Türkiye’de K12 Okullarının Yeşil Yönetim Algıları ve Sürdürülebilirlik Bilinci

Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 62, pp. 3590–3612

Pelin Üredi, Mustafa Kandırmaz, Lütfi Üredi

2024 Hakemli TR DİZİN Link
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİK İNANÇLARI İLE MESLEKİ DOYUM DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (MERSİN İLİ ÖRNEĞİ)

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 14, no. 53, pp. 938–959

İbrahim Erdoğan, Lütfi Üredi

2023 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
İLKOKUL 3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 14, no. 51, pp. 365–395

Ümit Can Şahin, Lütfi Üredi

2023 Hakemli TR DİZİN Link
Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler)

International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi),, vol. 3, no. 1, pp. 43–51

Pelin Üredi, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Hakan Namlı

2022 Hakemli ASOS Link
Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education.

Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 43–51

Pelin Üredi, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Hakan Namlı

2022 Hakemli Asos Index, Index Copernicus, Google Akademik, Base, citefactor, ACARINDEX, Türk Eğitim Indeksi Link
Özel ve Kamu Eğitim Örgütlerinde Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri: Etkileşimsel Etki Modeli

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 17, no. 38, pp. 4985–5005

Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Pelin Kösece, Buse Özpaysoy, Buse Özaksoy

2021 Hakemli TR DİZİN Link
Social Forces and Main Factors Influencing the Education in Turkey: A Historical Perspective

BULGARIAN HISTORICAL REVIEW-REVUE BULGARE D HISTOIRE, vol. 19, no. 1-2, pp. 226–244

Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Pelin Kösece, Gürsen Vural

2021 Hakemli AHCI 1 atıf Link
Predictors of e-democracy applicability in Turkish K-12 schools

EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 27, no. 3, pp. 3321–3340

Serkan Şendağ, Sacip Toker, Lütfi Üredi, Ömer Faruk İslim

2021 Hakemli SSCI Q1 Link
An Investigation of Teacher and Teacher Candidates' Views on the Course of School Experience

International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), vol. 10, no. 1, pp. 262–272

Emine Beğüm Akkuş, Lütfi Üredi

2021 Hakemli Scopus 1 atıf Link
Investigation of Eba Digital Education Platform Used As The Medium of Distance Education in Turkey During Covid-19 Pandemic Process in Terms of Critical Thinking Skills

European Journal of Educational Sciences, vol. 8, no. 2, pp. 15–28

Pelin Kösece, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Serkan Gökalp

2021 Hakemli Journals Indexed in Eric 1 atıf Link
Ethical Leadership Role and Behaviors of Teachers in the Context of Effective Classroom Management

Revista de Cercetare si Interventie Sociala, vol. 73, no. 73, pp. 34–56

Camelia Ignatescu, Lütfi Üredi, Pelin Kösece

2021 Hakemli SSCI 1 atıf Link
Matematik Eğitimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 29 Ekim Özel Sayısı, pp. 1–1

Lütfi Üredi, Hakan Ulum

2020 Hakemli TR DİZİN 4 atıf Link
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 432–447

Lütfi Üredi, Hakan Ulum

2020 Hakemli TR DİZİN 10 atıf Link
Conceptions of Class Teachers on Democracy and Diversity

Acta Educationis Generalis, vol. 10, no. 3, pp. 151–164

Lütfi Üredi

2020 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLEYİCİ METİNLERİN DEĞER ANALİZİ YAKLAŞIMINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 55, pp. 145–167

Ersin Çopur, Lütfi Üredi

2020 Hakemli TR DİZİN Link
İlkokul Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Bilgisayar Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 32, pp. 4723–4742

Muhammet Yılmaz, Lütfi Üredi

2020 Hakemli TR DİZİN 5 atıf Link
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Aidiyet Duyguları İle Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. Eğitim ve Toplum Özel sayısı, pp. 5681–5703

