Türkiye’de K12 Okullarının Yeşil Yönetim Algıları ve Sürdürülebilirlik Bilinci
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 62, pp. 3590–3612
Pelin Üredi, Mustafa Kandırmaz, Lütfi Üredi
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİK İNANÇLARI İLE MESLEKİ DOYUM DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (MERSİN İLİ ÖRNEĞİ)
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 14, no. 53, pp. 938–959
İbrahim Erdoğan, Lütfi Üredi
İLKOKUL 3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 14, no. 51, pp. 365–395
Ümit Can Şahin, Lütfi Üredi
Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler)
International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi),, vol. 3, no. 1, pp. 43–51
Pelin Üredi, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Hakan Namlı
Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education.
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 43–51
Pelin Üredi, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Hakan Namlı
Özel ve Kamu Eğitim Örgütlerinde Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri: Etkileşimsel Etki Modeli
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 17, no. 38, pp. 4985–5005
Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Pelin Kösece, Buse Özpaysoy, Buse Özaksoy
Social Forces and Main Factors Influencing the Education in Turkey: A Historical Perspective
BULGARIAN HISTORICAL REVIEW-REVUE BULGARE D HISTOIRE, vol. 19, no. 1-2, pp. 226–244
Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Pelin Kösece, Gürsen Vural
Predictors of e-democracy applicability in Turkish K-12 schools
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 27, no. 3, pp. 3321–3340
Serkan Şendağ, Sacip Toker, Lütfi Üredi, Ömer Faruk İslim
An Investigation of Teacher and Teacher Candidates' Views on the Course of School Experience
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), vol. 10, no. 1, pp. 262–272
Emine Beğüm Akkuş, Lütfi Üredi
Investigation of Eba Digital Education Platform Used As The Medium of Distance Education in Turkey During Covid-19 Pandemic Process in Terms of Critical Thinking Skills
European Journal of Educational Sciences, vol. 8, no. 2, pp. 15–28
Pelin Kösece, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Serkan Gökalp
Ethical Leadership Role and Behaviors of Teachers in the Context of Effective Classroom Management
Revista de Cercetare si Interventie Sociala, vol. 73, no. 73, pp. 34–56
Camelia Ignatescu, Lütfi Üredi, Pelin Kösece
Matematik Eğitimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 29 Ekim Özel Sayısı, pp. 1–1
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 432–447
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Conceptions of Class Teachers on Democracy and Diversity
Acta Educationis Generalis, vol. 10, no. 3, pp. 151–164
Lütfi Üredi
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLEYİCİ METİNLERİN DEĞER ANALİZİ YAKLAŞIMINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 55, pp. 145–167
Ersin Çopur, Lütfi Üredi
İlkokul Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Bilgisayar Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 32, pp. 4723–4742
Muhammet Yılmaz, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Aidiyet Duyguları İle Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. Eğitim ve Toplum Özel sayısı, pp. 5681–5703
Pelin Aydınol, Lütfi Üredi
Investigating The Relationship Between Critical Thinking Skills and Mathematical Problem Solving Achievements of Secondary Education Students
The European Journal Of Educational Sciences, vol. 07, no. 02, pp. 186–202
Lütfi Üredi, Pelin Kösece
Investigation of Teachers’ Views on Professional Identities and Roles
Europen Journal of Education Studies, vol. 6, no. 3, pp. 221–231
Lütfi Üredi, Ersin Çopur
An Investigation Primary Scholl Mathematics Curriculum by Principles for School Mathematics
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 13, no. 2, pp. 789–806
Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Analyzing The Metaphorical Perceptions Of Secondary Education Students Related To The Variables Of School Director And Teacher
OPUS International Journal of Society Researches, vol. 9, no. 16, pp. 1566–1585
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Pelin Kösece Loğoğlu
Views of Classroom Teachers on Educational Game Techniques
Europen Journal of Education Studies, vol. 4, no. 4, pp. 223–237
Lütfi Üredi, Emine Beğüm Akkuş
THE REVIEW OF THE CORRELATION BETWEEN THE LEADERSHIP STYLES OF TEACHERS AND CLASSROOM MANAGEMENT SUFFICIENCY
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 9, no. 33, pp. 1404–1433
Lütfi Üredi, Abdurrahman Gül
Alan Değişikliğiyle Özel Eğitim Okullarında Çalışan Sınıf Öğretmenleri İle Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleki Doyum Düzeylerinin İncelenmesi: (Mersin İli Örneği) (Special Education Classroom Teachers and Special Education Teachers Working in Schools with A Change of Field of Investigation of the Level of Professional Satisfaction: (Example of Mersin Province)
The Journal of International Education Science (INESJOURNAL), vol. 5, no. 15, pp. 59–70
Mehmet Yılmaz, Lütfi Üredi
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Eğilimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi (To Evaluate the Opinions of Teachers About Classroom Management).
