An Investigation of the Relationship Between the Self-Efficacy Beliefs and the Level of Professional Satisfection of Elementary School Teachers (Example of Mersin Province)
ISPEC 8th International Conference on Social Sciences & Humanities ISPEC 2021 (24.12.2021 - )
İbrahim Erdoğan, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Aidiyet Duyguları ile Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği
III. International Teacher Education and Accreditation Congress-III. ITEAC 2019 (III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ITEAC 2019) (30.11.2019 - 01.12.2019)
Pelin Aydınol, Lütfi Üredi
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
III. International Teacher Education and Accreditation Congress-III. ITEAC 2019 (III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ITEAC 2019). (30.11.2019 - 01.12.2019)
Emine Beğüm Akkuş, Lütfi Üredi
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Ortaokul Kavramına Yönelik Metaforik Algıları (Metaphorical Perceptions Of Primary School Grade 4 Students About “Secondary School” Concept)
III. International Mediterranean Symposium (3. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu) (31.10.2019 - 02.11.2019)
Lütfi Üredi, Firdevs Gündoğan Önderöz
Mardin İlinde Görev Yapmakta Olan Sınıf Öğretmenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Öz Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi
II. International Symposium of Academic Studies on Education and Culture(I-SASEC 2019) (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu) (12.09.2019 - 14.09.2019)
Lütfi Üredi, Meliha Ünsal
Kodlama Eğitimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi (Analysis of Class Teachers’ Views on Coding Education)
III. International Mediterranean Symposium (3. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu) (31.10.2019 - 02.11.2019)
Lütfi Üredi, Yasemin Çakıcı
Ters Yüz Sınıf Modelinin Akademik Başarıya Etkisi: Meta-Analiz Çalışması
II. International Elementray Education Congress-II. UTEK (2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi) (23.10.2019 - 27.10.2019)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
İlkokul Yöneticilerinin Kişilik Tipleri ile Liderlik Tipleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
III. International Teacher Education and Accreditation Congress-III. ITEAC 2019 (III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ITEAC 2019) (30.11.2019 - 01.12.2019)
Dilek Göl Battı, Lütfi Üredi
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisinin Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi: Meta-Analiz Çalışması
II. International Elementray Education Congress-II. UTEK (2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi) (23.10.2019 - 27.10.2019)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Sınıf Öğretmenlerinin Konuşma Becerilerinin İncelenmesi
II. International Elementray Education Congress-II. UTEK (2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi) (23.10.2019 - 27.10.2019)
Lütfi Üredi, Meliha Ünsal
Türkiye’de Yaşayan ve Devlet Okullarında Görevlendirilen Suriyeli Öğretmenlerin Okullarda Yaşadığı Sorunların İncelenmesi
II. International Symposium of Academic Studies on Education and Culture(I-SASEC 2019) (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu) (12.09.2019 - 14.09.2019)
Lütfi Üredi, Dilek Göl Battı
4. Sınıf Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıklarının İncelenmesi (Investigation of reading habits of preschool and class teacher candidates)
III. International Mersin Symposium (3. Uluslararası Mersin Sempozyumu) (31.10.2019 - 02.11.2019)
Lütfi Üredi, Mine Ekinci
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi (Evaluation of Unit Evaluation Questions in Primary School Mathematics Course Books According to the Revised Bloom’s Taxonomy)
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2018 (17th International Primary Teacher Education Symposium) (11.04.2018 - 14.04.2018)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programı Çerçevesinde Dil bilgisi kurallarının Verilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
III. INES International Education and Social Science Congress (ESS-2018) (III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi) (28.04.2018 - 01.05.2018)
Bekir Yıldız, Lütfi Üredi
Uncertain (negative) impact of cyber bullying and social media habits within youths
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences (05.09.2018 - 07.09.2018)
Abdullah Türkmen, Hüseyin Tolu, Lütfi Üredi, Fatma Demircan, Bakhtiyar Alieyev
Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri (Primary School Teachers’ Views about Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2018 (17th International Primary Teacher Education Symposium) (11.04.2018 - 14.04.2018)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Öğretmenlerin Etik Liderlik Davranışlarının Sınıf Yönetimi Açısından İncelenmesi
27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018) (27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018) (18.04.2018 - 22.04.2018)
Lütfi Üredi, Pelin Kösece
Ortaöğretim Öğrencilerinin Toplumdaki Şiddetin Kaynağına İlişkin Görüşleri (Mersin İli Örneği) (The Views of Secondary School Students on the Origin of Violence in the Community (Mersin Province Case)
I. International Mediterranean Symposium (1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu) (01.11.2018 - 03.11.2018)
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Özmen Gökhan
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Investigating Pre-Service Primary School Teachers’ Epistemological Beliefs Depending on Various Variables)
International Congress of Eurasian Social Sciences ICOESS 2018 (2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi) (04.04.2018 - 07.04.2018)
Lütfi Üredi, Höbek Gürdal
Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine İlişkin Tutumları
III. INES International Education and Social Science Congress (ESS-2018) (III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi) (28.04.2018 - 01.05.2018)
Berat Demirtaş, Lütfi Üredi
Öğretmenlerin Mesleki Kimliklerine ve Rollerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi (Investigation of Teachers’ Views on Professional Identities and Roles)
2th International Congress on Multidisciplinary Studies (II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi) (04.05.2018 - 05.05.2018)
Lütfi Üredi, Ersin Çopur
Okulda ve Sınıf İçerisinde Olumsuz Davranış Sergileyen İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerin Davranış Problemlerini Düzenlemeye Yönelik Bir Eylem Araştırması: Oyun Grupları
Vth International Eurasian Educational Research Congress EJERCONGRESS2018 (V. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi) (02.05.2018 - 05.05.2018)
Lütfi Üredi, Seval Beğüm Gündeşlioğlu
Ortaöğretim Öğrencilerinin Toplumdaki Şiddetin Kaynağına İlişkin Görüşleri (Mersin İli Örneği)” The Views of Secondary School Students on the Origin of Violence in the Community (Example of Mersin Province),
1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu) I. International Mediterranean Symposium (01.11.2018 - 03.11.2018)
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Gökhan Özmen
Özel Eğitim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Öz-Yeterlik Algıları İle Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Examination of the Relationship Between Self-Efficacy Perception and Satisfaction Levels of Teachers Working in Special Education Schools)
I. International Mersin Symposium (1. Uluslararası Mersin Sempozyumu) (01.11.2018 - 03.11.2018)
Lütfi Üredi, Pelin Aydınol
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri ile Matematik Problemi Çözme Başarıları Arasındaki İlişki
27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018) (27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018) (18.04.2018 - 22.04.2018)
Lütfi Üredi, Pelin Kösece
Hikâyelerle İlkokuma Yazma Öğretimi
Vth International Eurasian Educational Research Congress EJERCONGRESS2018 (V. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi) (02.05.2018 - 05.05.2018)
Seval Beğüm Gündeşlioğlu, Lütfi Üredi
2013 Okul Öncesi Eğitim Programı ve Program Etkinlik Kitabı Hakkında Öğretmenlerin Görüşleri ve Yorumlarının İncelenmesi
International Symposium of Academic Studies on Education and Culture(I-SASEC 2018) (I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu) (13.09.2018 - 15.09.2018)
Lütfi Üredi, Esin Dönmezler
İlkokul Matematik Dersi Güncel Öğretim Programının Okul Matematiği Prensip ve Standartlarına Göre İncelenmesi (An Investigation Primary Scholl Mathematics Curriculum by Principles and Standards for School Mathematics)
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2018 (17th International Primary Teacher Education Symposium) (11.04.2018 - 14.04.2018)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Social Media Policy in Education: Corresponding among Turkey and Azerbaijan
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences (05.09.2018 - 07.09.2018)
Abdullah Türkmen, Hüseyin Tolu, Fatma Demircan, Lütfi Üredi, Bakhtiyar Aliyev
The Analysis Of Computer Game Addiction Of Children In Terms Of Diverse Variables: A Sample Of Mersin Province (Çocuklarda Bilgisayar Oyunu Bağımlılığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Mersin İli Örneği)
