Prof.Dr. YÜKSEL KELEŞ
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı
DOĞUM TARİHİ
:
10 Eylül 1962
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Çiftlikköy Kampüsü 33500 Yenişehir/ Mersin
GSM
:
+90-533-6178849
Telefon
:
+90-324-3610001
Dahili
:
11193
Faks
:
+90-324-3412823
E-MAIL
:
ykeles@mersin.edu.tr
DİĞER E-MAIL
:
kelesyuksel@hotmail.com
OLUŞTURMA
:
2015-05-27 06:58:05
DÜZENLEME
:
2020-01-31 15:27:58
PUAN
:
29415
YABANCI DİL
:
İngilizce, İyi, ÜDS, 75
Researcher ID
h-index
11
Publons ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS BİYOLOJİ SELÇUK ÜNİVERSİTESİ 1984
YÜKSEK LİSANS BİYOLOJİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ 1993
DOKTORA BİYOLOJİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ 2000
DOÇENTLİK BİYOLOJİ ÜNİVERSİTELERARASI KURUL 2005
Doktora Tezi

1. BAZI ÇEVRESEL STRESLERİN ETKİSİNDE KALAN BUĞDAY (Triticum aestivum L. VE Triticum durum Desf.) FİDELERİNDE ÇEŞİTLİ FİZYOLOJİK VE BİYOKİMYASAL DEĞİŞİMLERİN İNCELENMESİ Danışman: Dr. Prof. Dr. Işıl Öncel, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2000.

Yüksek Lisans Tezi

1. Lahana (Brassica oleraceae L.) Yapraklarında Potasyum Beslenmesinin Çözünür Karbonhidrat Birikimi ile İlişkisinin Düşük Sıcaklık Stresinde İncelenmesi. Danışman: Dr. Prof. Dr. Işıl Öncel, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 1993.

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ÖĞRETMEN MEB 1985-07-15 - 1993-09-15
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ 1993-09-15 - 2000-07-01
YRD. DOÇ. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2000-07-15 - 2005-06-15
DOÇ. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2005-07-15 - 2011-07-15
PROF. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2011-07-15 - 2015-05-27
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2016-08-11 - 2019-08-11
BÖLÜM BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2016-08-11 - 2019-08-11
ANABİLİM DALI BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2016-08-04 - 2019-08-04
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2015-06-15 - 2018-06-15
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2015-06-15 - 2018-06-15
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ 2014-10-05 - 2017-10-05
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ 2014-10-05 - 2017-10-05
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ 2014-10-05 - 2017-10-05
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ 2014-10-05 - 2017-10-05
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2012-06-08 - 2015-06-08
BÖLÜM BAŞKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2012-06-08 - 2015-06-08
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2012-06-08 - 2015-06-08
MÜDÜR ENSTİTÜ MÜDÜRÜ 2011-09-07 - 2015-03-20
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2011-01-11 - 2015-03-10
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 11700
2018
13. ÇEKİÇ, F.; ÖZDENİZ, E.; ÖKTEM, M.; KURT, L.; KELEŞ, Y. The role of biochemical regulation on the adaptation of gypsophile and gypsovag species. BİOCHEMİCAL SYSTEMATİCS AND ECOLOGY, 2018, 81, 12-16. 500 + 0
10.1016/j.bse.2018.09.007

12. ÖKTEM, M.; KELEŞ, Y. The role of silver ions in the regulation of the senescence process in Triticum aestivum. TURKISH JOURNAL OF BIOLOGY, 2018, 42, 517-526. 1000 + 0
10.3906/biy-1802-95

2011
11. Keles, Y.; Ergun, N.; Oncel, I. Antioxidant Enzyme Activity Affected by High Boron Concentration in Sunflower and Tomato Seedlings. COMMUNICATIONS IN SOIL SCIENCE AND PLANT ANALYSIS, 2011, 42, 173-183. 1000 + 30
https://dx.doi.org/10.1080/00103624.2011.535068


Alıntılanma Sayısı: 6
10. Avci, G.; Keles, Y. Aqueous extract of Acacia cyanophylla leaves as environmentally friendly inhibitor for mild steel corrosion in 1 M H2SO4 solution. SURFACE AND INTERFACE ANALYSIS, 2011, 43, 1311-1317. 1000 + 27
https://dx.doi.org/10.1002/sia.3714


Alıntılanma Sayısı: 3
2005
9. Unyayar, S.; Keleş, Y.; Çekiç, F. The antioxidative response of two tomato species with different drought tolerances as a result of drought and cadmium stress combinations. PLANT SOIL AND ENVIRONMENT, 2005, 51, 57-64. 1000 + 100

Alıntılanma Sayısı: 20
2004
8. Oncel, I.; Yurdakulol, E.; Keles, Y.; Kurt, L.; Yildiz, A. Role of antioxidant defense system and biochemical adaptation on stress tolerance of high mountain and steppe plants. ACTA OECOLOGICA-INTERNATIONAL JOURNAL OF ECOLOGY, 2004, 26, 211-218. 700 + 110
https://dx.doi.org/10.1016/j.actao.2004.04.004


Alıntılanma Sayısı: 22
7. Keles, Y.; Unyayar, S. Responses of antioxidant defense system of Helianthus annuus to abscisic acid treatment under drought and waterlogging. ACTA PHYSIOLOGIAE PLANTARUM, 2004, 26, 149-156. 1000 + 55
https://dx.doi.org/10.1007/s11738-004-0004-0


Alıntılanma Sayısı: 11
6. Keles, Y.; Oncel, I.; Yenice, N. Relationship between boron content and antioxidant compounds in Citrus leaves taken from fields with different water source. PLANT AND SOIL, 2004, 265, 345-353. 1000 + 136
https://dx.doi.org/10.1007/s11104-005-0646-8


Alıntılanma Sayısı: 20
5. Keleş, Y.; Oncel, I. Growth and solute composition in two wheat species experiencing combined influence of stress conditions. RUSSIAN JOURNAL OF PLANT PHYSIOLOGY, 2004, 51, 203-208. 1000 + 109
https://dx.doi.org/10.1023/B:RUPP.0000019215.20500.6e


Alıntılanma Sayısı: 14
2002
4. Keleş, Y.; Oncel, I. Response of antioxidative defence system to temperature and water stress combinations in wheat seedlings. PLANT SCIENCE, 2002, 163, 783-790. 1000 + 258
https://dx.doi.org/10.1016/S0168-9452(02)00213-3


Alıntılanma Sayısı: 39
2000
3. Oncel, I.; Keles, Y.; Ustun, A. Interactive effects of temperature and heavy metal stress on the growth and some biochemical compounds in wheat seedlings. ENVIRONMENTAL POLLUTION, 2000, 107, 315-320. 1000 + 871
https://dx.doi.org/10.1016/S0269-7491(99)00177-3


Alıntılanma Sayısı: 152
1996
2. Yurdakulol, E.; Oncel, I.; Demirors, M.; Yildiz, A.; Keles, Y. Ecological and syntaxonomic investigation of salt marshes vegetation in the vicinity of Burdur and Acigol (Denizli/Turkey). ECOLOGİA MEDİTERRANEA, 1996, 22, 51-61. 500 + 20

Alıntılanma Sayısı: 4
1. Oncel, I.; Ustun, A.; Keles, Y. Proline accumulation in peppers (Capsicum annuum L.) resistant and susceptible to root rot (Phytophthora capsici Leon.). TURKİSH JOURNAL OF BOTANY, 1996, 20, 489-495. 1000 + 10

Alıntılanma Sayısı: 2
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 890
2018
5. Keles, Y.; Özdemir, Ö. Extraction, purification, antioxidant properties and stability conditions of phytomelanin pigment on the sunflower seeds. INTERNATİONAL JOURNAL OF SECONDARY METABOLİTE, 2018, 5, 140-148. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.21448/ijsm.377470

Publications_007.pdf

2017
4. Özbey, B.; Özdeniz, E.; Bölükbaşı, A.; Öktem, M.; Keleş, Y.; Kurt, L. The role of free proline and soluble carbonhydrates in serpentine stress on some serpetinophyte and serpentinovag plants. ACTA BİOLOGİCA TURCİCA, 2017, 30, 146-151. 90 + 0
http://www.actabiologicaturcica.com/index.php/abt/article/view/250/153

Publications_006.pdf

2015
3. Keleş, Y. Antosiyanin Pigmentlerin Biyokimyası ve Analizi . TURKİSH JOURNAL OF SCİENTİFİC REVİEWS, 2015, 8, 19-25. 200 + 0
http://nobel.gen.tr/Makaleler/Derleme-Issue%201-7c7309819c4f4550b8a769d0046128d6.pdf

Publications_004.pdf

2009
2. Keleş, Y. Changes in Antioxidant Defense Capacity in Crop Plants Depend on Leaf Developmental Periods. JOURNAL OF APPLİED BİOLOGY, 2009, 3, 16-22. 200 + 0
http://www.nobel.gen.tr/MakaleDetay2.aspx?ID=2116&islem=abstract

Publications_003.pdf

2008
1. Keleş, Y.; Everest, Z. Relation to Altitude Adaptation and Antioxidant Defence System in Five Shrubs and Trees Species From Middle Taurus Mountains. INTERNATİONAL JOURNAL OF NATURAL AND ENGİNEERİNG SCİENCES, 2008, 2, 45-49. 200 + 0
http://www.nobel.gen.tr/MakaleDetay2.aspx?ID=2274&islem=abstract

Publications_002.pdf

Uluslararası - Diğer 100
2004
1. ÜNYAYAR , S.; Keleş, Y.; Ünal, E. Proline and ABA levels in two sunflower genotypes subjected to water stress. . BULGARİAN JOURNAL OF PLANT PHYSİOLOGY , 2004, 30, 34-47. 100 + 96
http://www.bio21.bas.bg/ipp/gapbfiles/content.html

Publications_001.pdf

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 800
2018
4. Sağır, C.; Everest, Z.; Keleş, Y. Lamiaceae ve Poaceae familyalarına ait bazı türlerin antioksidan savunma kapasitelerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi. ANATOLİAN JOURNAL OF BOTANY, 2018, 2, 52-59. 200 + 0
http://dergipark.gov.tr/ajb

Publications_008.pdf

2010
3. Keleş, Y. Fen Eğitiminde Öğrenme Döngüsü Modelleri. . MEÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 41-51. 200 + 0
http://efd.mersin.edu.tr

Publications_005.pdf

2002
2. Öncel, I.; Keleş, Y. Tuz Stresi altındaki buğday genotiplerinde büyüme, pigment içeriği ve çözünür madde kompozisyonundaki değişmeler. . CÜ. FEN-ED. FAK. FEN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2002, 23, 8-16. 200 + 0
2000
1. Keleş, Y.; Öncel, I. Changes of superoxide dismutase activity in wheat (Triticum aestivum L. and Triticum durum Desf.) seedlings exposed to natural environmental stresses. . COMMUN. FAC. SCİ. UNİV. ANK. SERİES C , 2000, 18, 1-8. 200 + 0
Uluslararası - Kitap Çevirme 0
1. KELEŞ, Y. Bitki Fizyolojisi, ISBN: ISBN 978-9944-341-61-5, Palme Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 690 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2008. 0
Ulusal - Diğer Kitap Yazma 525
1. Keleş, Y. Canlılar Bilimi, ISBN: 975-6900-05-9, Mersin Üniversitesi, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 2000, 205 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2010. 500
http://mersin.edu.tr
Ulusal - Kitapta Bölüm Çevirme 525
1. Taiz, L.; Zeiger, E. Bitki Fizyolojisi ve gelişimi, ISBN: 978-605-282-283-8, Palme, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 5000, 761 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 25
http://www.palmeyayinevi.com
Ulusal - Ders Kitabı Yazma 525
1. KELEŞ, Y. Canlılar Bilimi, ISBN: ISBN 975-6900-05-9, Mersin Üni. Yayınları, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: , 205 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2001. 0
Uluslararası - bilimsel-toplantilar.icerikTurleri. - Sözlü 0

1. Ongun, A.; KELEŞ, Y., ÇEVRE BİLİNCİNİ İÇSELLEŞTİRME DÜZEYLERİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. 2nd INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2018-04-04, 2018-04-07, ALANYA, Türkiye, . 0

Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 400

4. Kırtay, A.; KELEŞ, Y., FEN EĞİTİMİNDE ROBOTİK UYGULAMALARIN ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ 612BECERİLERİ VE FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK MOTİVASYONUNA ETKİSİ. ANADOLU KONGRELERİ1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019-12-28, 2019-12-29, DİYARBAKIR, Türkiye, 2019. 200

http://www.ubak.org.tr

3. Topak, B.; KELEŞ, Y., Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimin Doğası Açısından İncelenmesi. 2. International Mersin Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, MERSİN, Türkiye, . 200

2. Öncel, I., Ultraviyole-B etkisi altındaki buğday fidelerinde büyüme ve bazı biyokimyasal değişimlerin incelenmesi . Birinci uluslararası doğal çevrenin korunması ve ehrami karaçam sempozyumu, 1999-09-23, 1999-09-25, Kütahya, Türkiye, 1999. 0

1. Öncel, I., Buğday fidelerinde sıcaklık ve ağır metal stresi etkileşiminin karbonhidrat düzeyleri üzerine etkileri. . II. Kızılırmak Uluslararası Fen Bilimleri Kongresi , 1998-05-20, 1998-05-22, Kırıkkale, Türkiye, 1998. 0

Uluslararası - Özet - Sözlü 100

1. AKARCA, T.; KELEŞ, Y., FARKLI DÜZEYLERDEKİ ÖĞRENCİLERDE KAZANILAN ÇEVRE KAVRAMLARININ GRUP KAVRAM HARİTALARI İLE GÖSTERİLMESİ. 1.Uluslararası sosyal beşeri ve eğitim bilimleri kongresi, 2017-12-22, 2017-12-23, İstanbul, Türkiye, 2017. 100

http://www.sosyalbeseriveegitimbilimlerikonferansi.org

Uluslararası - Özet - Poster 80

2. Çekiç, f.; Özdeniz, E.; Öktem, M.; Keleş, Y.; Kurt, L., Bazı cipsofil ve cipsovag bitkilerde fenolik bileşiklerin belirlenmesi. Ekoloji Sempozyumu , 2017-05-11, 2017-05-13, Kayseri, Türkiye, 2017. 30

http://www.ecology2017.com

1. Keleş, Y., Changes of superoxide dismutase activity in wheat (Triticum aestivum L. and Triticum durum Desf.) seedlings exposed to natural environmental stresses. . 12th FESPP Congress Budapeşte-MACARİSTAN, 2000-08-21, 2000-08-25, Budapest, Macaristan, 2000. 50

Ulusal - bilimsel-toplantilar.icerikTurleri. - Poster 0

1. Şenol, M.; KELEŞ, Y., Karadut (Morus nigra L.) Meyvelerinde Antosiyaninlerin Karakterizasyonu ve Antioksidan Özellikleri. III. PLANT PHYSIOLOGY SYMPOSIUM WITH INTERNATIONAL PARTICIPITATION, 2018-09-26, 2018-09-29, Çanakkale, Türkiye, . 0

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 500

5. KELEŞ, Y., Arpa ve Buğday Bitkilerinin Karanlıkla Uyarılmış Senesens Sürecinde Zamana Bağlı Değişmeleri. 1.Ulusal bitki fizyolojisi sempozyumu, 2015-08-31, 2015-09-04, Erzurum, Türkiye, 2015. 100

http://www.ubfs2015.com

4. KELEŞ, Y., Arpa ve Buğday Bitkilerinin Karanlıkla Uyarılmış Senesens Sürecinde Zamana Bağlı Değişmeleri. 1.Ulusal bitki fizyolojisi sempozyumu, 2015-08-31, 2015-09-04, Erzurum, Türkiye, 2015. 100

http://www.ubfs2015.com

3. Keleş, Y.; Öncel, I., Atmosferik CO2 artışının bitkiler üzerine etkisi. . I.Kızılırmak Fen Bilimleri Kongresi., 1997-05-14, 1997-05-16, Kırıkkale, Türkiye, 1997. 100

2. Öncel, I.; Üstün, S.; Keleş, Y., Morötesi ışığın etkisinde kalan buğday (Triticum aestivum L. var. Kıraç) fidelerinde büyüme ve bazı biyokimyasal değişimlerin incelenmesi. . II. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, 1995-09-11, 1995-09-13, Ankara, Türkiye, 1995. 100

1. Öncel, I.; Keleş, Y.; Üstün, S., Lahana (Brassica oleracea L.) yapraklarında potasyum beslenmesinin prolin birikimi ile ilişkisinin düşük sıcaklık stresinde incelenmesi. . XII. Ulusal Biyoloji Kongresi,, 1994-07-06, 1994-07-08, Edirne, Türkiye, 1994. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 242

5. Öktem, M.; Keleş, Y., Buğday (Triticum aestivum L.) bitkilerinde uyarılmış senesens sürecinin Ag+ iyonları ile kontrolü.. II. Ulusal Bitki Fizyolojisi Sempozyumu, 2016-08-31, 2016-09-03, Mersin, Türkiye, 2016. 50

http://www.ubfs2016.org

4. Öncel, I.; Yurdakul, E.; Keleş, Y., Yüksek dağ ve step bitkilerinin stress dayanıklılığında antioksidant savunma sistemi ve biyokimyasal adaptasyonun rolü. . XVI. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2002-09-04, 2002-09-07, Malatya, Türkiye, 2002. 50

3. Keleş, Y.; Öncel, I.; Yenice, N., Portakal (Citrus sinensis (L.) Osbeck) yapraklarında antioksidant savunma sisteminin bor toksisitesine tepkisi. XVI. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2002-09-04, 2002-09-07, Malatya, Türkiye, 2002. 50

2. Öncel, I.; Keleş, Y., Tuz stresi altındaki buğday genotiplerinde büyüme, pigment içeriği ve solüt kompozisyonunda değişmeler.. XV. Ulusal Biyoloji Kongresi, 2000-09-05, 2000-09-09, Ankara, Türkiye, 2000. 50

1. Öncel, I.; Keleş, Y.; Üstün, S.; Mermer, A., Buğday fidelerinde sıcaklık ve ağır metal stresi etkileşiminin büyüme ve bazı biyokimyasal bileşikler üzerine etkileri. . XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, 1996-09-17, 1996-09-20, İstanbul, Türkiye, 1996. 42

Ulusal - Özet - Poster 25

1. Özdemir, Ö.; Keleş, Y., Çeşitli bitki tohumlarında fitomelanin pigmentinin ekstraksiyonu, saflaştırılması, kararlılık ve antioksidan özelliklerinin belirlenmesi.. II. Ulusal Bitki Fizyolojisi Sempozyumu, 2016-08-31, 2016-09-03, Mersin, Türkiye, 2016. 25

http://www.ubfs2016.org

Ulusal - Yürütücü 500

5. ROBOTİK UYGULAMALARIN ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE VE FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİ, BAP, Proje No: 2018-1-TP2-2906, 8288 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100

4. Uyarılmış Senesens Sürecinin Sinyal Mekanizmaları ve Senesensle İlişkili Genlerin düzenlenmesi, BAP, Proje No: 2017-2-AP3-2574, 19988 TL, Yürütücü, 2019,Tamamlandı. 100

3. Çeşitli bitki tohumlarında fitomalenin pigmentinin ekstraksiyonu, saflaştırılması, antioksidan özellikleri ve kararlılık koşullarının belirlenmesi., BAP, Proje No: 2016-2-TP2-1818, 6500 TL, Yürütücü, 2017,Tamamlandı. 100
http://www.mersin.edu.tr

2. Buğday (Triticum aestivum L.) bitkilerinde uyarılmış senesens sürecinin Ag+ iyonları ile kontrolü., BAP, Proje No: 2015-TP2-1045, 7000 TL, Yürütücü, 2016,Tamamlandı. 100
http://www.mersin.edu.tr

1. Bazı kültür bitkilerinde kotiledon ve yaprak senesensi ile antioksidant savunma sisteminin ilişkisi, BAP, Proje No: EF İÖ (YK) 2005-1, 12000 TL, Yürütücü, 2008,Tamamlandı. 100

Ulusal - Araştırmacı 400

8. Bitki Örneklerinde Genetiği Değiştirilmiş Organizma(GDO) Analiz Yöntemlerinin Uygulanması ve Optimzasyonu, BAP, Proje No: 2015-AP3-1125, 16000 TL, Araştırmacı, Devam ediyor... 50

7. Serpentinofit ve serpentinovagların ekolojik uyum mekanizmaqlarının ortaya konulması, BAP, Proje No: 15A0430001, 50000 TL, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 50
http://ankara.edu.tr

6. Bitki Örneklerinde Genetiği Değiştirilmiş Organizma(GDO) Analiz Yöntemlerinin Uygulanması ve Optimzasyonu, BAP, Proje No: 2015-AP5-1255, 64000 TL, Araştırmacı, 2016,Tamamlandı. 50
http://www.mersin.edu.tr

5. Çeşitli stres koşullarında yaprak büyümesi ile absisik asit (ABA) ve biyokimyasal değişmeler arasındaki ilişki , TÜBİTAK, Proje No: TBAG-2077, 12000 TL, Araştırmacı, 2002,Tamamlandı. 50

4. Bazı buğday çeşitlerinde morötesi-B ışığına dayanıklılığın fizyolojik ve biyokimyasal parametrelerle belirlenmesi , BAP, Proje No: AÜ Ar. Fon. 96-05-03-04, 15000 TL, Araştırmacı, 2001,Tamamlandı. 50

3. Yüksek alpin bitkiler ve kültür bitkilerinin antioksidant kompozisyonunun karşılaştırmalı olarak incelenmesi,, BAP, Proje No: 98-05-03-06, 18000 TL, Araştırmacı, 2000,Tamamlandı. 50

2. Acıgöl çevresi çorak vejetasyonunun ekolojik ve sintaksonomik araştırılması, TÜBİTAK, Proje No: TBAG-1131, 12000 TL, Araştırmacı, 1999,Tamamlandı. 50

1. Kökboğazı yanıklığına (Phytopthora capsici Leon.) duyarlı ve dirençli biber (Capsicum annuum L.) çeşitlerinde prolin birikimi, , BAP, Proje No: AÜ Ar. Fon. 92-05-03-04, 10000 TL, Araştırmacı, 1998,Tamamlandı. 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1950

10. Mert Öktem, Buğday (Triticum aestivum L.) Bitkilerinde Uyarılmış Senesens Sürecinin Ag+ İyonları ile Kontrolü, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

9. Ahmet Şahin Ongun, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE BİLİNCİNİ İÇSELLEŞTİRME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

8. Ceren Sağır, POACEAE VE LAMIACEAE FAMİLYALARINA AİT BAZI TÜRLERİN ANTİOKSİDAN SAVUNMA KAPASİTELERİNİN KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 150

7. Azat Kırtay, ROBOTİK UYGULAMALARIN ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE VE FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

6. Fetih Doğan, ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNDE ÇEVRE DAVRANIŞ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

5. Esin Çakıcı, FARKLI ÖĞRETİM KADEMELERİNDEKİ ÖĞRENCİLERDE BİLİM İNSANI ALGISININ BELİRLENMESİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

4. Behice Nur Topak, Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarının bilimin doğası açısından incelenmesi., Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

3. Türkan Aybike Akarca, FARKLI DÜZEYLERDEKİ ÖĞRENCİLERDE KAZANILAN ÇEVRE KAVRAMLARININ GRUP KAVRAM HARİTALARI İLE GÖSTERİLMESİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

2. Mehmet Şenol, KARADUT (Morus nigra L.) MEYVELERİNDE ANTOSİYANİNLERİN KAREKTERİZASYONU VE ANTİOKSİDAN ÖZELLİKLERİ, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200

1. Önder Özdemir, Çeşitli bitki tohumlarında fitomelanin pigmentinin ekstraksiyonu, saflaştırılması, antioksidan özellikleri ve kararlılık koşullarının belirlenmesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200
http://mersin.edu.tr

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 29
1. HACETTEPE JOURNAL OF BIOLOGY AND CHEMISTRY , [ 2017 : 1 ] . 4
2. JOURNAL OF ZHEJIANG UNIVERSITY-SCIENCE B , [ 2016 : 1 ] . 5
3. TURKISH JOURNAL OF BIOCHEMISTRY , [ 2017 : 1 ] . 5
4. TURKISH JOURNAL OF BOTANY , [ 2017 : 2 ] . 10
5. TüBITAK/TURKISH JOURNAL OF BIOLOGY , [ 2016 : 1 ] . 5
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 2
1. CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
2. COMMUNİCATİONS SERİE C: BİOLOGY , [ 2017 : 1 ] . 0
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar FEN252 Genel Biyoloji Laboratuvarı II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 0-2-1
Bahar FBS009 Türkiye'nin Biyolojik Zenginli Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FBS009 Türkiye'nin Biyolojik Zenginli Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar SEM DR Seminer ( Dr ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 602 Fen Eğitiminde Bilim Danışmanl Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Doktora 3-0-3
Bahar FEN 502 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar BYT 518 Bitki Pigmentleri ve Manipulas Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 2-2-3
Bahar BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FBA203 Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz FEN251 Genel Biyoloji Laboratuvarı I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 0-2-1
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN 501 Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Güz FEN 601 Çevre Biliminde Özel Konular Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Doktora 3-0-3
Güz SEM DR Seminer ( Dr ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 602 Fen Eğitiminde Bilim Danışmanl Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Doktora 3-0-3
Bahar FEN 502 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Bahar BYT 518 Bitki Pigmentleri ve Manipulas Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 2-2-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz MÖP403 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenl 1-4-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz FEN 501 Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz BYT 515 Bitkilerin Enerji Prosesleri Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 3-0-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar BYT 518 Bitki Pigmentleri ve Manipulas Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 2-2-3
Bahar BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar FEN 502 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz FEN 501 Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz BYT 515 Bitkilerin Enerji Prosesleri Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 3-0-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar BYT 518 Bitki Pigmentleri ve Manipulas Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 2-2-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 502 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz FEN201 Genel Biyoloji I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz FEN 501 Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz SEM DR Seminer ( Dr ) Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz BYT 515 Bitkilerin Enerji Prosesleri Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 3-0-3
Güz BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar BYT 515 Bitkilerin Enerji Prosesleri Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 3-0-3
Bahar SNF 520 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sınıf Eğitimi ( Yüksek Lisans 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 502 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L 3-0-3
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar BYT 801 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar BYT 802 Uzmanlık Alan Dersi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 4-0-0
Bahar BYT 518 Bitki Pigmentleri ve Manipulas Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji Anabilim Dalı 2-2-3
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖÖ103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz FEN201 Genel Biyoloji I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz BYT-518 Bitki Pigmentleri ve Manipulas Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 2-2-3
Güz FEN 502 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz FEN 501 Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz FEN 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 1-0-1
Güz UEF 501 Fen ve Teknoloji Programlarınd Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz BYT-515 Bitkilerin Enerji Prosesleri Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Güz OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF404 Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF404 Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar OAÖ 544 Çevre Eğitimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 3-0-3
Bahar UEF 508 Çevre Eğitimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar FEN 502 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar BYT-518 Bitki Pigmentleri ve Manipulas Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 2-2-3
Bahar FEN 501 Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar OAÖ-544 Seçmeli Ders :Çevre Eğitimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-0-2
Bahar FEN 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 1-0-1
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz FEN201 Genel Biyoloji I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz BYT-515 Bitkilerin Enerji Prosesleri Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Güz FEN 501 Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz FEN 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 1-0-1
Güz UEF 501 Fen ve Teknoloji Programlarınd Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 13 Eğitimde Araştırma Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 13 Eğitimde Araştırma Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 13 Eğitimde Araştırma Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Yaz FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar OÖP310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar SNF410 Öğretmenlik Uygulaması II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-6-5
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN202 Genel Biyoloji II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar UEF 508 Çevre Eğitimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar FEN 502 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Bahar OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz ÜYG101 Üniversite Yaşamına Giriş Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-0-1
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz FEN201 Genel Biyoloji I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4-0-4
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz UEF 501 Fen ve Teknoloji Programlarınd Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz BYT-518 Bitki Pigmentleri ve Manipulas Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 2-2-3
Güz FEN 501 Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Yaz SNF404 Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Yaz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Yaz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Yaz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Yaz SNF218 İnsan Anatomisive Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Yaz SNF404 Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Yaz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar SNF312 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 1-2-2
Bahar SNF312 Toplum Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 1-2-2
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN312 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SOB304 Fen Bilgisi Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar BYT-515 Bitkilerin Enerji Prosesleri Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoteknoloji 3-0-3
Bahar FEN 502 İlköğretim Programlarında Çevr Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Bahar OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz FEN251 Genel Biyoloji Laboratuvarı I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 0-2-1
Güz FEN251 Genel Biyoloji Laboratuvarı I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 0-2-1
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz BİY211 Bitki Anatomisi Fen - Edebiyat Fakültesi Biyoloji ( 2. Öğretim ) 2-0-2
Güz BİY263 Bitki Anatomisi Laboratuarı Fen - Edebiyat Fakültesi Biyoloji ( 2. Öğretim ) 0-2-1
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz OSD 201 Ortak Seçmeli Ders I Silifke Uygulamalı Teknoloji v İşletme Bilgi Yönetimi 2-0-2
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz FEN 501 Yapılandırıcı Yaklaşımla Fen v Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF410 Öğretmenlik Uygulaması II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-6-5
Bahar FEN252 Genel Biyoloji Laboratuvarı II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 0-2-1
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar FEN312 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar FEN252 Genel Biyoloji Laboratuvarı II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 0-2-1
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar OAÖ-544 Seçmeli Ders :Çevre Eğitimi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-0-2
Bahar OAÖ-550 Alan Eğitiminde Araştırma Proj Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik A 2-2-3
Bahar PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
Bahar OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz FEN251 Genel Biyoloji Laboratuvarı I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 0-2-1
Güz SNF409 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-6-5
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OSD 201 Ortak Seçmeli Ders I Silifke Uygulamalı Teknoloji v İşletme Bilgi Yönetimi 2-0-2
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz BİY211 Bitki Anatomisi Fen - Edebiyat Fakültesi Biyoloji ( 2. Öğretim ) 2-0-2
Güz BİY263 Bitki Anatomisi Laboratuarı Fen - Edebiyat Fakültesi Biyoloji ( 2. Öğretim ) 0-2-1
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Güz OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN312 Fen Öğretimi Laboratuvar Uygul Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar FEN306 Çevre Bilimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF410 Öğretmenlik Uygulaması II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-6-5
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Bahar MÖP210 Çevre Eğitimi ( Seçmeli Genel Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenl 3-0-3
Bahar SNF404 Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Bahar SNF404 Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz FEN401 Biyoljide Özel Konular* Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖB417 Çevre Eğitimi ( Seç II ) Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz FEN405 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF409 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-6-5
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF409 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-6-5
Güz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz OSD Çevre Eğitimi Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Yaz SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Yaz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Yaz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Yaz SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Yaz FEN405 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Yaz OÖP103 İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Yaz SNF103 Genel Biyoloji Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 2-0-2
Yaz PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 3-2-4
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Detay
Topak, B.; KELEŞ, Y., Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimin Doğası Açısından İncelenmesi. 2. International Mersin Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, MERSİN, Türkiye, .
Kırtay, A.; KELEŞ, Y., FEN EĞİTİMİNDE ROBOTİK UYGULAMALARIN ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ 612BECERİLERİ VE FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK MOTİVASYONUNA ETKİSİ. ANADOLU KONGRELERİ1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019-12-28, 2019-12-29, DİYARBAKIR, Türkiye, 2019.
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl