Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
EJER Congress 2021 (07.07.2021 - 10.07.2021)
Ayşegül Avşar Tuncay
Öğretmen adaylarının göçmenlerin uyumuna ilişkin görüşleri
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi (24.10.2019 - 27.10.2019)
Ayşegül Avşar Tuncay, Hacer Ulu
Drama Yöntemiyle Hazırlanan Özel Eğitim Alanındaki Lisansüstü Çalışmalara Genel Bir Bakış
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi (24.10.2019 - 27.10.2019)
Ayşegül Avşar Tuncay
Kelime Tanıma Envanterinin İlkokul Birinci Sınıflarda Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (12.09.2019 - 14.09.2019)
Ayşegül Avşar Tuncay, Hakan Dedeoğlu
Farklılıklar Üzerine Yazılmış Çocuk Kitaplarında Göstergebilimsel Bir Uygulama
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (16.10.2019 - 20.10.2019)
Ayşegül Avşar Tuncay
Kelime Tanıma Becerilerini Değerlendirmede Kelime Tanıma Envanterinin Kullanımı
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (11.04.2018 - 14.04.2018)
Ayşegül Avşar Tuncay, Hakan Dedeoğlu
Okuma Motivasyonunu Etkileyen Faktörler
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (11.04.2018 - 14.04.2018)
Özlem Baş, Hacer Ulu, Ayşegül Avşar Tuncay
Anadili Türkçe Olmayan İlkokul Birinci Sınıf Suriyeli Mülteci Çocukları ile Kelime Tanıma Envanterinin Kullanımı
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (04.05.2018 - 05.05.2018)
Ayşegül Avşar Tuncay, Hakan Dedeoğlu
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerisinin İncelenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (26.04.2018 - 28.04.2018)
Özlem Baş, Ayşegül Avşar Tuncay, Ali Ekber Şahin, Bilge Gök
Investigation of Multimodal Literacy Levels of Pre-Service Teachers in Terms of Different Variables
4th International Conference on Social Sciences and Education Research (08.09.2017 - 10.09.2017)
Hacer Ulu, Ayşegül Avşar Tuncay
Öğretmen adaylarınınçok katmanlı okuryazarlık ile eleştirel okuma öz yeterlik algıları arasındaki ilişki
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (03.11.2017 - 05.11.2017)
Hacer Ulu, Ayşegül Avşar Tuncay, Özlem Baş
Investigation of Elementary and Turkish Prospective Teachers' Critical Reading Self Efficacy in Terms of Different Variables
4th International Conference on Social Sciences and Education Research (08.09.2017 - 10.09.2017)
Hacer Ulu, Ayşegül Avşar Tuncay
2015 Türkçe Programında Bitişik Eğik Yazıyla İlgili Yapılan Değişikliklere İlişkin Öğrenci Görüşleri
1st International Scientific Researches Congress Humanity and Social Sciences (19.05.2016 - 22.05.2016)
Özlem Baş, Ayşegül Avşar Tuncay
İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Dersi Öğretme Öğrenme Sürecinin Otoriter ve Diyalojik Söylev Açısından Değerlendirilmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu (11.05.2016 - 14.05.2016)
Hacer Ulu, Ayşegül Avşar Tuncay
Intertextuality of Asian European Fairy Tales
10th International Congress of Qualitative Inquiry (21.05.2014 - 24.05.2014)
Özlem Baş, Ayşegül Avşar Tuncay
A qualitative analysis of students age differences in their adaptations to a new program
9th International Congress of Qualitative Inquiry (15.05.2013 - 18.05.2013)
Ali Ekber Şahin, Ayşegül Avşar Tuncay, Derya Can, Nergiz Kardaş İşler, Nuri Barış İnce
Observed misbehavior distribution based on age among first grade students and teacher reactions to misbehavior
9th International Congress of Qualitative Inquiry (15.05.2013 - 18.05.2013)
Ayşegül Avşar Tuncay, Nuri Barış İnce, Ali Ekber Şahin
Invisibilty of Disabled People in Elementary School Textbooks
9th International Congress of Qualitative Inquiry (15.05.2013 - 18.05.2013)
Derya Can, Canay Pekbay, Meral Hakverdi Can, Gökhan Kaya, Ayşegül Avşar Tuncay, Sevcan Candan Helvacı
Okuma güçlüğünün giderilmesine yönelik 3P metodu ve Maze tekniğinin kullanımı
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (16.10.2020 - 18.10.2020)
Ayşegül Avşar Tuncay, Aydın Kızılaslan
Okul öncesi öğretmenlerinin kapsayıcı eğitim çerçevesinde sınıflarında bulunan öğrencilere ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (06.11.2019 - 09.11.2019)
Ayşegül Avşar Tuncay, Aydın Kızılaslan, Çiğdem Nilüfer Umar
İlköğretim Okullarındaki Yönetici ve Öğretmenler Arasındaki Çift Yönlü İletişim İle Yönetici ve Öğretmenlerin İletişim Sürecindeki Tutum ve Davranışının Belirlenmesi
XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (01.10.2009 - 03.10.2009)
Ayşegül Avşar Tuncay