Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR EĞİTİMİ/ BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ | 1998 |
YÜKSEK LİSANS | PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2004 |
DOKTORA | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2008 |
1. ÇEVRİMİÇİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ Danışman: Dr. Hatice Ferhan Odabaşı, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğit Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, .
1. HİZMET ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN WEB TABANLI ÖĞRENME MATERYALİNİN KULLANILABİLİRLİĞİ VE ETKİLİLİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ Danışman: Dr. Soner Yıldırım, Süleyman Demirel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, Isparta, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ BURDUR EĞİTİM FAKÜLTESİ | 1999-09-30 - 2004-12-25 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ANADOLU ÜNVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTİÜSÜ | 2004-12-30 - 2008-11-20 |
ARAŞ. GÖR. DR. | MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2008-11-15 - 2009-08-30 |
ARAŞ. GÖR. DR. | MİCHİGAN DEARBORN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2009-09-01 - 2010-08-31 |
YARD. DOÇ. DR. | MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2010-09-01 - 2013-06-12 |
YARD. DOÇ. DR. | AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ | 2013-06-27 - 2015-12-15 |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-12-16 - 2019-10-15 |
PROF. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-10-15 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
İTİRAZ DİSİPLİN KURULU ÜYESİ | 2020-02-26 - Devam ediyor | ||
İTİRAZ DİSİPLİN KURULU ÜYESİ | 2020-02-26 - Devam ediyor | ||
MERKEZ MÜDÜRÜ | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-08-01 - Devam ediyor |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-08-01 - Devam ediyor |
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-07-12 - Devam ediyor |
MÜDÜR | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-07-12 - Devam ediyor |
SENATO ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-07-12 - Devam ediyor |
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-07-12 - Devam ediyor |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-03-09 - Devam ediyor |
KALİTE KOMİSYONU ÜYESİ | KALİTE KOMİSYONU | 2020-10-08 - 2023-10-08 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BİRİM KALİTE KOMİSYONU BAŞKANI | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ | 2020-07-24 - 2023-07-24 | |
BİRİM KALİTE KOMİSYONU BAŞKANI | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | 2020-07-24 - 2023-07-24 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2020-06-18 - 2023-06-18 | |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | 2020-02-14 - 2023-02-14 | |
BÖLÜM BAŞKANI | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | 2020-02-14 - 2023-02-14 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYON BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-01-23 - 2022-01-23 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ | 2019-08-01 - 2022-08-01 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ | 2019-08-01 - 2022-08-01 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ | 2019-08-01 - 2022-08-01 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ | 2019-08-01 - 2022-08-01 | |
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
MÜDÜR | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
SENATO ÜYESİ | 2019-07-12 - 2022-07-12 | ||
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
MÜDÜR | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
SENATO ÜYESİ | 2019-07-12 - 2022-07-12 | ||
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ | MERSİN MESLEK YÜKSEKOKULU | 2019-07-12 - 2022-07-12 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
YÖNETİM KURULU ÜYESİ | E-READ AKSİYONU | AB-COST | 2014-12-24 - 2018-12-31 |
YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ | 2012-09-10 - 2013-06-12 |
KURUL ÜYESİ | ETİK KURUL | MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ ETİK KURULU | 2012-04-03 - 2013-06-12 |
BÖLÜM BAŞKANI | BÖTE BÖLÜMÜ | MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ | 2011-06-20 - 2013-06-12 |
2021
7. Efecan, C.; ŞENDAĞ, S.; GEDİK, N. Pioneers on the Case for Promoting Motivation to Teach Text-Based Programming. JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH, 2021, 59, 453-469. 1000 + 010.1177/0735633120966048
6. ŞENDAĞ, S.; TOKER, S.; ÜREDİ, L.; İSLİM, Ö. Predictors of e-democracy applicability in Turkish K-12 schools. EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 2021, , -. 950 + 010.1007/s10639-021-10748-0
2018
5. ŞENDAĞ, S.; GEDİK, N.; TOKER, S. Impact of repetitive listening, listening-aid and podcast length on EFL podcast listening. COMPUTERS EDUCATİON, 2018, 125, 273-283. 1000 + 010.1016/j.compedu.2018.06.019
2012
4. Şendağ, S.; Duran, M.; Robert Fraser, M. Surveying the extent of involvement in online academic dishonesty (e-dishonesty) related practices among university students and the rationale students provide: One university’s experience. ELSEVİER BV, 2012, 28, 849-860. 1000 + 33http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2011.12.004
Alıntılanma Sayısı: 3
2010
3. Şendağ, S. Pre-service teachers’ perceptions about e-democracy: A case in Turkey. ELSEVİER BV, 2010, 55, 1684-1693. 1000 + 17http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2010.07.012
Alıntılanma Sayısı: 1
2009
2. Şendağ, S.; Ferhan Odabaşı, H. Effects of an online problem based learning course on content knowledge acquisition and critical thinking skills. ELSEVİER BV, 2009, 53, 132-141. 1000 + 292http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2009.01.008
Alıntılanma Sayısı: 32
2008
1. Akbulut, Y.; Şendağ, S.; Birinci, G.; Kılıçer, K.; Şahin, M.; Odabaşı, H. Exploring the types and reasons of Internet-triggered academic dishonesty among Turkish undergraduate students: Development of Internet-Triggered Academic Dishonesty Scale (ITADS). ELSEVİER BV, 2008, 51, 463-473. 750 + 118http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2007.06.003
Alıntılanma Sayısı: 14
2016
8. Şendağ, S.; Toker, S. Factors affectıng partıcıpatıon of preservıce teachers in e-democracy. İ-MANAGER’S JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2016, 13, 30-46. 200 + 0
2015
7. Şendağ, S.; Erol, O. Okul öncesi dönemde yaratıcılığı desteklemede 3d çizim yazılımlarının kullanılması. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ, 2015, 8, 316-336. 200 + 0hhttp://www.keg.aku.edu.tr/arsiv/c8s3/c8s3m2.pdfttp://
6. Şendağ, S.; Erol, O.; Sezgin, S.; Dulkadir, N. Preservice Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Web 2.0 Competencies. CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2015, 6, 172-187. 190 + 0http://www.cedtech.net/articles/63/631.pdf
5. Şendağ, S.; Gedik, N. Yükseköğretim Dönüşümünün Eşiğinde Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Sorunları: Bir Model Önerisi. EDUCATİON TECHNOLOGY THEORY AND PRACTİCE, 2015, 5, 72-91. 200 + 0http://dx.doi.org/10.17943/etku.35232
2014
4. Şendağ, S. An E-democracy Application: Do Not Let My Dreams of an Ideal University Stay Only in My Dreams. INTERNATİONAL JOURNAL ON NEW TRENDS İN EDUCATİON AND THEİR IMPLİCATİONS , 2014, 5, 53-63. 200 + 0http://www.ijonte.org/FileUpload/ks63207/File/06a.sendag.pdf
3. Şendağ, S. Fen bilgisi öğretmen adaylarının derslerinde BİT kullanmaya hazır-bulunma durumları: Akdeniz bölgesi örneği. EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA, 2014, 10, 1156-1176. 200 + 0
2012
2. Duran, M.; Sendag, S. A Preliminary Investigation into Critical Thinking Skills of Urban High School Students: Role of an IT/STEM Program. SCİENTİFİC RESEARCH PUBLİSHİNG, INC,, 2012, 03, 241-250. 200 + 0http://dx.doi.org/10.4236/ce.2012.32038
2011
1. Duran, M.; Brunvand, S.; Ellsworth, J.; Şendağ, S. Impact of Research-Based Professional Development. INFORMA UK LİMİTED, 2011, 44, 313-334. 130 + 0http://dx.doi.org/10.1080/15391523.2012.10782593
2017
3. ŞENDAĞ, S.; GEDİK, N.; CANER, M.; TOKER, S. Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA, 2017, 7, 94-122. 190 + 0
2007
2. Odabaşı, H.; Birinci, G.; Kılıçer, K.; Şahin, M.; Akbulut, Y.; Şendağ, S. Bilgi İletişim Teknolojileri ve İnternet’le Kolaylaşan Akademik Usulsüzlük. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,, 2007, 7, 503-518. 80 + 0
1. Şendağ, S.; Şemseddin, G. Öğretmen Adaylarının Web Tabanlı Öğrenme Materyalinin Kullanılabilirliği ve Etkililiği Hakkındaki Görüşleri. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2007, 8, 137-149. 200 + 0
