Address-Based School Enrollment System: A Socio-Economic Discrimination in Education

International Journal of Educational Studies and Policy (IJESP), vol. 6, no. 2, pp. 358–372

Türkü Kılavuz, Binali Tunç

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Evaluation of Managing Practices of Primary and Secondary School Principals with the Perspective of Banking Concept of Education

The Journal for Critical Education Policy Studies, vol. , no. , pp. –

Ramazan Karatepe, Binali Tunç

2025 Hakemli Scopus
DIGITAL DIVIDE IN EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS ON GLOBAL RESEARCH TRENDS

International innovative education researcher, vol. CİLT 3 SAYI 3, no. CİLT 3 SAYI 3, pp. 162–197

Asena Yücedağlar, Binali Tunç

2023 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List... Link
A case study on the relationship between narcissistic personality tendency and mobbing behaviors in school management

i-manager Publications, vol. 15, no. 4, pp. 22–38

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Hacı İsmail Arslantaş

2022 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Okul yöneticilerinin seçilme ve atanma ölçütlerine ilişkin okul yöneticilerinin görüşleri

Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. CİLT 1 SAYI 1, no. CİLT 1 SAYI 1, pp. 52–65

Binali Tunç, Neslihan Yavuz

2021 Hakemli Endekste taranmıyor Link
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNE ÖĞRENCİ SEÇME MODELİ BAĞLAMINDA TOPLUMSAL TABAKALAŞMA VE YENİDEN ÜRETİM

Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. 1, no. 2, pp. –

Binali Tunç, Yusuf İnandı, Emine Özdemir

2021 Hakemli Endekste taranmıyor Link
The Relationship of School Administrators’ Leadership Styles with Organizational Dissent and Resistance to Change according to Perceptions of Teachers

International Online Journal of Educational Sciences, vol. 12, no. 5, pp. 287–302

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Asena Yücedağlar, Samet Kılıç

2020 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List... 3 atıf Link
Okul Yöneticilerinin Çatışma Yönetim Stratejileri İle Okul Kültürü Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, vol. 53, no. 3, pp. 1023–1050

Ersay Özkara, Binali Tunç

2020 Hakemli TR DİZİN 5 atıf Link
Öğrencilerin Toplumsal Köken Özellikleri ve İstenmeyen Davranışlar: Meslek Liselerinde Bir Durum Analizi

e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 185–206

Hayriye Yeşil Aydoğan, Binali Tunç

2020 Hakemli Index Copernicus (Ici journal Master List) 4 atıf Link
KAMUSAL EĞİTİM VE EĞİTİM HAKKI BAĞLAMINDA ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Journal of Advanced Education Studies, vol. 2, no. 1, pp. 22–44

Binali Tunç, Sevim Gülseven Taner

2020 Hakemli H.W. Wilson Link
İş Doyumu ve Çalışma Yaşamında Yalnızlık: Mersin Üniversitesi İdari Çalışanlarına İlişkin Bir Araştırma1

MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 9, no. 4, pp. 2092–2112

Emrah Koçak, Binali Tunç

2020 Hakemli TR DİZİN 4 atıf Link
Women’xxs Career Barriers and Professional Alienation: The Teachers’ Case in Turkey

International Online Journal of Educational Sciences, vol. 10, no. 3, pp. 133–146

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Türkü Kılavuz

2018 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List... 2 atıf Link
Inspection and teachers emotions An emotional evaluation of inspection

International Journal of Human Sciences, vol. 12, no. 1, pp. 554–

Binali Tunç, Bülent Gündüz, Yusuf İnandı

2015 Hakemli Ulakbim 2 atıf Link
Meslek Liselerinde Disiplin Sorunları, Nedenleri ve Çözümü: Bir Durum Analizi

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 384–403

Binali Tunç, Sevgi Yıldız, Abdullah Doğan

2015 Hakemli TR DİZİN 12 atıf Link
Genel ortaöğretim okullarının büyüklüğü ile okul iklimi arasındaki ilişkinin incelenmesi

Eğitim ve Bilim, vol. 39, no. 179, pp. 304–316

Kasım Karakütük, Binali Tunç, Tuncer Bülbül, Güven Özdem, Murat Taşdan, Öner Çelikkaleli, Bengü Aksu...

2014 Hakemli SSCI
Okul yöneticilerinin psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerine ilişkin görüşleri betimsel bir çalışma

Eğitim Bilimleri Araştırması Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 19–34

Bülent Gündüz, Yusuf İnandı, Binali Tunç

2014 Hakemli DOAJ (Directory of Open Access Journals) Root Indexing Miami University Libraries University of Zuri... 10 atıf Link
The relationship between the school administrators anger control and stress coping methods and their conflict management style

Journal of Human Sciences, vol. , no. , pp. –

Yusuf İnandı, Bülent Gündüz, Binali Tunç

2013 Hakemli ULAKBİM
Eğitim fakültesi öğretim elemanlarının kariyer engelleri ile işdoyumları arasındaki ilişki

Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research, vol. 3, no. 1, pp. 219–238

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Fatma Uslu

2013 Hakemli PEGEM Türk Eğitim Bilimleri İndeksi Türk Eğitim İndeksi Root Indexing Miami University Libraries Un... Link
Okul yöneticilerinin öfke ve stresle başaçıkma yaklaşımları ile çatışma yönetimi stilleri arasındaki ilişki

İnsan Bilimleri Dergisi, vol. 10, no. 1, pp. 641–660

Bülent Gündüz, Yusuf İnandı, Binali Tunç

2013 Hakemli INDEX COPERNICUS Link
Okul temelli değerlendirme algısı Öğretmen görüşlerine dayalı betimsel bir analiz çalışması

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 13, no. 4, pp. 1–20

Tuncer Bülbül, Yusuf İnandı, Binali Tunç, Güven Özdem

2013 Hakemli SSCI 2 atıf Link
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ KARİYER ENGELLERİ VE İŞ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ:ULUSLARARASI E-DERGİ, vol. 3, no. 1, pp. 220–235

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Fatma Uslu Gülşen

2013 Hakemli TR DİZİN Link
Relationship between job satisfaction and career barriers for the academic staff of the education faculties

Eurasian Society of Educational Research, vol. , no. , pp. –

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Fatma Uslu

2013 Hakemli ERIC
School administrators leadership styles and resistance to change

International journal of Academic Research, vol. 5, no. 5, pp. 196–203

Fahrettin Gılıç, Yusuf İnandı, Binali Tunç

2013 Hakemli INTERNATIONAL Scientific Indexing
Kadın öğretmenlerin kariyer engelleri ile işdoyum düzeyleri arasındaki ilişki

Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research., vol. 2, no. 2, pp. 203–222

Yusuf İnandı, Binali Tunç

2012 Hakemli Root Indexing Miami University Libraries University of Zurich Libraries PEGEM Türk Eğitim Bilimleri ... Link
Yükseköğretimde teknik eğitim fakültesi tercihinin sosyo ekonomik kökenlerine ilişkin bir inceleme Tarsus Teknik Eğitim Fakültesi örneği

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 11, no. 4, pp. 1929–1948

Binali Tunç

2011 Hakemli SSCI
NEOLİBERAL POLİTİKALARIN ÖĞRETMENLİĞE YANSIMALARI: OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR DEĞERLENDİRME

Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, vol. 12, no. 3, pp. 1781–1798

Samet Kılıç, Binali Tunç

2022 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Lise Öğrencilerinin Eğitim ve Gelecek Algılarının İncelenmesi

e-Kafkas Journal of Educational Research, vol. 9, no. 3, pp. 935–961

Asena Yücedağlar, Binali Tunç

2022 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Ignored Discrimination in Schools: Tracking

Political Economy and Management of Education, vol. 1, no. 2, pp. 16–36

Binali Tunç, Süheyla Ülker

2020 Hakemli Endekste taranmıyor Link
Yönetim Uygulamaları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 29, no. , pp. 121–141

Tuncer Bülbül, Meltem Acar Güvendir, Binali Tunç, Güven Özdem

2015 Hakemli ULAKBİM
Okul yöneticilerinin özyeterlik algıları ile çatışmayı çözme stratejileri arasındaki ilişki

Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 19, no. 2, pp. 275–294

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Bülent Gündüz

2013 Hakemli TR DİZİN
Eğitimde çok bileşenli değerlendirme: Velilerin okul yöneticilerinin performans değerlendirmesine katılımı.

Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 90–99

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Fidel Öksüz, Serdar Çal

2013 Hakemli TR DİZİN
Okul temelli yönetim girişimlerinin niteliğini anlamaya yönelik bir çalışma

Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 12, pp. 25–42

Binali Tunç, Tuncer Bülbül, Güven Özdem

2012 Hakemli TR DİZİN
İlköğretim öğretmenlerinin ilköğretim okullarında yaşadıkları yıldırma durumları

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 3, pp. 197–208

Esengül Çomak, Binali Tunç

2012 Hakemli TR DİZİN
Türkiye’de genel ortaöğretim okullarının büyüklüğüne göre fiziksel koşulların yeterliği

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi,, vol. 45, no. 2, pp. 183–204

Kasım Karakütük, Binali Tunç, Tuncer Bülbül, Güven Özdem, Murat Taşdan, Öner Çelikkaleli, Bayram Asl...

2012 Hakemli TR DİZİN
Lisansüstü öğretim öğrencilerinin akademik sorunları

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Örneği. Milli Eğitim Dergisi, vol. , no. 173, pp. 157–171

İsmail Güven, Binali Tunç

2007 Hakemli TR DİZİN
Üniversitede Bilgi Kültürü: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 181–196

Binali Tunç, Öner Çelikkaleli

2005 Hakemli TR DİZİN
Okul Büyüklüğü-Sınıf Büyüklüğü

Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 9–22

Kasım Karakütük, Binali Tunç

2004 Hakemli Endekste taranmıyor
Aday öğretmenlerin örgütsel adanma odakları.

Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 79–87

Cevat Celep, Tuncer Bülbül, Binali Tunç

2000 Hakemli TR DİZİN
Diğer kategoride makale bulunamadı!