Investigation of Children’s Communication Skills Based on Mothers’ Opinions
Shanlax International Journal of Education, vol. 12, no. 1, pp. 41–50
Vuslat Oğuz Atıcı, Fatma Aleyna Halaç, Ecem Özler
Investigation of Technology Use of Preschool Children
International Innovative Education Researcher, vol. CİLT 4 SAYI 1, no. CİLT 4 SAYI 1, pp. 116–145
Behiye Ceylan Özdemir Ürün, Vuslat Oğuz Atıcı
Examination of Preschool Children's Technology Use in Terms of Parent and Child Views
International Journal Of Latest Technology In Engineering & Management (IJLTEM), vol. 8, no. 3, pp. 12–35
Behiye Ceylan Özdemir Ürün, Vuslat Oğuz Atıcı
Using a Koppitz Human Draw Test for Guidance in Preschool Period
Shanlax International Jorurnal of Education, vol. 11, no. S1-July, pp. 141–154
Nursel Ata, Vuslat Oğuz Atıcı
Pandemi Sürecinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Oyunlarına Etkisi
ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL, vol. 8, no. 49, pp. 2663–2677
Vuslat Oğuz Atıcı, Ayşe Kurtay, Hatice Demirel, Merve Koyuncu
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dijital Oyunlara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES HUMANITIES, vol. 7, no. 17, pp. 38–54
Behiye Ceylan Özdemir Ürün, Vuslat Oğuz Atıcı
Türkiye’de Okul Öncesinde Duyu Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR), vol. 7, no. 62, pp. 3420–3427
Vuslat Oğuz Atıcı, Ayşe Kurtay
Anaokullarında Çocukların Devamsızlıkları ve Nedenleri
Journal of Social and Humanities Sciences Research, vol. 6, no. 44, pp. 3413–3420
Vuslat Oğuz
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukları Korkuları ve Nedenleri
Journal of Human Sciences, vol. 16, no. 1, pp. 192–204
Vuslat Oğuz
Examination of the effect of perspective taking skills of six year old children on their social competences
Early Child Development and Care, vol. 187, no. 1, pp. 59–67
Hülya Gülay Ogelman, Vuslat Oğuz, Özlem Körükçü, Aysel Köksal Akyol
Pre School Teachers Views About The Evaluation Criteria in the Teacher Supervision Form
Electronic International Journal of Educaiton, Arts, and Science, vol. 1, no. 1, pp. 62–76
Necdet Konan, Vuslat Oğuz
The Use of Hypothesis in Master and Doctoral Thesis
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science, vol. 1, no. 2, pp. 230–240
Necdet Konan, Vuslat Oğuz
A Study on Problem Solving Skills of Children Attending Nursery School
International Journal of Social Sciences and Education, vol. 4, no. 2, pp. 392–400
Vuslat Oğuz, Aysel Köksal Akyol
Teachers views of their level of visiting websites
International Journal of Academic Research, vol. 6, no. 1, pp. 125–136
Necdet Konan, Vuslat Oğuz, Ali Kış
An Analysis of Self esteem Levels and Parental Attitudes of the Students Attending Child Development Program
Procedia Social and Behavioral Sciences, vol. , no. 2, pp. 3373–3377
Vuslat Oğuz, Özlem Körükçü
The Factors Influencing Childrens Drawings
Procedia Social and Behavioral Sciences, vol. , no. 2, pp. 3003–3007
Vuslat Oğuz
Perspective Taking Skills of 6 Year old Children Preschool Attendance and Mothers and Fathers Education and Empathetic Skills
Perceptual and Motor Skills, vol. , no. 107, pp. 481–493
Vuslat Oğuz, Aysel Köksal Akyol
An Investigation into the Perspective Taking Skills of 6 Year Old Children in Terms of Pet Feeding and Gender Variables
Humanity and Social Sciences Journal, vol. 2, no. 1, pp. 8–13
Aysel Köksal Akyol, Vuslat Oğuz
Research into the Empathetic Skills of Parents of Pre School Children
Journal of Qafqaz University (Social Science), vol. , no. 18, pp. 147–154
Vuslat Oğuz, Aysel Köksal Akyol
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerisi ile Öğretmen Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişki
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 20–30
Vuslat Oğuz
Problem Çözme Becerisi Ölçeği PÇBÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 44, no. 1, pp. 105–122
Vuslat Oğuz, Aysel Köksal Akyol
Çocuk Gelişiminde En Önemli Unsur: Aile
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Uygulama Gazetesi, vol. , no. 2, pp. 7–
Vuslat Oğuz
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmen Teftiş Formu ndan Aldıkları Puanların Analizi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 10, no. 3, pp. 123–136
Necdet Konan, Vuslat Oğuz
Öğretmenlerin Okuma Alışkanlıkları
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 10, no. 1, pp. 105–119
Necdet Konan, Vuslat Oğuz
Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Etkinliklerinde Yaşadığı Sorunlar
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 79–100
Güneş Salı, Mümtaz Levent Akkol, Vuslat Oğuz
Konuşma Bozuklukları
İnönü Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, vol. , no. 2, pp. 43–58
Vuslat Oğuz
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları
Kuramsal Eğitimbilim, vol. 4, no. 2, pp. 77–85
Özlem Körükçü, Vuslat Oğuz
Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılım Modelleri
İnönü Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Dergisi, vol. , no. 1, pp. 75–88
Vuslat Oğuz
Üniversite Öğrencilerinde Kendilerini Değerlendirmelerinin Ana Baba Tutumları ve Bazı Sosyo Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 18, no. 3, pp. 743–758
Özcan Sezer, Vuslat Oğuz
Çocuk Eğitiminde Montessori Yaklaşımı
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 243–256
Vuslat Oğuz, Aysel Köksal Akyol
Spor Yapan ve Yapmayan 12 17 Yaş Grubundaki Ergenlerin Aile Ortamlarının ve Benlik Kavramı Düzeylerinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Dergisi, vol. 6, no. 11, pp. 69–86
Gülen Baran, Yasemin Aydoğan, Vuslat Oğuz