2019
2. ŞENDAĞ, S.; CANER, M.; TOKER, S. İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİLDE DİNLEME STRATEJİLERİ İLE OKUMADA MEDYA TECİHLERİ VE OKUMA SIKLIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 2019, 185-211. 100 + 010.21764/maeuefd.594487
1. ŞENDAĞ, S.; GEDİK, N.; CANER, M.; TOKER, S. Mobil Destekli Dil Öğrenmede Podcast Kullanımı: Öğretici Merkezli Yoğun Dinleme ve Mobil Kapsamlı Dinleme. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 15, 1-27. 95 + 010.17860/mersinefd.455649
1. Karakullukçu, S.; Şendağ, S. Bridging the XR Technology-to-Practice Gap: Methods and Strategies for Blending Extended Realities into Classroom Instruction, ISBN: 978-1-939797-67-4, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 12 Sayfa, İngilizce, Waynesville, Amerika Birleşik Devletleri, 2023. 125
https://www.learntechlib.org/primary/p/222242/
1. ŞENDAĞ, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: , Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
1. BATURAY, M.; TOKER, S.; ŞENDAĞ, S.; AKBULUT, Y. Learning to read in a digital world, ISBN: 9789027201225, John Benjamins Publishing Company, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 242 Sayfa, İngilizce, Amsterdam, Hollanda, 2018. 0
2. ŞENDAĞ, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 32 Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
3. GEDİK, N.; ŞENDAĞ, S. Bilişim Etiği ve Güvenliği, ISBN: 978-605-033-058-8, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
1. Şendağ, S. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümleri için Özel Öğretim Yöntemleri I-II, ISBN: 978-605-4282-19-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 10000, 40 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 250
2. Şendağ, S. Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, ISBN: 978-605-364-457-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 880 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 12500
3. Şendağ, S.; Başer, V. Öğretim Teorileri ve Öğretim Teknolojileri, ISBN: 9786053644576, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 15000, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 125
4. Sendag, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 508 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
5. Sendag, S.; Yakın, İ. Öğretim Teknolojileri, ISBN: 978-605-7602-13-8, ASOS, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 493 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 125
6. Şendağ, S.; Uysal, Ö. Bilgi ve İletişim Teknolojileri Işığında Dönüşümler, ISBN: 978-605-395-337-1, Nobel , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 10000, 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 250
7. Şendağ, S. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitim Bölümleri için Özel Öğretim Yöntemleri I-II, ISBN: 978-605-4282-19-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 15000, 51 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
http://pegem.net/dosyalar/dokuman/1102015175759Bilgisayar%20%C3%96%C4%9Fretim%20Tek%20Eralp%20altun.pdf
1. Sendag, S. Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 508 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
1. Şendağ, S. Web Tabanlı Kodlama, ISBN: 978-975-06-2127-7, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 220 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 2017. 0
1. ŞENDAĞ, S.; YAKIN, İ. Öğretim Teknolojileri, ISBN: 978-605-7602-10-7, Asos Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 493 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
1. Şendağ, S.; Duran, M., Comparing preservice teachers` perceptions of online problem based learning and online instructor-led learning. World Conference on Learning, Teaching & Educational Leadership, 2011-10-28, 2011-10-30, İstanbul, Türkiye, 2012. 500
13. Aktaş, V.; Şendağ, S., Görev tabanlı mesleki gelişim: Öğretmenlerin FETEMM’E (STEM) yönelik algılarının incelenmesi. 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , 2017-10-11, 2017-10-13, izmir, Türkiye, 2017. 200
12. Şendağ, S.; Caner, M.; Kafes, H., Mobile purposive-extensive-podcast-listening versus mobile self-regulated-podcast-development: A critical framework for designing foreign language listening. 2014 EUROCALL Conference, 2014-08-20, 2014-08-23, Groningen, Hollanda, 2014. 200
