Investigation of distance education students opinions on distance education, their expectations on student-student interaction in distance education and their perceptions regarding the community feeling

Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS), vol. 8, no. 1, pp. 1–32

Zeynep Dikeç, Ömer Faruk İslim, İlker Yakın

2024 Hakemli Eurasian Scientific Journal Index (ESJI) Link
Fostering creative thinking skills through computer programming: Explicit or integrated teaching?

EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 28, no. 9, pp. 10819–10838

Serkan Şendağ, İlker Yakın, Nuray Gedik

2023 Hakemli SSCI Q1 Link
Unveiling students' explorations of tessellations with Scratch through mathematical aesthetics

INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, vol. 54, no. 10, pp. 2103–2121

Kenan Gökdağ, Meriç Özgeldi, İlker Yakın

2023 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Link
How Do Pre-service Mathematics Teachers Organize Information Sources in the WebQuest?

EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, vol. 21, no. 91, pp. 236–255

Meriç Özgeldi, İlker Yakın

2021 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Link
Prospective English Teachers’xx Digital Storytelling Experiences Through a Flipped Classroom Approach

International Journal of Distance Education Technologies, vol. 17, no. 1, pp. 78–99

Hatice Sancar Tokmak, İlker Yakın, Berrin Doğusoy

2019 Hakemli ESCI, ERIC 4 atıf Link
Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Bilgi Ekonomisi Hakkındaki Düşüncelerinin Analizi

Social Sciences Studies Journal, vol. 3, no. 7, pp. 225–232

Mehmet Güngör, İlker Yakın

2017 Hakemli SOBİAD Link
Evaluating an electronic performance support system for crime scene investigation units in Turkey

Information Development, vol. 32, no. 4, pp. 1068–1084

İlker Yakın, Soner Yıldırım

2016 Hakemli SSCI 1 atıf Link
Tendencies of Engineering Students on Applying Technological Innovations

Procedia - Social and Behavioral Sciences, vol. 176, no. 176, pp. 621–626

Hasan Tınmaz, İlker Yakın, Dilek Şura Özden

2015 Hakemli Scopus 2 atıf Link
Theoretical Guidelines for the Utilization Of Instructional Social Networking Websites

Turkish Online Journal of Distance Education, vol. 16, no. 4, pp. 67–83

İlker Yakın, Hasan Tınmaz

2015 Hakemli ERIC Link
The Status of Ubiquitous and Mobile Learning A Content Review of the Recent Research

Ubiquitous Learning: An International Journal, vol. 6, no. 3, pp. 35–44

Yakın Ilker, Gunay Ayse

2014 Hakemli The Australian Research Council (ERA) Link
Selection of Ubiquitous Computing Technologies and Environments as Performance Improvement Interventions

Ubiquitous Learning: An International Journal, vol. 6, no. 2, pp. 1–13

Yakın Ilker, Gunay Ayse

2014 Hakemli The Australian Research Council (ERA) Link
Using Twitter as An Instructional Tool A Case Study in Higher Education

The Turkish Online Journal of Educational Technology, vol. 12, no. 4, pp. 209–218

İlker Yakın, Hasan Tınmaz

2013 Hakemli ERIC, EBSCO Online, EBSCO CD ROM Database, DOAJ ve AERA SEG... Link
An extended overview of information and communication technologies in Turkey

International Review of Turkish Studies, vol. 1, no. 3, pp. 74–89

Hasan Tınmaz, İlker Yakın

2011 Hakemli Endekste taranmıyor Link
2013-2019 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DEKİ ÜNİVERSİTELERİN STEM ALANLARINDA KAYITLI ÖĞRENCİ SAYILARININ CİNSİYET BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI

Euroasia Journal of Social Sciences and Humanities, vol. 7, no. 13, pp. 68–85

Özge Özkurt, İlker Yakın

2020 Hakemli British Index, Copernicus Link
Kitaplar veya Bilgisayarlar: Kırsal Bölgelerden Bir Tutum Karşılaştırma Çalışması

Trakya Eğitim Dergisi, vol. 9, no. 1, pp. 91–107

İlker Yakın, Hasan Tınmaz

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Mobil Öğrenme: 2015 – 2019 Çalışmalarına Yönelik Bir İçerik Analizi

Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 21, pp. 251–268

Aycan Kavaklı, İlker Yakın

2019 Hakemli TR DİZİN
Yabancı Diller Eğitimi Öğretmen Adaylarının Podcast Tasarımında ARCS-V Modeli Kullanımı: Motivasyonel Taktik Seçimleri

AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi, vol. 6, no. 15, pp. 520–541

İlker Yakın

2018 Hakemli TR DİZİN
Ortaokul Öğretmenlerinin Eğitim Teknolojisi Standartları Tanımlamalarına ve Göstergelerine Yönelik Görüşleri

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 18, no. 4, pp. 2390–2407

İlker Yakın, Selin Okur

2018 Hakemli TR DİZİN
The Utilization of Social Media Tools for Informal Learning Activities A Survey Study

Mevlana International Journal of Education, vol. 3, no. 4, pp. 108–117

İlker Yakın, İlke Evin Gencel

2013 Hakemli Turkish Educational Index, ASOS index, 4 atıf Link
Development of A Cause Analysis Scale CAS To Determine The Possible Causes of Performance Factors The Case of Crime Scene Investigation and Identification Units CSI

Mersin University Journal of the Faculty of Education, vol. 9, no. 1, pp. 189–200

İlker Yakın, İbrahim Soner Yıldırım

2013 Hakemli TR DİZİN Link
Bilisim Teknolojileri Ögretmen Adaylarının Demografik Özellikleri Ögretmenlik Meslegine liskin Tutumları ve Egitime liskin Görüsleri

Eğitim Bilimleri ve Uygulama, vol. 9, no. 18, pp. 21–46

Evren Şumuer, İlker Yakın, İbrahim Soner Yıldırım

2010 Hakemli Academic Abstracts FullTEXT, Academic Search Premier, Australia Reference Centre, Canadian Reference... Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!