Farklı Gelişmişlik Düzeylerindeki Alanya-Erdek-Kalecik’te Halkın Turizm Algısı ve Turizme Desteği

Turizm Akademik Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 173–190

Murat Özdamar, Abdulcelil Çakici

2021 Hakemli TR DİZİN Link
Üniversite Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Dışa Dönüklükleri ve Hizmet Yönelimlerine Göre Kümelendirilmesi

Türk Turizmi Araştırmaları Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 42–54

Abdulcelil Çakici, Murat Özdamar

2018 Hakemli TR DİZİN Link
Şanlıurfa’da Kültür Turlarına Katılan Yerli Turistlerin Anlık Satın Alma Davranışları Üzerine Bir Araştırma

Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 17, no. 31, pp. 287–306

Abdulcelil Çakici, Murat Özdamar

2014 Hakemli TR DİZİN Link
Yerel Yemek Tüketim Motivasyonları ile Tavsiye Davranışı Arasındaki İlişki: Mersin Örneği

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 9, no. 2, pp. 1401–1415

Mehmet Şimşek, Murat Özdamar, Mehmet Akif Şen

2021 Hakemli TR DİZİN Link
Yerli Turistlerin Destinasyon İmajları ile Davranışsal Niyetleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi: Mersin Örneği

Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 811–822

Mehmet Şimşek, Murat Özdamar

2020 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Mersin’i ziyaret eden yerli turistlerin bölge algıları ile tavsiye davranışları arasındakiilişkinin incelenmesi

Journal of Tourism Theory and Research, vol. 5, no. 2, pp. 250–259

Murat Özdamar, Mehmet Şimşek

2019 Hakemli OAJI, ESJI, ISI, DRJI, SOBIAD, SIS Link
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Dışadönüklüklerinin Otel Departman Tercihine Etkisinde Hizmet Yönelimlerinin Aracılık Rolü

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 135–159

Murat Özdamar, Abdulcelil Çakici, Erşan Yıldız

2018 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Şanlıurfa'ya Kültür Turizmi Kapsamında Gelen Yerli Turistlerin Profili, Şanlıurfa'yı Tercih Nedenleri ve Karşılaştıkları Sorunlar Üzerine Bir Araştırma

SEYEHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, vol. 1, no. 2, pp. 43–52

Abdulcelil Çakici, Murat Özdamar

2013 Hakemli TR DİZİN
Diğer kategoride makale bulunamadı!