JOHN DEWEY'İN DEMOKRATİK TOPLUM İDEALİNDE EĞİTİMİN YERİ: MERKEZİ SINAVLARA DAYALI EĞİTİM UYGULAMALARININ ÇÖZÜMLENMESİ
MEHMET MUÇU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
Gezici mevsimlik tarım işçisi ailelerin çocuklarının eğitim durumlarının toplumsal yeniden üretim açısından incelenmesi
TAPTUK EMRE KAYA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Alternatif okulların eleştirel pedagoji bağlamında değerlendirilmesi
AHMET MERT FİDELİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Okul yöneticilerinin yönetim tarzı ile okulların sosyal sermaye düzeyi arasındaki ilişki
NİLGÜN BAKİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretim elemanlarının sınıfta güç kullanma eğilimleri ile sınıf yönetimi yeterliliklerinin ilişkisi
DUYGU AKAR KARATEPE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Farklı lise türlerinde öğrenim gören lise öğrencilerinin eğitim ve gelecek algılarının incelenmesi
ASENA YÜCEDAĞLAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Türkiye'de neoliberal politikalar sonucunda öğretmenlik mesleğinde yaşanan dönüşümlere ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri
SAMET KILIÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Mesleki-teknik lise öğrencilerinin disiplin sorunlarının toplumsal kökenlerine ilişkin bir çözümleme
HAYRİYE YEŞİL AYDOĞAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
Okul yöneticilerinin çatışma yönetim stratejileri ile okul kültürü arasındaki ilişki
ERSAY ÖZKARA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Çalışma yaşamında yalnızlık ve iş doyumu ilişkisi: Mersin Üniversitesi idari çalışanlarının durumuna ilişkin bir araştırma
EMRAH KOÇAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlkokul ve ortaokul yöneticilerinin okullarındaki yönetsel uygulamalarının bankacı eğitim modeli çerçevesinde değerlendirilmesi
RAMAZAN KARATEPE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Okul öncesi öğretmenlerinin bakış açısından okul öncesi eğitim denetiminin değerlendirilmesi
ARZU TÜRKDEMİR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim öğretmenlerinin ilköğretim okullarında yaşadıkları yıldırma durumları
ESENGÜL ÇOMAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı