INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' SKILLS IN USING NATURE-RELATED LEARNING MATERIALS
i-manager's Journal on School Educational Technology, vol. 18, no. 4, pp. 17–29
Orkun Coşkuntuncel, Mustafa Hüseyin Keser, Orhan Yurtalanoğlu, Pınar Arısoy, Özgül Su Özenir
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN LABORATUVAR KULLANIMI VE GÜVENLİĞİ İLE İLGİLİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
ASOS Yayinevi, vol. CİLT 3 SAYI 3, no. CİLT 3 SAYI 3, pp. 198–255
Ekin Cicik, Gün Binzet, Orkun Coşkuntuncel
EXAMINATION OF MATHEMATICS TEACHERS BELIEFS AND ATTITUDES REGARDING TEACHING STATISTICS
Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. , pp. 178–203
Orkun Coşkuntuncel, Fatih Kale
Assessment of Elementary Mathematics Teachers’ Probability Content Knowledge in terms of Different Meanings of Probability
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 11, no. 3, pp. 706–732
Gamze Kurt, Orkun Coşkuntuncel
Middle school teachers’ opinions about using Vustat and Tinkerplots in the data processing in middle school mathematics
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, vol. 9, no. 1, pp. 01–36
Esat Avcı, Orkun Coşkuntuncel
Ortaöğretim Öğrencilerinin Geometri Dersine Yönelik Tutumları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 5, no. 3, pp. 304–317
Esat Avcı, Özgül Su Özenir, Orkun Coşkuntuncel, Hasibe Gül Özcihan, Gülcihan Su
Sosyal Bilimlerde Alternatif Regresyon Yöntemi Kullanımı ve En Ku çu k Kareler ile M Tahmin Yöntemlerinin Belirleyicilik Katsayısı Açısından Karşılaştırılması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 13, no. 4, pp. 2139–2158
Orkun Coşkuntuncel
Robust estimators for regression parameters of experiment with mixtures models
International J. of Pure and App. Math., vol. 24, no. 4, pp. 459–469
Orkun Coşkuntuncel
Investigation of Middle School Mathematics Teachers' Opinions AboutFATİH Project
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 49, no. 2, pp. 842–894
Emre Sarı, Orkun Coşkuntuncel
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Eğitsel Matematik Oyunlarının Kullanımına İlişkin Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 15, no. 3, pp. 662–683
Murat Özata, Orkun Coşkuntuncel
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ETKİNLİKLERİ HAZIRLAMA YETERLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 155–165
Özgül Su Özenir, Esat Avcı, Orkun Coşkuntuncel
Bounded-Influence Regression Estimation for Mixture Experiments
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 3, pp. 1020–1037
Orkun Coşkuntuncel
Ortaöğretim on ikinci sınıf öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 50–58
Esat Avcı, Orkun Coşkuntuncel, Yusuf İnandı
Sosyal Bilimlerde Yanlı Regresyon Tahmin Edicilerinin Kullanılması
Eğitim ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 100–108
Orkun Coşkuntuncel
Eğitimle İlgili Sapan Değer İçeren Veri Kümelerinde En Küçük Kareler ve Robust M Tahmin Edicilerin Karşılaştırılması
Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 251–262
Orkun Coşkuntuncel
Karma Denemelerde Tasarımlarda Ve Modellerde Kötü Koşulluluk Problemi
Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 45–54
Orkun Coşkuntuncel, Hamza Erol