Pelin Aydınol, Lütfi Üredi

2020 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Investigating The Relationship Between Critical Thinking Skills and Mathematical Problem Solving Achievements of Secondary Education Students

The European Journal Of Educational Sciences, vol. 07, no. 02, pp. 186–202

Lütfi Üredi, Pelin Kösece

2020 Hakemli Journals Indexed in Eric 1 atıf Link
Investigation of Teachers’ Views on Professional Identities and Roles

Europen Journal of Education Studies, vol. 6, no. 3, pp. 221–231

Lütfi Üredi, Ersin Çopur

2019 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
An Investigation Primary Scholl Mathematics Curriculum by Principles for School Mathematics

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 13, no. 2, pp. 789–806

Lütfi Üredi, Hakan Ulum

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Analyzing The Metaphorical Perceptions Of Secondary Education Students Related To The Variables Of School Director And Teacher

OPUS International Journal of Society Researches, vol. 9, no. 16, pp. 1566–1585

Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Pelin Kösece Loğoğlu

2018 Hakemli TR DİZİN Link
Views of Classroom Teachers on Educational Game Techniques

Europen Journal of Education Studies, vol. 4, no. 4, pp. 223–237

Lütfi Üredi, Emine Beğüm Akkuş

2018 Hakemli ERIC Link
THE REVIEW OF THE CORRELATION BETWEEN THE LEADERSHIP STYLES OF TEACHERS AND CLASSROOM MANAGEMENT SUFFICIENCY

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 9, no. 33, pp. 1404–1433

Lütfi Üredi, Abdurrahman Gül

2018 Hakemli TR DİZİN Link
Alan Değişikliğiyle Özel Eğitim Okullarında Çalışan Sınıf Öğretmenleri İle Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleki Doyum Düzeylerinin İncelenmesi: (Mersin İli Örneği) (Special Education Classroom Teachers and Special Education Teachers Working in Schools with A Change of Field of Investigation of the Level of Professional Satisfaction: (Example of Mersin Province)

The Journal of International Education Science (INESJOURNAL), vol. 5, no. 15, pp. 59–70

Mehmet Yılmaz, Lütfi Üredi

2018 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Eğilimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi (To Evaluate the Opinions of Teachers About Classroom Management).

The Journal of International Education Science (INESJOURNAL), Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 4, no. 10, pp. 255–273

Gürdal Höbek, Lütfi Üredi

2017 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
The Effect of Mathematics Through Polya’s Problem Solving Steps Upon 4th Grade Students’ Success of Solving Mathematic Problem

Europan Journal of Education Studies, vol. 3, no. 9, pp. 195–205

Pelin Kösece Loğoğlu, Lütfi Üredi

2017 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Ortaöğretim öğrencilerinin şiddet algılarını incelemeye yönelik bir araştırma (Mersin İli Örneği).

International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 2, no. 3, pp. 143–168

Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Gökhan Özmen

2017 Hakemli TR DİZİN Link
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi (Examination Of Anxiety Levels Of Candidate Form Teachers)

Turkish Journal of Primary Education (TUJPED), vol. 1, no. 2, pp. 57–71

Lütfi Üredi, Leyla Başduvar

2017 Hakemli GOOGLE SCHOLAR Link
Investigating the Relationship between Job Satisfaction Levels of the Teachers in Educational Institutions and Their Attitudes towards Teaching Profession

Journal of Education and Practice, vol. 8, no. 12, pp. 175–182

Lütfi Üredi

2017 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Analyzing The Metaphorical Perception of Secondary Education Students Related to Mathematics Teacher and Mathematics Course Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 25, no. 6, pp. 2283–2294

Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Hüseyin Yolcu, Pelin Kösece, Pelin Kösece Loğoğlu

2017 Hakemli TR DİZİN Link
BİRİNCİ SINIF TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMI VE BİTİŞİK EĞİK EL YAZISINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

International Journal of Language Academy, vol. 4, no. 11, pp. 174–174

Bekir Yıldız, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı

2016 Hakemli The National Library of Finland. Melinda. Index Copernicus. EBSCO. ERİH PLUS Link
Investigating the primary school teachers perspectives on the use of education platforms in teaching

Educational Research and Reviews, vol. 11, no. 15, pp. 1432–1439

Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Hakan Ulum

2016 Hakemli ERIC 4 atıf Link
Anxiety of Pre-Service Teachers about being Appointed to their Profession (A Mersin Case)

Yaşadıkça Eğitim Dergisi, vol. 30, no. 2, pp. 21–36

Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Berat Demirtaş

2016 Hakemli EBSCO, ULAKBİM, ARASTIRMAX 2 atıf Link
Maarif Müfettişlerinin Sınıflarda Uyguladığı Rehberlik ve Denetim Uygulamalarının Kaldırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri

Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol. 11, no. Volume 11 Issue 3, pp. 2427–2427

Bekir Yıldız, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi

2016 Hakemli TR DİZİN 3 atıf Link
Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Route Educational And Social Science Journal, vol. 3, no. 1, pp. 255–269

Bekir Yıldız, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı

2016 Hakemli Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal, Directory OfResearch Journals, Google Scholar, CiteFactor, SJournals Link
4 4 4 Eğitim Sisteminin Birleştirilmiş Sınıflara Etkisi Hakkında Öğretmen Görüşleri

Turkish Journal of Social Research (Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi TSAD), vol. , no. , pp. 28–43

Lütfi Üredi, Abdurrahman Gül

2016 Hakemli TR DİZİN Link
The Effect of Teaching Mathematics through Polya’s Problem Solving Process upon Attitudes of 4th Grade Students towards the Mathematics Lesson

Mathematical Theory and Modeling, vol. 6, no. 12, pp. 25–31

Lütfi Üredi, Pelin Kösece Loğoğlu

2016 Hakemli EBSCO, Index Copernicus, Google Scholar Link
The Teachers Views on the Turkish Lesson Teaching Program for the First Grades and the Adjacent Italic Handwriting

International Journal of Language Academy (IJLA), vol. 4, no. 2, pp. 174–192

Bekir Yıldız, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı

2016 Hakemli Index Copernicus, MLA, ASOS Index, SOBIAD, Research Bible, Academic Keys, DRJI,CiteFactor, SiJournals, WorldCat, OAJI, iSAM, ISJ, Linguistics Abstracts Online, AkademikDizin, Google Scholar, ROAD, GiGA Electronic Journals Library, WZB, Bibliothek Hamburg,The National Library of Finland, UBL, Arastirmax. Link
Assesment of sonud based sentence method on the basis of teacher views

Route educational and social sciences, vol. 3, no. 8, pp. 255–269

Bekir Yıldız, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı

2016 Hakemli Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal İndex, Directory Of Research Journals İndexing, Google Scholar, CiteFactor S Journals Link
Managerial approaches adoptedat schools and their effects on the professional development of teachers

International Journal of Development Research (IJDR), vol. 6, no. 7, pp. 8610–8615

Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Hakan Ulum

2016 Hakemli Google Scholar, Mendeley, Researcher ID, DRJI Link
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Sürecinde Gerçekleşen öğretmenlik Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic,, vol. 11, no. Volume 11 Issue 3, pp. 1629–1629

Pelin Kösece Loğoğlu, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi

2016 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeylerinin ve eğitimde teknoloji kullanımına yönelik algılarının belirlenmesi

International Journal of Humanities and Education, vol. 1, no. 1, pp. 105–121

Muhammet Yılmaz, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı

2015 Hakemli Academic Resource Index, Open Access Link
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları Değerlendirmesi

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Uluslar arası Hakemli Dergi), vol. USOSOzelSayi, no. USOSOzelsayi, pp. 235–235

Demirtaş Berat, Berat Demirtaş, Oğuz B Yahya, Oğuz Yahya, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi

2015 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
The Predictive Power of Classroom Teachers' Self-efficacy Beliefs Related to Implementing the Constructivist Approach upon Their Level Of Creating a Constructivist Learning Environment: A Mersin Case

ANTHROPOLOGIST, vol. 20, no. 1-2, pp. 256–267

Lütfi Üredi

2015 Hakemli SSCI Link
Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Kişilik Tipleriyle Öğrenme Stilleri Arasın

Journal of Turkish Studies, vol. 10, no. Volume 10 Issue 7, pp. 675–675

Kösece Pelin, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı

2015 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Classroom Teachers' Self-Efficacy Beliefs on Constructivist Approach

ANTHROPOLOGIST, vol. 20, no. 1-2, pp. 268–279

Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Gülçin Büyükbezirci, Şule Arıcan, Resul Yılmaz

2015 Hakemli SSCI Q4 3 atıf Link
EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN KİŞİLİK TİPLERİYLE ÖĞRENME STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Turkish Studies (Elektronik), vol. 10, no. 7, pp. 675–688

Kösece Pelin, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı

2015 Hakemli TR DİZİN 5 atıf Link
Eğitim Sistemindeki 4+4+4 Yapılanmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Views of Teachers on the 4+4+4 Structure in the Turkish Education System)

Journal of TeacherEducation and Educators, vol. 3, no. 1, pp. 109–136

Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi

2014 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
The relationship between the classroom teachers level of establishing a constructivist learning environment and their attitudes towards the constructivist approach

International Journal of Academic Research Part B, vol. 5, no. 4, pp. 50–55

Lütfi Üredi

2014 Hakemli ISI 8 atıf Link
An evaluation of the classroom teachers attitudes towards the constructivist approach in terms of demographical characteristics

International Journal of Academic Research Part B, vol. 6, no. 2, pp. 193–200

Lütfi Üredi

2014 Hakemli ISI Link
Analyzing the classroom teachers levels of creating a constructivist learning environments in terms of various variables A Mersin Case

Educational Research and Reviews, vol. 9, no. 8, pp. 227–236

Lütfi Üredi

2014 Hakemli ERIC Link
Eğitim Sistemindeki 4 4 4 Yapılanmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri

Journal of Teacher Education and Educators, vol. 3, no. 1, pp. 109–136

Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi

2014 Hakemli TR DİZİN
The effect of classroom teachers attitudes toward constructivist approach on their level of establishing a constructivist learning environment A case of Mersin

Educational Research and Reviews, vol. 8, no. 11, pp. 668–676

Üredi Lütfi

2013 Hakemli ERİC
İlköğretim Öğretmenlerin Öğretim Stili Tercihleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki

e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences, vol. 6, no. 1, pp. 1129–1141

Lütfi Üredi

2011 Hakemli TR DİZİN Link
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences, vol. 5, no. 1, pp. 290–313

Lütfi Üredi

2010 Hakemli EBSCO PUBLISHING Link
Strategic Planning Implementation Manager on the View of Primary and Secondary Schools

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 38–50

Tuğba Yanpar Yelken, Figen Kılıç, Lütfi Üredi

2010 Hakemli ASOS, Turkish Education Index, Arastirmax Scientific Publication Index
Stratejik planlama uygulamalarına ilişkin İlk ve ortaöğretim okul müdürlerinin görüşleri

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 38–50

Tuğba Yelken, Tuğba Yelken Yanpar, Figen Kılıç, Lütfi Üredi

2010 Hakemli Endekste taranmıyor Link
A Variable Which Can Be Effective in Constructivist Learning Environments Teaching Style Preference

e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences, vol. 4, no. 4, pp. 1171–1185

Işıl Tanrıseven Üredi, Lütfi Üredi

2009 Hakemli EBSCO PUBLISHING Link
Maarif Müfettişlerinin Sınıflarda Uyguladığı Rehberlik Ve Denetim Uygulamalarının Kaldırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri

Turkish Studies, vol. Volume 4 Issue 7, no. 4, pp. 774–795

Bekir Yıldız, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi

2009 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
İlkokul Yöneticilerinin Kişilik Tipleri ile Liderlik Tipleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği

Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama (International Journal of Leadership Studies: Theory and Practice), vol. 3, no. 2, pp. 35–48

Dilek Göl, Lütfi Üredi

2020 Hakemli ASOS INDEX, TÜRK EĞİTİM İNDEKSİ,Dergipark Link
Öğretmen Adaylarının Mesleğe Atanma Kaygıları Mersin İli Örneği Anxiety of Pre Service Teachers about being Appointed to their Profession A Mersin Case

yaşadıkça Eğitim, vol. 30, no. 2, pp. 21–36

Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Berat Demirtaş

2016 Hakemli TR DİZİN Link
Stratejik planlama uygulamalarına ilişkin ilk ve orta öğretim okulu öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi

Milli Eğitim, vol. 41, no. 195, pp. 67–90

Tuğba Yanpar Yelken, Lütfi Üredi, Figen Kılıç

2012 Hakemli TR DİZİN 3 atıf Link
Stratejik Plan Uygulamalarına İlişkin ilk ve Orta Öğretim Okulu Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

Milli Eğitim Dergisi, vol. 1, no. 195, pp. 67–90

Tuğba Yelken Yanpar, Lütfi Üredi, Figen Kılıç

2012 Hakemli TR DİZİN Link
İlköğretim Müfettişlerinin Görüşlerine Göre Yapılandırmacı Program ve Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeyleri

Çukurova Üniv. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 31–46

Tuğba Yelken Yanpar, Lütfi Üredi, Işıl Tanrıseven, Figen Kılıç

2010 Hakemli TR DİZİN Link
İlköğretim müfettişlerinin yapılandırmacı program ile öğretmenlerin yapılandırmacı öğrenme ortamı oluşturma düzeylerine ilişkin görüşleri

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 31–46

Tuğba Yanpar Yelken, Tuğba Yelken, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi, Figen Kılıç

2010 Hakemli Ulakbim 10 atıf Link
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarih Konularının İşlenişinde Hypertext Kullanımı ile İlgili Görüşleri

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 2, no. 3, pp. 198–208

Kadir Ulusoy, Tuğba Yanpar Yelken, Lütfi Üredi

2009 Hakemli TR DİZİN
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Üzerinde Etkili Olabilecek Bir Değişken Öğretim Stili Tercihi

e-Journal of New World Sciences Academy, vol. 4, no. 4, pp. 1171–1185

Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi

2009 Hakemli Ebsco
İlköğretim I ve II Kademe Öğretmenlerinin Öğretim Stili Tercihlerine Göre Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algılarının İncelenmesi

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 26, pp. 163–179

Lütfi Üredi, Yıldız Güven

2007 Hakemli TUBİTAK ULAKBİM, DOAJ
Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yordayıcısı Olarak Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 133–144

Lütfi Üredi, Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi

2007 Hakemli TR DİZİN 10 atıf Link
Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerini Geliştiren Öğrenme Ortamının Oluşturulması

Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 27–39

Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi, Lütfi Üredi

2007 Hakemli TR DİZİN Link
Öğretmen Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Bölümüne İlişkin Tutumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Program Değerlendirme Çalışması

Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 14–23

Işıl Üredi, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi

2006 Hakemli TR DİZİN Link
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Cinsiyetlerine Bulundukları Sınıflara ve Başarı Düzeylerine Göre Fen Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik İnançlarının Karşılaştırılması

Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 10–20

Işıl Üredi, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi

2006 Hakemli TR DİZİN Link
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Motivasyonel İnançlarının Matematik Başarısını Yordama Gücü

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 250–260

Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi, Lütfi Üredi

2005 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Analyzing The Metaphorical Perceptions of Secondary Education Students Related To The Variables of School Principal And Teacher

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 16, pp. 45–45

Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Pelin Kosece

2018 Hakem Bilgisi Yok Endeks Yok 1 atıf Link