AI-Enhanced Professional Development: Effects on Secondary EFL Teachers Digital Competencies and Affective Dimensions in Turkey
Journal of Posthumanism, vol. 5, no. 3, pp. 859–882
Birsen Tütüniş, Kerim Ünal, Özge Köksal
Adaptation of Academic Human Scale to Turkish: Validity and Reliability Study
International Journal of Education Technology and Scientific Researches, vol. 7, no. 19, pp. 1840–1874
Emrah Koçak, Kerim Ünal
ICT (WEB TOOLS) FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN PRIMARY SCHOOLS: TPACK FRAMEWORK AND USAGE
International Journal of Education, Technology and Science, vol. 2, no. 1, pp. 95–107
Birsen Tütüniş, Kerim Ünal, Muzaffer Pınar Babanoğlu
COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2006 AND 2018 UNDERGRADUATE CURRICULA OF PRIMARY SCHOOL TEACHING
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 6, no. 14, pp. 2016–2060
Kerim Ünal, Serdarhan Musa Taşkaya
The Effects of Pre-service English Language Teachers’ Making Vocabulary Learning Materials in Web-Supported Situated Learning Environment on Their Vocabulary Learning
English Language Teaching, vol. 13, no. 4, pp. 52–
Kerim Ünal, Tuğba Yelken
Ortaokul Öğrencilerini Yabancı Dil Öğrenme Süreçlerinde De-motive Eden Faktörler ve Bu Faktörlerle Baş Etme Yolları.
Turkish Journal of Primary Education, vol. 3, no. 2, pp. 18–31
Kerim Ünal
Suriyeli Göçmenlerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenirken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergis, vol. 4, no. 2, pp. 134–149
Kerim Ünal, Serdarhan Musa Taşkaya, Gökhan Ersoy
Turkish Students Demotivation to Study English A Scale Development
Croatian Journal of Education - Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, vol. 18, no. 3, pp. 755–777
Kerim Ünal, Tuğba Yelken
Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Dil Öğretiminde Kullandıkları Yöntemlerin İncelenmesi
Turkish Journal of Primary Education, vol. 1, no. 1, pp. 26–41
Kerim Ünal, Serdarhan Musa Taşkaya, Soner Mehmet Özdemir
Öğretmenlik Mesleği ve Yaşam Boyu Öğrenme: Öğretmen Adayları Penceresinden
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 13, no. 3, pp. 821–838
Kerim Ünal, Cenk Akay
Kuatum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta analiz Çalışması
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 32, pp. 136–157
Sedat Kanadlı, Kerim Ünal, Fazilet Karakuş
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stil veStratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Mersin Üniversitesi Örneği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 3, pp. 56–76
Kerim Ünal, Gülnihal Dilbaz Alkan, Fatma Betül Özdemir, Özler Çakır
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stil ve Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Mersin Üniversitesi Örneği An Analysis of the Learning Styles and Strategies of the Students in Faculty of Education in Relation to Various Variables
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 3, pp. 56–76
Kerim Ünal, Dilbaz Alkan Gülnihal, Fatma Betül Özdemir, Özler Çakır
THE PROBLEMS OF THE INTERNATIONAL STUDENTS COMPARISON OF TURKEY AND BELGIUM ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN PROBLEMLERİ TÜRKİYE VE BELÇİKA KARŞILAŞTIRMASI
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 58–58
Tuğba Yelken, Kerim Ünal, Mesut Özonur, Halil Kamışlı