OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINDA DUYGUSAL ZEKA, EMPATİ VE AKADEMİK BENLİK SAYGISININ KARMA DESENLE İNCELENMESİ
FATMA AVCI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Alternatif eğitim yaklaşımlarına ve MEB programına devam eden çocukların 21. yüzyıl becerileri açısından karşılaştırılmalı incelenmesi
ÖZSEL AKAY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
ÇOCUK EVLERİ SİTESİNDE KALAN 60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN SOSYAL DUYGUSAL UYUMLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
BAŞAK AKGÖZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı
ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE ÖZ DÜZENLEMELİ ÖĞRENME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
YEŞİM GÜLBURNU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Okul öncesi dönem çocuklarının mizaç özellikleri ile zorba-kurban-pasif zorba çocuk davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
SEZİN HÜSREVOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Çocukların ve anne babalarının problem çözme becerilerinin incelenmesi
FATMA ALEYNA SARAY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
60-72 aylık çocukların benlik algıları ile anne-baba-çocuk iletişimi arasındaki ilişkinin incelenmesi
ECEM ÖZLER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyal problem çözme becerileri ile empatik eğilimlerinin incelenmesi
BÜŞRA SİMGE TİRYAKİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı