Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilimsel okuryazarlık, epistemolojik inançlar ve informal akıl yürütme düzeylerinin belirlenmesi ve bu değişkenler arasındaki ilişkinin incelenmesi
BERKAY SİCİMOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
2022
Yüksek Lisans
TezMerkezi
Yurt İçi
Sürdürülebilir kalkınma konusunda probleme dayalı öğrenme modelinin ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin çevre okuryazarlığı, problem çözme ve öz düzenleme becerilerine etkisi
GÖKÇE BONCUKÇU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
2020
Yüksek Lisans
TezMerkezi
Yurt İçi
Fen bilimleri öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeylerine etki eden değişkenlerin incelenmesi
ÖZLEM YUNUS
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
2025
Doktora
TezMerkezi
Yurt İçi