Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | SOSYOLOJİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2000 |
YÜKSEK LİSANS | SOSYOLOJİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
DOKTORA | SOSYOLOJİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016 |
1. Medya Sosyolojisi BaÄŸlamında Televizyon Dizilerinde Tüketim Olgusu ve Dizilerin Bireylerin Tüketim EÄŸilimi Üzerinde Etkisi Danışman: Dr. AyÅŸe Azman, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyoloji Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .
1. Televizyon Haberlerinde Şiddet Olgusu Danışman: Dr. Yaşar Erjem, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyoloji Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .
2020
3. KARABOĞA, M. TELEVİZYON REKLAMLARI VE ÇOCUK. ASOS JOURNAL, 2020, 8, 244-258. 100 + 0dx.doi.org/10.29228/ASOS.39957
2019
2. KARABOĞA, M. BİLGİ TOPLUMUNDA ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİTİMİNİN ÖNEMİ VE GEREKLİLİĞİNE İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA. EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2019, 8, 37-49. 100 + 0
2016
1. KARABOĞA, M. DİZİ İZLEYİCİLERİNİN TELEVİZYON DİZİLERİNDE SUNULANTÜKETİM UNSURLARINA YÖNELİK EĞİLİMLERİ. ASOS JOURNAL, 2016, 4, 182-208. 100 + 0http://dx.doi.org/10.16992/ASOS.1177
2021
16. Özdemir, M.; Karaboğa, M. Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıkları ve Sosyal Eğilimleri. E-ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , 2021, 5, 17-35. 100 + 0http://www.e-ijer.com/tr/pub/issue/66528
Publications_014.pdf
15. KARABOĞA, M.; ÖZDEMİR, M. Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıkları ve Sosyal Eğilimleri. E-ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 12, 17-35. 100 + 010.19160/e-ijer.994099
14. Karaboğa, M. TÜRKİYE’DE TELEVİZYON REKLAMLARININ 3-6 YAŞ DÖNEMİ ÇOCUKLARIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA YANSIMALARI. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2021, 6, 702-748. 100 + 0http://www.ijoeec.com/DergiTamDetay.aspx?ID=305&Detay=Ozet
Publications_013.pdf
13. KARABOĞA, M. TÜRKİYE’DE TELEVİZYON REKLAMLARININ 3-6 YAŞ DÖNEMİ ÇOCUKLARIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA YANSIMALARI . IJOEEC (INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE), 2021, 6, 702-748. 100 + 010.35826/ijoecc.305
2020
12. Karaboğa, M. TELEVİZYON REKLAMLARI VE ÇOCUK. AKADEMİK SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 2020, 101, 244-258. 100 + 0http://www.asosjournal.com/?mod=tammetin&makaleadi=&makaleurl=cb7f7946-3950-47a3-abf6-0dcc65aebf8f.pdf&key=39957
Publications_011.pdf
2019
11. Karaboğa , M. Bilgi toplumunda eleştirel düşünme eğitiminin önemi ve gerekliliğine ilişkin bir çalışma. EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , 2019, 8, 37-49. 100 + 0http://www.jret.org/FileUpload/ks281142/File/004.mehmet_tahir_karaboga.pdf
Publications_009.pdf
2018
10. KARABOĞA, M. Medya Çağında Çocuk ve Çocuk Kültürü: Şiddet ve Tüketim Kültürünün Yansımaları. ULUSLARARASI ÇOCUK EDEBİYATI VE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ (ÇEDAR), 2018, 2, 1-17. 100 + 0
9. Karaboğa, M. Küreselleşme Sürecinin Eğitim Kurumları Üzerindeki Etkilerine Yönelik Bir Tartışma. AKADEMİK BAKIŞ ULUSLARARASI HAKEMLİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2018, 66, 134-144. 100 + 0http://dergipark.gov.tr/abuhsbd/issue/36996/423822
Publications_006.pdf
8. KARABOĞA, M. KÜRESELLEŞME SÜRECİNİN EĞİTİM KURUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNE YÖNELİK BİR TARTIŞMA. AKADEMİK BAKIŞ ULUSLARARASI HAKEMLİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2018, , 134-144. 100 + 0
2017
7. KARABOĞA, M. Eğitim fakültelerinde yapılan internet konulu lisansüstü tez çalışmalarına ilişkin bir inceleme. JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2017, 14, 4492-4506. 100 + 010.14687/jhs.v14i4.4977
6. Karaboğa, M. Eğitim Fakültelerinde Yapılan İnternet Konulu Lisansüstü Tez Çalışmalarına İlişkin Bir İnceleme. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2017, 14, 4492-4506. 100 + 0https://www.j-humansciences.com/ojs/index.php/IJHS/article/view/4977/2429
Publications_005.pdf
2016
5. Karaboğa, M. Çevre Sosyolojisinde Çevre Sorunlarına Yönelik Alternatif Arayışlar. AKADEMİK BAKIŞ ULUSLARARASI HAKEMLİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2016, 55, 716-726. 100 + 0http://www.akademikbakis.org/dergi//cevre-sosyolojisinde-cevre-sorunlarina-yonelik-alternatif-arayislar201606.pdf
Publications_003.pdf
4. Karaboğa, M. Televizyon Dizilerinde Tüketim Olgusu. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2016, 13, 2072-2101. 100 + 0https://www.j-humansciences.com/ojs/index.php/IJHS/article/view/3721/1775
Publications_002.pdf
3. KARABOĞA, M. Televizyon Dizilerinde Tüketim Olgusu. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2016, 13, 2072-2101. 100 + 0http://dx.doi.org/10.14687/ijhs.v13i1.3721
2. Karaboğa, M. Dizi İzleyicilerinin Televizyon Dizilerinde Sunulan Tüketim Unsurlarına Yönelik Eğilimleri. AKADEMİK SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ / THE ACADEMİC JOURNAL OF SOCİAL SCİENCE, 2016, 4, 182-208. 100 + 0http://www.asosjournal.com/Makaleler/314167559_1177%20Tahir%20KARABO%C4%9EA.pdf
Publications_001.pdf
1. KARABOĞA, M. ÇEVRE SOSYOLOJİSİNDE ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK ALTERNATİFARAYIŞLAR. AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 2016, 8, 716-726. 100 + 0
2020
8. Karaboğa, M. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Cinsiyet Rolleri. OPUS © ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ-INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİETY RESEARCHES, 2020, 15, 4847-4881. 200 + 0https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/54352/686709
Publications_012.pdf
7. KARABOĞA, M. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Cinsiyet Rolleri. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 15, 145-179. 200 + 010.26466/opus.686709
2019
6. KARABOĞA, M. Lise Öğrencilerinin Rol Model Tercihlerine İlişkin Bir Çalışma. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 15, 363-391. 200 + 010.17860/mersinefd.537859
5. KARABOĞA, M. Dijital Medya Okuryazarlığında Anne ve Baba Eğitimi. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2019, 14, 2040-2073. 200 + 0doi.org/10.26466/opus.601942
4. Karaboğa , M. Dijital Medya Okuryazarlığında Anne ve Baba Eğitimi . OPUS © ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ - INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİETY , 2019, 14, 1-34. 200 + 0https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/49078/601942
Publications_010.pdf
3. KARABOĞA, M. Lise Öğrencilerinin Rol Model Tercihlerine İlişkin Bir Çalışma . MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 14, 363-391. 200 + 0https://dergipark.org.tr/tr/pub/mersinefd/issue/48108/537859
Publications_008.pdf
2018
2. Karaboğa, M. Üniversite Öğrencilerinin Bir Sosyalleşme Alanı Olarak Sosyal Medya Hakkındaki Görüşleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 3, 912-936. 200 + 0http://dergipark.gov.tr/mersinefd/issue/41501/475515
Publications_007.pdf
1. KARABOĞA, M. Üniversite Öğrencilerinin Bir Sosyalleşme Alanı Olarak Sosyal Medya Hakkındaki Görüşleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 912-936. 200 + 010.17860/mersinefd.475515
2004
1. Karaboğa, M. Bir Kitle İletişimsizlik Aracı Olarak Televizyon. ANKARA ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2004, 1, 1-12. 100 + 0http://www.ilefarsiv.com/id/bolum.htm
Publications_004.pdf
1. Karaboğa , M. Kültür ve Çocuk, ISBN: 9786050370201, Pegem, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1500, 36 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 3000
https://www.pegem.net/kitabevi/418031-Kultur-ve-Cocuk-kitabi.aspx
2. Karaboğa , M. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar, ISBN: 978-605-7749-95-6, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 26 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 4500
https://www.gecekitapligi.com/Webkontrol/uploads/Fck/Taslak5_4.pdf
3. Karaboğa, M.; Timurtaş, T. SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XII, ISBN: 978-625-8108-71-2, : Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 250, 30 Sayfa, İngilizce, KONY, Türkiye, 2022. 0
4. Karaboğa, M. SOSYAL VE BEŞERÎ BİLİMLERDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER - I, ISBN: 978-625-8075-13-7, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 38 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2021. 2000
https://www.gecekitapligi.com/Webkontrol/uploads/Fck/sosyal1_16.pdf
5. Karaboğa, M. SOSYAL, BEŞERI VE İDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VII, ISBN: 978-625-8468-27-4, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 20 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2021. 1000
https://www.egitimyayinevi.com/
1. KARABOĞA, M.; KOÇ, M. Sosyal & Beşerî Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler - I, ISBN: 978-625-430-550-4, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 475 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
2. KARABOĞA, M. MEDYA VE TÜKETİM I, ISBN: 978-625-8108-94-1, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 222 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2022. 0
3. KARABOĞA, M.; Timurtaş, T. SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XII, ISBN: 978-625-8108-71-2, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 30 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2022. 0
4. KARABOĞA, M.; SARI, C. Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler - I, ISBN: 978-625-8075-13-7, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 462 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
5. KARABOĞA, M. SOSYAL, BEŞERI VE İDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VII, ISBN: 978-625-8468-27-4, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 1088 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2021. 0
6. KARABOĞA, M. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar, ISBN: 978-605-7749-95-6, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 32 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2019. 0
7. KARABOĞA, M. Kültür ve Çocuk, ISBN: 978-605-037-020-1, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 36 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2019. 0
8. KARABOĞA, M.; TECİK, İ. Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XVIII, ISBN: 978-625-6382-14-5, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 839 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2022. 0
1. Karaboğa, M. Medya ve Toplum İlişkileri, ISBN: 978-605-5828-20-2, Karınca yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 254 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 500
https://www.kitapmatik.com.tr/kitap/medya-ve-toplum-iliskileri-p465986.html
2. Karaboğa, M. İletişim Aygıtları Ağında Toplum, ISBN: 975 830 360-1, Yurt Renkleri Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 183 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2012. 500
https://www.nobelkitap.com/kitap_277363_iletisim-aygitlari-aginda-toplum.html
1. KARABOĞA, M. Medya ve Toplum İlişkileri, ISBN: 6055828202, Karınca Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 254 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 0
2. KARABOĞA, M. İletişim Aygıtları Ağında Toplum, ISBN: 9789758303601, Yurt renkleri, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 182 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2012. 0
2. KaraboÄŸa, M., Sosyal Medya Konulu Yüksek Lisans Tez Çalışmalarına Yönelik Bir İçerik Analizi. International Pegem Conference on Education , 2020-09-16, 2021-01-19, Diyarbakır, Türkiye, 2020. 200
https://2020.ipcedu.org/dosyalar/files/ipcedu2020tammetin.pdf
1. KaraboÄŸa, M., EleÅŸtirel Bakış Açısıyla Medya Okuryazarlığı EÄŸitimi. Second Mediterranean International Social Sciences Congress, 2017-10-10, 2017-10-13, Ohrid , Makedonya, 2017. 200
Scientific_Meetings_001.pdf
2. Cengiz Sarı, ORTAOKUL ÖÄžRETMENLERİNİN MEDYA OKURYAZARLIÄžI DERSİNİN AMAÇLARI VE DERSİN ÖÄžRETİMİNDE KARÅžILAÅžILAN SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜÅžLERİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_002.pdf
1. Meltem Özdemir, ORTAOKUL ÖÄžRENCİLERİNİN DİJİTAL OYUN BAÄžIMLILIÄžI VE SOSYAL EĞİLİMLERİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_001.pdf
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | OÖÖ207 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ207 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | SBE-518 | Medya Okuryazarlığı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Güz | SOB 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | GKS003 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Seçmeli ) | 2-0-2 |
Güz | GKS003 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Seçmeli ) | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | HEM 236 | EleÅŸtirel DüÅŸünme | HemÅŸirelik Fakültesi | HemÅŸirelik | 2-0-2 |
Bahar | TEB406 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Bahar | TEB310 | Uygarlık Tarihi* | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | SOB 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Bilim | 4-0-4 |
Bahar | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Bilim | 4-0-4 |
Bahar | SBE-508 | Sosyal Bilgiler ÖÄŸretiminde Gü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | MBD002 | EÄŸitim Felsefesi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD002 | EÄŸitim Felsefesi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | SOS131 | Toplum Bilimine GiriÅŸ I | Fen - Edebiyat Fakültesi | Tarih | 2-0-2 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | RPD111 | Felsefeye GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | SBE-518 | Medya Okuryazarlığı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Güz | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | SOB 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MBD002 | EÄŸitim Felsefesi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | HEM 236 | EleÅŸtirel DüÅŸünme | HemÅŸirelik Fakültesi | HemÅŸirelik | 2-0-2 |
Bahar | TEB310 | Uygarlık Tarihi* | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | SBE-508 | Sosyal Bilgiler ÖÄŸretiminde Gü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Bahar | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler EÄŸitimi Bilim | 4-0-4 |
Bahar | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | MBD002 | EÄŸitim Felsefesi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | SOS131 | Toplum Bilimine GiriÅŸ I | Fen - Edebiyat Fakültesi | Tarih | 2-0-2 |
Güz | SOS131 | Toplumbilime GiriÅŸ | Fen - Edebiyat Fakültesi | Tarih ( 2. ÖÄŸretim ) | 2-0-2 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | EÄŸitim Sosyolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | TEB310 | Uygarlık Tarihi* | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | HEM 236 | EleÅŸtirel DüÅŸünme | İçel SaÄŸlık Yüksekokulu | HemÅŸirelik | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | TEB310 | Uygarlık Tarihi* | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | |||||
|
||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||
|
||||||
H2020 Projesi | ||||||
|
||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||
|
||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||
|
||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||
|
||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||||||
|
||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||
|
||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||
|
||||||
Ulusal patent | ||||||
|
||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||
|
||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||
|
||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||||||
|
||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||
|