Proje geliştirme sürecine aktif katılım gösteren öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgileri ile öğretme ve öğrenme anlayışlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
SÜMEYYA GÜRSES BADAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
4. sınıf Bilgi ve İletişim Teknolojileri dersi kapsamında uygulanan basamaklı öğretim programının öğrencilerin problem çözme becerileri ve tutumlarına etkisi
TUĞÇE OĞUL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Uzaktan öğretim öğrencilerinin uzaktan eğitime ilişkin görüşleri, uzaktan eğitimde öğrenci-öğrenci etkileşimine ilişkin beklentileri ve topluluk hissine ilişkin algılarının incelenmesi
ZEYNEP DİKEÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Bilişim teknolojileri öğretmenlerine göre programlamada öğrencilerin sahip oldukları kavram yanılgıları, karşılaşılma sıklıkları ve giderilmesine yönelik çözüm önerilerinin incelenmesi
AYCAN KAVAKLI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Acil uzaktan eğitim döneminde psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri kapsamında uzman psikolojik danışmanların üniversite öğrencilerine yönelik gerçekleştirdikleri çevrimiçi canlı söyleşilere ilişkin deneyimleri
YELİZ AŞKIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
Lise düzeyi programlama eğitiminde probleme dayalı öğrenmeye yönelik mini-sumo robotik programlama etkinliklerinin öğrencilerin yaratıcı düşünme ve bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi
TECELLİ AYDIN GÖRGÜLÜ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
8. sınıf kız öğrencilerinin STEM alanlarına yönelik tercih nedenlerini ve ilgi düzeylerini etkileyen faktörler
ÖZGE ÖZKURT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojisi standartlarına ilişkin deneyimleri: Durum çalışması
SELİN OKUR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
6. sınıf öğrencilerinin scratch ile süsleme etkinliklerinde matematiksel estetik rollerinin incelenmesi
KENAN GÖKDAĞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Bireysel veya grupla eğitsel oyun geliştirmenin öğretmen adaylarının yaratıcı düşünmelerine etkisi
ŞAHAN KUYTAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
Bilişsel davranışçı terapiye dayalı geleneksel ve web tabanlı siber zorbalık müdahale psikoeğitim programlarının etkililiğinin incelenmesi
FERHAT BAYRAM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı