INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' SKILLS IN USING NATURE-RELATED LEARNING MATERIALS

i-manager's Journal on School Educational Technology, vol. 18, no. 4, pp. 17–29

Orkun Coşkuntuncel, Mustafa Hüseyin Keser, Orhan Yurtalanoğlu, Pınar Arısoy, Özgül Su Özenir

2023 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN LABORATUVAR KULLANIMI VE GÜVENLİĞİ İLE İLGİLİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

ASOS Yayinevi, vol. CİLT 3 SAYI 3, no. CİLT 3 SAYI 3, pp. 198–255

Ekin Cicik, Gün Binzet, Orkun Coşkuntuncel

2023 Hakemli HW WİLSON Link
EXAMINATION OF MATHEMATICS TEACHERS BELIEFS AND ATTITUDES REGARDING TEACHING STATISTICS

Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. , pp. 178–203

Orkun Coşkuntuncel, Fatih Kale

2023 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List... Link
Assessment of Elementary Mathematics Teachers’ Probability Content Knowledge in terms of Different Meanings of Probability

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 11, no. 3, pp. 706–732

Gamze Kurt, Orkun Coşkuntuncel

2020 Hakemli Scopus Link
Middle school teachers’ opinions about using Vustat and Tinkerplots in the data processing in middle school mathematics

Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, vol. 9, no. 1, pp. 01–36

Esat Avcı, Orkun Coşkuntuncel

2018 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index 6 atıf Link
Ortaöğretim Öğrencilerinin Geometri Dersine Yönelik Tutumları

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 5, no. 3, pp. 304–317

Esat Avcı, Özgül Su Özenir, Orkun Coşkuntuncel, Hasibe Gül Özcihan, Gülcihan Su

2014 Hakemli TR DİZİN
Sosyal Bilimlerde Alternatif Regresyon Yöntemi Kullanımı ve En Ku çu k Kareler ile M Tahmin Yöntemlerinin Belirleyicilik Katsayısı Açısından Karşılaştırılması

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 13, no. 4, pp. 2139–2158

Orkun Coşkuntuncel

2013 Hakemli SSCI Link
Robust estimators for regression parameters of experiment with mixtures models

International J. of Pure and App. Math., vol. 24, no. 4, pp. 459–469

Orkun Coşkuntuncel

2005 Hakemli Zentralblatt MATH., Math. Rev., CMP
Investigation of Middle School Mathematics Teachers' Opinions AboutFATİH Project

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 49, no. 2, pp. 842–894

Emre Sarı, Orkun Coşkuntuncel

2020 Hakemli TR DİZİN 1 atıf
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Eğitsel Matematik Oyunlarının Kullanımına İlişkin Görüşleri

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 15, no. 3, pp. 662–683

Murat Özata, Orkun Coşkuntuncel

2019 Hakemli TR DİZİN 9 atıf Link
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ETKİNLİKLERİ HAZIRLAMA YETERLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 155–165

Özgül Su Özenir, Esat Avcı, Orkun Coşkuntuncel

2018 Hakemli DRJI, ASOS Index, Index Copernicus
Bounded-Influence Regression Estimation for Mixture Experiments

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 3, pp. 1020–1037

Orkun Coşkuntuncel

2018 Hakemli TR DİZİN Link
Ortaöğretim on ikinci sınıf öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 50–58

Esat Avcı, Orkun Coşkuntuncel, Yusuf İnandı

2011 Hakemli TR DİZİN
Sosyal Bilimlerde Yanlı Regresyon Tahmin Edicilerinin Kullanılması

Eğitim ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 100–108

Orkun Coşkuntuncel

2010 Hakemli Endekste taranmıyor
Eğitimle İlgili Sapan Değer İçeren Veri Kümelerinde En Küçük Kareler ve Robust M Tahmin Edicilerin Karşılaştırılması

Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 251–262

Orkun Coşkuntuncel

2009 Hakemli TR DİZİN
Karma Denemelerde Tasarımlarda Ve Modellerde Kötü Koşulluluk Problemi

Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 45–54

Orkun Coşkuntuncel, Hamza Erol

2000 Hakemli TR DİZİN
Diğer kategoride makale bulunamadı!