Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İŞLETME | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1988 |
YÜKSEK LİSANS | İŞLETME | WAYNE STATE ÜNİVERSİTY | 1995 |
DOKTORA | İŞLETME | ABD LOUİSİANA STATE ÜNİVERSİTESİ | 2000 |
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
PROFESÖR DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2010-11-07 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI KOMİSYONU BAŞKANI | ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI KOMİSYONU BAŞKANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2022-10-03 - Devam ediyor |
KOMİSYON BAŞKANI | YURT DIŞI ÖĞRENCİ KABUL VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONU | 2022-03-28 - Devam ediyor | |
KOMİSYON BAŞKANI | EĞİTİM KOMİSYONU | 2021-08-31 - Devam ediyor | |
KOMİSYON BAŞKANI | BAĞIMLILIKLA MÜCADELE KOMİSYONU | 2021-06-30 - Devam ediyor | |
KOMİSYON BAŞKANI | YUDAB BURS KOMİSYONU | 2018-12-18 - Devam ediyor | |
KOSGEB KURUL ÜYESİ | KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERİ GELİŞTİRME VE DESTEKLEME İDARESİ BAŞKANLIĞI | 2017-11-17 - Devam ediyor | |
KALİTE KOMİSYONU ÜYESİ | KALİTE KOMİSYONU | 2016-05-12 - Devam ediyor | |
SENATO ÜYESİ | 2015-03-23 - Devam ediyor | ||
ÜNİVERSİTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | 2015-03-23 - Devam ediyor | ||
STRATEJİK PLANLAMA KURUL ÜYELİĞİ | 2015-01-22 - Devam ediyor | ||
KOMİSYON ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER KOMİSYONU | 2015-01-20 - Devam ediyor | |
KOMİSYON BAŞKANI | BOLOGNA EŞGÜDÜM KOMİSYONU | 2014-01-20 - Devam ediyor | |
ENGELSİZ YAŞAM BİRİMİ BAŞKANI | ENGELSİZ YAŞAM BİRİMİ | 2021-04-13 - 2024-04-13 | |
DEKAN | DEKAN VEKİLİ | MİMARLIK FAKÜLTESİ | 2015-03-23 - 2022-06-15 |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | MİMARLIK FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-03-23 - 2022-06-15 |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MİMARLIK FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-03-23 - 2022-06-15 |
ADEK KURUL ÜYELİĞİ | 2015-01-22 - 2017-01-22 | ||
REKTÖR YARDIMCISI | REKTÖR YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2014-12-18 - 2022-09-14 |
2009
7. YAĞCI, M. Effects of comparative advertising format on consumer responses The moderating effects of brand image and attribute relevance. JOURNAL OF BUSİNESS RESEARCH, 2009, 62, 768-774. 1000 + 0 10.1016/j.jbusres.2008.03.005
2004
6. YAĞCI, M. Developing and Validating Measures of Facets of Customer Based Brand Equity. JOURNAL OF BUSİNESS RESEARCH, 2004, , 209-. 1000 + 0 10.1016/S0148-2963(01)00303-4
5. Netemeyer, R.; Krishnan, B.; Pullig, C.; Wang, G.; Yagci, M.; Dean, D.; Ricks, J.; Wirth, F. Developing and validating measures of facets of customer-based brand equity. JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, 2004, 57, 209-224. 350 + 485 https://dx.doi.org/10.1016/S0148-2963(01)00303-4
Alıntılanma Sayısı: 97
2002
4. YAĞCI, M. Consumer Evaluation of Low Price Guarantees The Moderating Role of Reference Price and Store Image. JOURNAL OF CONSUMER PSYCHOLOGY, 2002, 12, 107-118. 1000 + 0 10.1207/S15327663JCP1202_04
2001
3. YAĞCI, M. Evaluating the Effects of Country of Origin and Consumer Ethnocentrism A Case of a Transplant Product. JOURNAL OF INTERNATİONAL CONSUMER MARKETİNG, 2001, 13, 63-86. 1000 + 0
1996
2. Yagci, M. The law of domestic and international strategic alliances: A survey for corporate management - Gutterman,AS. JOURNAL OF INTERNATIONAL MARKETING, 1996, 4, 102-106. 1000 + 0
1. Yagci, M. Creative R&D leadership: Insights from Japan - Bess,JL. JOURNAL OF INTERNATIONAL MARKETING, 1996, 4, 97-102. 1000 + 0
2017
6. Yağcı, M.; El-Hassan, M.; Doğrul, Ü. Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması. RESEARCH JOURNAL OF POLITICS, ECONOMICS AND MANAGEMENT, 2017, 5, 111-124. 200 + 0 10.25272/j.2147-7035.2017.5.5.10 Publications_008.pdf
2015
5. Yağcı, M. Hakkaniyet Teorisi Çerçevesinde Tüketicilerin Hizmet Telafilerini Değerlendirme Süreci: Kavramsal Bir İnceleme. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 12, 1-12. 200 + 0 Publications_003.pdf
2014
4. Yağcı, M. Türkiye’deki İşletme Programlarında Uluslararası Pazarlama Dersi. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ, 2014, 15, 31-43. 200 + 0 Publications_001.pdf
2010
3. Yağcı, M. Reklamların ve Cinsiyet Kimliği Rolünün Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ, 2010, 1, 138-155. 200 + 15 Publications_005.pdf
2006
2. Duman, T. Süpermarket Müşterilerinin Devamlı Alışveriş Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Bir Model Denemesi. ODTÜ GELİŞME DERGİSİ, 2006, 33, 87-116. 0 + 0
1. Yağcı, M. Hizmet Kalitesi-Müşteri Memnuniyeti İlişkisinin Hastane Türlerine Göre Karşılaştırılması: Devlet, Özel ve Üniversite Hastaneleri Uygulamalar. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ, 2006, 2, 218-238. 200 + 20
2022
3. YAĞCI, M.; ÖZBOZKURT, O. Examining the Relationship Between the Level of Cognitive Dissonance Experienced and Customer Satisfaction: A Management and Marketing Perspective. TRANSNATİONAL MARKETİNG JOURNAL, 2022, 10, 215-234. 100 + 0 10.33182/tmj.v10i2.1598
2017
2. YAĞCI, M.; KOÇAK, G.; ÖZKAN BUZLU, M. Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış Açısının Sunumu (Paradigm Shift in Marketing and Presentation of the Prodsumerism Viewpoint). DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ, 2017, 18, 135-145. 100 + 0
1. YAĞCI, M.; EL HASSAN, M.; DOĞRUL, Ü. Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması. SİYASET, EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, 5, 111-123. 100 + 0
2021
1. TOR KADIOĞLU, C.; YAĞCI, M. GÖSTERİŞÇİ TÜKETİMİN VE MOTİVASYONLARININ YAŞ KUŞAKLARI EKSENİNDE İNCELENMESİ. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021, 8, 479-507. 100 + 0
2020
4. DOĞRUL, Ü.; YAĞCI, M. Hizmet Başarısızlığının Büyüklüğü Hizmet Telafisi Etkinliğini Etkiler mi?. BEYKOZ AKADEMİ DERGİSİ, 2020, 8, 180-198. 200 + 0 10.14514/BYK.m.26515393.2020.8/2.180-198
2018
3. Yağcı, M.; Kuhzadi, S.; Balık, Z.; Öztürk, L. Tüketicinin Kara Kutusunu Arayış: Nöropazarlama Araştırmalarının Bibliyometrik Bir Analizi. TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 10, 101-134. 190 + 0 Publications_009.pdf
2015
2. Doğrul, Ü. HİZMET BAŞARISIZLIĞI SONRASI HİZMET İYİLEŞTİRME SÜRECİ VE TÜKETİCİLERİN HİZMET ADALETİ ALGISI . ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2015, 24, 131-144. 0 + 0 Publications_002.pdf
2010
1. Yağcı, M. THE IMPACT OF PERCEIVED PRICE FAIRNESS AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON CONUMERS’ PURCHASE INTENTIONS: AN EXPLORATORY ASSESSMENT . ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2010, 19, 131-148. 200 + 0
2004
4. Duman, T.; Kaya, İ.; Yağcı, M. Süpermarket Müşterilerinin Satın Alma Sonrası Davranış Eğilimlerinin İncelenmesi: Mersin Örneği. PAZARLAMA DÜNYASI, 2004, 6, 46-52. 100 + 0
3. Yağcı, M.; Koçak, G.; Duman, T. TURİZM SEKTÖRÜNDE; MÜŞTERİLERİN ALGILADIKLARI PARASAL OLMAYAN BEDELLERE İLİŞKİN NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA. PAZARLAMA DÜNYASI, 2004, 18, 42-47. 100 + 0
200
2. Koçak, G.; Yağcı, M.; Duman, T. SEYAHATÇİLERİN, KATILDIKLARI TUR SÜRESİNCE ALGILADIKLARI “PARASAL OLMAYAN BEDELLER”E İLİŞKİN ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. ANATOLİA TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 200, 15, 105-112. 100 + 0
20
1. Duman, T.; Yağcı, M. MERSİN’İN TURİZM GELİRLERİNİ ARTIRMAK İÇİN NE YAPMALI?. ANATOLİA TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 20, 15, 9-20. 100 + 0
1. YAĞCI, M.; DOĞRUL, Ü.; Öztürk, L.; YAĞCI, A. Tourism Destination Management in a Post-Pandemic Context, ISBN: 978-1-80071-512-7, Emerald Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 335 Sayfa, İngilizce, Bingley, İngiltere / Birleşik Krallık, 2021. 0
1. Yağcı, M. Stratejik Küresel Pazarlama, ISBN: 978-605-4579-54-9, Efil Yayınevi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 2000, 688 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2013. 250
2. Yağcı, M. Pazarlama İlkeleri, ISBN: 978-605-4350-50-6, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 408 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2011. 250
3. Yağcı, M. Pazarlama Stratejileri: Yönetsel Bir Yaklaşım, ISBN: 9786053777892, Beta Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 412 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2012. 250
1. KORKMAZ, T.; YAĞCI, M.; EGE, İ.; TURABOĞLU, T. 22. Finans Sempozyumu Bildiriler Kitabı, ISBN: 978-605-327-751-4, Ekin Kitabevi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
2. YAĞCI, M. Pazarlamada Gösterişçi Tüketim Yansımaları, ISBN: 978-625-8217-36-0, Efe Akademi Yayınları, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
1. Yağcı, M. Uluslararası Pazarlama, ISBN: 978-605-5044-17-6, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 488 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2014. 250
http://lisansyayincilik.com.tr/?page=urundetay&id=428
2. YAĞCI, M.; ÇABUK, S. Pazarlama Teorileri 2, ISBN: 978-605-2314-47-0, Mediacat, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 554 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 125
3. Tor Kadıoğlu, C. Pazarlamada Gösterişçi Tüketim Yansımaları, ISBN: 978-625-8217-36-0, Efeakademi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 118 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2022. 250
4. Yağcı, M. Pazarlama Teorileri, ISBN: 9786054584536, Mediacat Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 528 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2014. 250
1. Çabuk, S.; Yağcı, M. Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım, ISBN: 9786054649167, Nobel Kitabevi, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 2000, 347 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2013. 250
1. BALIK, Z.; YAĞCI, M. Ürünün Sembolik Değeri ve Kıtlık Algısı, ISBN: 978-625-365-252-4, Gazi Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 137 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2023. 0
2. Nalçacı, G.; Yağcı, M., The effects of marketing capabilities on export performance using resource-based view: assessment on manufacturing companies. The 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, 2013-09-13, 2013-09-17, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2014. 200
1. Yağcı, M.; Şahin, A.; Atılgan, K., Consumer Attitudes towards Healthy Food Products: The Mediating Effects of Nutrition Claims.. International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), 2012-06-13, 2012-06-15, Thessaloniki, Yunanistan, 2012. 200
4. YAĞCI, M.; TAĞ, M.; ERDOĞAN, İ., KAMU KURUMLARINDA İŞE ALIŞTIRMA(ORYANTASYON) VE KARİYER YÖNETİMİ:BİR KAMU ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. 1. ULUSLARARASI İZMİR İKTİSAT KONGRESİ, 2020-02-15, 2020-02-16, İZMİR, Türkiye, . 100
3. YAĞCI, M.; ÖZBOZKURT, O., EXAMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN THE LEVEL OF COGNITIVE DISSONANCEEXPERIENCED AND CUSTOMER SATISFACTION. I.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDEDAVRANIŞ TEMELLİ ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, 2020-02-13, 2020-02-15, İstanbul, Türkiye, . 100
2. YAĞCI, M.; ÖZBOZKURT, O., Examining the Relationship Between the Level of Cognitive Dissonance Experienced and Customer Satisfaction. I. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Davranış Temelli Araştırmalar, 2020-02-13, 2020-02-15, İstanbul, Türkiye, . 100
1. YAĞCI, M.; EL HASSAN, M.; DOĞRUL, Ü., Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını Ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması. 3rd International Congress on Political, Economic and Social Studies, 2017-11-09, 2017-11-11, ANKARA, Türkiye, . 100
1. Yuva, N.; ŞAHİN, A.; YAĞCI, M., Instagram Etkileyicileri Takipçilerinin Satın Alma Davranışını Nasıl Etkiliyor?. 25. Pazarlama Kongresi, 2021-06-30, 2021-06-30, Ankara, Türkiye, . 100
1. YAĞCI, M.; DOĞRUL, Ü.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E., Fiyat İndirimlerinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Olay ve Kıtlık Mesajlarının Düzenleyici Rolü. 24. Pazarlama Kongresi, 2019-05-01, 2019-05-04, İzmir, Türkiye, . 50
2. INTERNATIONAL MERSİN SCIENCE NIGHT, H2020, Proje No: 818725, 186875 EUR, Yürütücü, 2020,Tamamlandı. 0
1. İş Akademisi, AB, Proje No: TRH1.2.PYEIS/P-03/384, 236795 EUR, Yürütücü, 2017,Tamamlandı. 0
6. Training New Mentors for Young Tech Entrepreneurs (MENTECH) SÖZLEŞME NUMARASI – 2018-1-TR01-KA205-057877, AB, Proje No: , 174930 EUR, Araştırmacı, 2021,Tamamlandı. 0
5. On-Job Training Models in Europe and Training of Trainers, AB, Proje No: 2014-1-TR01-KA200-013401, 199400 EUR, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 0
4. İnovasyon Müdürleri Yetiştirerek KOBİ’lerin İnovasyon Kapasitelerinin Arttırılması Projesi Avrupa Birliği Leonardo Yenilik Transferi Programı, AB, Proje No: 1111, 500000 TL, Araştırmacı, 2009,Tamamlandı. 0
3. Akademi Lojistik Projesi, AB, Proje No: 1112, 300000 TL, Araştırmacı, 2009,Tamamlandı. 0
2. RIS Mersin Projesi, AB, Proje No: 1113, 2000000 TL, Araştırmacı, 2008,Tamamlandı. 0
1. Girişimci 33 Genç İnovatif Girişimciler Yetiştirilmesi Projesi, AB, Proje No: 1114, 500000 TL, Araştırmacı, 2007,Tamamlandı. 0
1. Çankırı İl Gelişme Planı Hazırlama Projesi, Çankırı Valiliği, Proje No: 1115, 100000 TL, Araştırmacı, 2004,Tamamlandı. 0
9. Başak Doğan, Sosyal Pazarlama Projelerinin Başarısını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Mersin’de Bir Alan Araştırması, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
8. Pelin Ateş, Kamu Spotlarının Çocukların Düşünce ve Davranışları Üzerindeki Etkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
7. Linda Öztürk, Marka Kişiliği ve Bireyin Kişiliği Özelliklerinin Satın Alma Niyetine ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimine Etkisini Belirlemeye Yönelik Adidas ve Colgate Markaları Üzerine Mersin İlinde Bir Uygulama, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çağ Üniversitesi, Tamamlandı. 200
6. Göknil Nur Koçak, Bedel ve değer algılarının müşterilerinin tüketicilerin davranışşal niyetlerine etkisi: Turizm sektörü örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Özlem Erdoğan, Statü Tüketimine Etki Eden Faktörler: Bir Model Denemesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Gül Nalçacı, Kaynak Temelli Yaklaşım İle Üretici Firmaların Pazarlama Becerilerinin İhracat Performansları Üzerine Etkilerinin İncelenmesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çağ Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Şeyda Kapıkıran, Tüketici Etnosentrizmi, Marka İmajı ve Ülke Menşei Etkisinin, Tüketicilerin Yerli ve Yabancı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Etkilerinin Değerlendirilmesi: Mersin Kentinde Yapılan Bir Araştırma, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Neslihan İlarslan, Reklamların ve Cinsiyet Kimliği Rolünün Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Mohamad El-Hassan, Hizmet Sektöründe Online Alışveriş Davranışını Etkileyen Faktörler: Seyahat Sektörü Örneği Türkiye Slovenya Karşılaştırması, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
6. SENA TEKELİ, İlgilenim düzeyine göre reklamda kullanılan kaynağın ve mesaj içeriğinin tüketici tutumları ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Deneysel bir araştırma, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
5. Ümit Doğrul, Hizmet telafisi sürecinin etkinliği ve algılanan adalet kavramı: Mersin kenti kuaför hizmetleri örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
4. Osman Kiper, Lüks Tüketim Ürünlerinde Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörler: Mersin İli Örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
3. Zeynep Sevgi Balık, Algılanan Kıtlık ve Sembolik Değerin Satın Alma Üzerindeki Etkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
2. Lina Öztürk, Norm ihlali, tüketim suçluluğu ve haz ilişkilerinin incelenmesi: Mersin ili örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
1. Cansu Tor Kadıoğlu, Gösterişli Tüketim Motivasyonları: Üç Kuşak Karşılaştırması, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
1. III. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, “En Başarılı Yüksek Lisans Tez Danışmanlığı” Ödülü, Çanakkale 18 Mart Üniversitesi, 2006., 2015-09-09, Çanakkale, Türkiye. 50
2. Beta Gamma Sigma - Wayne State University Chapter, 2015-09-09, Detroit, Amerika Birleşik Devletleri. 50
3. Society for Marketing Advances (SMA) , 2015-09-09, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri. 50
1. Ticaret Bakanlığı, 2021-03-17, Ankara, Türkiye. 0
1. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği , Üye No: 1000, Türkiye, 2015-09-09-Devam ediyor.
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |
|
||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||
|
||
TÜBİTAK 1002 | ||
|
||
H2020 Projesi | ||
|
||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |
|
||
Yurtiçi Araştırma | ||
|
||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |
|
||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Patent | Uluslararası patent | |
|
||
Ulusal patent | ||
|
||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |
|
||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |
|
||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||
|
||
TÜBA Akademi Ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||
|
||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||
|