11. Şendağ, S.; Sezgin, S., Blog tabanlı asenkron öğretimin öğretmen adaylarının etkileşimli video entegrasyonu konusundaki içerik edinimi düzeylerine etkisi. 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 200
10. Şendağ, S.; Erol, O., İlköğretim ikinci kademe Alice 3 boyutlu animasyon yazılımının bilişsel araç olarak kullanımına yönelik bir durum çalışması. 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 200
9. Duran, M.; Brunvand, S.; Ellsworth, J.; Şendağ, S., Impact of research-based professional development: Investigation of inservice teacher learning and practice in Wiki integration. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2011 , 2011-03-07, 2011-03-11, Nashville, Tennessee, Amerika Birleşik Devletleri, 2011. 130
8. Duran, M.; Şendağ, S., Urban High School Teachers` Experiences in an IT/STEM Summer Course: Gaining Knowledge and Skills, Preparedness to Use, Evaluation.. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2010, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 2010. 200
7. Şendağ, S.; Odabaşı, H.; Uysal, Ö., Bilgi toplumunda yeni fenomenler: E-demokrasi. 3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2009-07-10, 2009-07-12, Trabzon, Türkiye, 2009. 200
6. Odabaşı, H.; Şendağ, S., A project suggestion for reconstruction of Internet cafés: Blue flag. 7th WSEAS International Conference on Edudation and Educational Technology, 2008-10-21, 2008-10-23, Venice, İtalya, 2008. 200
5. Şendağ, S., Web’de yeni eğilimler: Öğrenme ortamlarına entegrasyonu. 8.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı , 2008-05-06, 2008-05-09, Eskişehir, Türkiye, 2009. 200
4. Şendağ, S.; Odabaşı, H., İnternet bağımlılığı: Çocukların psikososyal gelişimi üzerindeki etkileri,. 7.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 2007-05-03, 2007-05-05, Lefkoşe, Türkiye, 2007. 200
3. Çoklar, A.; Şendağ, S.; Erişti, S., H-ETICT-K8 ( Health Education Through Ict For K8 ): Computers and your health. 7th International Educational Tecnology Conference, 2007-05-03, 2007-05-05, Lefkoşa, Türkiye, 2007. 200
2. Gündüz, Ş.; Şendağ, S., Öğretmen adaylarının web tabanlı proje etkinliklerine yönelik görüşleri. 6. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı , 2006-04-19, 2006-04-21, Gazimağusa, Türkiye, 2006. 200
1. Şendağ, S.; Odabaşı, H., İnternet ve çocuk: Etik bunun neresinde. 6. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 2006-04-19, 2006-04-21, Gazimağusa, Türkiye, 2006. 200
12. Şendağ, S.; İslim, Ö.; Yakın, İ., COVID-19 SÜRECİNDE ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM: MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. International Gobeklitepe Social Sciences & Humanity Congress - II, 2021-05-06, 2021-05-08, Şanlıurfa, Türkiye, 2021. 100
Scientific_Meetings_001.pdf
11. Şendağ, S.; Caner, M.; Gedik, N., Mobile Self-Regulated Podcasting in EFL.. International Multidisciplinary Studies Congress , 2017-11-25, 2017-11-27, Antalya, Türkiye, 2017. 100
10. Şendağ, S.; Gedik, N.; Caner, M., Podcast development for enhancing listening skills of preservice EFL teachers. 3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, 2017-11-24, 2017-11-25, Antalya, Türkiye, 2017. 100
9. Efecan, C., FeTeMM eğitimi nedir? Nasıl yapılmalı? FeTeMM eğitimine yönelik bir inceleme. 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 0
8. Şendağ, S., Multimodality effect and English as a Foreign Language (EFL) Listening. 5. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100
7. Şendağ, S.; Caner, M.; Kafes, H., EFL Learners’ Experiences on Purposive-intensive Listening Activities Delivered via Mobile Environment. 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2015-05-20, 2015-05-22, Afyonkarahisar, Türkiye, 2015. 100
6. Şendağ, S.; Başer-Gülsoy, V.; Erol, O.; Sezgin, S., Genç bireylerin güvenli internet kullanımlarında çevresel rehberlik. 6th International Congress on New Trends in Education , 2015-04-24, 2015-12-15, Antalya, Türkiye, 2015. 95
5. Şendağ, S., Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Derslerinde BİT Kullanmaya Hazır-bulunma Durumları: Akdeniz Bölgesi Örneği. 2nd Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2014-05-20, 2014-05-22, Afyonkarahisar, Türkiye, 2014. 100
