžendaÄŸ, S.; Sezgin, S., Blog tabanlı asenkron öÄŸretimin öÄŸretmen adaylarının etkileÅŸimli video entegrasyonu konusundaki içerik edinimi düzeylerine etkisi. 6. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu , 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 200

9. Duran, M.; Brunvand, S.; Ellsworth, J.; ÅžendaÄŸ, S., Impact of research-based professional development: Investigation of inservice teacher learning and practice in Wiki integration. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2011 , 2011-03-07, 2011-03-11, Nashville, Tennessee, Amerika BirleÅŸik Devletleri, 2011. 130

8. Duran, M.; ÅžendaÄŸ, S., Urban High School Teachers` Experiences in an IT/STEM Summer Course: Gaining Knowledge and Skills, Preparedness to Use, Evaluation.. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2010, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika BirleÅŸik Devletleri, 2010. 200

7. ÅžendaÄŸ, S.; Odabaşı, H.; Uysal, Ö., Bilgi toplumunda yeni fenomenler: E-demokrasi. 3. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2009-07-10, 2009-07-12, Trabzon, Türkiye, 2009. 200

6. Odabaşı, H.; ÅžendaÄŸ, S., A project suggestion for reconstruction of Internet cafés: Blue flag. 7th WSEAS International Conference on Edudation and Educational Technology, 2008-10-21, 2008-10-23, Venice, Ä°talya, 2008. 200

5. ÅžendaÄŸ, S., Web’de yeni eÄŸilimler: ÖÄŸrenme ortamlarına entegrasyonu. 8.Uluslararası EÄŸitim Teknolojileri Konferansı , 2008-05-06, 2008-05-09, EskiÅŸehir, Türkiye, 2009. 200

4. Çoklar, A.; ÅžendaÄŸ, S.; EriÅŸti, S., H-ETICT-K8 ( Health Education Through Ict For K8 ): Computers and your health. 7th International Educational Tecnology Conference, 2007-05-03, 2007-05-05, LefkoÅŸa, Türkiye, 2007. 200

3. ÅžendaÄŸ, S.; Odabaşı, H., Ä°nternet bağımlılığı: Çocukların psikososyal geliÅŸimi üzerindeki etkileri,. 7.Uluslararası EÄŸitim Teknolojileri Konferansı, 2007-05-03, 2007-05-05, LefkoÅŸe, Türkiye, 2007. 200

2. ÅžendaÄŸ, S.; Odabaşı, H., Ä°nternet ve çocuk: Etik bunun neresinde. 6. Uluslararası EÄŸitim Teknolojileri Konferansı, 2006-04-19, 2006-04-21, GazimaÄŸusa, Türkiye, 2006. 200

1. Gündüz, Åž.; ÅžendaÄŸ, S., ÖÄŸretmen adaylarının web tabanlı proje etkinliklerine yönelik görüÅŸleri. 6. Uluslararası EÄŸitim Teknolojileri Konferansı , 2006-04-19, 2006-04-21, GazimaÄŸusa, Türkiye, 2006. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 1395

15. Yıldız, A.; TOKER, S.; ÅžENDAÄž, S., EÄŸitsel Videolarda Yapay Zeka Temelli Duygu Durum Analizi: Video Türü Ve BaÅŸarı Arasındaki Ä°liÅŸkinin Ä°ncelenmesi. 10. International Eurasian Educational Research Congress, 2023-06-08, , Ankara, Türkiye, . 100

14. Kalkan, S.; ÅžENDAÄž, S., Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerindeki ÖÄŸrencilerin Fizik Dersi BaÅŸarısını Etkileyen Bariyerler. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2021-07-07, 2021-07-10, Aksaray, Türkiye, . 100

13. ÅžendaÄŸ, S.; Ä°slim, Ö.; Yakın, Ä°., COVID-19 SÜRECÄ°NDE ÇEVRÄ°MÄ°ÇÄ° EĞİTÄ°MDE DÖNÜÅžÜM: MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° ÖRNEĞİ. International Gobeklitepe Social Sciences & Humanity Congress - II, 2021-05-06, 2021-05-08, Åžanlıurfa, Türkiye, 2021. 100

Scientific_Meetings_001.pdf

12. ÅžendaÄŸ, S.; Caner, M.; Gedik, N., Mobile Self-Regulated Podcasting in EFL.. International Multidisciplinary Studies Congress , 2017-11-25, 2017-11-27, Antalya, Türkiye, 2017. 100

11. ÅžendaÄŸ, S.; Gedik, N.; Caner, M., Podcast development for enhancing listening skills of preservice EFL teachers. 3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, 2017-11-24, 2017-11-25, Antalya, Türkiye, 2017. 100

10. ÅžendaÄŸ, S., Multimodality effect and English as a Foreign Language (EFL) Listening. 5. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, Türkiye, 2017. 100

9. Efecan, C., FeTeMM eÄŸitimi nedir? Nasıl yapılmalı? FeTeMM eÄŸitimine yönelik bir inceleme. 5. Uluslararası ÖÄŸretim Teknolojileri ve ÖÄŸretmen EÄŸitimi Sempozyumu , 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, Türkiye, 2017. 0

8. ÅžENDAÄž, S.; CANER, M.; GEDÄ°K, N., Multimodality Effect And English As A Foreign Language (Efl) Listening. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, , . 100

7. ÅžendaÄŸ, S.; Caner, M.; Kafes, H., EFL Learners’ Experiences on Purposive-intensive Listening Activities Delivered via Mobile Environment. 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2015-05-20, 2015-05-22, Afyonkarahisar, Türkiye, 2015. 100

6. ÅžendaÄŸ, S.; BaÅŸer-Gülsoy, V.; Erol, O.; Sezgin, S., Genç bireylerin güvenli internet kullanımlarında çevresel rehberlik. 6th International Congress on New Trends in Education , 2015-04-24, 2015-12-15, Antalya, Türkiye, 2015. 95

5. ÅžendaÄŸ, S., Fen ve Teknoloji ÖÄŸretmen Adaylarının Derslerinde BÄ°T Kullanmaya Hazır-bulunma Durumları: Akdeniz Bölgesi ÖrneÄŸi. 2nd Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2014-05-20, 2014-05-22, Afyonkarahisar, Türkiye, 2014. 100

4. ÅžendaÄŸ, S.; Gedik, N., YükseköÄŸretim DönüÅŸümünün EÅŸiÄŸinde Türkiye’de ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme Sorunları. 2nd Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , 2014-05-20, 2014-05-22, Afyonkarahisar, Türkiye, 2014. 100

3. ÅžendaÄŸ, S.; Arı, Ä°., EÄŸitim Kurumlarında E-Demokrasinin UygulanabilirliÄŸine Yönelik ÖÄŸretmen Algıları: Antalya Ä°li ÖrneÄŸi. 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2014-05-18, 2014-05-20, Edirne, Türkiye, 2014. 100

2. ÅžendaÄŸ, S., Bir e-demokrasi uygulaması: hayalimdeki üniversite hayalimde kalmasın projesi. 2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, 2013-10-07, 2013-10-09, Antalya, Türkiye, 2013. 100

1. ÅžendaÄŸ, S.; Dulkadir, N., ÖÄŸretmen adaylarının Facebook kullanım sıklıkları ile Facebook’taki gönderi eÄŸilimlerinin incelenmesine iliÅŸkin bir araÅŸtırma. 6th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 150

3. Efecan, N.; ÅžENDAÄž, S., Salgının Gölgesinde Bir Yıl: Sınıf ÖÄŸretmenleri Neler YaÅŸadı?. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2021-07-07, , , , . 50

2. ÅžENDAÄž, S.; Ä°SLÄ°M, Ö.; YAKIN, Ä°., COVID-19 SÜRECÄ°NDE ÇEVRÄ°MÄ°ÇÄ° EĞİTÄ°MDE DÖNÜÅžÜM: MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° ÖRNEĞİ. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SOCIAL AND HUMAN SCIENCES CONGRESS-II, 2021-05-06, , Åžanlıurfa, Türkiye, . 50

1. DoÄŸan, M.; ÅžENDAÄž, S.; Ä°SLÄ°M, Ö., Acil Uzaktan ÖÄŸretimde Kullanılan Sohbet Robotunun EtkililiÄŸine Yönelik GörüÅŸlerinin Ä°ncelenmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2021-07-07, 2021-07-10, Aksaray, Türkiye, . 50

Ulusal - Özet - Davetli 0

1. ÅžENDAÄž, S., Disiplinler Arası ÖÄŸrenme Ä°lkeleri ve STEM-A. Burdur Bilim ÅženliÄŸi 2021, 2021-10-28, , Burdur, Türkiye, . 0

Uluslararası - Yürütücü 0

1. Yabancı Dil Ediniminde Podcast ve Tablet Bilgisayar Kullanımı (Yadepod), COST, Proje No: 113K727, 144890 TL, Yürütücü, 2016,Tamamlandı. 0

Uluslararası - Araştırmacı 0

1. Fostering Interest in Information Technology (FI3T), Diğer (Uluslararası), Proje No: 2007, 900000 USD, Araştırmacı, 2012,Tamamlandı. 0

Uluslararası - Yönetici 0

1. Bilim ve Teknolojide Avrupa İşbirliği European Cooperation in Science and Technology COST Aksiyonu IS1404 E READ, COST, Proje No: , 700000 EUR, Yönetici, 2018,Tamamlandı. 0

Ulusal - Yürütücü 200

2. ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM: MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ, BAP, Proje No: 2020-1-AP5-4099, 2340719 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100

1. ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM: MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ, BAP, Proje No: , 2340719 TL, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 100

Ulusal - Uzman 0

1. İnternet Kullanımı ve Aile, , Proje No: , 170000 TL, Uzman, 2008,Tamamlandı. 0

Ulusal - Araştırmacı 0

1. Özel Yetenekliler Öğretim Programları Geliştirme, Araştırma Projesi, Proje No: , EUR, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 0

Ulusal - Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi) 50

1. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Alanlarına Özgü Geleneksel ve Yeni Teknolojileri Öğretme-Öğrenme , TÜBİTAK, Proje No: 2209, 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2013,Tamamlandı. 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1150

6. Mustafa ÇaÄŸlar Yorulmaz, Otantik problem odaklı proje tabanlı öÄŸrenmede üstün yetenekli öÄŸrencilerin motivasyonu, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

5. Volkan AktaÅŸ, FÄ°ZÄ°KSEL ORTAMLI VE SÄ°MÜLASYONLU ROBOTÄ°K PROGRAMLAMA EĞİTÄ°MÄ°NÄ°N BAÅžARIYA, KALICILIÄžA, TRANSFERE VE HESAPLI DÜÅžÜNMEYE ETKÄ°SÄ°, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

4. SERHAT KARAKULLUKCU, Yenilik etkisi altında artırılmış gerçekliÄŸin meslek lisesi öÄŸrencilerinin baÅŸarı ve motivasyonlarına etkisi, DiÄŸer, DiÄŸer, Devam ediyor. 200

3. Ä°brahim Arı, EÄŸitim Kurumlarında E-demokrasinin UygulanabilirliÄŸine Yönelik Antalya Merkez Ä°lçedeki ÖÄŸretmenlerin Algıları, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Akdeniz Üniversitesi, Tamamlandı. 200

2. Can Fatih Efecan, DOLAYLI GÜDÜLENME ÖÄžRENME DENEYÄ°MLERÄ°NÄ°N METÄ°N TABANLI PROGRAMLAMA KAZANIMLARINA ETKÄ°SÄ°, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

1. Salime Kıcır, 5. SINIF SOSYAL BÄ°LGÄ°LER DERSÄ°NDEKÄ° “GERÇEKLEÅžEN DÜÅžLER” ÜNÄ°TESÄ°NÄ°N ÖÄžRETÄ°MÄ°NDE 5E MODELÄ°NÄ°N BÄ°LÄ°MSEL SÜREÇ BECERÄ°LERÄ°NE, AKADEMÄ°K BAÅžARIYA VE TUTUMA ETKÄ°SÄ°, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Akdeniz Üniversitesi, Tamamlandı. 150

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 10
1. ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW , [ 2016 : 1 ] . 5
2. COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR , [ 2016 : 1 ] . 5
3. INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION (IJATE) , [ 2016 : 1 ] . 0
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 1
1. KURAMSAL EGÄ°TÄ°MBÄ°LÄ°M DERGÄ°SÄ° , [ 2016 : 1 ] . 1
Uluslararası
1. Unıversity Of Michigan Dearborn School of Education , 2009-08-31 - 2010-09-01, Dearborn, Amerika Birleşik Devletleri.
Ulusal 6000
1. TÜBİTAK BİDEP, 2008-05-27, Ankara, Türkiye. 1000
2. TÜBİTAK BİDEP, 2009-04-21, Ankara, Türkiye. 1000
3. TÜBİTAK BİDEP, 2009-06-03, Ankara, Türkiye. 1000
4. 3. Ulakbim “Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı, 2010-09-22, Ankara, Türkiye. 1000
5. Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı, 2012-05-25, Ankara, Türkiye. 1000
6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye. 0
7. TÜBİTAK - BİDEP, 2014-01-20, Ankara, Türkiye. 1000
8. Antalya Büyükşehir Belediyesi, 2015-06-14, Antalya, Türkiye. 0
9. ULAKBİM, 2018-12-17, Ankara, Türkiye. 0
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları
TÜBÄ°TAK 1005, 3001
TÜBÄ°TAK 1002
H2020 Projesi
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi AraÅŸtırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
Detay
ÅŸendaÄŸ, S.; Yakın, Ä.; Gedik, N. Fostering creative thinking skills through computer programming: Explicit or integrated teaching?. EDUCATÄ°ON AND INFORMATÄ°ON TECHNOLOGÄ°ES, 2023, , -.
10.1007/s10639-023-11629-4
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Detay
Yakın, Ä.; ÅŸendaÄŸ, S. Teoriden Uygulamaya Bilgisayar Bilimi EÄŸitimi, ISBN: 978-625-397-668-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 365 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2023.
Karakullukcu, S.; şendağ, S. Bridging the XR Technology-to-Practice Gap: Methods and Strategies for Blending Extended Realities into Classroom Instruction, ISBN: 978-1-939797-67-4, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 243 Sayfa, Türkçe, Waynesville, Amerika Birleşik Devletleri, 2023.
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Detay
Yakın, Ä.; ÅŸendaÄŸ, S. Teoriden Uygulamaya Bilgisayar Bilimi EÄŸitimi, ISBN: 978-625-397-668-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 365 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2023.
Karakullukcu, S.; şendağ, S. Bridging the XR Technology-to-Practice Gap: Methods and Strategies for Blending Extended Realities into Classroom Instruction, ISBN: 978-1-939797-67-4, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 243 Sayfa, Türkçe, Waynesville, Amerika Birleşik Devletleri, 2023.
Karakullukçu, S.; şendağ, S. Bridging the XR Technology-to-Practice Gap: Methods and Strategies for Blending Extended Realities into Classroom Instruction, ISBN: 978-1-939797-67-4, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 12 Sayfa, İngilizce, Waynesville, Amerika Birleşik Devletleri, 2023.
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
ÅŸendaÄŸ, S.; Gedik, N.; Toker, S. Impact of repetitive listening, listening-aid and podcast length on EFL podcast listening. COMPUTERS EDUCATÄ°ON, 2018, 125, 273-283,
10.1016/j.compedu.2018.06.019

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
ÅŸendaÄŸ, S.; Gedik, N.; Toker, S. Impact of repetitive listening, listening-aid and podcast length on EFL podcast listening. COMPUTERS EDUCATÄ°ON, 2018, 125, 273-283,
10.1016/j.compedu.2018.06.019

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 3
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
ÅŸendaÄŸ, S.; Gedik, N.; Toker, S. Impact of repetitive listening, listening-aid and podcast length on EFL podcast listening. COMPUTERS EDUCATÄ°ON, 2018, 125, 273-283,
10.1016/j.compedu.2018.06.019

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 9
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
ÅŸendaÄŸ, S.; Gedik, N.; Toker, S. Impact of repetitive listening, listening-aid and podcast length on EFL podcast listening. COMPUTERS EDUCATÄ°ON, 2018, 125, 273-283,
10.1016/j.compedu.2018.06.019

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
TebliÄŸ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBÄ°TAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl