Sanal laboratuvar uygulamalarının öğrencilerin akademik başarısına, fen tutum ve motivasyonlarına etkisi
ARZU KÖRÜKLÜ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Öğretmenlerin ders içi uygulamalarında biçimlendirici değerlendirme kullanma sıklıkları: Ölçek geliştirme ve uygulama çalışması
ŞÜKRAN EZGİ KÖSE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul fen bilimleri öğretmenlerinin sanal laboratuvar kullanımının fen öğreniminde uygulanabilirliği hakkındaki görüşleri
EMİNE GÜNLÜ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
2013 ve 2018 fen bilimleri öğretim programlarının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre karşılaştırılması
HALİL DÜNDAR CANGÜVEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Beta vulgaris L. ( kırmızı pancar )in asidik ortamda yumuşak çeliğin korozyon davranışı üzerine etkisi
SEDEF KAPLAN
Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Biyoteknoloji Ana Bilim Dalı
Fen bilgisi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının bilimsel Süreç becerilerine sahip olma düzeylerinin incelenmesi: Ölçek geliştirme ve uygulama çalışması
HÜLYA SEVİM KILINÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
8.sınıf öğrencilerinin "Maddenin Halleri ve Isı" ünitesinde karşılaşılan kavram yanılgılarının belirlenmesi ve giderilmesine, başarı düzeylerine ve öğrenilenlerin kalıcılığına sanal laboratuvar uygulamalarının etkisi
MENEVŞE ŞÜKRAN DUMAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Dörtlü bilgi modelinin fen eğitimi temelinde yapılandırılması
MENEVŞE ŞÜKRAN ÇORTANCIOĞLU DUMAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Hidrojen peroksit tayini için modifiye camsı karbon elektrot tasarımı ve elektrokimyasal sensör olarak incelenmesi
SEDEF KAPLAN
Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Kimya Ana Bilim Dalı