4. Şendağ, S.; Gedik, N., Yükseköğretim Dönüşümünün Eşiğinde Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Sorunları. 2nd Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , 2014-05-20, 2014-05-22, Afyonkarahisar, Türkiye, 2014. 100
3. Şendağ, S.; Arı, İ., Eğitim Kurumlarında E-Demokrasinin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Algıları: Antalya İli Örneği. 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2014-05-18, 2014-05-20, Edirne, Türkiye, 2014. 100
2. Şendağ, S., Bir e-demokrasi uygulaması: hayalimdeki üniversite hayalimde kalmasın projesi. 2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, 2013-10-07, 2013-10-09, Antalya, Türkiye, 2013. 100
1. Şendağ, S.; Dulkadir, N., Öğretmen adaylarının Facebook kullanım sıklıkları ile Facebook’taki gönderi eğilimlerinin incelenmesine ilişkin bir araştırma. 6th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2012-10-04, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye, 2012. 100
3. Kalkan, S.; ŞENDAĞ, S., Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerindeki Öğrencilerin Fizik Dersi Başarısını Etkileyen Bariyerler. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2021-07-07, , Aksaray, Türkiye, . 50
2. ŞENDAĞ, S.; İSLİM, Ö.; YAKIN, İ., COVID-19 SÜRECİNDE ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM: MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SOCIAL AND HUMAN SCIENCES CONGRESS-II, 2021-05-06, , Şanlıurfa, Türkiye, . 50
1. Doğan, M.; ŞENDAĞ, S.; İSLİM, Ö., Acil Uzaktan Öğretimde Kullanılan Sohbet Robotunun Etkililiğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Mersin Üniversitesi Örneği. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2021-07-07, 2021-07-10, Aksaray, Türkiye, . 50
1. ŞENDAĞ, S., Disiplinler Arası Öğrenme İlkeleri ve STEM-A. Burdur Bilim Şenliği 2021, 2021-10-28, , Burdur, Türkiye, . 0
1. Yabancı Dil Ediniminde Podcast ve Tablet Bilgisayar Kullanımı (Yadepod), COST, Proje No: 113K727, 144890 TL, Yürütücü, 2016,Tamamlandı. 0
1. Bilim ve Teknolojide Avrupa İşbirliği European Cooperation in Science and Technology COST Aksiyonu IS1404 E READ, COST, Proje No: , 700000 EUR, Yönetici, 2018,Tamamlandı. 0
2. ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM: MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ, BAP, Proje No: 2020-1-AP5-4099, 2340719 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
1. ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM: MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ, BAP, Proje No: , 2340719 TL, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 100
1. İnternet Kullanımı ve Aile, , Proje No: , 170000 TL, Uzman, 2008,Tamamlandı. 0
2. Özel Yetenekliler Öğretim Programları Geliştirme, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: , EUR, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 0
1. Fostering Interest in Information Technology (FI3T), USA National Science Foundation, Proje No: 2007, 900000 USD, Araştırmacı, 2012,Tamamlandı. 0
1. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Alanlarına Özgü Geleneksel ve Yeni Teknolojileri Öğretme-Öğrenme , TÜBİTAK, Proje No: 2209, 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2013,Tamamlandı. 50
6. Mustafa Çağlar Yorulmaz, Otantik problem odaklı proje tabanlı öğrenmede üstün yetenekli öğrencilerin motivasyonu, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Volkan Aktaş, FİZİKSEL ORTAMLI VE SİMÜLASYONLU ROBOTİK PROGRAMLAMA EĞİTİMİNİN BAŞARIYA, KALICILIĞA, TRANSFERE VE HESAPLI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
4. SERHAT KARAKULLUKCU, Yenilik etkisi altında artırılmış gerçekliğin meslek lisesi öğrencilerinin başarı ve motivasyonlarına etkisi, Diğer, Diğer, Devam ediyor. 200
3. İbrahim Arı, Eğitim Kurumlarında E-demokrasinin Uygulanabilirliğine Yönelik Antalya Merkez İlçedeki Öğretmenlerin Algıları, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Akdeniz Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Can Fatih Efecan, DOLAYLI GÜDÜLENME ÖĞRENME DENEYİMLERİNİN METİN TABANLI PROGRAMLAMA KAZANIMLARINA ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Salime Kıcır, 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ “GERÇEKLEŞEN DÜŞLER” ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE 5E MODELİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE, AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Akdeniz Üniversitesi, Tamamlandı. 150
1. ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW , [ 2016 : 1 ] . 5
2. COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR , [ 2016 : 1 ] . 5
3. INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION (IJATE) , [ 2016 : 1 ] . 0
1. KURAMSAL EGİTİMBİLİM DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
1. Unıversity Of Michigan Dearborn School of Education , 2009-08-31 - 2010-09-01, Dearborn, Amerika Birleşik Devletleri.
1. TÜBİTAK BİDEP, 2008-05-27, Ankara, Türkiye. 1000
2. TÜBİTAK BİDEP, 2009-04-21, Ankara, Türkiye. 1000
3. TÜBİTAK BİDEP, 2009-06-03, Ankara, Türkiye. 1000
4. 3. Ulakbim “Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı, 2010-09-22, Ankara, Türkiye. 1000
5. Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı, 2012-05-25, Ankara, Türkiye. 1000
6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2012-10-06, Gaziantep, Türkiye. 0
7. TÜBİTAK - BİDEP, 2014-01-20, Ankara, Türkiye. 1000
8. Antalya Büyükşehir Belediyesi, 2015-06-14, Antalya, Türkiye. 0
9. ULAKBİM, 2018-12-17, Ankara, Türkiye. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | BTA101 | Fundamentals of Instructıonal | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE-305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-303 | Uzaktan Eğitim | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 502 | Öğretim Tasarımı Kuram ve Uygu | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | GCD301 | Gönüllülük Çalışmaları | Eğitim Fakültesi | Gönüllülük Çalışmaları Koordin | 1-2-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-306 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BTA202 | Teachıng and Learnıng Approach | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 502 | Öğretim Tasarımı Kuram ve Uygu | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | BOTE-305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-303 | Uzaktan Eğitim | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BTA101 | Fundamentals of Instructıonal | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE 505 | Uzaktan Eğitimde Kuram ve Uygu | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-306 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 502 | Öğretim Tasarımı Kuram ve Uygu | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Güz | BOTE-305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BTA101 | Fundamentals of Instructıonal | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 502 | Öğretim Tasarımı Kuram ve Uygu | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE212 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-306 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-402 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-6-5 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 502 | Öğretim Tasarımı Kuram ve Uygu | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | BOTE-305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Güz | BOTE211 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 502 | Öğretim Tasarımı Kuram ve Uygu | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-306 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Güz | BOTE-305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Yaz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | ||
|
|||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||
|
|||
TÜBİTAK 1002 | |||
|
|||
H2020 Projesi | |||
|
|||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||
|
|||
Yurtiçi Araştırma | |||
|
|||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||
|
|||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
|||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Patent | Uluslararası patent | ||
|
|||
Ulusal patent | |||
|
|||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
|||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||
|
|||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||
|
|||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||
|
|||
TÜBA Akademi Ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |||
|
|||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||
|