Dr. Öğr. Üyesi ERMAN UZUN
- Yöksis ID 13602
- Researcher ID F-7855-2015
- ORCID ID 0000-0001-9790-4599
- Scopus ID 24333817600
- Scholar ID eruzun@gmail.com
- E-posta ermanuzun@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42173
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Yönetim Bilişim Sistemleri
Yapay Zekâ Teknolojileri ve Yönetimi, Sosyal Medya Analizi ve Yönetimi, Dijital Dönüşüm
Yönetim Bilişim Sistemleri
Yapay Zekâ Teknolojileri ve Yönetimi, Sosyal Medya Analizi ve Yönetimi, Dijital Dönüşüm
Son 5 Makale
Investigation of Students' Cyberbullying Threat Levels in Terms of Various Variables: The Case of a Vocational High School
Journal of Computer Education, vol. 4, no. 1, pp. 26–54 Link 2025
Human researcher vs. AI-supported qualitative data analysis: Hybrid prompt design for constant comparison analysis
Education Mind, vol. 1, no. 4, pp. – Link 2025
Perspectives on Digital Translating and Reviewing in Digital Writing Practices: Insights from Pre-Service Teachers
Educational academic research (Online), vol. , no. 58, pp. 12–28 Link 2025
Investigation of Artificial Inteligence Awareness Among Pre-Service Teachers With Cluster Analysis
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 280–294 Link 2025
EXAMINATION OF TEACHERS ATTITUDES TOWARDS THE USE OF TECHNOLOGY IN EDUCATION IN ETWINNING PROJECTS
Journal of Advanced Education Studies, vol. 6, no. , pp. – Link 2024
Journal of Computer Education, vol. 4, no. 1, pp. 26–54 Link 2025
Human researcher vs. AI-supported qualitative data analysis: Hybrid prompt design for constant comparison analysis
Education Mind, vol. 1, no. 4, pp. – Link 2025
Perspectives on Digital Translating and Reviewing in Digital Writing Practices: Insights from Pre-Service Teachers
Educational academic research (Online), vol. , no. 58, pp. 12–28 Link 2025
Investigation of Artificial Inteligence Awareness Among Pre-Service Teachers With Cluster Analysis
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 280–294 Link 2025
EXAMINATION OF TEACHERS ATTITUDES TOWARDS THE USE OF TECHNOLOGY IN EDUCATION IN ETWINNING PROJECTS
Journal of Advanced Education Studies, vol. 6, no. , pp. – Link 2024
Son 5 Bildiri
Why Turkey Needs to Integrate Virtual and Remote Laboratory Technology to Technical Vocational School of Higher Education System A Situation Analysis
18th Annual IEEE International Symposium on Personal, Indoor and Mobile Radio Communications (PIMRC’07) ( - )
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Okur Yazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
16th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM (26.10.2023 - ) Link 2023
Bilgisayar Öğretmen Adaylarının Arduino ile Metin Tabanlı ve Blok Tabanlı Robotik Kodlamaya Yönelik Görüşleri
13th International Computer & Instructional Technologies Symposium (02.05.2019 - 04.05.2019) 2019
Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması
ITTES (11.10.2017 - 13.01.2018) 2018
Enablers And Barriers of Using a Blended Learning Environment In a Material Design Course
International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (11.10.2017 - 13.10.2017) Link 2017
18th Annual IEEE International Symposium on Personal, Indoor and Mobile Radio Communications (PIMRC’07) ( - )
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Okur Yazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
16th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM (26.10.2023 - ) Link 2023
Bilgisayar Öğretmen Adaylarının Arduino ile Metin Tabanlı ve Blok Tabanlı Robotik Kodlamaya Yönelik Görüşleri
13th International Computer & Instructional Technologies Symposium (02.05.2019 - 04.05.2019) 2019
Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması
ITTES (11.10.2017 - 13.01.2018) 2018
Enablers And Barriers of Using a Blended Learning Environment In a Material Design Course
International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (11.10.2017 - 13.10.2017) Link 2017