Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LÄ°SANS | ELEKTRONÄ°K VE BÄ°LGÄ°SAYAR EĞİTÄ°MÄ°/ BÄ°LGÄ°SAYAR SÄ°STEMLERÄ° ÖÄžRETMENLİĞİ | GAZÄ° ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° TEKNÄ°K EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 1998 |
YÜKSEK LÄ°SANS | PROGRAM GELÄ°ÅžTÄ°RME VE ÖÄžRETÄ°M | SÜLEYMAN DEMÄ°REL ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° SOSYAL BÄ°LÄ°MLER ENSTÄ°TÜSÜ | 2004 |
DOKTORA | BÄ°LGÄ°SAYAR VE ÖÄžRETÄ°M TEKNOLOJÄ°LERÄ° EĞİTÄ°MÄ° | ANADOLU ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2008 |
1. ÇEVRİMİÇİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ Danışman: Dr. Hatice Ferhan Odabaşı, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğit Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, .
1. HÄ°ZMET ÖNCESÄ° ÖÄžRETMENLERÄ°N WEB TABANLI ÖÄžRENME MATERYALÄ°NÄ°N KULLANILABÄ°LÄ°RLİĞİ VE ETKÄ°LÄ°LİĞİ HAKKINDAKÄ° GÖRÜÅžLERÄ° Danışman: Dr. Soner Yıldırım, Süleyman Demirel Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, Isparta, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAÅžTIRMA GÖREVLÄ°SÄ° | SÜLEYMAN DEMÄ°REL ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° BURDUR EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 1999-09-30 - 2004-12-25 |
ARAÅžTIRMA GÖREVLÄ°SÄ° | ANADOLU ÜNVERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÄ°ÜSÜ | 2004-12-30 - 2008-11-20 |
ARAÅž. GÖR. DR. | MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2008-11-15 - 2009-08-30 |
ARAÅž. GÖR. DR. | MÄ°CHÄ°GAN DEARBORN ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2009-09-01 - 2010-08-31 |
YARD. DOÇ. DR. | MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2010-09-01 - 2013-06-12 |
YARD. DOÇ. DR. | AKDENÄ°Z ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2013-06-27 - 2015-12-15 |
DOÇ. DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2015-12-16 - 2019-10-15 |
PROF. DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2019-10-15 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
Ä°TÄ°RAZ DÄ°SÄ°PLÄ°N KURULU ÜYESÄ° | 2020-02-26 - Devam ediyor | ||
KALÄ°TE KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° | KALÄ°TE KOMÄ°SYONU | 2020-10-08 - 2023-10-08 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÄ°RÄ°M KALÄ°TE KOMÄ°SYONU BAÅžKANI | UZAKTAN EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜÄžÜ | 2020-07-24 - 2023-07-24 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESÄ° | MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU | 2020-02-14 - 2023-02-14 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-01-23 - 2022-01-23 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | UZAKTAN EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜÄžÜ | 2019-08-01 - 2022-08-01 | |
MERKEZ YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° | UZAKTAN EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜÄžÜ | 2019-08-01 - 2022-08-01 | |
YÜKSEKOKUL YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° | MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
MÜDÜR | MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESÄ° | MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
MÜDÜR | MERSÄ°N MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
SENATO ÜYESÄ° | 2019-07-12 - 2022-07-12 | ||
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° | E-READ AKSÄ°YONU | AB-COST | 2014-12-24 - 2018-12-31 |
YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° | ÇOCUK EĞİTÄ°MÄ° UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2012-09-10 - 2013-06-12 |
KURUL ÜYESÄ° | ETÄ°K KURUL | MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° ETÄ°K KURULU | 2012-04-03 - 2013-06-12 |
