İngilizce, C, ÜDS, 76,25
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | FEN BİLGİSİ ÖÄžRETMENLİĞİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2004 |
YÜKSEK LİSANS | İLKÖÄžRETİM ANA BİLİM DALI | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
DOKTORA | İLKÖÄžRETİM ANA BİLİM DALI | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2012 |
1. Öğretmen Adaylarının Eğitiminde ve İlköğretim I. Kademe Fen Eğitiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Etkileri Danışman: Dr. Fitnat Kaptan, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2012.
1. Fen Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarının Öğrencilerin Sınav Kaygısına ve Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi Danışman: Dr. Berna Gücüm, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2007.
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAÅžTIRMA GÖREVLİSİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2004-12-14 - 2012-08-07 |
ÖÄžRETİM GÖREVLİSİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2012-08-08 - 2016-10-20 |
YRD. DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016-10-21 - 2020-12-16 |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2020-12-16 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2022-02-28 - 2025-02-28 |
2022
3. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; AVŞAR TUNCAY, A.; SEZGİNSOY ŞEKER, B.; KIRAY, S. AN EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS’ EXPERIENCES IN CREATING A SCIENTIFIC DIGITAL STORY IN THE CONTEXT OF THEIR SELF CONFIDENCE IN TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE. JOURNAL OF BALTİC SCİENCE EDUCATİON, 2022, 21, 207-223. 950 + 010.33225/jbse/22.21.207
2012
2. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; GÜCÜM, E. Fen Eğitiminde Portfolyo Değerlendirme Kullanımının Sınav Kaygısı ve Öğrenmenin Kalıcılığı Üzerine Etkisi. EGİTİM VE BİLİM-EDUCATİON AND SCİENCE, 2012, 37, 71-80. 1000 + 0
2007
1. AKMAN, B.; İZGİ ONBAŞILI, Ü.; Bağçe, H.; Akıllı, H. İlköğretim Öğrencilerinin Fene Karşı Tutumlarının Sınav Kaygı Düzeylerine Etkisi. EGİTİM VE BİLİM-EDUCATİON AND SCİENCE, 2007, 32, 3-11. 850 + 0
2017
1. Alın, G.; Izgi, U. İlköğretim Öğrencilerinin Yıldızlar Konusuna İlişkin Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. THE JOURNAL OF SOCİAL SCİENCE , 2017, 10, 202-214. 0 + 0http://www.sobider.com/Makaleler/1956793078_3367%20%C3%9Cmit%20%C4%B0ZG%C4%B0.pdf
Publications_010.pdf
2013
1. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; KAPTAN, F. Öğretmen Adaylarının Eğitiminde ve İlköğretim I Kademe Fen Eğitiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Etkileri. AZERBAİJAN STATE PEDAGOCİCAL UNİVERSİTY – PEDAGOGİCS AND PSYCHOLOGY SERİES, SECTİON OF PEDAGOGİCAL-PSYHOLOGİCAL SCİENCES, 2013, , 358-364. 100 + 0
2022
1. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; SEZGİNSOY ŞEKER, B.; CLAEYS, H.; MANCEL, C.; GULBAY, E.; POWERS, R. EXPERIENCES OF QUALIFIED TEACHERS OF THE FUTURE IN THE SCOPE OF AN INTERNATIONAL ETWINNING PROJECT. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF PRİMARY EDUCATİON, 2022, 11, 293-311. 85 + 0
2021
5. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; SEZGİNSOY ŞEKER, B. Distance Education in the Covid-19 Pandemic Period: Opinions of Primary Pre-service teachers about Teaching Practice Course. JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY AND ONLİNE LEARNİNG, 2021, 4, 726-744. 100 + 010.31681/jetol.1016098
2020
4. İZGİ ONBAŞILI, Ü. Investigation of The Effects of Out-of-School Learning Environments on the Attitudes and Opinions of Prospective Classroom Teachers about Renewable Energy Sources. JOURNAL OF EDUCATİON İN SCİENCE, ENVİRONMENT AND HEALTH, 2020, 6, 35-52. 100 + 010.21891/jeseh.670049
3. İZGİ ONBAŞILI, Ü. The Effects of Science Teaching Practice Supported with Web 2.0 Tools on Prospective Elementary School Teachers’ Self-efficacy Beliefs. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2020, 16, 91-110. 100 + 010.29329/ijpe.2020.241.7
2017
2. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; SAY, F. The Effect of Education Thematıc Films on Classroom Teacher Candidates’ Motivation to Teach and Attitudes Towards Teaching Profession. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2017, , 276-281. 100 + 0
1. İZGİ ONBAŞILI, Ü. Investigation of Preservice Elementary Teachers’ Opinions on Science Fiction Movies. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2017, 3, 293-297. 100 + 0
2022
2. SEZGİNSOY ŞEKER, B.; İZGİ ONBAŞILI, Ü. INVESTIGATION OF INTERDISCIPLINARY STUDIES IN LIFE SCIENCE, SOCIAL STUDIES AND SCIENCE EDUCATION (2000-2020). INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES, 2022, , -. 100 + 0
2019
1. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; SEZGİNSOY ŞEKER, B. Examining The Attitudes of Primary School Students Towards Science and Social Studies Courses. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES, 2019, 4, 367-383. 100 + 0http://dx.doi.org/10.35826/ijetsar.56
2018
4. İZGİ ONBAŞILI, Ü. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Bilimsel Yayınlara İlişkin Görüşlerinin Bir Kitap Fuarı Gezi Etkinliği Kapsamında İncelenmesi. AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 12, 102-123. 200 + 010.29329/mjer.2018.138.7
3. İZGİ ONBAŞILI, Ü. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının İlkokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Tutumlarına ve Fen Motivasyonlarına Etkisi. EGE EĞİTİM DERGİSİ, 2018, 19, 320-337. 200 + 010.12984/egeefd.390018
2. İZGİ ONBAŞILI, Ü. The Comparison of Scientist Perceptions of Syrian Refugee Students and Turkish Students: Sample of Mersin Province. JOURNAL OF EDUCATİON AND FUTURE, 2018, , 71-86. 200 + 0
2016
1. İZGİ, Ü.; AKÇAM YALÇIN, İ. Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Matematik Öz-yeterlik Düzeyleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 12, 95-105. 0 + 0
2019
3. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; Siper Kabadayı, G. Okul Öncesi Dönemde Çocukların Astronomi KonusundaTemel Kavramlarla İlgili Bilgilerinin İncelenmesi. TURKİSH JOURNAL OF PRİMARY EDUCATİON, 2019, 4, 85-97. 100 + 0
2017
2. ALIN, G.; İZGİ, Ü. İlköğretim Öğrencilerinin Yıldızlar Konusuna İlişkin Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (THE JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES), 2017, 4, 202-214. 0 + 010.16990/SOBIDER.3367
2015
1. İZGİ, Ü.; SEVDE, B. The Views of Preservice Teachers About The Use of Concept Cartoons in Science Courses. INTERNATİONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATİONAL RESEARCH, 2015, 2, 61-68. 0 + 0
2012
1. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; KAPTAN, F. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Kavram Karikatürleri. EĞİTİMCİ ÖĞRETMEN DERGİSİ, 2012, , 17-19. 50 + 0
1. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; SEZGİNSOY ŞEKER, B. İLKOKUL PROGRAMLARINA YÖNELIK WEB 2.0 ARAÇLARIYLA DESTEKLENMIŞ ETKINLIK ÖRNEKLERI, ISBN: 978-625-439-982-4, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 384 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 125
https://www.nobelyayin.com/kitap_17711.html
1. İZGİ ONBAŞILI, Ü. Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-II, ISBN: 978-625-7676-80-9, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 373 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
2. İZGİ ONBAŞILI, Ü. Current Debates in Education, ISBN: 978-1-912503-06-3, IJOPEC, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, LONDRA, İngiltere / Birleşik Krallık, 2017. 0
3. İZGİ ONBAŞILI, Ü. İlkokulda Temel Fen Bilimleri, ISBN: 978-605-7895-40-0, Nobel, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 410 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
4. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; Yılmaz, D.; ÖZTÜRK, S.; Demirhan, N.; Kahriman, M.; Küçük, E.; Çakır, C.; Yüksel, Y.; Topal, Y.; Gülle, M. Academic Studies on Social and Education Sciences, ISBN: 978-625-7976-65-7, Gece Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 474 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2019. 0
5. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; SEZGİNSOY ŞEKER, B. Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, ISBN: 978-625-427-065-9, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 358 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
6. İZGİ ONBAŞILI, Ü. Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I, ISBN: 978-605-241-835-2, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 353 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
1. OĞUZ NAMDAR, A.; İZGİ ONBAŞILI, Ü. İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, ISBN: 978-625-7103-58-9, Vize Basın Yayın , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 650, 18 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 125
8. YILMAZ, B.; İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; TOPAL, F., Fen Bilimlerinde Kavram Yanılgısı, Kavram ÖÄŸretimi İle İlgili Yapılan Yüksek Lisans ve Doktora Çalışmalarının İncelenmesi (2000-2019). VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER), 2020-09-10, 2020-09-13, ESKİŞEHİR, Türkiye, . 200
7. KAPTAN, F.; İZGİ ONBAŞILI, Ü., The Effect of the Use of Concept Cartoons on The Attitudes of First Grade Elementary Students Towards Science and Technology Course. 5 th World Conference on Educational Sciences, 2013-02-05, 2013-02-08, Roma, İtalya, . 200
6. AKÇAM YALÇIN, İ.; İZGİ ONBAŞILI, Ü., Levels of Providing the OECD New Millennium Learner Criteria of the Prospective Teachers Studying in Primary School Teaching Undergraduate Program. 5 th World Conference on Educational Sciences, 2013-02-05, 2013-02-08, Roma, İtalya, . 200
5. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; HAKVERDİ CAN, M.; ARCAK, S.; SÖZÜDOĞRU OK, S.; GELBAL, S., Examine Preservice Elementary School Teachers Perceptions about Soil Science during Community Service Learning. 4 th World Conference on Educational Sciences, 2012-02-02, 2012-02-05, , İspanya, . 180
4. İZGİ ONBAŞILI, Ü.; SEZGİNSOY ŞEKER, B., Comparing Different Readability Models on The Examples of Science Technology and Social Science Textbooks. 4 th World Conference on Educational Sciences, 2012-02-02, 2012-02-05, Barselona, İspanya, . 200
3. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; KAPTAN, F., Fen ve Teknoloji ÖÄŸretiminde ÖÄŸretmen Adaylarının Kavram Karikatürlerini Kullanımı Üzerine Bir Çalışma. Uluslararası ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 2010-05-16, 2010-05-18, Ankara, Türkiye, . 200
2. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; GÖK, B., ÖÄŸretmen Adaylarının Bilgisayara Yönelik Tutum ve Öz yeterlik Algılarının ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenler Açısından İncelenmesi. I. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2007-05-16, 2007-05-18, Çanakkale, Türkiye, . 200
1. GÖK, B.; İZGİ ONBAÅžILI, Ü., EÄŸitimde Bilgisayar Uygulamalarının ÖÄŸretmen Adaylarının Bilgisayara Yönelik Tutum ve Öz yeterlik Algılarına Etkisi. IETC 2007 7th International Education Conference Near East University, 2007-05-03, 2007-05-05, , KKTC, . 200
17. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; SEZGİNSOY ÅžEKER, B.; Gulbay, E., INVESTIGATION OF PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ EXPERIENCES ON SUSTAINABLE ENVIRONMENTAL EDUCATION IN THE SCOPE OF AN ETWINNING PROJECT: THE CASE OF TURKEY-ITALY. 6 th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES-ISOEVA 2022, 2022-10-27, , , Türkiye, . 100
16. TEKİN DEDE, A.; SEZGİNSOY ÅžEKER, B.; İZGİ ONBAÅžILI, Ü., 2015-2022 Yılları Arasında Türkiye’de eTwinning Kapsamında GerçekleÅŸtirilen Lisansüstü Çalışmalar ve Makalelerin İncelenmesi. 3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, 2022-09-23, , İzmir, Türkiye, . 100
15. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; SEZGİNSOY ÅžEKER, B., Investigation of Interdisciplinary Studies in Social Studies, Life Science and Science (2000-2020). INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (ISOEVA-5), 2021-10-18, , Bodrum, Türkiye, . 100
14. Körkuyu, Z.; İZGİ ONBAÅžILI, Ü., EXAMINATION OF ARTICLES ABOUT CONCEPT CARTOON AND CONCEPT MAPS IN THE FIELD OF SCIENCE EDUCATION WITH CONTENT ANALYSIS. INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (ISOEVA-5), 2021-10-18, , Bodrum, Türkiye, . 100
13. SEZGİNSOY ÅžEKER, B.; İZGİ ONBAÅžILI, Ü., AN EXAMPLE OF AN INTEGRATED COURSE PLAN WITH THE BLENDED LEARNİNG PROCESS: FOR PRESERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS. 6 th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES -ISOEVA 2022, 2022-10-27, 2022-10-30, , Türkiye, . 100
12. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; SEZGİNSOY ÅžEKER, B., Koronavirüs (Covid-19) Pandemi Sürecinde Aday Sınıf ÖÄŸretmenlerinin ÖÄŸretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Uzaktan EÄŸitim Deneyimleri. 1 st International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2021, 2021-09-22, 2021-09-24, Balıkesir, Türkiye, . 100
11. SERİN, G.; İZGİ ONBAÅžILI, Ü., İLKOKUL 4. SINIF ÖÄžRENCİLERİNİN AKADEMİK AZİMLERİNİN İNCELENMESİ. 4th International Symposium of Education and Values, 2020-12-24, 2020-12-26, KARABÜK, Türkiye, . 100
10. İZGİ ONBAÅžILI, Ü., Sınıf ÖÄŸretmeni Adaylarının Lisans Derslerinde Tercih Ettikleri Teknolojik Uygulamaların İncelenmesi. V. International Congress onSocial and Education Sciences, 2019-12-13, 2019-12-15, Adana, Türkiye, . 100
9. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; SEZGİNSOY ÅžEKER, B., Dijital Öykü. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 2019-10-23, 2019-10-27, MuÄŸla, Türkiye, . 100
8. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; SEZGİNSOY ÅžEKER, B., İlkokul 4. Sınıf ÖÄŸrencilerinin Fen Bilgisi Dersine ve Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. 2. Uluslararası Temel EÄŸitim Kongresi, 2019-10-23, 2019-10-27, MuÄŸla, Türkiye, . 100
7. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; YILDIRIM, N., Sınıf ÖÄŸretmenlerinin ve İlkokul ÖÄŸrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Deneysel Etkinliklere Yönelik GörüÅŸleri. X. Uluslararası EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2018-04-27, 2018-04-30, NEVÅžEHİR, Türkiye, . 100
6. İZGİ ONBAÅžILI, Ü., Sınıf ÖÄŸretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji ÖÄŸretimi Dersi Kapsamında Kavram Haritası Kullanımları Üzerine Bir Çalışma. 2nd International Congress Of Eurasian Social Sciences, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, . 100
5. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; YILDIRIM, N., Sınıf ÖÄŸretmenlerinin Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Dersleri Kapsamında Kavram ÖÄŸretimi, Kavram Yanılgılarını Saptama ve Giderme Çalışmaları Üzerine Nitel Bir AraÅŸtırma. 2nd International Congress Of Eurasian Social Sciences, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, . 100
4. İZGİ ONBAÅžILI, Ü., The Knowledge Levels of Teacher Candidates About First Aid. CUDES 2017: VI. International Congress on CurrentDebates in Social Sciences, 2017-12-14, 2017-12-16, İstanbul, Türkiye, . 100
3. İZGİ, Ü.; ALIN, G., An Analysis of Primary Education Students Misconceptions About the Stars. The 2016 ICBTS International Academic Research Conference, 2016-06-16, 2016-06-18, Amsterdam, Hollanda, . 0
2. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; KAPTAN, F., Fen veTeknoloji ÖÄŸretimi I Dersinin Sınıf ÖÄŸretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji ÖÄŸretimine Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisi. 3. Uluslar arası ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 2013-05-03, 2013-05-04, BAKÜ, Azerbaycan, . 100
1. İZGİ ONBAÅžILI, Ü., Sınıf ÖÄŸretmeni Adaylarının Trafik ve İlk Yardım Dersinde Kavram Kariaktürü Kullanımı Üzerine Bir Çalışma. 3. Uluslar arası ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 2013-05-03, 2013-05-04, BAKÜ, Azerbaycan, . 100
4. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; KAPTAN, F., Fen ve Teknoloji Derslerinde Kavram Karikatürlerinin Yeri ve Önemi. Özel Arı Okulları 25. Yıl AR-GE Konferansı-EÄŸitimin DeÄŸiÅŸen Yüzü: Yeni Paradigmalar,, 2009-03-14, , , Türkiye, . 50
3. SİPER, G.; İZGİ, Ü., Okul Öncesi Çocuklarda Temel Astronomi Kavramları ile İlgili Kavram Yanılgılarının ve Bunların Kaynağının Belirlenmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2016-09-28, 2016-09-30, Trabzon, Türkiye, . 0
2. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; KAPTAN, F., İlköÄŸretim I Kademe ÖÄŸrencilerinin Fen Etkinliklerinde Güvenlikle İlgili Yeterlikleri Üzerine Bir İnceleme. 18. Ulusal EÄŸitim Bilimleri Kurultayı, 2009-10-01, 2009-10-03, İzmir, Türkiye, . 50
1. İZGİ ONBAÅžILI, Ü.; GÜCÜM, E., Fen EÄŸitiminde Tamamlayıcı DeÄŸerlendirme Yaklaşımlarının ÖÄŸrencilerin Sınav Kaygısına ve ÖÄŸrenmede Kalıcılığa Etkisi. I.Ulusal İlköÄŸretim Kongresi, 2007-11-16, 2007-11-17, Ankara, Türkiye, . 50
3. WHAT KIND OF WORLD DO WE WANT?, Avrupa Konseyi, Proje No: , EUR, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 0
2. Qualified Teacher of Future, Avrupa Konseyi, Proje No: , EUR, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 0
1. Getting in touch with nature, AB, Proje No: 211766, 0 TL, Yürütücü, 2020,Tamamlandı. 0
Projects_002.pdf
2. Making Children Happy, Avrupa Konseyi, Proje No: , EUR, Araştırmacı, 2023,Tamamlandı. 0
1. Main Theme: Bounderies Sub Theme: Cultural Differences, Conflicts, Youth Exchange, Europe., AB, Proje No: , EUR, Araştırmacı, 2009,Tamamlandı. 0
1. Toprak Bilim Okulu Projesi, TÜBİTAK, Proje No: 01-2007, 0 TL, Proje İzleyiciliği, 2017,Tamamlandı. 0
3. İki kere farklı bir öğrenci üzerine durum çalışması, BAP, Proje No: , 7250 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
2. Üstün Zekâlı Yetenekli Çocuklarla Oynanan Çeşitli Zekâ Oyunlarının Analitik Düşünme ve Karar Verme Becerilerine Etkisi, BAP, Proje No: SDS-2015-8831, 5000 TL, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 50
http://apsis.hacettepe.edu.tr/ASProjeArama.aspx
1. Öğretmen Adaylarının Eğitiminde Ve İlköğretim I Kademe Fen Eğitiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Etkileri, BAP, Proje No: 011 T01 707 001, 1700 TL, Araştırmacı, 2014,Tamamlandı. 50
2. Mersin Çocuk ve Genç Bilim Akademisi, Kalkınma Bakanlığı, Proje No: TR62-18-CMDP/03, 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), Devam ediyor... 0
1. TÜBİTAK 4007 İskenderun Tekno Uzay Şenliği, TÜBİTAK, Proje No: 01-4007, 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2018,Tamamlandı. 50
http://teknouzaybilimsenligi.com/
5. FATMA ÅžAÅžKIN, Sınıf öÄŸretmenlerinin doÄŸayla iliÅŸki ve çevre bilinç düzeyleri arasındaki iliÅŸkinin incelenmesi: Mersin ili örneÄŸi , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. ÇİSELNUR DİŞCİ, Teknoloji tabanlı uygulamaların sınıf öÄŸretmeni adaylarının bilim ve bilim insanı algısına etkisi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. MUSTAFA GÜRLEK, Sınıf öÄŸretmeni adaylarının epistemik merak düzeyleri ile akademik motivasyonları arasındaki iliÅŸkinin incelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Gamze Serin, İLKOKUL 4. SINIF ÖÄžRENCİLERİNİN AKADEMİK AZİMLERİ İLE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. BETÜL KANTAROÄžLU, Bilim ve Sanat Merkezine devam eden ilkokul öÄŸrencilerinin mühendislik bilgi düzeyleri ile STEM tutumları arasındaki iliÅŸkinin incelenmesi (Mersin ili örneÄŸi), EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. HACETTEPE ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2014 : 2 ] . 10
2. HACETTEPE ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2019 : 1 ] . 0
3. HACETTEPE ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2013 : 1 ] . 5
4. INTERNATIONAL JOURNAL OF PROGRESSIVE EDUCATION , [ 2019 : 1 ] . 5
5. INTERNATIONAL JOURNAL OF PROGRESSIVE EDUCATION (IJPE) , [ 2015 : 1 ] . 4
6. JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE ENVIRONMENT AND HEALTH , [ 2019 : 1 ] . 5
7. TURKISH JOURNAL OF PRIMARY EDUCATION , [ 2017 : 1 ] . 4
1. ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ, , [ 2019 : 1 ] . 1
2. AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 0
3. İLKÖÄžRETİM ONLİNE , [ 2019 : 1 ] . 1
1. Universite De Picaridie Jules Verne , 2023-05-01 - 2023-05-06, Amiens, Fransa.
2. Universita Degli Studi Di Palermo , 2022-04-25 - 2022-04-30, Palermo, İtalya.
1. , , , Türkiye. 0
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ, , , Türkiye. 0
3. TÜBİTAK, , , Türkiye. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF413 | Teknolojik Tabanlı Uygulamalar | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SEP203 | Fen Bilimleri ve Laboratuvar U | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 0-2-1 |
Güz | SEP305 | Fen ÖÄŸretimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | SNF409 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 533 | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸinde Fen Kavr | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf EÄŸitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF410 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Bahar | SNF302 | Fen ve Teknoloji ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-4-3 |
Bahar | SNF404 | Çevre EÄŸitimi ( Seçmeli - 1 Al | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | SEP102 | Çevre EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | SEP102 | Çevre EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | SNF210 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 0-2-1 |
Bahar | GKZ008 | Toplum Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | SNF 533 | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸinde Fen Kavr | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf EÄŸitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Bahar | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | PF 11 | Özel ÖÄŸretim Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF301 | Fen ve Teknoloji ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | SNF409 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Güz | SEP203 | Fen Bilimleri ve Laboratuvar U | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 0-2-1 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF413 | Teknolojik Tabanlı Uygulamalar | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SNF 533 | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸinde Fen Kavr | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf EÄŸitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | SNF301 | Fen ve Teknoloji ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | SNF409 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 0-2-1 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SNF 521 | Fen ve Teknolojik Deney Tasarı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf EÄŸitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF410 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-4-3 |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-4-3 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ216 | Çocuk ve Yaratıcılık | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | SNF210 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 0-2-1 |
Bahar | SNF210 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 0-2-1 |
Bahar | SNF302 | Fen ve Teknoloji ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SNF 506 | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitiminde | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf EÄŸitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 0-2-1 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 0-2-1 |
Güz | SNF301 | Fen ve Teknoloji ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | SNF405 | Trafik ve İlkyardım | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF409 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Güz | SNF 533 | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸinde Fen Kavr | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf EÄŸitimi ( Yüksek Lisans | 3-0-3 |
Güz | SNF 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Güz | PF 11 | Özel ÖÄŸretim Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-4-3 |
Bahar | SNF302 | Fen ve Teknoloji ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | SNF312 | Toplum Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | SNF210 | Fen ve Tek. Lab. Uyg. II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 0-2-2 |
Bahar | SNF410 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Bahar | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 11 | Özel ÖÄŸretim Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | SNF 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi EÄŸitimi Bil | 4-0-4 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||||
|
|||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||
|
|||||
TÜBİTAK 1002 | |||||
|
|||||
H2020 Projesi | |||||
|
|||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||
|
|||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||
|
|||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||
|
|||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||
|
|||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||
|
|||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||
|
|||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||
|
|||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||
|
|||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||
|
|||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
|||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Patent | Uluslararası patent | ||||
|
|||||
Ulusal patent | |||||
|
|||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
|||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||
|
|||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||
|
|||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||
|
|||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||
|
|||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||
|
|||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||
|
|||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||
|
|||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||
|
|||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||
|
|||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||
|
|||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||
|
|||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||
|
|||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||
|
|||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||
|