ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK YETENEKLERİNE OLAN İNANÇLARI, MÜZİK DERSİ BAŞARILARI VE AKADEMİK BAŞARI DURUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (MERSİN İLİ ÖRNEĞİ)
ESEN ESER AYDIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Güzel sanatlar lisesi müzik bölümü öğrencilerinin sosyal-duygusal öğrenme becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
ÇAĞLA ŞAH
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Viyolonsel eğitimi alan güzel sanatlar lisesi öğrencilerinin etüt ve eserlerini çalışırken ve öğrenirken kullandıkları stratejiler
BERRİN MELİSA ALTUNOLUK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Müzik öğretmenlerinin dijital yeterliklerinin incelenmesi
ATAKAN KUTLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Güzel Sanatlar liseleri Müzik bölümü öğrencilerinin enstrüman öğrenme yaklaşımları
ÇAĞLANUR SAKARYA BAKIR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
BİLSEM müzik yetenek alanı öğrencilerinin üstbilişsel farkındalık durumlarının incelenmesi
MELTEM EZGİ TÜRKÖZÜ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Sanat Dalı
Müzik eğitimi alan öğrencilerin bilişüstü yetilerinin incelenmesi
ASLIHAN BAYRAM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Müzik öğretmenlerinin eğitim teknolojisi standartlarına yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi
GÜNEŞ AKÇA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Farklı bağlama türlerinde eğitim veren uzmanların bağlama eğitimine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
EMRAH YILDIZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Müzik öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri
SUNA İPEK ALTIPARMAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Bireysel çalgı eğitimi alan öğrencilerin bilişüstü öğrenme stratejilerinin incelenmesi
GÖZDE ÇAKIR
Mersin Üniversitesi - Güzel Sanatlar Enstitüsü - Müzik Ana Sanat Dalı
Müzik öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine adanmışlık düzeylerinin incelenmesi
MELİKŞAH SANDIKÇI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Lise öğrencilerinin çoksesli müziğe (klasik müzik) ilişkin algılarının metaforlar yoluyla incelenmesi
SONAY ORTAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı