Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 1983 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ | FIRAT ÜNİVERSİTESİ | 1985 |
YÜKSEK LİSANS | SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 1989 |
DOÇENTLİK | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR EĞİTİMİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ/ÜAK | 2012 |
1. Eğitim Programı Açısından, Özel ve Resmi Ortaöğretim Kurumlarında Ders Dışı Okul Spor Faaliyetleri ve Yeniden Örgütlenmesi Danışman: Dr. Vehbi Çelik, Fırat Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Elazığ, Türkiye, 1995.
1. Ankara-Merkez Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Ders Dışı Sportif Faaliyetleri Üzerine Bir Araştırma Danışman: Dr. Suna Baykan, Gazi Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 1989.
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | DEKAN | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2024-01-01 - Devam ediyor |
KOMİSYON ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ TEMEL ALANI | 2023-04-03 - 2025-04-03 | |
ETİK KURUL BAŞKANI | SPOR BİLİMLERİ ETİK KURULU | 2022-06-15 - 2025-06-15 | |
SENATO ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2022-03-07 - 2025-03-07 | |
BÖLÜM BAŞKANI | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2021-12-08 - 2024-12-08 | |
BİRİM KALİTE KOMİSYONU ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2021-10-22 - 2023-10-22 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2021-09-15 - 2024-09-15 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2021-09-15 - 2024-09-15 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2021-09-15 - 2024-09-15 | |
ETİK KURUL YEDEK ÜYESİ | BİLİM ETİK KURULU | 2016-10-11 - 2019-10-11 | |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2016-06-03 - 2019-06-03 | |
BÖLÜM BAŞKANI | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU | BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLİĞİ | 2014-05-08 - 2015-09-08 |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2014-05-08 - 2015-09-08 |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2014-05-08 - 2015-09-08 |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2013-05-02 - 2016-05-02 | |
MERKEZ DANIŞMA KURULU ÜYESİ | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ | 2013-05-02 - 2016-05-02 |
REKTÖRLÜK BÖLÜM BAŞKANI | REKTÖRLÜK BEDEN EĞİTİMİ BÖLÜM BAŞKANLIĞI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-03-06 - 2016-03-06 |
2019
3. PEHLEVAN, Z.; TEMEL, C.; KANGALGİL, M. Ortaöğretim Beden Eğitimi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Mezunların Görüşleri. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, 27, 1209-1222. 0 + 0 10.24106/kafdergi.2948
2018
2. ÇEPİKKURT, F.; PEHLEVAN, Z. KADIN BASKETBOL TAKIMLARINDA ROL BELİRSİZLİĞİ VE GRUP BÜTÜNLÜĞÜARASINDAKİ İLİŞKİ. NWSA SPORT SCİENCES, 2018, 13, 1-9. 0 + 0 http://dx.doi.org/10.12739/NWSA.2018.13.2.2B0112
2017
1. PEHLEVAN, Z.; ADA, E.; ÖZTAŞ, G. Healthy Lifestyle Behaviours And Social Appearance Anxiety Of Housewives. SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, 2017, 28, 11-23. 0 + 0 10.17644/sbd.337990
2023
5. ARINLI, Y.; UMUTLU, G.; PEHLEVAN, Z. The interactions between agonist-toantagonist muscle strength performance and plantar pressure distribution, foot contact area, and impulse in novice ballet dancers. JOURNAL OF BACK AND MUSCULOSKELETAL REHABİLİTATİON, 2023, 36, 1385-1397. 1000 + 0 10.3233/BMR-220406
4. ARINLI, Y.; UMUTLU, G.; PEHLEVAN, Z. The effects of strength and balance exercises on the center of pressure and plantar pressure distribution in adolescent ballet dancers. RESEARCH İN DANCE EDUCATİON, 2023, 24, 1-18. 1000 + 0 10.1080/14647893.2023.2276958
2021
3. ADA, E.; SERİN, A.; PEHLEVAN, Z.; ÇEPİKKURT, F.; AL KHAS, A.; KAZAK, F. The Mediator Role of Sport Competence and Physical Condition in the Motivational Climate and Personal-Social Responsibility in Physical Education. SAGE OPEN, 2021, 11, 1-9. 650 + 0 10.1177/21582440211059175
2017
2. Pehlevan, Z.; Muştu, E.; Çepikkurt, F. Examination of Occupational Anxiety Levels and Academic Self-efficacy of Physical Education Teacher Candidates. UNİVERSAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 5, 1926-1939. 1000 + 0 http://www.hrpub.org Publications_021.pdf
2010
1. Pehlevan, Z. Analysis of Physical Self-Perceptions of Physical Education Teacher Candidates and their Attitudes toward Teaching Profession. EDUCATİON AND SCİENCE, 2010, 35, 126-141. 1000 + 44 Publications_017.pdf
Alıntılanma Sayısı: 5
2018
4. Çepikkurt, F.; Pehlevan, Z. Kadın Basketbol Takımlarında Rol belirsizliği ve Grup Bütünlüğü Arasındaki İlişki. NWSA SPORT SCİENCES, 2018, 13, 1-9. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr/nwsaspor/issue/36661/374963 Publications_026.pdf
2017
3. Pehlevan, Z.; Ada Daşdan, E. Beden eğitiminde "Disiplin Sağlama Stratejileri Ölçeği"nin Türk öğrenciler için geçerlik ve güvenirlik analizi. NWSA SPORT SCİENCES, 2017, 12, 14-23. 200 + 0 http://www.nwsasportscience Publications_023.pdf
2016
2. Temel, C.; Kartal, M.; Pehlevan, Z.; Namlı, A. A Research on the Methods and Analysis Techniques of the Postgraduate Theses and Dissertations on Sports in Turkey. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2016, 8, 78-86. 150 + 0 http://www.iojes.net Publications_018.pdf
2010
1. Pehlevan, Z.; Alkan, G. Beden eğitimi dersinde işbirlikli öğretim yönteminin duyuşsal özellik ve motor beceri erişi düzeyine etkisi. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2010, 5, 157-166. 200 + 0 http://www.newwsa.com Publications_003.pdf
2020
3. ADA, E.; Comoutos, N.; BAL, İ.; PEHLEVAN, Z. THE RELATIONSHIPS BETWEEN SITUATIONAL MOTIVATION, ATTITUDE AND SELF-TALK FOR PHYSICAL EDUCATION LESSON. SPORT SCİENCES, 2020, 15, 53-66. 65 + 0 10.12739/NWSA.2020.15.4.2B0127
2019
2. PEHLEVAN, Z. The Impact of the Transition to Higher Education Examination, Weighted High School Grade Point Average and Special Talent Examination Scores on the Academic Success of Preservice Physical Education Teachers: Sample of Mersin University(Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarında Yükseköğretime Geçiş Sınavı, Ağırlıklı Ortaöğretim Başarı Puanı ve Özel Yetenek Sınav Puanlarının Etkisi: Mersin Üniversitesi Örneği). JOURNAL OF PHYSİCAL EDUCATİON AND SPORT STUDİES, 2019, 11, 84-94. 100 + 0 10.30655/besad.2019.18
2017
1. PEHLEVAN, Z.; ADA, E. Validity and Reliability Analysis for Turkish Students to Strategies To Sustain Discipline Scale”. SPORT SCİENCES (NWSASPS), 2017, 12, 14-23. 100 + 0 DOI: 10.12739/NWSA.2017.12.2.2B0108
2021
1. PEHLEVAN, Z. Participation Motivations Of Turkish Students Who Participated In Interschool Sport Competitions Organized As Hypercompetitive And Recreational Activity. INTERNATİONAL SOCİAL SCİENCES STUDİES JOURNAL, 2021, 7, 4149-4160. 100 + 0 10.26449/sssj.3479
2016
1. TEMEL, C.; KARTAL, M.; PEHLEVAN, Z.; NAMLI, A. A Research on the Methods and Analysis Techniques of the Postgraduate Theses and Dissertations on Sports in Turkey. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2016, 8, 78-86. 75 + 0 http://dx.doi.org/10.15345/iojes.2016.01.007
2017
1. PEHLEVAN, Z.; ÖZYAKAN, E.; ÇEPİKKURT, F. Examination of Occupational Anxiety Levels and Academic Self-efficacy of Physical Education Teacher Candidates. UNİVERSAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 5, 1926-1939. 100 + 0 10.13189/ujer.2017.051109
2018
18. Pehlevan, Z.; Temel, C.; Kangalgil, M. Ortaöğretim Beden Eğitimi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Mezunların Görüşleri. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2018, (Yayına kabul edildi), 1-14. 200 + 0
17. PEHLEVAN, Z.; BAL, S. 13-15 Yaş Grubu Çocuklarda Spora Katılımın Akran İlişkileri ve Sosyal Destek Alma Üzerine Etkisi. GAZİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2018, 23, 191-203. 200 + 0 Publications_025.pdf
2017
16. Pehlevan, Z.; Öztaş, G. Ev Kadınlarının Sosyal Görünüş Kaygıları ve Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışları. SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2017, 28, 11-23. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr Publications_022.pdf
2016
15. Özdamar, G.; Ada, E.; Pehlevan, Z. Beden eğitimi öğretmen adaylarının Erikson'un psiko-sosyal gelişim dönemlerine ait kazanımlarının incelenmesi. SPOR VE PERFORMANS ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2016, 7, 103-111. 200 + 0 http://dergipark.ulakbim.gov.tr/omuspd Publications_019.pdf
14. Ada, E.; Karapekmez, S.; Alp, H.; Pehlevan, Z. Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okudukları Bölüme İlişkin Aidiyet Duygusunun Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi . TURKİYE KLİNİKLERİ JOURNAL OF SPORTS SCİENCE, 2016, 8, 57-65. 130 + 0 http://www.turkiyeklinikleri.com/journal/spor-bilimleri-dergisi/1308-0938/ Publications_020.pdf
13. ÖZDAMAR, G.; ADA, E.; PEHLEVAN, Z. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ERİKSON UN PSİKO SOSYAL GELİŞİMDÖNEMLERİNE AİT KAZANIMLARININ İNCELENMESİ. SPOR VE PERFORMANS ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2016, 7, 103-111. 200 + 0 10.17155/spd.35148
12. ADA, E.; KARAPEKMEZ, S.; ALP, H.; PEHLEVAN, Z. Beden Eğitimi Öğretmen AdaylarınınOkudukları Bölüme İlişkin Aidiyet DuygusununFarklı Değişkenlere Göre İncelenmesi. TURKİYE KLİNİKLERİ J SPORTS SCİ, 2016, 8, 57-65. 130 + 0 10.5336/sportsci.2015-48620
2013
11. Pehlevan, Z. Beden Eğitimi Derslerinde İstenmeyen Öğrenci davranışları, Öğretmenlerin Sözlü Dönüt Biçimi ve Dönüt Biçiminin Öğrenci Başarı Güdüsüne Etkisi. SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2013, 23, 144-158. 200 + 0 Publications_002.pdf
10. Pehlevan, Z. Okullararası Spor Yarışmalarına Katılanların Sporu Bırakma ve Devam Etme Nedenleri. SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2013, 24, 209-225. 200 + 0 http://www.sbd.hacettepe.edu.tr Publications_001.pdf
2011
9. Pehlevan, Z.; Daşdan Ada, E. Kişilik gelişimi için beden eğitimi ders uygulamaları. VAN/YYÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ ÖZEL SAYI, 2011, Özel Sayı, 83-95. 200 + 0 Publications_016.pdf
2009
8. Pehlevan, Z. Spora Katılan Çocuklara Yönelik Ailelerin Beklentileri, Çocuklarda Gözlenen Davranış Değişimleri ve Spora Katılımın Önündeki Engeller. SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2009, 7, 69-76. 200 + 0 Publications_005.pdf
2007
7. Pehlevan, Z.; Selçuk, T. Ders Dışı Spor Etkinliklerine Yönelik Öğretmen ve Yönetici Görüşlerinin İncelenmesi.. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ, 2007, 32, 22-29. 200 + 0 Publications_006.pdf
2006
6. Pehlevan, Z. Atatürkçü Düşüncede Gençlik ve Spor. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ, 2006, 31, 11-16. 200 + 0 Publications_007.pdf
2005
5. Pehlevan, Z.; Dönmez, B.; Yaşat, H. Sınıf Öğretmenlerinin Beden Eğitimi Dersine Yönelik Görüşleri. GAZİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2005, 10, 51-62. 200 + 1 Publications_008.pdf
2004
4. Pehlevan, Z. Fair-Play Kavramının Geliştirilmesinde Okul Sporunun Yeri ve Önemi. SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2004, 2, 49-53. 200 + 3 Publications_013.pdf
3. Pehlevan, Z.; Konukman, F. Beden Eğitimi öğretmenleri ile Diğer Branş Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerisi Açısından Karşılaştırılması. SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2004, 2, 55-60. 200 + 4 Publications_009.pdf
2000
2. Pehlevan, Z.; Çoban, B. Beden Eğitimi Dersi Kapsamındaki “Halk Oyunları” Konusunun İşlevselliğinin Araştırılması: Elazığ İli Örneği. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ, 2000, 25, 28-35. 200 + 0 Publications_010.pdf
1998
1. Pehlevan, Z. Ders Dışı Okul Spor Etkinlikleri ve Yeniden Örgütlenmesi. SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 1998, 9, 11-31. 200 + 0
2021
9. DÜKEL, D.; PEHLEVAN, Z. Cimnastik Antrenörlerinde Mesleki Yeterlik, Duygusal Emek ve Tükenmişlik Duygusunun Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2021, 23, -. 100 + 0
2020
8. BAL, İ.; PEHLEVAN, Z. Analyzing Physical Education Teachers' Behaviors on Supporting Learner’s Autonomy and Leadership Styles (Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Liderlik Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi). JOURNAL OF PHYSİCAL EDUCATİON AND SPORT STUDİES (BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ARAŞTIRMALARI DERGİSİ), 2020, 12, 11-26. 100 + 0 10.30655/besad.2020.24
7. ALTUNBAKIR, S.; PEHLEVAN, Z. Evaluation of Cognitive Field Outcomes of Secondary School Physical Education Lesson Teaching Program: Mersin Example (Ortaokul Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programının Bilişsel Alan Kazanımlarının Değerlendirilmesi: Mersin İli Örneği). JOURNAL OF PHYSİCAL EDUCATİON AND SPORT STUDİES (BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ARAŞTIRMALARI DERGİSİ), 2020, 12, 1-10. 100 + 0 10.30655/besad.2020.23
2009
6. Tatar, G.; Tozluoğlu, E.; Pehlevan, Z. 20-40 Yaş Arası Çalışan ve Çalışmayan Kadınların Spor Yapmalarını Etkileyen Bazı Faktörlerin İncelenmesi (Sivas İl Merkezi Örneği).. BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2009, 11, 28-41. 100 + 0 Publications_004.pdf
1999
5. Pehlevan, Z. Beden Eğitimi Öğretmenlerinin “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Kutlama Törenleri’ne Yönelik Görüşleri. PERFORMANS, 1999, 5, 41-47. 100 + 0
4. Pehlevan, Z.; Günay, N. Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğrencilerinin “Boyun Eğici Davranışları” Gösterme Düzeyleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma: Mersin Üniversitesi Örneği. SPOR ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 1999, 3, 27-36. 100 + 0 Publications_011.pdf
1997
3. Pehlevan, Z. Eğitim Bilimine Giriş Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri ve Erişi Düzeyi. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ, 1997, 22, 32-33. 100 + 0 Publications_012.pdf
1996
2. Pehlevan, Z. Gençliğin Hareket İhtiyacını Karşılamada Spor ve Halk Oyunları İlişkisi. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ, 1996, 21, 25-27. 100 + 0 Publications_014.pdf
1993
1. Külahçı, M.; Pehlevan, Z. Özel Eğitime Muhtaç Gençlere Yönelik Spor Eğitimi. SPOR BİLİM DERGİSİ, 1993, 4, 51-59. 100 + 0 Publications_015.pdf
1. PEHLEVAN, Z. YAŞAM BOYU SPOR, ISBN: 978-625-6430-12-9, Atatürk Üniversitesi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 296 Sayfa, Türkçe, Erzurum, Türkiye, 2023. 0
2. PEHLEVAN, Z. YAŞAM BOYU SPOR, ISBN: 978-625-6430-12-9, Atatürk Üniversitesi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 296 Sayfa, Türkçe, Erzurum, Türkiye, 2023. 0
1. PEHLEVAN, Z., Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Yetiştirme Programları ve Aday Öğretmen Seçimi. 11th International Physical Education and Sports Teaching Congress, 2023-10-20, , KÜTAHYA, Türkiye, . 0
7. PEHLEVAN, Z.; DAŞDAN, G., DANSA KATILAN VE KATILMAYAN GRUPLARDA BEDEN İMGESININ YAŞAM NITELIĞINE ETKISI (EFFECTS OF LIFE QUALITY OF BODY IMAGE IN DANCE PARTICIPATING AND NON-PARTICIPATING GROUPS). 16th International Sport Sciences Congress, 2018-10-31, 2018-11-03, Antalya, Türkiye, 2018. 200
http://www.sbk2018.org
6. Pehlevan, Z., Beden eğitimi öğretmen adaylarının fiziksel olarak kendilerini tanımlama ve öğretmenliğe ilişkin tutumları. Uluslararası AB-Bologna Sürecinde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2007-05-11, 2007-05-12, Çanakkale, Türkiye, 2007. 200
5. Pehlevan, Z.; Öksüzoğlu, P., İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin beden eğitimi dersinden beklentileri.. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , 2006-11-03, 2006-11-05, Muğla, Türkiye, 2006. 200
4. Pehlevan, Z.; Öksüzoğlu, P., Futbol ve dansla uğraşan üniversite öğrencilerinin problem çözme becerileri.. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , 2006-11-03, 2006-11-05, Muğla, Türkiye, 2006. 200
3. Pehlevan, Z.; Öksüzoğlu, P., Geleneksel Türk güreşinde bazı uygulamaların çağdaş pedagoji ışığında değerlendirilmesi. . Uluslararası II. Tarihi Kırkpınar Sempozyumu , 2006-02-07, 2006-04-07, Edirne, Türkiye, 2006. 200
2. Pehlevan, Z., Eleştirel Düşünme Becerisi Kazandırmada Okul sporlarının Etkisi. 46. ICHPER-SD Evrensel Dünya Kongresi, 2005-11-09, 2005-11-11, Istanbul, Türkiye, 2005. 200
1. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Dersi Tutum Ölçeği Ön Çalışma Raporu. I. Uluslararası Spor Psikolojisi Sempozyumu, 1997-10-10, 1997-10-12, Mersin, Türkiye, 1997. 200
1. Pehlevan, Z.; Saraç, L., Spor faaliyetlerine katılan Türk kız ve erkek çocukların katılım motivasyonları. AIESEP 2011 Uluslararası Konferans, 2011-07-22, 2011-07-25, Limerick, İrlanda, 2011. 100
34. VAROL, E.; PEHLEVAN, Z., Investigation of The Relationship Between Physical Education Teachers' Educational Philosophy Trends, Their Readiness for Authentic Learning, And Their Attitudes Towards Authentic Assessment Methods . 11th International Physical Education and Sports Teaching Congress, 2023-10-20, , KÜTAHYA, Türkiye, . 100
33. BAL, S.; PEHLEVAN, Z., The Mediaing Role Of Supporting Learning Authority in The Relationship Between Physical Education Teachers' Authentic Learning Preparation And Their Authentic Assessment-Assessment Attitudes. 11th International Physical Education and Sports Teaching Congress, 2023-10-20, , KÜTAHYA, Türkiye, . 100
32. DOĞRUER, A.; PEHLEVAN, Z.; UZUN, N., School Sports Competitions Motivation Scale: Validity and Reliability Study. 11th International Physical Education and Sports Teaching Congress, 2023-10-20, , KÜTAHYA, Türkiye, . 100
31. ELVAN, G.; PEHLEVAN, Z., Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Liderlik Stillerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi: Mersin İli Örneği. 10. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 2019-10-31, 2019-11-03, Antalya, Türkiye, . 100
30. ALTUNBAKIR, S.; PEHLEVAN, Z., Evaluation of Cognitive Field Outcomes of Secondary School Physical Education Teaching Program: Sample of Mersin. 10. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği kongresi, 2019-10-31, 2019-10-03, Antalya, Türkiye, . 100
29. ELVAN, G.; PEHLEVAN, Z., Beden Eğitimi Derslerinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturulmasının Öğretmen Ve Öğrenci Tarafından Değerlendirilmesi. 10. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 2019-10-31, 2019-11-03, Antalya, Türkiye, . 100
28. Demirezen, İ.; PEHLEVAN, Z., Sports Participation In Children In Summer Sports School: A Sample of Aksaray. 5th International Conference of Physical Education and Sports Sceinces, 2018-10-04, 2018-10-06, Nevşehir, Türkiye, 2018. 100
https://icpess2018.nevsehir.edu.tr/
27. Çifçi, F.; Çepikkurt, F.; Pehlevan, Z.; Ballıkaya, E., Sporcularda Başarı Hedefleri, Mükemmeliyetçilik ve Kazanma-Kaybetme Algısının Ahlaktan Uzaklaşmayı Belirlemedeki Rolü . 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 75
http://www.sbk2017.org
26. Pehlevan, Z.; Bal, S., 14-15 Yaş Grubu Çocuklarda Akran İlişkileri Ve Sosyal Destek Almada Spora Katılımın Etkisi. 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.sbk2017.org
25. Daşdan, G.; Pehlevan, Z., Beden Dili ve Dansa İlişkin Öz-Yeterliğin Fiziksel Olarak Kendini Tanımlama Üzerine Etkisi . 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.sbk2017.org
24. Bal, S.; Pehlevan, Z.; Ada, E., Motor Becerilerde Öz Düzenlemeli Öğrenme Stratejileri Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.sbk2017.org
23. Bal, S.; Pehlevan, Z.; Ada, E., Beden Eğitimi Derslerinde Öz Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerini Belirlemede Özgüven ve Katılım Motivasyonunun Rolü . 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.sbk2017.org
22. Çifçi, F.; Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Dersinde Uygulanan Farklı Gözden Geçirme Stratejilerinin Öğrencilerin Bilişsel ve Psikomotor Davranışlarına Etkisi . Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi Özet Kitapçığı, 2017-10-19, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.tubed2017.org
21. Pehlevan, Z.; Çepikkurt, F., Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Değerlendirme Tercihlerinin Genel Öz Yeterlik Ve Kişilikle İlişkisi . Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 2017-10-19, 2017-10-22, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.tubed2017.org
20. Özdamar, G.; Pehlevan, Z.; Ada, E., Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Değer Yönelimleri ve Disiplin Sağlama Stratejileri. Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 2017-10-19, 2017-10-22, Antalya, Türkiye, 2017. 100
http://www.tubed2017.org
19. ÖZDAMAR, G.; PEHLEVAN, Z.; ADA, E., Values of Physical Education Teachers and Discipline Providing Strategies. 9th International Physical education Teachers and Sports Instructors Congress, 2017-10-18, 2017-10-22, Antalya, Türkiye, . 100
18. PEHLEVAN, Z.; ÇEPİKKURT, F., Relationship Between General Self-Efficacy and Personality to The Evaluation Preferences of Physical Education Teacher Candidates. 9th International Physical education Teachers and Sports Instructors Congress, 2017-10-18, 2017-10-22, Antalya, Türkiye, . 100
17. Aldemir, G.; Pehlevan, Z.; Erhan, O., Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Mantıksal Deneyimsel Düşünme Becerilerini Yordamada Genel Öz Yeterlik ve Öz Güvenin Etkisi. 4. Uluslar arası Balkan Spor Bilimleri Kongresi, 2017-05-21, 2017-05-23, Bursa, Türkiye, 2017. 100
http://www.uludagbalkansporbilimleri.org
16. PEHLEVAN, Z.; TEMEL, C.; KANGALGİL, M., Lise Beden Eğitimi Dersi Öğretim Programının Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Mezunların Görüşleri. 4. Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi, 2017-05-21, 2017-05-23, Bursa, Türkiye, 2017. 100
http://uludagbalkansporbilimleri.org
15. Pehlevan, Z.; Avcı, G., An Analysis of Social Entrepreneurial Qualıfıcatıons Of Pre-Servıce Physical Education Teachers in terms of Certain Variables. 10. Uluslararası Beden Eğitimi, Spor ve Fiziksel Terapi Kongresi, 2016-11-18, 2016-11-20, Elazığ, Türkiye, 2016. 100
http://icpespt2016.firat.edu.tr
14. Pehlevan, Z., The Impact of The Transition to Higher Education Examination, Weighted High School Grade Point Average and Special Talent Examination Scores on the Academic Success of Pre-Service Physical Education Teachers. 10. Uluslararası Beden Eğitimi, Spor ve Fiziki Terapi Kongresi, 2016-11-18, 2016-11-20, Elazığ, Türkiye, 2016. 100
http://icpespt2016.firat.edu.tr
13. Pehlevan, Z.; Muştu, E., Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeyleri Ve Akademik Öz Yeterlikleriyle İlişkisi. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2016-11-01, 2016-11-04, Belek-Antalya, Türkiye, 2016. 100
http://osbk2015.org
12. Ada, E.; Zourbanos, N.; Bal, S.; Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Dersine Yönelik Duyuşsal Özellikleri Yordayan Faktörlerin Belirlenmesi. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2016-11-01, 2016-11-04, Belek-Antalya, Türkiye, 2016. 65
http://www.sbk2016.org
11. Pehlevan, Z.; Temel, C.; Fidan, M., Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Akademik Motivasyonları. 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2016-11-01, 2016-11-04, Belek-Antalya, Türkiye, 2016. 100
http://www.sbk2016.org
10. Pehlevan, Z.; Muştu, E., Beden eğitimi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ve kendine saygı. AIESEP 2015 Uluslararası Konferans, 2015-07-08, 2015-07-11, Madrid, İspanya, 2015. 100
9. Ada, E.; Pehlevan, Z.; Zourbanos, N.; Chatzisarantis, N., The relationships between academic motivation and perceived motivational climate in sports high school. AIESEP 2015 International Conference, 2015-06-08, 2015-06-14, Madrid, İspanya, 2015. 85
http://www.aiesep2015.com
8. Pehlevan, Z.; Alavlı, Ö.; Ada, E.; Çepikkurt, F., Beden eğitimi öğretmen adaylarının bazı değişkenler bakımından çocuk sevme ve duygusal zekalarının analizi. 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2014-10-07, 2014-10-09, Konya, Türkiye, 2014. 95
Scientific_Meetings_001.pdf
7. Pehlevan, Z.; Öztaş, G.; Ada, E., Healty lifestyle behaviours, social appereance anxiety and certain factors preventing non-working women from participating to the physical activity. 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2014-09-07, 2014-09-09, Konya, Türkiye, 2014. 100
Scientific_Meetings_002.pdf
6. Temel, C.; Kartal, M.; Pehlevan, Z.; Namlı, A., Türkiye'de yapılan tezlerin alan, yöntem ve analiz tekniklerinin incelenmesi. 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2014-09-07, 2014-09-09, Konya, Türkiye, 2014. 75
5. Pehlevan, Z., Okular arası spor yarışmalarına katılanların sporu bırakma ve devam ettirme nedenleri . 11. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2010-11-10, 2010-11-12, Antalya, Türkiye, 2010. 100
4. Pehlevan, Z., Yüksek düzeyli yarışma ve rekreasyon biçiminde organize edilmiş okullararası spor yarışmalarına katılan Türk çocuklarının katılım motivasyonları. 10. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2008-10-23, 2008-10-25, Bolu, Türkiye, 2008. 100
3. PEHLEVAN, Z.; Öksüzoğlu, P., Problem solving skills of university students dealing with football and dance. IV. International Mediterranean Sports Sciences Congress, 2007-11-09, 2007-11-11, Antalya, Türkiye, . 100
2. Şahin, M.; Pehlevan, Z.; Öztürk, F., Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümlerinde Okuyan Öğrencilerin Kişisel Tercihlerinin Karşılaştırmalı Analizi. II. Uluslararası Spor Psikolojisi Sempozyumu, 2001-10-11, 2001-10-12, İzmir, Türkiye, 2001. 100
1. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Dersi Tutum Ölçeği (BEDTÖ), . 5. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 1998-11-05, 1998-11-07, Ankara, Türkiye, 1998. 100
6. Ada Daşdan, E.; Bal, S.; Pehlevan, Z.; Kazak Çetinalp, Z., The Relationships between Achievement Goals, the Satisfaction of Life, Affect Situations and Physical Self Description of the Canditates Who Joins to the Physical Education Sport Academy Special Ability Exam. 3. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi, 2015-10-23, 2015-10-25, Istanbul, Türkiye, 2015. 37
Scientific_Meetings_003.pdf
5. Bilbek, M.; Pehlevan, Z., Comparing Social Identity Levels Between Physical Education Majors and Education Faculty Majors. 12. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2012-11-12, 2012-11-14, Denizli, Türkiye, 2012. 50
4. Pehlevan, Z., Expectations, Recommendations and Attitudes of Elementary and Secondary School Students Toward. 2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Bilimler Kongresi, 2012-05-31, 2012-06-02, Ankara, Türkiye, 2012. 50
3. Pehlevan, Z.; Yılmaz, C.; Dinç, Z.; Saraç, L., Correlation between perceived body weight and fatphobic attides of physical education teacher education majors in Turkey. AIESEP 2011 Uluslararası Konferans, 2011-06-22, 2011-06-25, Limerick, İrlanda, 2011. 47
2. Erdoğan, A.; Pehlevan, Z.; Tiryaki, Ş., Cinsiyet açısından beden eğitimi ve spor öğretmen adaylarının internet kullanımlarına yönelik tutumları. 11. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2010-11-10, 2010-11-12, Antalya, Türkiye, 2010. 50
1. Şah, H.; Pehlevan, Z., Spor yapan ve yapmayan bedensel engellilerin problem çözme becerileri arasındaki farklılıkların incelenmesi. 10. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2008-10-23, 2008-10-25, Bolu, Türkiye, 2008. 50
1. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi . Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 2017-10-19, 2017-10-22, Antalya, Türkiye, 2017. 0
http://www.tubed2017.org
25. Pehlevan, Z.; Daşdan, G., Dansa Katılan Ve Katılmayan Gruplarda Beden İmgesinin Yaşam Niteliğine Etkisi. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2018-10-31, 2018-11-03, Antalya, Türkiye, 2018. 100
http://www.sbk2018.org
24. Özdamar, G.; Ada, E.; Pehlevan, Z., Erikson’un Psikososyal Gelişim Dönemlerinin Farklı Değişkenlere Göre Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen Adayları Üzerinde İncelenmesi. 8. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi , 2015-05-14, 2015-05-16, Mersin, Türkiye, 2015. 100
http://osbk2015.org
23. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Çağdaş Araştırma Alan ve Konuları. 8. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi , 2015-05-14, 2015-05-16, Mersin, Türkiye, 2015. 100
http://osbk2015.org
22. Pehlevan, Z.; Daşdan Ada, E., Kişilik Gelişimi İçin Beden Eğitimi Uygulamaları. 7. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi , 2011-05-25, 2011-05-27, Van, Türkiye, 2011. 100
21. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Dersinde İstenmeyen Öğrenci Davranışları, Öğretmenlerin Sözlü Dönüt Biçimi ve Başarı Güdüsüne Etkisi. 7. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 2011-05-25, 2011-05-25, Van, Türkiye, 2011. 100
20. Pehlevan, Z., Küreselleşen Dünyada Okul Sporu: Eleştirel Bir Bakış. 6. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu , 2009-06-24, 2009-06-26, Burdur, Türkiye, 2009. 100
19. Şahin, Ş.; Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Tükenmişlik ve Yaşam Doyumu Düzeyleri. 6. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu , 2009-06-24, 2009-06-26, Burdur, Türkiye, 2009. 100
18. Pehlevan, Z.; Tarakçı, A., Mersin İli Spor Saha-Tesis, Kulüp, Sporcu ve Antrenör Envanteri. . Mersin Sempozyumu , 2008-11-19, 2008-11-22, Mersin, Türkiye, 2009. 100
17. Pehlevan, Z., Eğitim ve öğretim programları yoluyla doğa bilinci ve kültürü kazanımı. IV. Doğa Sporları ve Bilim Sempozyumu , 2007-11-17, 2007-11-18, Ankara, Türkiye, 2007. 100
16. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Fiziksel Olarak Kendilerini Tanımlamaları. 5. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu, 2007-11-02, 2007-11-03, Adana, Türkiye, 2007. 100
15. Pehlevan, Z.; Demir, A., Türk Kültüründe ‘Güreş’ ve ‘Pehlivanlık’ İmgesi. II. Tarihi Kırkpınar Sempozyumu , 2006-05-27, 2006-05-29, Edirne, Türkiye, 2006. 100
14. Pehlevan, Z.; Selçuk, T., Ders Dışı Okul Spor Etkinliklerine Yönelik Öğretmen Görüşleri: Mersin İli Örneği. 4. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu, 2005-06-10, 2005-06-11, Bursa, Türkiye, 2005. 100
13. Pehlevan, Z.; Alkan, G., Düzen Alıştırmaları’ Ders Konusuna Yönelik Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri. III. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği/Olimpik Eğitim ve Spor Kültürü Sempozyumu , 2003-05-23, 2003-05-24, Bursa, Türkiye, 2003. 100
12. Pehlevan, Z.; Alkan, G., Beden Eğitimi Öğretmeni Yetiştirmede ‘Duygusal Zekanın’ Yeri ve Önemi. III. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği/Olimpik Eğitim ve Spor Kültürü Sempozyumu, 2003-05-23, 2003-05-24, Bursa, Türkiye, 2003. 100
11. Pehlevan, Z.; Ünsal, S., Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Öğretmen Adayları Tarafından Gözlem Sonuçlarının Analizi. III. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği/Olimpik Eğitim ve Spor Kültürü Sempozyumu , 2003-05-23, 2003-05-24, Bursa, Türkiye, 2003. 100
10. Şahin, M.; Pehlevan, Z.; Öztürk, F., Beden Eğitimi Dersi Uygulamalarında Ortaya Çıkan Etik Sorunlar ve Çözüm Önerileri. II. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu, 2001-12-21, 2001-12-23, Bursa, Türkiye, 2001. 100
9. Pehlevan, Z.; Aldemir, G., Beden Eğitimi Öğretmeni Yetiştirmede Drama Tekniğinin Kullanılması,. II. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu, 2001-12-21, 2001-12-23, Bursa, Türkiye, 2001. 100
8. Pehlevan, Z., İlköğretime Beden Eğitimi Öğretmeni Yetiştirme. II. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu, 2001-12-21, 2001-12-23, Bursa, Türkiye, 2001. 100
7. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Öğretmeni Yetiştiren Çağdaş Bir Programın Genel Özellikleri. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Lisans Programı Sempozyumu I, 1999-06-29, 1999-06-30, Bursa, Türkiye, 1999. 100
6. Pehlevan, Z., Nitelikli Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Yetiştir. I. Spor Kongresi , 1998-03-16, 1998-03-18, Erzurum, Türkiye, 1998. 100
5. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokullarına/Bölümlerine Merkezi ve Mahalli Sınav Sistemiyle Alınan Öğrencilerin Akademik ve Bazı Fiziksel Özelliklerinin Karşılaştırılması: Fırat Üniversitesi Örneği. Eğitim Kurumlarında Beden Eğitimi ve Spor III, 1996-12-12, 1996-12-13, Ankara, Türkiye, 1996. 100
4. Pehlevan, Z., Beceriye Dayalı Hareket Öğretiminde “Analiz” Tekniğinin Kullanılması: Halk Oyunları Örneklemi,. Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu-I: Eğitim Bilimleri, 1995-06-22, 1995-06-23, Elazığ, Türkiye, 1995. 100
3. Pehlevan, Z.; Esen, N.; Dönmez, B., Ders Dışı Okul Spor Etkinliklerinin Eğitim Programı Açısından Araştırılması. Eğitim Kurumlarında Beden Eğitimi ve Spor II. Ulusal Sempozyumu , 1993-12-16, 1993-12-18, Manisa, Türkiye, 1994. 100
2. Pehlevan, Z., Üniversiteye Yeni Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Spor Eğilimi Üzerine Bir Araştırma: Fırat Üniversitesi Örneği. Spor Bilimleri II. Ulusal Kongresi , 1992-11-20, 1992-11-22, Ankara, Türkiye, 1992. 100
1. Pehlevan, Z., Ders Dışı Okul Spor Faaliyetlerinde Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Yeri ve Önemi. I. Eğitim Kurumlarında Beden Eğitimi ve Spor Sempozyumu, 1991-12-19, 1991-12-21, Ankara, Türkiye, 1992. 100
1. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenleri Akreditasyon Kurumu: Bir Model Çalışması. 5. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu, 2007-11-02, 2007-11-03, Adana, Türkiye, 2007. 50
10. Öztaş, G.; Pehlevan, Z., Ergenlerin Akran Baskısı ve Sosyal İlişki Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi.. 7. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi , 2014-05-15, 2014-05-17, Karaman, Türkiye, 2014. 50
9. Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Değerlendirme Tercihlerinin Genel Öz Yeterlikleriyle İlişkisi. 8. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi , 2013-04-25, 2013-04-27, Mersin, Türkiye, 2013. 50
8. Pehlevan, Z.; Daşdan Ada, E., Beden Eğitimi Derslerinde “Disiplin Sağlama Stratejileri Ölçeği’nin Türk Öğrenciler İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. 8. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi , 2013-04-25, 2013-04-27, Mersin, Türkiye, 2013. 50
7. Pehlevan, Z., En İyi Öğretmen: Doğa. 3. Doğa Sporları ve Bilim Sempozyumu , 2005-11-26, 2005-11-27, Ankara, Türkiye, 2005. 50
6. Pehlevan, Z.; Arıkan, S., Kulüplü Genç-Öğrenci Hentbolcuların Eğitim Sorunları. I. Spor Kongresi , 1998-03-16, 1998-03-18, Erzurum, Türkiye, 1998. 50
5. Pehlevan, Z., 2000’li Yıllarda Ülke Spor Eğitim Politikasına Genel Bir Bakış. Spor, Toplum ve Devlet Sempozyumu, 1996-11-29, 1996-11-30, İstanbul, Türkiye, 1996. 50
4. Pehlevan, Z., Çocuğun Spor Eğitiminde Pedagojik İlkeler. Spor, Toplum ve Devlet Sempozyumu, 1996-11-29, 1996-11-30, İstanbul, Türkiye, 1996. 50
3. Arslan, C.; Pehlevan, Z., Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğrencilerinin Okudukları Bölüme, Derslere, Öğretim Elemanlarına ve Arkadaşlarına Yönelik Tutumlarının Akademik Başarılarıyla Karşılaştırılması. IV. Spor Bilimleri Kongresi, 1996-11-01, 1996-11-03, Ankara, Türkiye, 1996. 50
2. Pehlevan, Z., İlköğretimde Okul Spor Eğitimi İçin Program Teorileri. Eğitim Fakültesi İlköğretim ve Sorunları Sempozyumu, 1995-05-02, 1995-05-03, Bolu, Türkiye, 1995. 50
1. Pehlevan, Z.; Esen, N.; Dönmez, B., Okul Spor Salonlarının Verimliliği Üzerine Bir Araştırma. Spor Bilimleri III. Ulusal Kongresi , 1994-10-20, 1994-10-22, Ankara, Türkiye, 1994. 50
1. Özkan, F.; Pehlevan, Z., Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanma Amacı ve Düzeyleri. 7. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi , 2014-05-15, 2014-05-17, Karaman, Türkiye, 2014. 25
1. ORTAOKUL BALE ÖĞRENCİLERİNDE BALEYE ÖZGÜ KUVVET VE DENGE ANTRENMANLARININ DENGE, İZOKİNETİK KUVVET, İZOMETRİK KUVVET ve BALE PERFORMANSI PARAMETRELERİNE ETKİSİ, BAP, Proje No: 2017-2-TP3-2551, 17822 EUR, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100
34. GÜLDEN ELVAN, Beden eğitimi derslerinde yapılandırmacı öğrenme ortamı oluşturulmasının öğretmen ve öğrenci tarafından değerlendirilmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
33. GÜNEŞ ÖZDAMAR, Beden eğitimi öğretmenlerinin mesleki değer yönelimleri ve öğrencileri tarafından algılanan disiplin sağlama stratejilerinin incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
32. SUNACAN İLKE BAL, Beden eğitimi derslerinde öz düzenlemeli öğrenme stratejilerini belirlemede özgüven ve katılım motivasyonunun rolü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
31. GÖKAY DAŞDAN, Fiziksel benlik algısının beden dili ve dansa karşı öz-yeterlik algısı üzerine etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
30. MEHMET BİLBEK, Beden eğitimi ve spor yüksekokulu ile eğitim fakültesi öğrencilerinin sosyal benlik algısı açısından karşılaştırılması, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
29. BERNA ÖZCAN, Aktif öğretim ve klasik öğretim yöntemlerinin badminton ders konusuna yönelik duyuşsal ve psikomotor erişi düzeylerine etkisi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
28. PINAR ÖKSÜZOĞLU, Beden eğitimi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin yeterlik algıları, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
27. NEŞE GENÇ, Beden eğitimi öğretmenlerinin ölçme-değerlendirme uygulamaları ve yeterlik algıları, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
26. ŞENER ŞAHİN, Beden eğitimi öğretmenlerinin tükenmişlik ve yaşam doyumu düzeyleri, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
25. FERHAT ÇİFÇİ, Beden eğitimi öğretmenlerinin şiddete başvurma düzeylerinin incelenmesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
24. SEHER YILDIZ, Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin meslekte kendini geliştirme düzeylerinin incelenmesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
23. TAMER SELÇUK, Ortaöğretim öğrencilerinin ders dışı spor yarışmalarına katılımı ve sorunları (Mersin İli örneği), Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
22. GÜLSEN TATAR, Çalışan ve çalışmayan kadınların spor yapma durumları (Sivas ili örneği), Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
21. Güneş Özdamar, “Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Mesleki Değer Yönelimleri ve Öğrencileri Tarafından Algılanan Disiplin Sağlama Stratejilerinin İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
http://www.mersin.edu.tr
20. ERGÜL VAROL, Beden eğitimi öğretmenlerinin eğitim felsefesi eğilimlerinin, otantik öğrenme hazırbulunuşlukları ve otantik ölçme-değerlendirme yöntemine yönelik tutumları ile ilişkisinin incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
19. FULYA SEVİM, Beden eğitimi öğretmenlerinin mesleki inançları ile program okuryazarlığı arasındaki ilişkinin incelenmesi (Osmaniye ili örneği), Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
18. ÜMMÜHAN KAYSİ, Beden eğitimi öğretmen adaylarının "Engelliler için beden eğitimi ve spor" dersine yönelik kaynaştırma eğitimi yeterlik algıları ve tutumları: Deneysel bir çalışma, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
17. ALİME GÜVEN, Toplam kalite yönetimine geçiş sürecinde Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personelinin demografik değişkenler açısından incelenmesi: Mersin ili örneği, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
16. SEKVAN YİMEZ, 10-12 yaş grubu tenisçilerde taktiksel oyun modelinin problem çözme ve becerileri transfer etme düzeylerine etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
15. DERYA DÜKEL, Cimnastik antrenörlerinde mesleki yeterlik, duygusal emek ve tükenmişlik duygusunun bazı değişkenler açısından incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
14. İREM KÜBRA DEMİREZEN, Spora katılan ve katılmayan lise öğrencilerinde okula yönelik tutum ve akran zorbalığına maruz kalma düzeylerinin incelenmesi: Aksaray ili örneği, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
13. SENEM ALTUNBAKIR, Ortaokul beden eğitimi ve spor dersi öğretim programının bilişsel alan kazanımlarının değerlendirilmesi: Mersin ili örneği, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
12. Sunacan İlke Bal, Beden eğitimi derslerinde Öz Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerini Belirlemede Özgüven ve Katılım Motivasyonunun Rolü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200
http://www.mersin.edu.tr
11. Gökay Daşdan, Fiziksel Benlik Algısının Beden Dili ve Dansa Karşı Öz-Yeterlik Algısı Üzerine Etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2013, Tamamlandı. 200
http://www.mersin.edu.tr
10. Mehmet Bilbek, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu İle Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Benlik Algısı Açısından Karşılaştırılması, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çukurova Üniversitesi, 2012, Tamamlandı. 200
9. Pınar Öksüzoğlu, Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlik Algıları, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Diğer, 2009, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_005.pdf
8. Berna Özcan, Aktif Öğretim ve Klasik Öğretim Yöntemlerinin Badminton Ders Konusuna Yönelik Duyuşsal ve Psikomotor Erişi Düzeylerine Etkisi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Diğer, 2009, Tamamlandı. 200
7. Neşe Genç, Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirme Uygulamaları ve Yeterlik Algıları, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Diğer, 2008, Tamamlandı. 200
http://www.mersin.edu.tr
6. Şener Şahin, Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Tükenmişlik ve Yaşam Doyumu Düzeyleri, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2008, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_003.pdf
5. Seher Yıldız, Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin meslekte kendini geliştirme düzeylerinin incelenmesi , Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2006, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_002.pdf
4. Tamer Selçuk, Ortaöğretim öğrencilerinin ders dışı spor yarışmalarına katılımı ve sorunları (Mersin İli örneği), Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2006, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_004.pdf
3. Ferhat Çifçi, Beden eğitimi öğretmenlerinin şiddete başvurma düzeylerinin incelenmesi , Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2006, Tamamlandı. 200
http://www.mersin.edu.tr
2. Hüseyin Şah, Spor yapan ve yapmayan bedensel engellilerin problem çözme becerileri arasındaki farklılıkların incelenmesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Diğer, 2005, Tamamlandı. 200
1. Gülsen TATAR, Çalışan ve çalışmayan kadınların spor yapma durumları (Sivas ili örneği), Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Diğer, 2001, Tamamlandı. 200
3. Yağmur Arınlı, 11-15 Yaş Balerinlere uygulanan Kuvvet ve denge Antrenmanlarının Bale Performansına Etkisi”., Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
http://www.mersin.edu.tr
2. SUNACAN İLKE BAL, Beden eğitimi öğretmenlerinin otantik öğrenme hazırbulunuşlukları ile otantik ölçme-değerlendirme tutumları arasındaki ilişkide öğrenen özerkliğini desteklemenin aracılık rolü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
1. YAĞMUR ARINLI, 11-15 yaş balerinlere uygulanan kuvvet ve denge antrenmanlarının bale performansına etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
1. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORT SCEINCES , EDITOR, E-ISSN : 1308-7266, 2019-10-01 - 2019-12-25. 0
2. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORTS SCEINCES , EDITOR, E-ISSN : 1308-7266, 2019-04-01 - 2019-06-30. 0
3. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORTS SCEINCES , EDITOR, E-ISSN : 1308-7266, 2019-01-01 - 2019-03-25. 0
4. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORTS SCEINCES , EDITOR, E-ISSN : 1308-7266, 2018-10-01 - 2018-12-25. 0
5. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORTS SCEINCES , EDITOR, E-ISSN : 1308-7266, 2018-06-30 - 2018-09-30. 0
6. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORTS SCEINCES , EDITOR, E-ISSN : 1308-7266, 2018-04-01 - 2018-06-30. 0
7. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORT SCIENCES , EDITOR, E-ISSN : 1308-7266, 2017-10-01 - 2017-12-31. 0
8. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORT SCIENCES , EDITOR, E-ISSN : 1308-7266, 2017-06-30 - 2017-09-30. 0
9. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORT SCIENCES , EDITOR, ISSN : e-ISSN1308-7266, E-ISSN : 10.12739, 2017-04-01 - 2017-06-30. 2000
10. NWSA AKADEMIK DERGILER, SPORT SCIENCES , EDITOR, E-ISSN : 1308-7266, 2017-04-01 - 2017-06-30. 0
11. IJSETS, INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORT, EXERCISE AND TRAINING SCIENCES , YAYIN KURULU UYELIGI, E-ISSN : 2149-8229, 2018-04-01 - 2018-06-30. 0
1. GAZİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DEGİSİ , DANIŞMA KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : http://dergipark.gov.tr/gbesbd/page/2452, E-ISSN : 1300-2805, 2017-02-02 - Devam ediyor. 65
2. SPOR VE PERFORMANS ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , DANIŞMA KURULU ÜYELİĞİ, E-ISSN : 1309-5110, 2012-01-01 - Devam ediyor. 65
3. BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , DANIŞMA KURULU ÜYELİĞİ, E-ISSN : 1301-3335, 2009-07-01 - Devam ediyor. 35
4. TÜRKİYE KLİNİKLERİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , DANIŞMA KURULU ÜYELİĞİ, E-ISSN : 1308-0938, 2009-01-01 - Devam ediyor. 35
5. SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , DANIŞMA KURULU ÜYELİĞİ, E-ISSN : 1300-3119, 2012-06-15 - 2012-12-15. 35
1. EDUCATION AND SCIENCE , [ 2013 : 1 ] . 5
2. H. U. JOURNAL OF EDUCATION , [ 2014 : 1 ] . 5
3. INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORT, EXERCISE AND TRAINING SCIENCES (ISJETS) , [ 2017 : 1 ] . 0
4. NWSA SPORT SCIENCES , [ 2015 : 1 ] . 4
5. NWSA SPORT SCIENCES , [ 2010 : 3 ] . 12
6. NWSA SPORT SCIENCES , [ 2011 : 1 ] . 4
7. SPOR BILIMLERI DERGISI , [ 2011 : 1 ] . 4
1. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ (KEFAD) , [ 2015 : 1 ] . 1
2. DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 0
3. G.Ü. SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
4. GAZİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2018 : 2 ] . 2
5. KASTAMONU EDUCATİON JOURNAL , [ 2017 : 1 ] . 1
6. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
7. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
8. KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2015 : 1 ] . 1
9. SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2012 : 1 ] . 1
10. TÜRKİYE KLİNİKLERİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 1
11. Ç.Ü. SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2013 : 1 ] . 0
1. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri Teknolojisi Yüksekokulu., 1998-11-07, Ankara, Türkiye. 25
2. Türkiye Spor Yazarları Vakfı ve Gökçe Karataş Vakfı , 2000-12-23, Ankara, Türkiye. 50
3. Van: Yüzüncü Yıl Üniversitesi ve Türkiye Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenleri Kulübü Derneği, 2011-05-27, Van, Türkiye. 25
4. Mersin Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu ve Türkiye Beden Eğitimi Öğretmenleri Derneği , 2013-04-27, Mersin, Türkiye. 25
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |||
|
||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||
|
||||
TÜBİTAK 1002 | ||||
|
||||
H2020 Projesi | ||||
|
||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||
|
||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||
|
||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||
|
||||
Yurtiçi Araştırma | ||||
|
||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||
|
||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||
|
||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Patent | Uluslararası patent | |||
|
||||
Ulusal patent | ||||
|
||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||
|
||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||
|
||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||
|
||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||
|
||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||||
|
||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||||
|
||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||
|