Enhancing Visual and Cognitive Intelligence Memory with Fine-Tuning Modeling Based on Artificial Intelligence Large Language Models

The Eurasia Proceedings of Science, Technology, Engineering and Mathematics (EPSTEM), 2025, vol. , no. 35, pp. 10–28

Mesut Gün, Mustafa Barış Baştürk

2025 Hakemli Scopus Link
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YAPAY ZEKÂ TARAFINDAN ÜRETİLEN GÖRSELLERİN KÜLTÜR AKTARIMI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

İJLA, vol. 13, no. 1, pp. 293–308

Mesut Gün, Elif Alkan, Mustafa Barış Baştürk

2025 Hakemli MLA Link
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ SÜRECİNDE SÖZ VARLIĞI VE KALIP SÖZLERİN ÖNEMİ

ÇUKAR, vol. , no. , pp. –

Mesut Gün, Elif Alkan, Adnan Polat

2024 Hakemli MLA Link
Doğal İşitsel - Sözel Yöntem ile İşitme Engelli Öğrencilere Türkçe Öğretimi Bir Literatür Çalışması

YENİSEY, vol. , no. , pp. –

Mesut Gün, Şefik Yılmaz

2024 Hakemli MLA Link
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI: CHATGPT ÖRNEĞİ

International Journal of Language Academy, vol. , no. , pp. 98–119

Mesut Gün, Beyzanur Durmuş

2024 Hakemli MLA Link
Sabahattin Ali’nin “Kurtarılamayan Şaheser” ve “Kırlangıçlar” Hikâyelerinin B2 Seviyeye Uyarlanması

International Journal of New Approaches in Social Studies, vol. 8, no. 2, pp. 214–246

Mesut Gün, Elif Alkan

2024 Hakemli ROAD Link
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Sertifikalandırma Sorunları 2023 Yılında Açılan Yabancılara Türkçe Öğretimi Sertifika Programları Ders Saatlerinin İncelenmesi

Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi, vol. 9, no. 1, pp. 1–18

Mesut Gün, Mehmet Ali Atmaca

2024 Hakemli DOAJ Link
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN OYUNLARIN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARINA KATKISI

Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, vol. 13, no. 4, pp. 702–725

Mesut Gün, Lokman Tanrıkulu, Aslıhan Türk

2023 Hakemli MLA Link
Yumurtadan Çıkan Öğretmen Adlı Eserin Nitelikli Çocuk Kitaplarında Bulunması Gereken İlkeler Kapsamında İncelenmesi

Cocuk, Edebiyat ve Dil Egitimi Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 77–94

Mesut Gün, Elif Alkan, Mustafa Kuzey İlhan

2023 Hakemli DRJI Link
8. SINIF ÖĞRENCİLERİ NE OKUMALI? OKUMA ALIŞKANLIĞI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI

İJLA, vol. , no. , pp. 350–359

Mesut Gün, İlhami Kaya, Ahmet Yılmaz

2023 Hakemli HW Wilson Link
Examining the Relationships Among Teachers' Work Engagement, Teamwork Attitudes, and Efficacy for Classroom Diversity

INSAN & TOPLUM-THE JOURNAL OF HUMANITY & SOCIETY, vol. 12, no. 4, pp. 155–182

Bahadır Gülbahar, Gözde Sezen Gültekin, Mesut Gün

2022 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Link
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KALIP İFADELERE YÖNELİK BİR ÖĞRETİM TEKNİĞİ ÖNERİSİ: YEDİ BASAMAK TEKNİĞİ

ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 8, no. 3, pp. 426–440

Mesut Gün, Feride Kavak

2022 Hakemli MLA Link
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KELİME ÖĞRETİRKEN KULLANILABİLECEK BİR ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI ÖRNEĞİ: AURASMA

International Journal of Language Academy, vol. 10, no. 4, pp. 60–70

Mesut Gün, Duygu Bilgen

2022 Hakemli MLA Link
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE VE İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ KİTAPLARINDA ÇOK KÜLTÜRLÜLÜĞÜN KULLANILAN GÖRSELLER ÜZERİNDEN ANALİZİ: YEDİ İKLİM VE SPEAKOUT ÖRNEĞİ

YENİSEY, vol. , no. , pp. 102–124

Mesut Gün, Melike Kılıç Gökçakan

2022 Hakemli DRJI Link
A corpus-based research: The vocabulary content and parts of speech of A1 level textbooks used in teaching Turkish as a foreign language

JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES, vol. 17, no. 1, pp. 236–267

Ramazan Şimşek, Mesut Gün

2021 Hakemli ERİC Link
A Corpus-Based Proposal for the Vocabulary to be Taught at A1 Level in the Teaching of Turkish as a Foreign Language

Educational Policy Analysis and Strategic Research, vol. 16, no. 1, pp. 356–373

Ramazan Şimşek, Mesut Gün

2021 Hakemli ERİC Link
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KÜLTÜR AKTARIMINDA MÜZELERİN KULLANILMASI

LİTTERA TURCA, vol. 7, no. 4, pp. 1275–1291

Mesut Gün, Nazlı Çeri

2021 Hakemli Endekste taranmıyor Link
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARINDA GELENEKSEL TÜRK TİYATROSUNUN KULLANIMI

ÇUKAR, vol. 7, no. 3, pp. 454–469

Mesut Gün, Egemen Tüzmen

2021 Hakemli Index Copernicus Link
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ KİTAPLARINDA KÜLTÜR AKTARIMI: ‘‘SALİH HİKÂYE SERİSİ’’ ÖRNEĞİ

RESSJOURNALL, vol. 1, no. 8, pp. 287–295

Mesut Gün, Lokman Tanrıkulu

2021 Hakemli Route Educational and Social Science Journal Link
Perceptions of secondary school 8th grade students regarding smart board concept

JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES, vol. 16, no. 1, pp. 154–165

Mesut Gün, Ahmet Yılmaz

2020 Hakemli ERİC Link
AKRAN DEĞERLENDİRMESİNİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN C1 DÜZEYİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGISINA ETKİSİ

International Journal of Language Academy, vol. 8, no. 4, pp. 110–120

Betül Karateke Bayat, Mesut Gün

2020 Hakemli MLA
Yedi İklim Türkçe Öğretim Seti Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Sözcük Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi

Researcher: Social Science Studies, vol. 8, no. 1, pp. 214–235

Abdullah Uğur, Mesut Gün

2020 Hakemli Germany National LibraryIndex CopernicusSosyal Bilimler Atıf Dizini SOBİADABL Universitat Bibliothek...
The Views of Instuructors on Teaching Speaking Skills to the Syrian Students Learning Turkish as a Foreign Language

Educational Policy Analysis and Strategic Research, vol. 15, no. 1, pp. 197–208

Mesut Gün, Ali Yiğit

2020 Hakemli ERİC
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde Gazi Üniversitesi B1 Seviyesi Ders Kitabıdinleme bölümünün incelenmesi

RUMELİ-DE, vol. , no. Ö7, pp. 59–79

Mesut Gün, Medine Bakırdöğen

2020 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Evaluation of Free Reading Texts in Yedi İklim Turkish Set For Foreigners

BASE FOR ELECTRONIC EDUCATIONAL SCIENCES, vol. 1, no. 1, pp. 40–50

Mesut Gün, Abdullah Uğur

2020 Hakemli MLA Link
İzmir Yabancılar İçin Türkçe A1 Kitabının Yapılandırmacı Yaklaşım İlkelerine Göre Değerlendirilmesi

Researcher:Social Science Studie, vol. 7, no. 3, pp. 88–99

Mesut Gün, Pınar Nünükoğlu

2019 Hakemli Index CopernicusGermany National LibraryABL Universitat Bibliothek LeipzigGerman Institute of Global...
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE ANA DİLİ URDUCA OLAN TEMEL SEVİYE (A1) ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA SORUNLARI: KAYSERİ ERSEM ÖRNEĞİ

Route Educational and Social Science Journal, vol. 6, no. 8, pp. 35–45

Mesut Gün, Emre Özdemir

2019 Hakemli Route Educational and Social Science Journal,SOBIAD,Scilit,Turkish Education IndexOpen Academic Jour...
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarındaki Okuma Metinlerinde Atasözü Ve Deyimlerin Dağılımı: Yedi İklim Örneği

International Journal of Language Academy, vol. 7, no. 3, pp. 214–233

Mesut Gün, Burak İkizçınar

2019 Hakemli The National Library of Finland, Melinda,Index Copernicus, EBSCO, Modern Language Association (MLA)...
Yedi İklim B1 ve B2 Türkçe Öğretim Setlerindeki Serbest Okuma Metinlerinin Görseller ile Bütünlüğünün İncelenmesi

ULUSLARARASI ÇOCUK EDEBİYATI VE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 3, no. 2, pp. 1–28

Mesut Gün, Ahmet Ünal

2019 Hakemli Academic Resource Index ResearchBib, ASOS,INDEX COPERNICUS, Arastırmax Index...
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ: TEMEL SEVİYEDE GEÇMİŞ ZAMAN ÖĞRETİMİ ÜZERİNE METİN VE ETKİNLİK ÖNERİLERİ

International Journal of Language and Education Research, vol. 1, no. 1, pp. 1–25

Mesut Gün, İsmail Demirtaş

2019 Hakemli MLA
Çok Uluslu Aileye Sahip İki Dilli Çocukların Türkçe Sözlü Dil Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yöntemine Göre İncelenmesi

Ana Dili Eğitimi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 325–342

Gülnur Aydın, Mesut Gün

2018 Hakemli TR DİZİN 7 atıf Link
YUNUS EMRE ENSTİTÜSÜ TÜRKÇE ÖĞRENİYORUM A1.1 VE A1.2 SEVİYE DERS VE ÇALIŞMA KİTAPLARININ AVRUPA ORTAK BAŞVURU METNİ (CEFR)’E VE 6-10 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLERİN SEVİYELERİNE UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ

Route Educational and Social Science Journal, vol. 5, no. 14, pp. 749–758

Mesut Gün, Cihan Önder Günay

2018 Hakemli Route Educational And Social Science Journal, SOBIAD, Scilit, Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Jo...
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN YENİLENEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ

International Journal of Social Science, vol. 7, no. Number: 71, pp. 67–79

Mesut Gün, İlhami Kaya

2018 Hakemli MLA, EBSCO 1 atıf Link
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Hikâye Kitaplarının İncelenmesi: Yunus Emre Enstitüsü Türkçe Öğretimi A1-A2 Hikâye Seti Örneği

International Journal of Languages’s Education, vol. 1, no. Volume 5 Issue 3, pp. 502–517

Mesut Gün, Ramazan Şimşek

2017 Hakemli MLA, DOAJ 5 atıf Link
TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞAN YABANCILARA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

RESSJOURNAL, vol. 4, no. 7, pp. 365–378

Mesut Gün, Ramazan Şimşek

2017 Hakemli Route Educational And Social Science Journal, SOBİAD, Türk Eğitim İndeksi...
İki Farklı Dilin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Temel Seviye Ders Kitaplarının Dinleme Etkinlikleri Bakımından Karşılaştırılması1

İJLA, vol. 5, no. 7, pp. 387–403

Mesut Gün, Çiğdem Yalçın, Muhammet Raşit Memiş

2017 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List... Link
Suriyeli Mülteci Okul Çağı Çocuklarının Eğitimi ve Geleceğe Yönelik Görüşleri

International Journal of Language Academy, vol. , no. , pp. 152–162

Mesut Gün, Murat Yıldız, Tuğcihan Güvendik

2017 Hakemli MLA,
Türkiye’xxde Kamp Dışında Misafir Edilen Suriyeli Sığınmacı Gençlere Yönelik Eğitim Hizmetleri (Kayseri Örneği)

Route Educational and Social Science Journal, vol. , no. , pp. 287–299

Mesut Gün, Yüksel Baldık

2017 Hakemli TÜRK EĞİTİM İNDEKSİ, Open Academic Journal İndex
İlköğretim Türkçe Öğretmenlerinin Erken Yaşta Yabancı Dil Öğretiminin Ana Dil Eğitimine EtkileriHakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

İJLA, vol. 5, no. 4, pp. 1–18

Mesut Gün, İlhami Kaya

2017 Hakemli MLA, EBSCO
Araplara Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar Ürdün Örneği

Journal of Turkish Studies, vol. 11, no. Volume 11 Issue 19, pp. 9–9

Ahmet Akkaya, Mesut Gün

2016 Hakemli MLA, DOAJ 3 atıf Link
2015 TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI NIN 7 8 SINIFLAR MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ

The Journal of Academic Social Science Studies, vol. 11, no. Number: 52, pp. 285–285

Mesut Gün, İlhami Kaya

2016 Hakemli MLA, DOAJ 1 atıf Link
Effect of Usage of Animation on Students Academic Success in the Field of Grammar Learning in the 6th Grade Turkish Lessons 6

International Journal of Progressive Education, vol. 12, no. 1, pp. 13–20

Mesut Gün

2016 Hakemli ERIC, OCLC-WorldCat, Journal Finder, DOAJ, EBSCO,AERA e-journals, A Listing of New Electronic Journa...
The Opinions of the Instructors about the Listening Skills of Syrian Students Learning Turkish

International Journal of Social Sciences and Education, vol. 5, no. 4, pp. 559–569

Mesut Gün

2015 Hakemli Education Full Text (H.W.Wilson), Education Abstract (H.W.Wilson), EBSCO Electronic Journal Service...
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Yöntem Seçimi ve Alternatif Yöntemler

Turkish Studies, vol. 10, no. Volume 10 Issue 11, pp. 549–549

Mehmet Dursun Erdem, Mesut Gün, Pelin Sever

2015 Hakemli ULAKBİM, EBSCO, DOAJ, ICAAP,Scientific Commons, MLA, ASOS, TEİ, AMIR (Access to Mideast and Islamic ... 5 atıf Link
Tekerleme Alıştırmalarına Dayalı Etkinliklerin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Suriyeli Arapların Konuşma Becerilerine Etkisi

Route Educational and Social Science Journal, vol. 2, no. 5, pp. 1–1

Mehmet Dursun Erdem, Murat Şengül, Mesut Gün, Ayşegül Büyükaslan

2015 Hakemli Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal İndex, Directory of Research Journals İndexing, Google Sc... 2 atıf Link
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Okuma Metinlerinin Öğretim Elemanlarınca Diller İçin Avrup

Journal of Turkish Studies, vol. 10, no. Volume 10 Issue 3, pp. 455–455

Mehmet Dursun Erdem, Mesut Gün, Murat Şengül, Ramazan Şimşek

2015 Hakemli EBSCO, MLA 4 atıf Link
Opinions of Instructors about Reading Skills of SyrianStudents Learning Turkish

Educational Research and Reviews, vol. 10, no. 10, pp. 1424–1433

Mesut Gün

2015 Hakemli ERIC, Google Scholar, Genamics Journal Seek 2 atıf Link
Yabancılara Türkçe Öğretimi Veren Elemanların Adıyaman İli Çadır Kent Bölgesinde Türkçe Öğrenen Suriyeli Araplara Türk Kültürü Aktarımına İlişkin Görüşleri

Cappadocıa Journal Of Hıstory And Socıal Scıences, vol. 2, no. 5, pp. 119–138

Mesut Gün

2015 Hakemli GİGA, DRJİ, SOBİAD
İleri Seviye İçin Hazırlanan İstanbul Yabancılar İçin Türkçe Öğretim Setinin Kültür Aktarımı Açısından İncelenmesi

International Journal of Language Academy, vol. 3, no. 1, pp. 8–17

Mehmet Dursun Erdem, Mesut Gün, Betül Karateke

2015 Hakemli The National Library of Finland, Melinda, Asos Index, Research Bible,AcademicKeys, CiteFactor, ROAD,...
ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN “TÜRKÇE SÖZLÜK” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

Turkish Studies, vol. 10, no. 7, pp. 447–466

Mesut Gün

2015 Hakemli MLA, DOAJ
Metaphoric Perceptions of Students in 8th Class in Secondary School Related to the Term Child

International Journal of Research in Humanities and Social Studies, vol. 2, no. 4, pp. 37–44

Mesut Gün

2015 Hakemli Endekste taranmıyor
Kutadgu Bilig ve Divânü Lügati t Türk te Oyunla İlgili Kavramlar ve Terimler

International Journal of Language Academy, vol. 2, no. 4, pp. 49–67

Ömer Tuğrul Kara, Mesut Gün

2014 Hakemli The National Library of Finland, Melinda,Asos Index, Research Bible, AcademicKeys, Cite Faktor, Gİ...
Yabancılara Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarının Türkçe Öğretim Merkezlerinde Görev Yapan Öğretim Elemanları Açısından Değerlendirilmesi

Turkish Studies, vol. 9, no. 6, pp. 1–16

Mesut Gün, Ahmet Akkaya, Ömer Tuğrul Kara

2014 Hakemli ULAKBİM , EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, TEİ, AMIR (Access to Mideast and Islami...
İkinci Kademe Türkçe Dersi Okuma Etkinliklerinde Öğrenme Ortamları ile Kullanılan Araç Gereçlerin Yeterliliği

The History Scholl, vol. 6, no. XV, pp. 545–567

Mesut Gün

2013 Hakemli Türk Eğitim Endeksi, Asos, araştirmax, Research Bible... 1 atıf Link
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Dersi Okuma Etkinliklerinde Karşılaşılan Sorunlar

Turkish Studies, vol. 7, no. 4, pp. 1961–1977

Mesut Gün

2012 Hakemli ULAKBİM, EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, TEİ, AMIR (Access to Mideast and Islamic... 1 atıf
Creative Thought in Teaching Turkish Language

Educational Research and Review, vol. 6, no. 50, pp. 408–416

Talat Aytan, Mesut Gün

2011 Hakemli ERİC
Türkçe Öğretmeni Özel Alan Yeterlikleri İle İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretim Programı İlişkisi

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 3, no. 10, pp. 286–315

Talat Aytan, Mesut Gün

2010 Hakemli EBSCO, MLA
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Piktes Kazanımları Çerçevesinde Sözlü Miras Kitabının Temel Orta ve İleri Seviyeye Yönelik Eylem Odaklı Dil Öğretim Sürecinde Ders Planı Örnekleri

Turkish Studies - Language and Literature, vol. , no. , pp. –

Mesut Gün, Elif Alkan

2024 Hakemli TR DİZİN Link
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ WEB 3.0 VE METAVERSE KAVRAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

ÇÜTAD, vol. 9, no. 1, pp. 329–344

Mesut Gün, Beyzanur Durmuş Öz

2024 Hakemli TR DİZİN Link
DÖRT BECERİDE TÜRKÇE DİL SINAVI’NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Journal of History School, vol. LXVIII, no. LXVIII, pp. 570–588

Mesut Gün, Beyzanur Durmuş Öz

2024 Hakemli TR DİZİN Link
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI ÖRGÜN EĞİTİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN OKUL YÖNETİCİLERİNİN İDEAL ÖĞRETMEN ALGILARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 779–791

Mesut Gün, İlhami Kaya

2023 Hakemli TR DİZİN Link
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KÜLTÜRÜN SESSİZ BİR GÖSTERGESİ: BEDEN DİLİ

ÇÜTAD, vol. 7, no. 2, pp. 943–968

Mesut Gün, Aslıhan Yurtçu

2022 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN İŞİTME ENGELLİ BİREYLER İÇİN İŞARET DİLİ SÖZ VARLIĞI VERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

NEVÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, vol. 12, no. 4, pp. 2290–2302

Mesut Gün, Lokman Tanrıkulu, Aslıhan Türk

2022 Hakemli TR DİZİN Link
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLMESİNDE DİJİTAL TABANLI MATERYAL TASARIM ÖRNEĞİ: METAVERSE UYGULAMASININ KULLANIMI

TARİH OKULU DERGİSİ, vol. LXI, no. LXI, pp. 4467–4486

Mesut Gün, Kemal Delen

2022 Hakemli TR DİZİN Link
COMPARISON OF NOTES, MESSAGES AND FORMS SECTION IN THE COMMON EUROPEAN FRAMEWORK OF REFERENCE FOR LANGUAGES 2001 AND 2008 EDITIONS

NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, vol. 11, no. 2, pp. 776–786

Mesut Gün, Azize Demirkök Alhan

2021 Hakemli TR DİZİN Link
Evaluation of Listening Texts of Gazi University Level B2 Textbooks

Kastamonu Education Journal,, vol. 29, no. 2, pp. 490–513

Mesut Gün, Hanife Geçim

2021 Hakemli TR DİZİN Link
Yabancılara Türkçe öğretimi alanında ek çalışma kâğıtları ile deyim öğretimi

RUMELİ DE, vol. 29, no. 23, pp. 49–64

Mesut Gün, Lokman Tanrıkulu, Aslıhan Türk

2021 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
DÜNYADA GÖÇMEN EĞİTİMİ POLİTİKALARI BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN GÖÇMEN EĞİTİMİ SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

DÜNYADA GÖÇMEN EĞİTİMİ POLİTİKALARI BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN GÖÇMEN EĞİTİMİ SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, vol. 50, no. 1, pp. 1031–1053

Mesut Gün, Suna Yüksel

2021 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
YUNUS EMRE ENSTİTÜSÜ A2.1 VE A2.2 KİTAPLARININ 11-15 YAŞLARINDAKİ SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN SEVİYELERİNE UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ

ÇÜTAD, vol. 6, no. 1, pp. 268–287

Mesut Gün, Gözde Bala Eryılmaz

2021 Hakemli TR DİZİN Link
AVRUPA ORTAK BAŞVURU METNİ’NDE (2018) YARATICI YAZMA BECERİSİNİN İNCELENMESİ

ÇUKAR, vol. 6, no. 1, pp. 200–212

Mesut Gün, Hilal Çifçi

2020 Hakemli MENDELEY, DRJİ
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sosyo-Kültürel Yansımalar

Turkish Journal of Primary Education, vol. 5, no. 1, pp. 46–58

Mesut Gün, Ramazan Şimşek

2020 Hakemli İndex Copernicus, DRJİ, Türk Eğitim İndeksi
YUNUS EMRE ENSTİTÜSÜ YEDİ İKLİM TÜRKÇE SETİNİN (TEMEL SEVİYE: A1) DİNLEMEETKİNLİKLERİNİN ÇERÇEVE PROGRAMI ÖLÇEĞİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ

Tarih Okulu Dergisi (TOD), vol. 4, no. XLIII, pp. 1836–1851

Mesut Gün, Gizem Alptekin

2019 Hakemli TR DİZİN Link
GEÇİCİ EĞİTİM MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN TÜRKÇE OKUTMANLARININ SURİYELİ ÖĞRENCİLERE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMES

TURKİSH STUDİES, vol. 14, no. 6, pp. 3125–3146

Mesut Gün, İlhami Kaya, Ahmet Yılmaz

2019 Hakemli TR DİZİN
Temel Seviye Yabancılara Türkçe Öğretimi Kitaplarında Yer Alan Dil Bilgisi Konularının ve Etkinliklerinin Karşılaştırılması ve Analizi

Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. 2089–2101

Mesut Gün, Çiğdem Yalçın, Buket Seda Pişkin

2019 Hakemli TR DİZİN
ÖĞRETİM ELEMANLARININ TÜRKÇE ÖĞRENEN SURİYELİ ARAP ÖĞRENCİLERE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

ÇUKUROVA ARAŞTIRMALARI, vol. 4, no. 7, pp. 101–116

Mesut Gün, Feyzullah Ağırman

2018 Hakemli SOBİAD, DRJİ, MENDELEY, AKADEMİK DİZİN 2 atıf Link
Seçmeli Medya Okuryazarlığı Dersi Uygulamasının Öğrencilere Katkıları Üzerine BirDeğerlendirme

Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. –

Mesut Gün, İlhami Kaya

2017 Hakemli TR DİZİN
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Alanında Yazılmış Bilimsel Makalelerde Geçen Anahtar Sözcüklere İlişkin Bir İçerik Analizi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 34, pp. 213–237

Mehmet Dursun Erdem, Mesut Gün, Murat Şengül, Erişan Özkan

2015 Hakemli ASOS İndeks, DOAJ, EBSCOhost, Türk Eğitim İndeksi, ULAKBİLİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı...
Ortaokul Türkçe Dersinde Dinleme Eğitiminde Drama Yönteminin Kullanılması ve Bir Uygulama Örneği

Türkiz, vol. 3, no. 29, pp. 105–116

Ömer Tuğrul Kara, Mesut Gün

2014 Hakemli ASOS İndeks
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Dersi Okuma Metinlerinde Karşılaşılan Sorunlar

Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi, vol. 1, no. 4, pp. 1–21

Mesut Gün

2012 Hakemli Endekste taranmıyor 1 atıf
Diğer kategoride makale bulunamadı!