AI-Enhanced Professional Development: Effects on Secondary EFL Teachers Digital Competencies and Affective Dimensions in Turkey

Journal of Posthumanism, vol. 5, no. 3, pp. 859–882

Birsen Tütüniş, Kerim Ünal, Özge Köksal

2025 Hakemli Scopus Link
Adaptation of Academic Human Scale to Turkish: Validity and Reliability Study

International Journal of Education Technology and Scientific Researches, vol. 7, no. 19, pp. 1840–1874

Emrah Koçak, Kerim Ünal

2022 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List... Link
ICT (WEB TOOLS) FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN PRIMARY SCHOOLS: TPACK FRAMEWORK AND USAGE

International Journal of Education, Technology and Science, vol. 2, no. 1, pp. 95–107

Birsen Tütüniş, Kerim Ünal, Muzaffer Pınar Babanoğlu

2022 Hakemli TR DİZİN Link
COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2006 AND 2018 UNDERGRADUATE CURRICULA OF PRIMARY SCHOOL TEACHING

International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 6, no. 14, pp. 2016–2060

Kerim Ünal, Serdarhan Musa Taşkaya

2021 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List... Link
The Effects of Pre-service English Language Teachers’ Making Vocabulary Learning Materials in Web-Supported Situated Learning Environment on Their Vocabulary Learning

English Language Teaching, vol. 13, no. 4, pp. 52–

Kerim Ünal, Tuğba Yelken

2020 Hakemli Journals Indexed in Eric 1 atıf Link
Ortaokul Öğrencilerini Yabancı Dil Öğrenme Süreçlerinde De-motive Eden Faktörler ve Bu Faktörlerle Baş Etme Yolları.

Turkish Journal of Primary Education, vol. 3, no. 2, pp. 18–31

Kerim Ünal

2018 Hakemli TR DİZİN Link
Suriyeli Göçmenlerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenirken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergis, vol. 4, no. 2, pp. 134–149

Kerim Ünal, Serdarhan Musa Taşkaya, Gökhan Ersoy

2018 Hakemli TR DİZİN
Turkish Students Demotivation to Study English A Scale Development

Croatian Journal of Education - Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, vol. 18, no. 3, pp. 755–777

Kerim Ünal, Tuğba Yelken

2016 Hakemli SSCI Q4 5 atıf Link
Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Dil Öğretiminde Kullandıkları Yöntemlerin İncelenmesi

Turkish Journal of Primary Education, vol. 1, no. 1, pp. 26–41

Kerim Ünal, Serdarhan Musa Taşkaya, Soner Mehmet Özdemir

2016 Hakemli TR DİZİN Link
Öğretmenlik Mesleği ve Yaşam Boyu Öğrenme: Öğretmen Adayları Penceresinden

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 13, no. 3, pp. 821–838

Kerim Ünal, Cenk Akay

2017 Hakemli TR DİZİN 10 atıf Link
Kuatum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta analiz Çalışması

Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 32, pp. 136–157

Sedat Kanadlı, Kerim Ünal, Fazilet Karakuş

2015 Hakemli TR DİZİN Link
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stil veStratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Mersin Üniversitesi Örneği

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 3, pp. 56–76

Kerim Ünal, Gülnihal Dilbaz Alkan, Fatma Betül Özdemir, Özler Çakır

2013 Hakemli TR DİZİN Link
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stil ve Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Mersin Üniversitesi Örneği An Analysis of the Learning Styles and Strategies of the Students in Faculty of Education in Relation to Various Variables

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 3, pp. 56–76

Kerim Ünal, Dilbaz Alkan Gülnihal, Fatma Betül Özdemir, Özler Çakır

2013 Hakemli ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), ASOS Index ve Araştırmax... 6 atıf
THE PROBLEMS OF THE INTERNATIONAL STUDENTS COMPARISON OF TURKEY AND BELGIUM ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN PROBLEMLERİ TÜRKİYE VE BELÇİKA KARŞILAŞTIRMASI

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 58–58

Tuğba Yelken, Kerim Ünal, Mesut Özonur, Halil Kamışlı

2012 Hakemli TR DİZİN Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!