Proje geliştirme sürecine aktif katılım gösteren öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgileri ile öğretme ve öğrenme anlayışlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi

SÜMEYYA GÜRSES BADAR

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

4. sınıf Bilgi ve İletişim Teknolojileri dersi kapsamında uygulanan basamaklı öğretim programının öğrencilerin problem çözme becerileri ve tutumlarına etkisi

TUĞÇE OĞUL

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Uzaktan öğretim öğrencilerinin uzaktan eğitime ilişkin görüşleri, uzaktan eğitimde öğrenci-öğrenci etkileşimine ilişkin beklentileri ve topluluk hissine ilişkin algılarının incelenmesi

ZEYNEP DİKEÇ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2023 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Bilişim teknolojileri öğretmenlerine göre programlamada öğrencilerin sahip oldukları kavram yanılgıları, karşılaşılma sıklıkları ve giderilmesine yönelik çözüm önerilerinin incelenmesi

AYCAN KAVAKLI

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Acil uzaktan eğitim döneminde psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri kapsamında uzman psikolojik danışmanların üniversite öğrencilerine yönelik gerçekleştirdikleri çevrimiçi canlı söyleşilere ilişkin deneyimleri

YELİZ AŞKIN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Lise düzeyi programlama eğitiminde probleme dayalı öğrenmeye yönelik mini-sumo robotik programlama etkinliklerinin öğrencilerin yaratıcı düşünme ve bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi

TECELLİ AYDIN GÖRGÜLÜ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

8. sınıf kız öğrencilerinin STEM alanlarına yönelik tercih nedenlerini ve ilgi düzeylerini etkileyen faktörler

ÖZGE ÖZKURT

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojisi standartlarına ilişkin deneyimleri: Durum çalışması

SELİN OKUR

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

6. sınıf öğrencilerinin scratch ile süsleme etkinliklerinde matematiksel estetik rollerinin incelenmesi

KENAN GÖKDAĞ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Bireysel veya grupla eğitsel oyun geliştirmenin öğretmen adaylarının yaratıcı düşünmelerine etkisi

ŞAHAN KUYTAN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Bilişsel davranışçı terapiye dayalı geleneksel ve web tabanlı siber zorbalık müdahale psikoeğitim programlarının etkililiğinin incelenmesi

FERHAT BAYRAM

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı

2024 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!