6. sınıfta artırılmış gerçeklik ile desteklenmiş matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarısına, motivasyonuna etkisinin ve görüşlerinin incelenmesi
SERAY AKCİĞER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
R+'da mutlak Cesàro ve Riesz toplanabilir integraller
MEHMET NERGİZ
Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Ana Bilim Dalı
Fiziksel alanda ortaya çıkan bir matematiksel modelin analitik çözümleri
İREM ÇİLİNGİR
Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Ana Bilim Dalı
Ortaokul matematik öğretmenlerinin uzaktan öğretim süreci deneyimlerinin araştırılması
ÇİĞDEM YILMAZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
İlköğretim matematik öğretmenlerinin bireysel profil özellikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi (Batman ili örneği)
MEVA KARDEŞOĞLU ERSOY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme etkinliklerinde karşılaştıkları güçlükler
TUĞBA EKER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Dinamik geometri yazılımı geometer's sketchpad kullanımının 12. sınıf öğrencilerinin türev uygulamaları konusundaki akademik başarılarına etkisi ve öğrenci görüşleri
SERAP AKCİĞER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Düzensiz integrallerin mutlak Cesàro ve ağırlıklı ortalama metotları için integrallenebilirliği
BELKIZ UÇAR
Erciyes Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Ana Bilim Dalı
Mersin ve Riga'da ortaokul öğrencilerinin tercih ettikleri öğrenme biçim ve stillerinin farklı değişkenler açısından analizi
İREM UZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin olasılık ile ilgili kavramsal bilgilerinin analizi
GÜLSÜM KANAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı