Koronavirüs Salgınının Tatile Çıkma Niyeti Üzerine Etkisi
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 4, no. 3, pp. 1671–1688
Sabahat Ceylin Şanlı Kayran, Ahmet Erdem, Kamil Unur
Lisansüstü Turizm Öğrencilerinin Akademik Güdülenme, Bilimsel Araştırma Özyeterlilik ve Araştırma Yapmaya Yönelik Kaygılarının Değerlendirilmesi
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 405–425
Sabahat Ceylin Şanlı Kayran, Ahmet Erdem, Kamil Unur
Adana İlinde Bulunan Restoranlara Yönelik İnternet Üzerinden Yapılan Tüketici Şikâyetlerinin İncelenmesi: Tripadvisor.com Örneği
Journal of Recreation and Tourism Research, vol. 6, no. 4, pp. 317–331
Ferhat Şeker, Kamil Unur, Ahmet Erdem
Restoran Çalışanlarının İş Yaşam Denge Düzeylerine Göre İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetlerinin Karşılaştırılması
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, vol. 3, no. 3, pp. 709–724
Ahmet Erdem, Kamil Unur, Ferhat Şeker, Muhammet Abdulmecit Kınıklı
Kızkalesi’ni ziyaret eden yerli turistlerin davranışsal profili ve Kızkalesi’nin turizm destinasyonu olarak sorunları (The behavioral profile of domestic tourists in Kızkalesi and the problems of Kızkalesi as a tourist destination)
Journal of Tourism Theory and Research, vol. 5, no. 2, pp. 212–227
Mehtap Özkan Buzlu, Gülser Yavuz, Kamil Unur, Dilek Atçı
The Analyze of the Factors Affecting Tourism Demand: A Research on the Mediterranean Basin Countries
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal, vol. 5, no. 20, pp. 1054–1063
Kamil Unur, Ömer İskenderoğlu, Ferhat Şeker
Kızkalesi’ni ziyaret eden yerli turistlerin davranışsal profili ve Kızkalesi’nin turizm destinasyonu olarak sorunları
Journal of Tourism Theory and Research, vol. 5, no. 2, pp. 212–227
Mehtap Özkan Buzlu, Mehtap Buzlu Özkan, Gülser Yavuz, Kamil Unur, Dilek Atçı
Açık Alan Rekreasyon Etkinliklerine Katılan Bireylerin Pozitif ve Negatif Duygu Durumlarının Karşılaştırılması
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research, vol. , no. , pp. –
Gamze Eryılmaz, Kamil Unur
The effect of basic personality traits on service orientation and tendency to work in the hospitality and tourism industry
Journal of Teaching in Travel Tourism, vol. 19, no. 2, pp. 140–162
Hasan Köşker, Kamil Unur, Dogan Gursoy
İş Stresi İle Toksik Davranışlar Arasındaki İlişki: Aşçılar Üzerinde Bir Araştırma
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 108–108
Kamil Unur, Yeliz Pekerşen
KIZKALESI’NIN TURIZM DESTINASYONU OLARAK MARKA ALGISI
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 63–79
Kamil Unur, Nazlı Çetin
Turizmin Kamu Kaynaklarının Dağıtımındaki Yeri ve GelecektekiKonumu: Siyasetçilerin Görüşleri
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi, vol. 5, no. 3, pp. 35–46
Gülser Yavuz, Kamil Unur
Yeni Bir Turistik Ürün Olarak Düğün Turizmi: Alanyazın İncelemesi
Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 149–163
Kamil Unur, Bayram Kanca, Çağdaş Ertaş
Turizm Lisans Öğrencilerinin Turizm Sektöründe Çalışma Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma
SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ (SOİD), vol. 14, no. 2, pp. 126–141
Hasan Köşker, Kamil Unur
Başarılı Bir Girişimcilik Örneği Ciğerci Apo A Case of Successful Entrepreneurship Ciğerci Apo
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 4, no. Special 1, pp. 43–43
Kamil Unur, Gökhan Çolak
The impacts of Hosting Major Sporting Events Resident s Perceptions of the Mediterranean Games 2013 in Mersin
International Review of Management and Marketing, vol. 6, no. 1, pp. 139–145
Dilek Atçı, Kamil Unur, Doğan Gürsoy
Van İlinde Faaliyet Gösteren Kobi Statüsündeki Konaklama ve Seyahat İşletmelerinin Finansal Sorunlarının Analizi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 24, no. 1, pp. 85–98
Erdinç Karadeniz, Kamil Unur, Hasan Köşker, Banu Zencir, Ceren Ünal, Ceren Ünal
Türkiye de Turizm Eğitimi ve Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Turizme Bakış Açılarına Yönelik Araştırmaların İncelenmesi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 44–71
Kamil Unur, Hasan Köşker, Ümit Hüseyin Kaynar, Hande Uğraş
Mersin Şehir Merkezindeki Lüks Restoranlarda Çalışan Servis Personelinin Sorunlarının Tespiti ve Bu Sorunların İş Tatminine Etkisi
Soid: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 6–24
Kamil Unur, Çağdaş Ertaş
Gönüllü Olma Nedenleri Mersin 2013 XVII Akdeniz Oyunları Örneği
Soid: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 11, no. 3, pp. 42–56
Dilek Atcı, Dilek Atçı, Uysal Yenipınar, Kamil Unur
Seyahat acentalarında uygulanmakta olan müşteri şikayet çözüm türleri üzerine bir araştırma
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 13, no. 24, pp. 241–253
Unur Kamil, Çakıcı Celil, Taştan Hülya
Mersinde Yükseköğretim ve Ortaöğretim Düzeyinde Turizm Eğitimi Almakta Olan Öğrencilerin Sektörün Çalışma Koşullarını Algılamaları ve Sektörde Çalışma İsteklerinin Karşılaştırmalı Analizi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 17, no. 1, pp. 51–69
Teoman Duman, Mustafa Tepeci, Kamil Unur
Aile İşletmelerinde Patron ve Yönetici İlişkisi: Mersin’de Faaliyet Gösteren Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 301–327
Horişan Yavuz, Kamil Unur
Restoranlarda Kişilik Özellikleri ile Müşteri Vatandaşlık Davranışı İlişkisinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Aracılık Rolü
Journal of Global Tourism and Technology Research, vol. 5, no. 2, pp. 65–75
Elif Aslantürk, Muhammet Abdulmecit Kınıklı, Kamil Unur, Tevfik Aytemiz
Bazı Değişkenler Açısından Otel Çalışanlarının Demografik Özelliklerine Göre Psikolojik Durumu
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 21, no. 2, pp. 343–367
Yasemin Derdin, Kamil Unur
Restoranlarda Müşteri Kişilik Özellikleri, Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Vatandaşlık Davranışı İlişkisi
Ondokuz Mayis Universitesi, vol. 7, no. 2, pp. 331–358
Elif Aslantürk, Kamil Unur
Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 33, no. 2, pp. 41–52
Ferhat Şeker, Ahmet Erdem, Kamil Unur
Şanlıurfa'nın Akıllı Turizm Destinasyonu Olabilmesi İçin Gerekli Stratejilerin A'WOT Yöntemi ile Belirlenmesi
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 73–91
Ahmet Erdem, Kamil Unur, Ferhat Şeker
The experience economy analysis of distinct destinations
Journal of multidisciplinary academic tourism, vol. 7, no. 2, pp. 31–43
Ferhat Şeker, Kamil Unur
OTEL ÇALIŞANLARININ KÜLTÜREL ZEKA DÜZEYLERİ, MİSAFİR İLE ÇATIŞMA YÖNETİM STİLLERİ VE KARİYER TATMİNLERİNİN İŞİN NİTELİKLERİ VE İŞ DENEYİMİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Pamukkale University, vol. , no. 55, pp. 259–283
Sabahat Ceylin Şanlı, Kamil Unur
THE RELATION BETWEEN HOTEL EMPLOYEES’ CULTURAL INTELLIGENCE LEVELS, CONFLICT MANAGEMENT STYLES, AND CAREER SATISFACTION
TOLEHO - Journal of Tourism, Leisure and Hospitality, vol. 4, no. 2, pp. 1–1
Sabahat Ceylin Şanlı, Kamil Unur
Türk Otellerinde Kurumsallaşmanın İş Tatmini, Açıkça Konuşma ve İşten Ayrılma Niyetine Etkisi
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 17–36
Alper Duran, Kamil Unur
Bireylerin Dışarıda Tek Başına/Yalnız Yemek Yeme Deneyimleri ve Yiyecek İçecek İşletmelerinin Yalnız Yemek Yiyenlere İlişkin Değerlendirmeleri
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 18, no. 3, pp. 518–543
Elif Aslantürk, Kamil Unur
Evaluation of Wedding Tourism in Antalya
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 9, no. 2, pp. 595–608
Bayram Kanca, Kamil Unur
ALANYA'DA YEREL HALKIN TURİZMİN SOSYO-KÜLTÜREL ETKİLERİNİ ALGILAMALARINA YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 18, no. 3, pp. 633–655
Horişan Yavuz, Kamil Unur
How do flow experiences and emotional states of individuals participating in recreational activities affect their self-efficacy perceptions and life satisfaction?
Journal of Multidisciplinary Academic Tourism, vol. 6, no. 2, pp. 127–142
Gamze Eryılmaz, Kamil Unur, Yılmaz Akgündüz
Otel Müşterilerine Yönelik Deneyimsel Pazarlamanın Memnuniyete Etkisi: Kapadokya Örneği
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 17, no. 3, pp. 378–393
Kamil Unur, Muhammet Abdulmecit Kınıklı
Otel Çalışanlarının İletişim Becerilerinin İşlerinden Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisinde İş Yaşamında Yalnızlığın Aracılık Rolü (The Mediating Role of Loneliness at Work in the Effect of Hotel Employees Communication Skills on Intention to Quit Their Jobs)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 8, no. 4, pp. 2848–2868
Alper Duran, Kamil Unur, Ferhat Şeker
İstanbul’un Düğün Turizmi Potansiyelinin Değerlendirilmesi
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 17, no. 2, pp. 311–327
Bayram Kanca, Kamil Unur
Doğu Akdeniz Bölgesi Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde İşgören Devir Hızı Üzerine Bir Araştırma
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 319–339
Kamil Unur, Abdulcelil Çakici, Mehmet Günay, Celil Çakıcı
Yalnız Seyahat Eden Kadınların Seyahat Deneyimleri
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 16, no. 3, pp. 493–514
Elif Aslantürk, Kamil Unur
Gastronomi Turizminde Gelişmişlik Göstergeleri Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği1 (Gastronomy Tourism Development Indicator Measures: Development, Validity and Reliability)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 6, no. 1, pp. 409–429
Sibel Oğuz, Kamil Unur
Staj Yapan Öğrencilere Yönelik Cinsel Taciz: Otel İşletmeleri Örneği
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 149–161
Kamil Unur, Sabahat Ceylin Şanlı
Ekmek Fırını Çalışanları Üzerine Keşifsel Bir Araştırma: Mersin Örneği
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research, vol. 2, no. 1, pp. 39–51
Kamil Unur, Dilek Atçı, Sabahat Ceylin Şanlı, Zeynep Albayrak
Lisans Düzeyinde Eğitim Alan Turizm Öğrencilerin Etik Yargılarının İncelenmesi
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 336–651
Ferhat Şeker, Kamil Unur
Farklı Müfredat Programlarıyla İngilizce Öğrenen Lisans Turizm Öğrencilerinin İngilizce Öz Yeterlilik İnançlarının Karşılaştırılması
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 15, no. 3, pp. 620–638
Kamil Unur
Kültürel Değerlerin Örgütsel Adalet Algısına Etkisi: Otel Çalışanları Örneği
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 1, pp. 206–239
Çağdaş Ertaş, Kamil Unur
Algılanan Hizmet Kalitesi Düzeyine Göre Tez Yemek Restoranlarını Ziyaret Etme Nedenleri Forum Mersin AVM de Bulunan Tez Yemek Restoranlarından Hizmet Alan Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma According to the Level of Perceived Service Quality Reasons to Visit Fast Food Restaurants A Case of Consumers Get Service From Fast Food Restaurants in Forum Mersin Mall
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 4, no. Special 1, pp. 244–244
Ferhat Şeker, Gülser Yavuz, Kamil Unur
Mersin Üniversitesi Merkezi Kafeterya daki Yiyecek İçecek Hizmetlerinin Öğrenciler Tarafından Algılanan Kalite Memnuniyet ve Algılanan Risk Açısından Değerlendirilmesi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 1–36
Kamil Unur, Bayram Kanca
Tüketicilerin Tez Yemek Tüketme Nedenleri Mersin şehir merkezinde Faaliyet Gösteren Yerel Ulusal ve Uluslararası Zincir Tez Yemek işletme müşterileri Örneği
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 5, no. 27, pp. 357–387
Unur Kamil, Kaya Gök Derya
Otel işletmelerinde örgütsel Güven Algısı İle İş Memmuniyetleri Arasındaki ilişki Üzerine Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde Yapılan Bir Araştırma
SOİD: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergis, vol. 9, no. 9(2), pp. 34–41
Unur Kamil, Çakıcı Celil, Duran Alper
Lisans Düzeyi Turizm Eğitimi Ders Programının Mezunlarca Değerlendirilmesi Mersin Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Mezunları Üzerinde Bir Araştırma
Soid:Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi,, vol. 8, no. 1, pp. 43–54
Unur Kamil, Evren Savaş
Lisans Düzeyindeki Turizm Öğrencilerinin Çalışma Hayatında Karşılaşabilecekleri Cinsiyete Dayalı Ayrımcılığı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma
Soid:Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 7, no. 3, pp. 39–
Kamil Unur, Yeliz Ulusan
Hızlı Yiyecek Fast Food Tüketicilerinin Özellikleri ve Tercihlerini Etkileyen Faktörler Mersin Örneği
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 105–
Unur Kamil, Kaya Derya
Paket turlardaki Müşteri şikayetleri ve Seyahat Acentalarının Bu Şikayetlerle Karşılaşma Sıklıkları Üzerine bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi sosyal Bilimler Enstitüsü, vol. 19, no. 3, pp. 391–498
Kamil Unur, A Celil Çakıcı, Hülya Taştan
Turizm İşletmeleri İle Bankalar Arasındaki Stratejik İşbirliğinin Değerlendirilmesine Dönük Ankara daki Turizm İşletmeleri Üzerinde Bir Araştırma
Soid: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 17, no. 1, pp. 6–17
Unur Kamil, Çakıcı Celil, Dönbak Eda
Türkiye Aktif Dış Turizm Gelirlerini Nasıl Hesaplamalı
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 184–194
Unur Kamil, Erdem Sabri
Turizminin Ekonomik Etkilerinin Ölçülmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitüsü Dergisi, vol. 6, no. 4, pp. 114–142
Unur Kamil
Turizm Uydu Hesapları
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitüsü Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 304–327
Unur Kamil, İçöz Orhan
Turizm Terörizm İlişkisi ve Türkiye Örneği
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi Prof. Dr. Hasan Olalı Özel Sayısı, vol. 11, no. 2, pp. 169–177
Kamil Unur
Av Turizminin Hukuksal Açıdan İncelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitüsü Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 305–335
Unur Kamil
Turizminin Türkiye nin Ödemeler Dengesine Etkisinin Analizi
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitüsü Dergisi, vol. 2, no. 3, pp. 192–
Unur Kamil
Otel Çalışanlarının İletişim Becerilerinin İşlerinden Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisinde İş Yaşamında Yalnızlığın Aracılık Rolü
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 8, no. 4, pp. 2848–2868
Alper Duran, Kamil Unur, Ferhat Şeker
Lisans Düzeyinde Eğitim Alan Turizm Öğrencilerinin Etik Yargılarının İncelenmesi
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. , no. , pp. 336–351
Ferhat Şeker, Kamil Unur