Enhancing Visual and Cognitive Intelligence Memory with Fine-Tuning Modeling Based on Artificial Intelligence Large Language Models
The Eurasia Proceedings of Science, Technology, Engineering and Mathematics (EPSTEM), 2025, vol. , no. 35, pp. 10–28
Mesut Gün, Mustafa Barış Baştürk
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YAPAY ZEKÂ TARAFINDAN ÜRETİLEN GÖRSELLERİN KÜLTÜR AKTARIMI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
İJLA, vol. 13, no. 1, pp. 293–308
Mesut Gün, Elif Alkan, Mustafa Barış Baştürk
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ SÜRECİNDE SÖZ VARLIĞI VE KALIP SÖZLERİN ÖNEMİ
ÇUKAR, vol. , no. , pp. –
Mesut Gün, Elif Alkan, Adnan Polat
Doğal İşitsel - Sözel Yöntem ile İşitme Engelli Öğrencilere Türkçe Öğretimi Bir Literatür Çalışması
YENİSEY, vol. , no. , pp. –
Mesut Gün, Şefik Yılmaz
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI: CHATGPT ÖRNEĞİ
International Journal of Language Academy, vol. , no. , pp. 98–119
Mesut Gün, Beyzanur Durmuş
Sabahattin Ali’nin “Kurtarılamayan Şaheser” ve “Kırlangıçlar” Hikâyelerinin B2 Seviyeye Uyarlanması
International Journal of New Approaches in Social Studies, vol. 8, no. 2, pp. 214–246
Mesut Gün, Elif Alkan
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Sertifikalandırma Sorunları 2023 Yılında Açılan Yabancılara Türkçe Öğretimi Sertifika Programları Ders Saatlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi, vol. 9, no. 1, pp. 1–18
Mesut Gün, Mehmet Ali Atmaca
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN OYUNLARIN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARINA KATKISI
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, vol. 13, no. 4, pp. 702–725
Mesut Gün, Lokman Tanrıkulu, Aslıhan Türk
Yumurtadan Çıkan Öğretmen Adlı Eserin Nitelikli Çocuk Kitaplarında Bulunması Gereken İlkeler Kapsamında İncelenmesi
Cocuk, Edebiyat ve Dil Egitimi Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 77–94
Mesut Gün, Elif Alkan, Mustafa Kuzey İlhan
8. SINIF ÖĞRENCİLERİ NE OKUMALI? OKUMA ALIŞKANLIĞI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
İJLA, vol. , no. , pp. 350–359
Mesut Gün, İlhami Kaya, Ahmet Yılmaz
Examining the Relationships Among Teachers' Work Engagement, Teamwork Attitudes, and Efficacy for Classroom Diversity
INSAN & TOPLUM-THE JOURNAL OF HUMANITY & SOCIETY, vol. 12, no. 4, pp. 155–182
Bahadır Gülbahar, Gözde Sezen Gültekin, Mesut Gün
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KALIP İFADELERE YÖNELİK BİR ÖĞRETİM TEKNİĞİ ÖNERİSİ: YEDİ BASAMAK TEKNİĞİ
ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 8, no. 3, pp. 426–440
Mesut Gün, Feride Kavak
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KELİME ÖĞRETİRKEN KULLANILABİLECEK BİR ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI ÖRNEĞİ: AURASMA
International Journal of Language Academy, vol. 10, no. 4, pp. 60–70
Mesut Gün, Duygu Bilgen
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE VE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ KİTAPLARINDA ÇOK KÜLTÜRLÜLÜĞÜN KULLANILAN GÖRSELLER ÜZERİNDEN ANALİZİ: YEDİ İKLİM VE SPEAKOUT ÖRNEĞİ
YENİSEY, vol. , no. , pp. 102–124
Mesut Gün, Melike Kılıç Gökçakan
A corpus-based research: The vocabulary content and parts of speech of A1 level textbooks used in teaching Turkish as a foreign language
JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES, vol. 17, no. 1, pp. 236–267
Ramazan Şimşek, Mesut Gün
A Corpus-Based Proposal for the Vocabulary to be Taught at A1 Level in the Teaching of Turkish as a Foreign Language
Educational Policy Analysis and Strategic Research, vol. 16, no. 1, pp. 356–373
Ramazan Şimşek, Mesut Gün
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KÜLTÜR AKTARIMINDA MÜZELERİN KULLANILMASI
LİTTERA TURCA, vol. 7, no. 4, pp. 1275–1291
Mesut Gün, Nazlı Çeri
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARINDA GELENEKSEL TÜRK TİYATROSUNUN KULLANIMI
ÇUKAR, vol. 7, no. 3, pp. 454–469
Mesut Gün, Egemen Tüzmen
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ KİTAPLARINDA KÜLTÜR AKTARIMI: ‘‘SALİH HİKÂYE SERİSİ’’ ÖRNEĞİ
RESSJOURNALL, vol. 1, no. 8, pp. 287–295
Mesut Gün, Lokman Tanrıkulu
Perceptions of secondary school 8th grade students regarding smart board concept
JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES, vol. 16, no. 1, pp. 154–165
Mesut Gün, Ahmet Yılmaz
AKRAN DEĞERLENDİRMESİNİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN C1 DÜZEYİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGISINA ETKİSİ
International Journal of Language Academy, vol. 8, no. 4, pp. 110–120
Betül Karateke Bayat, Mesut Gün
Yedi İklim Türkçe Öğretim Seti Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Sözcük Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi
Researcher: Social Science Studies, vol. 8, no. 1, pp. 214–235
Abdullah Uğur, Mesut Gün
The Views of Instuructors on Teaching Speaking Skills to the Syrian Students Learning Turkish as a Foreign Language
Educational Policy Analysis and Strategic Research, vol. 15, no. 1, pp. 197–208
Mesut Gün, Ali Yiğit
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde Gazi Üniversitesi B1 Seviyesi Ders Kitabıdinleme bölümünün incelenmesi
RUMELİ-DE, vol. , no. Ö7, pp. 59–79
Mesut Gün, Medine Bakırdöğen
Evaluation of Free Reading Texts in Yedi İklim Turkish Set For Foreigners
BASE FOR ELECTRONIC EDUCATIONAL SCIENCES, vol. 1, no. 1, pp. 40–50
Mesut Gün, Abdullah Uğur
İzmir Yabancılar İçin Türkçe A1 Kitabının Yapılandırmacı Yaklaşım İlkelerine Göre Değerlendirilmesi
Researcher:Social Science Studie, vol. 7, no. 3, pp. 88–99
Mesut Gün, Pınar Nünükoğlu
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE ANA DİLİ URDUCA OLAN TEMEL SEVİYE (A1) ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA SORUNLARI: KAYSERİ ERSEM ÖRNEĞİ
Route Educational and Social Science Journal, vol. 6, no. 8, pp. 35–45
Mesut Gün, Emre Özdemir
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarındaki Okuma Metinlerinde Atasözü Ve Deyimlerin Dağılımı: Yedi İklim Örneği
International Journal of Language Academy, vol. 7, no. 3, pp. 214–233
Mesut Gün, Burak İkizçınar
Yedi İklim B1 ve B2 Türkçe Öğretim Setlerindeki Serbest Okuma Metinlerinin Görseller ile Bütünlüğünün İncelenmesi
ULUSLARARASI ÇOCUK EDEBİYATI VE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 3, no. 2, pp. 1–28
Mesut Gün, Ahmet Ünal
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ: TEMEL SEVİYEDE GEÇMİŞ ZAMAN ÖĞRETİMİ ÜZERİNE METİN VE ETKİNLİK ÖNERİLERİ
International Journal of Language and Education Research, vol. 1, no. 1, pp. 1–25
Mesut Gün, İsmail Demirtaş
Çok Uluslu Aileye Sahip İki Dilli Çocukların Türkçe Sözlü Dil Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yöntemine Göre İncelenmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 325–342
Gülnur Aydın, Mesut Gün
YUNUS EMRE ENSTİTÜSÜ TÜRKÇE ÖĞRENİYORUM A1.1 VE A1.2 SEVİYE DERS VE ÇALIŞMA KİTAPLARININ AVRUPA ORTAK BAŞVURU METNİ (CEFR)’E VE 6-10 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLERİN SEVİYELERİNE UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ
Route Educational and Social Science Journal, vol. 5, no. 14, pp. 749–758
Mesut Gün, Cihan Önder Günay
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN YENİLENEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ
International Journal of Social Science, vol. 7, no. Number: 71, pp. 67–79
Mesut Gün, İlhami Kaya
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Hikâye Kitaplarının İncelenmesi: Yunus Emre Enstitüsü Türkçe Öğretimi A1-A2 Hikâye Seti Örneği
International Journal of Languages’s Education, vol. 1, no. Volume 5 Issue 3, pp. 502–517
Mesut Gün, Ramazan Şimşek
TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞAN YABANCILARA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
RESSJOURNAL, vol. 4, no. 7, pp. 365–378
Mesut Gün, Ramazan Şimşek
İki Farklı Dilin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Temel Seviye Ders Kitaplarının Dinleme Etkinlikleri Bakımından Karşılaştırılması1
İJLA, vol. 5, no. 7, pp. 387–403
Mesut Gün, Çiğdem Yalçın, Muhammet Raşit Memiş
Suriyeli Mülteci Okul Çağı Çocuklarının Eğitimi ve Geleceğe Yönelik Görüşleri
International Journal of Language Academy, vol. , no. , pp. 152–162
Mesut Gün, Murat Yıldız, Tuğcihan Güvendik
Türkiye’xxde Kamp Dışında Misafir Edilen Suriyeli Sığınmacı Gençlere Yönelik Eğitim Hizmetleri (Kayseri Örneği)
Route Educational and Social Science Journal, vol. , no. , pp. 287–299
Mesut Gün, Yüksel Baldık
İlköğretim Türkçe Öğretmenlerinin Erken Yaşta Yabancı Dil Öğretiminin Ana Dil Eğitimine EtkileriHakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
İJLA, vol. 5, no. 4, pp. 1–18
Mesut Gün, İlhami Kaya
Araplara Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar Ürdün Örneği
Journal of Turkish Studies, vol. 11, no. Volume 11 Issue 19, pp. 9–9
Ahmet Akkaya, Mesut Gün
2015 TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI NIN 7 8 SINIFLAR MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ
The Journal of Academic Social Science Studies, vol. 11, no. Number: 52, pp. 285–285
Mesut Gün, İlhami Kaya
Effect of Usage of Animation on Students Academic Success in the Field of Grammar Learning in the 6th Grade Turkish Lessons 6
International Journal of Progressive Education, vol. 12, no. 1, pp. 13–20
Mesut Gün
The Opinions of the Instructors about the Listening Skills of Syrian Students Learning Turkish
International Journal of Social Sciences and Education, vol. 5, no. 4, pp. 559–569
Mesut Gün
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Yöntem Seçimi ve Alternatif Yöntemler
Turkish Studies, vol. 10, no. Volume 10 Issue 11, pp. 549–549
Mehmet Dursun Erdem, Mesut Gün, Pelin Sever
Tekerleme Alıştırmalarına Dayalı Etkinliklerin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Suriyeli Arapların Konuşma Becerilerine Etkisi
Route Educational and Social Science Journal, vol. 2, no. 5, pp. 1–1
Mehmet Dursun Erdem, Murat Şengül, Mesut Gün, Ayşegül Büyükaslan
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Okuma Metinlerinin Öğretim Elemanlarınca Diller İçin Avrup
Journal of Turkish Studies, vol. 10, no. Volume 10 Issue 3, pp. 455–455
Mehmet Dursun Erdem, Mesut Gün, Murat Şengül, Ramazan Şimşek
Opinions of Instructors about Reading Skills of SyrianStudents Learning Turkish
Educational Research and Reviews, vol. 10, no. 10, pp. 1424–1433
Mesut Gün
Yabancılara Türkçe Öğretimi Veren Elemanların Adıyaman İli Çadır Kent Bölgesinde Türkçe Öğrenen Suriyeli Araplara Türk Kültürü Aktarımına İlişkin Görüşleri
Cappadocıa Journal Of Hıstory And Socıal Scıences, vol. 2, no. 5, pp. 119–138
Mesut Gün
İleri Seviye İçin Hazırlanan İstanbul Yabancılar İçin Türkçe Öğretim Setinin Kültür Aktarımı Açısından İncelenmesi
International Journal of Language Academy, vol. 3, no. 1, pp. 8–17
Mehmet Dursun Erdem, Mesut Gün, Betül Karateke
ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN “TÜRKÇE SÖZLÜK” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Turkish Studies, vol. 10, no. 7, pp. 447–466
Mesut Gün
Metaphoric Perceptions of Students in 8th Class in Secondary School Related to the Term Child
International Journal of Research in Humanities and Social Studies, vol. 2, no. 4, pp. 37–44
Mesut Gün
Kutadgu Bilig ve Divânü Lügati t Türk te Oyunla İlgili Kavramlar ve Terimler
International Journal of Language Academy, vol. 2, no. 4, pp. 49–67
Ömer Tuğrul Kara, Mesut Gün
Yabancılara Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarının Türkçe Öğretim Merkezlerinde Görev Yapan Öğretim Elemanları Açısından Değerlendirilmesi
Turkish Studies, vol. 9, no. 6, pp. 1–16
Mesut Gün, Ahmet Akkaya, Ömer Tuğrul Kara
İkinci Kademe Türkçe Dersi Okuma Etkinliklerinde Öğrenme Ortamları ile Kullanılan Araç Gereçlerin Yeterliliği
The History Scholl, vol. 6, no. XV, pp. 545–567
Mesut Gün
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Dersi Okuma Etkinliklerinde Karşılaşılan Sorunlar
Turkish Studies, vol. 7, no. 4, pp. 1961–1977
Mesut Gün
Creative Thought in Teaching Turkish Language
Educational Research and Review, vol. 6, no. 50, pp. 408–416
Talat Aytan, Mesut Gün
Türkçe Öğretmeni Özel Alan Yeterlikleri İle İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretim Programı İlişkisi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 3, no. 10, pp. 286–315
Talat Aytan, Mesut Gün
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Piktes Kazanımları Çerçevesinde Sözlü Miras Kitabının Temel Orta ve İleri Seviyeye Yönelik Eylem Odaklı Dil Öğretim Sürecinde Ders Planı Örnekleri
Turkish Studies - Language and Literature, vol. , no. , pp. –
Mesut Gün, Elif Alkan
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ WEB 3.0 VE METAVERSE KAVRAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ÇÜTAD, vol. 9, no. 1, pp. 329–344
Mesut Gün, Beyzanur Durmuş Öz
DÖRT BECERİDE TÜRKÇE DİL SINAVI’NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Journal of History School, vol. LXVIII, no. LXVIII, pp. 570–588
Mesut Gün, Beyzanur Durmuş Öz
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI ÖRGÜN EĞİTİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN OKUL YÖNETİCİLERİNİN İDEAL ÖĞRETMEN ALGILARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 779–791
Mesut Gün, İlhami Kaya
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KÜLTÜRÜN SESSİZ BİR GÖSTERGESİ: BEDEN DİLİ
ÇÜTAD, vol. 7, no. 2, pp. 943–968
Mesut Gün, Aslıhan Yurtçu
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN İŞİTME ENGELLİ BİREYLER İÇİN İŞARET DİLİ SÖZ VARLIĞI VERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
NEVÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, vol. 12, no. 4, pp. 2290–2302
Mesut Gün, Lokman Tanrıkulu, Aslıhan Türk
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLMESİNDE DİJİTAL TABANLI MATERYAL TASARIM ÖRNEĞİ: METAVERSE UYGULAMASININ KULLANIMI
TARİH OKULU DERGİSİ, vol. LXI, no. LXI, pp. 4467–4486
Mesut Gün, Kemal Delen
COMPARISON OF NOTES, MESSAGES AND FORMS SECTION IN THE COMMON EUROPEAN FRAMEWORK OF REFERENCE FOR LANGUAGES 2001 AND 2008 EDITIONS
NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, vol. 11, no. 2, pp. 776–786
Mesut Gün, Azize Demirkök Alhan
Evaluation of Listening Texts of Gazi University Level B2 Textbooks
Kastamonu Education Journal,, vol. 29, no. 2, pp. 490–513
Mesut Gün, Hanife Geçim
Yabancılara Türkçe öğretimi alanında ek çalışma kâğıtları ile deyim öğretimi
RUMELİ DE, vol. 29, no. 23, pp. 49–64
Mesut Gün, Lokman Tanrıkulu, Aslıhan Türk
DÜNYADA GÖÇMEN EĞİTİMİ POLİTİKALARI BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN GÖÇMEN EĞİTİMİ SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
DÜNYADA GÖÇMEN EĞİTİMİ POLİTİKALARI BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN GÖÇMEN EĞİTİMİ SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, vol. 50, no. 1, pp. 1031–1053
Mesut Gün, Suna Yüksel
YUNUS EMRE ENSTİTÜSÜ A2.1 VE A2.2 KİTAPLARININ 11-15 YAŞLARINDAKİ SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN SEVİYELERİNE UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ
ÇÜTAD, vol. 6, no. 1, pp. 268–287
Mesut Gün, Gözde Bala Eryılmaz
AVRUPA ORTAK BAŞVURU METNİ’NDE (2018) YARATICI YAZMA BECERİSİNİN İNCELENMESİ
ÇUKAR, vol. 6, no. 1, pp. 200–212
Mesut Gün, Hilal Çifçi
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sosyo-Kültürel Yansımalar
Turkish Journal of Primary Education, vol. 5, no. 1, pp. 46–58
Mesut Gün, Ramazan Şimşek
YUNUS EMRE ENSTİTÜSÜ YEDİ İKLİM TÜRKÇE SETİNİN (TEMEL SEVİYE: A1) DİNLEMEETKİNLİKLERİNİN ÇERÇEVE PROGRAMI ÖLÇEĞİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
Tarih Okulu Dergisi (TOD), vol. 4, no. XLIII, pp. 1836–1851
Mesut Gün, Gizem Alptekin
GEÇİCİ EĞİTİM MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN TÜRKÇE OKUTMANLARININ SURİYELİ ÖĞRENCİLERE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMES
TURKİSH STUDİES, vol. 14, no. 6, pp. 3125–3146
Mesut Gün, İlhami Kaya, Ahmet Yılmaz
Temel Seviye Yabancılara Türkçe Öğretimi Kitaplarında Yer Alan Dil Bilgisi Konularının ve Etkinliklerinin Karşılaştırılması ve Analizi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. 2089–2101
Mesut Gün, Çiğdem Yalçın, Buket Seda Pişkin
ÖĞRETİM ELEMANLARININ TÜRKÇE ÖĞRENEN SURİYELİ ARAP ÖĞRENCİLERE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI, vol. 4, no. 7, pp. 101–116
Mesut Gün, Feyzullah Ağırman
Seçmeli Medya Okuryazarlığı Dersi Uygulamasının Öğrencilere Katkıları Üzerine BirDeğerlendirme
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. –
Mesut Gün, İlhami Kaya
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Alanında Yazılmış Bilimsel Makalelerde Geçen Anahtar Sözcüklere İlişkin Bir İçerik Analizi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 34, pp. 213–237
Mehmet Dursun Erdem, Mesut Gün, Murat Şengül, Erişan Özkan
Ortaokul Türkçe Dersinde Dinleme Eğitiminde Drama Yönteminin Kullanılması ve Bir Uygulama Örneği
Türkiz, vol. 3, no. 29, pp. 105–116
Ömer Tuğrul Kara, Mesut Gün
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Dersi Okuma Metinlerinde Karşılaşılan Sorunlar
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi, vol. 1, no. 4, pp. 1–21
Mesut Gün