PROBLEMS OF RESEARCH ASSISTANTS WORKING IN MUSIC EDUCATION DEPARTMENTS
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 8, no. 24, pp. 3000–3027
Tarkan Yazıcı, Şefika Topalak
Piyano Eğitimcilerinin Piyano Öğretim Tutumları Üzerine Bir Anket Çalışması
The Journal of Academic Social Science Studies, vol. Year: 16 - Number: 98, no. Year: 16 - Number: 98, pp. 25–60
Tarkan Yazıcı, Briliyant Hacıbalayeva
WHAT SHOULD PIANO EDUCATION BE LIKE TODAY
International Journal of Education Technology and Scientific Researches, vol. 8, no. 25, pp. 3124–3143
Tarkan Yazıcı
GÜZEL SANATLAR LİSESİ PİYANO KİTAPLARININ NÜANS KULLANMA DURUMLARINA YÖNELİK İNCELENMESİ
Avrasya Çalışmaları, vol. , no. 16, pp. 42–55
Tarkan Yazıcı, Anzel Savaş
TÜRKİYE’DE MÜZİK TERAPİ ALANI İLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal, vol. , no. 33, pp. 36–41
M.onur Çelebioğlu, Tarkan Yazıcı
ÖĞRETMEN ADAYLARININ “MÜZİK” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Eurasian Art Humanities Journal, vol. 13, no. 13, pp. 99–113
Tarkan Yazıcı, Muhammet Onur Çelebioğlu, M.onur Çelebioğlu, Şefika Topalak
MUĞLA TÜRKÜLERİNDE KADIN İMAJI
Eurasian Academy of Sciences, vol. , no. 10, pp. 1–9
Tarkan Yazıcı
TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİNE YÖNELİK YAPILMIŞ MÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal, vol. , no. 27, pp. 47–54
Şefika Topalak, Tarkan Yazıcı
GÜZEL SANATLAR LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK TUTUMLARI
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal, vol. , no. 26, pp. 19–27
Onur Çelebioğlu, Tarkan Yazıcı, Gülcan Boyraz
GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PİYANO DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ
Turkish Studies, vol. Volume 14 Issue 3, no. Volume 14 Issue 3, pp. 1917–1926
Tarkan Yazıcı
TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK YAPILMIŞMÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Avrasya Çalışmaları Dergisi, vol. 10, no. 10, pp. 59–67
Gülcan Boyraz, Tarkan Yazıcı
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN MÜZİKSEL İLETİŞİM BOYUTLARININ İNCELENMESİ
International Journal of New Approaches in Special Education, vol. 1, no. 1, pp. 46–65
Tarkan Yazıcı, Gülcan Boyraz
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜZİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ
The Journal of Academic Social Science Studies, vol. 5, no. Number: 69, pp. 37–48
Tarkan Yazıcı
Critical Thinking Disposition of Music Teachers
Eurasian Journal of Educational Research, vol. 17, no. 72, pp. 1–1
Ilgım Kılıç, Tarkan Yazıcı, Şefika Topalak
Müzik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme ve Sosyal Becerileri
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 25, no. 1, pp. 299–314
Tarkan Yazıcı
A study of the difficulties that preschool teachers’ experience in performance of musical activities in terms of various variables
International Journal of Human Sciences, vol. 14, no. 1, pp. 441–456
Ilgım Kılıç, Şefika Topalak, Tarkan Yazıcı
Müzik Öğretmeni Adaylarının Eğitim Felsefesi İnançları
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 25, no. 2, pp. 1–16
Tarkan Yazıcı
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARI
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, vol. 54, no. 54, pp. 833–852
Tarkan Yazıcı
A study of developing attitude scale for piano teaching
Educational Research and Reviews, vol. 11, no. 7, pp. 358–370
Tarkan Yazıcı
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Müzik Dersi Öğretimi Kazanım Boyutlari İle İlgili Sınıf Öğretmenleri Görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies, vol. 5, no. Number: 46, pp. 233–233
Tarkan Yazıcı
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN TUTUMLARI
The Journal of Academic Social Science Studies, vol. 7, no. Number: 37, pp. 433–433
Tarkan Yazıcı
Metaphorical perceptions of class teacher candidates inrelation to music course concept
Educational Research and Reviews, vol. 10, no. 24, pp. 2937–2943
Tarkan Yazıcı
The Necessity of National Music Training
Journal of Education and Practice, vol. 4, no. 25, pp. 152–157
Tarkan Yazıcı, Şefika İzgi Topalak
Türk Halk Oyunu Bölümü Mezunu Müzik Öğretmenlerinin İlköğretim Müzik Dersi Uygulamasında Karşılaştıkları Sorunların Değerlendirilmesi
Uluslararası Hakemli Beşeri ve Akademik Bilimler Dergisi, vol. 3, no. 9, pp. 22–37
Tarkan Yazıcı
Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 2, no. 3, pp. 114–135
Şefika İzgi Topalak, Tarkan Yazıcı
Batı Müzik Tarihinde Kadın Bestecinin Adı Yok
Uluslararası Hakemli Beşeri ve Akademik Bilimler Dergisi, vol. 3, no. 7, pp. 45–56
Tarkan Yazıcı, Şefika İzgi Topalak
Türk Halk Oyunları Bölümü Öğrencilerinin Müzik Öğretimi Özyeterlik Düzeyleri İle İlgili Görüşleri
Akademik Bakış Dergisi, vol. , no. 41, pp. 1–18
Tarkan Yazıcı
Müzik ve Resim Öğretmeni Adaylarının Namus Adına Kadınlara Uygulanan Şiddete Yönelik Tutumları
Uluslararası Hakemli Beşeri ve Akademik Bilimler Dergisi, vol. 3, no. 8, pp. 17–29
Şefika İzgi Topalak, Tarkan Yazıcı
Fine arts high school piano teachers problem solving skill levels
Journal of Educational Sciences Research, vol. 4, no. 1, pp. 383–396
Tarkan Yazıcı, Z Seçkin Gökbudak, Betül Şimşek, Betül Mazlum
Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Bölümü Öğrencilerinin Piyano Dersine Yönelik Tutumları
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi, vol. , no. 22, pp. 131–147
Tarkan Yazıcı, Şefika İzgi Topalak
VALUATION OF THE MUSIC EDUCATION PROBLEMS BY PIANO TEACHERS
SED Journal of Art Education, vol. 1, no. 2, pp. 130–150
Tarkan Yazıcı, Yavuz Selim Göl, Muharrem Samet Bilgin, Fatih Toktaş, Kasım Ertaş, Ayşe Kökcü, Sema D...
Study of Job Satisfaction and Professional Exhaustion of Music Teachers in Fine Arts and Sport High Schools in Terms of Some Variables
e-Journal of New World Sciences Academy, vol. 7, no. 2, pp. 182–198
Ilgım Kılıç, Tarkan Yazıcı
Online Çalgı Eğitiminde Değerlendirme
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 3, pp. 1791–1809
Tarkan Yazıcı, Soner Okan
LİSE 11 VE 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ VE METAFORİK ANALİZİ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ, vol. , no. , pp. 393–414
Tarkan Yazıcı, Sadettin Baran
ÖZENGEN MÜZİK EĞİTİMİ KURUMLARINDA PİYANO EĞİTİMİ ALAN BİREYLERİN PİYANO ÇALMAYA YÖNELİK OLUŞTURDUKLARI METAFORLARIN İÇERİK YÖNÜNDEN ANALİZ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ, vol. 0, no. 95, pp. 336–349
Tarkan Yazıcı, Hasret Savaş, Şefika Topalak
Müzik Öğretmeni Adaylarının Kendilerinde Geliştirdikleri Öğretmen Kimliği Algıları
Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. 393–402
Şefika Topalak, Tarkan Yazıcı, İsmail Eraslan
ÖĞRETİM ELEMANLARININ MESLEKİ FAALİYETLERİNEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE BEKLENTİLERİ MÜZİK EĞİTİMİANABİLİM DALLARI ÖRNEĞİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. , pp. 2533–2553
Tarkan Yazıcı, Şefika Topalak
PİYANO ÖĞRETİM ELEMANLARININ BAŞLANGIÇ SEVİYESİPİYANO ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİNGÖRÜŞLERİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. , pp. 2295–2309
Şefika Topalak, Tarkan Yazıcı, Ilgım Kılıç
Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Son Sınıf Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenme Stratejileri
EKEV Akademi Dergisi, vol. , no. 64, pp. 277–294
Tarkan Yazıcı, Kenan Dikilitaş
Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi ile Konservatuvar Öğrencilerinin Müzik Öğretmenliği Mesleğine Yönelik Tutumları
İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi, vol. 11, no. 5, pp. 13–22
Tarkan Yazıcı, Ilgım Kılıç
Güzel Sanatlar Lisesi Piyano Öğretmenlerinin Güzel Sanatlar Lisesi Piyano Ders Kitaplarına İlişkin Görüşleri
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 1, no. 3, pp. 50–56
Şefika İzgi Topalak, Tarkan Yazıcı
Felsefi Temelli Müzik Eğitiminin Gerekliği
Milli Eğitim Dergisi, vol. , no. 207, pp. 77–88
Tarkan Yazıcı
Mesleki Müzik Eğitimi Almakta Olan Üniversite Öğrencilerinin Müzik Tercihleri ve Beğenileri Üzerine Nicel Bir Araştırma
Turkish Journal of Arts and Social Sciences, vol. 1, no. 1, pp. 35–50
Tarkan Yazıcı, İrven Dilan
Mesleki Türk Müziği ve Batı Müziği Eğitimi Almakta Olan Üniversite Öğrencilerinin Namusa İlişkin Tutumları
Journal of Research in Education and Teaching, vol. 3, no. 2, pp. 275–285
Tarkan Yazıcı, Şefika İzgi Topalak
Yaratıcı Düşünme Becerisinin Müzik Öğretiminde Kullanılırlığı İle İlgili Öğretmen Görüşleri
Journal of Research in Educationand Teaching, vol. 2, no. 4, pp. 195–204
Tarkan Yazıcı, Şefika İzgi Topalak, Hatice Uluışık
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Drama Eğitimi Yeterlilik Düzeylerinin Belirlenmesi
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 5, no. 10, pp. 115–141
Tarkan Yazıcı, Özlem Demiroğlu
İlköğretim Müzik Dersinin Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi Trabzon İli Örneği
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 25, no. 1, pp. 185–200
Tarkan Yazıcı