Address-Based School Enrollment System: A Socio-Economic Discrimination in Education
International Journal of Educational Studies and Policy (IJESP), vol. 6, no. 2, pp. 358–372
Türkü Kılavuz, Binali Tunç
Evaluation of Managing Practices of Primary and Secondary School Principals with the Perspective of Banking Concept of Education
The Journal for Critical Education Policy Studies, vol. , no. , pp. –
Ramazan Karatepe, Binali Tunç
DIGITAL DIVIDE IN EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS ON GLOBAL RESEARCH TRENDS
International innovative education researcher, vol. CİLT 3 SAYI 3, no. CİLT 3 SAYI 3, pp. 162–197
Asena Yücedağlar, Binali Tunç
A case study on the relationship between narcissistic personality tendency and mobbing behaviors in school management
i-manager Publications, vol. 15, no. 4, pp. 22–38
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Hacı İsmail Arslantaş
Okul yöneticilerinin seçilme ve atanma ölçütlerine ilişkin okul yöneticilerinin görüşleri
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. CİLT 1 SAYI 1, no. CİLT 1 SAYI 1, pp. 52–65
Binali Tunç, Neslihan Yavuz
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNE ÖĞRENCİ SEÇME MODELİ BAĞLAMINDA TOPLUMSAL TABAKALAŞMA VE YENİDEN ÜRETİM
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. 1, no. 2, pp. –
Binali Tunç, Yusuf İnandı, Emine Özdemir
The Relationship of School Administrators’ Leadership Styles with Organizational Dissent and Resistance to Change according to Perceptions of Teachers
International Online Journal of Educational Sciences, vol. 12, no. 5, pp. 287–302
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Asena Yücedağlar, Samet Kılıç
Okul Yöneticilerinin Çatışma Yönetim Stratejileri İle Okul Kültürü Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, vol. 53, no. 3, pp. 1023–1050
Ersay Özkara, Binali Tunç
Öğrencilerin Toplumsal Köken Özellikleri ve İstenmeyen Davranışlar: Meslek Liselerinde Bir Durum Analizi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 185–206
Hayriye Yeşil Aydoğan, Binali Tunç
KAMUSAL EĞİTİM VE EĞİTİM HAKKI BAĞLAMINDA ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Journal of Advanced Education Studies, vol. 2, no. 1, pp. 22–44
Binali Tunç, Sevim Gülseven Taner
İş Doyumu ve Çalışma Yaşamında Yalnızlık: Mersin Üniversitesi İdari Çalışanlarına İlişkin Bir Araştırma1
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 9, no. 4, pp. 2092–2112
Emrah Koçak, Binali Tunç
Women’xxs Career Barriers and Professional Alienation: The Teachers’ Case in Turkey
International Online Journal of Educational Sciences, vol. 10, no. 3, pp. 133–146
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Türkü Kılavuz
Inspection and teachers emotions An emotional evaluation of inspection
International Journal of Human Sciences, vol. 12, no. 1, pp. 554–
Binali Tunç, Bülent Gündüz, Yusuf İnandı
Meslek Liselerinde Disiplin Sorunları, Nedenleri ve Çözümü: Bir Durum Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 384–403
Binali Tunç, Sevgi Yıldız, Abdullah Doğan
Genel ortaöğretim okullarının büyüklüğü ile okul iklimi arasındaki ilişkinin incelenmesi
Eğitim ve Bilim, vol. 39, no. 179, pp. 304–316
Kasım Karakütük, Binali Tunç, Tuncer Bülbül, Güven Özdem, Murat Taşdan, Öner Çelikkaleli, Bengü Aksu...
Okul yöneticilerinin psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerine ilişkin görüşleri betimsel bir çalışma
Eğitim Bilimleri Araştırması Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 19–34
Bülent Gündüz, Yusuf İnandı, Binali Tunç
The relationship between the school administrators anger control and stress coping methods and their conflict management style
Journal of Human Sciences, vol. , no. , pp. –
Yusuf İnandı, Bülent Gündüz, Binali Tunç
Eğitim fakültesi öğretim elemanlarının kariyer engelleri ile işdoyumları arasındaki ilişki
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research, vol. 3, no. 1, pp. 219–238
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Fatma Uslu
Okul yöneticilerinin öfke ve stresle başaçıkma yaklaşımları ile çatışma yönetimi stilleri arasındaki ilişki
İnsan Bilimleri Dergisi, vol. 10, no. 1, pp. 641–660
Bülent Gündüz, Yusuf İnandı, Binali Tunç
Okul temelli değerlendirme algısı Öğretmen görüşlerine dayalı betimsel bir analiz çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 13, no. 4, pp. 1–20
Tuncer Bülbül, Yusuf İnandı, Binali Tunç, Güven Özdem
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ KARİYER ENGELLERİ VE İŞ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ:ULUSLARARASI E-DERGİ, vol. 3, no. 1, pp. 220–235
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Fatma Uslu Gülşen
Relationship between job satisfaction and career barriers for the academic staff of the education faculties
Eurasian Society of Educational Research, vol. , no. , pp. –
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Fatma Uslu
School administrators leadership styles and resistance to change
International journal of Academic Research, vol. 5, no. 5, pp. 196–203
Fahrettin Gılıç, Yusuf İnandı, Binali Tunç
Kadın öğretmenlerin kariyer engelleri ile işdoyum düzeyleri arasındaki ilişki
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research., vol. 2, no. 2, pp. 203–222
Yusuf İnandı, Binali Tunç
Yükseköğretimde teknik eğitim fakültesi tercihinin sosyo ekonomik kökenlerine ilişkin bir inceleme Tarsus Teknik Eğitim Fakültesi örneği
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 11, no. 4, pp. 1929–1948
Binali Tunç
NEOLİBERAL POLİTİKALARIN ÖĞRETMENLİĞE YANSIMALARI: OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR DEĞERLENDİRME
Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, vol. 12, no. 3, pp. 1781–1798
Samet Kılıç, Binali Tunç
Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Lise Öğrencilerinin Eğitim ve Gelecek Algılarının İncelenmesi
e-Kafkas Journal of Educational Research, vol. 9, no. 3, pp. 935–961
Asena Yücedağlar, Binali Tunç
Ignored Discrimination in Schools: Tracking
Political Economy and Management of Education, vol. 1, no. 2, pp. 16–36
Binali Tunç, Süheyla Ülker
Yönetim Uygulamaları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 29, no. , pp. 121–141
Tuncer Bülbül, Meltem Acar Güvendir, Binali Tunç, Güven Özdem
Okul yöneticilerinin özyeterlik algıları ile çatışmayı çözme stratejileri arasındaki ilişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 19, no. 2, pp. 275–294
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Bülent Gündüz
Eğitimde çok bileşenli değerlendirme: Velilerin okul yöneticilerinin performans değerlendirmesine katılımı.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 90–99
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Fidel Öksüz, Serdar Çal
Okul temelli yönetim girişimlerinin niteliğini anlamaya yönelik bir çalışma
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 12, pp. 25–42
Binali Tunç, Tuncer Bülbül, Güven Özdem
İlköğretim öğretmenlerinin ilköğretim okullarında yaşadıkları yıldırma durumları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 3, pp. 197–208
Esengül Çomak, Binali Tunç
Türkiye’de genel ortaöğretim okullarının büyüklüğüne göre fiziksel koşulların yeterliği
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi,, vol. 45, no. 2, pp. 183–204
Kasım Karakütük, Binali Tunç, Tuncer Bülbül, Güven Özdem, Murat Taşdan, Öner Çelikkaleli, Bayram Asl...
Lisansüstü öğretim öğrencilerinin akademik sorunları
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Örneği. Milli Eğitim Dergisi, vol. , no. 173, pp. 157–171
İsmail Güven, Binali Tunç
Üniversitede Bilgi Kültürü: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 181–196
Binali Tunç, Öner Çelikkaleli
Okul Büyüklüğü-Sınıf Büyüklüğü
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 9–22
Kasım Karakütük, Binali Tunç
Aday öğretmenlerin örgütsel adanma odakları.
Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 79–87
Cevat Celep, Tuncer Bülbül, Binali Tunç