BÖLÜM BAÅžKANI | BÖTE BÖLÜMÜ | MEHMET AKÄ°F ERSOY ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° BÄ°LGÄ°SAYAR VE ÖÄžRETÄ°M TEKNOLOJÄ°LERÄ° EĞİTÄ°MÄ° BÖLÜMÜ | 2011-06-20 - 2013-06-12 |
2023
8. ÅžENDAÄž, S.; YAKIN, Ä°.; GEDÄ°K, N. Fostering creative thinking skills through computer programming: Explicit or integrated teaching?. EDUCATÄ°ON AND INFORMATÄ°ON TECHNOLOGÄ°ES, 2023, , -. 1000 + 0 10.1007/s10639-023-11629-4
2022
7. ŞENDAĞ, S.; TOKER, S.; ÜREDİ, L.; İSLİM, Ö. Predictors of e-democracy applicability in Turkish K-12 schools. EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 2022, , -. 950 + 0 10.1007/s10639-021-10748-0
2021
6. Efecan, C.; ÅžENDAÄž, S.; GEDÄ°K, N. Pioneers on the Case for Promoting Motivation to Teach Text-Based Programming. JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH, 2021, 59, 453-469. 1000 + 0 10.1177/0735633120966048
2018
5. ÅžENDAÄž, S.; GEDÄ°K, N.; TOKER, S. Impact of repetitive listening, listening-aid and podcast length on EFL podcast listening. COMPUTERS EDUCATÄ°ON, 2018, 125, 273-283. 1000 + 0 10.1016/j.compedu.2018.06.019
2012
4. Şendağ, S.; Duran, M.; Robert Fraser, M. Surveying the extent of involvement in online academic dishonesty (e-dishonesty) related practices among university students and the rationale students provide: One university’s experience. ELSEVİER BV, 2012, 28, 849-860. 1000 + 33 http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2011.12.004
Alıntılanma Sayısı: 3
2010
3. Şendağ, S. Pre-service teachers’ perceptions about e-democracy: A case in Turkey. ELSEVİER BV, 2010, 55, 1684-1693. 1000 + 17 http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2010.07.012
Alıntılanma Sayısı: 1
2009
2. Şendağ, S.; Ferhan Odabaşı, H. Effects of an online problem based learning course on content knowledge acquisition and critical thinking skills. ELSEVİER BV, 2009, 53, 132-141. 1000 + 292 http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2009.01.008
Alıntılanma Sayısı: 32
2008
1. Akbulut, Y.; Şendağ, S.; Birinci, G.; Kılıçer, K.; Şahin, M.; Odabaşı, H. Exploring the types and reasons of Internet-triggered academic dishonesty among Turkish undergraduate students: Development of Internet-Triggered Academic Dishonesty Scale (ITADS). ELSEVİER BV, 2008, 51, 463-473. 750 + 118 http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2007.06.003
Alıntılanma Sayısı: 14
2016
8. Şendağ, S.; Toker, S. Factors affectıng partıcıpatıon of preservıce teachers in e-democracy. İ-MANAGER’S JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2016, 13, 30-46. 200 + 0
2015
7. Şendağ, S.; Erol, O. Okul öncesi dönemde yaratıcılığı desteklemede 3d çizim yazılımlarının kullanılması. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ, 2015, 8, 316-336. 200 + 0 hhttp://www.keg.aku.edu.tr/arsiv/c8s3/c8s3m2.pdfttp://
6. Şendağ, S.; Gedik, N. Yükseköğretim Dönüşümünün Eşiğinde Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Sorunları: Bir Model Önerisi. EDUCATİON TECHNOLOGY THEORY AND PRACTİCE, 2015, 5, 72-91. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.17943/etku.35232
5. Şendağ, S.; Erol, O.; Sezgin, S.; Dulkadir, N. Preservice Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Web 2.0 Competencies. CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2015, 6, 172-187. 190 + 0 http://www.cedtech.net/articles/63/631.pdf
2014
4. Şendağ, S. Fen bilgisi öğretmen adaylarının derslerinde BİT kullanmaya hazır-bulunma durumları: Akdeniz bölgesi örneği. EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA, 2014, 10, 1156-1176. 200 + 0
3. ÅžendaÄŸ, S. An E-democracy Application: Do Not Let My Dreams of an Ideal University Stay Only in My Dreams. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL ON NEW TRENDS Ä°N EDUCATÄ°ON AND THEÄ°R IMPLÄ°CATÄ°ONS , 2014, 5, 53-63. 200 + 0 http://www.ijonte.org/FileUpload/ks63207/File/06a.sendag.pdf
2012
2. Duran, M.; Sendag, S. A Preliminary Investigation into Critical Thinking Skills of Urban High School Students: Role of an IT/STEM Program. SCÄ°ENTÄ°FÄ°C RESEARCH PUBLÄ°SHÄ°NG, INC,, 2012, 03, 241-250. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.4236/ce.2012.32038
2011
1. Duran, M.; Brunvand, S.; Ellsworth, J.; ÅžendaÄŸ, S. Impact of Research-Based Professional Development. INFORMA UK LÄ°MÄ°TED, 2011, 44, 313-334. 130 + 0 http://dx.doi.org/10.1080/15391523.2012.10782593
2017
3. ŞENDAĞ, S.; GEDİK, N.; CANER, M.; TOKER, S. Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA, 2017, 7, 94-122. 190 + 0
2007
2. Odabaşı, H.; Birinci, G.; Kılıçer, K.; Şahin, M.; Akbulut, Y.; Şendağ, S. Bilgi İletişim Teknolojileri ve İnternet’le Kolaylaşan Akademik Usulsüzlük. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,, 2007, 7, 503-518. 80 + 0
1. Şendağ, S.; Şemseddin, G. Öğretmen Adaylarının Web Tabanlı Öğrenme Materyalinin Kullanılabilirliği ve Etkililiği Hakkındaki Görüşleri. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2007, 8, 137-149. 200 + 0
2019
2. ŞENDAĞ, S.; CANER, M.; TOKER, S. İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİLDE DİNLEME STRATEJİLERİ İLE OKUMADA MEDYA TECİHLERİ VE OKUMA SIKLIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 2019, 185-211. 100 + 0 10.21764/maeuefd.594487
1. ŞENDAĞ, S.; GEDİK, N.; CANER, M.; TOKER, S. Mobil Destekli Dil Öğrenmede Podcast Kullanımı: Öğretici Merkezli Yoğun Dinleme ve Mobil Kapsamlı Dinleme. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 15, 1-27. 95 + 0 10.17860/mersinefd.455649
1. Karakullukçu, S.; Şendağ, S. Bridging the XR Technology-to-Practice Gap: Methods and Strategies for Blending Extended Realities into Classroom Instruction, ISBN: 978-1-939797-67-4, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 12 Sayfa, İngilizce, Waynesville, Amerika Birleşik Devletleri, 2023. 125
https://www.learntechlib.org/primary/p/222242/
1. ŞENDAĞ, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: , Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
1. BATURAY, M.; TOKER, S.; ŞENDAĞ, S.; AKBULUT, Y. Learning to read in a digital world, ISBN: 9789027201225, John Benjamins Publishing Company, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 242 Sayfa, İngilizce, Amsterdam, Hollanda, 2018. 0
2. YAKIN, İ.; ŞENDAĞ, S. Teoriden Uygulamaya Bilgisayar Bilimi Eğitimi, ISBN: 978-625-397-668-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 365 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2023. 0
3. Karakullukcu, S.; ŞENDAĞ, S. Bridging the XR Technology-to-Practice Gap: Methods and Strategies for Blending Extended Realities into Classroom Instruction, ISBN: 978-1-939797-67-4, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 243 Sayfa, Türkçe, Waynesville, Amerika Birleşik Devletleri, 2023. 0
4. ŞENDAĞ, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 32 Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
5. GEDİK, N.; ŞENDAĞ, S. Bilişim Etiği ve Güvenliği, ISBN: 978-605-033-058-8, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
1. Şendağ, S. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitim Bölümleri için Özel Öğretim Yöntemleri I-II, ISBN: 978-605-4282-19-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 15000, 51 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
http://pegem.net/dosyalar/dokuman/1102015175759Bilgisayar%20%C3%96%C4%9Fretim%20Tek%20Eralp%20altun.pdf
2. Şendağ, S.; Başer, V. Öğretim Teorileri ve Öğretim Teknolojileri, ISBN: 9786053644576, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 15000, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 125
3. Şendağ, S. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümleri için Özel Öğretim Yöntemleri I-II, ISBN: 978-605-4282-19-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 10000, 40 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 250
4. Sendag, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 508 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
5. Sendag, S.; Yakın, İ. Öğretim Teknolojileri, ISBN: 978-605-7602-13-8, ASOS, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 493 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 125
6. Şendağ, S.; Uysal, Ö. Bilgi ve İletişim Teknolojileri Işığında Dönüşümler, ISBN: 978-605-395-337-1, Nobel , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 10000, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 250
7. Şendağ, S. Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, ISBN: 978-605-364-457-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 880 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 12500
1. ŞENDAĞ, S.; SOMYÜREK, S.; AYDOĞDU, Ş.; GÜYER, T. Bilim ve Sanat Merkezleri Yapay Zeka Uygulamaları Atölye Programı, ISBN: , Milli Eğitim Bakanlığı, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2023. 0
1. Sendag, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 508 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
1. Şendağ, S. Web Tabanlı Kodlama, ISBN: 978-975-06-2127-7, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 220 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 2017. 0
1. ŞENDAĞ, S.; YAKIN, İ. Öğretim Teknolojileri, ISBN: 978-605-7602-10-7, Asos Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 493 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
1. ÅžendaÄŸ, S.; Duran, M., Comparing preservice teachers` perceptions of online problem based learning and online instructor-led learning. World Conference on Learning, Teaching & Educational Leadership, 2011-10-28, 2011-10-30, Ä°stanbul, Türkiye, 2012. 500
14. Yorulmaz, M.; ÅžENDAÄž, S., Üstün Yeteneklilerin BiliÅŸim Teknolojileri EÄŸitimi. 13. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2019-05-02, 2019-05-04, , , . 200
13. AktaÅŸ, V.; ÅžendaÄŸ, S., Görev tabanlı mesleki geliÅŸim: ÖÄŸretmenlerin FETEMM’E (STEM) yönelik algılarının incelenmesi. 5. Uluslararası ÖÄŸretim Teknolojileri ve ÖÄŸretmen EÄŸitimi Sempozyumu , 2017-10-11, 2017-10-13, izmir, Türkiye, 2017. 200
12. ÅžendaÄŸ, S.; Caner, M.; Kafes, H., Mobile purposive-extensive-podcast-listening versus mobile self-regulated-podcast-development: A critical framework for designing foreign language listening. 2014 EUROCALL Conference, 2014-08-20, 2014-08-23, Groningen, Hollanda, 2014. 200
11. ÅžendaÄŸ, S.; Erol, O., Ä°lköÄŸretim ikinci kademe Alice 3 boyutlu animasyon yazılımının biliÅŸsel araç olarak kullanımına yönelik bir durum çalışması. 6. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 200
10. ÅžendaÄŸ, S.; Sezgin, S., Blog tabanlı asenkron öÄŸretimin öÄŸretmen adaylarının etkileÅŸimli video entegrasyonu konusundaki içerik edinimi düzeylerine etkisi. 6. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu , 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 200
9. Duran, M.; Brunvand, S.; Ellsworth, J.; ÅžendaÄŸ, S., Impact of research-based professional development: Investigation of inservice teacher learning and practice in Wiki integration. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2011 , 2011-03-07, 2011-03-11, Nashville, Tennessee, Amerika BirleÅŸik Devletleri, 2011. 130
8. Duran, M.; ÅžendaÄŸ, S., Urban High School Teachers` Experiences in an IT/STEM Summer Course: Gaining Knowledge and Skills, Preparedness to Use, Evaluation.. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2010, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika BirleÅŸik Devletleri, 2010. 200
7. ÅžendaÄŸ, S.; Odabaşı, H.; Uysal, Ö., Bilgi toplumunda yeni fenomenler: E-demokrasi. 3. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2009-07-10, 2009-07-12, Trabzon, Türkiye, 2009. 200
6. Odabaşı, H.; ÅžendaÄŸ, S., A project suggestion for reconstruction of Internet cafés: Blue flag. 7th WSEAS International Conference on Edudation and Educational Technology, 2008-10-21, 2008-10-23, Venice, Ä°talya, 2008. 200
5. ÅžendaÄŸ, S., Web’de yeni eÄŸilimler: ÖÄŸrenme ortamlarına entegrasyonu. 8.Uluslararası EÄŸitim Teknolojileri Konferansı , 2008-05-06, 2008-05-09, EskiÅŸehir, Türkiye, 2009. 200
4. Çoklar, A.; ÅžendaÄŸ, S.; EriÅŸti, S., H-ETICT-K8 ( Health Education Through Ict For K8 ): Computers and your health. 7th International Educational Tecnology Conference, 2007-05-03, 2007-05-05, LefkoÅŸa, Türkiye, 2007. 200
3. ÅžendaÄŸ, S.; Odabaşı, H., Ä°nternet bağımlılığı: Çocukların psikososyal geliÅŸimi üzerindeki etkileri,. 7.Uluslararası EÄŸitim Teknolojileri Konferansı, 2007-05-03, 2007-05-05, LefkoÅŸe, Türkiye, 2007. 200
2. ÅžendaÄŸ, S.; Odabaşı, H., Ä°nternet ve çocuk: Etik bunun neresinde. 6. Uluslararası EÄŸitim Teknolojileri Konferansı, 2006-04-19, 2006-04-21, GazimaÄŸusa, Türkiye, 2006. 200
1. Gündüz, Åž.; ÅžendaÄŸ, S., ÖÄŸretmen adaylarının web tabanlı proje etkinliklerine yönelik görüÅŸleri. 6. Uluslararası EÄŸitim Teknolojileri Konferansı , 2006-04-19, 2006-04-21, GazimaÄŸusa, Türkiye, 2006. 200
15. Yıldız, A.; TOKER, S.; ÅžENDAÄž, S., EÄŸitsel Videolarda Yapay Zeka Temelli Duygu Durum Analizi: Video Türü Ve BaÅŸarı Arasındaki Ä°liÅŸkinin Ä°ncelenmesi. 10. International Eurasian Educational Research Congress, 2023-06-08, , Ankara, Türkiye, . 100
14. Kalkan, S.; ÅžENDAÄž, S., Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerindeki ÖÄŸrencilerin Fizik Dersi BaÅŸarısını Etkileyen Bariyerler. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2021-07-07, 2021-07-10, Aksaray, Türkiye, . 100
13. ÅžendaÄŸ, S.; Ä°slim, Ö.; Yakın, Ä°., COVID-19 SÜRECÄ°NDE ÇEVRÄ°MÄ°ÇÄ° EĞİTÄ°MDE DÖNÜÅžÜM: MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° ÖRNEĞİ. International Gobeklitepe Social Sciences & Humanity Congress - II, 2021-05-06, 2021-05-08, Åžanlıurfa, Türkiye, 2021. 100
Scientific_Meetings_001.pdf
12. ÅžendaÄŸ, S.; Caner, M.; Gedik, N., Mobile Self-Regulated Podcasting in EFL.. International Multidisciplinary Studies Congress , 2017-11-25, 2017-11-27, Antalya, Türkiye, 2017. 100
11. ÅžendaÄŸ, S.; Gedik, N.; Caner, M., Podcast development for enhancing listening skills of preservice EFL teachers. 3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, 2017-11-24, 2017-11-25, Antalya, Türkiye, 2017. 100
10. ÅžendaÄŸ, S., Multimodality effect and English as a Foreign Language (EFL) Listening. 5. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, Türkiye, 2017. 100
9. Efecan, C., FeTeMM eÄŸitimi nedir? Nasıl yapılmalı? FeTeMM eÄŸitimine yönelik bir inceleme. 5. Uluslararası ÖÄŸretim Teknolojileri ve ÖÄŸretmen EÄŸitimi Sempozyumu , 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, Türkiye, 2017. 0
8. ÅžENDAÄž, S.; CANER, M.; GEDÄ°K, N., Multimodality Effect And English As A Foreign Language (Efl) Listening. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, Ä°zmir, , . 100
7. ÅžendaÄŸ, S.; Caner, M.; Kafes, H., EFL Learners’ Experiences on Purposive-intensive Listening Activities Delivered via Mobile Environment. 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2015-05-20, 2015-05-22, Afyonkarahisar, Türkiye, 2015. 100
6. ÅžendaÄŸ, S.; BaÅŸer-Gülsoy, V.; Erol, O.; Sezgin, S., Genç bireylerin güvenli internet kullanımlarında çevresel rehberlik. 6th International Congress on New Trends in Education , 2015-04-24, 2015-12-15, Antalya, Türkiye, 2015. 95
5. ÅžendaÄŸ, S., Fen ve Teknoloji ÖÄŸretmen Adaylarının Derslerinde BÄ°T Kullanmaya Hazır-bulunma Durumları: Akdeniz Bölgesi ÖrneÄŸi. 2nd Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2014-05-20, 2014-05-22, Afyonkarahisar, Türkiye, 2014. 100
4. ÅžendaÄŸ, S.; Gedik, N., YükseköÄŸretim DönüÅŸümünün EÅŸiÄŸinde Türkiye’de ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme Sorunları. 2nd Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , 2014-05-20, 2014-05-22, Afyonkarahisar, Türkiye, 2014. 100
3. ÅžendaÄŸ, S.; Arı, Ä°., EÄŸitim Kurumlarında E-Demokrasinin UygulanabilirliÄŸine Yönelik ÖÄŸretmen Algıları: Antalya Ä°li ÖrneÄŸi. 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2014-05-18, 2014-05-20, Edirne, Türkiye, 2014. 100
2. ÅžendaÄŸ, S., Bir e-demokrasi uygulaması: hayalimdeki üniversite hayalimde kalmasın projesi. 2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, 2013-10-07, 2013-10-09, Antalya, Türkiye, 2013. 100
1. ÅžendaÄŸ, S.; Dulkadir, N., ÖÄŸretmen adaylarının Facebook kullanım sıklıkları ile Facebook’taki gönderi eÄŸilimlerinin incelenmesine iliÅŸkin bir araÅŸtırma. 6th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 100
3. Efecan, N.; ÅžENDAÄž, S., Salgının Gölgesinde Bir Yıl: Sınıf ÖÄŸretmenleri Neler YaÅŸadı?. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2021-07-07, , , , . 50
2. ÅžENDAÄž, S.; Ä°SLÄ°M, Ö.; YAKIN, Ä°., COVID-19 SÜRECÄ°NDE ÇEVRÄ°MÄ°ÇÄ° EĞİTÄ°MDE DÖNÜÅžÜM: MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° ÖRNEĞİ. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SOCIAL AND HUMAN SCIENCES CONGRESS-II, 2021-05-06, , Åžanlıurfa, Türkiye, . 50
1. DoÄŸan, M.; ÅžENDAÄž, S.; Ä°SLÄ°M, Ö., Acil Uzaktan ÖÄŸretimde Kullanılan Sohbet Robotunun EtkililiÄŸine Yönelik GörüÅŸlerinin Ä°ncelenmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2021-07-07, 2021-07-10, Aksaray, Türkiye, . 50
1. ÅžENDAÄž, S., Disiplinler Arası ÖÄŸrenme Ä°lkeleri ve STEM-A. Burdur Bilim ÅženliÄŸi 2021, 2021-10-28, , Burdur, Türkiye, . 0
1. Yabancı Dil Ediniminde Podcast ve Tablet Bilgisayar Kullanımı (Yadepod), COST, Proje No: 113K727, 144890 TL, Yürütücü, 2016,Tamamlandı. 0
1. Fostering Interest in Information Technology (FI3T), Diğer (Uluslararası), Proje No: 2007, 900000 USD, Araştırmacı, 2012,Tamamlandı. 0
1. Bilim ve Teknolojide Avrupa İşbirliği European Cooperation in Science and Technology COST Aksiyonu IS1404 E READ, COST, Proje No: , 700000 EUR, Yönetici, 2018,Tamamlandı. 0
2. ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM: MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ, BAP, Proje No: 2020-1-AP5-4099, 2340719 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
1. ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM: MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ, BAP, Proje No: , 2340719 TL, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 100
1. İnternet Kullanımı ve Aile, , Proje No: , 170000 TL, Uzman, 2008,Tamamlandı. 0
1. Özel Yetenekliler Öğretim Programları Geliştirme, Araştırma Projesi, Proje No: , EUR, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 0
1. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Alanlarına Özgü Geleneksel ve Yeni Teknolojileri Öğretme-Öğrenme , TÜBİTAK, Proje No: 2209, 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2013,Tamamlandı. 50
6. Mustafa ÇaÄŸlar Yorulmaz, Otantik problem odaklı proje tabanlı öÄŸrenmede üstün yetenekli öÄŸrencilerin motivasyonu, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Volkan AktaÅŸ, FÄ°ZÄ°KSEL ORTAMLI VE SÄ°MÜLASYONLU ROBOTÄ°K PROGRAMLAMA EĞİTÄ°MÄ°NÄ°N BAÅžARIYA, KALICILIÄžA, TRANSFERE VE HESAPLI DÜÅžÜNMEYE ETKÄ°SÄ°, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
4. SERHAT KARAKULLUKCU, Yenilik etkisi altında artırılmış gerçekliÄŸin meslek lisesi öÄŸrencilerinin baÅŸarı ve motivasyonlarına etkisi, DiÄŸer, DiÄŸer, Devam ediyor. 200
3. Ä°brahim Arı, EÄŸitim Kurumlarında E-demokrasinin UygulanabilirliÄŸine Yönelik Antalya Merkez Ä°lçedeki ÖÄŸretmenlerin Algıları, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Akdeniz Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Can Fatih Efecan, DOLAYLI GÜDÜLENME ÖÄžRENME DENEYÄ°MLERÄ°NÄ°N METÄ°N TABANLI PROGRAMLAMA KAZANIMLARINA ETKÄ°SÄ°, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Salime Kıcır, 5. SINIF SOSYAL BÄ°LGÄ°LER DERSÄ°NDEKÄ° “GERÇEKLEÅžEN DÜÅžLER” ÜNÄ°TESÄ°NÄ°N ÖÄžRETÄ°MÄ°NDE 5E MODELÄ°NÄ°N BÄ°LÄ°MSEL SÜREÇ BECERÄ°LERÄ°NE, AKADEMÄ°K BAÅžARIYA VE TUTUMA ETKÄ°SÄ°, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Akdeniz Üniversitesi, Tamamlandı. 150
1. ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW , [ 2016 : 1 ] . 5
2. COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR , [ 2016 : 1 ] . 5
3. INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION (IJATE) , [ 2016 : 1 ] . 0
1. KURAMSAL EGÄ°TÄ°MBÄ°LÄ°M DERGÄ°SÄ° , [ 2016 : 1 ] . 1
1. Unıversity Of Michigan Dearborn School of Education , 2009-08-31 - 2010-09-01, Dearborn, Amerika Birleşik Devletleri.
1. TÜBİTAK BİDEP, 2008-05-27, Ankara, Türkiye. 1000
2. TÜBİTAK BİDEP, 2009-04-21, Ankara, Türkiye. 1000
3. TÜBİTAK BİDEP, 2009-06-03, Ankara, Türkiye. 1000
4. 3. Ulakbim “Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı, 2010-09-22, Ankara, Türkiye. 1000
5. Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı, 2012-05-25, Ankara, Türkiye. 1000
6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye. 0
7. TÜBİTAK - BİDEP, 2014-01-20, Ankara, Türkiye. 1000
8. Antalya Büyükşehir Belediyesi, 2015-06-14, Antalya, Türkiye. 0
9. ULAKBİM, 2018-12-17, Ankara, Türkiye. 0
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||
Proje | TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları | |||
|
||||
TÜBÄ°TAK 1005, 3001 | ||||
|
||||
TÜBÄ°TAK 1002 | ||||
|
||||
H2020 Projesi | ||||
|
||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||
|
||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||
|
||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||
|
||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||||
|
||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||
|
||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||||
|
||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||
|
||||
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||
|
||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Patent | Uluslararası patent | |||
|
||||
Ulusal patent | ||||
|
||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||
|
||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||
|
||||
TÜBÄ°TAK bilim ödülü | ||||
|
||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||
|
||||
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||||
|
||||
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||||
|
||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||
|