The Journal of International Education Science (INESJOURNAL), Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 4, no. 10, pp. 255–273
Gürdal Höbek, Lütfi Üredi
The Effect of Mathematics Through Polya’s Problem Solving Steps Upon 4th Grade Students’ Success of Solving Mathematic Problem
Europan Journal of Education Studies, vol. 3, no. 9, pp. 195–205
Pelin Kösece Loğoğlu, Lütfi Üredi
Ortaöğretim öğrencilerinin şiddet algılarını incelemeye yönelik bir araştırma (Mersin İli Örneği).
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 2, no. 3, pp. 143–168
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Gökhan Özmen
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi (Examination Of Anxiety Levels Of Candidate Form Teachers)
Turkish Journal of Primary Education (TUJPED), vol. 1, no. 2, pp. 57–71
Lütfi Üredi, Leyla Başduvar
Investigating the Relationship between Job Satisfaction Levels of the Teachers in Educational Institutions and Their Attitudes towards Teaching Profession
Journal of Education and Practice, vol. 8, no. 12, pp. 175–182
Lütfi Üredi
Analyzing The Metaphorical Perception of Secondary Education Students Related to Mathematics Teacher and Mathematics Course Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 25, no. 6, pp. 2283–2294
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Hüseyin Yolcu, Pelin Kösece, Pelin Kösece Loğoğlu
BİRİNCİ SINIF TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMI VE BİTİŞİK EĞİK EL YAZISINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
International Journal of Language Academy, vol. 4, no. 11, pp. 174–174
Bekir Yıldız, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Investigating the primary school teachers perspectives on the use of education platforms in teaching
Educational Research and Reviews, vol. 11, no. 15, pp. 1432–1439
Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Hakan Ulum
Anxiety of Pre-Service Teachers about being Appointed to their Profession (A Mersin Case)
Yaşadıkça Eğitim Dergisi, vol. 30, no. 2, pp. 21–36
Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Berat Demirtaş
Maarif Müfettişlerinin Sınıflarda Uyguladığı Rehberlik ve Denetim Uygulamalarının Kaldırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol. 11, no. Volume 11 Issue 3, pp. 2427–2427
Bekir Yıldız, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Route Educational And Social Science Journal, vol. 3, no. 1, pp. 255–269
Bekir Yıldız, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
4 4 4 Eğitim Sisteminin Birleştirilmiş Sınıflara Etkisi Hakkında Öğretmen Görüşleri
Turkish Journal of Social Research (Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi TSAD), vol. , no. , pp. 28–43
Lütfi Üredi, Abdurrahman Gül
The Effect of Teaching Mathematics through Polya’s Problem Solving Process upon Attitudes of 4th Grade Students towards the Mathematics Lesson
Mathematical Theory and Modeling, vol. 6, no. 12, pp. 25–31
Lütfi Üredi, Pelin Kösece Loğoğlu
The Teachers Views on the Turkish Lesson Teaching Program for the First Grades and the Adjacent Italic Handwriting
International Journal of Language Academy (IJLA), vol. 4, no. 2, pp. 174–192
Bekir Yıldız, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Assesment of sonud based sentence method on the basis of teacher views
Route educational and social sciences, vol. 3, no. 8, pp. 255–269
Bekir Yıldız, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Managerial approaches adoptedat schools and their effects on the professional development of teachers
International Journal of Development Research (IJDR), vol. 6, no. 7, pp. 8610–8615
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Hakan Ulum
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Sürecinde Gerçekleşen öğretmenlik Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic,, vol. 11, no. Volume 11 Issue 3, pp. 1629–1629
Pelin Kösece Loğoğlu, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
Sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeylerinin ve eğitimde teknoloji kullanımına yönelik algılarının belirlenmesi
International Journal of Humanities and Education, vol. 1, no. 1, pp. 105–121
Muhammet Yılmaz, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları Değerlendirmesi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Uluslar arası Hakemli Dergi), vol. USOSOzelSayi, no. USOSOzelsayi, pp. 235–235
Demirtaş Berat, Berat Demirtaş, Oğuz B Yahya, Oğuz Yahya, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
The Predictive Power of Classroom Teachers' Self-efficacy Beliefs Related to Implementing the Constructivist Approach upon Their Level Of Creating a Constructivist Learning Environment: A Mersin Case
ANTHROPOLOGIST, vol. 20, no. 1-2, pp. 256–267
Lütfi Üredi
Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Kişilik Tipleriyle Öğrenme Stilleri Arasın
Journal of Turkish Studies, vol. 10, no. Volume 10 Issue 7, pp. 675–675
Kösece Pelin, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Classroom Teachers' Self-Efficacy Beliefs on Constructivist Approach
ANTHROPOLOGIST, vol. 20, no. 1-2, pp. 268–279
Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Gülçin Büyükbezirci, Şule Arıcan, Resul Yılmaz
EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN KİŞİLİK TİPLERİYLE ÖĞRENME STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Turkish Studies (Elektronik), vol. 10, no. 7, pp. 675–688
Kösece Pelin, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı
Eğitim Sistemindeki 4+4+4 Yapılanmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Views of Teachers on the 4+4+4 Structure in the Turkish Education System)
Journal of TeacherEducation and Educators, vol. 3, no. 1, pp. 109–136
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
The relationship between the classroom teachers level of establishing a constructivist learning environment and their attitudes towards the constructivist approach
International Journal of Academic Research Part B, vol. 5, no. 4, pp. 50–55
Lütfi Üredi
An evaluation of the classroom teachers attitudes towards the constructivist approach in terms of demographical characteristics
International Journal of Academic Research Part B, vol. 6, no. 2, pp. 193–200
Lütfi Üredi
Analyzing the classroom teachers levels of creating a constructivist learning environments in terms of various variables A Mersin Case
Educational Research and Reviews, vol. 9, no. 8, pp. 227–236
Lütfi Üredi
Eğitim Sistemindeki 4 4 4 Yapılanmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Journal of Teacher Education and Educators, vol. 3, no. 1, pp. 109–136
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
The effect of classroom teachers attitudes toward constructivist approach on their level of establishing a constructivist learning environment A case of Mersin
Educational Research and Reviews, vol. 8, no. 11, pp. 668–676
Üredi Lütfi
İlköğretim Öğretmenlerin Öğretim Stili Tercihleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences, vol. 6, no. 1, pp. 1129–1141
Lütfi Üredi
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences, vol. 5, no. 1, pp. 290–313
Lütfi Üredi
Strategic Planning Implementation Manager on the View of Primary and Secondary Schools
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 38–50
Tuğba Yanpar Yelken, Figen Kılıç, Lütfi Üredi
Stratejik planlama uygulamalarına ilişkin İlk ve ortaöğretim okul müdürlerinin görüşleri
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 38–50
Tuğba Yelken, Tuğba Yelken Yanpar, Figen Kılıç, Lütfi Üredi
A Variable Which Can Be Effective in Constructivist Learning Environments Teaching Style Preference
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences, vol. 4, no. 4, pp. 1171–1185
Işıl Tanrıseven Üredi, Lütfi Üredi
Maarif Müfettişlerinin Sınıflarda Uyguladığı Rehberlik Ve Denetim Uygulamalarının Kaldırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Turkish Studies, vol. Volume 4 Issue 7, no. 4, pp. 774–795
Bekir Yıldız, Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi
İlkokul Yöneticilerinin Kişilik Tipleri ile Liderlik Tipleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama (International Journal of Leadership Studies: Theory and Practice), vol. 3, no. 2, pp. 35–48
Dilek Göl, Lütfi Üredi
Öğretmen Adaylarının Mesleğe Atanma Kaygıları Mersin İli Örneği Anxiety of Pre Service Teachers about being Appointed to their Profession A Mersin Case
yaşadıkça Eğitim, vol. 30, no. 2, pp. 21–36
Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Berat Demirtaş
Stratejik planlama uygulamalarına ilişkin ilk ve orta öğretim okulu öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
Milli Eğitim, vol. 41, no. 195, pp. 67–90
Tuğba Yanpar Yelken, Lütfi Üredi, Figen Kılıç
Stratejik Plan Uygulamalarına İlişkin ilk ve Orta Öğretim Okulu Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Milli Eğitim Dergisi, vol. 1, no. 195, pp. 67–90
Tuğba Yelken Yanpar, Lütfi Üredi, Figen Kılıç
İlköğretim Müfettişlerinin Görüşlerine Göre Yapılandırmacı Program ve Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeyleri
Çukurova Üniv. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 31–46
Tuğba Yelken Yanpar, Lütfi Üredi, Işıl Tanrıseven, Figen Kılıç
İlköğretim müfettişlerinin yapılandırmacı program ile öğretmenlerin yapılandırmacı öğrenme ortamı oluşturma düzeylerine ilişkin görüşleri
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 31–46
Tuğba Yanpar Yelken, Tuğba Yelken, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi, Figen Kılıç
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarih Konularının İşlenişinde Hypertext Kullanımı ile İlgili Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 2, no. 3, pp. 198–208
Kadir Ulusoy, Tuğba Yanpar Yelken, Lütfi Üredi
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Üzerinde Etkili Olabilecek Bir Değişken Öğretim Stili Tercihi
e-Journal of New World Sciences Academy, vol. 4, no. 4, pp. 1171–1185
Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi
İlköğretim I ve II Kademe Öğretmenlerinin Öğretim Stili Tercihlerine Göre Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 26, pp. 163–179
Lütfi Üredi, Yıldız Güven
Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yordayıcısı Olarak Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 133–144
Lütfi Üredi, Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi
Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerini Geliştiren Öğrenme Ortamının Oluşturulması
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 27–39
Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Öğretmen Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Bölümüne İlişkin Tutumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Program Değerlendirme Çalışması
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 14–23
Işıl Üredi, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Cinsiyetlerine Bulundukları Sınıflara ve Başarı Düzeylerine Göre Fen Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik İnançlarının Karşılaştırılması
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 10–20
Işıl Üredi, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Motivasyonel İnançlarının Matematik Başarısını Yordama Gücü
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 250–260
Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Analyzing The Metaphorical Perceptions of Secondary Education Students Related To The Variables of School Principal And Teacher
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 16, pp. 45–45
Sait Akbaşlı, Lütfi Üredi, Pelin Kosece