Öğrencilerin istatistiksel düşünme düzeyleri ile kolb öğrenme stilleri arasındaki ilişki
ORHAN YURTALANOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinin dinamik istatistik yazılımı ile desteklenmiş öğrenme ortamında istatistik ve olasılık öğretimi: Bir öğretim deneyi
DUYGU BÜŞRA GÜNEYLİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Farklı ülkelerin matematik ders kitaplarında olasılık öğrenme alanına ait çoklu temsil biçimlerinin karşılaştırılması
ESRA GÖK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul matematik öğretmenlerinin biçimsel olmayan istatistiksel çıkarım düzeylerinin incelenmesi
DENİZ KARADAĞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinin biçimsel olmayan istatistiksel çıkarımlarının günlük yaşam durumları kullanılarak incelenmesi
FATİH KALE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
İlköğretimden ortaöğretime geçişte liselere geçiş sisteminin (LGS) incelenmesi
FUAT DANDAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
Matematik eğitiminde 8. sınıf öğrencilerinin liselere giriş sınavındaki matematik başarıları ile çoklu zekâ türleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ALİ KILIÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme becerilerinin dinamik geometri ortamında incelenmesi
FATİH ÖNEL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
BİLSEM'de çalışan matematik öğretmenlerinin matematik eğitiminde yaşadıkları sorunların incelenmesi
GÜLCİHAN SU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
7. sınıf matematik veri analizi konusunun vustat yardımıyla öğretiminin öğrencilerin akademik başarısına ve kalıcılığa etkisi
MUHAMMET KİMSESİZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Eğitim bilimleri araştırmalarında robust regresyon yöntemleri etkinliğinin incelenmesi
ESENGÜL POLAT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul matematik öğretmenlerinin Fatih Projesi hakkında görüşlerinin incelenmesi: Bir karma araştırma çalışması
EMRE SARI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul matematik eğitiminde eğitsel matematik oyunlarının kullanılabilirliği üzerine öğretmen ve öğretmen adaylarının görüşleri
MURAT ÖZATA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul matematik öğretmenlerinin Vustat ve TinkerPlots yazılımlarının veri işleme öğrenme alanında kullanılabilirliği ile ilgili görüşleri
ESAT AVCI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Matematik öğretiminde yaratıcı drama yönteminin öğrencilerin başarılarına, tutumlarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
HASİBE GÜL GÜMÜŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
4+4+4 eğitim sistemi ile yeniden düzenlenen ortaokul matematik programı hakkında öğretmen görüşleri
ADEM BAŞKAYA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı