Nature-Based Environmental Citizenship Education for Sustainability: A Case Study from Türkiye

SUSTAINABILITY, vol. 17, no. 13, pp. 5917–

Ümit İzgi Onbaşılı, Feride Ercan Yalman

2025 Hakemli SSCI Q2 Link
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Görüşleri

Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, vol. , no. , pp. 114–127

Gamze Serin, Feride Ercan Yalman

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Does Context Affect Argument Quality and Informal Reasoning in Socio-scientific Issues?

Science Education International, vol. 34, no. 4, pp. 250–261

Feride Ercan Yalman

2023 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Preservice Science Teachers’ Opinions and Argument Quality regarding COVID-19 Vaccines

International Journal of Progressive Education, vol. 19, no. 3, pp. 160–177

Feride Ercan Yalman

2023 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Is Digital Storytelling Functional in Socioscientific Issues? Pre- Service cience Teachers' Experiences

Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. 1, pp. 203–232

Feride Ercan Yalman

2023 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List... Link
The Observation of Pre-service Teachers' Argumentation Skills on Different Socioscientific Issues

Bartin Universirty Journal of Faculty of Education, vol. 11, no. 1, pp. 31–53

Aybike Gökçehan Cenk, Feride Ercan Yalman

2022 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List... 1 atıf Link
Science and Classroom Teachers' Views on Sustainable Environment-Life during Covid-19 Epidemic

JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, vol. , no. 22, pp. 99–111

Dila Leylak, Feride Ercan Yalman

2022 Hakemli Emerging Sources Citation Index (ESCI) Link
Development of students' views on the demarcation between science and pseudoscience

TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, vol. 10, no. 3, pp. 211–236

Ali Biçer, Feride Ercan Yalman

2021 Hakemli ESCI Link
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin? Fen Bilimleri Dersi Örneği

The Journal of Buca Faculty of Education, vol. , no. 59, pp. 597–625

Melis İrem Can, Ümit İzgi Onbaşılı, Feride Ercan Yalman

2024 Hakemli TR DİZİN Link
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin?

Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 59, no. , pp. 597–625

Melis İrem Can, Ümit İzgi Onbaşılı, Feride Ercan Yalman

2024 Hakemli TR DİZİN Link
İlkokul Öğrencilerinin ‘İnsan ve Çevre Ünitesi’ndeki Kavramsal Değişimlerinin İncelenmesi: Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Ortamlarının Etkisi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 602–625

Gamze Serin, Feride Ercan Yalman

2024 Hakemli Education Full Text (H. Wilson) Link
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konularda Argümantasyon Formları ve İkilem Kartları Aracılığıyla Tartışma Becerilerinin Belirlenmesi*

Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 57, no. 57, pp. 1234–1255

Aybike Gökçehan Cenk, Feride Ercan Yalman

2023 Hakemli TR DİZİN Link
Okul Öncesi Dönemde Oyun Tabanlı Öğrenme Yönteminin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi

Milli Eğitim, vol. 50, no. 231, pp. 7–26

Pınar Saygılı, Feride Ercan Yalman

2021 Hakemli TR DİZİN Link
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılık ve Bilimsel Problem Çözme ile İlgili Öz Değerlendirmeleri

Yüzüncü Yıl Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 852–881

Feride Ercan Yalman, Salih Çepni

2021 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Değişkenleri Belirleme ve Kontrol Etme Becerisi İçin Bir Test Geliştirme Çalışması: Karma Yöntem Araştırması

Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 32, pp. 410–442

Neslihan Çam, Feride Ercan Yalman

2021 Hakemli TR DİZİN Link
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Konularında Dijital Öykü Hazırlama Deneyimleri

Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 1–24

Emel Ulum, Feride Ercan Yalman

2020 Hakemli Index Copernicus
Nükleer Santraller Hakkında Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşü: Akkuyu Örneği

MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 144–158

Süleyman Tolga Tekgöz, Feride Ercan Yalman

2020 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Yenilenebilir Enerji Konusunda Bilişsel Yapının Kelime İlişkilendirme Testi İle Belirlenmesi: Mersin İli Örneği

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 3, pp. 1320–1338

Özge Gül Özyurt, Feride Ercan Yalman

2020 Hakemli TR DİZİN 5 atıf Link
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Disiplinlerarası Yaklaşıma Dayalı Öğretimi Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi.

Online Fen Eğitimi Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 131–153

Gurbet Cura, Feride Ercan Yalman

2019 Hakemli Sobiad, Esjı, İndex Copernicus Link
TIMSS Soruları ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akıl Yürütme Becerilerinin Belirlenmesi

Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 27–50

Rabia Çimen, Feride Ercan Yalman

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Fen Bilimleri Dersinde Dijital Hikaye Hazırlamanın Ders Başarısı Düşük ve Bilgisayarla Fazla Vakit Geçiren Öğrenciler Üzerindeki Etkisinin İncelenmes

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 305–335

Ulum Emel, Feride Ercan Yalman

2018 Hakemli TR DİZİN Link
Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Küresel Vatandaşlık Eğitimi Programının Etkililiği

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 253–271

Üzeyir Oğurlu, Fatih Kaya, Feride Ercan, Ülkü Ayvaz

2016 Hakemli TR DİZİN Link
Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Bilişsel Yapının ve Kavramsal Değişimin Gözlenmesi

Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED), vol. 7, no. 2, pp. 136–154

Feride Ercan, Ahmet Taşdere, Nilay Ercan

2010 Hakemli EBSCO Link
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİSİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Milli Eğitim, vol. 50, no. 231, pp. 7–26

Pınar Saygılı, Feride Ercan Yalman

2021 2 atıf Link
Examining the Effects of Preparing Digital Storytelling in Science and Technology Course on the Academically Inadequate Students Spending Much Time on Computers

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 306–335

Emel Ulum, Feride Ercan Yalman

2018 6 atıf Link