26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017) (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2017) (20.04.2017 - 23.04.2017)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Öğretmenlerin Liderlik Stilleri ile Sınıf Yönetim Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
7th International Congress of Research in Education (ULEAD 2017) (VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi) (27.04.2017 - 29.04.2017)
Lütfi Üredi, Abdurrahman Gül
İlkokul Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
1st International Limitless Education and Research Symposium (USEAS 2017), (I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017) (24.04.2017 - 26.04.2017)
Lütfi Üredi, Muhammet Yılmaz
Suriyeli Mültecilerin Kullandığı İlkokulların Fiziksel Durum Analizi: İkinci Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri
The Second International Symposium Syrian Refugees Between Reality and Expection (II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu) (20.10.2017 - 22.10.2017)
Lütfi Üredi, Ömer Gökhan Ulum
Öğretmenlerin Yansıttığı Farklı Kişilik Özelliklerinin Meslekten Aldıkları Doyuma Etkisi: Mersin İli Örneği
IX. International Congress of Educational Research (IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi) (11.05.2017 - 14.05.2017)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Suriyeli Öğrencilerin Türkiye’ye İlişkin Algıları ve Sorumluluklarına Yönelik Düşünceleri
II. International Academic Research Congres-INES (II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (18.10.2017 - 21.10.2017)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
İlkokul I. Aşama Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Gözlemledikleri İstenmeyen Davranışlar
7th International Congress of Research in Education (ULEAD 2017) (VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi) (27.04.2017 - 29.04.2017)
Hakan Nacar, Lütfi Üredi
The Relationship Between the Mathematical Thinking Levels and Conflict Management Strategies of School Directors
5th International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership (ICCLS) (11.12.2017 - 12.12.2017)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Ortaöğretim öğrencilerinin şiddet algılarını incelemeye yönelik bir araştırma (Mersin İli Örneği)
International Congress Of Eurasian Social Sciences (Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi) (IJOESS) 06-08 Nisan 2017 Alanya / ANTALYA (06.04.2017 - 08.04.2017)
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Gökhan Özmen
Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitiminin Uygulanmasına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi (Evaluation of Classroom Teachers’ Opinions Regarding the Application of Values Education)
International Symposium of Education and Values (ISOEVA) (Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu) (05.10.2017 - 08.10.2017)
Lütfi Üredi, Muhammet Hüseyin Özer, Tolga Topçubaşı
Kiilik Özellikleri Farklılık Gösteren Okul Yöneticilerinin Benimsediği Liderlik Yaklaşımları: Mersin İli Örneği
IX. International Congress of Educational Research (IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi) (11.05.2017 - 14.05.2017)
Lütfi Üredi, Mustafa Özarslan, Hakan Ulum
Türkiye’ye Sığınan Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Eğitim Sorunları
II. International Academic Research Congres-INES (II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (18.10.2017 - 21.10.2017)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
İlkokul Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Bilgisayar Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
1st International Limitless Education and Research Symposium (USEAS 2017), (I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017) (24.04.2017 - 26.04.2017)
Muhammet Yılmaz, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen AdaylarınınOkul Deneyimi Uygulamalarının Öğretim Kalitesi Yeterliliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
IVth International Eurasian Educational Research Congress (IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi) (11.05.2017 - 14.05.2017)
Lütfi Üredi, Beğüm Seher Gündeşlioğlu
Suriyeli Öğrencilerin Öğrenim Gördüğü Okullarda Okul Yönetimine Yansıyan Disiplin Sorunları
II. International Academic Research Congres-INES (II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (18.10.2017 - 21.10.2017)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Sınıf Öğretmenlerinin Yeterlilik Algıları ve Rehberlik uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
7th International Congress of Research in Education (ULEAD 2017) (VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi) (27.04.2017 - 29.04.2017)
Mustafa Ataş, Lütfi Üredi
Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Karikatürler Aracılığıyla Savaşa İlişkin Algıları
The Second International Symposium Syrian Refugees Between Reality and Expection (II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu) (20.10.2017 - 22.10.2017)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
İkinci Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Biçim-Sözdizimsel Gelişim Özellikleri
IX. International Congress of Educational Research (IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi) (11.05.2017 - 14.05.2017)
Lütfi Üredi, Ömer Gökhan Ulum
Türkiyeli İlkokul Öğrencilerinin Suriyeli Sınıf Arkadaşlarına Yönelik Algıları
The Second International Symposium Syrian Refugees Between Reality and Expection (II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu) (20.10.2017 - 22.10.2017)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
How do Different Groups Conceive Primary School English Language Education? A Sample of Cono Tribe
5th International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership (ICCLS) (11.12.2017 - 12.12.2017)
Lütfi Üredi, Ömer Gökhan Ulum
An Analysis From Various Available Emotion In Children: Mersin Province Example (Çocuklarda Duygu Ayarlayabilme Yetisinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Mersin İli Örneği)
26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017) (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2017) (20.04.2017 - 23.04.2017)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Türkçe Biçim-Sözdizimsel Gelişim Profilleri
IX. International Congress of Educational Research (IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi) (11.05.2017 - 14.05.2017)
Lütfi Üredi, Ömer Gökhan Ulum
Özel Alt Sınıfı Bulunan Okullardaki Yöneticilerin Özel Eğitim Alanına Bakış Açıları Hakkında Görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (VIII. International Congress of Education Research) (05.05.2016 - 08.05.2016)
Lütfi Üredi, Mehmet Yılmaz
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium) (11.05.2016 - 14.05.2016)
Lütfi Üredi, Leyle Başduvar
Hayat Bilgisi Dersinde İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin 3 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium (11.05.2016 - 14.05.2016)
Bekir Yıldız, Lütfi Üredi
Eğitim Kurumlarındaki Öğretmenlerin Mesleki Doyum Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi) (31.05.2016 - 03.06.2016)
Lütfi Üredi
Öğretmen Adaylarının Genel Özyeterlilik Algıları
1. International Academic Research Congres-INES (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (03.11.2016 - 05.11.2016)
Lütfi Üredi, Esra Seven
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
1. International Academic Research Congres-INES (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (03.11.2016 - 05.11.2016)
Lütfi Üredi, Dilek Göl Battı
Ortaokul Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Akademik Özyeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Adana İli Örneği
III rd International Eurasian Educational Research Congress (31.05.2016 - 03.06.2016)
Lütfi Üredi, Pelin Kösece Loğoğlu
Polya nın Problem Çözme Aşamalarıyla Matematik Öğretiminin 4 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
1. International Academic Research Congres-INES (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (03.11.2016 - 05.11.2016)
Lütfi Üredi, Pelin Kösece Loğoğlu
The Investigation of the Relationship between Personal Characteristics of Teachers and their Professional Satisfaction Sample of Mersin Province
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium) (11.05.2016 - 14.05.2016)
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Eğitim Sisteminin Birleştirilmiş Sınıflara Etkisi Hakkında Öğretmen Görüşleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium (11.05.2016 - 14.05.2016)
Lütfi Üredi, Abdurrahman Gül
Polya nın Problem Çözme Aşamalarıyla Matematik Öğretiminin 4 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Problemini Çözme Başarısına Etkisi
1. International Academic Research Congres-INES (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (03.11.2016 - 05.11.2016)
Pelin Kösece Loğoğlu, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Oyunlar Tekniği Hakkındaki Görüşleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium) (11.05.2016 - 14.05.2016)
Lütfi Üredi, Emine Beğüm Akkuş
Sınıf Öğretmenlerinin öğrencilerle İletişim Becerilerinin İncelenmesi ve İletişimde Yaşadıkları Sorunlara ilişkin Görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (VIII. International Congress of Education Research) (05.05.2016 - 05.08.2016)
Lütfi Üredi, Gökhan Ersoy
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
II nd International Eurasian Educational Research Congress (08.06.2015 - 10.06.2015)
Kösece Pelin, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Yücel Erbilgin, Çiğdem Bayram Gürel
Öğretmen Adaylarının Mesleğe Atanma Kaygıları Mersin İli Örneği
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu (19.10.2015 - 23.10.2015)
Berat Demirtaş, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Süheyla Ocak
Yapılandırmacı öğrenme ortamlarının değerlendirilmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (21.05.2015 - 23.05.2015)
Demirtaş Berat, Oğuz Yahya, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Umut Parlıtı
Öğretimde eğitim platformlarının kullanımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
VI. Eğitim Yönetimi Forumu(EYFOR VI) (05.11.2015 - 07.11.2015)
Hakan Ulum, Ulum Hakan, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Müdürü ve Öğretmen Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenme
II nd International Eurasian Educational Research Congress (08.06.2015 - 10.06.2015)
Kösece Pelin, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
Ortaokul öğrencilerinin okul müdürü ve öğretmen kavramlarına yönelik metaforik algılarının incelenmesi
2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (08.06.2015 - 10.06.2015)
Kösece Pelin, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Prospective teachers anxiety levels on being assigned Sample of Mersin
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches (PAEDEIA) Symposium (21.10.2015 - 23.10.2015)
Berat Demirtaş, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Birinci Sınıf Türkçe Öğretim programı ve Bitişik Eğik El Yazısına İlişkin Öğretmen Görüşleri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (21.05.2015 - 23.05.2015)
Bekir Yıldız, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
İlkokul Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerine İlişkin Bir Araştırma Mersin İli Örneği
3rd International Conference on Primary Education (08.10.2015 - 10.10.2015)
Demirtaş Berat, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Kurum müdürlerinin yaptığı rehberlik ve denetim uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Tüm Eğitimciler ve Eğitim Müfettişleri Sendikası (TEM-SEN) (20.05.2015 - 22.05.2015)
Bekir Yıldız, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Gülay Kaçar
Maarif müfettişlerinin sınıflarda uyguladığı rehberlik ve denetim uygulamalarının kaldırılmasına ilişkin öğretmen görüşleri
VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi Tüm Eğitimciler ve Eğitim Müfettişleri Sendikası (TEM-SEN) (20.05.2015 - 22.05.2015)
Bekir Yıldız, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Meliha Feryal Sarıkaya, Sevda Uçar, Ömer Sözen
Okullarda benimsenen yönetim yaklaşımları ve öğretmenlerin mesleki gelişimine etkisi
VI. Eğitim Yönetimi Forumu(EYFOR VI) (05.11.2015 - 07.11.2015)
Ulum Hakan, Hakan Ulum, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Yeterlilik Düzeylerinin ve Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Algılarının Belirlenmesi
9th International Balkan Education and Science Congress, Trakya University Faculty of Education Edirne/Turkey (16-18 October, 2014). (16.10.2014 - 18.10.2014)
Muhammet Yılmaz, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Tutumlarını Yordamada Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik inançları Mersin İli Örneği
I st Eurasian Education Research Congress. İstanbul Üniversitesi Kongre Merkezi,İstanbul/TURKEY (24-26 April 2014). (24.04.2014 - 26.04.2014)
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeylerini Yordama Gücü Mersin İli Örneği
I st Eurasian Education Research Congress. İstanbul Üniversitesi Kongre Merkezi, İstanbul/TURKEY (24-26 April 2014). (24.04.2014 - 26.04.2014)
Üredi Lütfi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma Mersin Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü Örneği
9th International Balkan Education and Science Congress. Trakya University Faculty of Education Edirne/Turkey (16-18 October, 2014). (16.10.2014 - 18.10.2014)
Fatma Arık, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
Views of Elementary Education School Administrators Related to 4 4 4 Structuring A Mersin Case
International Symposium on Changes and New Trends in Education (22.11.2013 - 24.11.2013)
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Sistemindeki 4 4 4 Yapılanmasına İlişkin Görüşleri Mersin İli Örneği
Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu-ÖYES2013. (09.05.2013 - 11.05.2013)
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
An Evaluation of the ClassroomTeachers Attitudes towards The Constructivist Approach According to Complextivity Theory A Case of Mersin
International Symposium Chaos, Complexity and Leradership (17.12.2013 - 19.12.2013)
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
The Effects of Teaching Styles Preferred by Class Teachers on The Levels of Creating Constructivist Learning Environment
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Education in Balkans Today, Edirne, TÜRKİYE, 1-3 Ekim, 2009 (01.10.2009 - 03.10.2009)
Işıl Tanrıseven Üredi, Lütfi Üredi
Primary Education Inspectors Creating Constructivist Learning Environment Perceptions Levels of Teachers
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Education in Balkans Today, Edirne, TÜRKİYE, 1-3 Ekim, 2009 (01.10.2009 - 03.10.2009)
Tuğba Yanpar Yelken, Figen Kılıç, Işıl Tanrıseven Üredi, Lütfi Üredi
İlköğretim Müfettişlerinin Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeylerini Algılamaları
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi (01.10.2009 - 03.10.2009)
Tuğba Yelken Yanpar, Figen Kılıç, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi
Analysis of Primary Education Teachers Perception of the Teaching Profession With Respect to Different Variables
. III. International Education Congress. Girne Amerikan University Faculty of Education,(16-18 April 2008) Girne/Kıbrıs. (16.04.2008 - 18.04.2008)
Tuğba Yanpar Yelken, Lütfi Üredi, Haydar Yıldırım
An Analysis of Teachers Opinions Related to the Design and Technology Lessons Within the New Primary Education Programme
III. International Education Congress. Girne Amerikan University Faculty of Education, (16-18 April 2008) Girne/Kıbrıs. (16.04.2008 - 18.04.2008)
Tuğba Yanpar Yelken, Haydar Yıldırım, Lütfi Üredi
Evaluating Prospective Classroom Teachers Attitudes Towards Classroom Teaching Department
The 2th International Balkan Education Congress Searching Exellence in Education, Edirne, TÜRKİYE, 8-9-10 October, 2004 (08.10.2004 - 10.10.2004)
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördüğü Ortamları Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Açısından Değerlendirilmelerine İlişkin Bir Araştırma
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (21.04.2016 - 24.04.2016)
Gökhan Özmen, Lütfi Üredi
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Eğilimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (21.04.2016 - 24.04.2016)
Güldal Höbek, Lütfi Üredi
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Değerlendirmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (21.05.2015 - 23.05.2015)
Demirtaş Berat, Oğuz B Yahya, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmen Görüşlerine Göre değerlendirilmesi
Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmen Görüşlerine Göre değerlendirilmesi, 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu 21-23 Mayıs 2015 – Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, BARTIN (21.05.2015 - 23.05.2015)
Bekir Yıldız, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Sürecinde Gerçekleşen Öğretmenlik Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı(Uluslararası Katılımlı). 21. Yüzyılda Eğitime Kültürel Bakış. Kocaeli Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Kocaeli/Türkiye, (04-06 Eylül 2014). (04.09.2014 - 06.09.2014)
Pelin Kösece, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Girişimcilik ÖzelliklerininSınıf Yönetimine Etkisi
13. Ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumu (29.05.2014 - 31.05.2014)
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Arik Fatma, Fatma Arık
Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü ÖğrencilerininKişilik Tipleriyle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı(Uluslararası Katılımlı). 21. Yüzyılda Eğitime Kültürel Bakış. Kocaeli Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Kocaeli/Türkiye, (04-06 Eylül 2014). (04.09.2014 - 06.09.2014)
Pelin Kösece, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Sürecinde GerçekleşenÖğretmenlik Uygulamalarına İlişkin Öğretmen AdaylarınınGörüşlerinin İncelenmesi
23. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI (Uluslararası Katılımlı)4 -6 Eylül 2014 Kocaeli Üniversitesi, Kocaeli - TÜRKİYE (04.09.2014 - 06.09.2014)
Kösece Pelin, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
İlkokul öğrencilerinin bilgisayar yeterlilikleri ve bilgisayar kullanım düzeylerinin incelenmesi
13. Ulusal Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Kütahya/Türkiye, (29-31 Mayıs 2014). (29.05.2014 - 31.05.2014)
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Muhammet Yılmaz
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinde İlişkin Kazanımları Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
I. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi ile EPÖDER İşbirliği, I. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ayvalık/Balıkesir, (13-15 Mayıs). (13.05.2010 - 15.05.2010)
Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi, Tuğba Yanpar Yelken, Ferruh Özcan
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Kartlarla Soruşturma Yaparak Kalite Üzerine Bir İnceleme
Mersin sempozyumu, Mersin/Türkiye, (19-22 Kasım 2008). (19.11.2008 - 22.11.2008)
Haydar Yıldırım, Lütfi Üredi, Tuğba Yanpar Yelken
Mersin İli İlk ve Ortaöğretim Öğretmenlerinin Görüşlerine GöreStratejik Planlama GZFT(SWOT) Sonuçları
Mersin Sempozyumu. (19.11.2008 - 22.11.2008)
Tuğba Yelken Yanpar, Tuğba Yelken, Tuğba Yanpar Yelken, Figen Kılıç, Lütfi Üredi, Cenk Akay, Cenk Akar
İlköğretim 4 5 Sınıflarda Piaget nin Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi Mersin Örneği
Mersin Sempozyumu. (19.11.2008 - 22.11.2008)
Haydar Yıldırım, Lütfi Üredi, Tuğba Yanpar Yelken
Meslek Edindirme Kursları Sınıf İçi Etkinliklerinde Uygulanmakta Olan Modelin Yapılandırmacılık Açısından Uygunluğu Mersin Mesleki Eğitim Merkezi Örneği
Mersin Sempozyumu, Mersin/Türkiye, (19-22 Kasım 2008). (19.11.2008 - 22.11.2008)
Haydar Yıldırım, Lütfi Üredi, Tuğba Yanpar Yelken
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Hypertex Kullanımı ile İlgili Görüşleri
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul/Türkiye, (07-09 Ekim, 2009). (07.10.2009 - 09.10.2009)
Kadir Ulusoy, Tuğba Yanpar Yelken, Lütfi Üredi
İlköğretim Öğretmenlerin Öğretim Stili Tercihleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (02.05.2008 - 04.05.2008)
Lütfi Üredi, Işıl Üredi
Öğretmenlerin Öğretim Stili Tercihleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İstek Vakfı Okulları III. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu. İstek Özel Acıbadem Okulları, (14 Nisan 2007) İstanbul. (14.04.2007 - 14.04.2007)
Lütfi Üredi, Işıl Üredi
İlköğretim Programı 4 ve 5 sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Kazanımlarına İlişkin Eğitici Drama Örnekleri
İstek Vakfı Okulları III. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu. İstek Özel Acıbadem Okulları, (14 Nisan 2007) İstanbul. (14.04.2007 - 14.04.2007)
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yordayıcısı Olarak Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (27.04.2007 - 29.04.2007)
Lütfi Üredi, Işıl Üredi
Öğretmenlerin Öğretme Öğrenme Sürecindeki Öğretim Stili Tercihleri
İstek Vakfı Okulları II. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (8 Nisan 2006) İstanbul. (08.04.2006 - 08.04.2006)
Lütfi Üredi, Işıl Üredi
Öğretim Stili Ölçeği nin Dilsel Eşdeğerlik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Muğla/Türkiye, (13-15 Eylül 2006). (13.09.2006 - 15.09.2006)
Üredi Lütfi
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Stili Tercihlerine Göre Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Muğla/Türkiye, (13-15 Eylül 2006). (13.09.2006 - 15.09.2006)
Lütfi Üredi, Yıldız Güven
Öz düzenlemeye Dayalı Öğrenmeyi Sağlayan Sınıf Ortamının Oluşturulması
İstek Vakfı Okulları II. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (8 Nisan 2006) İstanbul. (08.04.2006 - 08.04.2006)
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Buluş Yolu ile Öğretimin Öğrenci Başarısı ve Hatırlama Düzeyi Üzerindeki Etkisi
İstek Vakfı Okulları 1. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (05 Mart 2005) İstanbul. (05.03.2005 - 05.03.2005)
Lütfi Üredi, Işıl Üredi
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması
İstek Okulları 1. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (05 Mart 2005) İstanbul. (05.03.2005 - 05.03.2005)
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Okul Deneyimi I in Öğretmen Adayı ve Uygulama Öğretmeni Üzerindeki Etkisi
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon/Türkiye, (01-03 Eylül, 1999). (01.09.1999 - 03.09.1999)
Ayla Gürdal, Muhittin Sağırlı, Lütfi Üredi
İlköğretim Okullarında Belirli Gün ve Haftaların Kutlanmasının Eğitim Öğretime Katkısı
VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Konya/Türkiye, (09-11 Eylül, 1998). (09.09.1998 - 11.09.1998)
Özgür Şimşek, Ayla Gürdal, Lütfi Üredi