Nature-Based Environmental Citizenship Education for Sustainability: A Case Study from Türkiye
SUSTAINABILITY, vol. 17, no. 13, pp. 5917–
Ümit İzgi Onbaşılı, Feride Ercan Yalman
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Görüşleri
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, vol. , no. , pp. 114–127
Gamze Serin, Feride Ercan Yalman
Does Context Affect Argument Quality and Informal Reasoning in Socio-scientific Issues?
Science Education International, vol. 34, no. 4, pp. 250–261
Feride Ercan Yalman
Preservice Science Teachers’ Opinions and Argument Quality regarding COVID-19 Vaccines
International Journal of Progressive Education, vol. 19, no. 3, pp. 160–177
Feride Ercan Yalman
Is Digital Storytelling Functional in Socioscientific Issues? Pre- Service cience Teachers' Experiences
Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. 1, pp. 203–232
Feride Ercan Yalman
The Observation of Pre-service Teachers' Argumentation Skills on Different Socioscientific Issues
Bartin Universirty Journal of Faculty of Education, vol. 11, no. 1, pp. 31–53
Aybike Gökçehan Cenk, Feride Ercan Yalman
Science and Classroom Teachers' Views on Sustainable Environment-Life during Covid-19 Epidemic
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, vol. , no. 22, pp. 99–111
Dila Leylak, Feride Ercan Yalman
Development of students' views on the demarcation between science and pseudoscience
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, vol. 10, no. 3, pp. 211–236
Ali Biçer, Feride Ercan Yalman
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin? Fen Bilimleri Dersi Örneği
The Journal of Buca Faculty of Education, vol. , no. 59, pp. 597–625
Melis İrem Can, Ümit İzgi Onbaşılı, Feride Ercan Yalman
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin?
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 59, no. , pp. 597–625
Melis İrem Can, Ümit İzgi Onbaşılı, Feride Ercan Yalman
İlkokul Öğrencilerinin ‘İnsan ve Çevre Ünitesi’ndeki Kavramsal Değişimlerinin İncelenmesi: Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Ortamlarının Etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 602–625
Gamze Serin, Feride Ercan Yalman
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konularda Argümantasyon Formları ve İkilem Kartları Aracılığıyla Tartışma Becerilerinin Belirlenmesi*
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 57, no. 57, pp. 1234–1255
Aybike Gökçehan Cenk, Feride Ercan Yalman
Okul Öncesi Dönemde Oyun Tabanlı Öğrenme Yönteminin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Milli Eğitim, vol. 50, no. 231, pp. 7–26
Pınar Saygılı, Feride Ercan Yalman
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılık ve Bilimsel Problem Çözme ile İlgili Öz Değerlendirmeleri
Yüzüncü Yıl Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 852–881
Feride Ercan Yalman, Salih Çepni
Değişkenleri Belirleme ve Kontrol Etme Becerisi İçin Bir Test Geliştirme Çalışması: Karma Yöntem Araştırması
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 32, pp. 410–442
Neslihan Çam, Feride Ercan Yalman
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Konularında Dijital Öykü Hazırlama Deneyimleri
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 1–24
Emel Ulum, Feride Ercan Yalman
Nükleer Santraller Hakkında Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşü: Akkuyu Örneği
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 144–158
Süleyman Tolga Tekgöz, Feride Ercan Yalman
Yenilenebilir Enerji Konusunda Bilişsel Yapının Kelime İlişkilendirme Testi İle Belirlenmesi: Mersin İli Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 3, pp. 1320–1338
Özge Gül Özyurt, Feride Ercan Yalman
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Disiplinlerarası Yaklaşıma Dayalı Öğretimi Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi.
Online Fen Eğitimi Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 131–153
Gurbet Cura, Feride Ercan Yalman
TIMSS Soruları ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akıl Yürütme Becerilerinin Belirlenmesi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 27–50
Rabia Çimen, Feride Ercan Yalman
Fen Bilimleri Dersinde Dijital Hikaye Hazırlamanın Ders Başarısı Düşük ve Bilgisayarla Fazla Vakit Geçiren Öğrenciler Üzerindeki Etkisinin İncelenmes
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 305–335
Ulum Emel, Feride Ercan Yalman
Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Küresel Vatandaşlık Eğitimi Programının Etkililiği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 253–271
Üzeyir Oğurlu, Fatih Kaya, Feride Ercan, Ülkü Ayvaz
Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Bilişsel Yapının ve Kavramsal Değişimin Gözlenmesi
Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED), vol. 7, no. 2, pp. 136–154
Feride Ercan, Ahmet Taşdere, Nilay Ercan
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİSİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Milli Eğitim, vol. 50, no. 231, pp. 7–26
Pınar Saygılı, Feride Ercan Yalman
Examining the Effects of Preparing Digital Storytelling in Science and Technology Course on the Academically Inadequate Students Spending Much Time on Computers
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 306–335
Emel Ulum, Feride Ercan Yalman