Hizmet kalitesinin iyileştirilmesinde gizli müşteri uygulamalarının yeri ve önemi: Yiyecek içecek işletme yöneticileri üzerine bir araştırma
ECEMNAZ KAMER TATLICI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
İyimserliğin akademik başarı ve kariyer planlamasına etkisi
MERVE DEMİR DÖNDÜ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Turizmin sosyo kültürel etkileri: Alanya'da bir araştırma
HORİŞAN YAVUZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Kültür turizmi kapsamında yer alan festival etkinliklerinin destinasyona ekonomik etkisi: Adana Portakal Çiçeği Festivali örneği
SEYHUN OĞUZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Deneyimsel pazarlamanın müşteri memnuniyeti üzerine etkisi: Kapadokya örneği
MUHAMMET ABDULMECİT KINIKLI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Doğu Akdeniz bölgesi 4 ve 5 yıldızlı şehir otellerinde işgören devir hızı ve nedenleri
MEHMET GÜNAY
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Turizm talebini etkileyen faktörlerin analizi: Akdeniz Çanağı ülkeleri üzerine bir araştırma
FERHAT ŞEKER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Kızkalesi'nin turizm destinasyonu olarak marka algısı
NAZLI ÇETİN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Mersin şehir merkezindeki lüks restoranlarda çalışan servis personelinin sorunlarının tespiti
ÇAĞDAŞ ERTAŞ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Mersin Üniversitesi Merkez Kafeterya'daki yiyecek içecek hizmetlerinin üniversite çalışanları ve öğrencileri tarafından algılanan kalite, algılanan değer, memnuniyet ve algılanan risk açısından değerlendirilmesi
BAYRAM KANCA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Hızlı yiyecek tüketicilerinin hızlı yiyecek tüketme nedenleri: Mersin şehir merkezinde faaliyet gösteren yerel, ulusal, uluslararası zincir hızlı yiyecek işletme müşterileri üzerinde bir araştırma
DERYA KAYA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Lisans düzeyi turizm eğitimi ders programının mezunlarca değerlendirilmesi: Mersin Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu mezunları üzerinde bir araştırma
SAVAŞ EVREN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Turizmin çevresel etkileri ve bir çözüm olarak ekoturizm
SAADET DİNÇER ŞEN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kamu Yönetimi Ana Bilim Dalı
Seyahat acentalarının düzenlediği paket turlardaki müşteri şikayetleri ve çözüm önerileri: İstanbul'daki seyahat acentalarının şikayet-çözüm sistemleri üzerine bir araştırma
HÜLYA TAŞTAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Türkiye`de kredi kartı sunan bankalar ile Ankara ilinde yer alan turizm işletmeleri arasındaki pazarlama ortaklığının işletme performansı üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi
EDA RUKİYE DÖNBAK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Lisans düzeyinde turizm eğitiminde program öğrenim çıktılarını edinme algısının öğrenci memnuniyeti ve kariyer niyetine etkisi: Türkiye Azerbaycan karşılaştırması
ULKAR IBADLI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Sanal ve gerçek müze deneyimlerinin ziyaret memnuniyeti ve ziyaret etme niyetine etkisi: Karşılaştırmalı bir araştırma
MUHAMMET ABDULMECİT KINIKLI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Otel Çalışanlarının Kariyer Uyum Yeteneğinin İş Performansı ve İş Tatminine Etkisinde İşin Anlamlılığının Aracılık Rolü: Beş Yıldızlı Kıyı ve Şehir Otel İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
HORİŞAN YAVUZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Otel çalışanlarında psikolojik güçlendirmenin iş tatmini ve psikolojik iyi oluşa etkisinde temel psikolojik ihtiyaçların tatmininin aracılık rolü
YASEMİN DERDİN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Dijitalleşen dünyada Turizm 4.0: Akıllı turizm destinasyonu oluşturmada Şanlıurfa için bir model önerisi
AHMET ERDEM
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Otel çalışanlarının kültürel zekâ düzeyi, çatışma yönetim stili ve kariyer tatmini ilişkisi
SABAHAT CEYLİN ŞANLI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Turistlerin farklı destinasyonlardaki deneyim algısının davranışsal niyetlerine etkisi
FERHAT ŞEKER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Kurumsallaşma düzeyi ile iş tatmini, açıkça konuşma isteği ve işten ayrılma niyeti arasındaki ilişki: Otel çalışanları üzerinde bir araştırma
ALPER DURAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Dönüşümcü ve etkileşimci liderlik davranışının iş yaşam kalitesi ve örgütsel bağlılık üzerine etkisi: Beş yıldızlı otel çalışanları üzerine bir araştırma
MEHMET NURİ SEVGİN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Her şey dahil otellerde israf: Beş yıldızlı kıyı otellerinde bir araştırma
MEHTAP ÖZKAN BUZLU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
The influence of personality traits on tourism academics' preferences and satisfaction of academic conference
AHMED ALI MOHD ZAREER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Düğün turizmi kapsamında Antalya ve İstanbul destinasyonlarının değerlendirilmesi
BAYRAM KANCA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Rekreatif etkinliklere katılan bireylerin akış deneyimleri, pozitif ve negatif duygu durumları, öz yeterlilikleri ve yaşam doyumları ilişkisi
GAMZE ERYILMAZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Kültürel değerlerin örgütsel adalet algısına etkisinde örgüt kültürünün aracılık rolü: Otel çalışanları örneği
ÇAĞDAŞ ERTAŞ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Lisans turizm öğrencilerinin temel kişilik özellikleri ve hizmet verme yatkınlıkları ile turizm sektöründe çalışma eğilimleri üzerine bir araştırma
HASAN KÖŞKER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Gastronomi turizminde stratejik gelişme: "Doğu Akdeniz Bölgesi perspektifi
SİBEL OĞUZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Siyasetçilerin turizm algılamaları
GÜLSER YAVUZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Otel işletmelerinde çalışan aşçıların iş stresi ile iş tatmini, örgütsel bağlılık ve toksik davranışları arasındaki ilişki
YELİZ PEKERŞEN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı