YABANCILARA DİL ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARINDA ZAMAN VE MEKAN ALGISININ DİLLERİN (TÜRKÇE, ARAPÇA VE İNGLİZCE) MANTIĞINA GÖRE KARŞILAŞTILMASI
AMANY MOSTAFA SAAD ABAS
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı
Yaratıcı drama yöntemiyle 8. sınıf öğrencilerinde eleştirel okuma becerisi
CANAN AKTAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Dil sosyalleşmesi bağlamında yabancı dil olarak türkçe öğrenen öğrencilerin konuşma becerileri
KHAIRUDDIN NAZARI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde konuşma sürecinde kendini düzeltme
SAYED SADIQ MAHMODI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı
Türkçe öğretmeni yetiştirme sürecinin dil sosyalleşmesi bağlamında incelenmesi (Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği)
ELİF İREM BÜLBÜL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Türkçe eğitiminde dil sosyalleşmesinin yeri
SONGÜL BAŞDOĞAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Yabancılara Türkçe öğretimi ders kitaplarının kültüremler açısından değerlendirilmesi
HASSAN MANSOUR HASSAN IBRAHIM MOHAMED
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Haldun Taner öykülerinin temel dil becerileri bağlamında B1 düzeyine ilişkin değerlendirilmesi
MUHARREM HARMANDAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Türkçe öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının eleştirel okuma düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre değerlendirilmesi
ŞEYDA KILAVUZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
Aslı Tohumcu'nun yapıtlarındaki kadın imgesinin 6. sınıf öğrencilerinin kadına yönelik bakışına olası etkileri
ÖZLEM BOYACI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Türkçe öğretmen adaylarının hazırlıksız konuşmada gerekçelendirme düzeyleri
ASLI KIRBAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinin yazılı metinlerinde insan felsefesinin izleri
MESUT ÖZİPEK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
Değer ikilemi bağlamında üretilen öğrenci metinlerinin gerekçelendirme tarzları ve sorunları açısından incelenmesi
ŞERİF KARAKOÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Okuma türlerinin anlamlandırma süreci bağlamında karşılaştırılması
NURULLAH KARAOĞULLARI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinin yazılı metinlerinde ahlaki gerekçelendirmenin Kohlberg ahlak kuramına göre incelenmesi
NURTEN KAYA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
Rıfat Ilgaz'ın çocuk kitaplarında karşıt söylem bağlamında eleştirel okuma etkinlik önerileri
YUNUS EMRE ÇEKİCİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
6. sınıf Türkçe dersi metinlerinin eleştirel düşünme bağlamında incelenmesi
GÖZDE DURAN AYMIŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
İlköğretim ikinci kademe Türkçe ders kitapları bağlamında sıfat öğretiminde aşamalılık sorunu
HALİL ERDEM ÇOCUK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
İlköğretim 8. sınıf Türkçe ders kitaplarında öğrencilere kazandırılması hedeflenen sözcüklerin öğretimi ve iç sözlük ilişkisi
ERDOST ÖZKAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
Metin çözümlemesi Milli Eğitim Bakanlığı`nca önerilen 6. sınıf Türkçe ders kitabındaki metinlerin metinsellik ölçütleri bağlamında çözümlenmesi
NİGAR KÖÇER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı